Renault Clio IV: V Itálii za 13.500 Eur, v Německu za 12.800 Eur
Ještě před pařížským debutem byly zveřejněny ceny nové generace Renaultu Clio na italském trhu. Ty začínají na částce 13.500 Euro (cca 342 tisíc korun) za benzinový 1,2litrový motor o výkonu 55 kW.
V nabídce budou čtyři motory, oficiální tisková zpráva k představení Clia IV přitom zmiňovala pouze dva agregáty – zážehový tříválec 0,9 TCe (67 kW) a vznětový čtyřválec 1,5 dCi (67 kW). Oba přitom disponují start-stop systémem.
K nim přibude ještě slabší verze 1,5 dCi s výkonem 55 kW (bez start-stopu) a zmíněná benzinová dvanáctistovka. V první polovině roku 2013 nabídku dále rozšíří čtyřválec 1,2 TCe o výkonu 90 kW, který nyní prochází homologací.
Slabší 1,5 dCi je možné v Itálii pořídit od 15.150 eur (asi 383 tisíc korun). Nový tříválec 0,9 TCe je k dispozici jen v nejvyšší výbavě Energy, stojí 15.850 eur (zhruba 401 tisíc Kč). Pouze v nejvyšším stupni je nabízen i silnější 1,5 dCi, a to za 17.500 eur (cca 443.000 Kč).
Na italském trhu bude nové Clio nabízeno ve třech stupních výbavy – Wave, Live a Energy. Standardní výbava v Itálii zahrnuje šest airbagů, manuální klimatizaci, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání, Easy access, palubní počítač, asistent rozjezdu do kopce nebo tempomat.
Druhý stupeň přidává mlhovky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, navigační systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou nebo ovládání rádia na volantu. Součástí nejvyšší výbavy je pak například kožený volant a hlavice řadicí páky, 16palcová litá kola nebo vylepšený Easy access system.
Renault Clio ceny v Německu
Magazín AutoBild uvádí, že na německém trhu budou ceny nové generace Clia začínat na
částce 12.800 Euro (okolo 326 tisíc Kč) za benzinový 1,2litrový motor o výkonu 55 kW. Pro
srovnání nejnižší verze VW Polo Trendline v pětidveřovém provedení začíná s cenou na
13.210 Euro (cca 337 tisíc Kč) a Opel Corsa 1,2 Selection na 12.565 Euro (zhruba 320 tisíc
Kč).
O výrobu Clia IV se postará francouzská továrna Flins a turecká továrna Bursa. Renault klade důraz na to, že automobil bude kvalitně zpracován. V nabídce bude pouze pětidveřová varianta, vývoj té třídveřové by se Renaultu podle dřívějšího vyjádření nevyplatil.