Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daimler a Renault jednají o akciovém propojení a alianci

Daimler a Renault jednají o akciovém propojení, které by vedlo k hlubší alianci a dlouhodobé spolupráci obou firem. Britskému listu Financial Times to sdělily dva zdroje, které jsou s těmito rozhovory obeznámeny. Obě automobilky zprávu odmítly komentovat.
Zpět na článek
16. 3. 2010 18:06
16. 3. 2010 23:23
neregistrovaný "dCi"
16. 3. 2010 20:31
16. 3. 2010 21:25
17. 3. 2010 09:36
17. 3. 2010 14:54
18. 3. 2010 11:30
17. 3. 2010 07:08
17. 3. 2010 07:11
17. 3. 2010 13:10
16. 3. 2010 18:06
Kdepak je Áda?
Až si to přečte, klepne ho z toho. Anebo že by chtěl Mercedes zlikvidovat pro změnu nějakou evropskou automobilku? S Chryslerem se mu to skoro povedlo. Nicméně představa Daimlera a Renaulta je docela úsměvná. Francouzský klenot pod německým velením. Skoro jako když Němci za druhé světové války pochodovli pod Vítězným obloukem.

Aby se nám příště nespojil BMW třeba s Fiatem... >:D a nebo, nedejbože - s FauVé - to by zase vedlo k mrtvici u Wolffa. No, ale to by tady nikoho asi nemrzelo.
Rozbalit vlákno
21
16. 3. 2010 20:58
Re: Kdepak je Áda?
Ako si prišiel na myšlienku nemeckého velenia vo francúzskej automobilke? To Ťa mohlo (na vyrovnanie šancí) hneď napadnúť aj opačne...ale to b bola istá Ádova smrť...
Mimochodom, poslednú vetu si si mohol odpustiť. Nie je pekná. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 3. 2010 21:36
Re: Kdepak je Áda?
Je to jasna blbost a nic z toho nebude. :-!
Rendliku by ale nemecky management jen prospel.
16. 3. 2010 22:00
Re: Kdepak je Áda?
Aj ty píšeš jasné blbosti. :-!
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:04
Re: Kdepak je Áda?
Ádo, mám pro tebe hrozně špatnou zprávu.
Včera jsem šel tak po ulici a co to nevidím. Renault Master táhl za sebou na laně VW Transporter. Chtěl jsem to vyfotit, ale jaksi jsem nestihl, ale pokud bys po tom chtěl pátrat, tak to byly oba vozy cestovní kanceláře Victoria ;-)
neregistrovaný "dCi"
16. 3. 2010 23:23
Re: Kdepak je Áda?
Pak to byl určitě Transportér s common-railem a kelímky. Pédéčku s normální přístrojovkou by se to nestalo.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:38
Re: Kdepak je Áda?
Obávám se, že to byla ještě verze s PD ne-li rotačním čerpadlem. Bohužel jsem nestačil vytasit foťák
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2010 07:06
Re: Kdepak je Áda?
To je radosti, je to stejné jako když se sníží v hokeji na 1:7.
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 14:56
Re: Kdepak je Áda?
Zas tak poruchové ty VW nejsou proti Renaultům, že by těch Transporterů bylo sedm na jeden Master >:-[]
Avatar - woody-alien
17. 3. 2010 17:23
Re: Kdepak je Áda?
Srovnání těhle konkrétních modelů ve spolehlivosti by nejspíš skončilo pro němce těžce vydřenou remízou... ;-)
Avatar - Ricardo
17. 3. 2010 00:02
Re: Kdepak je Áda?
Mercedes dělá Common-Rail a PD nikdy neměl, tak myslím, že to Ádovi žíly netrhá >:D
Avatar - Ada je zase tady
17. 3. 2010 02:19
Re: Kdepak je Áda?
Je usmevne, jak se rendlikovci naparuji z nepotvrzene zpravy spoluprace s Mercedesem. Jaksi jim najednou nemecke penize a nemecka technika nesmrdi. >:-[]
Holt je na case priznat, ze firma rendlik a syn jde pod vodu a jeji podily jsou na prodej. Nicmene si nemyslim, ze zrovna MB bude za rendlikovce nekdy tahat kastany z ohne >:D
Avatar - ryman
17. 3. 2010 06:46
Re: Kdepak je Áda?
aby jsme se nedivili a časem huby nekřivili..
17. 3. 2010 09:29
Re: Kdepak je Áda?
Proč bychom se netěšili...? >:-[]
17. 3. 2010 09:34
Re: Kdepak je Áda?
jediný, kdo se tady naparuje jseš opět ty. Nebo tady snad vidíš nějaké oslavné ódy jak Rencek přebíra MB a pod.?

V článku se nemluví o žádném výprodeji akcií Rencka, ale o vzájemné výměně (podobně jak to mají s Nissanem). Asi je to nad tvé chápaní, ale věř mi, že je v tom rozdíl. Abych ti dal příklad, který snad pochopíš, asi jako mezi zvukem TDI-PD a dCI ;-)
17. 3. 2010 09:49
Re: Kdepak je Áda?
Já mám spíše obavy, aby se opět Daimler nespálil. Ne třeba rovnou špatným odhadem partnera, jak to bylo v případě Chrysleru, ale třeba volbou "špatné" techniky od Renaultu.
17. 3. 2010 10:16
Re: Kdepak je Áda?
to je pravda, MB je vzor kvality, za posledních 10 let je to snad jediná automobilka, která neměla žádné problémy s kvalitou ;-)

zatím se mluví o cca 10% akcií, což je skutečně relativně málo. Viděl bych to spíš na nějakou vzájemnou výměnu technologií, aby si je prostě nemuseli natrvdo kupovat a tím katovali kosty. Podobný podíl měl Rencek kdysi i ve Volvu a kromě dodávek nafťáků třeba pro S40 první generaci si nevybavuji nějaké hlubší propojení.
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 14:58
Re: Kdepak je Áda?
Samozřejmě, v takové anglii M-B mají tak rádi hlavně pro jeho tu... spolehlivost, třeba předešlé E-classe >:-[]
Avatar - woody-alien
17. 3. 2010 17:19
Re: Kdepak je Áda?
Že by MB za posledních deset let neměl žádné problémy s kvalitou, to je spíš přání než skutečnost. :-|
18. 3. 2010 11:28
Re: Kdepak je Áda?
já jsem byl yronycký, doufám že ty taky >:-[]
17. 3. 2010 09:37
Re: Kdepak je Áda?
spojení VW-Fiat by mělo spíš jinou, ale o to prominentnější oběť >:-[]
Avatar - pelikoš
16. 3. 2010 20:31
pr
jak z pr někdo řekne,že se k tomu staví negativně,nebo že je to nepravděpodobné,tak už je to většinou upečené ;-)
Rozbalit vlákno
4
16. 3. 2010 21:25
Re: pr
jo jo kocour už je v troubě >:D
17. 3. 2010 09:36
Re: pr
negativně se určitě i Ford stavěl k prodeji Volva Číňanům, a holt terazky.... >:-[]
17. 3. 2010 14:54
Re: pr
Ford se stavel k prodeji Volva Cínanum vzdy pozitivne, negativne se k tomu stavela jen cast sebestredneho vedeni Volva.
18. 3. 2010 11:30
Re: pr
no to je jasný, protože teď už nemůžou krást technologie a peníze na marketing od Forda :-! >:-[]
Avatar - ryman
16. 3. 2010 20:49
kteří analytici?
"Analytici se k možnosti vlastnického propojení Daimleru a Renaultu staví spíše skepticky. "Vzhledem k akciovému spoluvlastnění mezi Renaultem a Nissanem by bylo dost obtížné integrovat ještě třetího tak velkého výrobce," řekl listu Emmanuel Bulle z firemní divize ratingové agentury Fitch Ratings."

aneb přání je otcem myšlenky u nepřejícího konsomolce..

nicméně se stále nic neděje, takže bych tyhle kachny bral raději s rezervou..
až to příjde tak to příjde >:-[]
Rozbalit vlákno
7
16. 3. 2010 20:59
Re: kteří analytici?
Čo je "konsomolec"? Tento výraz mi je úplne neznámy. ;-)
Avatar - ryman
16. 3. 2010 21:02
Re: kteří analytici?
chyba "komsomolec".. prepáčtě herr súdruh pan general som z toho volaký zmetěný..

(v hovorové mluvě rozuměj ten, který kdáká tu pravdu, která mu přihrává kešeni do šrajtofle.. například takový modrý komsomolec budiž mirek ševčík z liberálního institutu)
16. 3. 2010 22:25
Re: kteří analytici?
Kdyby byl Ševčík blbec, jako Štěch, tak by nemohl jezdit v X5.
16. 3. 2010 22:28
Re: kteří analytici?
Nikdy nevieš, či ho za pár rokov nepôjde splatiť štátu "v naturáliách"...
16. 3. 2010 23:08
Re: kteří analytici?
Tohle jsou chameleoni, ty nic nikdy platit nebudou.
Avatar - woody-alien
17. 3. 2010 17:25
Re: kteří analytici?
Že jsem se nenarodil jako chameleon, sakra... :-)
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2010 07:08
BY Mercedes
Tak to bude psáno třeba Renault Rybnik BY Mercedes >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2010 14:56
Re: BY Mercedes
Nebo Mercedes Powered By Renault Service. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
17. 3. 2010 13:10
To už tu bylo
Podobných zpráv už se objevilo hodně. BMW se angažuje ve společném vývoji s PSA, Audi má samozřejmě VW a pro Mercedes by mohl být logickým partnerem Renault. Obě značky se docela dobře doplňují, neopomenutelným rodinným stříbrem Renaultu jsou i elektromobily... a naopak Mercedes disponuje celou řadou "vyšších" technologií zajímavých pro Renault.

Mimochodem, v AutoTipu se nedávno objevili informace o novém supermini od Renaultu a spekulovalo se o sdílení technologií se Smartem... tak možná na tom něco bude.
Rozbalit vlákno
1
Re: To už tu bylo
Co já vím, tak C.G. vyjednává už leta s dalším, velmi silným partnerem, což potvrzuje i část článku.
Na spadnutí byla u superaliance s GM, se kterým mj. také jedná i nadále Moc dobře ví, jakou hodnotu Rencek má, jakou bude mít a co chce. Strategický plán je být v top 3 na světě.
Tak si za tím jde.
Do budoucna, v rámci přežití to čeká všechny.