Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Espace: Jak jezdí benzin 1.6 TCe/147 kW?

Pátou generaci Renaultu Espace jsme vyrazili otestovat do Francie. Vyzkoušíme zde dva nejsilnější agregáty a postupně se podělíme o první jízdní dojmy.
Zpět na článek
26. 3. 2015 14:55
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:33
26. 3. 2015 14:46
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:52
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:56
26. 3. 2015 15:02
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 16:01
26. 3. 2015 16:05
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 16:11
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 18:20
26. 3. 2015 15:48
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 15:05
26. 3. 2015 15:08
27. 3. 2015 06:58
26. 3. 2015 15:46
26. 3. 2015 21:38
26. 3. 2015 22:35
26. 3. 2015 17:03
26. 3. 2015 15:27
26. 3. 2015 15:42
26. 3. 2015 15:48
26. 3. 2015 16:04
26. 3. 2015 17:01
26. 3. 2015 15:53
26. 3. 2015 15:52
26. 3. 2015 17:07
26. 3. 2015 17:51
27. 3. 2015 18:03
26. 3. 2015 18:11
26. 3. 2015 19:45
26. 3. 2015 20:46
26. 3. 2015 21:07
27. 3. 2015 15:10
27. 3. 2015 16:17
27. 3. 2015 00:57
27. 3. 2015 08:07
27. 3. 2015 09:32
27. 3. 2015 09:39
27. 3. 2015 09:48
27. 3. 2015 09:57
27. 3. 2015 10:02
27. 3. 2015 10:15
27. 3. 2015 15:05
27. 3. 2015 18:26
28. 3. 2015 00:33
27. 3. 2015 18:20
27. 3. 2015 09:46
27. 3. 2015 20:25
27. 3. 2015 22:55
27. 3. 2015 23:18
27. 3. 2015 23:23
27. 3. 2015 23:45
27. 3. 2015 23:52
28. 3. 2015 08:13
28. 3. 2015 18:40
28. 3. 2015 08:52
28. 3. 2015 10:20
28. 3. 2015 12:16
29. 3. 2015 12:18
29. 3. 2015 13:35
29. 3. 2015 14:20
29. 3. 2015 14:47
29. 3. 2015 14:53
29. 3. 2015 13:59
29. 3. 2015 14:23
29. 3. 2015 14:58
29. 3. 2015 18:58
29. 3. 2015 14:59
29. 3. 2015 15:07
29. 3. 2015 17:00
29. 3. 2015 18:59
29. 3. 2015 18:08
29. 3. 2015 18:21
30. 3. 2015 08:13
30. 3. 2015 08:57
1. 4. 2015 11:41
28. 3. 2015 20:13
27. 3. 2015 00:58
27. 3. 2015 06:38
27. 3. 2015 07:47
27. 3. 2015 10:08
27. 3. 2015 16:23
27. 3. 2015 16:58
27. 3. 2015 17:16
27. 3. 2015 16:33
28. 3. 2015 11:49
26. 3. 2015 14:31
Škoda že nebudete jezdit 130k naftou,
přeci jen cenový skok mezi 130k a 160k naftou je hodně velký, ale předpokládám, že ta bude primárně na prodejnách tak jí vyzkouším osobně. Hlavně mě zajímá, jak tam bude fungovat řazení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:55
Re: Škoda že nebudete jezdit 130k naftou,
Bohužel, podle dostupných informací pro tyhle první novinářské testy nemáme turbodiesel 1.6 dCi/96 kW k dispozici. Na řazení se Honza určitě zaměří.
Avatar - speedfred
26. 3. 2015 14:33
Otázočka
Na také daleké výlety jazdíte nejakým testovaným autom,alebo letecky? Dík.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:46
Re: Otázočka
To je naprosto individuální: někdy vozem, ale častěji letecky, přece jenom je to pohodlnější a hlavně rychlejší.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 3. 2015 14:50
Re: Otázočka
A někdy nízkonákladovkou i levnější.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 14:52
Re: Otázočka
To také.
26. 3. 2015 14:56
Re: Otázočka
Foto s manuálm by nebyla?
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 15:02
Re: Otázočka
edit: Na místě novinářských testů budou nejspíše samé automaty.
26. 3. 2015 16:01
Re: Otázočka
hm, to je Ford C-max :/
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 16:05
Re: Otázočka
Máte pravdu, zabloudila nám omylem do ženevské galerie k Espace.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 16:11
Re: Otázočka
Opraveno
26. 3. 2015 18:20
Re: Otázočka
Bude i Grand Espace v budoucnu?A diesel 2,0?Díky
Avatar - simply never
26. 3. 2015 14:59
Re: Otázočka
Kto Vás tam pozýva? PR oddelenie značky, importér (ak sa napr. testuje v inom štáte), Vaša materská firma? Nejedná sa mi teraz o to, že iného nepozvú a vás ano (alebo naopak), ale kto je hostiteľ?
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:20
Re: Otázočka
mozno sa sami prihlasia ;-) a ak im to schvalia tak idu
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 3. 2015 15:48
Re: Otázočka
Povětšinou nás na zahraniční prezentace zve tuzemské zastoupení značky, v některých případech ale posíláme redaktory sami.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:05
pekne auto
ale chcelo by to nejaky silnejsi dizel aspon 200 konikov.... na auto vaziace vyse 1,6 tony ktore bude prenasat dalsich mozno 400-500kg zivej vahy mi tych 118kw pride tak na hrane.... nie zeby to bolo zrovna malo.... ale nejaka vykonova rezerva v podobe 200 konoveho dizla by nebola na skodu ... ved uz mala i30 po facelifte ponuka 100 kw 1,6ku crdi... takze tento 4,8 metrovy kolos by si zasluzil vazne nieco silnejsieho ....

inak vzhlad mi pride fajn... akurat sa obavam ako to vezmu zakaznici.. lebo nie je to SUV aj ked sa tak snazi tvarit... no a velke MPV v eu zase uz moc neletia ... ale snad to bude uspesnejsie ako starucky avantime
Rozbalit vlákno
30
26. 3. 2015 15:08
Re: pekne auto
Co se stalo? Driv jsi oznacoval auta v jine, nez zakladni motorizaci za premotorovana a ted bys chtel 200 koniku?
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:11
Re: pekne auto
no pre toto auto je 160 koni ozaj nie vela... hlavne ked zvazis fakt ze ide o 4,8m dlhe auto vaziace 1650 kg... navyse toto auto si nekupi ten kto chce jazdit sam .... tu sa predpoklada ze to auto bude vozit cele rodiny ( 4- a viac clenov plus nejaka batozina ) ..... a to uz je slusna zataz...... tentokrat musis uznat ze silnejsi motor by nebol na skodu .... nic v zlom ... nikto tu nechce 220kw.... ale silnejsi dizel by sa bodol, nieco ako ma povedzme PSA 2,2 hdi
Avatar - speedfred
26. 3. 2015 15:21
Re: pekne auto
Kludne by som si to auto kupil na jazdenie solo,lebo sa mi paci.Sice je to mrhanie priestorom pre jedneho cloveka,ale je to tak.Aj sucastnom aute jazdim 97% ciest solo a tiez nie je male.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:26
Re: pekne auto
to je pravda.... je vcelku slusna pravdepodobnost ze to bude viac imidzovka pre dvoch ludi ako rodinny pracant ... docela tomu aj verim ze niekto si kupi kludne taketo nieco aj ked nema 4 deti.. ;-) :yes:
Avatar - wakantanka
26. 3. 2015 15:22
Re: pekne auto
Zase len varis z vody aby rec nestala. Niele konikmi je motor zivy. Mal som Carnival 2.9 crdi. 106 kw. Vazil prazdny 2.2 tony. Vozil som v nom bezne 800 kg a nikdy som nemal pocit zeby nevladalo.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:29
Re: pekne auto
2,9tka mala slusny objem..... tu je nejaka vyzmykana 1,6tka... uvidime ako to bude so zivotnostou... aj stara 74kw L200ka ide... ano aj 140.... ale tu nejde o to teraz....
27. 3. 2015 06:58
Re: pekne auto
Toppere, opět teoretizuješ. 2,9 v Carnivalu měla dostatečnej tah, tady jsme dynamicky o kategorii či dvě výš.
Avatar - Ozzman
26. 3. 2015 15:46
Re: pekne auto
Tahle motorizace se i moc líbila.Kam se na to hrábaly dobiva sorenta.Na to, jak Velké auto to je to byl ideál. Jak vydržel? Já jel jen s novým vozem.
Avatar - wakantanka
26. 3. 2015 20:48
Re: pekne auto
Neviem či to bola reakcia na mňa, ale ak ano tak teda, to auto volám mulica. Primárne ho už nepoužívam, ale nechal som ho zatiaľ vo firme a občas sa ešte preveziem. >:D Každopádne výkonu to auto veľa vzhľadom k objemu nepobralo a netuším koľko krútiaku to kedy má, ale mám pocit že vždy dosť. >:D On ten motor bol skôr urobený pre Terracan na silu a off-road. Na nejaké lietanie po diaľnici na maximum to nie je, ale diaľničné tempo + 10, 20 km do pohody za priemernej celoročnej spotrebe na úrovni 7,5 l. A to podotýkam dosť často vozí kopu ťažkej záťaže, prípadne ešte ťahá príves. Ale aj s autoprepravníkom a autom na ňom to nespapalo v zime viac ako 10 litrov. Auto má teraz cca 210 tis. kúpil som ho keď malo 120 tis. km. V motore mením len olej a filtre, cez interval som dolieval cca 0,5 l oleja. Najvážnejšia "porucha" čo ma stretla bol kameň ktorý prerazil chladič klímy aj motora, keď sa mu nejako podarilo vletieť cez spodný otvor v nárazníku. Tam to nejako konštruktéri nedomysleli. >:D
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 21:38
Re: pekne auto
Ja som par tis. km stravil v Carnivale tiez 2.9 CRDi ale cca 2007-ka ci aky...
Bol to ale ten silnejsi motor - mari sa mi 136 Kw a 343Nm....viem, ze ked som pozeral Sharana a spol., tak to vtedy bol najsilnejsi TD na trhu ! - zaujimavy paradox :-)
Proste velka korejska 7 miestna raketaaaaa >:D
Dostal som z neho Vmax 210 tacho a celkovo to proste islo ( ja + 2 ) fakt velmi dobre >:-[]
Spotrebu som ani nepozeral, proste tankoval kolko bolo treba ( a zrovna malo sa mi to nezdalo >:-[] )
Avatar - wakantanka
27. 3. 2015 08:28
Re: pekne auto
Teraz momentálne 3 mesiac jazdím toho novšieho Carnivala, teda posledná gen. čo sa dostala do Európy. Motor 2,9 Crdi VGT 136 kW. Mne sa zatiaľ tiež zdá, že ten novší papá viac ako ten starší. A to aj napriek tomu, že ten novší je naprevodovaný inak, pri 130 GPS točí o nejakých 500 - 600 otáčok menej. Ale zase ten novší jazdí agilnejšie a istejšie.
Avatar - Ozzman
26. 3. 2015 22:35
Re: pekne auto
Ano, na tebe :-) Terracan sem nejel, ale pár Carnivalů jo, jak jsem řekl, jezdilo se mi s tim hezky :-)

Tohle je super, škoda, že v tom motoru nepokračovali a neni to nejaký TOP pro vozy velikosti Optimy :-) Tam by se hodil
Avatar - wakantanka
27. 3. 2015 08:30
Re: pekne auto
Vieš ten motor je opačné spektrum psychologického faktoru. To keď niekto počuje aký je to objem prevráti očami lebo predpokladá neviem akú spotrebu. keď sa dozvedia koľko to reálne papá, tak gúľajú očami zase >:D
26. 3. 2015 17:03
Re: pekne auto
ja souhlasim s kia.
v oct mam 160k a na pohodovy jezdeni OK, ale to je tak všechno.
vetsi auto si zaslouzi vetsi motor
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 15:27
Re: pekne auto
a co taky Sharan, Alhambra, Passat, Superb - 140 / 150 PS - obcas vo 4 motione, hmotnost s vybavou tiez nad 1,6 tony...? Tych sa preda mraky.
Nie, problem nieje vo vykone, ale vo vykone dolovaneho z daneho objemu, ktory znamena, ze dany motor bude musiet byt lepsie dimenzovany, nez klasicke 2 litre.
V tomto vidim psychologicky problem zakaznikov, ktori by " pre istotu " brali radsej 2 liter.

Inac ako XTad pise: kedy sa stala ta zmena v ponimani potreby vykonu ? :-O
za to mas u mna male bezvyznamne plus ;-)
Este ked sa prestanes posmievat premiovkam a pochopis ich opodstatnenie, tak uz zacnem byt na teba ( ako na krajana ) aj pysny ! >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:31
Re: pekne auto
ja len ze na 6 miestne auto v dvojkolke je to kus ine s tymi vykonmi....... ale ok.... nejdem to rozpytvavat.... 118kw by mi urcite stacilo ;-)

inak vazne... preco to nema aspon nejaky dvojliter? ... auto ma 4,8 metra... 1650kg .... docela slusny odpor vzduchu.. a ponuka az 6 miest dozaista nie pre srandu .... bmw v takomto aute by na 140kw len zacinalo ako dostojny zaklad ;-) vsadim sa
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 15:42
Re: pekne auto
Tak si pozri BMW 2 Active Torer v nejakej riadnej vybave a 4 kolke a pozri si hmotnost a ponukane vykony...
Ano, ma aj silnejsie motorizacie. ...ááááá - a tym sa dostavame k rozdielu ( 1 z mnohych ) mainstream / premia - kde je BMW na spodnej polovici ponuky ( este k tomu s mensim vozom ) tam klasicky mainstream konci.
Cest vynimkam, ktore maju k dispozicii aj silnejsie motory. Za nedlho prijdu nove Fordy so silnymi naftakmi... - neboj, bude z coho vyberat... ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:54
Re: pekne auto
docela dobre to vies obkecat :-) ...... ale fakt je ten... ze active tourer je uz mensi... ved aj ten vacsi active grand tourer je len na urovni carensu... co je stale len nejakych 4,5 metra.... ale pri espace sa bavime o aute dlzkou ako superb alebo sorento ( 4,8m ).... ok 118kw beriem ako standard ktory musi stacit...

218d ...... tento active tourer ponuka 110kw dvojliter na hmotnost 1375kg.... slusny pomer
Avatar - Ozzman
26. 3. 2015 15:48
Re: pekne auto
Dvoulitr chybi, ale to dci 1,6 96kw jako základ určíte postačí. ... jed se projet, nebo ti to Ronault vysvetli;) Tohle se Francouzům fakt povedlo.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 15:59
Re: pekne auto
ok 118kw staci.... verim ... snad to bude fajn :yes:
Avatar - Ozzman
26. 3. 2015 16:04
Re: pekne auto
Já souhlasim ze vozu teto třídy opravdu chybi dvoulitry jako top, ale mně by asi ta 1,6 postačovala. Doufám že když přijde Laguna, tak s ni se vrátí ten dvoulitr. Co sem mel možnost porovnat, tak ale ten dosavadní dci dvoulitr sice jede dobře, ale ta jednasestka má větší chut do otáček.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 16:12
Re: pekne auto
ja by som volil ak by som si mohol vybrat zrejme TCe 147kw... toto uz musi byt v espace parada.... aj papierova spotreba vyzera slusne... ;-) ....

obavam sa ze laguna skonci na tej istej 1,6tke 118kw... ale hadam sa mylim
Avatar - Ozzman
26. 3. 2015 17:01
Re: pekne auto
To by skončila sotva na pulce nabídky konkurentů.. podívej na VW/Ford či PSA :-)
Avatar - speedfred
26. 3. 2015 15:49
Re: pekne auto
Pokial som to dobre pochopil niekedy citany clanok tak automobilky musia platit za kazdy gram CO2 co maju predane auta nad pomery EU 95€/gram.Preto asi take male motory aj ked 118kW/380Nm nevypada zle.
26. 3. 2015 15:53
Re: pekne auto
Pokud nebude tento maly motor honit, bude mit lepsi emise a spotrebu nez 2,0TDI. O tom snad nikdo nepochybuje
26. 3. 2015 15:52
Re: pekne auto
Tak hlavne Renault neni BMW >:D
Touran, Tiguan treba take vazi cca 1600Kg a urcite 110kW neni problem.
Proc neni 2,0? protoze 1,6 bude uspornejsi (hlavne ty emise), lehci a usetri vyrobci dalsi dily navic ;-)
Za chvilku to budou delat i u koncernu ;-)
26. 3. 2015 17:07
Re: pekne auto
který dily navíc mas namysli??
vyhonena 1.6 bude mit v nejlepsim pripade stejny počet dilu jako pridusenej dvoulitr, ale spis tam bude něco navíc v podobe dalšího turbicka nebo něco podobnyho
26. 3. 2015 17:51
Re: pekne auto
Dily navic byly mysleny na sklad oproti 2,0. Urcite nebude potreba drahy blok, klika,... Zbytek jsou drobnosti ;-)
Avatar - wakantanka
26. 3. 2015 20:50
Re: pekne auto
Topper sa pozri na parametre toho Carnivalu čo som ti o ňom písal vyššie. Nie je všetko o kilowatoch ale aj o newtonmetroch a spôsobe ako ich dostaneš na kolesá.
27. 3. 2015 18:03
Re: pekne auto
co keby si sa siel pozriet do testu Sharana 103kw. Precitaj si diskusiu. Ako to, ze v tej diskusii sa nerozplyvas nad kritickym nedostatkom vykonu 103kw, ktory je vo vacsine sharanov? A tu ti vadi 118kw?
Ozaj, jazdil som v Mercedes Vito 2,2 85kw. Vies ze to uplne stacilo? A to je Vito kapanek vacsia, tazsia a menej aerodynamicka dodavka ako espace
26. 3. 2015 18:11
Turba
Ten motor 1,6 má dvě turba??
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2015 19:45
Re: Turba
Jojo, nebude to mit takovou turbodiru ;-)
Stejna koncepce motoru, jako bude ted od jara dostupna v Honde CRV 1,6 twin turbo misto 2,2 ;-) Pokrok nezastavis >:D
26. 3. 2015 20:46
trpezlivosť
treba trpezlivosť.. dvojlitre príjdu ale až neskôr :-) tiež by to malo byť aj twinturbo...to bude myslím náhrada za V6...
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2015 21:07
Zpočátku...
...se o této generaci psalo jako o odklonu od předchozích a o přechodu na SUV, no nemůžu si pomoct, ale tohle je přesně MPV ála Renault - není nijak přehnaně velké zvenku ani uvnitř, vypadá jakko kosmická loď, má kvalitní (a konečně i hodně pěkný) interiér. Stejně jako ostatní vozy Espace. Cena je vysoká, ale Espace nikdy nebyl levné auto. Dnes je jiná doba a za cenu předchozí generace s motorem 3,5 V6 je teď jen 1,6 turbo :-)
Rozbalit vlákno
6
27. 3. 2015 12:32
Re: Zpočátku...
Přesně. Renault dává zadost módě crossoverů velkými koly a snad mírně větší světlou výškou, ale všechny přednosti a typické vlastnosti MPV zachovává.
Stejně tak na Koleosu se mi líbí, že ovládá i některé finesy MPV, i když je to SUV, a prý hodně dobré. Holt v praktickém využití interiéru má Renault často náskok.
27. 3. 2015 15:03
Re: Zpočátku...
Jak pises - je to porad spis MPV, nez SUV, nebo crossover.
Co se tyka Koleosu, tak ten me moc nezaujal, krome unyleho zjevu je to celkem low-cost, aspon pro me. Napriklad system 4x4 si musis nejak prepinat knoflikem, to beru v Dacii, ale ne v aute za hrube pres pul mega. I Kia/Hyundai to umi automaticky.
Interier je v Koleosu prostorny tak nejak normalne, je to v podstate nafoukly a vyse postavenu hatchback, prostorove bych ho prirovnal ke Sportage, az na to, ze Koleos ma vetsi kufr s nize umistenou podlahou.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 15:10
Re: Zpočátku...
Třeba je to 4x4 zase schopnější než v té Sportage? Mám pocit, že jsem zaslechl cosi o vnitřnostech z X-Trailu, a to je asi celkem schopná platforma...
27. 3. 2015 16:07
Re: Zpočátku...
Je mozna schopnejsi, ale o kolik? V jakem testu to posoudis? Na rozbahnene motokrosove trati? Na pisecnych dunach? Ale proc? Vzdyt to nejtezsi, s cim se bude muset majitel SUV/crossoveru vyrovnat je rozjezd na snehu a to zvladne Sportage s prstem v nose. Koleos taky, ale nejprve ho musis prepnout do spravneho rezimu, to je to cele - Kiu totiz prepinat nemusis, zvladne to sama.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 16:17
Re: Zpočátku...
Možná Koleos bez přepnutí zvládne totéž co Kia bez přepnutí, ale s přepnutím se dostane na jiný level? Možná si Koleose koupí právě ti, kteří ocení jeho větší terénní schopnosti?

Podle mě soudíš moc rychle, i když většina koupí Kvašku v předokolce do města, může vedle toho klidně existovat i více offroad řešení, se všema + i -. Já bych si ho nekoupil, ale já bych si teda nekoupil ani Kvašku v předokolce.
27. 3. 2015 20:29
Re: Zpočátku...
Ale kdepak - zadní pohon se připájí automaticky, knoflíkem můžete tuto funkci odpojit. Pohon 4x4 je možné do rychlosti 50 km/h zapnout i manuálně.
Interiér v Koleosu je díky větším oknům světlejší a má zcela rovnou podlahu. V porovnání se Sportage je i prostornější. Třeba rybář nebo myslivec ocení, že víko kufru je dělené a na spodní otevřenou část se dá sednout a pohodlně třeba přezout anebo převlíct i v terénu u vody nebo u lesa. Jak Koleos jezdí se zeptejte diskutéra jazva, má ho prý jako služebák.
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 22:04
Prve jazdne dojmy...
...dakujem za ne. ;-)
Fuuuhhh, teda prekvapenie hlavne co sa tyka tej nekonzistentnosti toho 4-controlu ! :-O
Nesoferoval som ani Lagunu kupe s tymto systemom a sam som zvedavy, ako bude podobny system fungovat u "nasich" vdaka novej platforme MLB-evo - prva na rade je Q7 ktora ho uz moze mat.
Dufam, ze taketo rozpacite hodnotenie na nu vyriect nebudem musiet.
inac fakt diky, ako je napisane, tych 160 PS a 380 Nm su akurat, a sportovanie s touto hromadou zeleza nieje vhodne. Plus, ze subjektivne je citit, ze to je len 1,6-ka... :-!
Toz, vela stastia potencionalnym kupcom...
Rozbalit vlákno
9
26. 3. 2015 23:15
Re: Prve jazdne dojmy...
Pokud půjde o auto od těch vašich, tak to od pana Mičky určitě nebude rozpačité hodnocení.
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 23:20
Re: Prve jazdne dojmy...
>:D
tak to si ale radsej overim osobne ;-)

btw.: Nemas nejake zakulisne info o dalsich motoroch ? - konecne by si sa mi mohol predviest aj v lepsiom svetle... ;-) nejaky riadny 2 liter nafta s 200+ PS... - nic ? :-|
26. 3. 2015 23:25
Re: Prve jazdne dojmy...
O novém 2.0 dCi se jen mluví. Nic není ofiko a dle mého názoru nic nebude. V Renaultu asi mají pocit, že 2.0 dCi není potřeba. A kupodivu to třeba na francouzských fórech a diskusích nikdo neřeší. Silnější nafta tam není téma. A pokud mohu ještě přidat svůj názor, tak pokud bude silnější motor potřeba, bude od Mercedesu.
Jediné, co je potvrzeno, je hybrid.
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 23:32
Re: Prve jazdne dojmy...
Hmmm... Tento Espace ma akosi moc nebere, ale "Laguna 250 DCi"... :-O >:D :yes:
...a este keby bola ta Theova ilustracia blizko pravde, plus, keby ste od Nissanu zobrali aj techniku 4x4 a narvali ju tam...No konecne by ste mali aj poriadny voz ! ;-)
26. 3. 2015 23:39
Re: Prve jazdne dojmy...
Renault je značka pro chudé a my jako její zákazníci máme trošku skromnější a menší nároky. Ale třeba se to za nějakých dvacet, padasát let otočí a Renault bude mít i auto pro tebe. A nebo třeba trošku zchudneš. :-)
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 23:48
Re: Prve jazdne dojmy...
Tak diky ze mi tak prajes >:D ... :-! ... 8-s
ako vazne - Mal som respekt ku Renaultu v case Laguny I., Safrane..., Clio V6...
chapes ma trosku ?
A ked sa nad tym trosku zamyslis, kazda mainstreamova automobilka, ktora chce byt uspesna potrebuje aj nejaky "Image-Träger" - no a Laguna v riadnej palbe by to mohla byt - keby sa teda vydarila. Tento Espace - pri vsetkej ucte - asi 2. raz v historii taku dieru do sveta neurobi... :-! Nieje skaredy, o kvalite neviem este ani prd, tak hodnotit neidem.
Len proste sa bojim, ze na tomto sa nezdvihnete. Preto va, prajem poriadnu Lagunu. ;-)
...aj ked to uz Laguna nebude, noooo... :-!
27. 3. 2015 08:03
Re: Prve jazdne dojmy...
Ja zajimave, jak 110kW a 340Nm je ve vetsine hodnoceni u aut 1600kG dostatecne, auto je dynamicke a tady najednou je citit, ze je to jen 1,6 >:D
Jedine kde muze byt problem je delsi prevodovka, ale to se zas projevi na nizsi spotrebe nez bude mit konkurence s 2,0.
Joo, kdyby byl tenhle motor nekde jinde, to by bylo vse OK >:D
Avatar - AUDIRS6
27. 3. 2015 12:22
Re: Prve jazdne dojmy...
ved sa to snazim aj nejako porozumiet - to chapanie zakaznikov.
Zatial mi to prijde ako psychologicky blok: Velke auto potrebuje velky motor. :-!
To, ze parametre su viac nez dostatocne oproti najpredavanejsim konkurencnym motorizaciam - to tu je vidno. Len ako Honzo pise - vlaznejsi rozjazd - a ten by som prisudzoval tej ( sice uz mensej ) turbodierke, ktora tam ale je do tych cca 1750 rpm.
Do tych otacok je jasne vyhoda na strane 2 litra ( proste porovnaj si hocijaky atmo motor 1,6 / 2,0 ), takze je pravdepodobne, ze niektorych kupcov moze odradit aj testovacia jazda s nim. Predsalen - rozbiehanie sa v meste je parameter, ktory by podobne silne auto malo zvladat bez zavahania, no a tu nejake to zavahanie citam...
Plus ako ty pises - prevodovka.
Takze, prei vsetkej mojej snahe o objektivitu sa nemozem zbavit dojmu, ze pokial nad tymto nebude figurovat aj 2-liter, problem proste bude. Nehovorim ze technicky - hadam to uz FR. odladili tak, ze si motor a prevodovka budu rozumiet pocas celej doby zaruky a aspon prvi majitelia budu spokojni...
Co bude dalej...uvidime... ;-)
27. 3. 2015 16:23
Re: Prve jazdne dojmy...
V máji nám príde auto a potom to zhodnotíme :-)
Avatar - rohYpnol
26. 3. 2015 22:06
Velká francouzská revoluce
Nemůžu jinak, ale tohle auto jednoznačně pohřbívá zažité pravidla. Ano, tohle je MPV vyvinuté pro novou dobu, tohle je příchod nového tisíciletí mezi MPV, tohle je pravá velká francouzská revoluce.

Design je naprosto unikátní, nebývale promyšlený a naprosto vyvážený. Hravost detailu je v dokonalé harmonii s jednotou celku. Co je však nejkouzelnější - tahle designérská perla v sobě skrývá prakticky maximální možnou praktičnost dostupnou na evropském trhu, ponecháme-li V-classe a VW Caravelle stranou.

Jestli něco představuje rodinný ideál, jestli si nějaký model zaslouží být ikonou rodinného vozu, pak po příchodu Espace je to právě tento model. Touží snad někdo pro rodinu po Superbu Combi? Na to je jediná rada - zapomeňte na 20.století, a skočte do 21. století.

Espace :yes: :yes: :yes:

Teď jen doufat, že zákazníci konečně dospěli do revoluční nálady a přijmou pokrok, který jim Renault s Espacem umožní :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - speedfred
26. 3. 2015 22:49
Re: Velká francouzská revoluce
Ked ludia skocili na tuto hru v '84 snad skocia aj teraz.
Na tomto aute ma zaujal taky maly detail - schranka pred spolujazdcom nie je vyklapacia,ale ako šuflík a prislo mi to akosi lepsie.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2015 22:52
Re: Velká francouzská revoluce
tak samozrejme MPV bude vzdy idealnejsie auto pre 4-6 clennu rodinu ako bezny kombik alebo sedan ci sportiak.... nic prekvapujuce.... espace samozrejme vyzera fajn... ale napriklad alhambra ponuka aj 4x4 ... tento zvyseny espace bohuzial nie ... co trosku zamrzi ak uvazime fakt kolko stoji 118kw verzia ... za tuto cenu si skutocne uz vies kupit 6 miestne SUV alebo MPV ... a to vsetko v 4kolkach .... kazdopadne drzim palce espacu... na neho som obzvlast zvedavy ako ho prijmu zakaznici a hlavne ti mimo francie ... predajny boom vsak v tomto pripade necakam ... uvidime
Avatar - Jaros71
27. 3. 2015 01:52
Re: Velká francouzská revoluce
Tak hlavně 680l zavazadelník není u skoro 5 metrů velkého auta žádá pecka.
I STARÝ TOURAN má 700 l a měří 4.4 m !! A nový má ještě víc..
Cena za rendlíka je úplně mimo , ale na rozdíl od Sorenta umí frantíci slevit i pár set tisíc..viz Laguna , že?
To že není možný 4*4 je chyba , když už to má být crossover.
Motor 1.6 v dieslu na takové auto nestačí , podobně jako u nového X-TRAILU !
A při té ceně mít vzadu traverzu místo multilinku?? 8-s
Přes zajímavý design karoserie i pěkný interier , se auto asi moc prodávat nebude.
Nový S-Max na tom bude lépe.
27. 3. 2015 12:35
Re: Velká francouzská revoluce
A kolik Seat těch 4x4 v Alhambře prodá? Vše diktuje ekonomika. A co se týká SUV- kdo chce MPV, tak SUV kvůli 4x4 nekoupí, spíš ti, co chtějí SUV kupují je jako předokolky, protože na asfalt jim to prostě stačí.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 12:58
Re: Velká francouzská revoluce
Sharan za loňský rok 153 / 432ks = 35%, Alhambra 42 / 129ks = 33%.
(ČR dle SDA)
Avatar - Ham.
27. 3. 2015 13:38
Re: Velká francouzská revoluce
To je docela hodně, čekal bych v této třídě tak 15%. Z těchto čísel je patrné že novému S-maxu se instalace 4x4 při jejich velkých objemech prodejů evidentně vyplatí.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 13:48
Re: Velká francouzská revoluce
Těžko říct jestli s tím nějak zamíchají reexporty, spíš ale myslím že ne... evropská čísla jsem v rychlosti nenašel.
Avatar - Ham.
27. 3. 2015 13:57
Re: Velká francouzská revoluce
Celoevropská čísla 4x4 po jednotlivých modelech jsem souhrnně nikdy neviděl, občas něco pustí automobilky ke svým prodejům a z toho je vidět, že ČR je co se týče 4x4 někde v průměru, Německo, Švýcarsko, Rakousko nebo severské státy jsou samozřejmě výš, v jižní Evropě je podíl 4x4 pochopitelně nižší.
Avatar - Jaros71
27. 3. 2015 16:19
Re: Velká francouzská revoluce
Taky bych bral jedině 4*4...na hory i chatu ideální !
Avatar - Ham.
27. 3. 2015 17:31
Re: Velká francouzská revoluce
Ano, též bych upřednostnil 4x4, nicméně jeho přínos nevidím jenom v těch extrémech typu výjezd na hory nebo chatu, které člověk využije jednou do roka, ale celkově v lepších jízdních vlastnostech proti předohrabům i na suchu a mokru kdy je auto stabilnější v zatáčce, s neutrálnějším chováním, dokáže i na běžné křižovatce odpálit z místa daleko rychleji a bez kvílení předních gum etc. To, že je na sněhu zábavnější než předohrab a dojede dál beru spíše jako bonus navrch.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 08:44
Re: Velká francouzská revoluce
Já v tom tu revoluci nevidím. MPV jsou tu dlouho a říznout je krosouvrem je sice zajímavá myšlenka, bez 4x4 je to ale spíš takové plácnutí do vody. Pokud snad chtěl autor naznačit nějaké ambice pohybu mimo silnice, pak absence čtyřkolky to pohřbívá.

Souboj mezi MPV a kombíkem se za ta léta nikam neposunul. MPV je logickou volbou pro rodiny 5 a více, pro rodiny 4 a méně obvykle převáží horší dynamika, jízda i spotřeba nad vzdušnějším pocitem z interiéru... ale to je každého volba.
Avatar - wakantanka
27. 3. 2015 08:59
Re: Velká francouzská revoluce
Hm, nepíšeš zle, len jedna poznámka. Môj starý Carnival aj bez 4x4 častokrát zvládol toho viac ako Sharan s týmto systémom. O väčšej svetlej výške ako väčšina dnešných crossoverov ani nehovorím. Jasne je to chyba, že 4 x 4 nebude ani za príplatok, ale koľko ľudí si to dáva pri kúpe MPV ako podmienku?
Avatar - wakantanka
27. 3. 2015 08:55
Re: Velká francouzská revoluce
V zásade s tebou súhlasím, len by si nemal zabúdať na iný etalón v tejto triede, teda Ford S-Max, v najnovšom vydaní aj toľko omieľaným 4x4. (niežeby mi niekedy tento systém v MPV chýbal). >:D
27. 3. 2015 00:57
4control
No, mám něco nsježděno s Lsgunou GT s 4controlem, ale to, co zde popisuje redakce, to teda fakt nepamatuju. Člověk si pár kilometrů zvyká na tu ujíždějící záď při nižších rychlostech, ale pak zjistí, že vlastně ani netočí volantem. A ve vyšších zas to auto nejde urvat do smyku (jasně, že když budu chtít, podaří se to). Každopádně 4control je vynikající systém, a v zatáčkách neskutečně auto podrží. Vyzkoušeno se závodním jezdcem za volantem na okruhu v Mostě.

Takže buď Renault změnil systém, nebo redaktor nikdy nejel s 4controlem a teď se diví, cožeto vlastně dělá, a nebo je špatnej znak na kapotě. Uvidíme, jaký ódy zde bude redakce psát, až ten samej systém předvedou vohlý widle... Ale už jen to, že Renault tohle nabízí ve střední třídě už pět let, je známka toho, že asi ví, co dělá...
Rozbalit vlákno
63
27. 3. 2015 08:07
Re: 4control
Jak to nemá "zmoklou slepici" na kapotě, tak je to vždycky špatně... :-!
27. 3. 2015 09:32
Re: 4control
Myslíš nas.anýho ježka? >:D No koukám, že palcování VAGinistům jde. :-)
27. 3. 2015 09:39
Re: 4control
Mička tam měl během 5 min 6 palců nahoru a tady to bylo skoro to smé. Jen ty palečky byly naopak.
27. 3. 2015 09:48
Re: 4control
Víš, co se říká: kdo moc palcuje, má malýho šulina. :-)

Ale to palcování, to je kumšt. Někomu seknout palec dolů bez jakýhokoliv důvodu. A teď hurá palce dolů i sem. :-)
Avatar - Emel
27. 3. 2015 09:57
Re: 4control
A víš proč? Protože je to pořád totéž. Článek o Renaultu, Škoda MPV ani nevyrábí, v článku není zmíněna ani jednou, přesto jsou tu zase puberťáci, kteří mají potřebu se vymezit proti hlavnímu proudu.

Beru první příspěvek co napsal Futurista, jezdil s Lagunou 4C a podivuje se nad rozdílným chováním u Espace 4C, fajn, to má nějakou argumentační hodnotu a dá se o tom diskutovat... ale výkřiky o správné a špatné značce už jsou fakt otrava, Honza Mička to vystihl první větou dokonale a třeba i proto má od publika palce nahoru.
27. 3. 2015 10:02
Re: 4control
Jseš v lepším případě naivní. A pokud jde o ty palce. Máš nějaké rozumné vysvětlení, proč se naráz objeví 6 palců (nahoru a dolů) a pak dlouho nic?
Avatar - Emel
27. 3. 2015 10:15
Re: 4control
Podívej, testerovi buď věříš nebo ne. Pokud si myslíš, že si palce dává sám a auta hodnotí podle značky na kapotě, tak je zbytečné to číst. Honza to rozepsal do detailu, místo jednoduchého klišé věnuje jízdě tři odstavečky, což je na první jízdní dojmy dost dobré. Pokud nevěříš tak si klidně nevěř, ale bez argumentů se navážet do autora s obviněním ze zaujatosti mi přijde ubohé.

Že můžeš dostat palec dolů i bezdůvodně je pravda, palce jsou diskusní anonymita na druhou... tak si s nimi moc nelam hlavu.
27. 3. 2015 15:05
Re: 4control
A ty si snad myslis, ze za ty tvoje slinty zaslouzis palec nahoru?
Potom kdo je tu naivni...
27. 3. 2015 18:26
Re: 4control
Emel, nemel - blbosti ;-)
28. 3. 2015 00:33
Re: 4control
Kdyby se tobe aspon jednou za rok podarilo napsat aspon z poloviny takovou blbost, jako pise Emel, tak bys tu nebyl za trapaka.
27. 3. 2015 18:20
Re: 4control
To jsou Ti slavní "multi-nickaři" :-)
Avatar - Honza Mička
27. 3. 2015 09:13
Re: 4control
Dobrý den,

ke vlivu loga se nebudu vyjadřovat, protože zaujatost jde vzhledem k takovým narážkám cítit hlavně z některých čtenářů.

S Lagunou 4Control jsem jezdil, našel byste zde i můj test, a auto se chová v podstatě tak, jak popisujete. Jenže u Espacu tomu tak není. Vliv může sehrát jiné rozložení hmotnosti, rozměry auta a podobně, každopádně si za svým komentářem stojím. Situace se s jinými režimy výrazněji nemění.
27. 3. 2015 09:46
Re: 4control
No nehádám se, až vyzkouším, budu moudřejší. Ale nějak se mi nechce věřit, že by Renault vypustil něco, co v Laguně funguje pár let, a tady by to bylo pro zlost...

Ale o tom, že dvě naprosto stejně fungující věci dokáže čeština popsat tak, že někde je to vynikající, a jinde to raději nebrat, to už je na ACZ legendární. Viz naprostá onanie nad tím, ja Fabia v kombíku uveze 555 kilo na Ještěd. To byla oslava slova. Ale na rovinu - musel to bejt porod.

A tohle slovíčkaření se na ACZ objevuje u všech testů, jen jde o to, u jaké značky se použije jaký styl, že... :-) A evidentně nejsem sám, koho to bije do očí...
Avatar - Barrichello
27. 3. 2015 11:20
Re: 4control
Znáš to - koho chleba jíš, toho písen zpívej >:D Mzslím, že je to tady každému jasné
Avatar - Ronault.
27. 3. 2015 20:25
Re: 4control
No, dovolím si říci Honzo, protože jsi vzešel z diskuzních kruhů a nevykali jsme si dříve. Že jsi fanda Škodovek, to se stydět nemusíš ;-)

Byl bych opatrný s tím hurá hodnocením jízdních vlastností, hlavně chování při ostré jízdě. V první řadě si myslím, že závodní jezdec nejsi, to asi nikdo ve vaší redakci a možná by někdo vyježděnější mohl udělat školení. Prvních 100t km. je teprve zahřívačka, máš najeto? Proč to píšu? Protože by ti mělo dojít, že je to spíše marketing všech značek cílit nepochopitelně na sport... Taky asi nebudeš od Golfu Sportvan čekat chování Golfu R. Spíše by mě zajímalo více než sportovní režimy v Espacu ty komfortní. Mezi nám, kolik si myslíš, že lidi na ty sportovní režimy pojede? Čili především odhlučnění, komfort spolujezdců, přenos rázů. Vím, že jsi to tam rozepisoval, ale nebylo by od věci se trochu rozepsat a třeba ze svých zkušeností, pokud máš, srovnat třeba s S-Maxem, který je asi úhlavní konkurent. ;-)
Avatar - Emel
27. 3. 2015 22:55
Re: 4control
Nadhodím jednu hypotézu - prostě nikdo neumí zkombinovat vlečnou nápravu s velkými koly. Auta na testování dodal Renault jistě na nějakých 19" a to je vražedná kombinace. 4Control je v tom nevinně, ten asi celkem poctivě pomáhá držet stopu, ale z hlediska komfortu je to prostě oříšek, tím víc u vysokého auta, kde se musí hlídat i stabilita při vyhýbacím manévru atd.
Avatar - rohYpnol
27. 3. 2015 23:18
Re: 4control
já bych tu vinu připsal rovnou správcům cest, kteří nejsou schopní je dát do uspokojivého stavu. Je to obdobné jako chodník - když někde budou "plovoucí kachličky", taky tam asi dámu nepošlete na jehlách... >:-[] ;-)
Avatar - Emel
27. 3. 2015 23:23
Re: 4control
Otázka je, jak budou tvary Espace fungovat na nějakých 17"... 18" snad budou rozumný kompromis.
Avatar - Ronault.
27. 3. 2015 23:45
Re: 4control
Já si to myslím dost podobně, 19" jsou už hodně velké potvory, takže bych to moc na 4 control neházel. Já teda jel 4 control v Laguně, jinde taky není, že jo, tam funguje na výbornou i ve srovnání s běžným podvozkem.
27. 3. 2015 23:52
Re: 4control
Je to nová generace 4controlu a nově je jen v kombinaci s adaptivním podvozkem.
Avatar - white label
28. 3. 2015 00:21
Re: 4control
Emel/Ron
To, že má disk průměr 19" nemá (samo o sobě) rozhodující výpovědní hodnotu ohledně "výšky" profilu (v mm) pneumatiky a jeho logický vliv na komfort podvozku.
Obvod kol/pneumatik je v tomto případě tak velký (235/55/19"), že i při těch 19" má profil pneumatiky v mm vyšší hodnotu, než třeba běžná 15" pneumatika u kompaktu, s rozměrem 195/65, tedy rozhodně ne nějaká "vražedná" kombinace v tomto směru.
I tady v galerii je poměrně jasně vidět, že ani na těch 19" discích nejsou žádné "olačky".
[odkaz]
Prostě není to např. MRS na stejně širokých a taky 19"kách, ale s o 20% (to je 47 mm) nižším profilem pneumatiky.
[odkaz]
Avatar - Emel
28. 3. 2015 08:13
Re: 4control
To máš pravdu, díky za info. Jiná věc je kinematika takového kola vzhledem k jeho váze... no, byl to jen nápad.
Avatar - white label
28. 3. 2015 13:52
Re: 4control
Mezi 19" (stejně širokým) kolem z MRS (viz odkaz) nebude rozdíl hmotnosti velký. Naproti tomu výška profilu a celkový obvod kola je u Espace výrazně jinde, přičemž obojí má zásadní kladný vliv na komfort podvozku. Pro srovnání třeba aktuální A8ička má při menším! obvodu kola v nabídce disky o průměru 18"-21", Espace i přes větší obvod kol 17"-19". Takže největší kolo u Espace (19") má stejný profil pneu (235/55), jako nejmenší (18") kolo u A8 (taky 235/55). Myslím, že tohle další komentář nepotřebuje. Pokud je tedy opravdu větší problém s komfortem podvozku, na samotný nízký profil pneu (nebo hmotnost kol) jej v tomto případě svádět nelze.
Avatar - Emel
28. 3. 2015 18:40
Re: 4control
No dobře, jenže A8 nemá vlečku a MRS funguje bez nějakých ambic na komfortní jízdu, Espace je navíc vyšší... ok, už těch spekulací nechám :-)
Avatar - white label
28. 3. 2015 21:03
Re: 4control
Ano, A8 (mimo jiné) nemá vlečku a pokud ji naopak nemá Espace, tak tam bych viděl problém rozhodně spíš, než u rozměru kol/pneu. Jinými slovy, pokud problém s jízdním komfortem je, hledal bych ho primárně na podvozku a ne na samotných kolech. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2015 22:33
Re: 4control
Asi si eště nečet Vaculíkův test A8 v poslednim [odkaz] ;-)
Avatar - white label
28. 3. 2015 23:13
Re: 4control
Nepíšu o vlivu velikosti disků kol na komfort u A8 apod., A8 byl jen příklad ke srovnání obvodu kola u zástupce luxusní třídy a aktuálního Espace.
Jinak cituji z tvého odkazu k A8:
"Audi A8 4.2 TDI: Čekali jsme, že poslední německý dieselový osmiválec skončí. Ale splnil Euro 6 a funguje přímo neuvěřitelně."
Pokud si vzpomínám, tak jste to skončení čekali i vy (Kylie s tebou). ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2015 23:35
Re: 4control
Buď hrdina a vocituj i to co následuje: co ten blbě umístnej těžkej osmiválec dělá s jízdníma vlastnostma. Třeba ta pasáž vo průjezdu zatáčkou je fakt bezchybná :yes: >:-[]
Nevim co Kylie ale já bych i z tohohle důvodu jednoznačně volil benzín. Nebo kvůli tomu jakej má ten naftovej V8 vliv na brzdnou dráhu. Víš že Vaculík svý práci rozumí a nekecá. Jestli toužíš tak nutně po naftě a V8 tak si kup RR v tvym případě Q7 v luxusní limuzíně nemá co dělat
Avatar - Ronault.
28. 3. 2015 08:52
Re: 4control
Jak už naznačuje Emel, tak velký vliv bude mít i váha kola.
Avatar - woody-alien
28. 3. 2015 08:49
Re: 4control
Ron: Taky jsem jel 4C v Laguně a rozdíl k lepšímu vůči standardní Laguně je značný. To, jak chování 4C popisuje Honza v Espace, je docela zvláštní, ale bez vlastní zkušenosti si to netroufám hodnotit.
Avatar - Honza Mička
28. 3. 2015 09:45
Re: 4control
Ahoj Ronaulte, nevykali, dokonce snad ještě někde budeš mít moje číslo :-).

Tohle jsou jenom dojmy a česká díra bolí více, šlo jenom o to, že ve sportovním režimu Espace fungoval nejlépe. On si bouchne tak jako tak, ale je rozdíl, jestli do díry najedeš s přesností nebo jenom tak zhruba, což je občas komfortní režim. První auta tady budou brzo,tak uvidíme.

Problém vidím už ve filozofii auta. Přece když chci nabídnout velký prostor pro sedm, musí to být krabice. Když chci crossover, měl bych mít na výběr čtyřkolku, kterou Renault má, a potom, pokud pomineme DS5, auto za 3/4 milionu musí mít pořádný podvozek. Někdo tady psal, že u Octavie nám torzka nevadí, jenže ta stojí polovinu toho co Espace. Nehledě na to, že tam byl ze začátku prokozatelně problém.

Jinak k těm kilometrům - ročně najedu okolo 60.000 km, čili stovka tam bude jenom za dobu působení v Auto.cz ;-)
28. 3. 2015 10:20
Re: 4control
Já spíš vidím problém ve vašem přístupu k testům. Někdy jdete hledat pozitiva a někdy zase negativa. Nevím, proč to tak děláte, ale je to Vaše věc. Vy se pod tím podepisujete.
Avatar - simply never
28. 3. 2015 10:23
Re: 4control
Pan redaktor, toto je text uverejneny 31.10.2012, nieco ako prvé dojmy. Jízdní vlastnosti Octavie 2013 se oproti stávající verzi hodně zlepšily díky širšímu rozchodu a zásadně delšímu rozvoru. Verze do 110 kW včetně mají klikovou zadní nápravu, tedy vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou. Upřímně řečeno, žádný zásadní rozdíl vůči zadnímu multilinku v Octavii 1,8 TSI 132 kW jsme na klikatých portugalských silničkách nezaznamenali. Auto sedí na silnici jako přikované, málo se naklání, nechá si líbit drsnější zacházení. A to se kolona šesti Octavií, vedená šestiválcovými Superby, hnala pořádným kvapíkem.

Trasu dlouhou 330 km jsme se třemi krátkým zastávkami absolvovali za rovné čtyři hodiny. Na limitu se záď nevlní, nedotáčivost na 17palcových kolech a slušném asfaltu není na pořadu dne, k tomu se o dost posunul jízdní komfort.

Hluk a vibrace se do prostoru pro cestující téměř nepřenášejí. Hluk od kol byl i na mokru neznatelný, nad 130 km/h se začne ozývat patrnější aerodynamický hluk, ale stále jen na úrovni, kterou člověk čeká od auta vyšší střední třídy. Z tohto textu nevyplývá, že vám (redakcii) vadila pri prvých dojmoch jednoduchá náprava. To, že ste (redakcia) to vytkli v testoch (opatrne) sa nepriem. Ale stojím si za slovom, že pri oktavii vám pri prvých dojmoch náprava nevadila, tu ano. Ved v tom texte su samé superlativy. Text poskladany tak, aby to vyznelo dobre, tu opacne, pride mi to ako priprava citatela na test, kde espace za podvozok dostane sodu.
Avatar - Emel
28. 3. 2015 12:16
Re: 4control
Opět domněnka - při prvním testu Octavie se jezdilo po kvalitních silnicích a tam problém není, relativně tuhé naladění funguje dobře. Problémy se objeví na horším povrchu, tj. zejména v českých testech.

Espace to má složitější... auto je mnohem těžší a vyšší, kola jsou těžší... až přečtu těch testů víc, tak budu mít lepší představu. Espace asi není auto které bych si chtěl projet... ale tak třeba i na to dojde.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 11:17
Re: 4control
Nebavim sa o prvom teste, ale dojme, je zvláštně, že tvoje domienky su vzdy spravne a moje vzdy nespravne. Objektivita dostala od teba opat ko (hlavne ze opat v prospech škody a v neprospech renaultu).
Avatar - Emel
29. 3. 2015 12:18
Re: 4control
Vlečka je horší řešení, u Škody i Renaultu. U Octavie za 350 dejme tomu, u top verzí je multilink, u 1.4TSI a 2.0TDI by měl být aspoň za příplatek taky, to jsem tu napsal už víckrát a Škoda si svou porci kritiky užila, z mého pohledu je tohle největší slabina Octavie.

Espace je větší a dražší auto, měl by mít multilink taky... pokud to kritizuju u Octavie za 450, pak to jistě zaslouží kritiku i u auta s dvojnásobnou cenovkou. Na druhou stranu, Espace má adaptivní tlumiče, tohle je taky varianta. Pokud si pamatuju, Qashqai si odnesl vcelku pozitivní recenze, podobné řešení volí i Civic Tourer... první ohlas na Espace je spíš negativní, tak počkám na další názory.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 12:56
Re: 4control
Škoda trvá na tom, že pro kvalitu jízdy je rozhodující tuhost karoserie a naladění tlumičů s pružinami. Obě nápravy by tedy měly nabídnout srovnatelné pohodlí. Není vlečená náprava jako vlečená náprava. I technika levných vozů se vyvíjí a tak zdánlivě obyčejná věc jako zkrutná příčka toho dnes umí víc než v minulosti. Tolko oficialne vyjadrenie škody.
Avatar - AUDIRS6
29. 3. 2015 13:35
Re: 4control
S tym sa neda nesuhlasit. Len to treba aj vediet dodrzat. ;-)
Ze sa to da, ti mozu potvrdit majitelia zakladnych Audi A3, ktore maju tiez vzadu vlecnu napravu. Lenze je to aj odhlucnenim, a ako sa pise - zladenim tlmicov s pruzinami, vhodne nadimenzovane silentbloky uchytenia napravy...atd...
Predpokladam ale ( v dobrom ! ) ze to pises v suvislosti s tymto Espacom. U neho to vidim ako nepodareny kompromis horeuvedenych komponentov tak isto ako v pripade O III. A je treba podotknut, ze v O III po kratkej dobe prekalibrovavali nastavenia pruzin a tlmicov, aby sa jazdne vlastnosti zlepsili, menili sa vraj aj mnou kritizovane tesnenia zadnych dveri...Takze Skodovka nespi, ale vypada tak, ze ten progres bol nedostatocny... :-!
29. 3. 2015 14:20
Re: 4control
Tady máš odkaz na ten nepodarok v Espace:
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
29. 3. 2015 14:47
Re: 4control
pekne PR-ko, ale ako vies, take si dokaze napisat kazdy.
Dolezite je, ake zadanie dostali od Renaultu a ako to Renault ladil a vysledok je teda viac vec Renaultu a jeho testovacich jazdcov, nez Monroe-u a Tenneca. Oni dodali komponnty, ktore maju iste moznosti, ktore boli ale dalej specifikovane zadavatelom - Renaultom.
To, ze vysledok je aky je - je vysledok Renaultu a nie horeuvedenych firiem.
Kludne sa moze stat, ze aftermarketovo to budu niektori majitelia riesit komponentami spomenutych firiem, ale v inom naladeni ( aj ked moc podvozkovych nadsencov v triede MPV nepoznam ;-) ).
Avatar - Emel
29. 3. 2015 14:53
Re: 4control
Škoda samozřejmě potřebuje omluvit zákazníkům to, že si pro nejprodávanější varianty nelze zvolit lepší nápravu... ale o tom že ta vlečka je horší není pochyb a nakonec modelová politika u Octavie a Golfu je toho jasným důkazem, lepší verze mají víceprvek.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 13:30
Re: 4control
Je velká Škoda, že článek o podvozku nepsal někdo, kdo o tom něco ví. Sice by takový článek byl zcela jiný a málo "Folksmozkovymývací", ale dalo by se z něho i něco dovědět.
OPRAVDU SI MYSLÍTE, ŽE DRAHÉ KINEMATICKY PRECIZNÍ PODVOZKY MAJÍ ZA ÚKOL ZVÝŠIT KOMFORT JÍZDY A SNÍŽIT RÁZY OD KOL? Tak jste vůbec nepochopili funkci kinematických dílů podvozku (zavěšení). Jejich úkolem je totiž ve skutečnosti PŘENOS SIL MEZI NEODPRUŽENÝMI A ODPRUŽENÝMI HMOTAMI AUTOMOBILU, nikoli tlumení nějakých rázů či jízdní komfort!!! Mým oblíbeným příměrem jsou vozy WRC, protože na nich se kráááááásně ukazuje, jak stráááááášně hloupí jsou čeští novináři: vozy WRC mají velmi drahé a sofistikované systémy zavěšení, které PŘENÁŠEJÍ DO KAROSERIE ÚPLNĚ VŠECHNY RÁZY OD VOZOVKY!!! Jejich uložení jsou záměrně naprosto nepružná (v ocelových kulových kloubech Uniball), pro zamezení kmitání a změně kinematiky při propružení. Podle pisálků na Auto.cz jsou to tedy úplně nejhorší podvozky (které způsobují drnčení úplně všech platů v interiéru, které nebyly odstraněny). Proč se jedná ale o ty nejdražší podvozky, když jsou tak nekomfortní? Neměly by být nejlevnější? Fakt je snížení rázů od kol smyslem zavěšení? Asi ne, že...
A o to tady jde! Jde o to, jak auto drží zvolenou stopu, jde v první řadě o kontrolu nad trajektorií vozu, NE O KOMFORT!!! Komfort vždy znamená vložení PRUŽNÉHO = KINEMATICKY ŠPATNÉHO prvku mezi karoserii a díly zavěšení!
Poté přichází nějaká vata a následuje jakési "porovnání času". Chybí zcela jakákoli metodika tohoto srovnání, bagatelní závěr je pouze ten, že s kinematicky výhodnějším a dražším zavěšením je automobil o pár sekund rychlejší, a to i přes měkčí naladění odpružení (tedy pravděpodobnost odskoku od nerovnosti na vozovce je nižší). No hurá! Ona auta by byla celkem úplně bezpečná, kdyby bývala byla o nějakých těch pár sekund - co sekund, často desetin, ba možná i setin sekundy rychlejší ve svých reakcích. Toho cyklistu bych nepřejel, kdyby podvozek mého Wagenu o pár desetin sekundy rychleji zareagoval na pohyb volantem. Nebo kdyby brzdy mého Wagenu o pár desetin sekundy rychleji reagovaly na pohyb brzdového pedálu. Ani z té propasti v Alpách by se ten Wagen nezřítil, kdyby jen o pár desetin sekundy rychleji zareagoval automobil na povel řidiče "nepadej z tý skály, zatoč vpravo". V životě často několik sekund, či dokonce desetin až setin sekundy rozhoduje o bytí či nebytí, o životu či smrti, zdraví či invaliditě nebo přinejmenším o úspěchu či fiasku. Bagatelizovat podvozkové komponenty tím, že "jde o pár sekund" je právě u auta zásadním nepochopením problematiky. VŽDYŤ TO JE NA AUTĚ TO NEJDRAŽŠÍ!!! Ne kila ftalátových plastů, počet integrovaných obvodů nebo slícování přístrojové desky (tedy dílů TOTÁLNĚ ZBYTNÝCH), ale tuhost karoserie, kinematika a odpružení podvozku, přesné řízení, účinné a nevadnoucí brzdy a odolné agregáty dělají cenu auta! Já vím, leta letoucí čtete v médiích opak, ale to je jen marketing. Marketing, jako věda "jak co nejlépe o*** zákazníka".
Bavíme-li se o podvozku, budeme se muset poněkud zříci fanatického brand loyalty, budeme se muset třeba i obléci do montérek a ohnout se pod auto, což není moc sexy a lifestylové, ale jedině tak se můžeme vyvarovat mletí neuvěřitelné snůšky blábolů. Moja poznámka: vytesat do kamena.
Avatar - AUDIRS6
29. 3. 2015 13:59
Re: 4control
koho si to skopiroval ?
29. 3. 2015 14:23
Re: 4control
Fakt nechápu, proč ze sebe děláš ještě většího vola než jak jsi se tu předvedl. Jak to, co si sem zkopíroval souvisí s článkem? Místo plodný diskuze to tu je zaplevelený tvojí snahou dokázat co? Jdi projet nějaký auta a napiš na blog pokud máš potřebu psát jak grafoman.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 14:41
Re: 4control
Dokazujem, že auto.cz má nerovnaky pristup pri dojmoch škody a renaultu. Nakolko som v komunite ultrafans koncern, takých 10 jedincov ma neustále napada, ak ich (ak redakciu) usvedcujem z neobjektivity. No a dobrých 5 jedincov, ktorí si tu doteraz hnili na vyslni nevie zniest, že su z neobjektivity usvedcovani, a tak používajú: nadávky, protiotazky, obvinovania, zosmiesnovania. Podla mojho skromného názoru ich uz musí iritovat a privadzat priam do zurivosti fakt, že ich usvedcujem citaciami resp. parafrazovanim odborného textu a nie pocitov a dojmov (to je ich doména). Tvoj pocit a dojem mi je ukradnuty.
Avatar - Emel
29. 3. 2015 14:58
Re: 4control
Citace odborného zdroje tomu říkáš? A co takhle uvést zdroj?

Vlečka je špatně u Škody i u Renaultu, nikde nenajdeš že bych napsal cokoli jiného... nevím jakou neobjektivitu v tom vidíš.

Možná se Renaultu podařilo vykompenzovat nevýhody vlečky pomocí jiných technických řešení... o tom můžeme jen spekulovat, dle testu se zdá že spíš ne, až budou další informace, rád to přehodnotím.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 15:29
Re: 4control
Už som to v minulosti urobil viackrat, nebolo to k nicomu. Zato teba som este nikdy nevidel uviesť zdroj (tým netvrdím, že si to neurobil, ale ja som to nepostrehol).
Avatar - Emel
29. 3. 2015 18:58
Re: 4control
Ten text moc odborně nezní, tak by mě zajímalo odkud to je... k citaci snad uvedení zdroje patří, ne?

Je možné že jsi mě neviděl, nicméně to tak dělám... a k tvé smůle zrovna i přímo v této diskusi: [odkaz] . Delší úseky testu ale cituju výjimečně.
29. 3. 2015 14:59
Re: 4control
Jenže vůbec nebereš v potaz co jsou první jízdní dojmy (v režiji automobilky) a co je test a mícháš to do sebe tak, aby ti to potvrzovalo tvojí svatou válku.
Tyto a jiné první dojmy jsou z akce automobilky - tj. automobilka vybere kde se bude jezdit, jak se bude jezdit atd. Proč myslíš, že je tak oblíbené Španělsko? Protože má silnice v horách hladký jak zrcadlo a s minimem provozu. Takže na takový silnici těžko poznáš, jakou máš nápravu. Takže vhodným výběrem místa pro první novinářské svezení můžeš dost ovlivnit vyznění. To není nic špatného, byl bych hlupák kdybych zval novináře na projížďku někam jinam.

Jestli chceš míchat první jízdní dojmy a test v českých podmínkách tak je mi tě líto.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2015 15:07
Re: 4control
Proboha, tvoje ubrečenost a ublíženost už překročila všechny meze. 8-s
Avatar - simply never
29. 3. 2015 15:21
Re: 4control
Karle, ja ti nic nemusím dokazovat. Zmier sa tým alebo aj nie. Specialne k tebe som bol otvoreny až až. Zbytocne nesud, aj tak su tvoje sudy a domnienky skrz naskrz nespravne. To že nie som poplatný bulváru, marketingu a miestnym znalcom nech ti je jedno. Ste ako raci vo vedre.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2015 17:00
Re: 4control
Tvojí otevřenosti jsem nijak nezneužil. Že ale ve skoro každým příspěvku brečíš, jak ti všichni křivdí a nerozumí, je zkrátka fakt.
Avatar - woody-alien
29. 3. 2015 18:37
Re: 4control
A tak mu to neber. Pobrečí si, polituje se, zároveň se zvládne i pochválit, kterak tu sebranku vyhnívající si na výsluní >:D zase citacemi odborného textu uzemnil a donutil k zákeřným "protiotázkám" >:-[] :yes: , skromně usoudí, že ji dovedl k zuřivosti...a má hned lepší den. Jediné mi není jasné. Proč vlastně denně sedlá svou Rozinantu a ztrácí tu s námi, komunitou ultrafans koncern, čas ? Snad přečetl příliš rytířských románů... ;-)
Avatar - _Karel_
29. 3. 2015 18:59
Re: 4control
>:D >:D :yes: Ano, jsme tu všichni slouhové pekelní, a ovce, co si poslušně koupí , co jim Winterkorn ve snu poručí. ;-)
29. 3. 2015 18:08
Re: 4control
A koho to zajímá? Sklapněte!
Avatar - AUDIRS6
29. 3. 2015 18:21
Re: 4control
OOOOdpadavam >:D >:D >:D >:D
Panovi "ukrivdenemu" odpoveda pan "slusny" >:-[]

Tak tu aspon vidis, ze je lepsie tykat: Sklapni ! - znie normalnejsie ako Sklapnite ! >:-[] :yes:
30. 3. 2015 08:13
Re: 4control
Aha, takze se bavime o MPV / crossoveru a co se tyka konstrukce podvozku tak ty argumentujes podvozky z WRC. No jak jen zareagovat.... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - simply never
30. 3. 2015 08:42
Re: 4control
Tvoje chovanie je ubohé. Cloveka s takym hlupym, arogantnym a vulgarnym chovanim nechcem nikdy stretnúť. 100% sa stretavam s inym typom ludi. Simpanzy v montérkách nechcem, nic na tom nezmeni cokolvek povies alebo urobis.
30. 3. 2015 08:57
Re: 4control
Tak jeste jednou:
Tobe opravdu nepripada naprosto od veci reagovat v testu MPV na konstrukci podvozku prikladem aut z WRC? Opravdu si nepripadas naprosto mimo?
Avatar - simply never
30. 3. 2015 09:22
Re: 4control
Ja som ok s tým, že nezdielam tvoje názory a ty moje. Do tohto momentu moze debata pokračovat. Dokial vsak nezmenis pristup (je mi jedno či to chapes alebo nie a uz sa nebudem 100x opakovat) nebudem na teba reagovat a následná tvoja reakcia nech uz bude akakolvek, mi je ukradnuta.
1. 4. 2015 11:41
Re: 4control
JIste, bavime se o MPV a co se tyka kvalit podvozku, ty tu argumentujes vozy WRC, to samozrejme neni blbost, ale NAZOR a moje reakce je ti ukradena... Proste nevidis, protoze nechces videt, no tak to ti, chlapce, neni pomoci.
Avatar - Ronault.
28. 3. 2015 20:13
Re: 4control
Mám ho, mám ;-) Nechtěl jsem to napsat, ať nevzniknou nějaké fámy, že snad ovlivňuji redakci a naopak vy mě ;-) >:D To tam ale počítáš i lety letadlem, ne? >:-[]

Chápu, co tou rozporuplnosti v nastavení máš na mysli, nemá tento problém jen třeba Renault. Když jsme před pár lety s Lukášem V. projížděli A6, převodovka v nastavení komfort, podvozek sport atd., protože vytáčet TDI nemělo smysl. Podobně jsem měl nastavený Leon např. Taky chápu ten rozpor, že se nenabízí čtyřkolka, ne, že by ji někdo nutně potřeboval, ale trh ji chce. Stačí se podívat jak velké množství se pordá ve čtyřkolce jen Passatů.

No, na ten komfort bude možná lepší posouzení v "civilních" verzích, třeba na 18" kolech v ČR. A to srovnání s S-Maxem by mě z tvých úst zajímalo, klidně se s ním stav ;-)

A ad to zaměření... hledej v tom touhu trhu. Renault se jej snaží vyslechnout, jako každý prodejce - viz BMW s MPV
Avatar - Googelit
27. 3. 2015 00:58
kára
designově pecka :-) a technicky, mno těžko říct >:D
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2015 06:29
Nastupovanie vzadu.
Zadne dvere su podstatne vacsie ako predne. Osobne by som si prial delenie zadnych sedadiel 40 20 40. Je to krasne auto. Motor 1.6 mi nevadi.: Ozaj si nespominam kedy som siel rychlejsie ako 140 km/h autom.
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2015 12:38
Re: Nastupovanie vzadu.
Co je to za hloupost, to zmíněné dělení sedadel? To snad má smysl v menších vozech, kde je omezená vnitřní šířka auta.
Avatar - CountachSV
27. 3. 2015 06:38
E-Space
Hezký... fakt hezký, i ten interiér se mi líbí. Škoda těch motorů o ničem. Ale to se dá napravit.
Možná, že renault by mohl po vzoru Fiatu teď začít vytvářet pouze mutace jednoho modelu - Espace Sport, Espace Cross, Espace Cruiser, Espace Zelinář a podobně :-). Tahle MPV mu jdou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
27. 3. 2015 07:47
V
té nejvyšší výbavě vypadá velmi zajímavě, pohodlně, to frantíci umí, ještě k tomu V6 v naftě a hydrodynamický měnič a je to na 100%.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
27. 3. 2015 10:08
Re: V
když přidáš 4*4 a cenu do 800 tis..bude to pak hit roku ;-)
Avatar - MGRR
27. 3. 2015 08:43
Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
:-) Espace je snad hezký, životnost mít nebude velkou, obrovská ztráta hodnoty.
;-) Prius+ krásy nepobral, ale funguje, "spotřebu má 1/3-1/2" a hodnotu bude mít vždy.

Cena je nepodstatná, stojí podobně, Prius+ snad méně.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
27. 3. 2015 08:46
Re: Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
Ono se to těžko srovnává, protože aby měl Espace maximálku 165km/h, musel by být v nabídce s nějakou 1.2TCe... a pak by byl i levnější ;-)

PS: Lodgy 1.2TCe - 179km/h a 11.1s. Hm, tak nic... tak třeba 0.9TCe?
27. 3. 2015 08:59
Re: Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
Pokud bude s jakýmkoliv motorem z nabídky Escpace jezdit francouz tak politicky řečeno nedynamicky jako Prius+, tak to bude špatný.
Spousta lido ho upřednostní už kvůli stylu, kterej na rozdíl od Priuse+ má. Cenovku vidím jako velmi indikativní číslo...
Avatar - MGRR
27. 3. 2015 10:28
Re: Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
Jen jsem se chtěl pozastavit nad (když už to musí bý): efektivní investicí a emoční investicí.

Espace také není závodní auto (kw jsou v dnešních euro normách pouze papírové) a jeho majitelé jezdí většinou slušně, podobně jako majitelé Priusů, či jiných rodinných MPV. U Priusu máš jen možnost navíc, přemýšlet nad tím co a jak děláš, jak jedeš.

Priusy máme v Německu jako firemní auta.
Že by byli v běžném provozu nedynamické není pravda. Naopak, tady blikne orange a lineárně zrychluješ... do max. povolené rychlosti. Na autobahn jezdíme pohodlně max. 180km/h (omezovač). Prius "běžným autem v běžném provozu do 2L nedoženeš", samozřejmě tak nikdo nejezdí.

Za stejné peníze máš dvě diametrálně odlišná auta.

Je to jako život s luxusní ženou - náklady a image tě brzy omrzí :-)
Avatar - Emel
27. 3. 2015 11:09
Re: Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
Soukromníkovi se auto nikdy nevyplatí, auto jako investice je pohled firmy, ve které auto generuje nějaký zisk. Soukromník vydá nějaké peníze a má za ně nějaký užitek - komfort, dobrý pocit, estetické potěšení.

Pokud bys na to chtěl koukat čistě přes peníze, pak je lepší volbou než Prius+ Dacia Lodgy. Srovnatelný prostor a základní cenovka 225t, to je míň než třetina... a ten rozdíl v ceně se ti u Priusu+ nikdy nevrátí. I Arctica s 1.2TCe stojí v sedmimístné verzi 317t.

Že si je někdo ochoten připlatit za lepší auto je dáno tím, že tam vidí přidanou hodnotu - v provedení interiéru, v dynamice, v designu... ani jedním z toho ale Prius+ moc nevyniká. Jinými slovy a s velkou nadsázkou... pokud jsem ochoten smířit se s ošklivým a pomalým autem, pak ho můžu koupit za 350.

Pokud jsem fanoušek do hybridu nebo mi jízda s ním vyhovuje, tak nic proti tomu. I image toho auta je samozřejmě jiná.
27. 3. 2015 09:50
Re: Životnost, schmuck Espace & obyčejný Prius+
Na druhou stranu tohle je mnohem vetsi auto nez Prius byt s pluskem, rozdil v rozvoru je deset centimetru, to je rozdil dvou trid! Nicmene ta cena je opravdu vysoka, s cenikovkou pres mega uz je to v docela narocnem cenovem sektoru, nevim jestli na to Renault uplne ma.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 15:06
uloha splnena
Úloha splnena, posolstvo nesie zvest, že je to v podstate dobre auto (známka 3), ale rozporuplné, podla tonu a gradacie možno odhadovat, že treba vybrat ... Octaviu, kde vlecena náprava nevadí. Pri koncernovych testoch je redakcia opatrná so sudom, nezabudne zvýraznit, že pockajme si so sudom na test, tu je to jasne po 15 km testovacej trasy. Ortodoxní ultrafans koncernu spokojni, s nadhladom 6 rocneho šušňošpára si spokojne odfukuju, ista nervozitka opadla, orosene cela utieraju do rucnicka s logom skodaauto.cz. Gratulujem vám nositelia krásy, vwelvwyslanci kvality, dizajnovi magovia, co poznáte to lepsie uz podla znaku na kapote. Zasluzene mozete ist večer na pivo a tam orodovane poucat dvojpromilakov o bezpecedentnej nutností kupovat koncern. Nakolko oda na koncern je zrejma, mam zato, že palce dolu znamenaju, že sa mylim a Espace je paradne auto.
Rozbalit vlákno
72
Avatar - del42sa
27. 3. 2015 15:30
Re: uloha splnena
trefné :-! :yes:
27. 3. 2015 15:40
Re: uloha splnena
Trefne a nesmirne hloupe.

Ve vsech testech Octavie se muzes dovedet, ze zadni naprava boucha, a ze to je hodne zretelne. Pri koncernovych testech je redakce opatrna a pri tomto rovnez, nebo co myslis, ze mysleli vetou: "...budeme si však muset počkat na jeden z českých testů."?!

Kdyz uz chces byt vtipny na obehrane tema "ACZ nadrzuje Skodofce" a zavdecit se tak ubozakum tveho kalibru, tak si aspon precti, o cem ACZ vubec pise, nebo budes i mezi svymi za hlupaka. :no: 8-s
Avatar - simply never
27. 3. 2015 15:55
Re: uloha splnena
Co, dáme sparing? Ja budem dokazovat neobjektivitu auto.cz a ty objektivitu? Asi ta štve, že ukazujem za neobjektivitu a zaujatost proti renaultu, inak by si ma neznacoval za hlupáka. Mozem ta ubezpečit, že tvoj názor (mierumilovny, trefny, logicky, objektivny - každý ultrafans koncernu je predsa taky) mi je ukradnuty. Inak, co hemoroidy? Po kazdom teste renaultu sa stále ozyvaju?
27. 3. 2015 16:01
Re: uloha splnena
Ze jsi hlupak ti nemusim dokazovat ja, to tu dokazujes nejlepe sam, lip bych to nezvladl.
Ja osobne zadnou zaujatost vuci Renaultu ani vuci jinym znackam nevidim. Ze se tady vice presentuji Skodovky a ze ve vetsine testu vitezi, je mi obcas proti srsti, ale test neni jen o tom, kdo dodstane vice bodu, je treba cist informace jako celek. Ale tohle vysvetlovat tobe je simply never...

Pises tady nesmysly o Oktavii a jeji zadni naprave, pises to zamerne lzive a to je to, co ti vyvracim, o neobjektivite muze byt rec, az budes sam mit jasno v tom, co je objektivita.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 16:14
Re: uloha splnena
Aha, takže sa vyhybas konfrontacii, odklonime sa od temy, zakamuflujeme, ved napisat o mne, že som hlupák je lahsie ako dokázat objektivitu auto.cz a nadrzanie skode, a je to aj rýchlejšie. Ved keby si začal hladat, odpisal by si mi v roku 2025. Chlapi podte, ukázal som simply neverovi, že je hlupák, s ktorým nemá zmysel viest debata. Keď ta poplacavaju po chrbte, co ti hovoria? Tondo, ses chlapak, kdypak půjdeme do acek pro ten passat 2.5 TDI?
Avatar - Emel
27. 3. 2015 16:23
Re: uloha splnena
Simply, jde o to, že tobě se reálně nic dokázat nedá. Honza Mička tu napíše relativně podrobné dojmy z nového Espacu a ty aniž bys v něm seděl tak víš, že pan Mička nemá pravdu. Máš prostě svou svatou válku proti nadvládě koncernu a jeho přisluhovačům a víc tě nezajímá.

Potkat se s mariachim by pro tebe mohl být životní zážitek... začínaje prvním šokem z toho, že nejezdí koncernovým autem :-) ... ale nevím, co by z toho měl mariachi.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 16:32
Re: uloha splnena
Ak tipujes, že stretnúť mariachiho je pre mna dodnes nesplneny sen, tesne si minul. Ja dokazujem, hladam statistiky, citujem odbornu tlac, poukazujem na to, co sa učí na VS, predkladam dokazy, že jeden test je negovany inym, to nie su argumenty. Ale keď ty alebo mariachi napíše, že som hlupák, to uz argumenty su. Slepí vodcovia slepých. V duchu najlepsia obrana je útok, bolo ocakavajuce, že sa pustite do nadavania mne, zato argumentom sa vyhybate.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 16:58
Re: uloha splnena
Co se Espacu týče, tak si prostě vymýšlíš. Hádáš se s autorem, který tím autem jel, na základě... čeho?
Avatar - simply never
27. 3. 2015 17:08
Re: uloha splnena
Ja som na nikoho slovne nezautocil, nic som si nevymyslel, s nikým sa nehadam, zato ty a mariachi ste na mna zaútočili, pravda, vy zasluzene. Emel, na dnes stačí, s tými utokmi, nechcem si pokazit celkovo velmi dobrý dojem, ktorý z teba mam.
Avatar - Emel
27. 3. 2015 17:16
Re: uloha splnena
Příspěvkem "Uloha splnena" jsi zaútočil na autora testu. Obvinil jsi ho z neobjektivity a podle mě pro to nemáš žádné důkazy. Chápu stížnosti pod testem Fabie, který byl teda převzatý ze Světa motorů... ale stěžovat si tady na zaujatost Škodovkou je jednak nepodložené a jednak mimo téma. Je až absurdní, že Škodovku / VW zanášejí do všech diskusí právě její odpůrci... pod Espacem chci sakra číst a diskutovat o Renaultu a případně o relevantní konkurenci ze segmentu MPV.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 18:04
Re: uloha splnena
Táhlo, které by vám s touto akcí pomohlo, totiž chybí a hrozí přiskřípnutí prstů. Alespoň že se hlavové opěrky vysouvají do dostatečné výšky a není zde tedy prvoplánově znemožněn pobyt vzrostlejším osobám.

Na nastupování zcela dozadu si musíte vybudovat grif především proto, abyste pod nízkou linií střechy protáhli hlavu. Nezlobili bychom se za větší místo pro chodidla pod druhou řadou sedadel, nicméně ani tak bychom zde nedoporučili pobyt pasažérům vyšším než 160 centimetrů. Co veta, to nedostatok, co slovo to zlý dojem, co myšlienka, to odkaz na nedorobok. Aky další dokaz chceš! Žiaden ti nebude dost! Veď prave takto pisany text bije do oci, ktoré ty nemáš alebo nechceš mať.
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:04
Re: uloha splnena
Takto písaný text jen určitě pravdivo popisuje, jaké to auto doopravdy je. Cože, ty jsi snad majitel Espace, že ho tak hájíš, nebo co jsi zač, že poukazuješ na každou větu. Tímto si aspoň pro mě ale dokázal, žes ten text četl, nebo aspoň minimálně viděl, ale asi nepobral. >:-[] Je mi tě líto, moc líto. :no:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:01
Re: uloha splnena
Emele, přesně tak. Proč sem někdo cpe Oktávku, dyť ta s Espacem vůbec, ale vůbec nesouvisí. Nebo si snad někdo myslí, že souvisí? Tondooo? >:-[]
Avatar - pumpkin
28. 3. 2015 12:47
Re: uloha splnena
Nesúvisí, ale v porovnávacom teste by automaticky vyhrala. >:D
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:00
Re: uloha splnena
A jaký dojem máš ze mě? Já se s tebou taky nechci hádat, jen si prostě myslím, že tak jak čtu cos tady vyblil, žes měl dneska těžkej den. :no:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:58
Re: uloha splnena
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
27. 3. 2015 18:26
Re: uloha splnena
Takze jeste jednou, hlupaku:

Psals, ze o jednoduche naprave Octavie redakce nepise zadnou kritiku, ja pisu, ze lzes, dukaz namatkou zde: [odkaz] "Ruchy od zadní nápravy kalí jinak pozitivní dojem z jízdy. "
Dale treba tady: [odkaz]
"...u liftbacku se vlečená zadní náprava projevuje hlučně..."
Dalsi tady: [odkaz]
"Drobné nedokonalosti na vozovce coby typický rys českých silnic totiž nestačí pořádně stlačit tlumič a posádka musí poslouchat „bubnování“ zadního zavěšení."

Pises, ze redakce "ma jasno" po 15km jizdy, zase lzes, dukazem je (krome faktu, ze jistte ujeli vice, nez 15km) treba tato veta primo z clanku: "...budeme si však muset počkat na jeden z českých testů."

Jsi hlupak, lhar a snazis se akorat ocernovat redaktory, nejde ti to, protoze ve sve vlastni hlouposti a zaslepenosti zamerne prhlizis jasna fakta, ktera jsou proti tobe.

Na ty dalsi tvoje slinty o hospode a olitanejch passatech nebudu reagovat, kdo me zna, vi, ze na tohle zrovna nejsem, a co si myslis ty osobne, to je mi fuk.

Debata s tebou opravdu nema smysl, doma mi radili dobre: "Nediskutuj s *, lidi by si vas mohli splest." Takze s tebou timto koncim.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 18:42
Re: uloha splnena
Vzajomne, ale mne je do placu, neviem co budem v zivote bez tvojich rád ďalej robiť, budem celkom strateny. Strasne si má vytrestal. Nikdy som ti nepovedal, že si hlupák alebo klamar alebo * a to preto, lebo to nehovorim v realnom zivote ani hlupakom ani klamarom ani *. Ako ta poznám, hněv ta prejde, si predsa zrely muž nad vecou, odpustajuci,dobroprajny, milosrdný. Tak si z vás umiernenych sudnych trpezlivych agresorov s hulvatskym slovnikom robim zoznam. Si druhý.
27. 3. 2015 18:48
Re: uloha splnena
Nejaky argument, kterym bys vyvratil, co jsem napsal?
Avatar - woody-alien
27. 3. 2015 18:57
Re: uloha splnena
Svatá trpělivost je tvoje druhé jméno...přitom jsi to všechno dokonale vystihl už v 15:40
27. 3. 2015 19:00
Re: uloha splnena
Vim.
On by argumenty hledal az do roku 2025, mne stacily 3 minuty :-)
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:05
Re: uloha splnena
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:58
Re: uloha splnena
Simply, teď už jsem ti přestal rozumnět úplně. :no:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:55
Re: uloha splnena
Líp bych to sám nenapsal. :yes:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:52
Re: uloha splnena
Simply, proč je to podle tebe neobjektivita vs. objektivita Renaultu? Tys v tom Espacu jel, že můžeš srovnávat s panem Mičkou? Pochybuju, protože oni jsou teprve na jízdních testech, zatímco ty sedíš doma u kompu a pliveš sem svoje moudra. Čoveče, prober se, je rok 2015. Přečti si pořádně a znovu (nebo spíš poprvé) to co pan Mička napsal a pak se teprv vrať. Nebo radši ne, ať je tady dneska večer klid.

Pane Mička, nevím jestli už to někdo v diskuzi vůbec napsal, ale ode mě máte :yes: za dobře odvedenou práci. Děkuji.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 19:03
Re: uloha splnena
Rozpisujem to tu x krát, slovník pri skode a koncerne je uplne iný. Ja renault nemam a hoci sa mi napr. páči taky kadjar a nevadil by mi, aj tak si kupim ravku. Kolko krát (naposledy včera) som citoval svetovy marketing resp. hospodarske noviny alebo vysokoskolskuucebnicu, vsetko ste zosmiesnili (nehovorim konkretne o tebe). Praveze častokrát nehovorim svoje moudra, napriektomu moudra niektorych majú na tomto webe vacsiu silu ako skutocne odborný text. Nemám proti Mickovi nic, kopem za ludi, ktorí nechcu, nevedia alebo sa boja nieco napisat, aby sa z nich nasledne ludia (znalci a experti tohto webu samozrejme) nasledne nevysmievali a nehovorili im, že su hlupáci a * ako to tu predviedol muž s prehladom, nadhladom, znalostsmi a na urovni mariachi.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 19:31
Re: uloha splnena
Urobim ti radost (písem neurazene) a evidentne aj inym, na dnes končím. Je lahke pustit sa pomaly desiati ku jednemu. Ahojte
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:38
Re: uloha splnena
Ahoj a příště přijď v lepší náladě, jinak to nemá cenu.
27. 3. 2015 20:51
Re: uloha splnena
Za to, že ses tu presentoval jako hlupák nebuď naštvaný na mě, ale na sebe.
A ty kecy o mojich znalostech a nadhledu si nech od cesty, ja jsem tu o sobě nic takového nepsal, je to jen tvoje trapná snaha odvést pozornost od tvého tragického vystupování a nedostatku argumentů.
27. 3. 2015 22:46
Re: uloha splnena
Jako největší hlupák se tady dnes prezentuješ ty.
"..Co se tyka Koleosu, tak ten me moc nezaujal, krome unyleho zjevu je to celkem low-cost, aspon pro me. Napriklad system 4x4 si musis nejak prepinat knoflikem, to beru v Dacii, ale ne v aute za hrube pres pul mega. I Kia/Hyundai to umi automaticky...."
Raději to ani nebudu komentovat.
27. 3. 2015 23:42
Re: uloha splnena
Máš recht, nekomentuj, nebo se tu odpráskneš jako pod blogem o Twingu >:D
27. 3. 2015 23:50
Re: uloha splnena
Divím se ti, že místo nadávání ostatním do hlupáků někam nezalezeš. Dnešním trapasem s "knoflíkem na přepínání 4x4" jsi jen korunoval to své předešlé plácání o půjčených autech.
28. 3. 2015 00:22
Re: uloha splnena
Ach jo, ty to sebeodstrelovani beres asi jako sport, pro tebe to je proste zabava a dokud se neoddelas, tak neprestanes.
OK, trochu ti v tom pomuzu, copak to mame tady na fotce: [odkaz]

Ano, je to ten knoflik na prepinani 4x4. Takze trapas ano, ale zase jen na tve strane.

Divim se ti, z e radeji nekam nezalezes.

Jinak co se tyka Koleosu: Apriori netvrdim, ze to je spatne auto, me nezaujal, ale jineho klidne muze, co se tyka puvodu, tak to vlastne ani neni Renault, ale nejaky preznackovany Samsung, ale to tobe jiste vadit nebude.

A co se tyka meho "placani o pujcenych autech": Ja jsem v tech autech, o kterych pisu, aspon jel, mam s nimi aspon nejake zkusenosti, kdezto tys je videl maximalne na obrazku,ale o vsem mas narosto jasno.
28. 3. 2015 00:40
Re: uloha splnena
Abych řekl pravdu, tak už to s tebou moc zábavný není. Samotnýmu už mně je trapný se ti smát. Ty opravdu nechápeš, jak se tady ztrapňuješ?
28. 3. 2015 00:44
Re: uloha splnena
Misto pindani hod nejakej argument.
Ma Koleos tlacitko na prepinani rezimu? Ma.
Jel jsem Twingo? Jel.
Tak kdo se ztrapnuje? Zase ty.
Ale kdyz te to bavi, klidne si pokracuj...
28. 3. 2015 00:52
Re: uloha splnena
Tak já ti to sem dám ještě jednou.
"..Co se tyka Koleosu, tak ten me moc nezaujal, krome unyleho zjevu je to celkem low-cost, aspon pro me. Napriklad system 4x4 si musis nejak prepinat knoflikem, to beru v Dacii, ale ne v aute za hrube pres pul mega. I Kia/Hyundai to umi automaticky...."
28. 3. 2015 06:38
Re: uloha splnena
A co konkretne je na tom spatne?
28. 3. 2015 09:43
Re: uloha splnena
Konkrétně všechno.
28. 3. 2015 11:20
Re: uloha splnena
Aha, takze argument zadny, je to spatne, protoze to je spatne a to proto, ze to reklo pogo.
Jasne, ja ti rozumim, bejt moula nekdy neni lehky.
Ale zase mas ode mne palec :yes: za to, ze uz ses opatrnejsi, nez v te diskusi pod Twingem, nebot, to, cos predvedl tam, byla hotova diskusni sepukka.
I kdyz tady to neni o moc lepsi...
Tak to zkusime poporade:
Co je spatne na tom, ze me Koleos nezaujal?
Avatar - simply never
28. 3. 2015 11:29
Re: uloha splnena
Primitivne utocis na ludi, ktorí nemaju názor ako sa ti hodí a nevykazuju poslušnost voci tvojmu nazoru, pouzivas vulgarizmy, odsudzujes a ponizujes. Robis to opakovane. Tvoje chovanie je mi doslova odporné.
28. 3. 2015 12:07
Re: uloha splnena
Jake primitivni utoceni mas na mysli?
To, ze jsem te oznacil za hlupaka, je pojmenaovani stavu tve inteligence, holt kazdy nemuze byt genius.
S nazorem to nema nic spolecneho, to, cos sem napsal neni nazor, to jsou jen bohapuste lzi, coz jsem ti nekolikrat dokazal.
Mas cim argumentovat, nebo budes furt brecet nad svou zalostnou inteligenci?
28. 3. 2015 11:40
Re: uloha splnena
Já tě jen nechci veřejně ztrapňovat a čekám, že ti to šetrně vysvětlí některý z tvých kamarádů. Jsme přece jen na webu o autech a pokud něčemu nerozumíš, tak by jsi se asi neměl vyjadřovat a nebo si zajít půjčit nějaké auto a něco si vyzkoušet. Přece nechceš, aby tě pořád někdo opravoval a poučoval.
Ještě jednou sem dávám ten tvůj blábol. třeba ti s tím někdo poradí.
"..Co se tyka Koleosu, tak ten me moc nezaujal, krome unyleho zjevu je to celkem low-cost, aspon pro me. Napriklad system 4x4 si musis nejak prepinat knoflikem, to beru v Dacii, ale ne v aute za hrube pres pul mega. I Kia/Hyundai to umi automaticky...."
28. 3. 2015 12:09
Re: uloha splnena
Naposled se te ptam: Co je v tom blabolu spatne a proc? A jak to ma byt spravne?
Pokud konkretne odpovis, OK, pokud ne, budes tu za nejvetsiho moulu, ale to je pro tebe uz jiste dobre znamy status. Tak odpovidej, cekam.
28. 3. 2015 12:15
Re: uloha splnena
Už ti na to odpověděl někdo jiný.
28. 3. 2015 13:01
Re: uloha splnena
Takze odpoved nemas = moula.
Vlastne jsem ani nic jineho necekal...
28. 3. 2015 13:48
Re: uloha splnena
Podle tebe je možnost aktivovat stálý pohon 4x4 lowendové řešení vhodné leda pro Dacii. Argumentuješ, že i ta Kia Sportage to zvládá automaticky. Stejně tak to zvládají i auta koncernu a další normální značky. Můžeš mi tedy naznačit, jak se to aktivuje bez tlačítka. Nějaká telepatie nebo hlasové ovládání? Nebo je lowendové řešení to, že ten dle tebe lowend nabízí něco navíc? V tom případě se lowend vyznačuje tím, že ti nabídne víc než mainstream.
28. 3. 2015 22:08
Re: uloha splnena
Jde o to, ze u Kie a jinych aut nemusis uvazovat o tom, jaky druh pohonu zvolit. Proste slapnes na plyn a jedes, o distribuci vykonu se postara elektronika. Pokud u Koleose musis neco prepinat, je to neco, co musis udelat navic, musis uvazovat o tom, co se chystas s autem delat a jaky mod je pro tuto cinnost nejvhodnejsi. A to je pro mě akceptovatelne u auta z levnejsich segmentu, ale Koleos je cenove podstatne vyse - tam, kde cekam komplet automatiku.
29. 3. 2015 11:02
Re: uloha splnena
Ty jseš opravdu takovej hlupák nebo to ze sebe jenom děláš? Ty opravdu nechápeš, že možnost zvolení stálého pohonu 4x4 je něco NAVÍC? A něco NAVÍC není LOWEND. Tu funkci AUTO, kdy se o nic nemusíš starat, tam máš taky. Jseš na webech o autech, tak se konečně prober.
Avatar - simply never
29. 3. 2015 11:11
Re: uloha splnena
On má rád iba vlastny názor, keď zistí, že ho niekomu nevie vnutit (lebo je to blbost) začne byt agresivny a začne nadávat.
30. 3. 2015 07:46
Re: uloha splnena
Ja si preddevsim svuj nazor umim obhajit, coz tobe dela problem, ty ses schonej napsat blbost, kterou by do peti minut vyvratil i muj kocour.
Jestli chces rozumne diskutovat, neme s tim problem, zkus obhajit, dat odkazy, argumentovat o tom, cos napsal nahore, ale to uz ti tu vyvratilo vic lidi a ty porad meles svoje...
30. 3. 2015 07:41
Re: uloha splnena
Neni to neco navic, je to narok, kladeny autem na ridice, ktery se musi rozhodnout, jaky druh pohonu pouzije. Navic - a ted me klidne oprav, jestli kecam - se pohon 4x4 pri rychlostech nad asi 50 km/h tak jako tak vypne, bez ohledu na to, jak je navolen. Funkce AUTO funguje jako za starych casu - pokud se protoci predni kola, pripoji se zadni, ale to muze v terenu dost limitovat, napriklad pri vyjizdeni kluzkeho svahu se muze stat, ze jakmile proklouznou predni kola, auto se zastavi a pripojeni zadnich kol uz nepomuze, proto je lepsi zapnout staly pohon 4x4 jeste pod svahem. U Haldexu, xDrive a jinych systemu tohle delat nemusis, jsou nastavene tak, aby vsechna kola byla pohanena vzdy pri pridani plynu, nektere systemy vyuzivaji i naklonomer, aby elektronika mohla spravne rozhodnout.
30. 3. 2015 11:27
Re: uloha splnena
Asi jsi se trochu zasekl v čase. Nic není jako za starých časů. Po přidání plynu jsou poháněna všechna kola dokonce i v módu 2WD. A tlačítka najdeš i v jiných autech, které mají ambice se projet i v terénu.
30. 3. 2015 13:05
Re: uloha splnena
V rezimu 2WD jsou pohanena jen predni kola, jinak nechapu, k cemu by tam ten rezim vubec byl. Je mozne, ze pri rozjezdu se pripoji na chvili i zadni kola, ale tento mod je urcen hlavne pro jizdu na normalni ceste, kde je pohon 4x4 zbytecny a jen by zvysoval spotrebu. Fakt, ze si proste musis uvedomit, kam se chystas jet a jaky rezim pro to zvolit je pro me proste zbytecnym dalsim narokem, necim, co po mne auto chce, ackoliv by se melo "umet rozhodnout" samo. Je mozne, ze v dobach prvnich Haldexu byl system z Koleosu (ci X-trailu) podstatne lepsi, ale dnes mi prijde zastaraly, lowendovy. Samozrejme chapu, ze pro tebe je to Renault a tak je to automaticky nejlepsi ve vesmiru, ale s tim, ze jsi fanatik na renaulty si musis poradit sam.
30. 3. 2015 13:22
Re: uloha splnena
Jen jsem ti chtěl naznačit, že se nečeká až na proklouznutí.
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2015 13:14
Re: uloha splnena
Koukám jako obvykle netrpělivej až hrůza >:-[]
Už ti došlo kolik blbostí v jedný větě si napsal vo tom motoru AJDV6/DT17? :-)
28. 3. 2015 22:09
Re: uloha splnena
Kolik a konkretne jakych?
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2015 22:29
Re: uloha splnena
Už sem ti to napsal. Sou furt stejný jako v to pondělí :-)
29. 3. 2015 07:15
Re: uloha splnena
Abych ti pri nedeli udelal radost, tak sem ti vopovedel.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2015 17:24
Re: uloha splnena
Dík fakt sem se pobavil :yes: >:D
Avatar - simply never
27. 3. 2015 16:48
Re: uloha splnena
Len tak spamati, 25.2.2013, octavia, podvozok sebaisty, dynamický a pod. Problém je, že sa nepamatas.
28. 3. 2015 07:06
Re: uloha splnena
Vzdyt ti pisu, ze jsi hlupak, tak uz to konecne prijmi, ulevi se ti, ver mi. :-)

Ten test z 25/2/2013 je tady: [odkaz]

To, ze je podvozek sebaisty, dynamicky, se nevylucuje s tim, ze je hlucny. Co vlastne na te Octavii napadas? Hlucnost podvozku, nebo jeho schopnosti? Vlecena naprava tady dostala od redakce za usi opravdu dost a dost.

A o te je v tom testu jasna zminka hned v minusech, uvedu jich vice:

Valivý hluk v nízkých rychlostech (kola 17 palců)
Hluk zadní nápravy při přejezdu větších nerovností
Tvrdší podvozek než u 1,2 TSI snižuje komfort na rozbité silnici

Problem je, ze ty si taky nepamatujes, a nejen to - kdyz uz chces redakci ukazat, jak nadrzuje Skodovce, mel bys to udelat u nejakeho clanku, kde se tak opravdu deje, je jich tu celkem dost. Ale pro hlupaka tveho kalibru to bude asi tvrdej vorech.
Avatar - Katikakus
27. 3. 2015 16:56
Re: uloha splnena
mariachi, sorry, ale pokud nevidis ten do oci bijici rozdil v slovniku, kterym se popisuji koncernove vozy a kterym jine vozy, tak se tezko da s tebou o necem diskutovat.
27. 3. 2015 18:30
Re: uloha splnena
A ty snad diskutujes?

Edit:
Ano, vidim, ctu, ze tyhle prvni dojmy z noveho Espace se nesou v dost negativnim duchu, no musis brat do uvahy, o cem se vlastne pise. Espace je auto, ktere ma v portfoliu Renaultu zvlastni postaveni. Na rozdil od dalsich modelovych rad, se nemeni jeho design kazdy rok jako na houpacce, v podstate zde byly od roku 1984 (?) jen tri designove generace, pricemz ta druha byla v podstate jen evoluci (ano, dukladnou) te prvni. To za prve.
Za druhe - Espace byl vzdy drahe auto, od prvnich vozu prvni serie, az dodnes. Normalne Renault draha auta prodavat moc neumel, Safrana musel odpiskat a i Laguna patri ve sve tride cenove spis k prumeru, byt to neni spatne auto. Ale Espace vzdy patril k nejdrazsim autum v segmentu a v portfoliu Renaultu obecne - a bez problemu se prodaval.
Je to v jistem smyslu soliter a bestseller v jednom.
A ted je tu jeho nova generace, ktera cenove zacina na castce vyssi, nez tri ctvrte milionu a pokud chces "zlaty stred", tak jsi skoro na milionu korun.
Takovy vuz vyvolava zcela jina ocekavani, nez vuz, ktery cenove startuje na castce, odpovidajici prumernemu rocnimu prijmu.
A do takoveho auta sednes a hned vidis kolem sebe kompromisy - aby podvozek DOBRE tlumil, musi byt prepnuty na SPORT - no co toto je? Posledni rada sedadel stoji 30 tacu a nema ani pitome tahlo na vyklopeni - to je vtip?
A tak by se dalo pokracovat.
Espace proste nesplnil ocekavani, dana jeho vysadnim postavenim v modelovem portfoliu, faktem, ze nova generace je v poradi teprve ctvrta a prichazi po dlouhych 12 (!) letech, a cenou nad urovni konkurence.
Ale jestli chces, muzes to srovnat s prvnimi jizdnimi dojmy z nove Fabie, ktera stoji proti Espace jen par korun a taky slintat o chlebickach a spatnym znaku na kapote, je to totiz jednodussi, nez premyslet.
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:47
Re: uloha splnena
Čoveče, co sem pleteš oktávku? Nerozeznáváš automobilové třídy? Pokud ne, vrať se na základu, pokud tam teda pořád ještě nejseš. A nelez na odbornej web o autech.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 18:53
Re: uloha splnena
Co si sa neozval vtedy, keď sa pred par dňami diskutovalo o rusku a ukrajine? Dobrých 40 prispevkov. Co si sa neozval vtedy, keď sa porovnavala dvojkova octavia tuším s outbackom? Prikladov je viac, nebudem to rozpisovat, aj tak to nemá zmysel, vsetko popres? A odborny web? Toto je populistický a skodovacky web ak si si nevšimol. Aha nevšimol, tak nic.
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:30
Re: uloha splnena
Já si sem chodím číst diskuze a málokdy se ozývám, ne protože bych byl mdlé mysli a neměl k tématu co říct, ale prostě proto, že to nemám zapotřebí. Pokud se podíváš na to, co (ti) píšu já, nemířím ani na jednu stranu, jsem neutrální. Jen jsem ti napsal, žese mi nelíbí, jak podle jednoho řádku/odstavce/článku odsoudíš autora, který prokazatelně jediný z nás/vás s tím autem jel. To se mi nelíbí.
Až se sám svezeš s novým Espace, přijď sem znovu a porovnej si svoje dojmy s tím, co pan Mička napsal.
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 18:56
Re: uloha splnena
Fakt nechápu, proč sem cpeš zadní nápravu Octavie. To že je vlečená neznamená že funguje jako jiná vlečená náprava v Espacu. To ti nedošlo, nebo si to fakt myslíš? Pokud si to myslíš, tak je mi tě upřímně líto a ty palce dolů si zasloužíš. Taky jsem jeden přidal. :no:
27. 3. 2015 16:33
Doporučení
Vzadu nedoporučujeme pobyt osobám vyšším než 160cm... A co jim doporučíte? Rodinný ideál Fabia combi pro 5 dospělých? Ti se, panečku, tetelili blahem, cestou na Ještěd.

No co dodat... Objektivita uber alles...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Katikakus
27. 3. 2015 16:51
Re: Doporučení
Ta sedla... :yes:
Avatar - Honza Mička
27. 3. 2015 17:05
Re: Doporučení
Dobrý den, cestu na Ještěd podnikal Svět motorů, nepleťte si redakce.

Cestujícím nad 160 cm nedoporučujeme sedět ve třetí řadě sedadel. Pokud to není z textu dostatečně zřejmé, omlouvám se za neupřesnění.

Nechápu, proč se stále otíráte o výsledky testů škodovek. Espace není stejný segment, není to ani stejné auto, tak co bude příště?
Avatar - simply never
27. 3. 2015 17:18
Re: Doporučení
O výsledok tu nejde, ako som pisal, každému je jasne, že u francuzskeho novinara vyhra nakoniec renault, u nemeckeho bmw, u talianskeho lambo a u českého škoda. Tu ide o to, že testy francuzskych aut su pretkane slovami ako sklamanie, musíte sa zmieriť, neocakavajte, problematické, nedoriesene,ale u koncernu premiovy, kvalita najvyssej urovne, prekonava, sšpičkové. Robi to z majitelov nekoncernu tretotriednych hlupakov, neznalcov, nemodernych spiatocnikov, soferov lowendu. Nasledne sa koncernovi ultrafans navazaju do priaznivcov francuzov, robia z nich hlupakov, radia im a znehodnocuju ich vyber. A vasa vina je v tom, že to vedome alebo nevedome podnecujete a ste toho impulzom.
Avatar - Honza Mička
27. 3. 2015 17:28
Re: Doporučení
Takže podle vás nemám psát pravdu o autech jenom proto, aby se pár vtipálků do někoho nenaváželo? Nezlobte se, ale takové komentáře snad na takový web nepatří, ne?

Nikdo nám neříká, co a jak máme psát. Všechny takové materiály podléhají korektuře, ale pouze z jazykového hlediska, a jak se dívám na tyto jízdní dojmy, vyšly ve stejném znění, jak jsem je odeslal.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 17:44
Re: Doporučení
Vy ste to nepochopili a odpovedate na nepolozene otázky. Já hovorim o tom, že rozdielny sposob pisania testov koncern vs ini (najma renault) sposobi vyhecovanie fanusikov koncernu a samozrejme sa majitelom a priaznivcom renaultov nepaci ich slovník a bezargumentacny prizemny utok a začnu sa hadat aj oni. Moja prosba: urobte si analýzu dojmov koncern testov a inych, a urobte korekturu myslenia, kludne nech renault vsetko vzdy prehra
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:34
Re: Doporučení
Hele, simply, já ti v dobrý víře poradím jednu věc: seber se a běž jim to do tý redakce ukázat, jak to mají podle tebe dělat. A až pak ten tvůj text tady vydají, tak se ti na něj zdejší diskutéři podívají. A uvidíme ;-)
28. 3. 2015 10:14
Re: Doporučení
Pane Mička, prosím,
až budete testovat tento vůz v redakci, sežeňte si, prosím, 3 dětské autosedačky, nejlépe v různých velikostech, a otestujte, jak se vejdou vedle sebe, jak se s nimi manipuluje, a jestli vejdou (i s dětmi) i do třetí řady. Vemte klasický kočárek, a zkuste, jak se nakládá, a kolik bagáže ještě vejde k němu. Vyzkoušejte, prosím, jak jsou dostupné žárovky ve světlech, je-li možné je vyměnit během chvilky na cestě nebo ne (s výjimkou xenonů, samozřejmě), a taky zkuste, jak se dolévá kapalina do ostřikovačů, jestli s klasickou bandaskou nepoliju půl motoru, a jestli je vůbec vidět, kolik v nádržce zbývá - přijít na to, že je prázdá až když to potřebuju, je nepříjemné. Otestujte, prosím, taky funkčnost dětské pojistky ve dveřích a výměnu rezervy při defektu. Za tyto poznatky Vám budu opravdu moc vděčný.
Avatar - _Karel_
27. 3. 2015 17:32
Re: Doporučení
Neobjektivitu u zdejších testů škodovek považuji sice za fakt, ale kritika jinýho auta je tím pádem zakázaná? Espace s 1,6dci byl podle mě docela pochválenej, a tady se holt testérům víc věcí nelíbilo. Až se v tom autě někdo sveze, může říct, co v testu není pravda. A přijde mi mimořádně směšný, když někdo s nickem simply never od jiných važaduje objektivitu :no:
Avatar - simply never
27. 3. 2015 17:55
Re: Doporučení
Co ma nick simply never spolocne s objektivitou? Presne to iste co slogan simply clever.
Avatar - _Karel_
27. 3. 2015 18:08
Re: Doporučení
Simply clever je slogan.Slogan, kterej mě strašně prudí, ale je to slogan.Tvůj nick je očividnou parodií tohoto sloganu, i když ses to tu snažil tajemně vysvětlit nějakým svým posláním. A o tvojí objektivitě, zejména ke škodovce, to pak vypovídá zcela zásadně.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 18:25
Re: Doporučení
Máš sukromnu správu, vysvetlenie. A bolo to uplne inak ako pises.
Avatar - simply never
27. 3. 2015 19:10
Re: Doporučení
Prečo sem potom dáváte tie testy, keď sa s nimi nestotznujete?
27. 3. 2015 19:15
Re: Doporučení
Pane Mička, to bude tím, že většinu těch neporazitelných a nejkvalitnějších škodovek jsem zkusil, a někdy se fakt divím, nad čím jako redakce dokážete slovně onanovat. Konkurence nabízí to samé, ne li lepší, a většinou za méně peněz. Viz zrovna ten Renault. A tam se ty klady a pozitiva tak nějak přejdou... Takže už nějak nevěřím z těchto dojmů ani jednomu. Stále to jsou jen dojmy. A pokud vám někdo nepřitakává a snaží se vám dokázat neobjektivitu, je to špatně...

Nevím, jestli vám někdo diktuje, co máte psát, nebo ne, to musíte vědět vy, ale evidentně nejsem jediný, kdo nad zdejší objektivitou zvedá obočí. ;-) A jestli vám nevadí, že konečné výsledky testů jsou zde většině k smíchu, pak není co dodat. Ale asi nevadí, protože na ty výsledky nikdo z redakce nereaguje. :-)

Pokud ten srandatest Fabie a jejích hvězdných výkonů psala jiná redakce, je mi to skutečně jedno, jelikož já to četl tady. Nebo si nestojíte za tím, co zde publikujete?
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:37
Re: Doporučení
Futuristo, já se nestačím divit. Toto je fakt diskuze pod článkem o jízdních dojme Espace? Proč sem pořád někdo cpe Fabii, nebo Škodovky? Proč? Vysvětlí mi někdo, jak to souvisí s tím, co pan Mička napsal o Espacu? Já tomu teda nerozumím.
27. 3. 2015 21:35
Re: Doporučení
Ty tomu nerozumíš? Tady jde o to, že kdyby Espace měl místo ve znaku slepici, tak by to bylo podle redakce nejdokonalejší auto na světe. Vždyť už je to tady vážně k smíchu.
Avatar - Ji/Ri
28. 3. 2015 11:49
Re: Doporučení
Souhlasím. Škoda znamená témeř vždy onanáž a to napříč testery a redaktory. A pokud uz musí uvést nějaký zápor tak je to jen dobre nakonec. Napr hnusne dveře u Oktavky - jsou vlastně odolné a dobre vylisovane. Nebo u vedlejšího testu podvozek bežne 308 je v pohodě, ale podprahove se hodí Nevo jiného. Nicméně patři to ke koloritu tohoto zábavného, dříve odbornějšího plátku. Vzpomínám namátkou na levné působící Clio... Nebo ultra Non sens zraveho Renegade.... :-)
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:32
Re: Doporučení
Nééé, tato sedla... :yes:
Avatar - Informátor
27. 3. 2015 19:31
Re: Doporučení
Áááá, tímto si se přidal na stranu těch, co tomu fakt "rozumí". Tvůj příspěvěk je doslova obohacením této diskuze, hodně jsem si z něho vzal. Jen tak dál :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 3. 2015 22:59
Vlečená zadní náprava?
Opravdu si je autor jistý, že ví o čem píše? Opravdu 4Control nemá nezávislé zavěšení? Pravděpodobně ano, ale nikde jsem nenašel ofic. info.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
27. 3. 2015 23:32
Re: Vlečená zadní náprava?
Pokud je to převzaté z Laguny, což asi je, tak je to vlečka.
[odkaz]
S víceprvkem to kombinuje třeba Porsche.
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
28. 3. 2015 17:39
Re: Vlečená zadní náprava?
jistě, jenže proč by Espace stavěli na základech přestárlé Laguny, když na dveře klepe nová?
Avatar - Ham.
28. 3. 2015 18:20
Re: Vlečená zadní náprava?
Proč použili torzku v Espace nevím, to se musíš zeptat u Renaultu. Vzhledem k tomu, že torzku dostávají všechny nové modely aliance na platformě CMF-CD s předním pohonem (nový Kaškaj, Pulsar) tak Espace, který je na stejné platformě a má také přední pohon ji prostě dostal také, asi bych za tím hledal unifikaci a s tím související zlevnění výroby.
Avatar - Ada je zase tady
28. 3. 2015 10:38
Spousta keců o ničem
Ale zase jsme si alespoň potvrdili jedinou starou známou pravdu:

Každý rendlík je křáp!

A jeho majitel bude mít ve společnosti inteligentních lidí status hlupáka... :no:
Rozbalit vlákno
7
28. 3. 2015 13:04
Re: Spousta keců o ničem
Vis, Ado, ja se tam nahore bavim na hlouposti priznivcu Renaultu, ale to, co pises porad dokola ty, je stejne hloupe. Ze te to bavi... :no:
Avatar - pumpkin
28. 3. 2015 13:51
Re: Spousta keců o ničem
Ty musíš byť strašný chudák. Už to tu medzičasom všetci buď vzdali alebo sa diskusne posunuli, len ty stále melieš dokola to isté. Tvoja výdrž je obdivuhodná a desivá zároveň.
Avatar - rohYpnol
28. 3. 2015 17:37
Re: Spousta keců o ničem
Je vidět, že v půlce věty ti něco spadlo na hlavu. Citoslovce křáp je v tvém případě opravdu na místě :-!

Společnost inteligentních lidí? Jak můžeš vědět, jak to mezi námi chodí, když sám svojí úrovní ani nevystrkuješ růžky z bahna společenské žumpy?
28. 3. 2015 19:32
Re: Spousta keců o ničem
Kupte si francouzský diesel?
29. 3. 2015 11:48
Re: Spousta keců o ničem
Abych se přiznal Ádo, já tvé příspěvky už ani nečtu, ale jakmile vidím tvůj nick, ihned letí palec dolů ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 3. 2015 22:34
Re: Spousta keců o ničem
Přesně takové, jako jsi ty, potřebuje naše politická reprezentace. Hlavně nepřemýšlet! :no:
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2015 20:01
Re: Spousta keců o ničem
:-)
Je tady na to krásný tlačítko.. a člověka to ani nezdržuje.. a v některých diskuzích to vyhodí i víc než polovinu "diskuze"...

:-!
Avatar - AUDIRS6
28. 3. 2015 14:04
Breaking News :
[odkaz]

Takze uz to asi zacalo a mozeme sa tesit na RS-ove sedany ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
29. 3. 2015 11:13
Ja tomu proste nerozumim...
proc potrebuje mikrobus, jeste k tomu vzadu s vleckou, 147kW?!
Nechapu...

Je to autobus... poslanim auta tohoto typu je preprava na dlouhe vzdalenosti v relativnim pohodli... kdyby ta 1.6 měla řekneme 88kW a slusnej moment, zejmena jeho prubeh, tak se s ni prijemneji pojede, bude zrat polovinu a bude mit dvojnasobnou zivotnost.

Proste nechapu.

Jo, v Cliu RS proce ne... ale tady?!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
29. 3. 2015 12:29
Re: Ja tomu proste nerozumim...
Jako provokace dobrý :-)

Se svým náhledem na věc bys stejně koupil Doblo za třistapade ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2015 19:59
Re: Ja tomu proste nerozumim...
No, já asi jo...
>:D

Ale úplně chápu, že někdo chce vevnitř kůži a dřevo.. a 2000W muziky.. a nevidím na tom nic špatnýho.
Ale FAKT nechápu 1,6 rozdrážděnou na 147kW...

;-)
29. 3. 2015 17:43
Re: Ja tomu proste nerozumim...
Mam podobny autobus, 118kW a je to minimum.
29. 3. 2015 18:10
Re: Ja tomu proste nerozumim...
Jaký autobus máte?
29. 3. 2015 19:23
Re: Ja tomu proste nerozumim...
S-Max 1.6 Ecoboost
29. 3. 2015 21:00
Re: Ja tomu proste nerozumim...
Jo, tak to je Ford... ;-) Podle mě je to spíš zespoda omezená nabídka.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2015 20:08
Re: Ja tomu proste nerozumim...
No - a nabídka vyvolává poptávku... ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 3. 2015 07:48
Re: Ja tomu proste nerozumim...
To s tím autobusem závodíš? 118 kW minimum? Achjo...
30. 3. 2015 10:43
Re: Ja tomu proste nerozumim...
Tak pokud jezdis casto obsazeny a po dalnicich, tak vykonu neni nikdy dost. Ale je fakt, ze na dalnicni besneni bych tim tuplem volil diesel.
31. 3. 2015 20:07
Famózní podvozek
Dnes jsem si přečetl asi 6 testů a podvozek je dle nich famózní. Naopak byly kritizovány některé plasty. Také by si dle těchto testů Espace zasloužil silnější naftu. Hlavně proto, že výborný podvozek se silnější motory zaslouží. Na komfortní cestování ho je prý škoda (i to však zvládá perfektně) a svou agilitou vyniká hlavně na okreskách plných zatáček.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2015 11:33
Re: Famózní podvozek
Hod odkazy.