Renault Fluence se prodává od roku 2009 a po šesti letech na trhu už může poohlížet po nové generaci. Bude vypadat podobně jako ilustrace jednoho ze známých grafiků?
Těžko říct, jakým směrem by se motorová nabídka pohybovala. V rámci nízké ceny by SCE mohlo být zachováno, emisní limity značky však můžou kartami míchat.
michanice bude hlavne na ukor naftových motoru
od nového roku francie zacina se srovnavanim spotrebnich dani na naftu a na benzin.
vazne se mluvi o zakazu vjezdu naftových aut minimalne do rozsirenyho centra parize.
s novou metodikou mereni emisi budou mit naftova auta bez SCR velky problém prolizt, SRC ale znamena další prodrazeni auta a pro uzivatele další povinnost v dolevani močoviny.
vyrobci na to budou muset zareagovat bohatsi nabídkou benzinovych motoru a utlumem naftových.
a je otázka, jestli naftovy motory mají v malych autech, coz je domena hlavne francouzu a italu, vůbec nejakou budoucnost.
Fluence nikdy nebyl, a pokud nebude jeho zaměření jiné, ani nebude volbou nějakého fleetu. Proto bych si s naftovými motory hlavu moc nelámal.
Globálně však souhlasím s tím, že kolotoč na poli zastoupení nafty a benzínu se do budoucna bude měnit. Nejspíš ne ve všech kategoriích, ale v mnoha určitě.
ve francii jsou 2/3 osobních aut a malych dodavek v nafte. nejde tedy zdaleka jen o firemni auta, ale i o soukromy.
ono se ani není co divit, když benzin tam je zatizeny o 0.2E vyssi spotrebkou nez nafta, tedy vcetne DPH to dela 6.5kc na litru a to ma nafta o 10% vyssi vyhrevnost, tedy nižší spotřebu uz jen diky vyssi vyhrevnosti
u nas ten rozdil vcetne DPH cca 2.50 kc na litr.
nedokazu si představit na tu dyzlmanii, kdyby rozdil ve zdaneni byl 6.5 kc na litru jako ve francii
Vůbec to nerozporuju, situace v jiných státech může být narozdíl od ČR odlišná. Dieselmanie by při podobných parametrech nabyla podobných rozměrů, to je jasné ;-)
podpora nafty je u nas i na benzinkach
ja az na výjimky beru do obou aut V100 na benzine.
bohužel nejblizsi benzina s V100 je 15 km daleko, coz u toho druhyho auta je nekdy problém, protože s nim jezdim jen ***cky, ale většinou se mi tim smerem podari jet když uz benzin ubyva.
minule bylo jasny,ze tim smerem cestu nemam a jet kvůli tomu 15km tam a zpet se mi nechtělo, tak jsem jel na nejblizsi mensi benzinu a tam v nabídce maji 3 druhy nafty a pouze 1 druh benzinu - N95, takze volba zadna
Já bych naftu u Fluence taky neřešil. Už jen proto, že se stejně jako současná generace nebude prodávat ani doma ve Francii a dalších západních státech.
No zachována, to je těžké říct- Vzhledem k aktuální situaci, kdy se klasická benzínová atmosféra vytratila z nabídky, je "znovunasazení" atmo motoru u Meganu velkou neznámou.
A zase jednou Theophilus Chin, aby to porád nebyl X-Tomi. >:D >:D >:D
A Micka si zase odskrtne splnený clánek ke kterému usilovne shánel informace z ruzných zdroju.
Uz aby zase zavolal ten anonymní vývojár ze Skody, s tím je aspon legrace. Ovsem ten volá Vaculíkovi, ne Mickovi.
Kdyby takto vypadal na Meganu a nebo i tom Talismanu, hodně by to prospělo. Ty bumerangy pod světly se mi nelíbí. Uvidíme jaká bude finální podoba, snad ne ty překomplikovaná světla z Meganu.
Za prvé - to, co je nahoře, není ani náhodou jednoduché a sterilní auto, jen zmizely ty samoúčelné hokejky, jinak zbytek auta je rafinovaný a razí víc dynamickou verzi renaultího designu (Talisman) než tu vykulenou (Clio).
Za druhé - čistý a jednoduchý neznamená nudný. Kdykoli se tu mluví o ikonách mainstreamového designu, dříve či později zazní 406 Coupe... a to je dokonale "čisté" auto, o kterém asi nenapíšeš, že tě nudí.
Zbytečna slohovka. U něj jde o mindrak. Jinak pravě na te horni fotce jde pěkně vidět , že někdy meně je vice. Rozhodně do vzhledu prospělo. Tim netvrdim že by posledni modely Renaultu nebyly pohledne ale to dopilovani by to chtělo.
Vidíš, na mě právě působí ta příď německy sterilně a toho tu už máme opravdu dost, až příliš. O zbytku auta, pokud vím, nebylo v mém ani předcházejícím příspěvku ani půl slova, řešil se předek.
Poslední dobou začínáš být vicemistr překrucování, na jossalita ti schází jen kousek.
Espace, Kadjar ani Captur (z novějších Renaultů) hokejky nemají, Talisman a Megane ano - jinými slovy, není to žádný nepostradatelný prvek designového jazyka značky, ale jen taková kudrlinka, která se buď uchytí nebo ne.
Působí snad Espace sterilně? Podle mě ne. Ano, bavíme se o předku, ale auto je vždy celek a design Renaultu na tom podle mě nestojí, naopak se bez toho docela dobře obejde, aniž by se tím nějak moc poněmčil. A zejména tady, o nějaké podobnosti Fluence nahoře s Golfem nemůže být řeč... u Talismanu je to něco trošku jiného.
I nejlepší designové kousky Renaultu stojí na čistém designu - namátkou Laguna I, Megane II... a je to bezpochyby francouzský design.
Překrucování žádné nevidím, nevím proč máš potřebu z toho dělat kovbojku.
Presne tak. Zatimco kazda automobilka unifikuje design, Renault se snazi svoje modely ozvlastnovat. Pritom kdyby udelaly "Espace sedan" ve velkem provedeni (Talisman) a v mensim (Fluence), bylo by to idealni.
Přesně tak, tak jak to má Espace a nebo tento nákres je to hodně čisté a povedené, ty kly na tom Meganu vypadají strašně a bojím se, že naživo to o tolik lepší nebude