páni zo slovenska jsou jistě znalci a měli tolik renaultů až z toho výčtu bolí hlava... PROTOŽE AUTOBILD JE BIBLE! až tam napíšou že máš vyskočit z okna tak vyskočíš.. ach jo je to furt to samé dokola.. bohužel jsem asi nemocnej a zralej do bohnic když říkám že se mi to auto docela líbí a Megane-design styl v tom teda fakt nevidím.. Holt jsem nemocnej a slepej!!! >:D:-!
pujdes na prevychovu do Reichu.podstoupíš radikální léčbu.každý den Berlín-Praha a zpět v Apoštolovi.po měsíci si na nějakou Lagunu ani nevzpomeneš >:-[]
Musím říci, že proměna takovému nijakému předchozímu Cliu prospěla. Ale na druhou stranu nám ukázali zatím jen fotky vrcholné verze, proto jsem zvědavý, jak bude vypadat základní verze.
Sakra.... Peugeotu se spousta lidí smálo pro jeho "tlamo" design a Clio se nám taky nějak "roztlemilo".
Že by se francouzi chtěli prezentovat jako "extra zelení" tím, že jejich auta vypadají jak kdyby jezdili na pyl, mušky, čmeláky a jiný hmyz ?
P.S. Jinak řečeno, ta příď mi prostě přijde minimálně zvláštní.
Nezlobte se na mě, ale první dojmy z fotek faceliftu Clia mi připoměly pohádkový seriál o Kačeru Donaldovi... >:-[]
Když jsem brouzdal po titulní stránce auto.cz, z dálky mě napadlo, že se jedná o fotografie nového Scénicu, jehož spekulační i špionážní záběry byly velmi podobné. To svědčí o smutném faktu, že se Renault lekl svých avandgardních automobilů, které vyráběl doposud a pustil se do tuctových vod... :-(
Příď i záď, původní návrh Clia zevšednila, což je škoda, neboť předfaceliftový model byl prvotřídní kombinací šarmantní elegance a vkusné dynamiky.
Skvělý interiér doznal jen decentních změn, alespoň zde se nejedná o změnu k horšímu...
Proboha, jak bude vypadat duo Espace - Vel Satis???
Tak to nie je možné! Toto si RENAULT zase nezaslúži! ;-/ Tak ak ty nepochváliš Renault, ale trochu ho zkrtizuješ, tak to musí byť naozaj, naozaj najškaredšie auto. Toto Clio ale také nie je.
Já vím, že si to Renault nezaslouží. Facelift Clia není vysloveně škaredý, ale podle mě poněkud narušil půvab a styl dosavadního modelu. Design sice neovlivní jeho postavení mezi nejlepšími vozy segmentu, ale design utrpěl újmu.
Mám pocit, že na obrázkoch je iba GT-verzia. Ten drsný predok bude ťažko bežná sériovka. Iný nárazník so spojlerom môže urobiť celkom iný dojem.
Každopádne, Clio tejto generácie mi neštimuje celkom od začiatku, bez ohľadu na to, aký facelift mu spravia. Podobne nová Thalia.
Ak nový Renault, potom sa mi určite oplatí počkať na toto (len aby som naň mal):
mozno casom zapaci..ale moj prvy pohlad na foto a povedal som..skarede clio >:D. inak laguna tiez neni podla mojho vkusu ale megan sa renolťákom vydaril..inak k tomu autobildu >:D ja ho necitam, ale odoberam NAM..najlepsi casopis co si mozte na slovensku kupit :yes: odporucam
Připadá mi to jako návrat ke Cliu II. generace před faceliftem (1998 - cca 2001), přední světla i úzká linka pod nimi vypadají skoro stejně a v levnějších verzích to myslím bude ještě zřetelnější....i ten boční profil je podobný. Když to shrnu, ještě jsem neviděl auto, které se vrátilo ke své starší podobě >:-[]
Přesně tak. Předfaceliftové Clio mělo vynikající design, ve kterém dokázalo snoubit dynamiku a šarm. Navíc bylo nesmírně nadčasové a s přehledem setřelo nejeden novější vůz, jako třeba Corsu či Fabii.
Clio III sa dá považovať za azda najkrajší kompakt. Lenže ten facelift... 8-s Nuž, Corsa, to je dizajn bez iskry, ale Fabia, Fabia je teraz spolu s Fiestou po dizanovej stránke to najkvalitnejšie auto. Teda, ona je po všetkých stránkach špičková. A to je len niečo ako GOLF VI a ešte viac modikovaný. Teda poriadne osviežená minulá generácia. :yes:
Fabia si v cizině koupila A - sloupek ze Swiftu a Mini (zde se zdržela poněkud déle, neboť se jí zalíbila i bílá střecha, jen zapoměla na britskou vlajku).
Podle Tebe je Fabia spolu s Fiestou auto s nejkvalinějším designem?
Fiesta je sice dynamický automobil, který poskytuje svěží a moderní konstrukci, stylové vzezření a proporční přízeň, ale má na sobě pár kýčovitých prvků, zejména v interiéru...
Jak jsi přišel na to, že je Fabia po designové stránce nejkvalitnější auto segmentu? Tomu snad nevěří ani Škodovka... 8-s
Fabii jsem už mnohokrát okomentoval, takže v kostce - druhá generace pokazila elegantní výzor Fabii I. generace, která je velmi nadčasová, vyvážená a elegantní. V dobrém stavu dokáže zaujmout i dnes. A proporční dokonalost ji muže Fabia II. jen tiše závidět...
Fabia II je oproti Fabii I slabá, ale to skôr hovorí o famóznej úrovni dizanu Fabie I než o názkej úrovni Fabii II.
A jej dizajn. Nenájdeš na ňom vyreznejšiu chybu. :yes:
Pokiaľ ide o Fiestu, vyzerá fakt dobre.
Můj názor na Fabii I. (zejména na combi) je velmi pozitivní. Sice se jedná i konzervativní automobil, přesto je velmi nadčasový, precizní a proporčně dokonalý.
Fiesta mě zaujala. Spekulovalo se o kabriu. Sice bych si ho jak chlap nekoupil, přesto bych se za ním s radostí ohlédnul...
Pro důchodce je ideální Fabia Sedan. A k interiéru - je to sice etalon strohosti, ale pokud je ve výbavách Ambiante a Elegance, dá se ta strohost přebýt kvalitními materiály (ty jsou sice i v classicu, ale látka na výplních dveří mě irituje...)
Interier je úžasný? Možná pár plastů jsou chuťově na výši, ale ty tvary se dělaly snad jen pravítkem a do pravého úhlu. Bez nápadu a bez fantazie. NUDA, HNUS A ŠEĎ. A nemluvě o hranatém volantu před faceliftem, jehož rohy mě tlačily do dlaní.
a este niesu?..myslim ze citroen C6 C5 pezoty 607 407 307..to su pre mna elegantny frantici.C4 uz pre mna vysla z kurzu >:D a novy megan.je pekny ale necitim z neho francuza :no:
607 zostarla skôr, než vyrástla, 407 stretol ten istý osud a naviac sú tieto autá akoby bez iskry. 307 je síce vydarená, ale žeby išlo o sentenciu elegancie? Prejde okolo mňa a ja viem len to, že prešlo obyčajné auto. A čím je Megan?
A tým, že PRE TEBA C4 vyšla z kurzu? Veď to je náhodou veľmi vydarený Francúz.
Tak podarené bolo to Clio. Druhé miesto v MASTER-TEST. A to sa toto takmer už štvorročné auto umiestnilo tam kde Fiesta! Mám pocit, že toto je parketa Renaultu. Podarené Clio II, Thalia, skutočne ľudové auto, akýsi Ford T. Thaliou Renault dal nové auto každému primernému Slvákovi či Čechovi. A pšičkové Clio. :yes: Ale nahradiť ten pyšný a elegantný predok lagunoidným štýlom, to je omyl roka.
sokujuco s tvojim nazorom suhlasim.je to des ten predok.laguna neni dobry vodca dizajnu renoltakov.je to skoda pretoze taky safran laguna(predchodza gen.) velsatis a aj clio boli fakt nadherne auta :yes: renault straca pre mna sarm :no:
Nenazval by som ich nádherným, hlavne nie Vel Satis, ale rozhodne sa Clio vydarilo. Mám pocit, akoby v dizajne mal aktuálne niekto najväčší vplyv na dizan niekto iný Patrick LeQuement. Ten by niečo také ako Laguna nikdy nevypustil. Alebo áno? Vel Satis nepovažujem sa extra vydarený a priznal to sám LeQuement a Safrane, to taká, usadlá limuzína. :-)
Já bych je nádhernými nazval, a hlavně Vel Satis. Je to dokonalé designové dílo... :yes:
Mimochodem, Patrick le Ouément zprvu design určitě nekritizoval, on jen po některých negativních reakcích prohlásil něco ve stylu, že prý kvůli co největšímu vnitřnímu prostoru se jim nepodařilo navrhnout "nejkrásnější auto na světě". To podle mého neměl. Měl si stát za svým...
Jinak Safrane byl velmi solidný, důstojný, a elegantní luxusní vůz. A že by byl nějak usedlý...třeba design zadních svítilen byl velmi atypický...
Ale také si říkám, že třeba facelift Clia, jakoby nebyl z pera božského Patricka. Asi to bude tím, že ho C. Ghosn poněkud "spoutal" a nepovolil mu kapku odvahy...je to velká škoda.
Najnádhernejším sériovým Renaultom všetkých čias je Renault Avantime.
[odkaz]
Najnádhernejšou štúdiou určite Nepta
[odkaz]
Aj keď, čo sa štúdií týka, je Renault priekopníkom automobilovej krásy aj avantgardy:
[odkaz]
[odkaz]
Já si naopak myslím, že právě Clio bylo první auto, kde Renault bohužel přibrzdil svůj designový rozlet. Megan II byl asi poslední, ještě budeme vzpomínat.