Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault hlásí krátkodobý pokles prodeje (výsledky za 1. čtvrtletí)

Aktuální pokles prodeje za první čtvrtletí letošního roku vysvětluje francouzská automobilka krátkodobým výpadkem v poptávce způsobeným očekávaným příchodem nových modelů jako jsou Twingo nebo Laguna.
Zpět na článek
9. 5. 2007 09:45
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 10:24
9. 5. 2007 10:28
neregistrovaný "seremed"
9. 5. 2007 12:34
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 13:48
neregistrovaný "SOUMAR"
9. 5. 2007 14:43
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 16:58
neregistrovaný "Jirka"
10. 5. 2007 18:07
9. 5. 2007 10:31
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 15:03
neregistrovaný "beran"
9. 5. 2007 15:15
neregistrovaný "Matthew88"
9. 5. 2007 15:15
neregistrovaný "Matthew88"
9. 5. 2007 16:55
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 17:14
neregistrovaný "ftwp"
10. 5. 2007 19:41
neregistrovaný "ftwp"
11. 5. 2007 18:06
neregistrovaný "ftwp"
12. 5. 2007 00:02
neregistrovaný "ftwp"
9. 5. 2007 23:24
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 5. 2007 17:11
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 5. 2007 22:38
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 21:29
10. 5. 2007 08:54
10. 5. 2007 12:07
11. 5. 2007 12:27
10. 5. 2007 22:29
neregistrovaný "komik"
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 09:45
nooo
Tak jejich stoický klid v momentě, kdy loď začíná pomalu ale jistě nabírat vodu bych chtěl mít... :-O
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ghostyx
9. 5. 2007 10:24
Re: nooo
Je videt, ze vis prd o ekonomice, tak tady aspon netlachej nesmysly kamo... Bud ty lasky, ano? ;-)
neregistrovaný "seremed"
9. 5. 2007 10:28
Re: nooo
a jak to teda je?
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 12:34
Re: nooo
Taky by mě to teda zajímalo, když já sem tak hloupý... Mylí zlatý boubelatý, člověk nemusí být ekonom, aby věděl o co go. www.vdik.de , www.anfia.it , www.acea.be >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "SOUMAR"
9. 5. 2007 13:48
Re: nooo
No a jako co...vždyť tam se dozvíš jen počty prodaných pcs..Nic o ziskovosti atd.Hele Renault nemusím, ale o potápění nemůže bejt řeč.Akorát se nedaří tolik co dřív.Co bys nám tady napsal z5tně o FIATU.To bys musel napsat , že ten už se potopil a už se nevynoří.Což je blbost že...
neregistrovaný "wolff"
9. 5. 2007 14:43
Re: nooo
Hele, to že momentální situace Renaultu není the best ví všichni. To že tento trend nezastavilo ani nové Clio vědí taky všichni. Já Renaultu taky nepřji nic zlého... Ono právě po té zkkušenosti s Fiatem jsme u Renaultu skeptický a tuším akm to směřuje. U Fiatu to taky začalo s nižšími prodanými počty a skončilo to stahováním z trhu... Zaplať pán Bůh, že je to pryč...
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 16:58
Re: nooo
Tak to vypadá, když cenovou politiku dělají blbci. Nechápu takové slevy na Meg. Grandtour - to jsou hodně dobré a kvalitní vozy. Myslím, že Renault má spíš problém v lidech.
10. 5. 2007 18:07
Re: nooo
Jestli to spíš nebude tím, že bez těch superslev by neprodali už skoro nic...
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 10:31
To asi nebude tím.
To je spíš velkou nespolehlivostí a hlavně přístupem ke svým věrným zákazníkům. Znám spoustu lidí, co jdou raději do ojeté Audi nebo VW než do nové Laguny. Vždyť tyto vozy jsou už za babku. Laguna cca od 450-ti tisíc. Za to koupím Peug. 207, Polo, ... . Jo jo, jejich politika se jim musí někde vrátit. Vím o čem mluvím.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "beran"
9. 5. 2007 15:03
Re: To asi nebude tím.
No, sice fanatičtí renaulťáci nebudou souhlasit, ale s tou kvalitou je to asi tak. Kolega před měsícem vyměnil obě hlavní auta ve firmě - odešel od Lagun k Mazdě 6 a nezlákal ho ani 20% rozdíl ve ceně (Mazda ho vyšla dráž...). Je to škoda, nemusím být posledlý fanatik pro Fiat či Renault, jak to tady řada lidí předvádí, ale představa, jak tyhle značky (i když Fiat se snad trochu zvedá...) nahradí americká produkce typu chevrolet matiz nebo hyundaie či kie mě děsí. Pak už nebude nákupa auta radost, ale cosi, jako rozhodování mezi houskou z Lidla nebo z Tesca.....
neregistrovaný "Matthew88"
9. 5. 2007 15:15
Re: To asi nebude tím.
problém je že laguna v zakladu sice stoji 450 tis. ale taky musis brat srovnatelny vozi a ne laguna versus polo to nejde najdi mi novyho passata za 450tis. a pak neco rikej
10. 5. 2007 18:10
Re: To asi nebude tím.
No to chtěl Jirka určitě říct. Že za cenu malých vozů se u Renaulta dá koupit střední třída, a to že není normální... Prostě jejich pověst (a je jedno, jestli oprávněně nebo ne) je na takový úrovni, že bez těchhle cen by neprodali už skoro nic... ;-\
neregistrovaný "Matthew88"
9. 5. 2007 15:15
Re: To asi nebude tím.
pardon omlouvam se vozy:D
Avatar - Dylan McKay
9. 5. 2007 16:00
když ho miluješ, není co řešit...
Melete tady kraviny, já měl Renaultů v rodině 12, a nikdy nás žádný nezradil. Vaše diskuse typu známej povídal, kamarád říkal, jsou o HO VNĚ... :no:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Jirka"
9. 5. 2007 16:55
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Patříš k těm šťastnějším. Ale věř mi, asi bys nenašel v ČR nikoho s větším "štěstím" na vyrobené kusy . Myslím, že ani to nejhorší z vyprávění se s mými příběhy nevyrovná. Renault je moc dobrý, ale já mám smůlu. V mém je vyměněno už úplně vše krom sedadel - kůže je kvalitka a automatu. Jinak motor 3litr 6V je boží...už druhý. Renault je i přes to vše moje srdeční záležitost - v dobrém i zlém. Teď ale jdu do Audi A6 Avant. Když tak se ke značce vrátím. Uvidíme. Nová Laguna a další... :'-(
neregistrovaný "ftwp"
9. 5. 2007 17:14
Re: když ho miluješ, není co řešit...
My jsme měli renaultů, taky už dost, a nikdy se nám nestalo, že by nás zklamali jako se to stalo u SEAT TOLEDO 1,9TDI. Hlavně si myslím, že je úplně jedno jestli si tady nějací češi myslí, že je Renault nekvalitní, to já mohu s klidem říci o Škoda auto, nebo Seat, že jsou to nekvalitní vozy. Renault má nejvíce prodejů ve Francii a ve Španělsku, takže český trh pro něj určitě neni rozhodující. V roce 2006 měl Renault-Nissan prodeje větší než VW. Renault za sebe prodal 3500 000, zbytek prodal Nissan a Infinity(celekem kolem 5600 000). VW prodal o 100 000 vozů méně než Renault. Takže srovnávat Renaulta s Fiatem, může jen blbec, a jestli nemám pravdu, tak s Fiatem je srovnatelný VW. ;-) TeĎ se rozhodujem mezi koupí Megane Grandtour,C4 Picasso,MB Třída C,BMW 318D Touring. :-! :-!
10. 5. 2007 18:15
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Bez urážky, ale připadáš mi malinko zmatený. Proč by člověk nemohl srovnávat Renault s FIATem? Na kterým trhu byly ty prodeje? Francouzský, nebo snad dokonce evropský??? A člověk, který má ve výběru tak rozdílný auta jako MB-C, BMW 3, Megane a Picasso, podle mě toho o autech asi moc neví... :no: sorry
neregistrovaný "ftwp"
10. 5. 2007 19:41
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Myslím, že o autech vím dostatek. Nebudu tě tu nějak urážet. Odpovím na tvoje dotazy, a pak se vyjádřím k tvému počinutí. Takže Kooperace Renault-Nissan měli více prodejů než VW Group v celesvětovém měřítku. Takže mi něříkej, že o autech moc nevím, když ty nevíš ani takovou to banalitu, o které ses mohl dočíst ve většině automobilových časopisech. "Jedeme dál" :-) Když napíši, že mám na výběr z těchto vozů, o kterých jsem se zmínil již v předchozím textu, měl jsem tím na mysli, že si vybíráme, nějaké auto do 1 000 000 kč. Z toho plyne, že se vyskytne více variant, nevím jestli si se díval do ceníků jednotlivých druhů aut, řekl bych, že asi moc ne! :no: Musíš vzít v potaz to, že Německé automobilky, teda alespoň ta lepší polovina možná většina, má své vozy už dobře vybavené, u nich neznamená, že si můžeš vybrat mezi zakladní výbavou, jak je tomu u Renault,Citroen,Škoda či VW, ale dostaneš vůz s poměrně silným motorem a s velice bohatou výbavou. Takže když jsem tam napsal C4 Picasso, jehož cena začína někde na 589 000 v základním provedení, tak si samozřejmě pořídím Picasso s větší výbavou a se silným motorem. Na druhém místě, je asi to co myslíš otázka značky. Zatímco Renault a Citroen jsou vozy, které jsou dostupné pro lepší vrstvu lidu(myslím tím modely Megane,Laguna, nemám tím na mysli Thalie atd.), tak BMW a MB jsou otázkou prestiže a jentak někdo na ně nedosáhne. ;-) Nechci se s tebou hádat ani ti brát tvůj názor, to v žádném případě, ale snažil jsem se ti to vysvětlit co nejlépe. Přece jenom každého člověka bere něco jiného. :-! Tak zatím ahoj a těším se na tvoji reakci. Kuba >:D
10. 5. 2007 22:06
Re: když ho miluješ, není co řešit...
OK, v těch číslech jsem se přehlídl o nulu 8-s Moje chyba, uznávám. A teď k tomu dalšímu. Nevím, do kterých ceníků se díváš, ale právě německé automobilky, a ty prémiové zvlášť, jsou proslulé tím, že do základu dávaj právě jen bohatou bezpečnostní výbavu a nic víc. Konkrétně ceník BMW 3 znám docela dobře (to víš, občas se u compu nudím ;-) ), takže vím, že základní cena BMW 320d Touring je okolo 30.000€ a není v tom třeba ani automatická klima. Když si trojku dovybavíš na úroveň hodnou BMW, stojí tě najednou 40.000€, když nejsi moc rozhazovačnej. A třeba Megana seženeš s dobrým dieslem a dobrou výbavou okolo 25.000€. To vím taky jistě. Mluvím o ceníkových cenách v Německu, protože tu žiju, a tak studuju německý ceníky. A pochybuju, že to v ČR bude lepší, spíš naopak. A navíc na Megana teď dostaneš určitě o dost lepší rabaty než na trojkovýho bavora. Takže furt trvám na tom, že ta auta, která jsi vyjmenoval, nejsou srovnatelná. Nejen, že se rovná o auta ze tří tříd (nižší střední, střední a minivany), ale jejich filozofie jsou natolik rozlišné, že se člověk už ani nemusí rozepisovat nad tím, že dobře vybavený bavor nebo MB stojí dvojnásobek toho, co dobře vybavený Megane... Podle mě by sis měl nejdřív ujasnit, jaký auto vlastně chceš. Parádní káru pro rodinu? Ber C4. Dobrý pro rodinu, který bude levnější? Tak Megane kombi. Máš dobrou práci, nejezdíš často na dovolenou ve čtyřech, rád si zasportuješ? BMW 3. A Pokud si místo toho sportu užíváš radši prestiž a pohodlí, pak MB-C. Opravdu nepochopím, jak se někdo může vážně rozmýšlet mezi BMW 3 a C4 Picasso... Kdybys to postavil tak, že je to bohužel dilema mezi tím, že bys rád měl bavora, ale často vozíš rodinu, tak tedy musíš vzít to Picasso, tak to bych ještě bral. Ale takhle jsi to nenapsal :-O
neregistrovaný "ftwp"
11. 5. 2007 18:06
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Ono musíš brát v potaz jestli je automatická klimatizace to prioritní. Jinak s tebou souhlasím. Potřebuji auto, které je poměrně veliké, že pohltí velkého psa a pár lidí k tomu, ale také si přeju aby to auto, nebylo až zas tak pomalé. Nakonec si s stejně myslím, že se koupí to co mě zaujmě jak cenou,kvalitou zpracování,dobrými jízdními vlastnostmi. Nevím jestli jsi někdy jel, alespoň v MB-C nebo Megane? :-O Já ano. Mercedes je tahoun s výbornými jízdními vlastnostmi, a Megane je vůz, který má výborné jízdní vlastnosti,a je velice pohodlný(nemluvím o základní výbavě) ale něco mi na něm chybí!! Myslím si, že je to vždycky vše otázkou značky a co člověka především zaujme. ;-\ Bohužel pro Němce, když začínají automobilky hlavně z ASIE, dohánět Evropský standart. ;-) Zatím čau, a dám ti vědět co jsem si koupil! :-!
11. 5. 2007 22:38
Re: když ho miluješ, není co řešit...
To jsem fakt docela zvědavý ;-) Moje srdcovka je BMW 3 v kombíku. Ideálně samozřejmě jako 330i, ale jsem "realista", tak šilhám spíš po 320d... Megana jsem krátce jel, ale bylo to tak krátký a většinou po městě, že jsem toho moc nestihnul vypozorovat. MB jsem ještě neměl tu čest. A ještě k tý klimačce - otec měl služební OI s Climatronikem, jako vlastní má 307 taky s aut. klimou a ten komfort je s ní opravdu hodně na výši. Můj Focus má klimu bohužel jen v manuálu a to už člověk musí dost ručně doregulovávat, aby to unvitř bylo opravdu pohodlný... :-| Dej tedy vědět a držím palce, abys byl následně spokojený ;-) :yes:
neregistrovaný "ftwp"
12. 5. 2007 00:02
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Dík, a kdyžtak pošlu foto ... :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
9. 5. 2007 23:24
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Jirko. Nepřeju Ti nic zlého, ale být na Tvém místě, rozhodně 4 kroužky nebrat. Právě od nich jsem přešel do V.Satisu a věř, že vím o čem mluvím. viz příspěvky o nové Laguně. :yes:
Avatar - Dylan McKay
10. 5. 2007 08:28
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Kdo si koupí ojetý auto, ať je jakýkoli, nemůže hodnotit jeho spolehlivost. Ty šmejdi u nás prodávaj ojetiny přitahaný a opravený, co zápaďáci hodili do popelnice. Kupte si nový Renault, a hezky se o něj starejte. On se vám odvděčí poslušností... :-!
Avatar - Ghostyx
10. 5. 2007 11:56
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Naprostej souhlas... :yes: Uz me opravdu nebavi nekoho tady presvedcovat, kazdy at si koupi co se mu libi, ale jednostranne prskat na Renault, ktery za svou temer 100letou existenci dal svetu tolik patentu, ze jen maloktera automobilka se tim muze pochlubit, tak to uz je ubohost... :no: Ano Renault mel problemy s kvalitou a bude mit problemy podobne jako je mel a ma VW, MB, BMW nebo nejnoveji "reklamni masirkou bezporuchova" Toyota a jini pri te neskutecne elektronizaci temer vseho myslitelneho co se v autech nachazi, ale tvrdit, ze se sekupeni Renault-Nissan-Dacia potapi pri kratkodobych poklesech prodeju, kdy Renault zatim nema zadny novy model krome Clia a vse dobiha ve faceliftech, to muze jenom, omlouvam se za ten ostry vyraz neznaly "imbecil". :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
10. 5. 2007 17:11
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Šviháku. Ta ona audina byla veř, nevěř, funglovka!!!
O to smutnější příběh...
neregistrovaný "Jirka"
10. 5. 2007 22:38
Re: když ho miluješ, není co řešit...
Tak leda *. Nový, pečovaný, po třech letech jako ze salonu a potvora. Teď to samé. U mě Rendl skončil - jako osobák. Dodávky dobrý. Jdu do Audi.
Avatar - Emel
9. 5. 2007 21:29
Pokles
Marže je dle článku 2,56%. Marže = zisk, takže můžete být v klidu, loď se rozhodně nepotápí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DoubleSix
10. 5. 2007 08:54
Re: Pokles
Pamatuj si, že není důležité absolutní číslo, ale trend. Takže pokud je trend míry zisku klesající, je někde něco špatně a může to signalizovat, že se začně brzo potápět. Ne dnes, ale možná zítra nebo pozítří, pokud se s tím něco rychle neudělá ;-)
Avatar - Ghostyx
10. 5. 2007 12:07
Re: Pokles
Kratkodoby strav marze je pro zdravi spolecnosti absolutne irelevantni ukazatel... Dulezita je kapitalova sila spolecnosti, vyse cistych investice do novych technologii, vyrobnich postupu a vyvoje novych modelu apod. A tady nemam obavy o to, ze by 4 nejvetsi seskupeni na svete z dlouhodobeho hlediska neobstalo. :-!
Avatar - DoubleSix
11. 5. 2007 12:27
Re: Pokles
Souhlas, proto jsem psal TREND. Mezi námi není rozpor :-!
neregistrovaný "komik"
10. 5. 2007 22:29
rencek
Rencek dlouho nevydal novej model, ale dyk twingo se prodavalo 13 let a pokud se prodava min, vyvoj je stejne 3x zaplacenej.. frantici holt hodne experimentovali (Velsatis, Modus..) a je dobre, ze to nekdo zkousi s nonym pojetim aut. Nejziskovejsi automobilka je Porsche, ktera jeden typ auta vyrabi desitky let a ta masovymu trhu moc neda. Rencek vydal v posledni dobe dobry motory (treba 2.o d 150k, 1.2turbo 100k) a tedka je bude nasazovat do novych rad,takze nekde investovali,musej udelat novyho megana, aby to vydojili.. Jinak rencka mam rad, ale nejvic fandim automobilkam, co investuji do elektromobilu :yes:
Rozbalit vlákno
0