Diskuse

Renault Kadjar u nás dostal nový motor. Má 120 kW a jezdí za šest litrů

5.5.2017

Zájemci o benzinový motor měli dosud u Renaultu Kadjar jedinou možnost – dvanáctistovku o výkonu 96 kW. Nyní však nabídku obohacuje o 24 kW silnější šestnáctistovka.

 

  • 28 Reagovat !

    foto nathan

    nathan 05.05.  14:04

    Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

    Ve srovnání vychází jako vítěz Japonec. V plný palbě, (tzn. 1.6 atmo, nebo 1.4 Boosterjet, v automatu a navíc s 4x4, k tomu kůže a panoramatické stř. okno) stojí Japnec o cca 100 tisíc míň peněz. Není co dodat :-)
    • 90 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.05.  14:25

      « Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

      Není Vitara o něco menší?
      • 15 Reagovat !

        foto nathan

        nathan 05.05.  14:28

        « Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

        Vitara možná o kousíček jo, ale S-Cross bych řekl že je plus-minus stejně velký. Konkrétní cm, ani litry prostoru jsem ale nesrovnával.
        • 61 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.05.  14:34

          « Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

          U S-Crossu ještě vstupují do hry pro spoustu kupců jaksi designová kvalita ;-)
          • 40 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.05.  15:17

            « Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

            hmm, spíš NEkvalita... :-O
          • 71 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 05.05.  15:17

            « Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

            Hele, ale koukal jsem na statistiky a letos už se jeden S-Cross prodal, tak to asi není tak zlý... >:-[] nathan bude mít fakt jedinečný stroj.
            • 17 Reagovat !

              foto nathan

              nathan 05.05.  16:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

              Chtěl jsi se předvést, ale akorát jsi ukázal jaká jseš trubka. V ofiko statistice SDA se za 1-4/2017 prodalo 195 ks SX4 S-Cross a 435 ks Vitara. Dohromady = 630 ks. To, že ty ses koukal na řádek kde je S-Cross veden samostatně a uvádí se tam skutečně údaj 1 ks, je tvůj problém, protože bys měl vědět, že oficiální a tím pádem relevantní obchodní název pro tento vůz je a byl Suzuki SX4 S-Cross. Takže ještě jednou trubko, S-Crossu se za první čtyři měsíce prodalo celkem 195 ks. A pro úplnost, nemám doma S-Cross. Uvažuji ale, že buď Vitaru, nebo právě S-Cross koupím manželce.
              • 11 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 06.05.  09:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

                Hele, zase se trochu uklidni. To, že Emel skočil na zjevnej nesmysl, ještě neznamená, že hned musíš používat slovník křupana.
      • 80 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 05.05.  14:29

        « Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

        ano, asi o 30 cm, takový drobný detail >:D
        • 04 Reagovat !

          foto nathan

          nathan 05.05.  14:43

          « Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

          Kadjar - délka/rozvor: 4449/2645. S-Cross - 4300/2600. Rozdíl v délce 149 mm, rozdíl v rozvoru 45 mm. Kde tam vidíš 30 cm??
          • 30 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 05.05.  14:46

            « Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

            Myslím, že to byla reakce na Vitaru.
            • 04 Reagovat !

              foto nathan

              nathan 05.05.  14:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

              Ono je to šumafuk. Pán si koupil Kadjara, což není až tak špatná volba - uznávám, ale vysolil za to o 100 tyček víc, než kdyby si byl koupil třeba toho S-Crosse. To je celý, no
              • 40 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 05.05.  15:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

                A ty sis koupil S-Cross?
              • 50 Reagovat !

                foto adamzprahy

                adamzprahy 05.05.  15:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

                Sorry, že tak spamuju reakcema, ale ty argumentuješ cenou za velikost a jakousi srovnatelnou výbavu. Mimo té velikosti či (ne)kvality interiéru (dle mého názoru) či sedaček tu je víc věcí - Kadjar se dá konfigurovat, dále nabízí prvky výbavy, které S-Cross mít nemůže. Suzuki má navíc akorát adaptivní tempomat, ale zase nemá jiné věci. Určitě je tu věc designu/stylu či světlé výšky. Suzuki nedává žádné slevy, Renault s cenami hýbe. Teď ho sice ceníkově zdražili, ale reálné ceny co mám info jsou pro zákazníky pořád stejné, aktuálně u Kadjaru cca 50-100t dolů.

                Já neříkám, že si S-Cross nenajde své zákazníky, ale podle mého názoru míří na úplně jinou cílovou skupinu, které jde spíš o auto ala SUV a poměr cena/velikost/výbava nehledě na jiné parametry.
            • 20 Reagovat !

              foto adamzprahy

              adamzprahy 05.05.  14:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

              Ano byla. Vitara o 30 cm, S-Cross o 14 cm kratší.
    • 61 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 05.05.  14:27

      « Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

      Vitara je výrazně menší, S-Cross také. Nejnadupanější verze těch Suzuki nejsou až tak levné a třeba interiér je u Suzuki tragický na rozdíl od Kadjaru, kterého řadím k těm lepším ve své třídě. Všechna tato auta jsem před pár měsíci zkoušel, Kadjar jsem nakonec po dlouhém vybírání zvolil.
      • 05 Reagovat !

        foto nathan

        nathan 05.05.  14:34

        « Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

        Tak nejnadupanější verze Suzuki stojí lehce přes 600 tis. Opakuji - NEJNADUPANĚJŠÍ. Kadjar v stejné konfiguraci stojí minimálně o 100 tis víc. A použít slovo "tragický" v souvislosti s interiérem toho S-Crossu mi přijde opravdu mimo.
        • 30 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 05.05.  14:59

          « Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

          Seděl jsi v obou autech? Mě S-Cross šíleně zklamal, na obrázcích to nevypadá úplně špatně, ale v reálu to na mě udělalo velmi špatný dojem. Tvrdé plasty všude, na pomačkání prstem se navíc celé části plastu prohýbali, výplně dveří jak v autobusu, dojem z tlačítek a sedaček jsem měl lehce ala devadesátky. No určitě to auto někdo ocení, ale pokud člověk hledá fajnový interiér, tak u Suzuki bohužel nepochodí.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 06.05.  09:43

            « Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

            Fajnový určitě ne, ale to tvoje líčení interiéru S-Crosse mi zase spíš připomíná Mičkovy dojmy z testu Mazdy 6. Tak zlý to zase není. Z Kadjara jsem neměl o moc lepší dojmy. Vnější vzhled je ovšem jiná píseň. Přitom u S-Crosse by stačilo docela málo - přední světla a maska. Ta variace na Tacumu je úlet. Čistě z jízdního hlediska pak S-Cross 1.4 BJ jezdí prostě a jednoduše líp než Kadjar 1.2 TCe 130. K tomu možnost AWD a automatu ke všem motorům, už poměrně přijatelné prostorové parametry pro rodinu a vychází nám z toho, že z S-Crosse mohl být prodejní úspěch. Takhle je to promarněná šance.
            • 00 Reagovat !

              foto adamzprahy

              adamzprahy 06.05.  11:34

              « Re: Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

              Ale jo, já neříkám, že je S-Cross tragédie. Jen jak píšeš, vnější design je asi pro většinu evropanů celkem mimo. A ten interiér - už jen komplet tvrdé plasty v interiéru v Suzuki - za mě to je fakt asi nejhorší interiér z vozů co jsem viděl (v ceně cca 400-600t). A když mi prodejce vysvětluje jak na to lidi přechází z Tiguana...to jsem se jen pousmál...tak určitě >:D

              AWD a automat je určitě největší devízou S-Crossu.
      • 11 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 05.05.  15:59

        « Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

        Bratr taky uvažoval o Kadjarovi , má slušný interier , nemá děsný tablet , a pěkný je i design.
        Prohrál s Mazdou CX5..DRTIVĚ !
        CX5 má větší kufr + sklopná sedadla 40-20-40 ! :yes:
        Kadjar má i stísněný interier , CX5 je na tom především vepředu o hodně lépe.
        A hlavně , Mazda má 2.0 skyactive diesel ..o tom si Renault může nechat zdát.
        Je fakt , že byla o 50 tis po slevě dražší než dealerem slevněný Renault.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.05.  16:23

          « Re: Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

          Buď to není 2.0, nebo to není diesel.

          Jsou různé důvody... třeba Ozzman CX-5 neodpustí absenci ližin. Mně se ale taky CX líbí.
        • 00 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 05.05.  18:16

          « Re: Kadjar vs Suzuki Vitara/S-Cross

          CX-5 se mi taky líbí, je už trochu větší a stejně tak je dražší. Čekám na ceník nové generace a když už bych se rozhodl pro upgrade, tak ji mám v plánu zvážit :-)
  • 13 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 05.05.  14:26

    Laboratorní testy...

    ...u téhle motorizace dělal Renault snad i bez karoserie. Na těch 6litrů jsem zvědav ;-)
    • 40 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 05.05.  14:34

      « Re: Laboratorní testy...

      To, že papierový údaj bude mimo reality je obvyklé. Myslím ale, že 1,6ka by mohla jazdiť za prijateľné čísla, predpokladám obdobne, ako moja 1,6ka, ktorá to robí priemerne za 7,3 l. Oproti 1,2ke tupujem rozdiel pár deci, v dynamike ale rozdiel citeľný. Brať Kadjar, volím práve tento motor.
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 05.05.  14:37

        « Re: Re: Laboratorní testy...

        Tu 1,6 jsem jel v Mégane a i tam jsem byl při normální jízdě kolem 6,5. Tady čelní plocha, hmotnost atd... Moc se mi tomu nechce věřit (tím neříkám, že ostatní nelžou, ale rovných 6 je podle mě lehce na úrovni Andersena). ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericho33

          ericho33 05.05.  19:12

          « Re: Re: Re: Laboratorní testy...

          Táto 1,6 je celkom nový motor... V ktorom Megane si išiel?
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 05.05.  21:04

            « Re: Re: Re: Re: Laboratorní testy...

            Jedina možnost je GT. Jinak tuhle motorizaci by si zasloužil i Megan. Jednen CZ web nedavno tvrdil, že tomu tak bude, tak uvidi se, jestli měl pravdu.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.05.  05:28

            « Re: Re: Re: Re: Laboratorní testy...

            GT
            • 00 Reagovat !

              foto ericho33

              ericho33 07.05.  13:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Laboratorní testy...

              GT má 1,6 151/205. Táto 1,6 má 120/165.
              Jazdím Kadjar 97/130 a myslím, že viac ako táto nová 1,6 by sa tam zišla práve tá z GT. A dať k EDC ešte 4x4, bolo by to silné pokušenie.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 07.05.  14:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laboratorní testy...

                Mají ale stejných 240Nm, což je asi to, co by mě u SUV zajímalo víc.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericho33

                  ericho33 07.05.  23:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laboratorní testy...

                  No ja neviem...
                  1,2 TCe 97/130 205Nm
                  1,6 TCe 120/165 240Nm
                  1,6 TCe 151/205 (GT) 280Nm
                  Aspoň takto som to našiel na oficiálnych stránkach R.sk/cz
    • 20 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 05.05.  14:57

      « Re: Laboratorní testy...

      Ono to bude zrejme podobné ako pri meraní kombinovanej spotreby iných motorov iných výrobcom. Súčasná metodika znesie všetko >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 05.05.  15:15

        « Re: Re: Laboratorní testy...

        Jasně, spíš je tady úsměvný ten nadpis... ale to zase není nic tak výjimečného.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 05.05.  18:28

          « Re: Re: Re: Laboratorní testy...

          Mne to je jasne, nejdem sem vylepit tabulku skutocnej spotreby mototov ako nas juesej fanda >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 05.05.  15:20

      « Re: Laboratorní testy...

      Jak jsi sam napsal. Jsou to laboratorni testy, takze realita spotreby je jina a ve 99% pripadu je vyssi. Muj odhad je tak +20% v prumeru, takze 7-7.5. Nicemene, pojedes-li po rovince 90kmh, asi se dostanes na 5litru.
      Verim, ze 1.6b dava auto obstojnou dynamiku. 0-100 pod 10s mi obecne prijde velmi dobre (v tabulce to maji cele zprehazene). Maximalka 205 u tohoto typu auta je za hranici praktickeho vyuziti.
      • 00 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 05.05.  15:32

        « Re: Re: Laboratorní testy...

        V QQ mají údajně 1.2 a 1.6 v reálu skoro stejnou spotřebu. Dá se tomu věřit. Já mám v Kadjaru TCE 130 při použití město/dálnice okolo 9l/100km >:D Ale můj jízdní styl rozhodně není ekonomický a proto chci TCE 165 >:D
  • 22 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 05.05.  15:22

    nový motor

    Padněte všichni na zadnici, Renaut má "nový" motor 1,6 l >:D bravo Renault ;-)
  • 70 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 05.05.  15:27

    Dobrá zpráva

    Tuto motorizaci vítám a je to rozhodně krok správným směrem. Bohužel pořád to není ideální, protože v této variantě nelze 4x4 ani automat :-(

    Ani nevím proč, ale Kadjar jsem nikdy neměl moc v povědomí. Na podzim minulého roku jsem začal hledat náhradu za Golfa 7 a prošel opravdu hodně aut, spíše nižší střední. Hledal jsem něco, co v interiéru z Golfa nebude downgrade a to je docela oříšek pokud se bavíme o mainstreamu :-) Cítit se v interiéru dobře bylo spolu s odhlučněním hlavní kritérium. Při okukování nového Mégane jsem natrefil na Kadjar. Pro mě to bylo velmi příjemné překvapení, v kombinaci s dobrou cenovou nabídkou jsem se pro něj nakonec rozhodl (Intens TCE 130 + pakety). Po půl roce a 10t km vůbec nelituji. Naopak zvažuji upgrade na Bose s TCE 165 :-) Těším se na předváděčku a uvidíme :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 05.05.  15:36

      « Re: Dobrá zpráva

      No tak to má bohužel i QQ - 1.6DIGT jen jako 4x2 MT.
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 05.05.  16:00

      « Re: Dobrá zpráva

      Takový výběr dává smysl..
  • 04 Reagovat !

    foto PavelZ

    PavelZ 05.05.  15:34

    Kaďák musí jezdit za víc - zákon mechaniky

    Za šest litrů že jezdí Kaďák? Těch posledních!!! :-)
  • 10 Reagovat !

    foto RS

    RS 05.05.  21:24

    Interier

    Divím se, že tuto palubní desku neaplikuje Renault do všech svých modelů. Mnohem lepší než ten tablet :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 05.05.  22:50

    vykonovo dokonala motorizacia

    na taketo SUV... tak konecne sa zakaznici dockali ... super :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto del42sa

      del42sa 06.05.  17:01

      « Re: vykonovo dokonala motorizacia

      kdyby raději vyrobili nějaký nový pořádný dvoulitr, benzín i naftu 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je. Recenze Super Lucky’s Tale

Liška hopsá i noruje, na chvíli to zábava je.…

Nintendo má Maria, Sony Ratcheta & Clanka, ale Microsoftu na Xboxu One pořád nějaká ta výrazná postava…

Před 25 lety se rozhodlo o rozdělení Československa. Bylo správné?

Před 25 lety se rozhodlo o rozdělení Československa.…

Na konec listopadu připadá výročí, které definitivně sečetlo dny společného státu Čechů a Slováků – 25.…

 

iSport.cz

Brněnský Škoda pálil i v Jihlavě. Jsme rádi, že přišel kouč Pivarník, řekl

Brněnský Škoda pálil i v Jihlavě. Jsme rádi, že…

A zase on. Před týdnem hrdina bitvy s Teplicemi, které rozhodl gólem „last minute“. Dnes to byly znova jeho…

Trpišovský místo Nezmara? Na volný post v Liberci se hlásí 40 zájemců

Trpišovský místo Nezmara? Na volný post v Liberci se…

Fotbalový Liberec v poslední době nezažívá nejjednodušší období. Potvrzen byl odchod sportovního ředitele Jana…

 

Reflex.cz

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o nejkrvavější útok na egyptské civilisty

Teroristé zabili na Sinaji přes 150 lidí, jde o…

Dnešní útok radikálů na mešitu na severu Sinajského poloostrova si vyžádal životy nejméně 155 lidí a zranění…

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě nejezdit na dovolenou

Tyhle mapy vám ukážou, kam v roce 2018 určitě…

Bezpečnost je určitě jednou z nejdůležitějších podmínek, pokud jde o výběr místa, kde si chce člověk odpočinout…