Zatím jsem o tomto motoru, který bude splňovat Euro 6, slyšel jen verzi s výkonem 96 kW / 130 k /. Je to mezi údaji, které píše Auto.cz. Myslím, že info od Auto.cz bude mimo. Na 110 kW začíná nejslabší 2,0 Dci.
Nevím jestli facelift pomůže k lepším prodejům, ale vzhledu Laguny pomohl radikálně. Obzvlášť finta s vytvarováním předního nárazníku v horní části tak, aby opticky změnil tvar světel a zahladil "pidlookost" a vůbec celý nárazník, to je kvalitně odvedená práce.
Ve spojení s parádním interiérem (poprosil bych pány od Fordu, aby se alespoň trochu inspirovali touhle střízlivou elegancí), slušnými motory a jistě víc než příznivou cenou tu máme hodně zajímavou nabídku. :yes:
BMW 3 - sport a design
Citroen C3 - komfort, motory, cena a design
Honda Accord - kvalita, design
Subaru Legacy - motory, podvozek
Toyota Avensis - kvalita
Lexus IS - kvalita a vzhled
Volvo S60 - bezpečnost
Kia Optima (am. verze) - vzhled, cena
Chevrolet Malibu - styl a hybrid
Ford Fusion (am. verze) - "fordovský vzhled s japonským podvozkem)
To je sice hezký, ale C3 a Fusion nepatří do střední třídy, ale do B segmentu. BMW, Lexus a Volvo jsou sice pěkná auta, ale cenově dost trochu jinde. A porovnávat nějakou Kiu nebo Chevrolet s elegantní Lagunou také nemá smysl. Tak asi tak. Laguna zraje jako víno.
Čekal jsem, že trošku přepracují zadní část a světla ;-\ , ale na druhou stranu je třeba říci, že je to jeden z nejpovedenějších faceliftů co jsem kdy viděl.
Krása, elegance a kouzlo stávající generace Laguny jsou tímto faceliftem zadupány do obyčejnosti, přední a zadní partie se vzájemně zcizují a z designově výjimečného evropského vozu se stává další průměrák. Co do designové kvality posunul tento facelift Lagunu z výsostného postavení budícího kontroverzi někam do designového podprůměru střední třídy po bok Insignie a Avensis. Alespoň, že technika zůstává v horní polovině evropské střední a řiditelná zadní náprava spolu s velmi vkusným a kvalitním interiérem a špičkovými dieselovými motory tak zůstuvají posledními důvody, proč o koupi tohoto Renaultu vůbec uvažovat.