Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault posiluje nejen v ČR

Vítězné tažení Francouzů napříč automobilovými trhy pokračuje. Rozsáhlý článek o celosvětových výsledcích Renaultu i o jeho nových značkách Renault Samsung a Dacia.
Zpět na článek
29. 7. 2002 12:51
anonym
29. 7. 2002 12:53
anonym
29. 7. 2002 13:55
neregistrovaný "martin"
30. 7. 2002 09:41
anonym
30. 7. 2002 10:05
neregistrovaný "Ajvn"
2. 8. 2002 09:22
anonym
anonym
29. 7. 2002 12:51
Kvalita?
Francouzske vozy nikdy nemely dobrou povest co se tyce kvality. Myslel jsem, ze dnes uz je to lepsi, ale z omylu me vyvedl jeden znamy, ktery si nedavno poridil novou Lagunu a je pomerne NEspokojen.
Rozbalit vlákno
3
anonym
29. 7. 2002 12:53
Re: Kvalita?
... ale mozna mel jen smulu na konkretni kus. Jake jsou vase zkusenosti???
neregistrovaný "martin"
29. 7. 2002 13:55
Re: Kvalita?
moji dvaja kolegovia maju megane a maju drobne problemy s elektrikou. podla statistik tuv su renaulty skutocne pomerne nekvalitne. na druhej strane ponukaju vyborny pomer vybava/cena , skvelu bezpecnost a slusnu spotrebu - tam niekde je asi tajomstvo uspechu. vela ludi da radsej 550tis SKK za vybaveneho megana combi s 1,6 16v motorom a klimou ako za kratkeho golfa v zakladnej vybave a 1,4 motorom.
anonym
30. 7. 2002 09:41
Re: Kvalita?
Muj znamy si take koupil Lagunu II a ze zacatku byl prekvapen malymi zavadami (male. ale presto u vozu za cca 750t Kc ??). Sam to hodnotil, ze auto je nabito samymi "fajnovostmi" (sledovani tlaku v kolech, ukladani nastaveni vseho na kartu, samosklapeci zrdcatka apod.), jenze prave ve sladeni techto veci se objevily zavady. Hodne mu pomohlo "prehrani firmwaru auta". Asi to tak bude, ze Renaulty nejsou nijak precizni, ale ta pridana hodnota(blbustky, vyborne motory - kam se hrabe VW) si vzdy majitele nejde...
neregistrovaný "Ajvn"
30. 7. 2002 10:05
udajna vetsi poruchovost viz. TUV
Co uz TUV neuvadi je fakt, ze francouzske vozy Renault jsou delsi dobu v provozu a logicky tak v kategorii "vozy stari 1-7 let" jsou v poruchovosti horsi. Staci si vsimat skladby vozu v zapadni Evrope, kde majitele nemeckych znacek vozu tyto "toci" mnohem rychleji (je-li za tim vyssi kupni sila majitelu techto vozu je irelevantni), zatimco majitele francouzskych vozu tyto pouzivaji radove o nekolik let dele => logicky vetsi mira poruch. Skoro bych se zeptal, jestli to neni naopak a francouzske vozy se i pres jejich postupne logicky rostouci cetnost poruch vyplati pouzivat! .. proste jejich uzita hodnota je nekde jinde, dal, nez napr. u nemeckych znacek a predevsim v tom tkvi uspech teto znacky.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 8. 2002 09:22
jo
tak nejak by se dalo souhlasit s predchozimi prispevky.
btw, pokud si vzpominam, tak ve stari 1-3 roky byl pocet zavad stejnej u laguny, pasata i mondea. (mozna, ze nez se vychytala elektronika v novej lagune, mohlo se to zvysit), ale na druhou stranu se v poslednich tak dvou letech nepamatuju na takovy to hromadny stahovani do servisu u renaultu(napr 1 000 000 polo a lupo, asi dvakrat oktavky, bmw 7!!, a treba taky stotisice fokusu, ktery pak vyhraly testy TUV ??!!!!). ale auta jsou furt jenom auta, dulezitejsi je sex;-)
Rozbalit vlákno
0