Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Thalia zlevnil na 139.900 Kč

Renault připravil na skladové vozy Thalia ještě atraktivnější akční nabídku. Sleva se nyní vyšplhala na 60 tisíc korun.
Zpět na článek
5. 1. 2013 18:28
4. 1. 2013 15:23
Vyrobna cena auta
To by ma naozaj zaujimalo, kolko stoji vyroba takeho auta. Ved ak ma este z tejto sumy nejaky ten peniaz obchodnik, kolko zisku tak moze mat z toho vyrobca?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Aladeen
4. 1. 2013 16:25
Re: Vyrobna cena auta
Možno by si sa divil , ale výrobná cena nie je veľka na thaliu asi 95 tisíc kč , len predajcovia nevedia čo za autá pýtať ...
4. 1. 2013 16:43
Re: Vyrobna cena auta
No ak by i ta cena bola naozaj 95 tisic, tak na jednej strane sa mi to javi priserne malo, na druhej strane je potom zisk automobilky minimalny...ved staci, aby sa ti este dnes v zaruke daco pokazilo a zisk vyrobcu je fuc :-!
Avatar - JDM
4. 1. 2013 17:01
Re: Vyrobna cena auta
do práce chodím kolem prodejce renaultu a dlouho tam stála thalia fixkou na ní bylo načmárano 99tis :-)
4. 1. 2013 23:14
Re: Vyrobna cena auta
99 tisic pri vyuziti supervyhodneho leasingu, se kterym to vyjde nakonec draz nez nakup za normalni cenu se standarnim uverem a pojistkou
4. 1. 2013 17:37
Re: Vyrobna cena auta
Opravdu, výrobní cena není nikterak vysoká. Do stovky se vlezou i podsatně větší auta. ;-)
4. 1. 2013 19:02
Re: Vyrobna cena auta
Tak potom sa pytam, ze kde je pravda: Jedna strana vravi, ze automobilky maju viac menej zisky len z predaja nahradnych dielov, druha strana, ze zisk je uz obrovsky predajom auta :-! To by ma potom zaujimalo, kto ma napr. zisky z drahych zabudovanych navigacii a pod., ktore si nekupis skoro pod 1000 eur??? Ide to vyrobcovi auta alebo vyrobcovi navigacii?
Stale mam pred ocami i skutocnost, ze zisk automoboilky musi dostatocne pokryvat i pripadne naklady za opravy v zaruke a taky servis je v zahranici pekne drahy, nie koli suciastkam ale koli drahej pracovnej sile, tak to by sa asi z ceny a predaja nahradnych dielov moc neuzivili.
Avatar - Aladeen
4. 1. 2013 20:43
Re: Vyrobna cena auta
Predajom auta väčšinou zarobia len asi 2-3 tisíc € , v prípade Thálii tak 1000€ , zvyšok je servis , väčšinou dnes pchajú do aut rôznu elektroniku ktorá sa časom pokazí a potom vycáluješ pekný balík peňazí , najlepšie človek urobí keď si kúpi do auta len minimum tj. Rádio , klímu , el okná a el spätné zrkadlá , to je vec ktorá sa nepokazí , ale Navigácia či rôzne systémy typu I-Drive sa často kazia a oprava je dosť nákladná niekedy aj v tisíckach € ! ;-)
4. 1. 2013 23:16
Re: Vyrobna cena auta
Ono je to trochu slozitejsi, samotna vyrobni cena je oproti prodejni cene i mene nez polovicni, ale automobilka ma milion dalsich nakladu - vyzkum a vyvoj, propagace, vedeni, administrativa, zarucni opravy apod. Pak k tomu musis pridat naklady na distribuci (u auto to neni zrovna malo), marze prodejcu, clo, dph a od samotne vyrobni ceny jsi na vic nez dvojnasobne castce....
Avatar - elNiino88
4. 1. 2013 17:56
Re: Vyrobna cena auta
tohle je jako se vším ostatním...výrobce se snaží auto prodat a potom rejžuje na náhradních dílech (spotřebáku), tam jsou marže kolikrát hrubo přes 100%
4. 1. 2013 19:22
Re: Vyrobna cena auta
Neřeš do čeho ani trochu nevidíš. Než se auto dostane do prodeje čeká jej dlouhá cesta, vývoj auta stojí neskutečné peníze, provoz, údržba linky/ fabriky, platy lidí kteří se jakkoliv podílí se na výrobě, dovoz dílů a komponentů od subdodavatelů do fabriky, platby subdodavatelům, naskladnění - vyskladnění atd atd. Navíc nesmyslně se neustále zvyšující nároky na nízké emise má za následek doslova neustálý vývoj motorů.
Avatar - elNiino88
4. 1. 2013 19:48
Re: Vyrobna cena auta
tohle neřeším, nejsme tady snad děcka ve školce, aby nám někdo musel vysvětlovat že ty auta na salon musí někdo dopravit a že díly si nevyrábí Franta u linky na kolínku...to že do toho ani trochu nevidím je taky blábol. Je mi jasný, že to auto neprodávají s výdělkem 100,- ale taky vím,že prodejem samotnýho auta zisky z něho nekončí...a pokud do toho tak vidíš, tak bys to taky měl vědět
4. 1. 2013 19:53
Re: Vyrobna cena auta
Tak co tady řešíš s cenou auta?
Avatar - elNiino88
4. 1. 2013 20:05
Re: Vyrobna cena auta
ale já konkrétní cenu auta neřeším, šlo mi o to že si můžou dovolit jít s cenou o trochu níž např. oproti konkurenci...s nižší cenou by se mohlo (mělo) prodat víc aut, prodají víc aut a tím pádem jich bude víc jezdit do servisů a budou si kupovat díly, který už ale nikdo (možná) nezlevnil a na tom se jim ta původní sleva na autě vrátí...myslím že tohle mají dobře spočítaný...a ne jenom u rencka
4. 1. 2013 19:11
Re: Vyrobna cena auta
Za kolik myslíš že prodejce to auto od výrobce kupuje? Za 100 000,- a prodává za za dnešních 139 900,-? >:D Nedělej ze sebe hlupáka a i kdyby to tak bylo jako že není, rabat na čemkoliv je naprosto normální věc. Nechápou to pouze ti kteří to neznají i z té druhé strany :no: Nepřemýšlel jsi někdy nad tím že nikde není pouze prodejce bez autorizovaného servisu? Bude to asi tím že pouze prodejem se neuživíš ani rok pokud tam tedy nebudeš sedět jen Ty sám.
4. 1. 2013 17:52
Re: Vyrobna cena auta
Tak hlavně největší náklady tvoří výzkum a vývoj a ten už má Renault u thalie dávno zaplacený
Avatar - Otrava
4. 1. 2013 20:57
Re: Vyrobna cena auta
No, ber to tak, že cenový rozdíl mezi nejlevnější Thalií a tou samou, o něco lépe vybavenou, je cca okolo 40-50ti tisíc. Ta lepší výbava stojí (výrobce) jen zlomek. A já silně pochybuji, že by většinu prodeje tvořily modely "s cenou od" a nejchudší výbavou. A právě tady je prostor pro marži...
Jinak věřím, že výrobní cena bude pod 100tis. Podle mě stojí nejvyšší částky samotný vývoj, který (jak píše ZuB) je u Thalie dávno zaplacený.
4. 1. 2013 18:31
Radši ojetinu
Sice nejsem zastánce ojetin, ale bát se, že nevytočím zatáčku ve 30 km/h se mi fakt nechce. Za tuto cenu jsem našel skvěle vybavené Ford Mondeo r.v. 2005 nebo Audi Q7 r.v.2009, oboje 90-100 tkm
Rozbalit vlákno
37
Avatar - dr.biker
4. 1. 2013 18:50
Re: Radši ojetinu
Vlastní zkušenost? Vím, že Thalia vychází z Clia II, tedy asi z 15 let starého auta, ale že by Thalia byla nějak zvlášť nebezpečná? Jezdil jsem z Cliem II a takové problémy jsem neměl. Pro běžné řidiče, kteří nejezdí zatáčky dveřmi napřed, Thalia bohatě stačí.
4. 1. 2013 19:57
Re: Radši ojetinu
Fakt? Četl jsem 2 testy, a na obou stránkách se shodovali s neuvěřitelnou nedotáčivostí
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 23:56
Re: Radši ojetinu
Tys četl 2 testy? No tak to už má pán přehled jako bejk.
5. 1. 2013 10:09
Re: Radši ojetinu
Vsadím se, že odborníci jsou chytřejší než Ty... :no:
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 18:57
Re: Radši ojetinu
další letákový kovboj >:D 8-s >:-[] Jasné, a teď kolik najeto reálně...kolikátý majitel, kolikrát bouráno atd. Takže si přihoď takovou min. 50 tis. Kč rezervu na opravy příp. závad, na úvodní výměnu náplní, koupi nových pneu atd.

Nová Thalia není jen o tom, že za stejnou cenu seženu zlaté prase... Nová Thalia taky znamená jistotu, že dalších 100 tis. km budu jezdit bez starostí, že při běžném rodinném využitá dalších 5,7,10 let bude rodinný rozpočet v klidu.

Ojetina za stejnou cenu? Vstupenka do dalšího kolotoče výdajů a starostí hraničící s jistotou. Od toho to totiž je ojetina >:-[]
4. 1. 2013 19:56
Re: Radši ojetinu
další předsudkový kovboj...
zaspal si dobu, dneska jde pořídit auto na 3 roky za 5000.
Avatar - grifith
4. 1. 2013 20:06
Re: Radši ojetinu
Jasné, zase pošli nějaký skvělý odkaz, ten první mě pobavil. Za pětku bych vidět podle tvých měřítek aspoň pětkové báwo tak z roku 2001, to by šlo ne? ;-)
4. 1. 2013 20:12
Re: Radši ojetinu
mozno 1991 >:-[] >:-[]
4. 1. 2013 20:29
Re: Radši ojetinu
[odkaz]
našel jsem, i 2000 do 50 000 - 5000: [odkaz]
Avatar - grifith
4. 1. 2013 20:34
Re: Radši ojetinu
super, tak obzvláště ta Felicie, to je výstavní kus, co tři, ale deset let ještě bude jezdit ;-) Asi jsme každý na jiném levelu,nové auto je pro tebe šunt, ale tebou náhodně vybraný vrak vydrží bez problémů i tři roky... Tak to je potom těžké, to sis popletl diskuze >:D
5. 1. 2013 10:12
Re: Radši ojetinu
nové auto pro mě není šunt, nová auta preferuji před ojetinami, ale tohle je moc... ale třeba takové Citigo, nebo Twingo bych před ojetinou preferoval ;-)
Auto s STK, nehavarované, VIN kód, akorát možná problémy s korozí - jinak je Felicia moc spolehlivé, a prostorné auto :yes:
BRAVWO ŠKODA, BRAVWO FELICIA!!! :yes:
Avatar - grifith
5. 1. 2013 13:31
Re: Radši ojetinu
a to věříš fakt všemu co napíšou v inzerátu? vlatně jsi ukázal, že ano. V tomto případě je ta Felicie předražený vrak a když zajdeš sem [odkaz] dostaneš nejeté auto a zadarmo. Až si někdy auto budeš kupovat tak poznáš jak to chodí, že nové je nové, ať je jakékoliv.
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 20:43
Re: Radši ojetinu
4. ledna už bys mohl vystřízlivět >:-[] ... i když jasně, von je tu zas ten pátek, chlastu svátek >:-[]
4. 1. 2013 22:07
Re: Radši ojetinu
to je zbytkovy alkohol >:-[]
4. 1. 2013 18:58
Re: Radši ojetinu
Q7, r.v. 2009, 100 tk, za 139 klacků? Kolikrát šla přes boudu?
4. 1. 2013 19:55
Re: Radši ojetinu
[odkaz]
1. majitel, perfektní stav...
Avatar - grifith
4. 1. 2013 20:01
Re: Radši ojetinu
tak honem, běž si ho koupit a určitě mě pak přijď svézt. >:D Tvá naivita je krásná. Kluci ve školce ti to našli nebo jsi to našel dokonce sám?
4. 1. 2013 20:07
Re: Radši ojetinu
kdyby tolik stála taková Q7 tak tu všichni jezdíme jen Mercedesy, BMW, Audiny nebo Lexuse a ne Octavkama co objeli zeměkouli apod. >:D
4. 1. 2013 20:22
Re: Radši ojetinu
Octavia je náhodou výborné auto, jedno z nejlepších :yes:
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 20:40
Re: Radši ojetinu
tyj jsi asi řádně natvrdlý. Tak znovu - i kdyby byl inzerát pravdivý, tak ti ZNOVU píši, že to není JEN o pořizovací ceně!!!

Máš vůbec představu, jaké provozní náklady bude mít ta Q7? Kolik stojí sada 21p. pneu? Kolik tě bude stát výměna oleje v 3.0 TDI? Kolik vysolíš jen na pojištění? Zvlášť když budeš chtít havarijko s pojištěním proti odcizení?

Takovýhle telata opravdu zbožňuji 8-s >:-[] ... A pak najde inzerát na další 2 vraždy s 1/4 mega nebo kilo rzí... Víš o tom, že se prodává i Felicia za 1500,-? Tak už bys snad mohl mít našetříno na první kočár >:-[]
5. 1. 2013 10:14
Re: Radši ojetinu
Souhlasím s tebou, ta Q7 byl příklad, raději bych volil Mondeo, ale kdo chce silné auto, tak proč ne?
Avatar - Ozzman
5. 1. 2013 10:42
Re: Radši ojetinu
Ty opravdu nechápeš, že v tom inzerátu na Q7 je chyba?:D Myslíš, že by se prodávalo třílitrové SUV, 3 roky staré od Audi za 90 tisic? Buď je to nejaký úvěr, nebo pouhý překlep. Podívej se na ty inzeráty jiných Q7. Začínají na 400 tisících z let 2006-2007 a maj ( alespoň psaný) skoro trojnásobný nájezd KM.

Mondeo už je reálná volba. Také bych se po něm podíval v této cenové kategorii, ale Thalii bych neodsuzoval, protože na normální ježdění to stačí a je zde výhoda nového auta. Já bych Mondeo (kombi) volil z důvodu prostornosti. Thalia je pro mne malá.

Takže za mě zase Bravo Renault...
5. 1. 2013 12:34
Re: Radši ojetinu
Na 99% ano, ale jak si tím můžeš být jistý? Třeba to prodává naprostý trouba >:-[] např. Áda, kvůli tomu, že to nemá rovnou podlahu v zavazadlovém prostoru >:-[]
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 11:56
Re: Radši ojetinu
kdo chce silné auto?? Kdo chce silné auto, tak se bude rozhodovat mezi Thalií a Q7? Teda to je uvažování >:-[] Navíc je nad nebe jasné, že v inzerátu schází jedna nula >:D

Mondeo, to už alesoň snese srovnání. Jenže provozní náklady budou úplně jinde, za danou cenu Thalie seženeš jen bídu na 4 kolech, tedy pokud jsi při smyslech a necháš finanční rezervu na opravy a zákl. servis. A hlavně - bude už auto chtít nějakou péči. Nový vůz kujuji i z toho důvodu, že nemám čas ani chuť řešit nějaké opravy :-!
5. 1. 2013 12:35
Re: Radši ojetinu
A proč? Dokud to jede, a má to techničák, tak to stačí >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 1. 2013 12:56
Re: Radši ojetinu
To bych neřekl, že za cenu thalie seženeš bídu na 4 kolech. Určitě se dá sehnat slušný vůz. Jen bych neapeloval na co nejluxusnejším a nejnovějším autě za ty prachy. Čím novejší a vyšší třída za tuhle cenu, tím to bude víc smrdět nepředvídatelnymi údaji :-) Mondeo MK III urcite nebude špatnou volbou, jen nebrat první kus na kterej narazíš :-)
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 14:00
Re: Radši ojetinu
když si ponecháš rezervu, tak jsi někde kolem 90 tis. Kč. A za tuhle cenu si u Mondea zrovna vyskakovat nemůžeš... jistě že můžeš mít štěstí a narazit na nějaký zachovalý kousek, ale rozhodně to není pravidlo.
Avatar - Ozzman
5. 1. 2013 14:51
Re: Radši ojetinu
Já bych ty Mondea kolem 100 tisíc projel a myslim, že bych našel slušnej vůz. Asi bych volil benzín, bude mít nižší reálnej nájezd a údajně (o čemž mě nedávno někdo tady urputně přesvědčoval ) ty všechny Mondeo diesly nic nevydržej a sou na * >:-[]
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 16:53
Re: Radši ojetinu
ale jo, neříkám že nenajdeš. Ale znamená to hledat, spoustu času, nutnost projezdit kus země po inzerátech... navíc člověk tomu alespoň trochu musí holdovat. Navíc první kusy Mondeí mají ten známý problém s korozí...

Volba benzinu jasná, ale tím už předem říkáš - provozní náklady Thalie pro mě budou jen nedostižný sen ;-) Samozřejmě něco za něco, rovnice dražší provoz = více pohodlí a prostoru zde platí beze zbytku.
Avatar - Ozzman
5. 1. 2013 17:26
Re: Radši ojetinu
Já vim že jo, o provozních nákladech nemluvím. Je jasné, že nové je nové :-)
Avatar - positivemind
5. 1. 2013 02:04
Re: Radši ojetinu
Hele víš co se stane, když zavoláš na ten inzerát? Řekne ti, že se o nulu seknul, tohle je totiž 750 + DPH a ne 75 + DPH :-)
5. 1. 2013 12:44
Re: Radši ojetinu
Řekl bych, že jim na cenovce schází jeden celý řád, ono to bude spíš za 900 000 ;-)
4. 1. 2013 20:04
Re: Radši ojetinu
jono to je tak možná odstupný od leasingu + 40x20t kč >:D :no:
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 20:41
Re: Radši ojetinu
ne, to je německá čorka ;-)
4. 1. 2013 20:10
Re: Radši ojetinu
skus sa s tou thaliou previezt a zistis, ze v 30 km/h zo zakruty nevypadnes. Tak zle na tom neboli ani stare favority.Mondeo s r.v. 2005 uz hodne vela krat obetelo zemegulu a lahko sa ti moze stat, ze budes revat pri prvom servise. 90-100k km je pri mondeu, ktore ma 8 rokov len zbozne zelanie ;-)
4. 1. 2013 20:21
Re: Radši ojetinu
Pamatuj si, že nové auto je nové auto a staré auto zůstane starým křápem. Ať už je to nedejbože Thalia.
19. 1. 2013 13:20
Re: Radši ojetinu
Miluju lidi, kteří upřednostňují ojetiny před novými auty. Díky jim můžu auta měnit zhruba po čtyřech letech za nové. Svou starou káru před tím vždycky pořádně naleštím zvenku i zevnitř a pozornost věnuju taky tachometru. Vždycky se pak najde nějaký jouda, který je ochotný mi za olítaný auto dát sumu, ke který si trochu přidám a mám na nový. :yes:
4. 1. 2013 19:26
Osobně Rencky moc nemusím
Ale Thalia mi přijíde jako jediná rozumná volba co se týče koupě levného nového auta. Duo od PSA je byť za 220 000,- úlet a stávající cena Rapidu se taky moc nepovedla. Po ukončení prodeje OII se situace určitě výrazně změní, ale 150 000,- to logicky nebude. Dacia je cenově taky o poznání výše. Tak co koupit? Thalii :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 20:42
Re: Osobně Rencky moc nemusím
Thalia je na posledním tažení, nástupce nebude a Euro V Thalii pošle k ledu. Tento rok končí, s příchodem Logana II zmizí Thalia z našeho trhu, proto ty výprodeje, proto TAK výhodné ceny.
Avatar - Otrava
4. 1. 2013 21:11
Re: Osobně Rencky moc nemusím
Ale EURO V už dávno platí a 1.2 v Thalii jej splňuje... EURO 6, co jsem četl, tak má přijít na konci příštího roku, což jsou 2 roky a tedy ještě brzy na to, aby kvůli emisím teď mizela Thalie z trhu.
Jiná věc je, že nikde nevidím zpřísnění limitů pro benzínové motory...všude se píše jen o změnách u dieselů, tak je otázka, zdali by i za ty dva roky nemohl Renault se svou 1.2kou fungovat.
Avatar - rohYpnol
4. 1. 2013 23:53
Re: Osobně Rencky moc nemusím
ok, Euro VI. Ale je to jak píšu - na našem trhu po příchodu Logana II Thalia zmizí. Tedy - poslední šance ke koupi Thalie ;-)
Jinak - já osobně bych si asi počkal spíš na nového Logana - výrazně prostornější, tvarově modernější, též už pozink.
4. 1. 2013 22:22
Za 150000 neni možný koupit dobrý auto
... aspoň ne nový. Thalie má to štěstí že se o ní vůbec jako o autě mluví - já jsem jí tak nikdy nebyl schopnej říct, protože to auto neni. Je to nespolehlivá motorizovaná plechovka pro důchodce co ze "stodvácy" sedlaj do novýho. A ještě jim to přijde jak raketa.
Rozbalit vlákno
3
4. 1. 2013 22:28
Re: Za 150000 neni možný koupit dobrý auto
Z dostupnych informacii minimalne spolahlivost nie je slabinou tohoto auta
4. 1. 2013 23:24
Re: Za 150000 neni možný koupit dobrý auto
NO je to sice "auto", ale kratke trasy je to v pohode, tatik ma starsi faceliftovanou verzi a da se s tim jezdit naprosto v pohode (samo do aut nizsi stredni ktere zacinaji na dvojnasobne cene to ma pekelne daleo - ja mam C4), a se spolehlivosti zatim nebyl sebemnsi problem a to ma nejto skoro 100 tisic, i podvozek se zda byt staveny na ceske silnice.... tzn na jezdeni parkilometru v pohode, delsi trasy bych s tim jezdi nechtel (i kdyz lidi jezdi i dlouhe trasy v mnohem horsich autech)
Avatar - Stefič
5. 1. 2013 00:04
Re: Za 150000 neni možný koupit dobrý auto
já měl tu první Thálii a nalítal jsem na tom 190 tkm. No fakt je, že posledních 10tkm se to kakalo, ale do té doby bez větších problémů. Jízdní vlastnosti nic moc, ale na rally to prostě není. S tím se musí každý smířit. Prodal jsem ji za 17k do AAA:-)
Avatar - Magnetofon
4. 1. 2013 22:50
Nadherny voz
Nadherny voz.

V ciernej farbe to vyzera ako luxusna limuzina. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 1. 2013 23:56
Vyplatí se,
už jen proto, že je to nové auto velikosti Rapida za méně než polovinu jeho ceny. Ale chce si to prvně projet. Mě třeba dost vadí nesmyslný převod volantu u verze bez posilovače řízení. I pro malé vyhnutí se výtluku si člověk málem ukroutí ruce. Pravděpodobně chtěli, aby to utočila i ženská na místě, ale na můj vkus to už přehnali. Taky bych řekl, že se nebude tolik krást. Ale nebude dopingem pro ego, to už lépe poslouží 10 let stará vražda se zvučným jménem z bazaru za stejnou cenu. Jestli zvolit jistotu nebo machrování, to už je věc každého soudruha :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 14:05
Re: Vyplatí se,
až na to, že to rozhodně není auto velikosti Rapida... Prostornost se nedá srovnat. Thalia je o generaci zpět a o půl třídy níž... Takže rozdíl značný. 4 dospělé osoby nemají v Thalii šanci na pohodlí, v Rapidu co do prostornosti bez problémů.
Avatar - jozephko
5. 1. 2013 13:37
Kam až klesnú ceny nových áut?
Pamätám si, ako sa asi pred 10 rokmi rozprávalo o tom, že v Českej republike by sa mal predávať automobil za 99.000 Kč. Špekulovalo sa o tom, či to bude Lada alebo nejaké auto z Indie. Veľká väčšina ľudí aj odborníkov to považovala za nezmysel.
Ak si k tej cene prirátame infláciu, alebo si spočítame, o koľko odvtedy stúpli platy, tak tá dnešná cena 139.000 Kč by už mohla zodpovedať 99.000 Kč spred 10 rokov.
Vzhľadom na to, že Česká republika má obrovské prebytky zahraničného obchodu - rádovo stovky miliárd korún, je celkom možné, že česká koruna by sa mohla voči euru posilniť. Ak by sa jej kurz dostal na 23 Kč alebo dokonca na 20 Kč za euro, potom by samozrejme adekvátne klesli aj ceny (nielen) dovážaného tovaru, a samozrejme aj áut. Potom by cena 150.000 Kč mohla byť taká bežná ako 190.000 Kč teraz.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 14:03
Re: Kam až klesnú ceny nových áut?
a kdyby kalousek s nečasem nebyl de.bil, tak by tu mohla být vyšší životní úroveň a nemusel bys řešit, jestli Thalia stojí 99 nebo 130 tis... 8-s ;-)
Avatar - Otrava
5. 1. 2013 16:25
Re: Kam až klesnú ceny nových áut?
Tak v tom případě tu před jejich nástupem muselo být skvěle. :-)
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 17:02
Re: Kam až klesnú ceny nových áut?
to nikdo netvrdí, ale za dobu svého vládnutí tu po*rali co mohli 8-s
restituce, důchodová "reforma", pro(ti)korupční opatření, zdanění, nový OZ, vyplácení dávek, registry, slučování ministerstev, amnestie (nečas podepsal) ... opravdu nevím, co se povedlo. Teda kromě zvýšení RATINGU, ze kterého má ovšem jediný přínos kalousek...
Šetřit totiž není to stejné jako škrtat výdaje, to snad ví každý kromě kalouska. Když zastavím investice a zmrazím údržbu a částečnou obnovu majetku, tak sice šetřím, ale vše se mi začíná pod rukama rozpadat... Lidi nemají práci, i když by jinak byla, navíc je musím stejně živit na dávkách... atd. Zvednutím daní zvýším prd, lidi prostě neutratí víc peněz než mají - a když víc seberu na daních, tak toho prostě logicky koupí míň, čímž nepodpořím spotřebu, čímž nepodpořím zaměstnanost. Když samosprávám dám míň peněz, tak je nutím se stejně zadlužovat a tvářit se při tom, že to není zadlužení státu??? Kdo ví, jaký je vlastně komplexní pohled na vývoj zadluženosti stát+kraje+obce... atd. atd.

Já se tímto ale nechtěl zabývat, jen mi přišel příspěvek od josephko poněkud zcestný, nicneřešící ;-)
Avatar - Otrava
5. 1. 2013 17:28
Re: Kam až klesnú ceny nových áut?
Však oba jen špekulujete, Jen se mi nezdá odkazování životní úrovně k Nečasovi a Kalouskovi. Já neříkám, že jim fandím, ale za situaci, ve které je ČR nemohou jeden nebo dva lidé. IMHO, já myslím, že je nesmyslné vládu v době krize odsuzovat na pokles životní úrovně.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2013 17:34
Re: Kam až klesnú ceny nových áut?
na to ti odpovím asi takto - když je na moři bouře, jedině bl.bec napíná plachty :-!
Avatar - Flai
5. 1. 2013 18:28
Aveo
Já jsem v listopadu 2008 tedy před "krizí" kupoval Aveo 1.4 s klimou za 220 tis. takže ta cena se zase nějak extrémně nepohnula ... Použitelná verze je za
nějakých cca. 180 tis. ... ten "holobyt" za 139tis. bych nechtěl před 4roky né teď.
K dnešnímu dni mám najeto okolo 108 tis.Km tedy 25tis.km/rok ,měnil jsem brzdové desky po 80tis.km! ,zadní tlumiče+horní uložení po75tis. km Tohle moc nevydrželo ... jinak zatím bez problému. Auto má horší jizdní vlastnosti,ale dá se s tím žít.Potom otázky Proč jsem si za 200tis. nekoupil Passat,Oktávia,A4 ... :-)
Rozbalit vlákno
0