České ceny třetí generace nového Twinga ještě neznáme, ale ty německé už ano. Po ženevské premiéře se lidé od Renaultu vyjádřili, že se novinka nebude zákazníkům příliš podbízet.
vyzera to tak ze sa nove twingo inspirovalo fiatom ktoreho nova panda uz tiez nie je taka lacna ako ta stara...... otazkou ostava ci ma vobec zmysel a pozitivny efekt hrat sa na "imidzovky" v tejto triede... ono predajny uspech to asi na zapade mat bude ale u nas v strednej europe to uz asi taka slava nebude ako niekdajsie twinga ... rovnako nove pandy uz tiez u nas kvoli vyssej cene pomaly na cesatch ani nevidiet a pritom stara pandy tych je spusta......... najviac teda na to doplatime asi my v strednej europe, pre nas to bude zbytocne pridrahe.... a mozno si za podobnu cenu asi kupime skor clio tak ako aj miesto pandy ludia skor asi kupuju punta
U nás je tak bohužiaľ nastavená mentalita. Radšej kúpiť väčšie auto v základnej výbave ako lepšie vybavené malé. Ale zas chápem že tu sú často ľudia radi keď si do domácnosti môžu dovoliť jedno univerzálne auto, nie to ešte druhé do mesta a v plnej výbave...
je to tak.. avsak moze za to nielen mentalita ale skor by som povedal financne moznosti.... pre mnohe rodiny je male auto jedine auto a zaroven aj rodinne auto takze kupuju s rozumom a radsej kupia 4 miestnu bezne vybavenu i20tku alebo fabiu ako miniaturnu nadupanu pandu za podobne peniaze
Ono když vezmeš místí podmínky a životní styl v té Itálii, tak je to jasné, menší auto, většinou nižší spotřeba pekelně drahých PHM. A se 4,5m dlouhým autem jsi za exota, špatně projíždíš úzké ulice, blbě se ti parkuje. Tak to tam prostě je. V našich podmínkách je parkování celkem snadné. V Itálii, Francii jsou parkovací místa nejen užší než tady, ale taky výrazně kratší... Vybavené malé auto je prostě vhodnější. Tady ten tlak prostě není takový, takže proč se mačkat a omezovat...
Si spomeň koľko stáli či už Twingo, alebo Panda podobne vybavené pri uvedení na trh a potom mudruj. Ani tvoja obľúbená KIA nestojí toľko čo stála pred 15 rokmi. Také Sephie sa predávali za "smiešne" peniaze oproti konkurencii a koľko dnes stojí Ceed?
Hm, keď si dobre spomínam, tak pri uvedení na trh stálo CitiGo holé bosé v základe 8.450 Eur a smrdelo v ňom ako v čínskej továrni na plasty (teda aspoň to jedno v ktorom som na salóne sedel). A keď vezmeme, že v DE je základná výbava a tým aj cena akoby u nás už stred, tak je možné že sa u nás cenou priblížia.
Uvidíme, konkurence nespí a nová Fabia, Corsa, i20, Mazda 2 budou zdatná konkurence i pro menší Twingo. Každopádně u nás se dražší stylovky neprodávají, stačí se podíval na prodeje Opelu Adam.
Při naložení týdenního nákupu z Teska se pro českého zákazníka láme chleba....
A aká že bude cena novej Fábie, vieme? >:D Teraz sa vypredáva za zaujímavé ceny, ale keď prišla tak stála koľko, spomeň si. A v tomto kontexte treba chápať aj cenu tohto drobca. Časom prídu zľavy a akcie, a výbava zdarma atď. atď.
Částečně souhlasím, ceny už nemají kam klesat. Co ale klesá a klesat bude je nákladová náročnost výroby automobilů. Levnější díly, technologie, defakto i downsizing je jednou z cest snižování nákladů.
Nová auta jsou lehčí, víceměné jednodušší a vždy platí, že nejlevnější materiál je ten, který tam nedáš.
Cena u nás bude záviset na prodejích na klíčových trzích
Pokud se Rencek prodává dobře, okopírují ceníky ze zahraničí (Captur, částečně Clio). Když některý z modulů už nefrčí, tak jej u nás hodně zlevní aby podpořili prodej, na západě zůstává pak dražší, aby si nekazili image. Prostě východní Evropa je pro ně outletová zóna.
Osobně si myslím, že první 1-2 roky budou prodeje skvělé, dál to bude záviset na reakcích novinářů i uživatelů. Ale úplný výprodej bych nečekal, bude to dvojče od smartu, takže to nemůžou prodávat za polovic :-) a tak do budoucna si myslím, že levný malý autí nechají Dacii a Renault se bude snažit prodávat dráž než doposud.
Zprvu jsem myslel, že je to bratříček fiatu 500,základní podoba velká. Ale zatímco fiat se mi nelíbí vůbec, twingo vypadá skvěle. A interiér bomba :yes::yes:
na západě je vyšší, uvidíme za kolik bude u nás. Každopádně za tento počin má u mě Renault opět palec nahoru, je vidět, že se stále nebojí experimentovat a to mám rád. Překvapilo mě, že má posilovač řízení, doufal jsem že tam nebude když má tak lehký předek. A stále čekám kdy začne Dacia prodávat avizované malé auto na základě odcházející generace Twinga, nějak to utichlo.