Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Twingo: V Německu od 9.590 eur (263.300 korun)

25 komentářů

Avatar - Kubis001
Kubis001
Bohužel jsem doufal, že to bude auto s klimou do 250t Kč. Mini auto za cenu větší než Fabie se u nás moc prodávat nebude i když se mi velmi líbí...
zeron
Já osobně jsem doufal že s 1.0 a klimou to bude jako základ za 199, no třeba časem.

Ale s takovouto cenou bohužel operovat u tohoto auta nemůžu. Ceny jsou pro ČR zatím jen orientační, ale v této výši ne. Snad to po nějaké době spadne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera to tak ze sa nove twingo inspirovalo fiatom ktoreho nova panda uz tiez nie je taka lacna ako ta stara...... otazkou ostava ci ma vobec zmysel a pozitivny efekt hrat sa na "imidzovky" v tejto triede... ono predajny uspech to asi na zapade mat bude ale u nas v strednej europe to uz asi taka slava nebude ako niekdajsie twinga ... rovnako nove pandy uz tiez u nas kvoli vyssej cene pomaly na cesatch ani nevidiet a pritom stara pandy tych je spusta......... najviac teda na to doplatime asi my v strednej europe, pre nas to bude zbytocne pridrahe.... a mozno si za podobnu cenu asi kupime skor clio tak ako aj miesto pandy ludia skor asi kupuju punta
Avatar - pumpkin
pumpkin
U nás je tak bohužiaľ nastavená mentalita. Radšej kúpiť väčšie auto v základnej výbave ako lepšie vybavené malé. Ale zas chápem že tu sú často ľudia radi keď si do domácnosti môžu dovoliť jedno univerzálne auto, nie to ešte druhé do mesta a v plnej výbave...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to tak.. avsak moze za to nielen mentalita ale skor by som povedal financne moznosti.... pre mnohe rodiny je male auto jedine auto a zaroven aj rodinne auto takze kupuju s rozumom a radsej kupia 4 miestnu bezne vybavenu i20tku alebo fabiu ako miniaturnu nadupanu pandu za podobne peniaze
Pacho69
Ono když vezmeš místí podmínky a životní styl v té Itálii, tak je to jasné, menší auto, většinou nižší spotřeba pekelně drahých PHM. A se 4,5m dlouhým autem jsi za exota, špatně projíždíš úzké ulice, blbě se ti parkuje. Tak to tam prostě je. V našich podmínkách je parkování celkem snadné. V Itálii, Francii jsou parkovací místa nejen užší než tady, ale taky výrazně kratší... Vybavené malé auto je prostě vhodnější. Tady ten tlak prostě není takový, takže proč se mačkat a omezovat...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Si spomeň koľko stáli či už Twingo, alebo Panda podobne vybavené pri uvedení na trh a potom mudruj. Ani tvoja obľúbená KIA nestojí toľko čo stála pred 15 rokmi. Také Sephie sa predávali za "smiešne" peniaze oproti konkurencii a koľko dnes stojí Ceed?
Avatar - pumpkin
pumpkin
Mne to nepripadá drahé, veď je to koncipované viac ako imidžovka, tak dúfam že to tu nebude nikto porovnávať s cenami Citigo...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm, keď si dobre spomínam, tak pri uvedení na trh stálo CitiGo holé bosé v základe 8.450 Eur a smrdelo v ňom ako v čínskej továrni na plasty (teda aspoň to jedno v ktorom som na salóne sedel). A keď vezmeme, že v DE je základná výbava a tým aj cena akoby u nás už stred, tak je možné že sa u nás cenou priblížia.
Gvick2
Stačí se podívat na české ceny Megane a Clia a je jasné, že autorem odhadovaný základ za 230 je v ČR nesmysl.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Clio zrovna levné není.
Avatar - Kubis001
Kubis001
Uvidíme, konkurence nespí a nová Fabia, Corsa, i20, Mazda 2 budou zdatná konkurence i pro menší Twingo. Každopádně u nás se dražší stylovky neprodávají, stačí se podíval na prodeje Opelu Adam.

Při naložení týdenního nákupu z Teska se pro českého zákazníka láme chleba....
Avatar - wakantanka
wakantanka
A aká že bude cena novej Fábie, vieme? >😁 Teraz sa vypredáva za zaujímavé ceny, ale keď prišla tak stála koľko, spomeň si. A v tomto kontexte treba chápať aj cenu tohto drobca. Časom prídu zľavy a akcie, a výbava zdarma atď. atď.
Avatar - Kubis001
Kubis001
Jako porovnávat ceny aut v předkrizovém roce 2007 a nyní je trochu mimo. Tenkrát i Dacia Logan s klimou stála 250t 😄
Pacho69
Nižší ceny už byly, downsizing se nadále bude týkat už jen motorů. Ceny už mohou jen stoupat...

A za rok zas budem řešit nadprodukci...
Avatar - Kubis001
Kubis001
Částečně souhlasím, ceny už nemají kam klesat. Co ale klesá a klesat bude je nákladová náročnost výroby automobilů. Levnější díly, technologie, defakto i downsizing je jednou z cest snižování nákladů.

Nová auta jsou lehčí, víceměné jednodušší a vždy platí, že nejlevnější materiál je ten, který tam nedáš.
Avatar - Kubis001
Kubis001
,.
Makovnik
na nemecke pomery; u nas odhadujem zakladnu cenu na opat lokalnych psychologickych 7890 alebo 7990Eur, tzn. okolo 215tis. Kc.

Uz len kvoli neotrlej koncepcii je toto auticko hit roka, ktory sa oplati si nazivo pozriet a minimalne posediet.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Kedy bude nejaké oficiálne predstavenie a testovačky pre novinárov?
pali.sk
... však kontrola tlaku v pneumatikách je už pre nové modely povinná rovnako ako ESP a ABS, netreba teda zdôrazňovať ako stupeň výbavy, je to základ.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aleba? a odkedy je povinná kontrola tlaku v pneu ? Pokiaľ viem, tak ešte len bude o pár rokov, alebo sa mýlim?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bez_prislusnosti
Pokud se Rencek prodává dobře, okopírují ceníky ze zahraničí (Captur, částečně Clio). Když některý z modulů už nefrčí, tak jej u nás hodně zlevní aby podpořili prodej, na západě zůstává pak dražší, aby si nekazili image. Prostě východní Evropa je pro ně outletová zóna.

Osobně si myslím, že první 1-2 roky budou prodeje skvělé, dál to bude záviset na reakcích novinářů i uživatelů. Ale úplný výprodej bych nečekal, bude to dvojče od smartu, takže to nemůžou prodávat za polovic 😄 a tak do budoucna si myslím, že levný malý autí nechají Dacii a Renault se bude snažit prodávat dráž než doposud.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zprvu jsem myslel, že je to bratříček fiatu 500,základní podoba velká. Ale zatímco fiat se mi nelíbí vůbec, twingo vypadá skvěle. A interiér bomba :yes: :yes:
megacruiser
na západě je vyšší, uvidíme za kolik bude u nás. Každopádně za tento počin má u mě Renault opět palec nahoru, je vidět, že se stále nebojí e😜erimentovat a to mám rád. Překvapilo mě, že má posilovač řízení, doufal jsem že tam nebude když má tak lehký předek. A stále čekám kdy začne Dacia prodávat avizované malé auto na základě odcházející generace Twinga, nějak to utichlo.