Tak nějak jsem si myslel, že se ročně v Rusku prodá cca 40.000 nových aut ( prostě mediálně podaný obraz chudé země ), ale pravda bude asi někde jinde ... prostě šok: 2,7 milionu aut ročně !!!
Jo jo ono se to nezdá ale tamnější trh je velkej a prodá se tam fakt hafo. Teď nevím jestli prodej a nebo jen výroba Kamazu byla v těchto letech okolo 50 000 jednotek ročně. Tolik náklaďáků sme nevyraáběli ani v dobách největší výroby.
Asi ano, stačila mi návštěva Ukrajiny - v životě jsem neviděl tolik drahých a silných aut jako v Kyjevě ! Možná ještě Ženevě, ale Maybach s SPZ "Pravěk" je možný jen na východě >:D
V Rusku sa predáva množstvo aut, ale čo ruské cesty. Na Sibíri sú hlavné ťahy dodnes len grédrami upravované prašné cesty, v čase dažďov vhodné na testovanie terénnych vozov, robia niečo Rusi aj týmto problémom? Veď urobiť diaľnice, či len asfaltové cesty v tak veľkej krajine musí byť naozaj problém.
na sibiri by ta silnice bohuzel nevydrzela, voda podemele pak jeste zmrzne a roztrha. jinak od zapadu az na samej dalnej vychod vede (prej) obstojna dalnice - hl tepna
pochybuji, že s tím něco dělají a dělat budou. Už jen kvůli vzdálenostem a hustotě osídlení by to byla ekonomicky neúnosné. Rusko preferuje vlaky a letadla. Ne nadarmo byl (možná stále je) Aeroflot největší leteckou společností světa.
Ruská automobilka Lada ročně vyrobí 1 mil. aut a Renault je si tohoto trhu vědom,proto investoval velký prachy do výroby a poskytl své produkty.Nová Talia či Logan velice postačují na ruské cesty svoji robustností a jednoduchostí.Je trochu úsměvné,když si čtu článek ve kterém VW chce či dokonce již montuje v rusku 40 tis. aut,nebo VW montuje své "kvalitní" káry v asii,čínský drak jim moc šancí nedá.Pro porovnání,Volga vyrabí v licenci Che. Sebrink za cenu 300 tis. kč a má velice slušnou výbavu a řadí se mezi střední třídu.Renault poslal své menší auta na ruský trh právě proto.
Chrysler Sebring předchozí generace alias Volga Siber. Chevrolet Sebring neznám :-) Myslím, že Lada už milion nevyrábí, produkce klesla asi na 750 tisíc.... ale přesná čísla z hlavy nevím :-)
Pardon, ale auto se nejmenuje Silber, s němčinou, potažmo se stříbrem nemá kromě metalízy na firemních fotkách nic společného. Název Siber je odvozen od Sibiře - [odkaz]
Prilis nedolehla? No rekl bych, ze dolehla, zasadni problemy s uvery, oficialne se hovori o propadu na polovicnu rocniho predpokladaneho rustu prodeju, ovsem i na takovy rust muzou auta z Togliatti, podle poslednich cisel zapomenout. V Togliatti zrusili podobne jako v AZNP vikendove smeny a zacinaji mit problemy s odbytem, byt se opet zvysuje podil prodeju struktury produkce AvtoVaz u krabic 2107 resp. kvartet z divize Izh Avto a samar. Nez ty cisla zachrani projekt C (2116), kdyz se to Kaline ani Priore nedari, s agregaty Renaultu (kvuli kterym se oddalila jeji produkce), to si jeste pockame...
Díky za info, ale pokud má ruský trh stále rostoucí tendenci a možnost stát se největším evropským trhem, je tam situace poněkud jiná než na "Západě". Na to narážela moje poznámka.
Me to mozna vyznelo pouze trochu optimisticteji, nez jaka je realita. Nicmene je dobre, ze se tu objevuji clanky i o takovych automobilkach :yes: (i kdyz to asi moc lidi nezajima)