Krátce před uvedením na trh zveřejnil Renault novou sadu oficiálních fotografií a další informace k malému kabrioletu (či dle oficiální nomenklatury kupé-roadsteru) Wind.
většina kabrioletů v podobné kategorii (206CC, megane) mají zadek neskutečně uměle naroubovaný právě kvůli střeše a v tomto případě se k tomu ještě přidává otřesný desing. auto je krátké a zbytečně vysoké. vždyť zadní část je ve skoro stejné výšce jako samotná střecha..
no určitě se za tím ohlédnu až to jednou uvidím ale stejně radši budu slintat nad F500 protože tohle stvoření není pro F500 žádná konkurence..
.. ten renault dělá poslední dobou šílené parodie na auta..
obvykle se vyhybam ukvapenym soudum ohledne designu, protoze casem ziskavam jiny pohled, ale tohle...
tam snad opravdu neni cast, ktera by se mi libila
Nějak si nemůžu u Renaultu zvyknout na nový dizajnový směr. Za nedoceněný klenot v malých sportovních autech považuji již (bohužel) nevyráběný Pontiac Solstice. (Ve žluté či černé nemá konkurenci :yes: )
Jj. Párkrát jsem viděl a musím souhlasit. Zejména čumák s opravdu povedl. Mě se asi nejvíc líbí ta titanová metalíza, žlutou obecně moc nemusím, snad jen tu co dělají v Sant Agatě a černý Solstice jsem neviděl, ale přijde mi jako zbytečně obyčejná barva.
viděl jsem ho naživo jet po ulici v Praze a musím říct že setkání naživo působí opravdu povedeně, je to uplně něco jiného než statické fotky.Z venku fakt povedené autíčko.
Dovedl bych si ho klidně představit jako druhé auto do rodiny, pro zábavu, na krátké pojížďky letní krajinou, na blbnutí.... A obzvláště v bílé nebo černé vypadá fakt hodně dobře :-)
Samozřejmě že Peugeot 308 RZC je více noblesní, ale tohle má taky svoje kouzlo.
Jen při pohledu do interiéru mě trochu odrazují ty "dodávkové" plasty a zpracování interiéru....., tady by měl Renault přidat :no:
:yes: Vidím v něm (hlavně vzadu) starou dobrou Tigru - to byl hit... A věřím, že by se mu v prodejích mohl přiblížit. Co na tom, že nemá 4 sedačky. Místo toho nabídne jednoduchý mechanismus sklápěn střechy, což se v laciném kabriu počítá...škoda těch plastů.
Zkus si do něj taky sednout, pak možná pochopíš, že v současné době těžko najdeš v mainstreamu lepší materiály a zpracování než u Renaultu. Pokud teda nepatříš mezi kýčaře, který pozná kvalitní interiér podle chromovaných popelníků kolem budíků. >:D
Toto je mozna budouci pokus Renaultu na designovy utok proti audi R8 za x let, alespon zpredu moc moc pekne.
Uvidime co tento novy smer noveho sefa designu Laurens van den Acker. Nektere prvky predni casti se udajne objevi uz u noveho Renaultu Clio...kdo vi... referce www.autocar.co.uk
No účast v F1 Renault prodat neumí, stejně tak jako Peugeot Le Mans a vlastně ani Citroën WRC. Mě to přijde jako tragické omyly. Renault se nezmohl na nic víc než Lagunu GT, Peugeot končí s 407 Coupé a Citroën nebyl schopný nabídnout ostrou C4.
Zrejme oboje.
Ad marketing: ked si zoberies, ako predá svoje skromné úspechy v motoristickom sporte také Audi (okrem Le Mans mi iné nenapadá a doba Audi quattro a rallye uz je prec), je tragické, ze dlhorocný majster sveta WRC Citroen z toho nic nevytrieskal, obdobne Peugeot z Le Mans, este tak Renault trosku odkazuje na F1, aj to málo. Vsetci vieme, aký image má Ford, Mitsu ci Subaru z rallye, a to tam uz továrne tímy moc nejazdia.
Pravda je ale, ze sérioví Francúzi nemajú so sportom a motoristickými úspechmi vela spolocného (mozno este RenaultSport) a napr. s Audi a jeho vlajkovou lodou R8 spájajúcou Audi s motorsportom (vid napr. V10) sa nemozu rovnat. Beztak je to hriesne nevyuzitie marketingového potenciálu. 8-s
Nu neviem či si videl tohtoročnú LeMans ale toto určite nieje to čím by sa mohol (a asi aj chcel) Peugeot chváliť. ;-\ Koncernový bráško Citroen s trápnou verziou "by Loeb" - hotová paródia na tituly z WRC... Subaru a Mitubishi dokázali svoje tri písmená (STi a EVO) zmeniť na uznávaný pojem. Jediný z frantíkov ktorý aj skutočne vyrába niečo civilné s génmy z motoršportu je Renault. Spomente na už nevyrábané monštrum Clio V6 alebo civilnejšie stále vyrábané Clio sport, Megany RS, nepochopený francúzky Lotus alá Renault Spider... Plus Renault robí okrem promo F1 akcií aj veľmi kvalitnú akciu "World Series by Renault" ktorú ste mali nedávno v Brne, kde je skrátka úplne všetko, od histórie (Alpiny, R5) až po súčastnosť (F1, Clio Cup, Megane Trophy) a k tomu super sprievodný program (môžeš si vyskúšať vymeniť koleso na Formule, kaskadéri, autogramiády)... :yes::yes::yes:
Nevím, ale nikdo z mainstreamu nemá ucelenější sportovní řadu jako Renault Sport. O dalších aktivitách v okruhových závodech ani nemluvě. Problém spíš bude v tobě / alespoň dle tvé zmínce o Laguně GT jako jediném zástupci - trochu mimo /.
Okruhové závody jsou možná fajn, ale co vytěžil Renault z účasti v F1? Žádný velký sportovní modela. Clio RS atd. prestiž značky neposouvá, asi to tak Renaultu vyhovuje, z mého pohledu je to špatně. Snad trochu něco slibuje ten DeZir koncept, ale to mělo přijít tak před 4 lety...
Nemůžu souhlasit. Renault má v současné době reálně nejlepší ostré hatche na trhu v každé jednotlivé kategorii od mini až po kompakty (což se potvrdilo mj. i vedle v testu na autofun), Megane R26.R je nejrychlejší předokolkou v historii Nurburgrignu a nejlepším sportovním autem roku dle prestižní ankety Evo magazínu, civilnější verze R26 s přehledem vyhrála velký srovnávací test hot hatchů v Autocaru, atd. atd.
Pokud si uvědomíš, že ještě před šesti lety nenabízel Renault na této parketě prakticky nic (snad kromě dobrého, ale trochu nevýrazného Clia Sport předchozí generace) a jeho běžné modely byly gumové a řidičsky mírně řečeno odporné (což dnes v žádném případě neplatí u Clia, Meganu ani u Laguny), tak Rendlík urazil velký kus cesty, i co se image značky týče. Jinými slovy: dneska už každý autofanda ví, že hot hatch od Renaultu je sázka na špičku třídy, v roce 2004 by se každý při takové představě přinejlepším shovívavě pousmál.
naživo vypadá Wind rozhodně lépe než na fotografii, nicméně souhlasím, že současný Renault není nic moc. Ale DeZir Concept má být ochutnávkou nového stylistického jazyka a tak mi nezbývá než se těšit
Každej normální výrobce by to řešil targou...sundám,fláknu do kufru a mám klid.A nestojí to o moc víc než klasika...tahle machrovinka je úplně k ničemu.Ale aspoň se má zas co podělat
Jeste asi pred rokem jsem se docital v Autobildu spekulace, ze Wind bude mit dve verze strechy - jednu elektronickou a druhou manualne oteviratelnou. Takze se mozna za 2 roky, az se zakaznici "nabazí", dockame levnejsi verze s manualne ovladanou strechou.
ty jsi taky "žabí" pokus, kde myslíš, že se vyrábí Smart 8-s ... to by sis teda od těch tvých "žabích" pokusů moc nepomohl ;-) Jinak za mě, rozhodně palec :yes: za originalitu.
není důležité, kde se vyrábí (jakořto člověk se "základním automobilovým vzděláním" vím, že se Smart vyrábí ve "Smartville" ve Francii), ale kdo ho vyrábí (Daimler) a k německým automobilkám mám, z vyjímkou BMW a Wiesmann, výhradně negativní postoj.