Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Wind
| 6. 7. 2010 08:45
většina kabrioletů v podobné kategorii (206CC, megane) mají zadek neskutečně uměle naroubovaný právě kvůli střeše a v tomto případě se k tomu ještě přidává otřesný desing. auto je krátké a zbytečně vysoké. vždyť zadní část je ve skoro stejné výšce jako samotná střecha..

no určitě se za tím ohlédnu až to jednou uvidím ale stejně radši budu slintat nad F500 protože tohle stvoření není pro F500 žádná konkurence..

.. ten renault dělá poslední dobou šílené parodie na auta..
Wind
| 6. 7. 2010 10:49
obvykle se vyhybam ukvapenym soudum ohledne designu, protoze casem ziskavam jiny pohled, ale tohle...
tam snad opravdu neni cast, ktera by se mi libila
Avatar - Ricardo
Wind
| 6. 7. 2010 11:08
Ty modrý světla jsou pěkný
Wind
| 6. 7. 2010 11:19
>:D to je trochu malo >:D
nadherna
| 6. 7. 2010 09:09
>:D
Zvláštní
| 6. 7. 2010 10:29
Nějak si nemůžu u Renaultu zvyknout na nový dizajnový směr. Za nedoceněný klenot v malých sportovních autech považuji již (bohužel) nevyráběný Pontiac Solstice. (Ve žluté či černé nemá konkurenci :yes: )
Avatar - Pekelná Micinka
Zvláštní
| 6. 7. 2010 12:49
Jj. Párkrát jsem viděl a musím souhlasit. Zejména čumák s opravdu povedl. Mě se asi nejvíc líbí ta titanová metalíza, žlutou obecně moc nemusím, snad jen tu co dělají v Sant Agatě a černý Solstice jsem neviděl, ale přijde mi jako zbytečně obyčejná barva.
Avatar - del42sa
design
| 6. 7. 2010 11:49
viděl jsem ho naživo jet po ulici v Praze a musím říct že setkání naživo působí opravdu povedeně, je to uplně něco jiného než statické fotky.Z venku fakt povedené autíčko.
Dovedl bych si ho klidně představit jako druhé auto do rodiny, pro zábavu, na krátké pojížďky letní krajinou, na blbnutí.... A obzvláště v bílé nebo černé vypadá fakt hodně dobře :-)
Samozřejmě že Peugeot 308 RZC je více noblesní, ale tohle má taky svoje kouzlo.

Jen při pohledu do interiéru mě trochu odrazují ty "dodávkové" plasty a zpracování interiéru....., tady by měl Renault přidat :no:
design
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
| 6. 7. 2010 14:32
:yes: Vidím v něm (hlavně vzadu) starou dobrou Tigru - to byl hit... A věřím, že by se mu v prodejích mohl přiblížit. Co na tom, že nemá 4 sedačky. Místo toho nabídne jednoduchý mechanismus sklápěn střechy, což se v laciném kabriu počítá...škoda těch plastů.
design
| 6. 7. 2010 22:30
Zkus si do něj taky sednout, pak možná pochopíš, že v současné době těžko najdeš v mainstreamu lepší materiály a zpracování než u Renaultu. Pokud teda nepatříš mezi kýčaře, který pozná kvalitní interiér podle chromovaných popelníků kolem budíků. >:D
design
| 6. 7. 2010 23:02
Výdechy klimatizace

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 12:53
Trochu nadějnější design by Renault. [odkaz]
OT
| 6. 7. 2010 13:32
Toto je mozna budouci pokus Renaultu na designovy utok proti audi R8 za x let, alespon zpredu moc moc pekne.

Uvidime co tento novy smer noveho sefa designu Laurens van den Acker. Nektere prvky predni casti se udajne objevi uz u noveho Renaultu Clio...kdo vi... referce www.autocar.co.uk
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 13:49
No účast v F1 Renault prodat neumí, stejně tak jako Peugeot Le Mans a vlastně ani Citroën WRC. Mě to přijde jako tragické omyly. Renault se nezmohl na nic víc než Lagunu GT, Peugeot končí s 407 Coupé a Citroën nebyl schopný nabídnout ostrou C4.
OT
| 6. 7. 2010 14:04
Ted je otazka; byla to chyba v marketingu ci tech civilnich aut samotnych jez zminujes?!

Jelikoz ja si to vysvetlit nedokazu a rozhodne je to skoda...
Avatar - iudex
OT
| 6. 7. 2010 15:25
Zrejme oboje.
Ad marketing: ked si zoberies, ako predá svoje skromné úspechy v motoristickom sporte také Audi (okrem Le Mans mi iné nenapadá a doba Audi quattro a rallye uz je prec), je tragické, ze dlhorocný majster sveta WRC Citroen z toho nic nevytrieskal, obdobne Peugeot z Le Mans, este tak Renault trosku odkazuje na F1, aj to málo. Vsetci vieme, aký image má Ford, Mitsu ci Subaru z rallye, a to tam uz továrne tímy moc nejazdia.
Pravda je ale, ze sérioví Francúzi nemajú so sportom a motoristickými úspechmi vela spolocného (mozno este RenaultSport) a napr. s Audi a jeho vlajkovou lodou R8 spájajúcou Audi s motorsportom (vid napr. V10) sa nemozu rovnat. Beztak je to hriesne nevyuzitie marketingového potenciálu. 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 16:55
Tak nějak.
Avatar - Glaukos
OT
| 6. 7. 2010 17:01
v současné době ani Ford neumí tu rally prodat
Avatar - R32
OT
| 6. 7. 2010 21:53
Nu neviem či si videl tohtoročnú LeMans ale toto určite nieje to čím by sa mohol (a asi aj chcel) Peugeot chváliť. ;-\ Koncernový bráško Citroen s trápnou verziou "by Loeb" - hotová paródia na tituly z WRC... Subaru a Mitubishi dokázali svoje tri písmená (STi a EVO) zmeniť na uznávaný pojem. Jediný z frantíkov ktorý aj skutočne vyrába niečo civilné s génmy z motoršportu je Renault. Spomente na už nevyrábané monštrum Clio V6 alebo civilnejšie stále vyrábané Clio sport, Megany RS, nepochopený francúzky Lotus alá Renault Spider... Plus Renault robí okrem promo F1 akcií aj veľmi kvalitnú akciu "World Series by Renault" ktorú ste mali nedávno v Brne, kde je skrátka úplne všetko, od histórie (Alpiny, R5) až po súčastnosť (F1, Clio Cup, Megane Trophy) a k tomu super sprievodný program (môžeš si vyskúšať vymeniť koleso na Formule, kaskadéri, autogramiády)... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 17:45
Civilních verzí těžko. Ostrá verze C4 by se určitě neprodávala špatně.
OT
| 6. 7. 2010 18:13
Nu jak se pote prodavala ta ostra C4 s napisem Loeb na boku? To byla ci nebyla ostra verze nebo jen napis na boku + par plastu ci upraveny motor?

Videl jsem video a recenze v CR, ale jak si tak matne pamatuju o zadne horke zbozi se nejednalo.

V porovnani v UK Specialni edice Ford Focus RS500 cerne byl vyprodana okamzite.
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 18:37
Recenze verze Loeb je i tady na acz. ;-)
OT
| 6. 7. 2010 22:21
Nevím, ale nikdo z mainstreamu nemá ucelenější sportovní řadu jako Renault Sport. O dalších aktivitách v okruhových závodech ani nemluvě. Problém spíš bude v tobě / alespoň dle tvé zmínce o Laguně GT jako jediném zástupci - trochu mimo /.
Avatar - Pekelná Micinka
OT
| 6. 7. 2010 23:22
Okruhové závody jsou možná fajn, ale co vytěžil Renault z účasti v F1? Žádný velký sportovní modela. Clio RS atd. prestiž značky neposouvá, asi to tak Renaultu vyhovuje, z mého pohledu je to špatně. Snad trochu něco slibuje ten DeZir koncept, ale to mělo přijít tak před 4 lety...
ad. Vytěžil Renault své úspěchy v F1?
| 7. 7. 2010 13:46
Nemůžu souhlasit. Renault má v současné době reálně nejlepší ostré hatche na trhu v každé jednotlivé kategorii od mini až po kompakty (což se potvrdilo mj. i vedle v testu na autofun), Megane R26.R je nejrychlejší předokolkou v historii Nurburgrignu a nejlepším sportovním autem roku dle prestižní ankety Evo magazínu, civilnější verze R26 s přehledem vyhrála velký srovnávací test hot hatchů v Autocaru, atd. atd.

Pokud si uvědomíš, že ještě před šesti lety nenabízel Renault na této parketě prakticky nic (snad kromě dobrého, ale trochu nevýrazného Clia Sport předchozí generace) a jeho běžné modely byly gumové a řidičsky mírně řečeno odporné (což dnes v žádném případě neplatí u Clia, Meganu ani u Laguny), tak Rendlík urazil velký kus cesty, i co se image značky týče. Jinými slovy: dneska už každý autofanda ví, že hot hatch od Renaultu je sázka na špičku třídy, v roce 2004 by se každý při takové představě přinejlepším shovívavě pousmál.
Avatar - Pekelná Micinka
ad. Vytěžil Renault své úspěchy v F1?
| 7. 7. 2010 15:29
No nic... Hot hatch může korunovat úspěchy v rally, ale o tom jsem nikde nepsal. Stačí to takhle??
ad. Vytěžil Renault své úspěchy v F1?
| 7. 7. 2010 18:43
Vážně si myslíš, že to širší motoristická obec takhle striktně rozlišuje? :-|
Avatar - Glaukos
Věřte mi, že
| 6. 7. 2010 13:10
naživo vypadá Wind rozhodně lépe než na fotografii, nicméně souhlasím, že současný Renault není nic moc. Ale DeZir Concept má být ochutnávkou nového stylistického jazyka a tak mi nezbývá než se těšit
Sklápění?
| 6. 7. 2010 15:48
Každej normální výrobce by to řešil targou...sundám,fláknu do kufru a mám klid.A nestojí to o moc víc než klasika...tahle machrovinka je úplně k ničemu.Ale aspoň se má zas co podělat
Avatar - Glaukos
Sklápění?
| 6. 7. 2010 15:51
Podle mě je to o prestiži a honění ega
Sklápění?
| 6. 7. 2010 16:19
tak to radši Smart roadster než žabí pokusy. I když Mégane CC je mooc pěknej
Sklápění?
| 6. 7. 2010 16:28
Ja myslel, ze Smart Roadster se jiz nevyrabi nebo ano?
Sklápění?
| 6. 7. 2010 16:32
tak to si nejsem jistej,stopro se nevyrábí forfour ale roadster nevím
Avatar - JGucci
Sklápění?
| 6. 7. 2010 21:19
Smart Roadster se jiz nejaky ten rok nevyrabi.

Jeste asi pred rokem jsem se docital v Autobildu spekulace, ze Wind bude mit dve verze strechy - jednu elektronickou a druhou manualne oteviratelnou. Takze se mozna za 2 roky, az se zakaznici "nabazí", dockame levnejsi verze s manualne ovladanou strechou.
Avatar - Glaukos
Sklápění?
| 6. 7. 2010 17:02
z Meganem CC souhlas, ale druhou generaci Smartu (hádám, že jsi myslel Cabrio) nemůžu vystát
Avatar - pocitac
Sklápění?
| 6. 7. 2010 18:05
ty jsi taky "žabí" pokus, kde myslíš, že se vyrábí Smart 8-s ... to by sis teda od těch tvých "žabích" pokusů moc nepomohl ;-) Jinak za mě, rozhodně palec :yes: za originalitu.
wow
| 6. 7. 2010 18:26
Renault X6

[odkaz]

Mimochodem pohled dozadu přes to malé okénko bude bašta >:D
Avatar - Glaukos
wow
| 6. 7. 2010 19:25
není důležité, kde se vyrábí (jakořto člověk se "základním automobilovým vzděláním" vím, že se Smart vyrábí ve "Smartville" ve Francii), ale kdo ho vyrábí (Daimler) a k německým automobilkám mám, z vyjímkou BMW a Wiesmann, výhradně negativní postoj.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku