Francouzskému výrobci automobilů Renault hrozí trestní vyšetřování kvůli nesrovnalostem kolem emisí oxidů dusíku u některých naftových modelů. Informovala o tom agentura Reuters.
No-o... zrovna Sky-D plní pokud vím Euro6 bez AdBlue. Po propuknutí Dieselgate "přehodnotili plány na uvedení nafty na americký trh". Podle mě lze mít úplně stejné pochybnosti jako u všech ostatních.
Jasně, co jsem chtěl říct je, že pokud má někdo Eu6 naftu bez AdBlue, tak o tom mám svoje pochybnosti... nic víc.
PS: Podíval jsem se do té tabulky reálných emisí od ADAC a tam je Eu6 CX-5 mezi těma horšíma (ne úplně na bedně, ale hodně vysoko). Ma6 se stejným motorem je lepší průměr.
Tabulka reálných emisí >:D .A kam se vypařil 1gram emisí euro5 a 0.5gramu emisí euro 6 motorů koncernu?
A to ještě při nízkém zatížení, takže se vždy v každém testu musí projevit.
Ostatní překračují limity ve vysokém zatížení,ovšem to je diametrální od testu homologace,proto podváděl pouze koncern VW.
Zda i Renault není zatím prokázané.
Ten homologační test je úplně k ničemu, to je jeden ze základních problémů celé kauzy. Viděl jsem asi tři pokusy o nezávislé měření emisí, "premianti" jsou vesměs všude podobní... typicky malý diesel ve velkém autě, lhostejno jestli dCi nebo CDTi.
PS: když se zeptáš mě, tak není fér chtít po takovém X-Trailu stejné emise, jako má třeba Fiesta... ale zase pokud se X-Trail občas ve městě používá místo té Fiesty... to si musí každý přebrat sám.
Jak vidíš píše a i jinde než je odkaz..
Ale je to hudba vzdálené budoucnosti..nikdo neví co bude za 5 let..natož za 10-15.. ;-)
RENAULT podváděl podobně jako VW..a ostatní na tom jsou podobně.
Toyota raději už diesel stáhla z RAVky a dala tam HYBRID.. ;-) atd..
Tak ona je tu ta špína tak hezky manipulativně napsaná, aby to vypadalo, že VW v podvodech nejede sám. A někteří jednodušší jedinci se toho zkrátka chytnou a vidí podvodníky všude.
Stejný problém vidím u tebe. Rodiče tě tak dlouho vydávali za člověka až tě někdo naučil i psát a teď nás tady oblažuješ svými hlubokomyslnými sentencemi.