Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault zastavil plány na výrobu sedanu s technikou Mercedesu třídy E

Koncern Daimler začal v poslední době rozvíjet spolupráci s koncernem Renault-Nissan, dílčí plán na výrobu velkého sedanu však padl.
Zpět na článek
12. 3. 2013 17:15
12. 3. 2013 18:52
12. 3. 2013 19:09
Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
Pokud by si někdo chtěl koupit rendláka s technikou MB, byl by to zoufalec, který by za auto s kosočtvercem jistě nebyl ochoten dát víc, jak 2/3 ceny Passatu. A za takovou cenu se auto s technikou MB pořídit nedá. Takže by to byl ekonomický nesmysl. Na druhé straně je škoda, že to u Rendláků zastavili, alespoň by se urychlil jejich krach.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2013 16:19
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
zaujimalo by ma co mate proti znacke renault :-) ..... ja naopak renaultu fandim :yes:

capture, inovovany fluence aj nove clio su krasne auta :yes:
Avatar - dal
12. 3. 2013 16:39
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
No a přesto jsou zoufalci, kteří si kupují MB s technikou Renaultu. Renault je celosvětově velmi úspěšný a nevidím důvod proč by měl krachovat. To že je někdo ochoten dát nekřesťanské prachy za průměrný Passat je jeho problém. Nevěř všemu co se píše, většinou jde o pomluvy se strachu z konkurence, které šíří někteří novináři. Renault je totiž jediný výrobce, který může konkurovat VW a zbytek si domysli.
Avatar - Aladeen
12. 3. 2013 16:54
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
zatiaľ to tak nevyzerá že by mal Renault krachnúť , veď prosperuje :-)
12. 3. 2013 18:10
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
a adu to tak uzira, ze si ten krach musi alespon predstavovat a psat otom v diskuzich >:D
Avatar - Aladeen
12. 3. 2013 18:37
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
:yes: ešte k tomu spolupráca s MB , Ada skončí na psychiatrii keď to takto pôjde ďalej >:D
Avatar - 3_diamanty
12. 3. 2013 19:16
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
on uz je tam davno.... pise odtial len ked mu daju vychadzku ;-)
Avatar - Hotwire
13. 3. 2013 20:22
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
Aka ironia, ked to tu niektori ludia viackrat pisali o tebe. >:D
13. 3. 2013 07:56
Re: Je vidět, že i u Rendlíků občas zavládne rozum
Ovšem u tebe si rozum vybírá douhodobou dovolenou. ;-\
Avatar - Ham.
12. 3. 2013 16:29
....po vzoru Citroenu a řady DS....
proboha jenom to ne, to i dvě generace staré Ečko nadělá ve vyšší střední víc parády než DS5, která nedokáže konkurovat ani ve střední třídě.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - dal
12. 3. 2013 16:44
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
Pravdu díš, viz neúspěch Avantime, Vel Satis, Safrane. Vždy když se Renault snažil udělat prémii tak to byl průser.
12. 3. 2013 17:47
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
To se táhne mnohem dál....ještě před R 25, a vždy to byl průšvih...
12. 3. 2013 17:58
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
Situace je dnes trochu jiná. Renault má dnes k ruce Nissan a možná aliance řeší otázku, jak dál s Mercedesem (třeba do toho půjde jen Renault s Nissanem). Těch projektů je určitě rozpracováno víc a určitě se řeší jak je vybalancovat, aby byly výhodné pro obě strany. I sám Renault určitě řeší čemu se věnovat a do čeho dát peníze. Chce budovat prémiovou řadu Initiale Paris, sportovní Alpine, elektroauta, velké investice v Indii, v Rusku, vstup do Číny,... Je toho trochu moc a na něco nebudou peníze a asi ani lidi.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2013 17:06
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
Vidim ze jsi roli rad DS nepochopil. To co se od nich ocekavalo, plni. Jako nadstavba k radovym modelum maji zvysovat seriovost platforem a motoru a maji zvysovat marze - a to se dari.
Hure se naopak dari beznym modelum, DS jsou v pohode.
Avatar - Ronault.
12. 3. 2013 17:29
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
:yes:
Avatar - Ham.
12. 3. 2013 18:00
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
Jako řadová nadstavba řadových modelů jistě řada DS funguje, s tím nemám problém. Ale to nemá nic společného s pronikáním do luxusního segmentu. Poslední nekonkurenceschopné zbytky své účasti v luxusním segmentu Citroen odpískal koncem minulého roku (C6) a vrcholný model (DS5) nemá ani teoretickou šanci do luxusního segmentu byť jen nahlédnout.
Avatar - aproximus
13. 3. 2013 13:07
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
no vzhledem k tomu v jaké ekonomické situaci je PSA bych se tady nad maržemi a platformami moc nerozplýval.
Avatar - aproximus
13. 3. 2013 13:09
Re: ....po vzoru Citroenu a řady DS....
:yes: frantíci jsou holt frantíci, stále ty stejné chyby.
Avatar - wladyk
12. 3. 2013 17:15
Další pokus?
"v budoucnu měl pokusit do luxusnějšího segmentu vstoupit". To už tady párkrát bylo a víme kam to vedlo. Ať se drží svých "lidovek", které jim vcelku jdou a necpou se kam nepatří. Je to stejné jako kdybych se chtěl luxusně oháknout u Vietnamců.
Rozbalit vlákno
4
12. 3. 2013 17:23
Re: Další pokus?
Je pravda, že Mercedesu, BMW a AUDI je v Evropě skoro nemožné konkurovat. Nedaří se to nikomu, ale je potřeba to zkusit a mít velkou trpělivost a počkat si třeba 20 let. Mimo Evropu je situace jiná a tam má nejen Renault šanci. Až začne Renault vyrábět v Číně, přijde čas na větší modely. Do té doby se může pokusit prosadit s prémiovou Initiale Paris v Evropě.
Avatar - wladyk
12. 3. 2013 17:41
Re: Další pokus?
Jenomže v dnešní době si "pokusy" nemůže nikdo dovolit. To by ho srazilo na kolena. A co se týče světa, tak právě ty lidovky jsou pro "rozvojové" země to pravé. Renault to v americe před lety zkoušel. Nakonec v tichosti pro nezájem vyklidil pole.
Avatar - bigi25
12. 3. 2013 18:40
Re: Další pokus?
Tak já si pamatuju doby, kdy Audi mohlo o prémii leda tak snít a v USA není dodnes považováno za imagemakera (bankéř, nebo právník může jezdit jedině v M-B, BMW, Lexusu, Cadillacu a možná ještě ve Volvu a Acuře), ale mravenčí prací a důrazem na techniku (Quattro, R5 20v, TDI, alurám ASF, W12,...) se v Evropě v průběhu 80.-90.let vypracovalo do velké německé trojky (v tomhle je Piech geniální). Trvalo mu to ale téměř 20 let. Čili souhlasím s POGO26.
Renault má nápady, vizionářskýho šéfa a vazby na Nissan (Infinity), tak nevím, proč by se mu to nemohlo podařit taky. Chce to jen lepší marketing (budovat image na nových trzích a nepodsekávat ceny), kontrolu kvality (nepouštět do série neodladěná řešení), méně avantgardy (trh je konzervativní) a trpělivost. Třeba Avantime je geniální a revoluční auto a dnes s ním jeho majitel nadělá víc parády, než s novou A6 (pravda, díky jeho exotičnosti), ale konzervativní trh (příznivci koncernu zvyklí na tradiční odzkoušená řešení) ho nepřijal.
Je to dlouhá cesta a pravdou zůstává, že Renault až příliš často šlápne vedle - a to se neodpouští... ;-\
12. 3. 2013 20:42
Re: Další pokus?
V dnešní době se na trpělivost nehraje. Doba kdy si automobilky tvořily image díky kvalitě a technické vyspělosti je dávno pryč. Dnes musí model maximálně vydělat za co nejrychlejší dobu.
12. 3. 2013 18:17
meli to udelat jak Seat
vzit komplet Mercedes E nebo i jinej kousek z vlastni staje, kuprikladu Infinity nebo Samsung, a jen nato hodit trosku jinou boudu :-)
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2013 18:37
Re: meli to udelat jak Seat
A co byl Latitude?!
Avatar - twistedTSD
12. 3. 2013 18:47
luxusní Renault
Já myslím, že to tak asi bude lepší, když se budou soustředit na "běžné" modely.
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2013 18:52
Infiniti
Já moc dobře nechápu, proč chtěl Renault použít techniku MB-E a ne koncernoou techniku Infiniti?
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2013 19:09
Re: Infiniti
Tady jde právě o tu vyváženou spolupráci. Něco brát a něco dávat.
12. 3. 2013 20:19
Opravte, proboha, ten nadpis
Renult. ;-\ A v nadpisu ???

Ještě mi chybí Renold, Opl a Rojs-Rojs. Příště se možná dočkáme. :-) Jo a na Krajzlera jsem zapomněl.

Jasně, běžně se dnes stává, že chirurg zapomene roušku v operační ráně. Ale fakt blbě vypadá, když jí ještě kus čouhá ven mezi stehy. :no:
Rozbalit vlákno
2
12. 3. 2013 23:00
Re: Opravte, proboha, ten nadpis
Díky za upozornění, je to již opraveno.
12. 3. 2013 23:06
Re: Opravte, proboha, ten nadpis
ok
13. 3. 2013 01:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2013 07:29
Renaultův problém
...je v tom, že jediné Renaulty, které v současné době dávají smysl, pocházejí z Koreje a z Rumunska.
Rozbalit vlákno
1
13. 3. 2013 10:56
Re: Renaultův problém
Proto je Scénic nejprodávanější MPV v Evropě,Clio a Mégane v evropské TOP10 a Clio už v únoru také asi bude nejprodávanější ve své třídě v Evropě. Ani jedno z nich není ani z Rumunska, ani z Koree. :-)
13. 3. 2013 22:11
Ádovi navzdory -
- Renault nekrachuje a asi se k tomu ani nechystá.

(aniž bych chtěl být osobní - připadá mi, že někdo od této značky Ádovi svedl ženu, nebo tak něco - jinak si jeho chorobnou nenávist k Renaultu neumím vysvětlit
;-) ).

Renault je výrobcem ryze spotřebních aut a jako takový je v Evropě poměrně hodně úspěšný. Pokusy o prémiovost značky je asi fakt nesmysl a raději by se měli soustředit na část trhu, kde mají už své jisté a můžou spíš jen získat.
Podle mě není nejmenší důvod pochybovat o tom, že jejich vozy patří v segmentech, kde prodávají nejvíc (Clio, Megane, Scenic,...a dále užitkové Mastery a Traficy) k tomu lepšímu.
Proč se cpát někam, kam mne nikdo nezve... ;-)

Budou-li nadále zvyšovat kvalitu stávajících stěžejních modelů, nemůžou šlápnout vedle!
Rozbalit vlákno
0