Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ring Wars: Seat odpoví na rekord Renaultu, přijde odlehčený Leon Cupra!

Seat se nehodlá vzdát titulu nejrychlejší předokolky na Nürburgringu a čas Méganu RS 275 Trophy chce pokořit jeho vlastními zbraněmi – odlehčením Leonu Cupra.
Zpět na článek
18. 6. 2014 14:34
18. 6. 2014 14:55
18. 6. 2014 15:56
18. 6. 2014 22:39
18. 6. 2014 20:17
18. 6. 2014 22:29
19. 6. 2014 09:50
18. 6. 2014 19:30
18. 6. 2014 22:14
19. 6. 2014 07:07
18. 6. 2014 22:28
18. 6. 2014 16:37
18. 6. 2014 16:42
18. 6. 2014 16:56
18. 6. 2014 17:21
18. 6. 2014 18:57
18. 6. 2014 20:10
18. 6. 2014 21:51
18. 6. 2014 20:09
18. 6. 2014 17:31
18. 6. 2014 18:34
18. 6. 2014 18:51
18. 6. 2014 20:02
18. 6. 2014 20:33
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2014 14:09
tak to je genialne
renault to zajazdil bez zadnych sedaciek.... este vyhodit sedadlo spolujazdca a cas bude o dalsie 2 sekundy lepsi >:D ... tomu vravim ojeb po francuzsky .. alebo inak povedane zufalost si ziada zufale ciny

mam tusaka ze seat ked sa do toho obuje aspon z polovice tak ako rendlik tak ho pekne rozdrti... to bude zase v renaulte pruser ...

seat to zmakne lavou zadnou a bez velkych ovacii :yes:
Rozbalit vlákno
45
18. 6. 2014 14:22
Re: tak to je genialne
Uvidíme jak Seat odpoví. Zatím je průser spíš to, že nejnovější technika VW koncernu a jejich nejlepší HH nestačí na potuněnou o generaci starší techniku od Renaultu. ;-)
18. 6. 2014 14:25
Re: tak to je genialne
Potuněnou? No, já bych to nazval spíš polozávodní. Vyházet vše z auta oproti podstatně drobnějším úpravám je setsakra rozdíl.
Na času nové M4 je vidět, co obecně udělají závodní pneu...
Avatar - fOE
18. 6. 2014 14:38
Re: tak to je genialne
On je uz nekde znam cas M4 z NS? Nemyslim ted jedno ostre kolo kterym se tu hojne argumentuje, srovnavejme srovnatelne... tedy tovarni cas vs. tovarni cas?
18. 6. 2014 14:42
Re: tak to je genialne
Někomu stačí sundat řemen z klimy a potunit auto izolepou za pět korun, jinej zoufale vyhazuje sedáky a prosí tuningáře o lepší podvozky a vejfuky. A to vše kvůli 4 vteřInám. >:D
18. 6. 2014 15:08
Re: tak to je genialne
Jasně Josi, viz můj příspěvek níže ;-) Někdo věří jako ovce, že Cupra těch 7:58 dala v téměř čisté sérii a s prstem v nose, někdo zase věří těm, co poskytují videa s časem, telemetrická data a nebojí se přiznat rozsah úprav :-!
18. 6. 2014 15:12
Re: tak to je genialne
Ano, přiznali to, jak píše webpaja, polozávodní auto... :-!
18. 6. 2014 15:15
Re: tak to je genialne
Já si ovšem myslím, že ta Cupra byla více méně stejně poladěná a indicií na to je víc než dost.
Avatar - white label
18. 6. 2014 15:32
Re: tak to je genialne
Tak proč raději rovnou nepíšeš (věcně a konkrétně) o těch tvých "indíciích".
Kaprfíldů co všechno ví, aniž by u toho byli už je tady snad dost.... ;-)
18. 6. 2014 15:18
Re: tak to je genialne
Teď otázka, jak interpretovat informaci, že to Seat zajel bez klimy. Jestli měl jenom vyplej "větrák" nebo jestli byl vykuchán (chladič klimy, kompresor, výparník, chladivo, hadice... to těch 40 kilo klidně udělá).
18. 6. 2014 18:37
Re: tak to je genialne
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 21:51
Re: tak to je genialne
...že jsi trapák, to víme, ale že budeš soutěžit v hlouposti s topkem, to je novinka.....
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2014 14:29
Re: tak to je genialne
renault sa uz odhodlal k zufalym cinom.... mozno by to chcelo este skusit najst nejakeho 50 kiloveho sofera ktory by to s meganom RS zlepsil o dalsie 2 sekundy .. to vidim ako dalsie vylepsenie megana rs po pripadnej dalsej porazke od cupry
>:D hodne zdaru megane >:D

cupra :yes:

vidim to tu opat na 200 prispevkov o tom aky je megane genialny .. to sa nasmejeme zase
Avatar - fOE
18. 6. 2014 14:37
Re: tak to je genialne
Chapu ze je to zmena, obycejne se tu lidi smeji spis tobe.

Ale ani tady ti to tak uplne nevyslo. Do ted se ona legendarne rychla cupra neda koupit, upravama taky nebyla zrovna skromna a vlastne do dnes poradne nevime co vse melo to auto jine. V tomto je pristup renaultu, rict co vsechno upravil na rovinu, ferovejsi.

Uvidime, minule seat vyhodil klimu, ted treba taky vyhodi i zadni sedadla a prida dalsi drobnosti nad ramec brzd, pneu... Kazdopadne to ze ani s upravenou cuprou, tedy s o generaci novejsim autem s vyssim vykonem to na, sice vic upraveny, ale stale staricky a slabsi megane nestacilo je kdyz nic jineho prave dukazem toho ze divize renault sport umi.
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2014 14:39
Re: tak to je genialne
presne tak... teraz sa smejem ja , ale je rozdiel v tom ze ja na to mam dovod :yes:
18. 6. 2014 18:24
Re: tak to je genialne
Ty sa môžeš smiať akurát tak na vlastnej blbosti.
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 21:54
Re: tak to je genialne
zrcadlo?
Avatar - Emel
18. 6. 2014 14:34
Re: tak to je genialne
Už jsem ti to psal i jinde.. slušelo by se trošku respektu k autu, jehož čas na NS kraluje už nějaký ten pátek.

Vyhození klimy z Cupry ti jako zoufalý čin nepřipadá?
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2014 14:38
Re: tak to je genialne
hlavne tu poniektorym v prvom rade chyba respekt k ludom.... ja nech napisem cokolvek tak vzdy mi niekto napsie ze si bud vymyslam alebo teoretizujem alebo som absolutne mimo ( zato kazdy iny je tu profesional automechanik sofer, tester, dizajner, vyvojar ktory sa vsetkemu rozumie ) ... proste ja som asi virtualny... ja asi ani nejestvujem nedycham nejem nejazdim... som astralna hmota ktora len vymysla.... moj nazor a moje skusenosti su samozrejme vzdy len bohapuste vymysly bez kuska vahy, ..... co napisem je kadzdemu na smiech ( cest vynimkam ), vlastne tu nemam sancu nikomu nic dokazat.... je to zbytocne ... pravdy sa nedovolam... kazdy ma klapky na ociach.... ja asi nejestvujem ....takze respekt k autam si nechaj na inu debatu... ked nebude respekt k ludom tak moj respekt k istym autam je to posledne co ta moze trapit.....

este by som chcel dodat ze ja tu nikoho nikde neodsuduzjem, neposmievam sa mu ( ak si nahodou niekto nevsimol ) , beriem iny nazor ako fakt... ako kritiku a dovod na debatu a vymenu nazorov a nie ako dovod na urazku alebo posmech....

kazdopadne cupra rendlika porazi... tesim sa na to :yes:
18. 6. 2014 14:54
Re: tak to je genialne
Tak až se ti konečně podaří říkat ve většině případů pravdu, tak se možná toho respektu dočkáš :-) Zatím ses mi na všechny otázky, na které jsem ti podal přesvědčivé důkazy, odmlčel.... a že jich bylo. Hlavně máš problém v tom, že naprosto nejsi schopen akceptovat to, že někdo jiný může mít jiné priority než ty, a proto tak často narážíš.
Avatar - Emel
18. 6. 2014 15:40
Re: tak to je genialne
Co jsem napsal já? Že by si Megane jako dlouholetý vládce smyčky zasloužil více respektu, ať už v tom souboji skončí první nebo druhý. Že i Seat z auta kde co vyházel, jen o tom jaksi nikomu neřekl.

Jaká je tvoje odpověď? Slohové cvičení na téma "jak mě nikdo nebere vážně" a k tomu jedna věta, že cupra porazí rendlíka. To je ta diskuse, kterou mám brát vážně?

Uvědom si, že obsahová bohatost = množství a kvalita relevantních informací / délka příspěvku. A teď si podle tohoto vzorečku oboduj svůj (své) příspěvky... a máš odpověď.
18. 6. 2014 18:45
Re: tak to je genialne
Nikomu neřekl není přesné. Jen detailnější specifikaci pustili několik dní po prvotním oznámení (kdy už zájem do značné míry opadl). Mám takový pocit, že některé zprávy mluvily i o DSG. Takže tohle zvládnuté neměli a Renault to udělal čistěji.

Můžeme jen doufat, že dodrží slovo a stejnou specifikaci si budeš moci koncem roku objednat.
18. 6. 2014 18:26
Re: tak to je genialne
No hádaj, prečo asi nemáš rešpekt...
Možno sme všetci blázni, iba ty si lietadlo.
18. 6. 2014 15:38
Re: tak to je genialne
no kto che bit palicu si najde ....ale ti topere tebe bude treba najst viac ako len tu palicu vlastne hej ty si najdi aj tu palicu >:-[]
18. 6. 2014 18:28
Re: tak to je genialne
On ju už našiel... [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 22:00
Re: tak to je genialne
>:D >:D >:D >:D >:D >:D co to jeeeeee ?
Avatar - white label
18. 6. 2014 22:05
Re: tak to je genialne
To jsme přece natáčeli s tebou na srazu, byls pod parou, tak už si to asi nepamatuješ. Máš to ještě pořád tak zaRudlé? >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 22:23
Re: tak to je genialne
...jj, mám mozoly na ruce.... tobě už vyndali z hlavy stehy? >:D >:D >:D >:D ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2014 22:45
Re: tak to je genialne
Tak ty už si ani nepamatuješ, že já jsem to celé natáčel na kameru?
No, po tolika úderech paličkou na maso do tvé hlavy se ti ani nedivím. >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 23:12
Re: tak to je genialne
já se bil do hlavy, že došla šlehačka >:D ...takže ty jsi měl radost z utrpení bližního svého? ....tak to ti neřeknu, kam jsem ti vypustil ty cvrčky.... >:D >:D ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2014 23:37
Re: tak to je genialne
Cvrčka si měl sebou jen jednoho a podle kamer na toaletách sis ho naštěstí zase odnesl zpátky domů. >:D >:-[]
18. 6. 2014 15:46
Re: tak to je genialne
bez respektu ... oco ide celemu vw? treba si priznat ze jednoduchona najlepsich im stale nieco chyba dnes si nikto neposmenie ani na r32 ake polo, ibiza? v cr tak fabka rs 1g >:D >:D golf gti je mamickovske auto golf r :-) 300ps 4x4 a neviem co vsetko aj tak si skor urobil hanbu >:D renault sport navzdy alebo este dlho bude nr 1 pripadne ford alebo nieco japonske ...
a toper neviem oco ide tebe keby ti platili za hlupost tak si na titulke forbes :-)
Avatar - white label
18. 6. 2014 16:33
Re: tak to je genialne
Třeba zrovna ten Golf R teď "urobil hanbu" VW, když vyhrál srovnávačku hh v prestižním časopisu EVO, kde porazil i MRSC. :-O :*)
18. 6. 2014 22:39
Re: tak to je genialne
Ovšem Rko je s 300 koňmi a čtyřkolkou už jinde. VW patří poklona za to, že je schopen nabízet takové auto s docela působivou cenovkou... :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:04
Re: tak to je genialne
EVO už je doma a chystám se na něho, naprosto peckovní číslo! Mimochodem, Golf prý vyhrál kvůli tomu, že má 5 dveří (mi někdo říkal) >:D >:-[] >:D :*)
Avatar - white label
19. 6. 2014 13:58
Re: tak to je genialne
Tak určitěěě.... >:-[] zrovna v EVO museli být z těch pěti dveří úplně na větvi a ve finále to rozhodlo, to 3dv. G7R by u nich naopak určitě neměl vůbec šanci. ;-)
EVO je skvělé, a tohle číslo je opravdu neuvěřitelně našlapané.
Třeba u textu o G5 GTI jsem měl chvílemi dojem, že mi to přečetli přímo z hlavy (podobně zřeba u článku o Fuegu). :yes:
Avatar - Emel
18. 6. 2014 16:38
Re: tak to je genialne
Celému VW jde o to prodat co nejvíc aut za co nejvíc peněz. Tečka.

Proto jsou nadšení z Golfu GTI... je to přesně to, co většina zákazníků chce a za co je ochotna zaplatit. Golf prodá dvakrát víc aut než kterýkoli z konkurentů a to je to jediné první místo o které automobilce opravdu jde.
Avatar - _Karel_
18. 6. 2014 22:51
Re: tak to je genialne
Myslím, že jsi vystihl naprosto přesně filozofii VW. Není nic špatnýho na vydělávání peněz, ale může jít ruku v ruce i s jinými hodnotami. Smutná doba.
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:05
Re: tak to je genialne
A jaké jiné hodnoty máš na mysli?
Avatar - Emel
19. 6. 2014 09:53
Re: tak to je genialne
Produktem této "smutné doby" je Cupra za necelých 700 s 280hp... já bych to neviděl tak černě ;-)
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:06
Re: tak to je genialne
Jojo s prstem v nose >:D
No a bude to auto vubec v prodeji, kdyz jeste nejsou schopni dodat toho rekordniho Leona ze zacatku roka?
Takze vykuchat pristrojovku, sedacku spolujezdce, calouneni, nahodit uz radsi slicky, precipovat atd. Tomu rikam s prstem v nose a bezne pouzitelny HH >:D
18. 6. 2014 19:17
Re: tak to je genialne
Takové auto už mají: [odkaz] ;-) Základní cena je 70 tisíc € (bez DPH).
18. 6. 2014 16:30
Re: tak to je genialne
Takze ojeb po francuzsky su vyhodene zadne sedacky ved ty nevies ani co pises. Az na to ze Seat mal auto oblepene lepiacou paskou a s vyhodenou klimou, ale no co uz. A mali tam vobec zadne sedacky alebo co tam este nemali? Ak nie tak to bude ojeb po spanielsky?
18. 6. 2014 18:22
Re: tak to je genialne
Píš slušne, slečinka.
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 22:06
Re: tak to je genialne
....dneska zabíjíš >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:08
Re: tak to je genialne
Hodnota příspěvku je přímo úměrná řidičským zkušenostem autora :-)
18. 6. 2014 14:34
odlehcenej ?
me prislo ze ta Cupra Performance co zajela record byla jiz taky odlehcena, treba o zpetne zrcatko ktere na videu schazi >:D o zadnich sedackach, kufru nebo clime nemluve, to meli radsi zabalene do maskovacich folii aby nebylo videt dovnitr :-!

mimochodem daj se najit i informace ze dany Leon mel vyfukovej system od Supersprintu, a ten na bezne Cupre nejdem leda pokud si ho od Supersprintu poridime za cca 4500 euro (bez svodu) :-)

a co si budem nalhavat, Seat to zmedializoval asi tolik ze kdyby to nezverejnili nektere servry o autech, tak by otom vedel mozna tak vratnej na severni smicce, a asi vedeli proc, to auto bylo upravene jiste vic nez si myslime
Rozbalit vlákno
12
Avatar - N6600
18. 6. 2014 14:55
Re: odlehcenej ?
"mimochodem daj se najit i informace ze dany Leon mel vyfukovej system od Supersprintu, a ten na bezne Cupre nejdem leda pokud si ho od Supersprintu poridime za cca 4500 euro (bez svodu)"

Mas k tomu niekde nejake blizsie info? Celkom ma to zaujima... Vopred dik.
18. 6. 2014 15:56
Re: odlehcenej ?
ale notak..... zadej do googlu ne? :-)
Avatar - white label
18. 6. 2014 16:34
Re: odlehcenej ?
Google má teď nějaký nový "filtr na pravdu"? ;-)
18. 6. 2014 22:39
Re: odlehcenej ?
kna kazdem sprochu pravdy trochu, je uplne fuk jestli to je nebo neni pravda, maskovanej Leon o kterem vlastne verejnost nevi vubec nic zajel rekord a vlastne se ani nevi jestli v tom stavu v jakem zajel ten rekord to auto pujde i koupit, to co je v prodeji ale 100% neni to co zajelo rekord
18. 6. 2014 20:17
Re: odlehcenej ?
Ty ho snad v nabídce Supersprintu vidíš?
18. 6. 2014 22:29
Re: odlehcenej ?
jaj na strankach neni to je pravda, mam pdf cenik pro Q3 2014, tak snad brzo i na strankach
19. 6. 2014 09:50
Re: odlehcenej ?
Pořád mi to ale neštimuje. Je to přeplňovaný motor a dělají ho i v silnějších verzích. Kdybys chtěl podvádět, proč bys použil aftermarket výfukový systém za 4500 €, když dovnitř stačí strčit silnější verzi (s patřičným příslušenstvím)? Mohla by stačit jiná mapa, o životnost ti asi nepůjde.
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:09
Re: odlehcenej ?
Jojo tak nejak. Ze nenatocili nebo nenafotili to auto jak vypada, ze nenechali kouknout reportery pod poklicku ;-)
Zacina to mit se seriovymi HH na bezne pouziti pramalo spolecneho
18. 6. 2014 19:30
Re: odlehcenej ?
Co se zrcátek týče, na oficiálním videu vidět byla (jak v garáži, tak na okruhu). Například 1:04 v tomhle videu: [odkaz]
18. 6. 2014 22:14
Re: odlehcenej ?
Vnitřní zpětné zrcátko..... To na tom videu jasně chybí.
19. 6. 2014 07:07
Re: odlehcenej ?
No jo, stejně tak clony. To trochu přehání. V tom případě předpokládám, že měl Gené předepsanou dietu a jel to na lačno. >:-[] Jsem zvědavý, jestli ti tedy dají možnost se z továrny těhle věcí zbavit.
18. 6. 2014 22:28
Re: odlehcenej ?
nemyslim vnejsi, ale vnitrni
18. 6. 2014 15:00
Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edicion.
Tak to máme: Klimu ven, speciální brzdy, speciálni pneu, speciální výfuk za 4500 EUR a izolepu. Dále možná sedačky a tlumící materiály venku. Sériově silnější motor a lehčí karoserie, nejmodernější technika. A jako bonbónek si takový vůz nelze od továrny pořídit. Copak uděláme dál? Přemapujeme na 300 ps? Pozveme si celou bývalou divizi týmu WTCC, aby poladila podvozek? Dáme Cupru do ruky továrnímu jezdci typu Gene, nebo rovnou pozveme Alonsa a potom se vší slávou "sfoukneme jako svíčku" 5 let starý né více potuněný Megane? Tak tomu říkám skvělá práce Renault Sport... už jen tím, co všechno musí u Seatu udělat aby porazili starce. >:-[]
Rozbalit vlákno
23
18. 6. 2014 15:05
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Můžeš tu kvičet, jako píchlý prase, ale na Meganu jde vidět, že je starý a schopnostmi na limitu. Vyhrál, je lepší, ale on tím prakticky končí.
Seat je 4 vteřiny za ním, ale ten je teprve na začátku. Výrazně překonat Megana pro něj nebude problémem. ;-)
Tam jde spíše o situaci, že Seat nestojí navrcholu "potravního řetězce" koncernu, jako je tomu v případě Renaultu. Takže se uvidí, co mu Němčouři dovolí. Já o schopnostech a možnostech toho auta nepochybuji, je více než povedené. ;-)
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:12
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
No kdyz myslis ze je na zacatku ;-)
Hlavne to "vyrazne prekonat nebude problem" je dobre ;-) Kolik to dela presne, 20s, 30s?
V cem je vice nez povedene? Ze ma motor z Golfa R nebo ze ma koupeny stavitelny podvozek? Zbytek je o nicem ;-)
Edit: Jen trochu pribrzdi optimismus, 7:45 ma R8 V10. Snad nechces tvrdit ze vas supersport nestoji za nic a trumfne ho o 10 s tuctova predokolka za 600tis >:-[]
Avatar - white label
18. 6. 2014 15:37
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Jestli na začátku těžko říct, každopádně nás Cupra R ještě čeká.
Jaký koupený stavitelný podvozek? Cupra má koncernové DCC v základu i u běžné nonperformance verze, kdežto MRS má Ohlins za masný příplatek! jen u absolutně vrcholné limitky 275 T. ;-)
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:40
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
A ten stavitelny podvozek sam koncern vyviji a vyrabi, nebo na nej ma dodavatele?

PS: a jaky tam vlastne byl podvozek pri rekordu, da se to dokazat, kdyz zapirali tu klimu i interier polepy? To samozrejme myslim obecne, pac tezko obema neco dokazeme
Avatar - white label
18. 6. 2014 15:51
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Vývoj DCC je v režii koncernu.
Opravdu dokazovat cokoli by museli všichni, jinak to postrádá smysl.
V principu úplně stejně se můžeš ptát, jestli se dá dokázat, že je (bohatý) oficiální seznam kuchání Renaultu kompletní.
18. 6. 2014 15:58
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Jsou automobilky, které se nechovají jako malé děti a dá se jim věřit. Až bude při dalším rekordu SEAT stejně transparentní jako Renault, tak mu každý pogratuluje a přijme rekord jako další výzvu.
18. 6. 2014 15:14
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Ten stařec je stále lepší, než (podle všecho) celkem výrazně potuněný, předsériový prototyp neobjednatelného auta a mimochodem ukázka toho nejlepšího, co VAG koncern v HH umí. I kdyby Seat zajel 7:30, tak dokud to auto nebudeš moct mít, NENÍ to série a rekord je neplatný. král Nordschleife je od roku 2006 jasně daný a můžeš tady kvičet jako píchlé prase ;-)
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:16
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
7: 30 neblazni >:D
Ted uz bude kazde zlepseni stat spoustu penez a treba u Leona to bude oproti standardni Cupre 280 asi hodne jiny auto, jinak se pod 7:50 nedostanou.
18. 6. 2014 15:23
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Souhlas, kdyby se s Cuprou chtěli dostat pod 7:50, bude to chtít plno námahy a peněz. Ale jejich ovečky jim budou stejně papat to, že je to vlastně na chlup stejná Cupra, kterou můžeš mít už za 650! Ty vole, to je přece přesně ta, co rozsekala toho blbýho Megana za 1,1mil ! >:D
Avatar - white label
18. 6. 2014 15:27
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Nemusí to být ani těch 7:50, logicky bohatě stačí lepší čas, než má MRS 275 T. Jde o překonání "rekordu", nikoli časového limitu.
18. 6. 2014 15:31
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Pokud do toho půjdou, tak to bude chtít trochu lepší čas. Jinak ji to Renault rychle vrátí.
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:37
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Obe auta maj porad co kuchat >:D Pak nastoupi dalsi neseriove dily jako karbonove strechy, kapoty, odlehcena skla a za chvili z toho bude LaFerrari >:D
Avatar - white label
18. 6. 2014 15:39
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Jako, že Renault pak vyhodí i sedadlo spolujezdce a místo volantu nafasuješ sikovky (zdravím woodyho)? >:D
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:35
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Ty auta budou asi stejne na hrane a kazde zlepseni obou bude stat stejne penize. Asi ted pujde jen o to kdo vykucha vice a kolikrat nas jeste seznami se svymi holejsimi a holejsimi liomitkami.
Bylo zajimave pozorovat jak stary rekord u Renaultu byl oznacovan za podvod, ale dnes uz se to da tvrdit o kazdem z techto aut asi s jistotou. Serivky to proste pri stanoveni rekordu nebyly ;-)
18. 6. 2014 19:49
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Když z něj vyhodí nějaký balast, přihodí 50 koní, možná další upgrade brzd. To pořád není maximum toho, co zvládnou, musí se to však také prodávat. Kdyby do toho chtěli opravdu šlápnout, tak postaví silniční verzi Leonu CR. Neprodalo by se to, ale rekord by byl (jako za časů R26.R, což bylo také relativně extrémní auto), alespoň na chvíli.
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:14
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
se právě obávám, že RS275 je R26R v bledě modrém a taky to jen bude stát na showroomech a blikat na plochách nemajetných fanoušků...
18. 6. 2014 15:59
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
nastesti on ten Megan brzo fakt skonci, pristi generace ma prijit kdy, pristi rok, naprezrok? >:D
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:11
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
No ono samotný fakt, že bude nová generácia nemusí nevyhnutne znamenať, že nový Megane RS bude ostrejší či rýchlejší. Zober si Clio, ktoré medzigeneračne mierne vymäklo (nie že by to bolo zlé, ja naopak väčšiu univerzálnosť kvitujem), je možné, že nový M RS už nebude to ultimatívne okruhové náradie, ako teraz a tam mu ani vyšší výkon nemusí na nový rekord Ringu stačiť.
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 20:58
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
Je pravda, že poslední Clio RS vyměklo, ale nezoufej, nejpozději na jaře přijde ostřejší verze CRS ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:15
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
No už jim to právě trvá nějak moc dlouho... ;-\
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 22:08
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
...nechceš se vrátit k P301 a Rapidu? tam je tvoje parketa .... >:D 8-s >:-[] :no:
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:16
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
au >:D
18. 6. 2014 19:40
Re: Seat Leon Cupra 280 (290 - 300) Ilusion performance edic
A kdo si myslíš, že ten čas zajel? Nebyl to snad Gené?
Avatar - Choochoo
18. 6. 2014 15:20
Odlehcena Cupra
Proc ten rekord neprekonaj kdyz uz to auto maj?
Zatim by byli ve stejne pozici jako doted. Meli by rekord s autem, ktere stejne nenabizi k prodeji, takze zadna zmena >:-[]
Rozbalit vlákno
18
18. 6. 2014 15:28
Re: Odlehcena Cupra
Samozřejmě, že tu odlehčenou verzi už mají. Vždyť s ní zajeli ten rekord. Ale teď trochu vážněji. Problémem Cupry asi nebude rychlost. Tam na tom bude asi stejně jako Mégane RS. Horší je, Cupře chybí Auto Emotión. Cupra 280 PP je oproti Méganu RS 275 Trophy poněkud nudná a sterilní. Alespoň dle těch, kteří měli možnost srovnání.
18. 6. 2014 17:15
Re: Odlehcena Cupra
To se tak někdo má, mám ji slíbenou na srpen. Pak ještě někde dohnat Megy RS...
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:17
Re: Odlehcena Cupra
thomasino se nechá překecat bych tipl, když nic jiného nevyjde...
Avatar - woody-alien
19. 6. 2014 10:29
Re: Odlehcena Cupra
Určitě. Ale jedině když mu pája zaručí vítězství v "testu". Prej běžná praxe. >:D
Avatar - iudex
18. 6. 2014 18:29
Re: Odlehcena Cupra
Už ho ponúkajú, Autoexpress ho už testoval a boli z neho dosť nadšení. To má váhu o to viac, že súčasne AE ako jedna z mála redakcií skúšala už aj Megane 275 Trophy a teda vedia porovnať: [odkaz]
18. 6. 2014 18:53
Re: Odlehcena Cupra
Jen z toho Mégana byli v Británii nadšení ještě víc. A nejen v Autoexpressu.
[odkaz]
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:01
Re: Odlehcena Cupra
Z tohto mi to moc nevyplýva: We were the only title to drive both the Renaultsport Megane Trophy 275 and the Leon Cupra SC 280 Performance Pack back to back on the Nurburgring, and while both are blisteringly fast they go about their business in very different ways. For starters the Cupra's 5bhp advantage feels more significant than than the numbers suggest out on the track. There's an immediacy to the throttle response and a more free-revving feel to the engine, plus the manual gearshift to is much slicker allowing you to flick the lever around its gate rather than ramming it home in the Megane.
18. 6. 2014 20:05
Re: Odlehcena Cupra
Vybral jsi si jen kousek. Koneckonců ty 4 hvězdy pro Cupru 280 PP oproti 5 hvězdám pro Mégane RS 275 Trophy něco naznačují.
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:16
Re: Odlehcena Cupra
A čo tak ten záver?
It's the Cupra that puts its power down better on the exit of corners though. The combination of sticky Michelin tyres and the VAQ electronically-controlled limited slip differential (which can send up to 100 per cent of the power to the outside front wheel) creates phenomenol traction that will have you shaking your head in disbelief. And perhaps the most remarkable thing about this Cupra is we know when you dial the adjustable dampers to comfort on public roads, the supple suspension is perfectly suited to everyday use - far more so than the Megane.
Zrovna tá posledná veta je pre mňa ako človeka, ktorý auto používa najmä mimo okruhu, kľúčová. Teda že Cupra PP je na okruhu porovnateľná s Meganom 275 Trophy, ale na bežných cestách ho svojou použiteľnosťou ďaleko predčí (platí ekvivalentne aj pre bežnú Cupru a M RS).
18. 6. 2014 20:44
Re: Odlehcena Cupra
Předčí ho komfortem a ztrácí v zábavnosti. A pro redaktory je ten FUN faktor u HH asi důležitější než komfort na dlažbě. Proto dostal Mégane 5* a Cupra jen 4*.
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 21:10
Re: Odlehcena Cupra
Takže je to stále dokola :-) Cupra je fajn auto, rychlé auto, ale trochu tomu chybí ten FUN faktor. Adaptivní tlumiče budou taky bezva. Z MRS Trophy jsou opět nadšenější, co se zábavy týká. A ke všemu je zase králem Ringu ;-) Ale je fajn že jsou taková auta jako Cupra a MRS a že se hecují :-)
Jsem zvědavý, jestli bude mít Seat koule na to, aby bez větší historie udělal tak extrémní auto. Megane už jednou měl vykuchaný model, dokonce s karbonovou kapotou a plexi místo zadních bočních skel a místo zadního skla (k tomuto nyní ani nešáhli), sice se tehdy netrefili do správné doby a měli problém je prodat, ale dneska je o ty nové verze Trophy dost zájem co vím a je problém je pro potencionální kupce sehnat. Tentokrát nezašli až tak daleko jako s R26.R, takže kdyby chtěli, dá se ještě mírně zvýšit výkon na 300 koní (jezdí spousta upravených Meganů s rozumným navýšením na 290-310 koní), dají se dát ještě lehší kola (i já mám na MRS o 2.5kg na kuse lehčí kola než teď ta rekordní verze), dá se dát menší ET a zvětšit rozchod a dát širší pneu (taky příště dávám 245mm místo 235mm a díky ET mám plus 20mm), především se dá ale výrazně vylepšit aerodynamika (a nemyslím tím šaškovsky páskou oblepit spáry jako Cupra), např. dole vpředu větší lízátko, nějaká křidélka na boku ala R8 GT >:-[] apod. Především když jsem koukal na to rekordní kolo, je tam podle mě ještě trochu rezervy, aby se povedlo zajet o pár vteřin lépe i s aktuálním autem, jen to chce dlouho zkoušet. Ono ale není vůůůbec jednoduché zajet tak náročnou trať jako je Nordschleife bez malých chybiček, leda by angažovali Sabine ;-) :-)
Osobně si myslím, že za dva roky až bude nové Scirocco R, že si dají hodně záležet na tom, aby ho napěchovali TOP technikou (i nyní ty adaptivní tlumiče pro ně vyrábí Monroe, co jse viděl na svém předchozím GGTI VI - ale třeba se VW podílí na vývoji, těžko fakt říct), vytáhli z 2.0T výkon přes 300 koní (nejlépe použili pětiválec z TT-RS) a pokusili se o další rekord. Seat nemá u VW být ten nejlepší, určitě se budou snažit to přesměrovat na VW >:-[]
Avatar - Emel
18. 6. 2014 21:52
Re: Odlehcena Cupra
A co ten odstaveček o řízení? To je zase klíčové pro zážitek z jízdy...
Avatar - iudex
18. 6. 2014 22:35
Re: Odlehcena Cupra
Áno, to beriem. Inak dnes woody absolvoval predvádzačku s Cuprou a nejaké dojmy dal v debate Fotosúťaže (bol skôr sklamaný ako nadšený).
Avatar - woody-alien
18. 6. 2014 23:11
Re: Odlehcena Cupra
iudex: Ani ne zklamaný, jen jsem zřejmě podlehl dojmu, že do toho sednu a budu druhej nejrychlejší na Ringu. Hned za jazvou. >:-[]
Avatar - jazva
19. 6. 2014 09:43
Re: Odlehcena Cupra
keď sa naučíš ignorovať motorkárov a cyklistov, tak pôjdeš aj ty rýchlo. >:D >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
19. 6. 2014 10:31
Re: Odlehcena Cupra
Jo, řeknu Ronaultovi, aby mě to naučil. >:-[]
Avatar - Emel
19. 6. 2014 09:55
Re: Odlehcena Cupra
Tak koukej hodit aspoň odkaz, když už ne blog...
Avatar - woody-alien
19. 6. 2014 10:34
Re: Odlehcena Cupra
Máš to taky v SZ, aby ses nemusel šťourat ve Fotosoutěži. Vynadat mi můžeš stejnou cestou. ;-)
18. 6. 2014 16:08
GARÁŽOVÁ SMYČKA
Jakkoli chápu principiální urputnost soubojů, a nyní mám na mysli opravdu jen dané jednotlivé výrobce, pak některá diskusní angažmá ve vztahu k předmětné materii nechávají snad i rozum stát v odpadní jímce vlastní virtuální garáže. Je přece úplně jedno, za kolik dá renault či jaký který čí výrobce severní smyčku, nejdůležitější přece je, za kolik severní smyčku dáš... ty.

Ovšem pojďme dále: opravdu chápeš život za volantem výhradně skrzevá stopek? Ujasni si dopředu, jak chceš vůbec tu severní smyčku dát? S čvaňhákem cohiby v levém koutku, rozvalen na sesli jako paša, nebo tam chceš cedit v každé zatáčce tělní tekutiny na všechny strany? Tak si zklidni plakát, uhlaď mu rohy, hoď se do garážového klídku, a upřímně si přiznej, že i tvůj osobní a reálný čas kolem dvaceti minut by ve tvé garáži znamenal nebetyčný životní rajc...

P.S. Tedy ale, že Leon natrhne žaket meganu, o tom tu jistě nepochybuje nikdo, to si piš! :-!

BRAVO LEON :yes: :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
18. 6. 2014 16:16
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Pokud máš pocit, že se má Nordschleife jezdit "rozvalen na sesli"... já beru ty tělní tekutiny, přece tam nejedu jako turista.
18. 6. 2014 17:02
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Někdy ti to trochu drhne. Myslím jako v chápání... :*) ;-)
Avatar - Emel
18. 6. 2014 19:04
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Tak to pojďme trošku rozvést...

Jsou tu hotheče typu GTI, se kterými můžeš každý den jezdit do práce, v sobotu vzít rodinku na výlet a v neděli zajet na okruh. Fajn, nic proti tomu, kdo zná mé preference tak ví že tohle fakt kritizovat nebudu.

Když už ale mluvíme o Nordschleife, tak nějak tak očekávám, že mi bude adrenalin stříkat ušima (o ostatních tekutinách a otvorech bych raděj pomlčel), bez toho to prostě není ono. V Cupře, v RS, v GTI... třeba ve Swiftu.
18. 6. 2014 16:51
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
První odstavec je jasnej :yes: .

Jestli Leon bude jen okusovat Méganu nohavice zezadu nebo zvládne frontální útok je v zásadě fuk (kluci z Hondy se smějí, vědí, že za 6min to objede jen jeden správnej hatch ;-)). Jde o to, že hatch nižší střední s povyhazovaným vybavením nějak vnitřně nedávám.

A zpátky k prvnímu odstavci...99% z nás to může bejt putna...pokud auto primárně nejezdí na plaketu NS heftnutou na palubce.
18. 6. 2014 17:03
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Líbí se mi, jak to pojímáš dole, ano, první kus ze sourůmu, a ten poslat na trasu.
18. 6. 2014 17:06
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
...samosebou, už vidím jak řidič vyděšeně sleduje tmavnoucí oblohu a hledá putyku, kde přečká déšť s vědomím, že mu jeho závodní slicky neodvedou ani dvě deci vody zpod styčný plochy ;-)
18. 6. 2014 18:34
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Kámo priznaj sa, Ty si niečo pil...
18. 6. 2014 18:42
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Čučoriedkový džus... :-| :-) ;-)
18. 6. 2014 19:23
Re: GARÁŽOVÁ SMYČKA
Skvasím to, spálím to, schladím to, zkapu to, stočím to, piju to, chutná to... ;-)
18. 6. 2014 16:37
Rozseknuto?
Ani náhodou...veškerý dohady jsou tu zbytečný. Když to vezmu sumasumárum, pak mě zajímá čas továrního pilota na autě z šourůmu. S pneu, který tam sází výrobce v sérii, s funkční klimou, u hatche pak samozřejmě plnou výbavou.
To je čas, kterej mě zajímá...ale vlastně jen tak ze zábavy. Sám, stejně jako většina lidí tady si na reálný schopnosti auta pořádně ani nesáhnu, protože jeden z nejdůležitějších faktorů je mezikus ovládající kočár.
Tady totiž spousta z nás, internetovejch závodníků končí...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Emel
18. 6. 2014 16:42
Re: Rozseknuto?
Vím co chceš říct. Ale... co je to ta "samozřejmě plná výbava"? Senzory, navi, střešní okno, kůže?

Připustme, že si někdo může koupit hatchback i na něco jiného než na běžné ježdění do práce... a on ten Megane začne dávat smysl. Pro někoho.
18. 6. 2014 16:47
Re: Rozseknuto?
Máš standardní vybavení, bez kterýho prostě normálně neprodáš. Limitky s vylágrovanýma zadníma sedačkama, bez klimy, plexiskly, rámem a já nevím čím ještě, který končí na výrobním čísla 264 neberu.
Jejich osud až na pár nadšenců bejvá smutnej. Povinný postávání na salonu jako neprodejnej kus, následně dotace od výrobce a plaba za cenu nedůstojnou ven.

P.S.: Suplování řádnýho kupé Méganem mi prostě nepřijde jako reál, ale třeba se mýlím. Píšu za sebe a spousta jiných bude mít odlišnej názor (ale za mega už se není takovej problém rozhlídnout).
Avatar - Emel
18. 6. 2014 16:56
Re: Rozseknuto?
Limitku obvykle nebývá problém prodat, je tam slušná šance, že to auto půjde s cenou třeba i nahoru.

Řádné kupé za mega - to navazujeme na diskusi z minula, dobře. Myslíš Toyotu, Zetko, nebo ještě něco jinýho?
18. 6. 2014 17:05
Re: Rozseknuto?
BMW2, Audi TT...Šíro...prostě kupé. To, co si užívaj novináři a testovači na okruhu nech za sebou. Na čas z NS se můžeš vykašlat, jde o to, aby jsi se pobavil ty sám. A jestli to je stylem ujíždějícího předku, fungujícího samosvoru, nebo věčně neposednýho zadku je přece šumák... ;-)
Avatar - Emel
18. 6. 2014 17:21
Re: Rozseknuto?
O co je šíro víc kupé než Megane?

M235i, to by se asi dalo... 1.167.000... jsem po pravdě příjemně překvapen cenou... ale předpokládám, že tam pořád bude celkem značný rozdíl.

TT... co koupíš za mega?
Avatar - white label
18. 6. 2014 17:41
Re: Rozseknuto?
Šíro? Maximálně tak o ty beztrámové dveře. ;-)
Avatar - Emel
18. 6. 2014 18:57
Re: Rozseknuto?
To asi neberu ;-) . Ostatně... třídvířku u Renaultu taky říkají kupé... takže je vlastně vše v pořádku.
Avatar - white label
18. 6. 2014 19:59
Re: Rozseknuto?
Já vážně napsal beztrámové, místo bezrámové? :-O >:D
Když si koupíš šíro, budeš mít ve VT napsáno kupé, co budeš mít napsáno u MRS nevím.
18. 6. 2014 20:10
Re: Rozseknuto?
V technických průkazech se najdou různé špeky. ;-)
Avatar - woody-alien
18. 6. 2014 21:30
Re: Rozseknuto?
Ale je to od nich hezké, že odlehčili auto o trámy ve dveřích. >:D :yes:
Avatar - Emel
18. 6. 2014 21:51
Re: Rozseknuto?
Kolonka ve VT je asi to poslední co by mě trápilo...
18. 6. 2014 20:09
Re: Rozseknuto?
Už jsem chtěl napsat, že M235i i s nějakou výbavou koupíš pod milion, ale přesnější je pod 40 tisíc €.

Ceny TTS pořád nejsou, pokud vím.
18. 6. 2014 20:16
Re: Rozseknuto?
...dobře, tak trochu míň decentně. Se šírem třeba nebudeš vypadat jako v hatchi za dvěpade z výprodeje s velkými koly... ;-)
Avatar - woody-alien
18. 6. 2014 21:28
Re: Rozseknuto?
To je ale kruté. ;-) Ani podle mě Šíro není kupé, jen taková hra na něj. A jako v hatchi za dvěpade s velkými koly (jistě, přeháním, ale ne moc) jsem si dneska připadal v Cupře. Dneska jsem se trochu projel a přednost před GTI Perf. bych jí tedy nedal. ;-)
19. 6. 2014 06:12
Re: Rozseknuto?
...ale, to se rozepiš ;-) BLOG!!!
Avatar - woody-alien
19. 6. 2014 06:38
Re: Rozseknuto?
Máš to v SZ. ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2014 17:10
Re: Rozseknuto?
"Pro někoho" může dávat smysl v podstatě cokoli.
18. 6. 2014 17:14
Re: Rozseknuto?
Dávalo mi smyslu,
vypít celou Vislu.
Přijel jsem tam Meganem,
tam to pěkně roztáhnem.
V patách LEDky Leoní,
jestlipak mě předhoní.
Pak ve škarpě o půlnoci,
zkoušíme si vypomoci...
18. 6. 2014 17:31
Re: Rozseknuto?
:-) :yes: :yes:
Avatar - iudex
18. 6. 2014 18:34
Re: Rozseknuto?
Si zbytočne skromný s tým nesiahnutím si na limity. Gumy môjho auta, ktorým cez víkend nejaký milimeter zo vzorky ubudol, by vedeli rozprávať. >:D
Avatar - jazva
18. 6. 2014 18:51
Re: Rozseknuto?
už si mu dal konečne za uši aj ty? >:-[] ;-)
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:02
Re: Rozseknuto?
Od onoho víkendu dostáva tuším každý víkend. Viď SZ.
19. 6. 2014 06:12
Re: Rozseknuto?
Souhlas, je výborně zajetej a jak se dokázal držet v zatáčkách roadsteru s výkonovými parametry supersportu bylo působivý ;-)
18. 6. 2014 20:17
Re: Rozseknuto?
...to ten druhej iudexi... ;-)
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:33
Re: Rozseknuto?
Jasné a Ty si išiel ako dôchodca do Lidlu, čo? ;-)
18. 6. 2014 21:12
Re: Rozseknuto?
Já se jen snažil držet safety caru >:-[]
18. 6. 2014 19:23
měření pindíků začíná
Co k tomu jiného dodat, snad jen, že Renault pustil všechny úpravy do medií, nic neskrýval, omezená serie tohoto auta bude. Ze Seatu po delším čase vypadlo, že to nemělo klimu, že se lepilo. Co tam bylo dál jsou jen spekulace, které nepřispívají k věrohodnosti, že to bylo uplně čisté.
Nejvíc bych se zasmál, kdyby přišla jiná automobilka a zajela rekord. Osobně se domnívám, že takový Peugeot RCZ-R by toho byl schopen.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:04
Re: měření pindíků začíná
Osobne sa domnievam, že tak skoro iná automobilka ten rekord neskreše. A som presvedčený, že ani onen roky si zuby brúsiaci tristokoňový budúci tajpár to nedá (teda aspoň nie v "nevypitvanej" verzii).
18. 6. 2014 20:18
Re: měření pindíků začíná
...myslíš bez světelný tecniky, sedačky spolujezdce a pro jistotu i bez...znáčků? >:-[]
18. 6. 2014 20:22
Re: měření pindíků začíná
Honda to jsou jen zoufalci, teď jim dává napít Citroen ve WTCC. Co se týče sportovních modelů tak nemají v Evropě prakticky nic. Jo kde jsou ty časy S2000, CRX, Integra type R. Bohužel.
Avatar - iudex
18. 6. 2014 20:35
Re: měření pindíků začíná
No veď počkaj, keď prídu všetci Honda fans (rozumej dvaja: King a Šušu), tí Ti vysvetlia, že to je len geniálny taktický manéver od Hondy, ktorá čaká, kým sa dvaja bijú, aby vzápätí prišla s víťazným Civicom, ktorý všetkých vymaže. >:D
18. 6. 2014 20:47
Re: měření pindíků začíná
V pohodě, jitrnice co svět neviděl. Každý má svoje. Tak jako má GTI, webpaja, michalpneu atd. VW a škodovku, která je nejlepší ve vesmíru tak někdo má rád japonce někdo francouze, někdo hospodské poudačky. Tak to prostě je.
18. 6. 2014 21:11
Re: měření pindíků začíná
Tak teď jsi mě vážně pobavil...se škodovkou ve vesmíru :yes: ;-) Bravo Kasprik >:-[]
Avatar - woody-alien
18. 6. 2014 21:33
Re: měření pindíků začíná
Ale nějak divně vypadá ta Škodovka, co s ní jezdíš. >:-[] >:-[]
19. 6. 2014 06:09
Re: měření pindíků začíná
JJ, je to ošidný, pochválit to, co na mě působí dobře. Jakmile se to vochomejtne kolem VAGu, už je tu hned člověk na shortlistu fanatiků. Kdyby se Kasprik občas začetl pod jinými články a nešel primárně flamovat, prozřel by trochu ;-)
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 21:53
Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Cupra s perfomance packetem .....dostupná od července cena cca 70 tisíc + 17 500 za gumy

vice zde:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 22:00
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Ale že jim to trvalo !! >:-[] >:D
Nyní lehce s křížkem po funuse ;-)

Umí u Performance paketu i lepší sedadla? Ty nynější nejsou vyloženě špatná, ale stále tomu hodně chybí.
Avatar - white label
18. 6. 2014 22:07
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Hlavně to bude za "reálnou" cenu, na rozdíl od rekordního 275 T.
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 22:11
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
No co jsem si s mou bídnou angličtinou přelouskal, tak by mněly být v packetu i sportovní sedadla...asi ty co se momentálně dodávají za příplatek cca 33 tisíc, na fotkách mají seriovky a na přiloženém videu už jezdí pravě s těmi sportovními.....tak se v tom čert vyznej :-)

Jestli nebude ještě nějaká jiná verze, tak ty sportovní vypadají takto:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 22:22
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Tak ty vypadají už výrazně lépe, než jsou v základu. Ikdyž samozřejmě na Recaro to stále ještě nemá >:-[]
[odkaz]
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 22:31
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Tak otázkou je, jestli je pro seat taky nedělá Recaro >:-[] Novináři si je taky chválili...

Ty tvoje zase vypadají na lepší boční vedení... a

u Seatu jsou zase možná lepší i pro denní užívaní, ale ani ty základní nejsou špatné, sedí se v nich hodně podobně jak v těch z Leonu FR a pro člověka, který veme auto jednou za rok na okruh do Brna budou i seriovky stačit... :-)
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 22:35
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Boční vedení mají fantastické, ale je pravda, že nastupování je poněkud "komplikovanější" :-) Je to po ránu taková rozcvička, zvláště když si člověk dává bacha na ty boky sedáku, aby si je moc neohobloval >:-[]
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 22:37
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Jojo čet jsem včera tvůj příspěvek, že jsi škaredý na tchýni a nechceš jí ani svést >:-[] :-)
19. 6. 2014 04:29
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Pro tchyni jsou vždy vstupní dveře mezi zadními světly... ;-)
Avatar - woody-alien
19. 6. 2014 06:19
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Ty myslíš takhle....? :-O [odkaz] >:D >:D
19. 6. 2014 11:37
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
:yes: >:-[]
Avatar - iudex
18. 6. 2014 22:38
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Tak najlacnejšia cesta k Recarám je Focus ST a tie sú fantastické (jedna z mála vecí, v čom ST vyhráva nad konkurenciou): [odkaz]
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 22:40
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Ta ty jsou parádní...palec nahoru... :yes:
Avatar - Thomasino
18. 6. 2014 22:45
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Ve Focusu ST jsou jiná Recara, mají měkčí bočnice, ale také jsou super !! Když jsem jel poprvé ve Focusu ST II, tak mě tehdejší Recara nadchla (taky měkčí), teda celý Fo ST tehdy. To byl taky zárodek k pozdější koupi GTI >:-[]
Ale ve Focusu RS byla jiná Recara, ty samá jako má předchozí Clio RS a nynější Megane RS. Ale v Cliu RS se sedí o něco výše :-(
Avatar - Covenant
18. 6. 2014 22:51
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
No jak se sedí v těch sportovních od seatu budu vědět nejdřív v srpnu nebo září..do té doby je tu žádna Cupra ještě mít nebude. ;-\
19. 6. 2014 10:18
Re: Pro info ...Cupra s perfomance packetem
Jo, ale do těch člověk musí být speciálně prostorově designovaný, což třeba takový já nejsem :-)
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 22:19
Padni komu padni....
Megane RS je ve své třídě král NS.... na chvilku ho ostudně předjel rytíř ve zbroji polepené izolepou.... RS shodil sedlo, vyměnil bičík a je opět první.... na úpravách nevidím nic špatného, určitě nebudu mít krev v očích jako white >:D ;-) ...ten už odlehčil i o trámy...hurdisky zatím nechal .... >:D .... každopádně se těším na ten souboj a co všecko nám tu budou servírovat. Možná nejsme daleko době, kdy se nebude jezdit autem, ale jako na Slovensku, kde jsou v automobilismu nejdál, budeme chodiť na motore...
Bravo Megan, Bravo IzoCupra, Bravo Slovensko a dejte Jazvovi vozík z Lidla, on to stáhne na NS pod 5....
...ten pokrok, kde se zastaví! :-)
Tímto zdravím všechny kluky, co nám místo modré bublá oktan....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
18. 6. 2014 22:40
Re: Padni komu padni....
>:D To vieš, jazda na motore, to je ultimatívne štádium odľahčovania, k tomu sa Megane bude ešte dlho prepracovávať. >:-[]
Bt. Jazva a vozík z Lidla... si zabil. >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 6. 2014 23:14
Re: Padni komu padni....
>:D ;-) ho uplně vidím, jak je pritom vážný >:D
19. 6. 2014 04:30
Re: Padni komu padni....
...Vozík z Lidlu s Jazvou... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Frasier
18. 6. 2014 22:56
Pár pripomienok
Neuveriteľné. V časoch, keď výrobcovia súťažia v odrezávaní valcov z motorov pre lepšiu imaginárnu hodnotu spotreby na papieri, tu ide niekto vyčítať „nezmyselný“ závod automobiliek okolo ringu. Na portáli, kde by mali byť samí nadšenci jazdenia... Jasné, že ten závod nemá žiadne stanované podmienky, nie to ešte kontrolované. Ale veď preboha potom aj s patričnou nadsádzkou si treba interpretovať tie výsledky. Mégane vyhodil sedačky, výfuk a podvozok má od tunerov, a Leon má zalepené spáry a neskôr priznanú vyhodenú klímu. Proste je holt teraz Mégane najrýchlejší. A že nemá zadné sedačky? To je jeho chrakteristika, ani Mégane RS26.R nemal skoro nič. Nikde Renault netvrdil, že ide urobiť najrýchlejší a pri tom najvybavenejší a najpohodlnejší hotheč, podmienkou bol iba predný pohon pokiaľ viem. Tí, ktorí sa odvolávajú na definíciu hotheču, pokiaľ viem, vždy existujú takzvané biele miesta. Takže súdiac na základe úspechu Méganu, zrejme existujú ľudia, ktorí nepotrebujú najuniverzálnejší hotheč, a dovolia si trošku odkloniť od komfortu smerom k rýchlosti.
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2014 07:57
Autore autore...
Jaká škoda, že na auto.cz občas někdo pořádně nečte...
Pořád tady čtu, jak Mégane zajel rekordní čas s vykuchanými sedačkami a podvozkem za příplatek...

To není pravda!

Mégane R.S. má totiž aktuálně limitované edice dvě.

Jedna, to je Trophy, má 275 koní, v sérii Akrapovič a za příplatek Ohlins tlumiče a Michelin Pilot Sport Cup 2. Auto má pořád 4 sedadla.

Druhá, to je Trophy-R, která zajela rekord. Má 275 koní, v sérii Akrapovič, tlumiče Ohlins, Michelin Pilot Sport Cup 2 a je to pouze dvoumístné auto. Úspora 100 kg hmotnosti. V této specifikaci se jich vyrobí 250 ks. A tedy se jedná o 100% sériové auto bez příplatkové výbavy, které si klienti přesně stejně naspecifikované budou moct koupit v některých evropských zemích.

Tak jaké pochybnosti???

Btw. pro všechny diskutující: Nazývat Akrapovič, Ohlins a Michelin, špičkové dodavatele pro motoristický sport, "tunery", to je fakt síla....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
19. 6. 2014 10:39
Re: Autore autore...
Kde vidíš problém s označením tuner či tuning? Tuning znamená vylepšenie a tuner je ten, kto niečo (auto) vyladí k lepšiemu a to snáď sedí aj v prípade tohto Megana, nie? Nesmieš si to mýliť s pejoratívnym označením tuzing = zvoraný tuning, ktorý nepomôže (teda okrem ega majiteľa auta). ;-)