Novinky
me prislo ze ta Cupra Performance co zajela record byla jiz taky odlehcena, treba o zpetne zrcatko ktere na videu schazi >😁 o zadnich sedackach, kufru nebo clime nemluve, to meli radsi zabalene do maskovacich folii aby nebylo videt dovnitr :-!
mimochodem daj se najit i informace ze dany Leon mel vyfukovej system od Supersprintu, a ten na bezne Cupre nejdem leda pokud si ho od Supersprintu poridime za cca 4500 euro (bez svodu) 😄
a co si budem nalhavat, Seat to zmedializoval asi tolik ze kdyby to nezverejnili nektere servry o autech, tak by otom vedel mozna tak vratnej na severni smicce, a asi vedeli proc, to auto bylo upravene jiste vic nez si myslime
mimochodem daj se najit i informace ze dany Leon mel vyfukovej system od Supersprintu, a ten na bezne Cupre nejdem leda pokud si ho od Supersprintu poridime za cca 4500 euro (bez svodu) 😄
a co si budem nalhavat, Seat to zmedializoval asi tolik ze kdyby to nezverejnili nektere servry o autech, tak by otom vedel mozna tak vratnej na severni smicce, a asi vedeli proc, to auto bylo upravene jiste vic nez si myslime
"mimochodem daj se najit i informace ze dany Leon mel vyfukovej system od Supersprintu, a ten na bezne Cupre nejdem leda pokud si ho od Supersprintu poridime za cca 4500 euro (bez svodu)"
Mas k tomu niekde nejake blizsie info? Celkom ma to zaujima... Vopred dik.
Mas k tomu niekde nejake blizsie info? Celkom ma to zaujima... Vopred dik.
ale notak..... zadej do googlu ne? 😄
Google má teď nějaký nový "filtr na pravdu"? 😉
Ty ho snad v nabídce Supersprintu vidíš?
jaj na strankach neni to je pravda, mam pdf cenik pro Q3 2014, tak snad brzo i na strankach
Jojo tak nejak. Ze nenatocili nebo nenafotili to auto jak vypada, ze nenechali kouknout reportery pod poklicku 😉
Zacina to mit se seriovymi HH na bezne pouziti pramalo spolecneho
Zacina to mit se seriovymi HH na bezne pouziti pramalo spolecneho
Co se zrcátek týče, na oficiálním videu vidět byla (jak v garáži, tak na okruhu). Například 1:04 v tomhle videu: [odkaz]
Vnitřní zpětné zrcátko..... To na tom videu jasně chybí.
Tak to máme: Klimu ven, speciální brzdy, speciálni pneu, speciální výfuk za 4500 EUR a izolepu. Dále možná sedačky a tlumící materiály venku. Sériově silnější motor a lehčí karoserie, nejmodernější technika. A jako bonbónek si takový vůz nelze od továrny pořídit. Copak uděláme dál? Přemapujeme na 300 ps? Pozveme si celou bývalou divizi týmu WTCC, aby poladila podvozek? Dáme Cupru do ruky továrnímu jezdci typu Gene, nebo rovnou pozveme Alonsa a potom se vší slávou "sfoukneme jako svíčku" 5 let starý né více potuněný Megane? Tak tomu říkám skvělá práce Renault Sport... už jen tím, co všechno musí u Seatu udělat aby porazili starce. >😒]
Můžeš tu kvičet, jako píchlý prase, ale na Meganu jde vidět, že je starý a schopnostmi na limitu. Vyhrál, je lepší, ale on tím prakticky končí.
Seat je 4 vteřiny za ním, ale ten je teprve na začátku. Výrazně překonat Megana pro něj nebude problémem. 😉
Tam jde spíše o situaci, že Seat nestojí navrcholu "potravního řetězce" koncernu, jako je tomu v případě Renaultu. Takže se uvidí, co mu Němčouři dovolí. Já o schopnostech a možnostech toho auta nepochybuji, je více než povedené. 😉
Seat je 4 vteřiny za ním, ale ten je teprve na začátku. Výrazně překonat Megana pro něj nebude problémem. 😉
Tam jde spíše o situaci, že Seat nestojí navrcholu "potravního řetězce" koncernu, jako je tomu v případě Renaultu. Takže se uvidí, co mu Němčouři dovolí. Já o schopnostech a možnostech toho auta nepochybuji, je více než povedené. 😉
No kdyz myslis ze je na zacatku 😉
Hlavne to "vyrazne prekonat nebude problem" je dobre 😉 Kolik to dela presne, 20s, 30s?
V cem je vice nez povedene? Ze ma motor z Golfa R nebo ze ma koupeny stavitelny podvozek? Zbytek je o nicem 😉
Edit: Jen trochu pribrzdi optimismus, 7:45 ma R8 V10. Snad nechces tvrdit ze vas supersport nestoji za nic a trumfne ho o 10 s tuctova predokolka za 600tis >😒]
Hlavne to "vyrazne prekonat nebude problem" je dobre 😉 Kolik to dela presne, 20s, 30s?
V cem je vice nez povedene? Ze ma motor z Golfa R nebo ze ma koupeny stavitelny podvozek? Zbytek je o nicem 😉
Edit: Jen trochu pribrzdi optimismus, 7:45 ma R8 V10. Snad nechces tvrdit ze vas supersport nestoji za nic a trumfne ho o 10 s tuctova predokolka za 600tis >😒]
Jestli na začátku těžko říct, každopádně nás Cupra R ještě čeká.
Jaký koupený stavitelný podvozek? Cupra má koncernové DCC v základu i u běžné nonperformance verze, kdežto MRS má Ohlins za masný příplatek! jen u absolutně vrcholné limitky 275 T. 😉
Jaký koupený stavitelný podvozek? Cupra má koncernové DCC v základu i u běžné nonperformance verze, kdežto MRS má Ohlins za masný příplatek! jen u absolutně vrcholné limitky 275 T. 😉
A ten stavitelny podvozek sam koncern vyviji a vyrabi, nebo na nej ma dodavatele?
PS: a jaky tam vlastne byl podvozek pri rekordu, da se to dokazat, kdyz zapirali tu klimu i interier polepy? To samozrejme myslim obecne, pac tezko obema neco dokazeme
PS: a jaky tam vlastne byl podvozek pri rekordu, da se to dokazat, kdyz zapirali tu klimu i interier polepy? To samozrejme myslim obecne, pac tezko obema neco dokazeme
Vývoj DCC je v režii koncernu.
Opravdu dokazovat cokoli by museli všichni, jinak to postrádá smysl.
V principu úplně stejně se můžeš ptát, jestli se dá dokázat, že je (bohatý) oficiální seznam kuchání Renaultu kompletní.
Opravdu dokazovat cokoli by museli všichni, jinak to postrádá smysl.
V principu úplně stejně se můžeš ptát, jestli se dá dokázat, že je (bohatý) oficiální seznam kuchání Renaultu kompletní.
Ten stařec je stále lepší, než (podle všecho) celkem výrazně potuněný, předsériový prototyp neobjednatelného auta a mimochodem ukázka toho nejlepšího, co VAG koncern v HH umí. I kdyby Seat zajel 7😁0, tak dokud to auto nebudeš moct mít, NENÍ to série a rekord je neplatný. král Nordschleife je od roku 2006 jasně daný a můžeš tady kvičet jako píchlé prase 😉
7: 30 neblazni >😁
Ted uz bude kazde zlepseni stat spoustu penez a treba u Leona to bude oproti standardni Cupre 280 asi hodne jiny auto, jinak se pod 7:50 nedostanou.
Ted uz bude kazde zlepseni stat spoustu penez a treba u Leona to bude oproti standardni Cupre 280 asi hodne jiny auto, jinak se pod 7:50 nedostanou.
Souhlas, kdyby se s Cuprou chtěli dostat pod 7:50, bude to chtít plno námahy a peněz. Ale jejich ovečky jim budou stejně papat to, že je to vlastně na chlup stejná Cupra, kterou můžeš mít už za 650! Ty vole, to je přece přesně ta, co rozsekala toho blbýho Megana za 1,1mil ! >😁
Nemusí to být ani těch 7:50, logicky bohatě stačí lepší čas, než má MRS 275 T. Jde o překonání "rekordu", nikoli časového limitu.
Pokud do toho půjdou, tak to bude chtít trochu lepší čas. Jinak ji to Renault rychle vrátí.
Ty auta budou asi stejne na hrane a kazde zlepseni obou bude stat stejne penize. Asi ted pujde jen o to kdo vykucha vice a kolikrat nas jeste seznami se svymi holejsimi a holejsimi liomitkami.
Bylo zajimave pozorovat jak stary rekord u Renaultu byl oznacovan za podvod, ale dnes uz se to da tvrdit o kazdem z techto aut asi s jistotou. Serivky to proste pri stanoveni rekordu nebyly 😉
Bylo zajimave pozorovat jak stary rekord u Renaultu byl oznacovan za podvod, ale dnes uz se to da tvrdit o kazdem z techto aut asi s jistotou. Serivky to proste pri stanoveni rekordu nebyly 😉
Když z něj vyhodí nějaký balast, přihodí 50 koní, možná další upgrade brzd. To pořád není maximum toho, co zvládnou, musí se to však také prodávat. Kdyby do toho chtěli opravdu šlápnout, tak postaví silniční verzi Leonu CR. Neprodalo by se to, ale rekord by byl (jako za časů R26.R, což bylo také relativně extrémní auto), alespoň na chvíli.
nastesti on ten Megan brzo fakt skonci, pristi generace ma prijit kdy, pristi rok, naprezrok? >😁
No ono samotný fakt, že bude nová generácia nemusí nevyhnutne znamenať, že nový Megane RS bude ostrejší či rýchlejší. Zober si Clio, ktoré medzigeneračne mierne vymäklo (nie že by to bolo zlé, ja naopak väčšiu univerzálnosť kvitujem), je možné, že nový M RS už nebude to ultimatívne okruhové náradie, ako teraz a tam mu ani vyšší výkon nemusí na nový rekord Ringu stačiť.
Proc ten rekord neprekonaj kdyz uz to auto maj?
Zatim by byli ve stejne pozici jako doted. Meli by rekord s autem, ktere stejne nenabizi k prodeji, takze zadna zmena >😒]
Zatim by byli ve stejne pozici jako doted. Meli by rekord s autem, ktere stejne nenabizi k prodeji, takze zadna zmena >😒]
Samozřejmě, že tu odlehčenou verzi už mají. Vždyť s ní zajeli ten rekord. Ale teď trochu vážněji. Problémem Cupry asi nebude rychlost. Tam na tom bude asi stejně jako Mégane RS. Horší je, Cupře chybí Auto Emotión. Cupra 280 PP je oproti Méganu RS 275 Trophy poněkud nudná a sterilní. Alespoň dle těch, kteří měli možnost srovnání.
Už ho ponúkajú, Autoe😜ress ho už testoval a boli z neho dosť nadšení. To má váhu o to viac, že súčasne AE ako jedna z mála redakcií skúšala už aj Megane 275 Trophy a teda vedia porovnať: [odkaz]
Jen z toho Mégana byli v Británii nadšení ještě víc. A nejen v Autoe😜ressu.
[odkaz]
[odkaz]
Z tohto mi to moc nevyplýva: We were the only title to drive both the Renaultsport Megane Trophy 275 and the Leon Cupra SC 280 Performance Pack back to back on the Nurburgring, and while both are blisteringly fast they go about their business in very different ways. For starters the Cupra's 5bhp advantage feels more significant than than the numbers suggest out on the track. There's an immediacy to the throttle response and a more free-revving feel to the engine, plus the manual gearshift to is much slicker allowing you to flick the lever around its gate rather than ramming it home in the Megane.
Vybral jsi si jen kousek. Koneckonců ty 4 hvězdy pro Cupru 280 PP oproti 5 hvězdám pro Mégane RS 275 Trophy něco naznačují.
A čo tak ten záver?
It's the Cupra that puts its power down better on the exit of corners though. The combination of sticky Michelin tyres and the VAQ electronically-controlled limited slip differential (which can send up to 100 per cent of the power to the outside front wheel) creates phenomenol traction that will have you shaking your head in disbelief. And perhaps the most remarkable thing about this Cupra is we know when you dial the adjustable dampers to comfort on public roads, the supple suspension is perfectly suited to everyday use - far more so than the Megane.
Zrovna tá posledná veta je pre mňa ako človeka, ktorý auto používa najmä mimo okruhu, kľúčová. Teda že Cupra PP je na okruhu porovnateľná s Meganom 275 Trophy, ale na bežných cestách ho svojou použiteľnosťou ďaleko predčí (platí ekvivalentne aj pre bežnú Cupru a M RS).
It's the Cupra that puts its power down better on the exit of corners though. The combination of sticky Michelin tyres and the VAQ electronically-controlled limited slip differential (which can send up to 100 per cent of the power to the outside front wheel) creates phenomenol traction that will have you shaking your head in disbelief. And perhaps the most remarkable thing about this Cupra is we know when you dial the adjustable dampers to comfort on public roads, the supple suspension is perfectly suited to everyday use - far more so than the Megane.
Zrovna tá posledná veta je pre mňa ako človeka, ktorý auto používa najmä mimo okruhu, kľúčová. Teda že Cupra PP je na okruhu porovnateľná s Meganom 275 Trophy, ale na bežných cestách ho svojou použiteľnosťou ďaleko predčí (platí ekvivalentne aj pre bežnú Cupru a M RS).
Předčí ho komfortem a ztrácí v zábavnosti. A pro redaktory je ten FUN faktor u HH asi důležitější než komfort na dlažbě. Proto dostal Mégane 5* a Cupra jen 4*.
Takže je to stále dokola 😄 Cupra je fajn auto, rychlé auto, ale trochu tomu chybí ten FUN faktor. Adaptivní tlumiče budou taky bezva. Z MRS Trophy jsou opět nadšenější, co se zábavy týká. A ke všemu je zase králem Ringu 😉 Ale je fajn že jsou taková auta jako Cupra a MRS a že se hecují 😄
Jsem zvědavý, jestli bude mít Seat koule na to, aby bez větší historie udělal tak extrémní auto. Megane už jednou měl vykuchaný model, dokonce s karbonovou kapotou a plexi místo zadních bočních skel a místo zadního skla (k tomuto nyní ani nešáhli), sice se tehdy netrefili do správné doby a měli problém je prodat, ale dneska je o ty nové verze Trophy dost zájem co vím a je problém je pro potencionální kupce sehnat. Tentokrát nezašli až tak daleko jako s R26.R, takže kdyby chtěli, dá se ještě mírně zvýšit výkon na 300 koní (jezdí spousta upravených Meganů s rozumným navýšením na 290-310 koní), dají se dát ještě lehší kola (i já mám na MRS o 2.5kg na kuse lehčí kola než teď ta rekordní verze), dá se dát menší ET a zvětšit rozchod a dát širší pneu (taky příště dávám 245mm místo 235mm a díky ET mám plus 20mm), především se dá ale výrazně vylepšit aerodynamika (a nemyslím tím šaškovsky páskou oblepit spáry jako Cupra), např. dole vpředu větší lízátko, nějaká křidélka na boku ala R8 GT >😒] apod. Především když jsem koukal na to rekordní kolo, je tam podle mě ještě trochu rezervy, aby se povedlo zajet o pár vteřin lépe i s aktuálním autem, jen to chce dlouho zkoušet. Ono ale není vůůůbec jednoduché zajet tak náročnou trať jako je Nordschleife bez malých chybiček, leda by angažovali Sabine 😉 😄
Osobně si myslím, že za dva roky až bude nové Scirocco R, že si dají hodně záležet na tom, aby ho napěchovali TOP technikou (i nyní ty adaptivní tlumiče pro ně vyrábí Monroe, co jse viděl na svém předchozím GGTI VI - ale třeba se VW podílí na vývoji, těžko fakt říct), vytáhli z 2.0T výkon přes 300 koní (nejlépe použili pětiválec z TT-RS) a pokusili se o další rekord. Seat nemá u VW být ten nejlepší, určitě se budou snažit to přesměrovat na VW >😒]
Jsem zvědavý, jestli bude mít Seat koule na to, aby bez větší historie udělal tak extrémní auto. Megane už jednou měl vykuchaný model, dokonce s karbonovou kapotou a plexi místo zadních bočních skel a místo zadního skla (k tomuto nyní ani nešáhli), sice se tehdy netrefili do správné doby a měli problém je prodat, ale dneska je o ty nové verze Trophy dost zájem co vím a je problém je pro potencionální kupce sehnat. Tentokrát nezašli až tak daleko jako s R26.R, takže kdyby chtěli, dá se ještě mírně zvýšit výkon na 300 koní (jezdí spousta upravených Meganů s rozumným navýšením na 290-310 koní), dají se dát ještě lehší kola (i já mám na MRS o 2.5kg na kuse lehčí kola než teď ta rekordní verze), dá se dát menší ET a zvětšit rozchod a dát širší pneu (taky příště dávám 245mm místo 235mm a díky ET mám plus 20mm), především se dá ale výrazně vylepšit aerodynamika (a nemyslím tím šaškovsky páskou oblepit spáry jako Cupra), např. dole vpředu větší lízátko, nějaká křidélka na boku ala R8 GT >😒] apod. Především když jsem koukal na to rekordní kolo, je tam podle mě ještě trochu rezervy, aby se povedlo zajet o pár vteřin lépe i s aktuálním autem, jen to chce dlouho zkoušet. Ono ale není vůůůbec jednoduché zajet tak náročnou trať jako je Nordschleife bez malých chybiček, leda by angažovali Sabine 😉 😄
Osobně si myslím, že za dva roky až bude nové Scirocco R, že si dají hodně záležet na tom, aby ho napěchovali TOP technikou (i nyní ty adaptivní tlumiče pro ně vyrábí Monroe, co jse viděl na svém předchozím GGTI VI - ale třeba se VW podílí na vývoji, těžko fakt říct), vytáhli z 2.0T výkon přes 300 koní (nejlépe použili pětiválec z TT-RS) a pokusili se o další rekord. Seat nemá u VW být ten nejlepší, určitě se budou snažit to přesměrovat na VW >😒]
A co ten odstaveček o řízení? To je zase klíčové pro zážitek z jízdy...
Áno, to beriem. Inak dnes woody absolvoval predvádzačku s Cuprou a nejaké dojmy dal v debate Fotosúťaže (bol skôr sklamaný ako nadšený).
iudex: Ani ne zklamaný, jen jsem zřejmě podlehl dojmu, že do toho sednu a budu druhej nejrychlejší na Ringu. Hned za jazvou. >😒]
keď sa naučíš ignorovať motorkárov a cyklistov, tak pôjdeš aj ty rýchlo. >😁 >😒] 😉
Jakkoli chápu principiální urputnost soubojů, a nyní mám na mysli opravdu jen dané jednotlivé výrobce, pak některá diskusní angažmá ve vztahu k předmětné materii nechávají snad i rozum stát v odpadní jímce vlastní virtuální garáže. Je přece úplně jedno, za kolik dá renault či jaký který čí výrobce severní smyčku, nejdůležitější přece je, za kolik severní smyčku dáš... ty.
Ovšem pojďme dále: opravdu chápeš život za volantem výhradně skrzevá stopek? Ujasni si dopředu, jak chceš vůbec tu severní smyčku dát? S čvaňhákem cohiby v levém koutku, rozvalen na sesli jako paša, nebo tam chceš cedit v každé zatáčce tělní tekutiny na všechny strany? Tak si zklidni plakát, uhlaď mu rohy, hoď se do garážového klídku, a upřímně si přiznej, že i tvůj osobní a reálný čas kolem dvaceti minut by ve tvé garáži znamenal nebetyčný životní rajc...
P.S. Tedy ale, že Leon natrhne žaket meganu, o tom tu jistě nepochybuje nikdo, to si piš! :-!
BRAVO LEON :yes: :-!
Ovšem pojďme dále: opravdu chápeš život za volantem výhradně skrzevá stopek? Ujasni si dopředu, jak chceš vůbec tu severní smyčku dát? S čvaňhákem cohiby v levém koutku, rozvalen na sesli jako paša, nebo tam chceš cedit v každé zatáčce tělní tekutiny na všechny strany? Tak si zklidni plakát, uhlaď mu rohy, hoď se do garážového klídku, a upřímně si přiznej, že i tvůj osobní a reálný čas kolem dvaceti minut by ve tvé garáži znamenal nebetyčný životní rajc...
P.S. Tedy ale, že Leon natrhne žaket meganu, o tom tu jistě nepochybuje nikdo, to si piš! :-!
BRAVO LEON :yes: :-!
Pokud máš pocit, že se má Nordschleife jezdit "rozvalen na sesli"... já beru ty tělní tekutiny, přece tam nejedu jako turista.
Někdy ti to trochu drhne. Myslím jako v chápání... :😉 😉
Tak to pojďme trošku rozvést...
Jsou tu hotheče typu GTI, se kterými můžeš každý den jezdit do práce, v sobotu vzít rodinku na výlet a v neděli zajet na okruh. Fajn, nic proti tomu, kdo zná mé preference tak ví že tohle fakt kritizovat nebudu.
Když už ale mluvíme o Nordschleife, tak nějak tak očekávám, že mi bude adrenalin stříkat ušima (o ostatních tekutinách a otvorech bych raděj pomlčel), bez toho to prostě není ono. V Cupře, v RS, v GTI... třeba ve Swiftu.
Jsou tu hotheče typu GTI, se kterými můžeš každý den jezdit do práce, v sobotu vzít rodinku na výlet a v neděli zajet na okruh. Fajn, nic proti tomu, kdo zná mé preference tak ví že tohle fakt kritizovat nebudu.
Když už ale mluvíme o Nordschleife, tak nějak tak očekávám, že mi bude adrenalin stříkat ušima (o ostatních tekutinách a otvorech bych raděj pomlčel), bez toho to prostě není ono. V Cupře, v RS, v GTI... třeba ve Swiftu.
První odstavec je jasnej :yes: .
Jestli Leon bude jen okusovat Méganu nohavice zezadu nebo zvládne frontální útok je v zásadě fuk (kluci z Hondy se smějí, vědí, že za 6min to objede jen jeden správnej hatch 😉). Jde o to, že hatch nižší střední s povyhazovaným vybavením nějak vnitřně nedávám.
A zpátky k prvnímu odstavci...99% z nás to může bejt putna...pokud auto primárně nejezdí na plaketu NS heftnutou na palubce.
Jestli Leon bude jen okusovat Méganu nohavice zezadu nebo zvládne frontální útok je v zásadě fuk (kluci z Hondy se smějí, vědí, že za 6min to objede jen jeden správnej hatch 😉). Jde o to, že hatch nižší střední s povyhazovaným vybavením nějak vnitřně nedávám.
A zpátky k prvnímu odstavci...99% z nás to může bejt putna...pokud auto primárně nejezdí na plaketu NS heftnutou na palubce.
Ani náhodou...veškerý dohady jsou tu zbytečný. Když to vezmu sumasumárum, pak mě zajímá čas továrního pilota na autě z šourůmu. S pneu, který tam sází výrobce v sérii, s funkční klimou, u hatche pak samozřejmě plnou výbavou.
To je čas, kterej mě zajímá...ale vlastně jen tak ze zábavy. Sám, stejně jako většina lidí tady si na reálný schopnosti auta pořádně ani nesáhnu, protože jeden z nejdůležitějších faktorů je mezikus ovládající kočár.
Tady totiž spousta z nás, internetovejch závodníků končí...
To je čas, kterej mě zajímá...ale vlastně jen tak ze zábavy. Sám, stejně jako většina lidí tady si na reálný schopnosti auta pořádně ani nesáhnu, protože jeden z nejdůležitějších faktorů je mezikus ovládající kočár.
Tady totiž spousta z nás, internetovejch závodníků končí...
Vím co chceš říct. Ale... co je to ta "samozřejmě plná výbava"? Senzory, navi, střešní okno, kůže?
Připustme, že si někdo může koupit hatchback i na něco jiného než na běžné ježdění do práce... a on ten Megane začne dávat smysl. Pro někoho.
Připustme, že si někdo může koupit hatchback i na něco jiného než na běžné ježdění do práce... a on ten Megane začne dávat smysl. Pro někoho.
Máš standardní vybavení, bez kterýho prostě normálně neprodáš. Limitky s vylágrovanýma zadníma sedačkama, bez klimy, plexiskly, rámem a já nevím čím ještě, který končí na výrobním čísla 264 neberu.
Jejich osud až na pár nadšenců bejvá smutnej. Povinný postávání na salonu jako neprodejnej kus, následně dotace od výrobce a plaba za cenu nedůstojnou ven.
P.S.: Suplování řádnýho kupé Méganem mi prostě nepřijde jako reál, ale třeba se mýlím. Píšu za sebe a spousta jiných bude mít odlišnej názor (ale za mega už se není takovej problém rozhlídnout).
Jejich osud až na pár nadšenců bejvá smutnej. Povinný postávání na salonu jako neprodejnej kus, následně dotace od výrobce a plaba za cenu nedůstojnou ven.
P.S.: Suplování řádnýho kupé Méganem mi prostě nepřijde jako reál, ale třeba se mýlím. Píšu za sebe a spousta jiných bude mít odlišnej názor (ale za mega už se není takovej problém rozhlídnout).
Limitku obvykle nebývá problém prodat, je tam slušná šance, že to auto půjde s cenou třeba i nahoru.
Řádné kupé za mega - to navazujeme na diskusi z minula, dobře. Myslíš Toyotu, Zetko, nebo ještě něco jinýho?
Řádné kupé za mega - to navazujeme na diskusi z minula, dobře. Myslíš Toyotu, Zetko, nebo ještě něco jinýho?
BMW2, Audi TT...Šíro...prostě kupé. To, co si užívaj novináři a testovači na okruhu nech za sebou. Na čas z NS se můžeš vykašlat, jde o to, aby jsi se pobavil ty sám. A jestli to je stylem ujíždějícího předku, fungujícího samosvoru, nebo věčně neposednýho zadku je přece šumák... 😉
O co je šíro víc kupé než Megane?
M235i, to by se asi dalo... 1.167.000... jsem po pravdě příjemně překvapen cenou... ale předpokládám, že tam pořád bude celkem značný rozdíl.
TT... co koupíš za mega?
M235i, to by se asi dalo... 1.167.000... jsem po pravdě příjemně překvapen cenou... ale předpokládám, že tam pořád bude celkem značný rozdíl.
TT... co koupíš za mega?
Šíro? Maximálně tak o ty beztrámové dveře. 😉
To asi neberu 😉 . Ostatně... třídvířku u Renaultu taky říkají kupé... takže je vlastně vše v pořádku.
Já vážně napsal beztrámové, místo bezrámové? 😲 >😁
Když si koupíš šíro, budeš mít ve VT napsáno kupé, co budeš mít napsáno u MRS nevím.
Když si koupíš šíro, budeš mít ve VT napsáno kupé, co budeš mít napsáno u MRS nevím.
Už jsem chtěl napsat, že M235i i s nějakou výbavou koupíš pod milion, ale přesnější je pod 40 tisíc €.
Ceny TTS pořád nejsou, pokud vím.
Ceny TTS pořád nejsou, pokud vím.
...dobře, tak trochu míň decentně. Se šírem třeba nebudeš vypadat jako v hatchi za dvěpade z výprodeje s velkými koly... 😉
To je ale kruté. 😉 Ani podle mě Šíro není kupé, jen taková hra na něj. A jako v hatchi za dvěpade s velkými koly (jistě, přeháním, ale ne moc) jsem si dneska připadal v Cupře. Dneska jsem se trochu projel a přednost před GTI Perf. bych jí tedy nedal. 😉
Si zbytočne skromný s tým nesiahnutím si na limity. Gumy môjho auta, ktorým cez víkend nejaký milimeter zo vzorky ubudol, by vedeli rozprávať. >😁
už si mu dal konečne za uši aj ty? >😒] 😉
Co k tomu jiného dodat, snad jen, že Renault pustil všechny úpravy do medií, nic neskrýval, omezená serie tohoto auta bude. Ze Seatu po delším čase vypadlo, že to nemělo klimu, že se lepilo. Co tam bylo dál jsou jen spekulace, které nepřispívají k věrohodnosti, že to bylo uplně čisté.
Nejvíc bych se zasmál, kdyby přišla jiná automobilka a zajela rekord. Osobně se domnívám, že takový Peugeot RCZ-R by toho byl schopen.
Nejvíc bych se zasmál, kdyby přišla jiná automobilka a zajela rekord. Osobně se domnívám, že takový Peugeot RCZ-R by toho byl schopen.
Osobne sa domnievam, že tak skoro iná automobilka ten rekord neskreše. A som presvedčený, že ani onen roky si zuby brúsiaci tristokoňový budúci tajpár to nedá (teda aspoň nie v "nevypitvanej" verzii).
Honda to jsou jen zoufalci, teď jim dává napít Citroen ve WTCC. Co se týče sportovních modelů tak nemají v Evropě prakticky nic. Jo kde jsou ty časy S2000, CRX, Integra type R. Bohužel.
No veď počkaj, keď prídu všetci Honda fans (rozumej dvaja: King a Šušu), tí Ti vysvetlia, že to je len geniálny taktický manéver od Hondy, ktorá čaká, kým sa dvaja bijú, aby vzápätí prišla s víťazným Civicom, ktorý všetkých vymaže. >😁
V pohodě, jitrnice co svět neviděl. Každý má svoje. Tak jako má GTI, webpaja, michalpneu atd. VW a škodovku, která je nejlepší ve vesmíru tak někdo má rád japonce někdo francouze, někdo hospodské poudačky. Tak to prostě je.
Tak teď jsi mě vážně pobavil...se škodovkou ve vesmíru :yes: 😉 Bravo Kasprik >😒]
Ale nějak divně vypadá ta Škodovka, co s ní jezdíš. >😒] >😒]
Cupra s perfomance packetem .....dostupná od července cena cca 70 tisíc + 17 500 za gumy
vice zde😒br />
[odkaz]
vice zde😒br />
[odkaz]
Ale že jim to trvalo !! >😒] >😁
Nyní lehce s křížkem po funuse 😉
Umí u Performance paketu i lepší sedadla? Ty nynější nejsou vyloženě špatná, ale stále tomu hodně chybí.
Nyní lehce s křížkem po funuse 😉
Umí u Performance paketu i lepší sedadla? Ty nynější nejsou vyloženě špatná, ale stále tomu hodně chybí.
No co jsem si s mou bídnou angličtinou přelouskal, tak by mněly být v packetu i sportovní sedadla...asi ty co se momentálně dodávají za příplatek cca 33 tisíc, na fotkách mají seriovky a na přiloženém videu už jezdí pravě s těmi sportovními.....tak se v tom čert vyznej 😄
Jestli nebude ještě nějaká jiná verze, tak ty sportovní vypadají takto😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Jestli nebude ještě nějaká jiná verze, tak ty sportovní vypadají takto😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Tak ty vypadají už výrazně lépe, než jsou v základu. Ikdyž samozřejmě na Recaro to stále ještě nemá >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Tak otázkou je, jestli je pro seat taky nedělá Recaro >😒] Novináři si je taky chválili...
Ty tvoje zase vypadají na lepší boční vedení... a
u Seatu jsou zase možná lepší i pro denní užívaní, ale ani ty základní nejsou špatné, sedí se v nich hodně podobně jak v těch z Leonu FR a pro člověka, který veme auto jednou za rok na okruh do Brna budou i seriovky stačit... 😄
Ty tvoje zase vypadají na lepší boční vedení... a
u Seatu jsou zase možná lepší i pro denní užívaní, ale ani ty základní nejsou špatné, sedí se v nich hodně podobně jak v těch z Leonu FR a pro člověka, který veme auto jednou za rok na okruh do Brna budou i seriovky stačit... 😄
Boční vedení mají fantastické, ale je pravda, že nastupování je poněkud "komplikovanější" 😄 Je to po ránu taková rozcvička, zvláště když si člověk dává bacha na ty boky sedáku, aby si je moc neohobloval >😒]
Tak najlacnejšia cesta k Recarám je Focus ST a tie sú fantastické (jedna z mála vecí, v čom ST vyhráva nad konkurenciou): [odkaz]
Ve Focusu ST jsou jiná Recara, mají měkčí bočnice, ale také jsou super !! Když jsem jel poprvé ve Focusu ST II, tak mě tehdejší Recara nadchla (taky měkčí), teda celý Fo ST tehdy. To byl taky zárodek k pozdější koupi GTI >😒]
Ale ve Focusu RS byla jiná Recara, ty samá jako má předchozí Clio RS a nynější Megane RS. Ale v Cliu RS se sedí o něco výše 😒
Ale ve Focusu RS byla jiná Recara, ty samá jako má předchozí Clio RS a nynější Megane RS. Ale v Cliu RS se sedí o něco výše 😒
Megane RS je ve své třídě král NS.... na chvilku ho ostudně předjel rytíř ve zbroji polepené izolepou.... RS shodil sedlo, vyměnil bičík a je opět první.... na úpravách nevidím nic špatného, určitě nebudu mít krev v očích jako white >😁 😉 ...ten už odlehčil i o trámy...hurdisky zatím nechal .... >😁 .... každopádně se těším na ten souboj a co všecko nám tu budou servírovat. Možná nejsme daleko době, kdy se nebude jezdit autem, ale jako na Slovensku, kde jsou v automobilismu nejdál, budeme chodiť na motore...
Bravo Megan, Bravo IzoCupra, Bravo Slovensko a dejte Jazvovi vozík z Lidla, on to stáhne na NS pod 5....
...ten pokrok, kde se zastaví! 😄
Tímto zdravím všechny kluky, co nám místo modré bublá oktan....
Bravo Megan, Bravo IzoCupra, Bravo Slovensko a dejte Jazvovi vozík z Lidla, on to stáhne na NS pod 5....
...ten pokrok, kde se zastaví! 😄
Tímto zdravím všechny kluky, co nám místo modré bublá oktan....
Neuveriteľné. V časoch, keď výrobcovia súťažia v odrezávaní valcov z motorov pre lepšiu imaginárnu hodnotu spotreby na papieri, tu ide niekto vyčítať „nezmyselný“ závod automobiliek okolo ringu. Na portáli, kde by mali byť samí nadšenci jazdenia... Jasné, že ten závod nemá žiadne stanované podmienky, nie to ešte kontrolované. Ale veď preboha potom aj s patričnou nadsádzkou si treba interpretovať tie výsledky. Mégane vyhodil sedačky, výfuk a podvozok má od tunerov, a Leon má zalepené spáry a neskôr priznanú vyhodenú klímu. Proste je holt teraz Mégane najrýchlejší. A že nemá zadné sedačky? To je jeho chrakteristika, ani Mégane RS26.R nemal skoro nič. Nikde Renault netvrdil, že ide urobiť najrýchlejší a pri tom najvybavenejší a najpohodlnejší hotheč, podmienkou bol iba predný pohon pokiaľ viem. Tí, ktorí sa odvolávajú na definíciu hotheču, pokiaľ viem, vždy existujú takzvané biele miesta. Takže súdiac na základe úspechu Méganu, zrejme existujú ľudia, ktorí nepotrebujú najuniverzálnejší hotheč, a dovolia si trošku odkloniť od komfortu smerom k rýchlosti.
Jaká škoda, že na auto.cz občas někdo pořádně nečte...
Pořád tady čtu, jak Mégane zajel rekordní čas s vykuchanými sedačkami a podvozkem za příplatek...
To není pravda!
Mégane R.S. má totiž aktuálně limitované edice dvě.
Jedna, to je Trophy, má 275 koní, v sérii Akrapovič a za příplatek Ohlins tlumiče a Michelin Pilot Sport Cup 2. Auto má pořád 4 sedadla.
Druhá, to je Trophy-R, která zajela rekord. Má 275 koní, v sérii Akrapovič, tlumiče Ohlins, Michelin Pilot Sport Cup 2 a je to pouze dvoumístné auto. Úspora 100 kg hmotnosti. V této specifikaci se jich vyrobí 250 ks. A tedy se jedná o 100% sériové auto bez příplatkové výbavy, které si klienti přesně stejně naspecifikované budou moct koupit v některých evropských zemích.
Tak jaké pochybnosti???
Btw. pro všechny diskutující: Nazývat Akrapovič, Ohlins a Michelin, špičkové dodavatele pro motoristický sport, "tunery", to je fakt síla....
Pořád tady čtu, jak Mégane zajel rekordní čas s vykuchanými sedačkami a podvozkem za příplatek...
To není pravda!
Mégane R.S. má totiž aktuálně limitované edice dvě.
Jedna, to je Trophy, má 275 koní, v sérii Akrapovič a za příplatek Ohlins tlumiče a Michelin Pilot Sport Cup 2. Auto má pořád 4 sedadla.
Druhá, to je Trophy-R, která zajela rekord. Má 275 koní, v sérii Akrapovič, tlumiče Ohlins, Michelin Pilot Sport Cup 2 a je to pouze dvoumístné auto. Úspora 100 kg hmotnosti. V této specifikaci se jich vyrobí 250 ks. A tedy se jedná o 100% sériové auto bez příplatkové výbavy, které si klienti přesně stejně naspecifikované budou moct koupit v některých evropských zemích.
Tak jaké pochybnosti???
Btw. pro všechny diskutující: Nazývat Akrapovič, Ohlins a Michelin, špičkové dodavatele pro motoristický sport, "tunery", to je fakt síla....
mam tusaka ze seat ked sa do toho obuje aspon z polovice tak ako rendlik tak ho pekne rozdrti... to bude zase v renaulte pruser ...
seat to zmakne lavou zadnou a bez velkych ovacii :yes:
Na času nové M4 je vidět, co obecně udělají závodní pneu...
Kaprfíldů co všechno ví, aniž by u toho byli už je tady snad dost.... 😉
>😁 hodne zdaru megane >😁
cupra :yes😒br />
vidim to tu opat na 200 prispevkov o tom aky je megane genialny .. to sa nasmejeme zase
Ale ani tady ti to tak uplne nevyslo. Do ted se ona legendarne rychla cupra neda koupit, upravama taky nebyla zrovna skromna a vlastne do dnes poradne nevime co vse melo to auto jine. V tomto je pristup renaultu, rict co vsechno upravil na rovinu, ferovejsi.
Uvidime, minule seat vyhodil klimu, ted treba taky vyhodi i zadni sedadla a prida dalsi drobnosti nad ramec brzd, pneu... Kazdopadne to ze ani s upravenou cuprou, tedy s o generaci novejsim autem s vyssim vykonem to na, sice vic upraveny, ale stale staricky a slabsi megane nestacilo je kdyz nic jineho prave dukazem toho ze divize renault sport umi.
Vyhození klimy z Cupry ti jako zoufalý čin nepřipadá?
este by som chcel dodat ze ja tu nikoho nikde neodsuduzjem, neposmievam sa mu ( ak si nahodou niekto nevsimol ) , beriem iny nazor ako fakt... ako kritiku a dovod na debatu a vymenu nazorov a nie ako dovod na urazku alebo posmech....
kazdopadne cupra rendlika porazi... tesim sa na to :yes:
Jaká je tvoje odpověď? Slohové cvičení na téma "jak mě nikdo nebere vážně" a k tomu jedna věta, že cupra porazí rendlíka. To je ta diskuse, kterou mám brát vážně?
Uvědom si, že obsahová bohatost = množství a kvalita relevantních informací / délka příspěvku. A teď si podle tohoto vzorečku oboduj svůj (své) příspěvky... a máš odpověď.
Můžeme jen doufat, že dodrží slovo a stejnou specifikaci si budeš moci koncem roku objednat.
Možno sme všetci blázni, iba ty si lietadlo.
No, po tolika úderech paličkou na maso do tvé hlavy se ti ani nedivím. >😁 >😒]
a toper neviem oco ide tebe keby ti platili za hlupost tak si na titulke forbes 😄
EVO je skvělé, a tohle číslo je opravdu neuvěřitelně našlapané.
Třeba u textu o G5 GTI jsem měl chvílemi dojem, že mi to přečetli přímo z hlavy (podobně zřeba u článku o Fuegu). :yes:
Proto jsou nadšení z Golfu GTI... je to přesně to, co většina zákazníků chce a za co je ochotna zaplatit. Golf prodá dvakrát víc aut než kterýkoli z konkurentů a to je to jediné první místo o které automobilce opravdu jde.
No a bude to auto vubec v prodeji, kdyz jeste nejsou schopni dodat toho rekordniho Leona ze zacatku roka?
Takze vykuchat pristrojovku, sedacku spolujezdce, calouneni, nahodit uz radsi slicky, precipovat atd. Tomu rikam s prstem v nose a bezne pouzitelny HH >😁