bohužel to tady nevysvětlíš.... ;-\ příště napíšou zas úpravce...stejně jako píšou že Alpina je tuningová firma... slyšet to šéf Alpiny, tak asi spáchá sebevraždu
Ale no tak panove, Alpina i Ruf jsou především úpravci a to, co sem tam vyrobí, je produkce na stovky kusů max. A když už něco vyrobí, tak se to hodně podobá firmě, jejíž vozy ladí...
Takže podle mě jsou to především tuneři a pak teprve malosériový výrobci aut.
tak takto by mala vyzerat buducnoct porsche. 911 je sice uzasna ale predsa len ma motor s fyzikalneho hladiska na uplne zlom mieste.. vyvoj porsche by sa mal uberat smerom k motorom v strede. A toto asuticko?? sexi:)kde mam kladivo?? potrebujem rozbit prasatko :-!
To jestli má smysl umisťovat motor až za zadní nápravu už v Porsche řešili několikrát. V USA se dokonce postavili proti dovozu 911, z důvodu častých havárií. I proto se automobilka začala zabývat modely s motorem v předu (924, 944, 968), důvodem byla i výroba do té doby jediného modelu. Druhý dech chytla 911 s řadou 996. Hlavně díky vyspělému podvozku a elektronice je chování nových 911 na míle vzdálené předchozím generacím. A pokud se to umí nabídne ti 911 vrchovatě zábavy jako žádný jiný vůz s motorem uprostřed. Pokud tedy chceš vůz s motorem uprostřed sáhni po Boxteru.
Šáhnu tam a vono kufr do***e!Šáhnu tam zezadu a * taky kufr..vole to už jsem nasranej ale říkám si že šáhnu za sedačky a * normálně tam hovono voni mě totiž nedali motor * tak jsem v *
Cayman je pěknej,ale Turbo dělají jenom 911. Podle mě by měli dělat Caymany se stejnejma motorama jako 911.Proč má mít auto slabší motor, když má lepší podvozek? To mohl vymyslet jenom nějakej šmoula z marketingu.
nez cokoliv co porsche, i pres pouziti mnoha jejich dilu, dnes vyrabi. I pres veskere snahy to v sobe nezapre ten sakredy interier z Carrery, ikdyz tady vypada o neco lip. Naopak zadni partie jsou luxus a ty vydechy nad zadnima kolama proste dokonale... Je to zatim nejvic porsche podobna zalezitost, do ktere bych sel :-!