Řady zájemců o koupi automobilky Saab opustila investiční společnost Merbanco. GM ale potvrzuje, že stále existují i další zájemci, neoficiálně mezi ně patří i nizozemská automobilka Spyker.
Zájem (a hlavně prachy) mají rákosníci, těm ale GM zjevně nechce přenechat technologie, zejména když už smlouvy na dodávky pro novou 9-5 byly podepsaný (podvozky, motory)
Pak tu máme malé "garážové" výrobce sporťáků, kteří úpřimně fakt nevím, co by se Saabem dělali. Když pomineme fakt, že prostě nemají geršle aby zahladili dluhy + dofinancovali uvedení 9-5 a 9-4X, tak by vlastně získali? Technologie? Ty asi mají celkem dobrý už teď ne? Nebo chtějí vyrábět supersporty pro běžnou populaci? Výrobní kapacity? K čemu by jim byla fabrika s kapacitou 100tis ročně? Značka? Ta zjevně netáhne tak jak by si majitelé přáli, jinak by asi nebyla kousek od věčných lovišť že...
Osobně už se ani neodvažuji tipovat, jak to celé dopadne. A čistě alibisticky dodávám - můj Saab už byl vyroben a někde si spokojeně jezdí. Tak jestli tohle současný majitel čte - zacházej s ním slušně! >:-[]
Spyker tých pár kusov ročně predá vždy - šejkovia v Perzskom zálive a JV Ázii majú ešte dosť ropy a určite sa o cenu nehandrkujú, ale ukočírovať cca 100tis ročné predaje je už iná káva ;-\
ok, píšem si, jedna zánovná 9-5. Dáme Aero? Dáme, ok :yes: + ti k tomu zoženiem chlpatý veniec na volant a tigrované poťahy za dobrú cenu :yes: >:-[]
radeji utlumí, nebo zrusí znacku, nez aby ji i za mín prodali a měli z toho alespon neco. Stejne by tu kapacitu hal Saabu nevyuzili, kdyz orezali i sve modely. Mimo to z čiňanu taky nejsem nadceny
no evidentne ne. Je zajimave sledova jak chteji vsichni(Ford, GM) prodavat komukoli jinemu jen ne rakosnickum. Ach jo a ja jsem se tak tesil na tu novou 9-5. Kua chtel bych se do toho alespon posadit. Doufam ze alespon par jich vyrobi!!