Novinky
radeji utlumí, nebo zrusí znacku, nez aby ji i za mín prodali a měli z toho alespon neco. Stejne by tu kapacitu hal Saabu nevyuzili, kdyz orezali i sve modely. Mimo to z čiňanu taky nejsem nadceny
značka jako taková je až tak podle mně netrápí, spíš jsou ve hře skutečně ty technologie. Přenechat je klukům žlutým je asi moc neláká ;-\
Zájem (a hlavně prachy) mají rákosníci, těm ale GM zjevně nechce přenechat technologie, zejména když už smlouvy na dodávky pro novou 9-5 byly podepsaný (podvozky, motory)
Pak tu máme malé "garážové" výrobce sporťáků, kteří úpřimně fakt nevím, co by se Saabem dělali. Když pomineme fakt, že prostě nemají geršle aby zahladili dluhy + dofinancovali uvedení 9-5 a 9-4X, tak by vlastně získali? Technologie? Ty asi mají celkem dobrý už teď ne? Nebo chtějí vyrábět supersporty pro běžnou populaci? Výrobní kapacity? K čemu by jim byla fabrika s kapacitou 100tis ročně? Značka? Ta zjevně netáhne tak jak by si majitelé přáli, jinak by asi nebyla kousek od věčných lovišť že...
Osobně už se ani neodvažuji tipovat, jak to celé dopadne. A čistě alibisticky dodávám - můj Saab už byl vyroben a někde si spokojeně jezdí. Tak jestli tohle současný majitel čte - zacházej s ním slušně! >😒]
btw garážmajstri ako spyker by mali byť radi že sú radi
ok, píšem si, jedna zánovná 9-5. Dáme Aero? Dáme, ok :yes: + ti k tomu zoženiem chlpatý veniec na volant a tigrované poťahy za dobrú cenu :yes: >😒]