Scania G 410: Nová kabina
1
/
15
Prohlédnout znovu
Scania G 410: Nová kabina
Scania G 410: Nová kabina
|
acz
Po automatické aktivaci parkovací brzdy se na přístrojovém štítu objevila zelená ikona
|
acz
V adaptivním tempomatu jsme si mohli nastavit pět vzdáleností od vpřed jedoucího vozidla
|
acz
Scania G 410
|
acz
Parkovací brzda se aktivovala automaticky po zastavení a otevření dveří
|
acz
Středový tunel dosahuje výšky sedáků
|
acz
Lůžko nabízí ve střední části značné rozšíření
|
acz
Na zadní straně budky se nacházely tři velké schránky
|
acz
Navzdory tunelu a nízko umístěné posteli nechyběla lednička
|
acz
Třináctilitrový šestiválec zabírá velkou část výšky kabiny G20
|
acz
Scania G 410
|
acz
Scania G 410
|
acz
Scania G 410
|
acz
U naftové nádrže na 400 litrů se nacházela 47litrová nádoba na Adblue. Výrobce počítá s přibližně šestiprocentní spotřebou AdBlue ve srovnání s naftou.
|
acz
Nad nejvyšší géčkovou kabinu bylo třeba umístit další spoiler
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany