Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Scholz: Škoda dostane motor 1,4 TSI, Yeti bude mít pohon všech kol a motor 1,8 TSI

Šéf vývoje Škody Auto potvrdil, že nové modely budou mít motory 1,4 TSI, Yeti bude nabízen od počátku s pohonem všech kol a v nabídce motorů nebude chybět motor 1,8 TSI.
Zpět na článek
1. 8. 2007 13:16
1. 8. 2007 13:23
neregistrovaný "bfgrstzfjzfdsdkzusg"
1. 8. 2007 13:41
neregistrovaný "simson"
1. 8. 2007 14:41
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 18:48
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 21:57
neregistrovaný "sword2"
2. 8. 2007 09:00
neregistrovaný "sword2"
1. 8. 2007 15:24
neregistrovaný "AG"
1. 8. 2007 18:50
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 22:51
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 13:46
neregistrovaný "Usak"
1. 8. 2007 14:37
neregistrovaný "1.4 TSI"
1. 8. 2007 14:42
anonym
1. 8. 2007 19:22
neregistrovaný "1.4 TSI"
1. 8. 2007 15:16
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 15:21
neregistrovaný "AG"
1. 8. 2007 20:58
anonym
1. 8. 2007 20:06
neregistrovaný "oldtimer"
2. 8. 2007 00:46
neregistrovaný "efrém"
1. 8. 2007 14:17
neregistrovaný "wolff"
1. 8. 2007 14:26
neregistrovaný "simson"
1. 8. 2007 14:47
neregistrovaný "wolff"
1. 8. 2007 18:17
neregistrovaný "FX"
2. 8. 2007 08:57
neregistrovaný "oink"
2. 8. 2007 09:58
neregistrovaný "FX"
1. 8. 2007 15:51
anonym
1. 8. 2007 16:26
neregistrovaný "Gilgit"
1. 8. 2007 15:55
1. 8. 2007 16:00
neregistrovaný "rbriall"
2. 8. 2007 12:11
anonym
1. 8. 2007 16:48
neregistrovaný "jarabacek"
1. 8. 2007 18:49
neregistrovaný "Xaver"
1. 8. 2007 19:50
neregistrovaný "1.4 TSI"
2. 8. 2007 01:44
anonym
2. 8. 2007 09:54
neregistrovaný "1.4 TSI"
30. 9. 2007 13:58
neregistrovaný "miramb"
1. 8. 2007 20:50
anonym
1. 8. 2007 18:47
anonym
1. 8. 2007 19:31
neregistrovaný "Scraeder"
1. 8. 2007 19:31
neregistrovaný "FX"
1. 8. 2007 20:47
anonym
1. 8. 2007 19:39
neregistrovaný "buran"
1. 8. 2007 19:41
neregistrovaný "buran"
1. 8. 2007 20:20
anonym
1. 8. 2007 20:24
neregistrovaný "yeretnom"
1. 8. 2007 20:27
anonym
1. 8. 2007 20:47
neregistrovaný "yeretnom"
2. 8. 2007 00:52
neregistrovaný "jpor"
2. 8. 2007 08:23
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 10:06
neregistrovaný "_Teddy_"
2. 8. 2007 11:10
neregistrovaný "Jordi"
2. 8. 2007 12:30
neregistrovaný "yeretnom"
2. 8. 2007 12:38
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 08:37
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 21:11
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 8. 2007 21:46
neregistrovaný "yeretnom"
1. 8. 2007 22:44
neregistrovaný "e)voVIII®"
2. 8. 2007 06:35
neregistrovaný "k8"
1. 8. 2007 22:41
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 23:33
neregistrovaný "Lol"
1. 8. 2007 21:32
neregistrovaný "honzarov"
1. 8. 2007 21:55
anonym
1. 8. 2007 22:56
neregistrovaný "e)voVIII®"
2. 8. 2007 07:44
neregistrovaný "wolff"
2. 8. 2007 08:27
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 09:59
neregistrovaný "_Teddy_"
2. 8. 2007 11:18
neregistrovaný "pawelno"
2. 8. 2007 11:19
neregistrovaný "Jordi"
2. 8. 2007 11:29
2. 8. 2007 12:46
neregistrovaný "simson"
2. 8. 2007 19:38
2. 8. 2007 15:04
neregistrovaný "neo029"
1. 8. 2007 13:16
ZPRÁVA MĚSÍCE
Tohle není zpráva z měsíce, tohle je zpráva měsíce - YETI bude čtyřkolka a FABIA bude osazovaná nejlepší jednačtyřkou Evropy... Škoda, že to nevíš... BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "bfgrstzfjzfdsdkzusg"
1. 8. 2007 13:23
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
...........a hlavně abys na tyto motory měl love.... :--((
1. 8. 2007 13:33
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
S tím se jaksi v této branži... počítá.
Avatar - CtvrtSardel
1. 8. 2007 13:24
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
O love se nebojim, bojim se o svy spodni pradlo, protoze tohle je zprava ROKU!!! BRAVO Skoda, BRAVWO! :yes: :yes: :yes:
1. 8. 2007 13:28
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "simson"
1. 8. 2007 13:41
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Já vím, chtěls napsat The best 1,4 of the World, ale na poslední chvíli jsi tam fláknul "pro jistotu" Europe (Japonec nikdy nespí), ale můžu tě uklidnit, 1,4 TSI od VW je světová jednačtyřka roku i letos (international engine of the year).
1. 8. 2007 13:46
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Jo :yes: P.S. Když si tohle člověk uvědomí... že fakt ta naše škodovka jede na nejlepších světových motorech... je to zázrak.
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 14:41
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Spomeniem si na toto vzdy, ked sa budem vliect za fabiou s hrdym oznacenim HTP... :-)
1. 8. 2007 15:21
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Nebo za Yarisem, nebo za Corsou... atd, atd. Mrkni na jejich základní motorizace, budeš možná výkonem Fabie v základu mile překvapen. A to nehovořím o pružnosti HTP.
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 18:48
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Yaris ma zakladny motor 1.0 VVT-i, 51kW/69PS
Fabia ma zaklad 1.2 HTP 44kW/60PS

Celkom ma zaujima tvoj nazor, ci je HTP technologicky tak pokrokovy motor, ako VVT-i. Pretoze podla mna ani nahodou...
neregistrovaný "sword2"
1. 8. 2007 21:57
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
"A to nehovořím o pružnosti HTP." tak toto je na Zlatý ventilček mesiaca určite!! :-)
1. 8. 2007 22:32
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
No, to sis naběh´. Mrkni se, jak na tom HTP s pružností... a porovnej s konkurencí. To se podivíš... Vždyť právě pružnost tohoto motoru je jeho velkou devizou.
neregistrovaný "sword2"
2. 8. 2007 09:00
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Ani nemusím s motorom HTP som odjazdil cez 70tkm. a o pružnosti to teda nebolo, je to skutočne veľmi veľmi slabý motor aspoň v VW Pole(ktorým som jazdil a ktoré je predsa len od Š Fabia ťažšie)
neregistrovaný "AG"
1. 8. 2007 15:24
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
A pak si spomenieš,keď ti jednačtvorka natrepe *.A to teprve budeš koukat na zázrak. ;-)
neregistrovaný "_Teddy_"
1. 8. 2007 18:50
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Uz sa mi to raz stalo, a fakt som cumel ako puk, ze dole kopcom HTP-cko predbehlo mna, iduceho na bicykli. Asi by som si mal dat dozadu tazsi prevod...
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 22:51
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Usak"
1. 8. 2007 13:46
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
O tom, že YETI bude čtyřkolka se ví již poměrně dlouho, ale překvapil mě motor 1.8. To zavání spekulací, že YETI bude na podvozku O2 a nebude to tak malé auto. Jednak má O2 tento motor taky, jednak i pohon 4x4. Zklamáním všek bude to, že se s největší pravděpodobností nebude u tohoto modelu nabízet kombinace 4x4 + automat jak uvedl na můj dotaz p. Kulhánek.
1. 8. 2007 13:49
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Uvidíme...
2. 8. 2007 09:16
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Pokud bude na podvozku O2, bude mit motor 1.8 TSI, bude vypadat podobne jako studie a bude mit alespon 400 l kufr,
bude to urcite jeden z kandidatu na moje nove auto, az budu inovovat sveho focuse. Ford je sice porad nejlepsi, ale benzinove motory, k nimz bych se chtel vratit, jsou jeho nejslabsi strankou. Navic pohon 4x4 mne laka. Automat povazuji za zbytecnost. (kdyz uz tak jedine DSG, coz neni zadarmo a pripada mi to dost slozite)
neregistrovaný "1.4 TSI"
1. 8. 2007 14:37
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Nevím, kde jsi to v tom článku vyčetl, ale s 1.4 TSI se ve Fabii nepočítá. A pokud bude ve Škoda 1.4 TSI, tak pouze 122k.
anonym
1. 8. 2007 14:42
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Taky si myslím....ve světě motorů psali že s 1,4 se počítá u Superbu :(
Avatar - CtvrtSardel
1. 8. 2007 17:20
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Mluvil o tom, ze se jedna o jednoduche CI dvojite preplnovani 1.4. 1.4TSI compturbo ma v nejslabsi verzi myslim 140k ! 122k ma pouze turbo 1.4! Mne osobne by postacil i ten jednoduchej, do Fabie to bude skvelej motor. Do superbu uz snad 140k. Minimalne.
neregistrovaný "1.4 TSI"
1. 8. 2007 19:22
Re: ZPRÁVA MĚSÍCE
Tak ještě jednou, s 1.4 TSI ať už s turbem nebo s kompresorem a turbem se na platformě A05 (Fabia, Polo...) nepočítá vůbec, takže si na RS nech zajít chuť. A u Superba jako základní motorizace bohatě těch 122 koníků postačí.
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 15:16
Re: ehm
správa mesiaca ? ako pre koho Volkswagen - Škoda = nezájem... 8-s
neregistrovaný "AG"
1. 8. 2007 15:21
Re: ehm
A že ten článek vůbec čteš?To je mi podivný a že se navíc zapojíš do diskuze hm,hm. :-O
anonym
1. 8. 2007 20:58
Re: ehm
ako som písal :-) VW-Škoda nezájem takže tak max som prečítal nadpis >:-[] a keď som zbadal v diskusii titulok "Správa Mesiaca" potom ma napadlo nepísal to GTI? pozriem jasne že to bol on musel som podpichnuť v diskusii >:D :yes:
neregistrovaný "oldtimer"
1. 8. 2007 20:06
Re: ehm
YETI dostane Haldex takze ctyrkolka jen proto ze bude mit ctyri kola .. :-) , motory TSI docela dobre, ale ani 1.8 TSI Octavii nezachrani.
neregistrovaný "efrém"
2. 8. 2007 00:46
Re: ehm
Octavia potřebuje zachraňovat? ;-\
Avatar - STi (Modo Team)
1. 8. 2007 13:43
Je to skutečně ten nej?
Jestli dají 1.4TSI skutečně do Fábie,bude to super,ale do jaké a jaký?2x přeplňovaná 1.4 (170PS) by mi seděla do nové Fabky RS dokonale,ale to nepotvrdili.Tak mám obavu,že použijí pouze verzi se 140PS a to mi dnes připadá pro "sportovnější" Fabku málo.No nechám se překvapit,ale 1.8TSI je taky super!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CtvrtSardel
1. 8. 2007 17:24
Re: Je to skutečně ten nej?
Problem je ze OII RS ma 200 koni, dat do fabie 170, tak ji trikrat predjede, to asi neprojde. Videl bych to na 140k.
neregistrovaný "wolff"
1. 8. 2007 14:17
tchechien
Ne ne Je to zpráva století...
P.S. Jojo Eckhart, das ist echt tchechiche name... >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "simson"
1. 8. 2007 14:26
Re: tchechien
a co to zkusit se S: t(s)chechien a t(s)chechi(s)che :-)
neregistrovaný "wolff"
1. 8. 2007 14:47
Re: tchechien
no jo vypadlo mi díky za korekci... ;-) Mea culpa... :yes:
neregistrovaný "FX"
1. 8. 2007 18:17
Re: tchechien
No jo, němčina ti nejde. Příště napiš "name" s velkým N, že...
neregistrovaný "oink"
2. 8. 2007 08:57
Re: tchechien
Když už jste v té gramatice:
V němčině je "der Name", takže "das ist echt tschechischer Name"
neregistrovaný "FX"
2. 8. 2007 09:58
Re: tchechien
Ano jistě. Jde vidět, že i když se wolfík chvástá snad dvěma tituly z vysoké školy, dokáže v jedné šestislovné větě udělat 3 chyby. A to s angličtinou na tom není lépe.
anonym
1. 8. 2007 15:51
Re: tchechien
a to pufodny njeny topry? Ja mislela, ze ona to topšee ubramborovat
neregistrovaný "Gilgit"
1. 8. 2007 16:26
Re: tchechien
Más nejaký problém. Neco ve stylu nacionalismu nebo upsouknutého cecháckovství?
1. 8. 2007 15:55
To je dost
Konecne bylo alespon trochu zadostiucineno tem,kteri nechteli napr.na parkovistich slyset tolik traktoru(TDi pd) a bat se,ze je ten traktor prejede ;-) (kdyz se nepodivali do zpet.zrcetka)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rbriall"
1. 8. 2007 16:00
větší zásahy???
...dojde k menším nebo i několika větším zásahům, mimo jiné i pokud jde o design.... Co bude asi tohle? ;-\
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2007 16:15
SPRAVNA CESTA
Ano, Skodu musime brat vazne. Jde o jednoho s velkych evropskych hracu. V evrope je SKODA cim dal tim vice znama jako "TA KVALITNEJSI ZNACKA KONCERNU VW". Bravo SKODA. :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
2. 8. 2007 12:11
Re: Co sa babe chcelo...
Ked si predstavim, kolko majitelov nekvalitnych Phaetonov musi po tychto slovach smutit...
neregistrovaný "jarabacek"
1. 8. 2007 16:48
Fabia RS
Pokud bude nova RS s 1,4 TSI 125 kW tak objednavam :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CtvrtSardel
1. 8. 2007 17:22
Re: Fabia RS
Byla by to ozdoba! Jen aby se nas sen splnil... :yes:
neregistrovaný "Xaver"
1. 8. 2007 18:49
Re: Fabia RS
Bude to tak. Už se na tom pracuje!
neregistrovaný "1.4 TSI"
1. 8. 2007 19:50
Re: Fabia RS
Ano? A kde prosím tě? Žádný motor TSI pro Fabii v plánu není. TAkže si penízky schovejte na někdy příště.
anonym
2. 8. 2007 01:44
Re: Fabia RS
jasne borce! Drz mlc bl.be :no:
neregistrovaný "1.4 TSI"
2. 8. 2007 09:54
Re: Fabia RS
??? 8-s
neregistrovaný "miramb"
30. 9. 2007 13:58
Re: Fabia RS
presne tak...
minimalne dalsi tri roky s timto resenim nikdo nepocita
anonym
1. 8. 2007 20:50
Re: Fabia RS
jj, presne podle hesla "cim mensi a silnejsi, tim rychleji vsude jezdi". A ve spojeni s vysokou nudli - to se skutecne mame na co tesit.
anonym
1. 8. 2007 18:47
common - rail
Proč nahrazují německé čerpadlo - tryska italským common-rail ...?
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Scraeder"
1. 8. 2007 19:31
Re: common - rail
kvuli emisim CO2 a DPF
neregistrovaný "FX"
1. 8. 2007 19:31
Re: common - rail
Protože PD dosáhlo dávno svého technologického vrcholu a CR jde pořád ještě "na vrchol".
anonym
1. 8. 2007 20:47
Re: common - rail
CR je jednodušší konstrukčně, tudíž výrobně levnější. Původní výhoda vyšších plnicích tlaků PD byla smazána, multijet je "měkčí" - tudíž tišší.
neregistrovaný "buran"
1. 8. 2007 19:39
Re: common - rail
Common-rail je italskej? To je mi novinka.....A co takhle fakta :

Před deseti lety byl Bosch první společností na trhu, která použila vstřikovací systém common rail pro osobní automobily. První auta vybavená touto technologií byla Alfa Romeo 156 JTD a Mercedes-Benz C 220 CDI. „Common rail dává motoru větší výkon a vyšší kroutící moment. Technologie zároveň podstatně snižuje spotřebu, hlučnost a emise dieselových motorů“, řekl Dr. Ulrich Dohle, předseda představenstva divize Bosch Diesel Systems.

Tak nějak nevím, až dosud jsem žil v bláhovém domnění, že Bosch je německá firma a ejhle - oni to jsou Taliáni.
neregistrovaný "buran"
1. 8. 2007 19:41
Re: common - rail
Common-rail je italskej? To je mi novinka.....A co takhle fakta :

Přitom to byla firma Bosch, která před deseti lety s tímhle systémem přišla. Alfa Romeo 156 byla sice jedním ze dvou prvních vozů, které byly common-railem vybaveny, ale tím druhým byl Mercedes.

Tak nějak nevím, až dosud jsem žil v bláhovém domnění, že Bosch je německá firma a ejhle - oni to jsou Taliáni.
Avatar - Falco
1. 8. 2007 19:49
Re: common - rail
Přesně tak, Common Rail uvedla v život společnost Bosch, jak u osobních tak i nákladních automobilů...
anonym
1. 8. 2007 20:20
Re: common - rail
Systém Unijet common rail je patentem Fiat Group
neregistrovaný "yeretnom"
1. 8. 2007 20:24
Re: Otázka pro odborníka
Jo, talijáni maximálně mohli navrhnout design vysokotlakého čerpadla a railu. :-)))
A položím asi debilní otázku do diskuze, ale proč by maloobjemový přeplňovaný motor s výkonem X měl mít menší emise, než velkoobjemový motor se stejným výkonem X? Nebudou ty motory při zhruba stejném výkonu a stejném zatížení mít taky skoro stejnou spotřebu a tím pádem i emise? S tím rozdílem, že malý motor pojede pořád na maximu svých možností (ve vysokých otáčkách a při max.plnících tlacích) a velký bude v pohodě prdlat v nízkých - otázka životnosti? Není třeba lepší velký motor s vypínáním válců při nízkém zatížení?
anonym
1. 8. 2007 20:27
Re: Otázka pro odborníka
Common rail je patent Centro ricerche Fiat, na nemz spolupracovali take technici z Magnetti Marelli a Elasis. Kvuli snazsimu rozsireni se Fiat spojil s Boschem jez dotahl serivou verzi a zacal C.R. vyrabet. Převzato od "essesant" z 1.11.06
Avatar - Falco
1. 8. 2007 20:43
Re: Otázka pro odborníka
Tak to jsem nevěděl, diky za info..Teď v tom mám trochu guláš!
Avatar - Falco
1. 8. 2007 20:40
Re: Otázka pro odborníka
Hmotnost! Nižší hmotnost znamená vyšší dynamiku a větší úsporu paliva - to je asi hlavní výhoda?
neregistrovaný "yeretnom"
1. 8. 2007 20:47
Re: Otázka pro odborníka
A o kolik je 1.4 s turbem, kompresorem, mezichladičem a spoustou svodů lehčí, než třeba dobře poladěný atmosférický 2.0 se stejným výkonem? To se mi nezdá jako argument.
Avatar - Falco
1. 8. 2007 20:59
Re: Otázka pro odborníka
To přesně nevím, ale znatelné to bude! Nižší hmotnost motoru má také pozitivní vliv na přední nápravu atd..
neregistrovaný "jpor"
2. 8. 2007 00:52
Re: Otázka pro odborníka
maloobjemový PREPLŇOVANÝ motor bude predovšetkým TERMODYNAMICKY ÚČINNEJŠÍ ako akýkoľvek veľkoobjemový atmosférický, hlavne pokiaľ bude za týmto účelom naladený a preplňovaný vysokými tlakmi resp. dvojitým prelňovaním (ako napr. TSI - kompresor a turbo - plniaci tlak 2,1 baru je cca 3-násobok oproti bežným turbomotorom).
Takže z energie obsiahnutej v palive vydoluje podstatne viac energie v podobe mechanického výkonu a vypustí menej vo forme odpadového tepla. To je podstata úspornosti aj u dieselov - akurát tie majú daný vysoký tlak spaľovania svojím vysokým kompresným pomerom (a navyše dnes na 99% ešte turbo k tomu).
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 08:23
Re: Otázka pro odborníka
Tak hlavně diesel by bez toho vysokého kompresního poměru jaksi nefungoval. Ten plnící tlak je teda dost drsnej. Jsem docela zvědavej na dlouhodobou životnost motoru, protože díky tak vysokýmu tlaku sice dostanou do válce hodně směsi, ale ty tlaky tam budou dost velký.
neregistrovaný "_Teddy_"
2. 8. 2007 10:06
Re: Otázka pro odborníka
Predmet: Termodynamika
Znamka: nevyhovel

Pan student, doucte sa to a pridite na opravny termin...
neregistrovaný "Jordi"
2. 8. 2007 11:10
Re: Otázka pro odborníka
Mensi vnitrni treni, mensi tepelne ztraty malym povrchem spalovacich prostoru, mensi setrvacne hmoty, mensi hmotnost vubec. Co se tyce provozu motoru: jak casto jezdime na maximum? Tudiz po vetsinu casu bude maly motor provozovan blize svemu navrhovemu rezimu a blize rezimu minimalni merne spotreby. Staci takhle?
neregistrovaný "yeretnom"
2. 8. 2007 12:30
Re: Otázka pro odborníka
A nemusí mít menší motory víc setrvačné hmoty, aby dosáhly kultivovanosti větších motorů? Tím pádem víc energie k rozpohybování, vyšší spotřeba a pomalejší reakce na přidání/ubrání? A znovu opakuju - určitě má 1.4 TSI s turbem, kompresorem, mezichladičem a spoustou trubek nižší hmotnost, než třeba atmosférická 2.0 od Hondy s 240k? Je to tak, že ten menší motor pojede i při relativně malých dynamických nárocích na maximu svých možností, čili s max.opotřebováním?
Když já tomu pořád nerozumím. Umřel pan Petřina, nebo pan nebožtík?
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 12:38
Re: Otázka pro odborníka
No jo,ale zrovna konkrétně tenhle motor od Hondy byl navržen jako hodně sportovní i s ohledem na hmotnost a hlavně špičkový výkon a dávat ho jako alternativu k 1.4TSI, které je určeno jako běžná motorizace do běžných modelů je trošku mimo. S tou hmotností bych si ale v porovnání s třeba 2.0FSI nebyl tak jist a ten rozdíl nebude nijak dramatický.
neregistrovaný "_Teddy_"
2. 8. 2007 08:37
Re: Otázka pro odborníka
Ked uz hovoris o tych faktoch, tak teda sa ich drzme: prototyp systemu common-rail vyvinul v 60-tych rokoch svajciar Robert Huber. Dalej bol vyvijany svajciarskym technologickym institutom. Neskor daki japonci upravili common-rail pre nakladne auta, a prvy krat bol common-rail prakticky nasadeny v japonskych truckoch "Hino".

Co vyvinuli MagnetiMarelli, Fiat a Bosch nie je common-rail ako taky, ale jeho elektronicke ovladanie (ECU), pretoze povodne bol common-rail ovladany mechanicky. Takto upraveny system common-rail bol potom prvy krat pouzity v osobnom aute Alfa 156 1.9 JTD v roku 1997...
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 8. 2007 21:11
Haldex - pomsta VW
promiňte ale po osobní zkušenosti se systémem Haldek v Octavii 4x4 tvrdím,že je to děsná sra*čka,a ně čtyřkolka
Rozbalit vlákno
1
1. 8. 2007 22:27
Re: Haldex - pomsta VW
Haldex je velmi praktický systém pracující na bazi připojitelné zadní nápravy. Nikoli ovšem tak, že bys musel vystoupit a rumplovat klikou. Elektronicky. Je to systém, který tu zadní nápravu připojuje mžikově... nemusíš si dělat starosti, všichni, tedy mimo tebe, jezdí s Octavií 4x4 a s jinými produkty vybvenými Haldexem štastně celý rok (a o to jde). Zejména při jízdě v horách v zimě je ten Haldex k nezaplacení. Mimo jiné i proto, že na běžných podmínkách šetříš palivo, neb jedeš na jedné nápravě a když potřebuješ, jedeš na sněhu nedostižně a jistě.

Ovšem pozor, až pojedeš šotolinu, myslím jako závody, ber permanent. Technicky vypiplanou lahůdku. Zeptej se třeba u AUDI. Quattro znáš ne, oni ti tam poradí...

Co je však potřeba vědět. Běžný jezdec, tedy člověk, který auto používá k jízdě po silnicích - sucho, mokro, sníh, led, břečka, ten samozřejmě nic jiného, než připojitelnou nápravu ani nepotřebuje. To jen plejstejšnoví kovbojové si představují jak letí na parkoviště u delvity pravým driftem na permanentním permanentu, až se jim kouří z kufru. Život na silnici, assasine, je ovšem o úplně něčem jiném.
1. 8. 2007 21:26
OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Tak to si přečti. Dozvíš se jak si světová automobilka představuje světovej kompakt... ale nezapomeň si před čtením nasadit dobře vymražený tanga... no... přečti si to sám. A vůbec, na co měkčené plasty na přístrojovce? Kuchyňskou linku máš ne? No, tak to je podobný, akorát že tohle jede. Trochu. P.S. Za rok vyjede ten co po šesté předefinuje kompaktní třídu, ani ti nemusím psát, kterej že to bude, viď... Tak jestli umíš počítat asi tak do tři sta šedesáti pěti, můžeš začít. Ale bacha, aby sis na konci nepřekous´jazyk. BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "yeretnom"
1. 8. 2007 21:46
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Myslíš ten, který pošesté bude vypadat stejně jako popáté a počtvrté, kromě neustále se zvětšujícího znaku vpředu? Ten, který v základu sotva stačí na městský provoz se svou parodií na agregát, nejspíš 1.4 59kW? Ten, který snad v základu nemá ani kliky u dveří? Máme oba na mysli GOLF? Volkswagen, který nesahá v kvalitě, technologii a spolehlivosti Toyotě ani po paty?
1. 8. 2007 22:10
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
No, já mám spíše na mysli golfa, který naštěstí bude vypadat stále tak, jak má vypadat klasický hatchback. Který bude i nadále vybavován motory, které sklízí světová prvenství, který bude i nadále udávat tón v kompaktech co se týče materiálů, zharmonizovaných vlastností, kvality i ergonomie. Žádné astrální úlety, žádné tvrdoplasty na přístrojovce, žádné tyče z klepadla místo zadní nápravy, žádná anti hemeroidní sedeadla. Prostě ten dokonalý golf, co uhranuje Evropu již přes třicet let a který je nejprodávanějším autem Evropy. P.S. Mrkni se na paty... ty před Golfem scvákává v Evropě nejen Toyota.
Avatar - Falco
1. 8. 2007 22:31
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Souhlas, jediné v čem má Toyota výhodu jsou hybridy..I ten nejúspornější vznětový nebo zážehový agregát bude s elektromotorem efektivnější + solární články na střechu, viz nedávné info..[odkaz]
1. 8. 2007 22:33
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Jo,jo.
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 22:44
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
jednoducho povedané furt dookola to isté ten starý otrepaný golf na ktorý sa už dlkšiu dobu nedá pozerať ne? 8-s
1. 8. 2007 22:53
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
No, pokud jsou tvé estetické nároky promítnuté do nicku... pak věřím, že tě Golf neuchvacuje. Naštěstí je tu ročně přes půl miliónu těch, co kvalitu golfa oceňují tím, že si ho koupí... Neboť GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU je nejprodávanějším autem Evropy.
neregistrovaný "k8"
2. 8. 2007 06:35
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Ty jsi opravdu dost těžkej případ pro psychiatra, fakt ti radím dobře, běž se za ním podívat, on ti možná pomůže.
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 22:41
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
pekne a pravdivo povedané :yes:
neregistrovaný "Lol"
1. 8. 2007 23:33
Re: OT: TEST - Toyota Auris 1.4 VVT-i
Sedel si ty clovece v Aurise/ovi? A to som si sakra isty podla toho co teraz placas... na druhu stranu ale netvrdim ze Golf nie je zly pre to stado oviec co ho kupuje >:D
neregistrovaný "honzarov"
1. 8. 2007 21:32
no
jak se helmutovi začne yetti líbit po úpravách , tak to smrdí zadkem z roomstru :-! . já být helmutem , tak o suv moc neřečním , ale uznávám , můžu se plést . ale zatím helmut nikdy nezklamal .
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 8. 2007 21:55
opět mě embéčko rozesmálo...
>:-[] Když vyleze škodovka z nějakou jakoby novinkou tak mě vždicky dokáže pobavit a nejvíc to,jak tzv.zastánci této značky hned začnou chválit jak je to nejlepší a super.Přitom to stojí úplně za *.A když jim to řeknete tak se začnou rozčilovat a nadávat jako malé děti...Od té doby co vylezla na trh tzv.fabie II tak sem ztratil o mbéčkách i to poslední pozitivní mínění... >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Falco
1. 8. 2007 22:02
Re: opět mě embéčko rozesmálo...
Teď jsi to Škodovce opravdu nandal!! Ta se z toho položí!
anonym
1. 8. 2007 22:46
Re: opět mě embéčko rozesmálo...
No jistě..... :-!
neregistrovaný "e)voVIII®"
1. 8. 2007 22:56
Re: opět mě embéčko rozesmálo...
>:D
neregistrovaný "wolff"
2. 8. 2007 07:44
ano
CR je italskej, jak tady někdo správně poznamenal a je to neoddiskutovatelný fakt. NA vývoji se podílely 3 firmy a to jako Bosch jako potenciální výrobce a Mercedes + Fiat, přičemž Mercedes později odstoupil, takže prakticky celý vývoj táhl Fiat + Magneti Marelli, s tím, že Bosch bude výrobce(ono MM má bez tak v Boschi svůj akciový podíl tka je to fuk, takže ano z části vlastní Bosch italové, byť je to německá firma.)

A co se Haldexu týká... Ano je to systém an houby. Připojuje se až teprve je pozdě a místo toho aby ti to pomohlo se dostat ze zatáčky, ještě tě to spíš nakopne a vyhodí ven. Ví to všichni, nikdo to nepoužívá jen Škoda... Škoda.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Donald"
2. 8. 2007 08:27
Re: ano
A co Audi ?
neregistrovaný "_Teddy_"
2. 8. 2007 09:59
Re: ano
Mylis sa, CR nie je italskej. Vyssie som napisal velmi strucnu historiu vyvoja systemu common-rail (pozor, hovorim o common-rail, nie "len" o jeho elektronickom ovladanim)...

Pokial ide o haldex, je to taky "radoby-permanent pre chudobnych". Samozrejme, ze to nie je nic do ozajstneho terenu alebo na rallye, vsak to nikto ani netvrdi! Ale ak sa pozrieme na naklady, je ovela lacnejsie hodit medzi napravy elektronicky ovladanu viskoznu spojku, nez samosvorny Torsen alebo Fergusson...
neregistrovaný "pawelno"
2. 8. 2007 11:18
Re: ano
Wolffe, proboha, co to zase píšeš o tom Haldexu? Jen Škoda? To snad nemyslíš vážně! A co používá Volvo, co bude používat Ford, co má mít novej Focus RS. No Haldex. Stejně tak má podobný systém další hromada automobilů.
neregistrovaný "Jordi"
2. 8. 2007 11:19
Re: ano
Haldex: a jeste taky Landrover Freelander. Ach jo, kam ten svet speje. Landrover pro mestske kovboje...
2. 8. 2007 11:29
Re: ano
Wolffíku, když už tady pořád žblebtáš něco o demagogii, tak byssis mohl aspoň zjistit, že na tom Haldexu, kterej používá jen Škoda, jezdí třeba Bugatti Veyron... To jen tak na okraj, abys nás tu netakal za nos.
neregistrovaný "simson"
2. 8. 2007 12:46
Re: ano
SAAB taky používá Haldex.
Avatar - Falco
2. 8. 2007 19:38
Re: ano
Haldex používá i Volvo!
neregistrovaný "neo029"
2. 8. 2007 15:04
no ja osobne nejsem zvedavy na tento VW motor ve skodovce
ja jsem zvedavy na ty penize, co si za to Skodovka rekne :-) jestlize s uzo "pruznym" motorem HTP :-) stoji F2 kolem 270k, tak o kolik si reknou za tenhle motor? 50k navic? vice? s normal vybavou jinych znacek pak bude F2 stat 350-400k?? 8-s
Rozbalit vlákno
0