Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat chce být opět jako Alfa Romeo. Mezi mladými má prý lepší jméno

Koncern Volkswagen Group chce opět svoji konkurenci pro Alfu Romeo. Podle jeho vedení je Seat na takový úkol lépe připraven než pár lety.
Zpět na článek
8. 8. 2018 11:00
8. 8. 2018 12:35
8. 8. 2018 13:30
8. 8. 2018 13:40
8. 8. 2018 14:55
8. 8. 2018 15:01
8. 8. 2018 16:10
8. 8. 2018 16:25
8. 8. 2018 16:29
8. 8. 2018 17:00
8. 8. 2018 17:49
8. 8. 2018 18:41
8. 8. 2018 16:45
8. 8. 2018 16:51
8. 8. 2018 20:23
8. 8. 2018 23:28
9. 8. 2018 07:34
9. 8. 2018 09:04
9. 8. 2018 12:01
9. 8. 2018 13:00
9. 8. 2018 13:26
9. 8. 2018 14:11
9. 8. 2018 15:13
9. 8. 2018 15:42
9. 8. 2018 16:24
9. 8. 2018 16:31
9. 8. 2018 16:35
9. 8. 2018 07:37
9. 8. 2018 11:46
9. 8. 2018 12:15
9. 8. 2018 12:26
9. 8. 2018 12:53
9. 8. 2018 13:06
Avatar - martin.filak
8. 8. 2018 11:00
fňuk
Když se jim nepodařilo je koupit, tak ať jsou aspoň stejní. fňuk >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
8. 8. 2018 11:09
Přání otcem myšlenky
I věta z nadpisu je marketingem: pokud někteří mladí dosud nevěděli, že jim chybí Seat, tak teď už to ví ;-)
Nemám vůbec nic proti seatu, naopak: je to spolehlivý dobře postavený a vyrobený služebník. Ale dopracovat se stejného postavení na trhu jako má Alfa, to bude panečku trvat. Mezitím elektroauta řízená počítačem a družicemi zvítězí u všech mladých a bude po slávě...
Rozbalit vlákno
25
8. 8. 2018 11:26
Re: Přání otcem myšlenky
:yes:
Přesně tak.
Jak chce Seat nahradit histori značky, z jejíhož závodního týmu (zjednodušeně) vzniklo Ferrari.
Bojoval snad někdo na Seatu proti přesile stříbných šípů ve 30.tých letech?
Na Alfách ano.
Získali snad Farina a Fangio první dva tituly v F1 vůbec na Seatech? Ne, protože je získali na Alfách.
Najde se snad v historii Seatu tak nádherná legenda, jako o čtyřlístku u Alfy?
Leda ho...
Zvedalo něco vám chlupy na těle při prošlápnutí plynu u nějakého seatu tak, jako jekot šestihrnku Busso s jeho leštěnejma parohama?

A ty marketingový trollové si myslej, že když budou něco mlet a nlet furt dokola, bude to nakonec pravda.
Ach jo.
Avatar - twistedTSD
8. 8. 2018 12:48
Re: Přání otcem myšlenky
Argumentace pana Diesse je založena na tom, že Alfa je upadající historický přežitek, jehož minulost mladí neznají. A svým způsobem má pravdu, úspěchy 30. nebo 50. let k Alfě mladé mého věku nepřitáhnou, resp. maximálně ve smyslu stále doznívající image.

Jenže co dodnes předvedl Seat? Sice staví na výborném Leonu Cupra, zatímco na předraženou Giuliettu sedá prach, ale jinak tu máme za posledních 10-15 let přemotorvaný gazík a Cupra znáček. A z WTCC se stáhli.
8. 8. 2018 13:04
Re: Přání otcem myšlenky
No právě.
Alfa má alespoň tu historii a auru. A design.
Seat nemá nic.
Ten "výbornej Leon Cupra" by se mohl klidně prodávat jako Golf R low cost "bakelit edition". Nebo GTI Clubsport "pětikoruna edition"
Smrdí lácí na 100 honů.
To je taky všechno, co může Seat nabídnout. Silnější verze VW techniky za míň peněz a s o to horším zpracováním. A jak píšeš - znáčky a nálepky.
Kdy v devadesátkách a nulkách vyráběl seat sportovní kupéčko nebo kabriolet? Alfa měla Spider, GT, GTV, 4C i supersport nebo Breru atd atd.
Není to o 30. a 50. letech. Je to o celé věčnosti, kdy alfa vyráběla auta pro nadšence, krásná a plná vášně. A seat? Pche…
Se podívej, na ten sranec, co je obrázekke článku.
Leoš svařenej s vanou. Nádhera. Ani koncept nevypadá líp, než sériová Alfa.
Nejsem Alfista ani koncernista. Ani Anti Alf ani Antikonc.
8. 8. 2018 13:48
Re: Přání otcem myšlenky
Chápu, ale myslím, žes to netrefil. Podívej třeba na historii Lancie. A co chtějí dnešní mladí spíš Lancii nebo seata?
Takže ano, marketing může něco přidat (nebo i pohnojit). Důležitý je ale produkt. A aktuálně seat sportovní auta docela umí. Ale končí v segmentu golf. Takže pokud by chtěli být skutečně sportovní značkou (což dnes není ani seat ani alfa) museli by skutečně dost produktů přidat. Ale spíš si myslím, že je uspokojí, když si je budou kupovat mlaďoši, co chtějí auto se sportovním nádechem. V tom případě jsou na tom líp než alfa. Ta je autem pro starý co si nechtěj připustit že starý jsou.
8. 8. 2018 13:51
Re: Přání otcem myšlenky
Nejseš ty náhodou chytrák?
>:-[] >:-[] >:-[]
...prosím, jmenuj mi sportovní auta, co ten Seat tak umí?
;-)
Jinak mldej vypatlanec, co náhodou dostane půjčku, maže pro Hondu nebo tak.
Ber to všechno s rezervou :-)
8. 8. 2018 14:18
Re: Přání otcem myšlenky
Svez se nějakou cuprou a odpověď najdeš sám. Ano i pětidvéřová předokolka může
být vynikající sportovní auto.

A vzhledem k evropským prodejům hondy to vypadá že všichni mladý jsou docela chytrý a vypatlanců je poskrovnu. :-)
8. 8. 2018 14:25
Re: Přání otcem myšlenky
Nevím, jestli to chceš vědět, ale s Cuprama jsem jezdil.
A žádnou odpověď jsem nenašel.
nepotřebuju, abys mě ohromoval.
Pokud vezmeme jako fakt, že hothatch je sportovní auto, pak ano.
Je to Golf GTI, kterej byl (skoro)vždycky dobrej a má na sobě pár lacinejch věcí, silnější verzi motoru a stojí trošku míň. Na stejném základu podobný Clubsport je 100 lepší. Takže vynikající asi bejzt nemůže.
To je všechno.
Bohužel...to je fakt všechno.
O Polu GTI s s kličkama z černýho bakelitu, co se jmenuje Ibiza Cupra se bavit nemusíme, to je to samý.
Avatar - lamal
9. 8. 2018 09:42
Re: Přání otcem myšlenky
suhlasim s tebou ako to tak citam, no podcenujes to, ze mladich nezaujima historia z kt zije nasa generacia zjednodusene... nebudu si citat na wiki historiu kazdej znacky pred kupou lacneho auta +- len aby neboli pozeri, proste si kupia to co sa im paci a to co 'tahne' a nestoji vela.. a to im seat da... nezabudaj v akej triede sa seat pohybuje stale ide o mainstream, ciel je koncernovou tech uspokojit co najviac ludi

kto je narocnejsi, chce viac a pride na to, ze koncernova tech ma svoje obmedzenia kupi si nieco ine... to ze mainstream mozno vyhladi diverzitu a historiu je ina pesnicka

mladi z historie neziju a nemaju predsudky, vyskusaju si a kupia si to
8. 8. 2018 14:28
Re: Přání otcem myšlenky
Mezi námi mladými nevím, ale Seata má je jeden známý - TDi - to je žihadlo >:D
Jinak Astry GTC, Octy RS a Fabie RS, sem tam sup a hlavně BMW a Audi. Ale že by někdo vyloženě prahnul po Seatu se mi nezdá. Když chce koncern, tak stejně berou Golf, Oct nebo A4.

PS: kolik lidí pod 30 si může koupit auto za 1/2 míče a víc? A když už, tak určitě nevezmou nějakého seata. >:-[]
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:08
Re: Přání otcem myšlenky
Seat je VW pro chudé a téhle nálepky se těžko zbaví.
Auto za půl miliónu klidně vezmeš na operák, ale zase... rozum velí brát něco, co naloží i rodinu a bude pohodlné pro dálkové cestování.
8. 8. 2018 16:38
Re: Přání otcem myšlenky
No mě se nevyplatí, garážuju a starám se o všechna auta, jak to jen jde. V případě operáku si nemůžeš natřít prasátka, vyměnit kola nebo pneu atd...
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:49
Re: Přání otcem myšlenky
Uvědom si, že pro drtivou většinu lidí je auto přepravník, který je má dovézt tam, kam potřebují. Když měním auto, znamená to přehodit jednu brašnu CD s hudbou, dvě plyšové potvory a vlastní lékárničku... Nikdy jsem nic více nedělal. Příští auto bude asi na operák.
8. 8. 2018 17:48
Re: Přání otcem myšlenky
Určitě ti tvé tvrzení nevyvracím, v podstatě je to přepravník, jen se o své věci starám. Tak jako iPhone má kryt a sklo, Mac svůj obal a brašnu, tak auta mají svou garáž a poličku s kapalinami a čisticími prostředky.
V rámci možností se tak starám i o služební. Prostě mi přijde divné jezdit ve špinavém a neuklizeném autě nebo s nějakou byť drobnou závadou. A věř tomu nebo ne, ale nejsem na firmě jediný.
Jistě, každý nemůže mít garáž a věřím, že firmám se vozový park na operák může vyplatit. Jen pro mě a typuji i pro většinu mých vrstevníků se nevyplatí.
A jen ze zvědavosti, jak se vyhodnocuje auto při vrácení, když má nějaké oděrky či škrábance, sjeté destičky nebo závadu na podvozku vzniklou provozem, na kterou se nevztahuje záruka? Dávají ti něco k úhradě, nebo se to neřeší?
8. 8. 2018 18:18
Re: Přání otcem myšlenky
Oderky a kozmetické vady sa riešia a to dosť intenzívne bežné opotrebenie (napriklad tie doštičky) nie….
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 18:34
Re: Přání otcem myšlenky
Naopak, čím víc nad tím přemýšlím, tím lépe pro mě. Dva, tři roky, pak nové auto. Nějaká provozní péče se nevylučuje a neřekl jsem, že své auto neuklízím, nebo že se nestarám. Jen na něm nedělám žádné úpravy. Ani technické, ani kosmetické.
Oděrky a škrábance se řeší docela dost, jak píše kyklop.
Avatar - wakantanka
9. 8. 2018 07:23
Re: Přání otcem myšlenky
Chces nam povedat ze vacsina tvojich vrstevnikov uplne bezne kupuje nove auto? To zijes v cechach ci kde ?
11. 8. 2018 00:17
Re: Přání otcem myšlenky
Pochopil jsi to správně, nekupují.

A když už, tak než dát 400 za seata, raději si vezmou A4, octu atd.

Ale to jsem psal na začátku...
8. 8. 2018 14:42
Re: Přání otcem myšlenky
Kdo tady mluví o tom, že chce Seat nahrazovat nějakou historii? VW boss řekl snad myslím jasně, že chce vybudovat konkurenci pro alfu, tzn. budoucí čas pro tvou informaci. Ne nemusí mít tu tvojí pořád dokola omílanou historii, aby se Cupra dokázala prosadit, stačí když bude mít skvělý auta za přijatelný peníze a to jistě mít bude. Určitě se najdou lidi co si rádi honí svý ego a léčí si svý komplexy tím, že můžou jezdit v alfě, ale najdou se i normální lidi, kteří uvažují racionálně a mají rádi svoje vydělaný peníze >:D Určitě nepůjde cestou alfy, nebude mít image nespolehlivého auta jako má alfa a nebude to voser peněz.

To, že jsi zaseklej v časech minulých je tvůj problém, myšlení mladých lidí se ubírá jiným směrem a je kreativní, flexibilní, nelpí se na přežitcích let minulých, ale hledá se to co mi nejvíc sedne a tohle má právě vw boss na mysli.

Sám jsem měl alfu 159, design od Giugiara to auto mě hned chytlo za srdce a musel jsem ho mít, do dneška nezapomenu na tu radost radoval jsem se z něho jak malej kluk >:D ale po určitý době mě ta radost úplně přešla a bylo to jen auto pro zlost.. nikdy jsem neměl poruchovější auto a myslím si, že i úplný dno dacie bych měl míň problémů než s tímhle autem, tak od té doby jsem z alfy vyléčenej a rozhodně nejsem sám.

Troll jsi tu jedině ty fosteku jak tu kolem sebe zaujatě kopeš ;-)
8. 8. 2018 14:53
Re: Přání otcem myšlenky
Ježíš tak si toho kvalitního SEATka kup. Sportovního až na půdu.
Nepochopil jsi nic z mého hodnotného příspěvu a ještě máš tu drzost se pokoušet se mnou polemizovat?
Je to můj názor.
To, že vím ho historii automobilového průmyslu, motoristického sportu a vůbec o této tematice 100x víc než ty, za to já nemůžu. Místo jalového plkání by ses měl nechat poučit a být rád, že můžeš zadarmo obdržet fostekovi cenné postřehy a třeba i ty zajímavosti z historie, o které, jako jistě o spoustě dalších věcí, nic nevíš.
A že sis koupil střep, co se ti rozpadal pod zadnicí, za to nemůže Alfa, ale ty sám. Bylo by to tak u každý značky.

Kreativní mysl se ubírá...bla bla… co je to proboha za *? Ty jsi zhulenej?

Hele, piš si.
Seat skvělý auta nedělá a dělat nebude. Ani VW nejsou víc než lepší průměr a poměr cena/zboží má v popisu práce škodovka. Seat je zbytečnej.

Už nemám sílu. Je navíc neadekvátní, aby ajatolláh automobilismu ztrácel svůj drahocenný čas debatou s naprostým laikem.

Kreativní mysli blbých co hledí vpřed a nic nevědí...třikrát sláva!
Sláva!
Sláva!
Sláva!
FOSTEK RULEZ!!!
Again!
8. 8. 2018 15:22
Re: Přání otcem myšlenky
Sorry jsi totálně směšnej >:D To auto bylo dva roky starý a řešil jsem na něm věci jak na minimálně 15 letý ojetině, ale že ti to vůbec píšu ty znalče >:D

No hele to nemá cenu s takovým arogantním, namyšleným člověkem se vůbec bavit >:D z takových lidí mám osypky, uff nechtěl bych se s tebou potkat >:D No nic, pokračuj si tady dál v tom svým matrixu >:D

Fakt si mě pobavil svým koktejlem hlouposti, díky za to ;-)
8. 8. 2018 16:26
Re: Přání otcem myšlenky
Ještě nejsem ale hloupej dost.
Až budu, poznám to podle toho, že si nechám namluvit, že existuje sportovní značka, co nikdy nevyrobila sporťák.
Pak se spolu můžeme bavit. To už budu taky vyřízenej.
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:09
Re: Přání otcem myšlenky
Skvělá auta za přijatelné peníze... to ale neodpovídá Alfě, která se řadí do prémie. Seat nemá ani náhodou image na prémii, pořád je to sockaauto.
8. 8. 2018 18:33
Re: Přání otcem myšlenky
Otázka je, jestli ta slavná historie značky bude cílové skupině chybět. Chtějí oslovit mladé, kteří tu historii nepamatují. Ne jejích rodiče a prarodiče, co na Alfu možná nostalgicky vzpomínají.

Zatím to vypadá, že elektromobilita se bude prosazovat víc a víc. Víceméně nová startovní čára v automobilovém průmyslu, viz Tesla, která i přes své nic moc ekonomické výsledky má hromadu skoro až fanatických fanoušků a vůbec jim nevadí, že to je značka víceméně bez historie. Jsou na trhu deset let, ale tak trochu na novém trhu.
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 18:37
Re: Přání otcem myšlenky
Kdyby dali Seatu do vínku od počátku tu elektromobilitu, mohli mu udělat image inovátora. Jenže ne, VW si všechny technologie syslí pro sebe, takže nemá na čem ten Seat stavět. Jen opět jako levné auto pro masy, s nádechem rádobysportovnosti.
8. 8. 2018 18:38
Re: Přání otcem myšlenky
U nás máme príslovie "Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo" ;-)
8. 8. 2018 11:21
Dost pochybuji,
že ve Vlkohradu dovolí jít Seatu cestou Alfy, tedy vyrábět zlomek toho co dnes vyrábí a prodělávat na tom. Myslím, že po Seatu jsou požadovány zisky a tomu by se měli učit někde úplně jinde. Nakonec i nové zařazení značek, které Vlkohrad nedávno udělal hází Seat mezi "volume" značky po bok škodárny a lidového vozu.
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2018 11:21
Recyklace přání
Tak to už tu několikrát bylo a nepovedlo se... Co je tentokrát jinak? Asi nic, dřív byl seat o MPV Altea/Toledo/Alhambra, teď je to o SUV a pořád to není tak nějak o "Cuore Sportivo" ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
8. 8. 2018 12:35
Šrot
Šrot chce být jako jiný šrot. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
8. 8. 2018 12:40
Jako krásné, ale
Nechtěl bych. To je Alfa
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2018 13:21
Seat nie nadaje się na Alfę.
Jeśli ktoś chce jeździć Alfą, którą Alfą nie jest to kupi raczej Mazdę 3 (koniecznie czerwoną) niż Seata.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 13:30
Ještě
celkem spadám do kategorie těch "pětatřicetiletých", ale že by mě Seat oslovoval svým image více, než Alfa? To ani náhodou... Jak již píší jiní výše, co pro tu image Seat dokázal? Jedno období "MPV stokrát jinak", jedno období "zlomená Ibiza stokrát jinak", k tomu recyklace starého Audi... Dnes období přelepování znaků na koncernové deriváty a Cupra s rádoby sportovním image bez sportu... A tohle by chtěli prodávat jako prémiovou sportovní značku?
Děkuji, raději Alfu.
Rozbalit vlákno
6
8. 8. 2018 13:40
Re: Ještě
:yes: >:D
Vidíš, že se někdy shodnem.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2018 14:51
Re: Ještě
ja tam uz sice nejaky mesiac nespadam ( aj ked sa citim na 25 v pohode ) ... ale uz pred x rokmi mi bolo jasne ze zo seatu nikdy nebude ziadna spanielska alfa hoc marketingovi kuzelnici zijuci kdesi v uzavretom kruhu mimo realitu si asi mysleli opak.. ale nakoniec mam pravdu vzdy ja... a oapt sa potvrdi co som pisal uz davno... ze seat nikdy nebdue ziadne cuore sportivo... a mal by sa radsej sustredit sam na seba ako na nahnanaie a napodobnovanie inych...
8. 8. 2018 14:55
Re: Ještě
Přesně
...ale kámo pozor
Kreativně myslící overnight ti to může vysvětlit!
Kámo, jsi vedle!

;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2018 14:59
Re: Ještě
celkova cenova relacia aj akasi automobilova mentalita alfy je uplne inde ako seatacke koncernove puzzle ... uz vidim ako bracek kodiaqa nahana na ringu stelvio.. boze moj .. trapas vacsi ako za da silvu :*)
8. 8. 2018 15:01
Re: Ještě
Přečti si debatu víš...to se pobavíš!
Nemáš totiž ponětí, jak myslí dnešní mladí!
:-! >:-[]
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:10
Re: Ještě
Taky jsem mladý! Nebo chceš říci, že v mém věku mám už trénovat skok do rakve?
8. 8. 2018 14:00
Pánové od SEATu...
.... si musí do huby vzít Alfu, aby na jejich vyjádření aspoň někdo kliknul.... Seat vždycky byl a vždycky bude levná značka koncernu, prostě VW pro chudé.... že to natřou na žluto a dají na to velký kola na tom nemůže nic změnit..... :-!
Současná Giulia, Stelvio a 4C mají samy o sobě vyšší technickou hodnotu než to co SEAT vypotil za celou svoji existenci.....

neexistuje jediné auto od SEATu, které by někdo chtěl jako youngtimera nebo které by si někdo aspoň trošku pamatoval.... prostě plechovky co si odjezdí to svoje a pak zmizí.... nic proti, tak to u spotřebních aut je.... ale odpusťme si ty marketingové tanečky.... ;-)
Rozbalit vlákno
16
8. 8. 2018 14:18
Re: Pánové od SEATu...
Počkej, ty bys nechtěl taxikářský Toledo z 90tek f tdi a barvě slonové kosti jako youngtimera? >:-[] >:D :yes:
8. 8. 2018 14:34
Re: Pánové od SEATu...
Postavený na základu z Golfa II. jako skoro každej seat recyklovalo použitou techniku prodejnějších divizí firmy. Kde byla tenkrát škodovka? Mlátila se z favoritu k feldě. A kde je teď?
Seat nikdo od dob těch taxikářů z devadesátek nepotřebuje.
8. 8. 2018 14:55
Re: Pánové od SEATu...
.... hele pokud bych chtěl stylový odvoz na oldies party ve stylu 90.let tak bomba.... ale ráno o víkendu raději půjdu do garáže startovat něco jiného.... ;-)
8. 8. 2018 17:04
Re: Pánové od SEATu...
Hele, pokud bude kazeťák v tom Toledu přehrávat tohle [odkaz] , tak jedu s tebou.
8. 8. 2018 19:53
Re: Pánové od SEATu...
Tak to je masakr, to jsem poslouchal v Escortu XR3i >:D a taky tohle:

[odkaz]
8. 8. 2018 19:50
Re: Pánové od SEATu...
Je mi to jasný ;-) :yes:
8. 8. 2018 14:23
Re: Pánové od SEATu...
1. minulá generace leonu je designově zatraceně povedená, jako youngtimer zaujme asi víc než giulietta (kdo by se chtěl koukat na ten alfí ksicht že?)
2. Alfa je taky levná značka, proto se s ní seat srovnává.
8. 8. 2018 14:29
Re: Pánové od SEATu...
Myslel jsem, že jsi jen chytrák.
Ty jsi SAKRA chytrák.
Takže jednoduše:
Alfa - legendární značka sportovních vozů s fascinující závodní historií a mnoha sportovními modely (ne deriváty mainstreamu). Vyrobila mnoho nádherných aut. Dnes nemá na růžích ustláno. To je fakt.
Seat - značka laciných VW, se kterou koncern neví co by a tak vymejšlí bláboly o sportovní značce. Nikdy nevyrobila zapamatováníhodné auto ani prvoplánově sportovní model. (Kupé, roadster)
Tak to je.
8. 8. 2018 14:41
Re: Pánové od SEATu...
A vodvařil ses sám.
Vedle GT, Brery nebo Spideru, které by mohly být nádhernými youngtimery a od počátku byly koncipovány jako sportovní dvoudveřové vozy v rámci možností
… jsi vypotll jenom voteklýho Leoše MkI. Hmmm...každej druhej vidlák ho má.
Vyšisovanýho žlutýho TDI v čipu. >:D
Avatar - twistedTSD
8. 8. 2018 15:01
Re: Pánové od SEATu...
[odkaz] Jsou i zajímavější verze. :-)
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:11
Re: Pánové od SEATu...
Tahle generace se mi tou oteklou kulatostí nikdy nelíbila.
8. 8. 2018 14:54
Re: Pánové od SEATu...
Až na to, že to je přesně naopak: minulá generace podivných kříženců Leon II/Altea/Altea XL/Toledo II byla designová tragedie, jejíž podivný design plný vejčitých patvarů byl opravdový hnus, nemluvě o mimořádně obludné zádi Toleda II. A o otřesném designu přístrojové desky a výplní dveří všech těchto aut snad ani není třeba hovořit. Právě tyto propadákové modely jsou těmi, na které by Seat rád co nejrychleji zapomněl. Naštěstí současný Leon je naopak mimořádně povedené auto zvenku i uvnitř plné atraktivních ostrých křivek, a tomu odpovídají i jeho prodejní úspěchy. :-) :yes:
8. 8. 2018 17:09
Re: Pánové od SEATu...
Malá oprava. Obludný zadek mělo Toledo III. Toledo II byl docela pohledný kompaktní sedan. ;-)
8. 8. 2018 14:57
Re: Pánové od SEATu...
současnou Giuliettu ani Leona nikdy nikdo jako youngtimera chtít nebude, nebude k tomu jediný důvod.... naopak pokud za 30 let někde vytáhneš aktuální Giulii v pěkném stavu, nebo nedej bože Giulii QV případně 4C, tak takové auto bude ozdobou každého srazu fandů aut....
9. 8. 2018 09:26
Re: Pánové od SEATu...
Já je zase chápu protože na pozici toho kdo nabídne koncernovou techniku low-cost cenou mají Škodovku takže chtějí Seat pozicionovát jako sportovní. že je to jenom přání otcem myšlenky asi jasné
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2018 14:49
uz ked seaty navrhoval
da silva tak sa hovorilo o tom ze seat ma byt spanielske cuore sportivo ale bohuzial to moc nefungovalo ( asi tusime preco ze? ) .... a teraz ked je to sama krabica ako arona a ateca a o chvilku tu bude aj bracek kodiaqa tak neviem .. ale uz mi to vobec nepride vtipne hrat sa na nejaku sportovost v reale leda na papieri to pojde... ten znesie vsetko... seatu pritom vcelku fandim ale nech radsej ostane sam sebou a nesnazi sa byt spanielskou alfou lebo z toho nakoneic stejne bude trapas ako za da silvu ... a nedaju si s tym pokoj a nedaju... ale zakaznici uz od seatu dnes stejne chcu ine veci ako nahananie alfy...
Rozbalit vlákno
1
8. 8. 2018 14:59
Re: uz ked seaty navrhoval
Ne, to není vtipné.
To je kreativní. Tak myslí dnešní mladí pod hrdinným praporem overnighta!
Ty zkostnatělče!
Seat je sportovníznačka.
...která nikdy nevyrobila sporťák. Ale to už by bylo moc kreativní asi.
8. 8. 2018 15:04
Marketingové kecy
Taky je mi 35 a Alfa je u mě značka, která má obrovský koule. Proč? Závodní historie, průkopníci moderní techniky (první systém VVT v roce 1987, první Common-rail), úžasný design, dnes i pohon té správné nápravy a k tomu možnost mít šestiválec od Ferrari. Co má z toho Seat? Dohromady prd krom hezkého designu (všimni si rozdílu úžasný vs. hezký) a k tomu přes 20 let starou MQ250 kde se "zapomnělo" na synchrony na zpátečce, litrový 3/4 motor s ekobruselskými převody,... Když před lety Piech lákal Alfu, sliboval jim boxery Porsche. Dostane tedy Seat motory Porsche, zadní náhon, precizní manuál a úžasný design? Pochybuji...
Rozbalit vlákno
7
8. 8. 2018 15:16
Re: Marketingové kecy
Nejsi kreativní a flexiblní...nemyslíš jako dnešní mladí lidé a mlátíš se v minulosti.
>:D >:D >:D
viz výše pan overnight

jinak :yes:
8. 8. 2018 15:36
Re: Marketingové kecy
Ale to samozřejmě neznamená, že za 10 let nemohou být značkou co má obrovské koule. Je to možné, pokud by na sobě tvrdě makali. Pro mě by to ale znamenalo odklon od MQB a tříválců, mít možnost koupit si čtyřválec nebo šestiválec se srdcem doplněný precizním manuálem nebo automatem ZF, epesní design,...
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:13
Re: Marketingové kecy
Ehm... Audi.
VW si ani náznakem nepodkopá prodeje takové značky.
Avatar - KANKUNEN
8. 8. 2018 16:14
Re: Marketingové kecy
Třeba si uvědomit, že Alfa je značka, která se řadí lehce nad běžný mainstream svoji sportovností a radostí z jízdy. A v tomhle Alfa naprosto selhává. Bylo ušetřeno za vývoj kombíku a tato ušetřená investice se 10x vymstí.
8. 8. 2018 16:30
Re: Marketingové kecy
To ale nikdo nechce moc ani u VW. Na to maj max teda VW, ale spíš Audi.
Seat bude mít obrovské koule...jenom když se mu do nich dá rakovina.
>:-[]
Avatar - euro89
8. 8. 2018 16:32
Re: Marketingové kecy
Akorat ten Common-Rail neni zadne prvenstvi Alfy. Vyvinuly to motorari Fiatu a jako prvni nasadili v r. 1997 soubezne pro obe premiove znacky - Alfa Romeo (156) a Lancia (Kappa).
8. 8. 2018 16:44
Re: Marketingové kecy
No...byl nasazenej už v ponorkách.
A v nějakejch japonských náklaďákách dávno před Fiatem.

Pro úplnost.
A motoráři Fiatu to nevyvinuli. Začali Švýcaři, pak Japonci a BOSCH.
První osobní auto byla Alfa Romeo 156 a to 1.10.1997.
Avatar - euro89
8. 8. 2018 16:25
Seat
"Zeptejte se pětadvacetiletých nebo pětatřicetiletých na Alfu a budou ztraceni, nebudou vůbec tušit, co ta značka znamená.“ - Rekl bych, ze ztraceny je Herr Diess.
Je mi 29 a i kdyz jako verny lancista vnimam Alfu Romeo jako hlavniho historickeho rivala a tudiz bych si ji z principu nekoupil, tak objektivne musim uznat, ze jde o jednu z nejvetsich ikon automobilismu a obrovskou legendu (stejne jako Lancia). Ta znacka zkratka budi emoce a zejmena jeji krasne klinovite karoserie z let 70. a 80. se mi opravdu libi.
Oproti tomu Seat? Co to je, k cemu to je? Neznam zbytecnejsi automobilovou znacku, nez je Seat. Prvni polovinu sve existence bouchali licencni Fiaty, tu druhou zase VW s jinym designem. Nikdy to nebyla znacka, ktera by privedla na svet neco opravdu vlastniho. V podvedomi ji mam zarazenou nekde mezi Zastavou a Ladou.
Uzvanam sice, ze jsem ve sve vekove kategorie spise vyjimka a vetsina lidi meho veku vnima Alfu Romeo negativne. Jenze potencionalni kupci, ktere Alfa v poslednim ctvrt stoleti ztratila, jezdi dneska spise v BMW, Mercedesech nebo Jaguarech, ale rozhodne ne v Seatu. >:D Zkratka Alfa Romeo byla vzdycky jina liga. Postavte vedle sebe Exeo a Giuliu... >:-[] Sam znam tady v Bavorsku jednoho uspesneho itala puvodem ze Sicilie. Jde o mladeho podnikatele, kteremu jeste nebylo 40. Jednou jsme se bavili o autech a zminil se, ze zacinal na Alfach. Ale furt s nimi neco bylo, tak presedlal k Mercedesu a uz nekolik let spokojene jezdi trojcipou hvezdou (aktualne CLS ShootingBrake). Toho cloveka by nejspis ani nenapadlo na nejaky Seat vubec pomyslet.
Samozrejme znam i par majitelu Seatu, ale to jsou typove stejny lide, kteri jezdi ve skodovkach, hnujdajich, Kiach a pod. a nejake sportovni emoce nebo image jim jsou nekde... proste low-cost.
Rozbalit vlákno
4
Avatar -
8. 8. 2018 17:00
Re: Seat
"Oproti tomu Seat? Co to je, k cemu to je? Neznam zbytecnejsi automobilovou znacku, nez je Seat. Prvni polovinu sve existence bouchali licencni Fiaty, tu druhou zase VW s jinym designem. Nikdy to nebyla znacka, ktera by privedla na svet neco opravdu vlastniho..."
TAKOVÍ ČASTO STÁVAJÍ SE KRÁLEM!
Zatímco značky jako DeDion-Bouton, Lancia, Jensen, Isotta-Fraschini, Hispano-Suiza či Bizzarrini už dávno nikdo nezná a Ferrari, Maserati, Rolls-Royce či Bugatti existují jen díky oněm "zbytečným" koncernům... značky jako VW, Škoda, Hyundai, Kia a další, vyrábějící ve velkém auta morálně zastaralá ještě dříve, než vyjedou z fabriky, zná úplně každý a až bude kupovat nové auto, jeho první kroky povedou 100% právě do showroomů uvedených "zbytečných" automobilek.
A na otázku "proč tomu tak je" tito lidé dokáží vymyslet neuvěřitelné bláboly ve smyslu "kupuji auto rozumem a nikoli srdcem" (jakoby zakoupit morálně zastaralé auto místo moderního bylo důkazem superextravysokého IQ, zatímco zakoupit technicky vyspělý a aktivně bezpečný vůz je známkou IQ na bodu mrazu). Nebo si vymyslí nějaké báchorky o tom, že to zastaralé je sice velmi poruchové, ale moderní na tom přece musí být ještě podstatně hůře, když jeho předchůdce před 30 lety měl kamarádova bratrance vzdáleného strýce synovcův zeď, který si stěžoval na naustálé závady (musel do toho lejt benzin, olej, měnit žárovky, filtr vzduchu, fitr oleje, brzdové destičky, rozvodový řemen s napínákem.... no zkrátka pořád něco).
Pro lidi je technického pokroku škoda. Kdyby před téměř přesně 130 lety nebyla paní Benzová tak zamilovaná a tak strašně zoufalá z nezájmu o manželovo životní dílo, jezdili bychom vesele všichni stále vlakem a tyhle diskuse bychom vést vůbec nemuseli. A byli bychom spokojení. K čemu nějaký technický pokrok? To je jen imperialistické pozlátko...
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 17:49
Re: Seat
Panejo, to jsou slinty...
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 18:41
Re: Seat
Ale jo... dnešním dvacetiletým lze vnutit cokoli, i to, že Seat je vlastně sportovní značka s image kdovíčeho. Stačí, aby to plácla ta správná mediální serebrita…
Avatar - Beefcake
8. 8. 2018 16:45
A
No to je tu zase nablito.
Asi dost ludi skocilo po nadpise a nepochopilo (nechcelo) pointu.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2018 16:51
Re: A
Naopak. Většina lidí pochopila a Seatu se vysmívá.
8. 8. 2018 20:23
Re: A
Nablito tu je každopádně, tomu už se fakt nedivím, no kdo tvrdí, že Cupra není sportovní značka je úplnej idiot. Všechny modely ostrých hot hatchů napříč značkama jsou označovány jako sportovní auta, ať už Golf R, Megane rs, Civic Type r, Leon Cupra a Cupra, která bude stavět ryze sportovní auta prý není sportovní značka? Tady není co řešit když tu píšou lidi, kteří nepoužívají mozek a pohání je jen osobní nenávist.
Avatar - Ham.
8. 8. 2018 23:28
Re: A
Já si myslím, že je potřeba rozlišovat co o svých autech říkají automobilky a co je skutečný sporťák. Sportovní je podle automobilek všechno, od malého auta se silnějším motorem až po SUV se supersilným motorem. Podle mě Cupra žádné sporťáky nevyrábí. Vyrábí jednu splašenou Atecu, která je i přes výkonný motor pořád jenom auto kategorie SUV a jeden splašený hatchback nebo chceš-li hothatch, což je pořád jenom hatchback i kdyby do něj někdo narval motor s 1000hp, tak to není sportovní auto. Primární je totiž funkce toho hatchbacku (nebo dokonce kombíku), tedy praktická čtyřmístná karoserie, s kufrem a hromadou zbytečností, které ve sportovních autech jsou z podstaty jinak a jenom sekundární funkcí je, že to umí trochu se popasovat s rychlejší jízdou. Sporťáky jsou prostě auta primárně stavěná jako sporťáky počínaje karoserií, přes konstrukci podvozku, uložení motoru až po samotný motor nebo převodovku, tedy třeba 911, 718, Alfa 4C, Alfa 8C, Jaguar F-Type, Ferrari 458, Audi R8, Huracán, AMG-GT, Miata, Alpine A 110, Lotus Elise a další, ale nic od Seatu/Cupry. Golf R, Leon Cupra, CTR, MRS jsou podle mě pořád jenom hatchbacky se všemi kompromisy plynoucí z této skutečnosti (motor před přední nápravou napříč, často jenom pohon předních kol, 4-místná karoserie, kompromisní podvozky etc.). Takže ano, Cupra a její současné portfolio nemá se sporťáky nic společného. Pokud někdo chápe Cupru jako sportovní značku, tak s klidným svědomím prohlásím, že sportovní značka je úplně všechno, i takový JEEP nebo Land Rover vyrábí splašená SUV ještě daleko výkonnější než Ateca Cupra. Sportovní značka často může vyrábět vedle těchto sporťáků i běžná auta, třeba ten hothatch, ale ten sportovní punc ji dodává především ten sporťák a ne luxusní limoška s 900hp nebo SUV o výkonu lokomotivy. Takže Mercedes se klidně může označovat jako výrobce sportovních aut, protože vždy měl a má v portfoliu něco jako AMG-GT a to, že vyrábí popelářské vozy na tom nic nemění. Naopak Cupra dokud nebude vyrábět sporťák, třeba jenom malý sporťáček klidně i s menším výkonem než má ten Leon Cupra, tak je výrobce běžných plechovek. Možnosti na to má, stačí vzít platformu Caymanu od Porsche a mohou postavit sporťák za slušný peníz a mají vymalováno, dokud něco takového neudělají, tak jsou podle mě jenom plácalové silnějších motorů do běžné produkce.
9. 8. 2018 07:34
Re: A
Má to jednu velkou vadu na kráse to co si napsal a sice, že široká motoristická veřejnost i motonovináři označují modely, které jsem vyjmenoval za sportovní auta, ať se ti líbí nebo ne jsou to sportovní auta pro každodenní použití, to je fakt a nezmění na tom nic ani tvůj pohled, ani nikoho jinýho tady. Nejsou to plky značek jak ty píšeš, je to realita, protože tahle auta to mnohdy nandají i takovýmu porschákovi. Sportovní značka nemusí mít nic takovýho co ty definuješ, co si představuješ pod pojmem sporták, ale měla by stavět ryze sportovní auta, protože potom se dá opravdu nazvat sportovní značkou skoro každá značka, jak jsem uvedl. V tomto smyslu je(respektive bude) Cupra více sportovní značkou než Alfa, u který se staví modely v různým výkonovým spektru, napr. Giulia o výkonu 136k tak o 280k, zatímco cupra bude stavět pouze vysokovýkonná auta, ne slabotu, tím je jasně definovanej rozdíl mezi těmito dvěma značkami a co ty víš třeba zanedlouho přijde nějakej ten tvůj "sporťák" spadajícící do tvé definice "sporťáků"

Jenom bych tě ještě opravil, Cupra zatím nevyrábí vůbec nic.. Cupra Ateca bude uvedena na trh koncem roku a Leon se do ní nepočítá.. Ateca je prvním vozem Cupry a není se čemu divit, že je to suv, viz Porsche, Lambo.. prostě tenhle segment táhne.
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 09:04
Re: A
Myslím, že základní omyl je, definovat sportovní auto jenom podle výkonu motoru. Když se podíváš ještě o stupeň výš do kategorie závodních aut, tak zjistíš, že je to něco co rozhodně není definováno jenom výkonem, jistě výkon tam do určité míry jako atribut musí figurovat, ale není to jediný atribut, který definuje závodní auto. Speciál pro nejvyšší třídu WRC má dnes nějakých legračních 400 hp, což je hodnota, které se vysměje kdejaká přemotorovaná limuzína a přesto ji nelze nikdy srovnat se závodním speciálem WRC. Konec konců monopost ve vrcholné disciplíně F1 má možná špičkově 1000hp, což je hodnota, které se třeba Chiron také vysměje a přesto jej nelze srovnávat s monopostem F1, je to pořád auto třídy GT. A se sporťáky je to úplně stejně, A110 nebo 4C jsou sporťáky, Cupra Ateca (až vyjede) byť s větším výkonem je splašený panelák, který se sporťáky nemůže srovnávat. Nic ve zlém, ale tvé vnímání beru jenom jako potvrzení pravidla, že tisíckrát opakovaná lež (reklamy výrobců) se stává u určité skupiny pravdou.
9. 8. 2018 12:01
Re: A
Ne myslím si, že základní chyba je, že máš svojí pravdu, stejně jako jiní lidi a že nemá cenu se tady slovně přít jak děti na pískovišti. Já přece nedefinuju sportovní auto jen dle výkonu, ty auta jako Civic, Golf R a Cupra jsou perfektně udělaný jako celek, podvozkově, převody atd.. Jestli si ještě nejel žádným tímto ostrým hatchem tak ti doporučuju vyzkoušet jak skvěle se ohládají, jak skvěle drží na stopu, jak skvěle brzdí atd.. A jel si tou Cuprou Atecou že vynášíš tyhle předpojatý soudy? nejel tak nevím co tu plácáš, že je to jak splašený panelák. To je právě ono jak se na to díváš zaujatě.. Netvrdím, že to bude auto, který se bude měřit s Lambem žejo, ale ve svý kategorii nebude mít konkurenci, nabídne lidem něco novýho a o to tu jde!

Ne já mám na věc svůj pohled, to jsi sakra vedle, že já něco někomu žeru, mám svojí hlavu, to spíš ty a někteří lidi tady tu démonizují značku na základě minulosti, povrchního pohledu nebo nějakýho sporťáčku, kterej by pro Seat bylo sotva těžký udělat, ale proč dělat něco o co není zájem? Pokud by se Seat vydal cestou Alfy, tak by na tom akorát tratil, tak doufám, že budou mít ve Wolfsburgu dost rozumu a vydají se přesně tím směrem, kterým doufám, že se teď ubírají.
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 13:00
Re: A
Cuprou Atecou jsem samozřejmě nejel, ale jel jsem Atecou a vím, že naroubováním silnějšího motoru, možná úpravou tlumičů a stabilizátorů a pár nálepkami z toho sporťák nikdo neudělá.
A ty jsi tou Cuprou Atecou jel, že už dopředu víš jak je to skvělé sportovní auto a jak bude budovat sportovní image Cupry?
9. 8. 2018 13:26
Re: A
Tak jinak teda, bude se jednat o auto, který svými parametry nebude mít v daný třídě konkurenci, stačí ti to tak? Bude to jistě prodejně úspěšnější model než sporťák od Seatu, kvůli svý univerzálnosti a praktičnosti. Časem to možná přijde, ale pochop, že v začátcích si v Seatu fakt nemůžou dovolit postavit sporťák, prostě nezaplatil by se, nebylo by to rentabilní to snad musí být každýmu jasný.

Vím, že Seat si rozhodně neudělá ostudu prvním modelem Cupra značky a sakra se vynasnaží ho doladit k dokonalosti, určitě tu bude jistý handicap vyšší výšky, ale vůbec nepochybuju o tom, že ho v Martorellu dokážou minimalizovat správným nastavením/úpravami už dříve se nechali slyšet, že bude mít auto prakticky stejný jízdní parametry jako leoš, dokážou to zejména adaptivními tlumiči k dalším úpravám se myslím nemá cenu teď vyjadřovat. V zatáčce tě pak podrží anatomický sedačky a z nuly na sto se dostaneš za 5,4 sekundy a zastaví tě brzdy Brembo.

JInak samozřejmě Cupra už vyrábí závodní Leon, ale to samozřejmě není sériový auto a stojí ranec, takže Ateca bude opravdu prvním masovým modelem značky.
9. 8. 2018 14:11
Re: A
Polozme otazku inak. Co je viac sportove auto - spominana Cupra Ateca, ci Fiat 124 Abarth.
Fiat ma sice polovicny vykon, ale lahke 2 miestny roadster je rozhodne skor sportovym autom ako silnejsie SUV.

Okrem toho, ak vykon 300 koni klasifikuje Atecu na sportove SUV, je potom sportova aj BMW X3, Audi Q5 a podobne, ktore maju podobny vykon aj s beznym dieslovym 6 valcom?
Je teda Audi SQ7 viac sportovym autom ako nejaka Alpina, pretoze ma skoro 2x taky vykon.
Kde je hranica kedy je auto uz sportovym a kedy nie, ak to nie je dane koncepciou?
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 15:13
Re: A
Já si myslím, že prodejní úspěšnost z žádného auta sporťák nedělá. Ano sporťáky se prodávají málo, na tom není nic objevného, protože jen málo lidí má peníze a z těch co mají peníze je málo těch co mají i chuť živit v rodině další auto jenom pro zábavu a raději volí univerzální auta od malého hatchbacku až po velké SUV.
Svými parametry nebude mít v dané třídě konkurenci, no ano, ale tu třídu musíš sakra opatrně definovat jako malá mainstreamová SUV, protože jenom hned vedle v koncernu bude asi tak deset rychlejší SUV (SQ3, SQ5, SQ7, RS Q7, SQ8, RS Q8, Macan, Cayenne, Touareg 4.0, Urus, Bantayaga), která ač v některých případech budou daleko rychlejší než Cupra Ateca stejně sporťáky nejsou.
Klidně souhlasím s tvým názorem, že "v začátcích si v Seatu fakt nemůžou dovolit postavit sporťák", ano, ale pak je zbytečné přesvědčovat svět o tom, jaký jsem výrobce sporťáků když žádný sporťák nevyrábím. Vůbec nic nemám proti značce Cupra, nevadí mi nabušené verze hatchbaků, SUV nebo klidně off-roadů, na tom není nic špatného, další značka, lepší výběr. Jenom mi vadí vlezlá snaha výrobců přesvědčit mě, že lžíce na boty kterou si od nich koupím je sportovní vercajk, když všichni vidí, že je to lžíce na boty.

Ano, leon TCR je správný počin, který může pomoci budovat sportovnost značky, ale je potřeba s ním také závodit proti zavedené konkurenci a třeba opakovaně vyhrát evropský seriál a tím si to image získat, vyrábět nestačí.
9. 8. 2018 15:42
Re: A
Tu třídu definuju jako třídu SUV C pro úplnost a spousta lidí si vystačí s méně výkonným lehčím suvéčkem s lepším poměrem cena/výkon. Tak Ateca Cupra sportovní auto bude, to bez debat, máš to ostatně i v názvu kategorie SUV - Sport Utility Vehicle ;-) Můžu ti říct, že já stokrát raději rychlý suv než zhovadělost typu Audi rs nebo TT ať už pod znakem Seatu nebo jiným.. Prostě tahle auta kategorie suv mi dávají smysl větší a nejen mě, takovej je dnešní trend, maj pro zákazníky prostě určitou přidanou hodnotu, nevidím důvod proč by se automobilka seat měla pouštět do tak malýho segmentu, jenom proto, aby něco dokazovala malý skupině lidí.. podívejte my jsme teď borci vyrábíme skorokonkurenta Audi RS, tak to asi ne, naštěstí v Seatu teď sedí dost schopní lidi na to, aby udělali tuhle botu.

Co se týká Leonu TCR, tak vůbec nevím jak to je.. závody nesleduju, nezajímá mě to, ale občas takhle vygooglím, že nějaká cupra něco vyhrála, jako třeba ten Fulín jako Čech je tady profláknutej, se o něm píše, ani nevím kolika evropským závodů se účastní.. nevim o tom nic a ani to nehodlám měnit >:D
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 16:24
Re: A
Sport Utility Vehicle neznamená, že se jedná o sportovní auto, ale že se jedná o auto pro sportovní aktivity/služby/užitek, to je rozdíl jako mezi holínkami a hodinkami. Tedy auto pro převoz kol do terénu, lodí k řece, paraglidingového vercajku na kopec, surfů k moři, koní na parkur nebo tenisových raket na kurt.
9. 8. 2018 16:31
Re: A
Ne tak jsem to nemyslel samozřejmě, že je to výklad pro sportovní auto, to jsme si nerozuměli >:D ale že je to všestranně použitelný auto a to skutečně je ;-)
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 16:35
Re: A
Ano a všestranně použitelná auta nejsou sportovní z podstaty věci, protože sporťák je úzce zaměřený na sport, nikoliv na převážení lodí.
Avatar - wakantanka
9. 8. 2018 07:37
Re: A
Krasne nadefinovane a rad sa ti pod to podpisem. :-)
9. 8. 2018 11:46
Re: A
Já bych s tvým puristickým výkladem úplně nesouhlasil. Podle mě je pojem sportovní auto poněkud rozplizlejší. A za sportovní auto klidně označím i ostrý HB, který vznikl na základech běžného HB.
Avatar - miromen
9. 8. 2018 12:15
Re: A
Souhlas. Ale je třeba řict, že i když je seat koncernově "nejsportovnějši" tak ani ten Leon Cupra neni v ramci třidy něco co by ve třidě nějak vyčnivalo svou sportovnosti, hravosti či divokosti. Pořad je to spiš chladnějši zastupce byť rychly. Třeba se to změni nedavnym "oddělenim" Cupra.
Avatar - miromen
9. 8. 2018 12:53
Re: A
Tak přece jen, už je nějaky počin z odděleni Cupra. Limitka 799kusu...

[odkaz]
Avatar - Ham.
9. 8. 2018 13:06
Re: A
Svůj pohled nikomu nevnucuji, za sporťák si samozřejmě každý může označit co chce, třeba i to SUV jako overnight.
8. 8. 2018 16:53
Seat nikdy nebude jako Alfa
ani v tom dobrým, ani v tom zlým.

Jinak, už jenom to, že mají potřebu říkat, že chtějí být jako AR, znamená, že to s tou image Alfy nebude tak špatný.
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2018 17:56
BLOG O MARCHIONNEM
viz: [odkaz]

tak třeba si to někdo přečte, i když je to dlouhý.... ;-) komentáře prosím kdyžtak pod blog, ne sem.... díky....
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2018 18:41
Pamätám si ešte chrabré reči z Wolfsburgu ...
že Seat bude konkurencia Alfy Romeo a Škoda konkurencia Volva :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2018 17:53
seat nikdy žádnou image neměl
Já se v pohodě vlezu do rozptylu 25 - 35 a i tak mám větší povědomí o Alfě, než o Seatu. >:D Vlastně ani v nejširším okolí neznám nikoho, kdo by Seat měl, nebo o něm uvažoval. Seat celou svojí historii vlastně "jenom převlíká jiná auta". Vlastně dneska ani nechápu jeho existenci. Designově není o moc víc "sexy" než VW, nebo Škoda. V koncernu obecně vypadá všechno dost podobně. Navíc Škodovky i VW vypadají na první pohled dotaženěji na rozdíl od Seatu. Ať už si o spolehlivosti Alfy myslíme každý svoje, tak když kolem projede garážovaná Brera, která designově prostě vůbec nestárne (zvenčí), nebo naleštěná 159 v edici Ti, nebo nové Stelvio (subjektivně asi jediné SUV na které se dá koukat) - otočí se podvědomě většina, protože ta auta jsou prostě krásná. Kolik lidí se otočí za jakýmkoli Seatem? A za jakým vlastně? Kdy udělali nějaký zajímavý model pro "image" značky?
Rozbalit vlákno
0