Máme v rodině Toledo 93-trochu už veterán, 1.8 benzin. Jezdí to za 7, obrovský kufr. Fajn auťák. Zato značkový servis stojí za h. Je na takové úrovni, že to mohou rovnou zavřít. Díky jejich chování jezdím do servisu jinam a koupil jsem úplně jinou značku, abych nemusel již nikdy takový servis navštěvovat a takový přístup zažít. :-(
Toto vidim na dalsi krok vedla v koncerne. Luxusny Seat? Kto im to bude kupovat? Iba ak Spanieli. Keby sa drzali pri zemi a robili auta pre kazdodenne pouzitie so spanielskym sportovym akcentom, urobili by asi lepsie... Jeden preslap s jednotnym dizajnom a technikou napriec takmer celou modelovou ponukou (okrem babiciek Ibizy a Cordoby) podla mna stacil, mali by si davat viac pozor na to co robia...
Máš bohužel nejspíš pravdu. A když si k tomu promítneme hospodářskou historii Španělska od vstupu do EU, nemyslím, že by to byl typický trh pro luxusní fára... Pro Španělské národní hospodářství je ovšem automobilka hodně důležitá, takže se budou snažit zuby nehty. Měli bychom to pozorně sledovat a snažit se tomu do hloubky porozumět - poučit se. Protože kdoví, co nás za pár let čeká se Škodovkou.
To sa ani necudujem. Pacil sa mi Leon. Cena u nas zacina okolo 540 tis. ak sa nemylim. Ale kedze treba brat do uvahy aj vozenie rodiny, vhodnejsia sa zdala Altea. Ale hups, cena o 30 tisic vyssia, pocit uz menej dobry, palubovka z tvrdeho plastu, na poklop duni (Leon ma makceny povrch palubovky). Aj kufor vzhladom na velkost a robustnost auta nie ktovieaky. Takze vahanie. Teraz prisli s Alteou XL. Slava, velky kufor pride velmi vhod, do 600 tisic Sk sa urcite vojde. Omyl a sklamanie. Altea XL stoji v zaklade 650.000,-. Takze Seat asi nie, minimalne kvoli cene.
Jel jsem teď nedávno v Seatu 2.O FSI. Cena bohužel dost vysoká (na Seat), ale pohled na vnitřek je o moooc lepší než Octavia II.
Většina dílů je naprosto stejné s VW. Jen horší materiály a dílenské zpracování.Cena lehce pod úrovní VW a Skody.
Jinak design (zvláště vnitřek) hodnotím jako zdařilý. :-)
VW urobilo chybu už dávno - podľa mňa zle rozdelilo produktovú schému. Všetky autá sú v podstate rovnaké a pre rovnakých zákazníkov a preto sa vzájomne vytláčajú na trhu.
Rozdelenie by som si predstavoval nasledovne:
VW - stredný prúd mainstream - bez phaetonu to má audi ,bez foxu to má škoda ostatné modely by mohli ostať
AUDI - luxusná značka - bez A3
ŠKODA - cenovo dostupná značka, niečo na spôsob Dacie pre Renault - bez Superba, bez RS a vyrábat nieco ako altea xl a aj cenovo dostupné 4x4
SEAT - športová značka, autá pre mladých na ďalšie úpravy ako Scion v Toyote - vymeniť súčasné toledo za koncept podobný leonu, bez altey xl a alhambry, účast v rely a okruhoch.
Je to len návrh a netvrdím že je dokonalý bolo by ho dobré rozdetailovať.
Najlepsi vyrobca aut na svete,najkvalitnejsich,najkrajsich, s najlepsim dizajnom, najnizsou spotrebou, najbezpecnejsich proste super rucna praca len pre najuspesnejsich a najmudrejsich TOYOTA predala 600.000 aut v tomto obdodi. Dalej absolutne fantasticka Mazda a Honda predali 430.000 vozidiel, a unikatne Subaru,Daihatsu a velkolepy Nissan viac ako 300.000 aut. Kde sa nemecky a europsky vyrobcovia hrabu? Japonske auta su najlepsie na nasej planete. Pozrite sa u nas doma kto soferuje japonske vozidla smotana, prachaci, pracujuca inteligencia, takzvany krali ciest. Kiez by pan boh dal, ze aj ja by som mohol vstupit do tohto carovneho kruhu vsevediacich a vlastnit skutocny korab z japonska, koreii alebo ciny.
Ahoj vsichni koukam na vase prispevky a docela me zarazi ze cast zvas z vozy SEAT nema ani nejmensi zkusenost a dalsi zvas srovnavaji stary koncept seatu pred rokem 1998, v soucasne dobe jsem majitelem vozu SEAT LEON 1.8 TSI 160hp ABS,TCS,ESP
jezdim s prumernou spotrebou 9L/100km ale jde to i mene ale nemohu odolat te sile jizdy a moznosti se vriti do zatacky rychleji nez ostatni pac vim ze v nouzi mi leonek sam pribrzdi. v technicaku se udava max rzchlost 217KM/h ale jel jsem snim 230 kh/h pak jsem musel brzdit. co se tyka kvality jizdy a vlasnosti v nadmire naplnilo me ocekavani a mohu vrele doporucit, jen mam jednu vitku a to je trosku starsi dizajn interieru ale nadruhou stranu skvele usporadan je vse poruce.tak ppreji hodne zdaru