SEAT připravil pro brněnský autosalon českou premiéru modelu Ibiza Cupra. Zároveň se představuje provedení FR (s tří- i pětidveřovou karoserií) a cestu do Ibizy si našel i nový motor 1,6 TDI o výkonu 66 kW.
A to je mi zajímavé že nový turbodiesel je v Ibize levnější o dvacet tyček jak u staršího motoru 1,9 TDI PD a v oktávce je lehce silnější varianta téhož motoru o skoro dvacet tyček dražší jak staré PéDéčko. Je snad rozdíl mezi těmito motory (1,6 TDI CR)tak výrazný??
Proč ? Seat je sportovně orientovaná mainstreamová značka, což dokládají třeba právě Ibiza FR + Cupra.
Co ti mezi subkompakty v mainstreamu připadá víc "pohlavní" ?
No pokud si verze Ibiza Cupra zachová "kvalitu" předchozí generace, která jízdně působila spíš jako parodie na hot hatch, tak o nějakém "pohlaví" skutečně mluvit nelze. :no:
A subkompakty v mainstreamu, které mají koule? To je přece jasný - Clio Sport, pak dlouho nic, pak Corsa OPC, a pak už opravdu nikde nic. :-) Teda akorát prý ještě Grande Punto SS jezdí moc pěkně.
včera jsem novou ibizu střetl v provozu a design se fakt poved.. :-) a ve verzi FR i Cupra to bude určitě zábavné svezení.. Jen ty přední pneumatiky pujdou asi hodně rychle s*át ;-\ Já dávám tomuhle autíčku :yes::-)