Re: VLASTENCI VSTÁVAT A CVIČIT !! <b class="smile01"><b>:-)<
Možná má návštěvu z Ruska...nebo před ní, nebo těsně po ní.... >:D jinak si nedovedu představit tohle psychické rozpoložení.... každopádně malý kníreček by neškodil :-)
dle výbavy a motoru by nadpis měl znít od 469 tis., ...marketing.cena od 329tis. je sice velice lákavá, ....ale jinak jedna velká bída,....například sedadla v referenci jsou hrůza,..base jsem samozřejmě neviděl, a ani nechci,....prostě snaha o šetření je vidět na každém kroku,... takže ve finále jste na půl mega !!!! :no:...a to je prostě MOC !!!
V Base jsem bohužel seděl a bylo to docela hrozné. I sám prodejce se omlouval, že to byl jediný ST, který si mohli "přivézt" na showroom.
Chvilku jsem o něm uvažoval - bohužel ale neumí FR v 1.6TDI s 6ti kvaltem.
Nelíbil se mi ani posez - je docela nízký - měl jsem problém z toho auta vylézt, aniž bych si škrtl o práh. A ještě ta maska - stejně tupá jako O3...
Na první pohled je to auto super, na ten druhý už to tak slavné není...
Re: LOL na zadnich dverich misto elktriky to ma svihadla :-)
Jo, dnes je to celkem vtipné. Jinak na všech fotkách není stejná výbava. A vpředu a vzadu jsou myslím od Style. Nejlepší byla v tomhle Astra, kde za elektriku vzadu chtěli snad 14 tisíc (nebo 12.500; a v základu snad nebyly v žádné výbavě, ale mohu se plést, už je to pár let; nicméně jsem se zasmál).
PS: Nestrkejte nikdo emotikony do nadpisů. Někdy je kvůli tomu všechen text v diskuzi tučně.
Re: LOL na zadnich dverich misto elktriky to ma svihadla :-)
Tuším, že to pořád platí. Je to prý z toho důvodu, že při anketách, které měly zjistit co lidé chtějí, velké množství lidí nepovažovalo zadní okna v elektrice za důležité. Jestli to je pravda nebo jen marketingový kec.. netuším.
Re: LOL na zadnich dverich misto elktriky to ma svihadla :-)
Ani tak nešlo o to, že to nebylo v základu (na tom mi moc nesejde), ale ta cena byla vtipná (jak absolutně, tak v porovnání s jinými příplatky Astry). :-) Automobilky musí vědět, co se prodává. Můj pohled je takový, že by snad dnes bylo levnější vyrábět jen elektriku.
Jo, prémiová auta byla tímhle známa. Naštěstí to už tak nějak vymizelo (alespoň ty největší kiksy). Jinak S/ RS nejsou o výbavě, zase tolik se od běžného modelu neliší. Většina odlišností jde na vrub tomu, že jsou to S/ RS (kola, sedadla atd.). Když má základ jednozónovou klimatizaci, bude mít i RS jednozónovou. Byla ale ostuda, že to neměla A4 jako taková. Výjimkou je S8 (možná ne jedinou), kde je výbava na poměry Audi opravdu bohatá.
Nevím, jak ostatním, mně tenhle hybrid (elektrika vpředu, švihadla vzadu) připadal nejhorší. I švihadla všude se mi líbila víc.
Re: LOL na zadnich dverich misto elktriky to ma svihadla :-)
jo tak nízký posez je rozhodně plus,..
.... jinak ještě dodám , tento model aby byl úspěšný bude potřebovat posunout výbavu o stupeň výš, nebo minimálně 50 tis. slevu, nebo časem možná oboje >:D
jsem příznivcem SEATU, ale bohužel v některým aspektech mě "jedničkový" Leon přijde snad i lepší,
.,..v poměru doby uvedení na trh, teda rozhodně,...o tom že chybí výlisek (-y) madel v pátých dveří,..či absenci plynové vzpěry přední "haupny" nemá smysl ani psát,...těch věcí je více, prostě úspory,...škoda :-(
ale v porovnaní s týmto [odkaz] mi seat príde ako kopa čudne tvarovaných plechov. Som zvedavý ako to bude vyzerať naživo ale leon hatch bol pre mňa veľkým sklamaním.
Korea sice stále vychází o něco levněji a cena je u nás stále silným argumentem, ale oproti koncernovým vozům nabízí podstatně menší zavazadlový prostor. Leon je dobrou volbou nejen pro koncernové zákazníky, ale je i dobrou odpovědí VW na úspěšné korejské kombi. Leon, který stojí na základech etalonu nižší střední VW Golf a navíc je o desíky tisíc levnější než jeho sourozenci Octavia, Golf a A3. Navíc je možné objednat výkonné verze FormulaRacing ST a dorazí i ostrá Cupra ST, o kterých si Korejci můžou nechat jenom zdát. Samozřejmě v celkových prodejích budou tyto verze zaujímat jen mizivé procento, ale kdo se chce odlišit, ten si rád připlatí. Zavazadlový prostor je srovnatelný s Octavií, po početní úpravě o cca 1 litr menší, (Škoda oficiálně do zavazadlového prostoru započítává rezervu, Seat ne).
Design nového Leonu se povedl. Nemá zbytečné kudrlinky, vlnobití nebo světla až ke přednímu sloupku a působí tak velmi nadčasově a esteticky. Dynamické boční linie a ostře řezaná světla dávají autu jistou sportovní jiskru. Interiér má skvělé zpracování plastů s měkčenou přístrojovkou a grafikou Audi.
Auto zaznamenalo velké zlepšení oproti svému předchůdci ve všech směrech a je to patrné i na silném nárůstu jeho prodeje.
Proti tomu nemá koreawagen co nabídnout. Nehodnotím design, to je každého věc, ale ergonomii, volitelnost výbavy, rozsah výbavy a hlavně kvalitu.... na to rejžáky nemají....
Buď konkrétní...vezmi třeba Ceeda a porovnej vše - bod po bodu (slovně, tvoje pocity).
Já to udělal a jediným mínusem je volitelnost výbavy, kdy u Ceeda musíš objednat paket ULTRA, aby ses dostal ke xenonům.
Na druhou stranu i bez tohoto paketu je jen velmi málo věcí, které vůbec musíš doobjednávat.
Ceed ti za stejné peníze nabídne mnohem více muziky.
....k tomu jen - sedni, projeď... pak sedni a projeď auta, která mají kolem 50ti tis. najeto.
...motory taky nejsou silnou stránkou h-k. Ano, mají sedum7 let záruku...ale tu si zaplatíš. Kie jsou líbivé, hudlaj - snad jen santa fe - to je výborné, u kie sorento....
Sedl jsem, projel. Proto jsem to napsal.
Ten stav při 50.000 km to je něco, co odhaduješ...
Motor který zajímal mne osobně - 1600ccm v dieselu je zrovna u Kie hodně povedený. Žádný kopač do zad jako u TDI, už za studena tichý, při jízdě opravdu hezky kultivovaný, s výborným 6ti kvaltem!
7 let záruky v základu, při akci 777 opravdu výrazně nižší náklady na servis - je dobré se přečíst servisní i záruční podmínky - nejen u H/K a koncernu ale i jinde, občas člověk žasne, co? :-)
Mně tam chybí pořádný motor, tedy diesel aspoň 135 kW a kdyby byl 4x4, tak by to bylo super. A také mi vadí jeden malý detail, ta zavírací lišta dveří není polstrovaná jako třeba u O2, takže jen plast, na který se nedá položit ruka při delší jízdě.
To je zaujímavé, u nás ten najsilnejší dízel (135 kW) je v ponuke: [odkaz]
Aj keď si osobne myslím, že si ho kúpi tak 0,5% kupujúcich, predávať sa budú dízle do max. 110 kW. Ale aspoň je tá možnosť.
Ty TSIíčka, jsou pořád řetězové, nebo už jsou to ty nové?
Kapku nechápu proč Škoda a Seat vyrábějí auta, která jsou defacto stejné.Jeden z nich by měl jít orat s Daciií.Mám na mysli Seat. >:D;-)
Pod 1,6 litru řemen (ty dělá VW), zbytek řetěz (ty jsou od Audi). Všechny jsou nové, relativně řečeno (nejstarší motor je myslím z roku 2011 - 1,8 TSI 3. generace - a nic novějšího v sérii nemají).
To ne zrušit, ale udělat z toho "Dačku" se starou technikou. ;-)
JInak k těm TSI, škodovka má taky ještě ty staré řetětězové 1,2/1,4....tedy tuším krom O3,Tam uže je řemenové TSI, takže jak to tedy je? :-)
Překvapivě jsou nové motory v nových modelech. ;-) Jen Rapid je černou ovcí. Tedy auta postavená na MQB plus pár výjimek. Ostatní je dostanou buď časem pravděpodobně v rámci faceliftu, nebo přijdou s novou generací. Takže:
A3 - hatch, Sportback, sedan
Golf - hatch, Variant, Sportsvan
Octavia - lift, kombi
Leon - hatch, SC, ST
A1 Sportback 103 kW
Polo BlueGT
Leonek ST považuju za vůbec nejdřařilejší kombi nižší střední třídy, od kterého lze očekávat suprové prodeje. Technicky brilantní, uživatelsky velmi přívětivý (bez jakýchkoliv otravných excesů) a k tomu všemu fantastický jižanský design, výborné zpracování, velkorysá nabídka prostoru a velmi slušné ceny. To prostě nemá chybu. Bravo Seat! :-):yes::yes: :yes
P.S. Nový Peugeot 308 SW je zvenčí taky moc pěkný, ale to uspořádání pracoviště řidiče (budíky nad níž umístěným volantem, dotykové ovládání většiny funkcí u vyšších výbav) mě odrazuje a určitě nebudu sám ;-\
Souhlas.. :yes: Leon v kombi se moc povedl.
Pár věcí by mohlo být lepších , šetření je zde také vidět.
Ale cena není zlá a design je moc pěkný.
Toto je dobrá cesta Seatu k prodejnosti. ;-)