Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Seatu: Můžeme být lepší než Škoda!

Seat věří, že po masivní koncernové investici půjde kupředu lépe, než jeho ambiciózní česká sestra.
Zpět na článek
8. 12. 2016 14:04
8. 12. 2016 15:14
8. 12. 2016 15:18
8. 12. 2016 15:31
8. 12. 2016 16:07
8. 12. 2016 21:30
8. 12. 2016 22:49
9. 12. 2016 00:21
8. 12. 2016 22:45
8. 12. 2016 15:40
8. 12. 2016 16:28
8. 12. 2016 16:31
8. 12. 2016 17:23
8. 12. 2016 20:59
8. 12. 2016 21:13
8. 12. 2016 21:41
8. 12. 2016 22:46
9. 12. 2016 09:35
9. 12. 2016 10:11
9. 12. 2016 10:33
9. 12. 2016 10:43
9. 12. 2016 10:58
9. 12. 2016 17:08
9. 12. 2016 19:03
8. 12. 2016 21:22
8. 12. 2016 22:53
Avatar - Emel
8. 12. 2016 14:03
Když už rýpu do nadpisů...
On teda vlastně řekl, že můžou být teď lepší, než Škoda koncem devadesátých let... right?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - removed
8. 12. 2016 16:19
Re: Když už rýpu do nadpisů...
Tak pokud přesunou výrobu do Čech... Atecou to začalo... (jen rejpnutí)
8. 12. 2016 17:28
Re: Když už rýpu do nadpisů...
Už tu mají dvě auta. Toledem to začalo.
Avatar - removed
8. 12. 2016 17:59
Re: Když už rýpu do nadpisů...
Máš pravdu. Na Toledo jsem zapomněl
8. 12. 2016 19:13
Re: Když už rýpu do nadpisů...
Myslím, že mají celkem dobře nekročeno. Toledo je podle mne hezčí než Rapid a Ateca se co se týče designu hodně povedla. Pochybuji když vidím současný vzhled Škodovek, že nový Yeti bude atraktivnější. A to nejsem nějaký zatvrzelý nepřítel značky Škoda.
Avatar - _Karel_
8. 12. 2016 20:28
Re: Když už rýpu do nadpisů...
Na Toledo asi zapoměla většina zákazníků, když se ho prodalo za půl roku cca 5tis. a Rapidů cca 35tis.
Avatar - GM.rja
8. 12. 2016 14:04
Vážně?
A já zítra můžu vyhrát 200 mil. Kč! Tedy, zapomněl jsem si vsadit, ale šance zůstává stejná. :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2016 14:18
Seat made in Germany
..je zajímavý, že se nikdo nezminuje o potvrzené výrobě sedmimístného suvécka Seatu v Německu.
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2016 15:18
Uspech Leonu
Uspech se dostavil az kdyz prestali expermentovat, popadli nejlepsi nemecke auto a vylepsili u nej karoserii a zku..ili interier.
No je to take cesta ...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
8. 12. 2016 15:31
Re: Uspech Leonu
Hodně pro image Leonu udělali s Cuprou a jejím působením na NS apod., tam hodně povolili otěže.
8. 12. 2016 15:50
Re: Uspech Leonu
Leon Cupra je jediny svebytny model Seatu. I obyc Leon neni nijak spatny.. ale ani nijak zajimavy.
Avatar - Emel
8. 12. 2016 16:07
Re: Uspech Leonu
To můžeš napsat o každém kompatku ale... Leon má svoje cukrátka - nabízí se jako 3d, umí zajímavou techniku, má FullLed, je tady i verze Xperience...
8. 12. 2016 21:30
Re: Uspech Leonu
Hlavně nabízí skvělý kombík ST! :-) :yes: :yes: :yes: Taky 5dv. hatch je ale moc pěkný a jeho 3dv. varianta je na dnešním trhu unikátem a kuriozitou (v dobrém svlova smylu samozřejmě). :-!
8. 12. 2016 22:49
Re: Uspech Leonu
Všiml jsem si, že SC (3D) už v ČR Seat nenabízí. ;-\ Možná je to jen kvůli faceliftu. Objednat určitě půjde tak jako tak, ale pořád by to bylo na pytel.
9. 12. 2016 00:21
Re: Uspech Leonu
V Pyramidě Průhonice, kde jsem kupoval svoje ST mi prodejce říkal, že za ty roky, co se současná generace Leonu nabízí, prodal pouhá 2 SC (!). Proto ji dovezou jen na zvláštní objednávku a zálohu na tuto karosářskou verzi vyžadují raději 3x větší než na 5dv. hatch či na ST. :-!
8. 12. 2016 22:45
Re: Uspech Leonu
Předchozí generace Cupry končila až na 228 kW v některých edicích, pořád jako předokolka. A místo 147 kW (jako měl GGTI/ ORS) měla 177 kW. To bylo dané tím, že patřil pod Audi do té "sportovní" části skupiny (jelikož neměli ekvivalent RS3, alespoň pohonili dvoulitr nad úroveň S3/ TTS). Jen s tím myslím nejeli NS.
Avatar - Joky
8. 12. 2016 15:40
lehký úkol
Být lepší než Škoda to nedá až tak moc práce.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
8. 12. 2016 20:24
Re: lehký úkol
Zato být hloupější než Joky, to je výzva! Ovšem silně pochybuji....
8. 12. 2016 16:28
Už je
Leon už je lepší jak Octavia, mám ve firmě obojí. A jestli bude Kodiaq stejně ušetřenej jak Superb nebo právě OIII, tak je jasný, že Seat jde kupředu.

Na druhou stranu, není to hezký že si dává za cíl skoro naši automobilku? :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - removed
8. 12. 2016 16:31
Re: Už je
tak proč si klást nějaké složitější cíle, že?
8. 12. 2016 17:23
Re: Už je
Tak to mi řekni v čem je Leon lepší než Octavia? Hmmm mám možnost přímého porovnání OIII Gtec a Leon TGI a rozhodně bych OIII za Leona nevyměnil ;-)
Avatar - dal
8. 12. 2016 20:59
Re: Už je
Mám také přímé srovnání a naopak by jsem Leona nevyměnil za OIII. Už jenom pro mlácení zadní nápravy, ovládání na volantu, usb v kastlíku, horší výhled šikmo do předu, možnost krádeže, vyšší cena, navi u kolene, sedačky atd.
8. 12. 2016 21:13
Re: Už je
Evidentně si v OIII ani neseděl. Já na ní mám najeto cca 50tis km pravda s víceprvkem, náprava opravdu nemlátí. U standardní 1.4TSi jsem nic takového také nezaznamenal. Ovládání na volantu je v pohodě. USB v kaslíku opravdu není a pokud máš bolero/navi a slušný telefon, tak existuje něco jako BT. Výhled u Leonu mi přijde horší a navi/radio je v normální výšce, sedačky jsou normální - v úterý jsem dal 700km a nic mě nebolelo. Leon je uvnitř menší, zvlášť vzadu i v kufru. Vnitřek je v Leonu horší a ne zrovna pohledný... takže co tam máš dál? ;-) >:D
8. 12. 2016 21:41
Re: Už je
Já mám taky přesné srovnání - v práci jezdím s Octavií Combi, soukromě Leonem ST, obojí 1.4 TSI. Když odhlédnu od výrazně příznivější ceny, tak Leon Octavii jasně překonává i po stránce vnějšího designu (po faceliftu Octy tuplem), látky na výplních dveří, mnohem lépe umístěném displeji navigace, mnohem čitelnějšími stupnicemi otáčkoměru a rychloměru, zdařilejšími předními sedadly, zvukem zavíraných dveří, daleko menší "okoukaností" v ČR, výrazně větší agilitou (vč. menšího poloměru otáčení), protihlukovou dekou na kapotě (Octavia ji nemá).
A teď v čem je lepší Octavia - mírně delší interiér (díky prodlouženému rozvoru), větší kufr, třístupňová aretace dveří (Leon má bohužel jen dvoustupňovou), výškové seřizování předních bezpečnostních pásů, motor 1.4 TSI bez drahého a potenciálně poruchového vypínání dvojice válců, méně účinný posilovač řízení (oproti Leonu s jinou výbavou než FR či Cupra).
Avatar - miromen
8. 12. 2016 22:46
Re: Už je
Koukam, že nejsi jediny, kdo oceňuje 3 stupňove panty u dveři, ktere jsem měl v golfu šeste generace a u te sedme o ně golf přišel. A jsem rad, že je ford dava do focusu, protože je to sice nenapadna, ale dosti užitečna věcička.
Avatar - Emel
9. 12. 2016 09:35
Re: Už je
Kdybys po té protihlukové dece toužil, je normálně k objednání za pár stovek.
[odkaz]
Avatar - miromen
9. 12. 2016 10:11
Re: Už je
Fabii v zakladu taky připravili o protihlukovou deku.
Avatar - Emel
9. 12. 2016 10:33
Re: Už je
Viděl jsem k tomu nějaké diskuse na fóru, kde si to lidi koupili a pak diskutovali, jestli je ten rozdíl uvnitř auta poznat nebo ne... a já si z toho odnesl, že ne. Nevím jestli to souvisí s výbavou, podle mě ta deka chybí u všech benzínů, u Octavie ji nemá ani benzínové RS. Ve finále to asi ničemu nevadí, odhlučnění podběhů je větší téma.
Avatar - miromen
9. 12. 2016 10:43
Re: Už je
Tak to každopadně, duležite bude hlavně to, jak je odhlučněny prostor mezi motorem a kabinou a taky na kultivovanosti motoru. Nicmeně si myslim, že i ta deka bude mit vliv, ale ne u každeho modelu to musi byt nějak vyznamněji znat.
Avatar - Emel
9. 12. 2016 10:58
Re: Už je
V každém případě je to věc, která má hodně jednoduché řešení... nakonec to pak i s otevřenou kapotou líp vypadá.
9. 12. 2016 17:08
Re: Už je
To jako že bych tu deku za vlastní koupil na své firemní auto? >:D Děkuji za tip, ale nevyužiji ho! ;-)
Avatar - Emel
9. 12. 2016 19:03
Re: Už je
Možná kdybys pěkně poprosil, tak by ti zaměstnavatel třeba stovku přidal ;-)
Avatar - _Karel_
8. 12. 2016 21:22
Téda
Tolik diskuze nad úplně obyčejným reklamním prohlášením. Takové a podobné pronášejí šéfové všemožných firem dnes a denně. Zatím se musí Seat hodně snažit.
Je mi skoro líto autora zdejších titulků. Ví, že sebe dělá bl.bce, ale holt musí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - removed
8. 12. 2016 22:53
Re: Téda
Nikdo nic nemusí Karle... a blbce tady ze sebe děláme všichni :-)