Myslím, že mají celkem dobře nekročeno. Toledo je podle mne hezčí než Rapid a Ateca se co se týče designu hodně povedla. Pochybuji když vidím současný vzhled Škodovek, že nový Yeti bude atraktivnější. A to nejsem nějaký zatvrzelý nepřítel značky Škoda.
Uspech se dostavil az kdyz prestali expermentovat, popadli nejlepsi nemecke auto a vylepsili u nej karoserii a zku..ili interier.
No je to take cesta ...
Hlavně nabízí skvělý kombík ST! :-):yes::yes::yes: Taky 5dv. hatch je ale moc pěkný a jeho 3dv. varianta je na dnešním trhu unikátem a kuriozitou (v dobrém svlova smylu samozřejmě). :-!
Všiml jsem si, že SC (3D) už v ČR Seat nenabízí. ;-\ Možná je to jen kvůli faceliftu. Objednat určitě půjde tak jako tak, ale pořád by to bylo na pytel.
V Pyramidě Průhonice, kde jsem kupoval svoje ST mi prodejce říkal, že za ty roky, co se současná generace Leonu nabízí, prodal pouhá 2 SC (!). Proto ji dovezou jen na zvláštní objednávku a zálohu na tuto karosářskou verzi vyžadují raději 3x větší než na 5dv. hatch či na ST. :-!
Předchozí generace Cupry končila až na 228 kW v některých edicích, pořád jako předokolka. A místo 147 kW (jako měl GGTI/ ORS) měla 177 kW. To bylo dané tím, že patřil pod Audi do té "sportovní" části skupiny (jelikož neměli ekvivalent RS3, alespoň pohonili dvoulitr nad úroveň S3/ TTS). Jen s tím myslím nejeli NS.
Mám také přímé srovnání a naopak by jsem Leona nevyměnil za OIII. Už jenom pro mlácení zadní nápravy, ovládání na volantu, usb v kastlíku, horší výhled šikmo do předu, možnost krádeže, vyšší cena, navi u kolene, sedačky atd.
Evidentně si v OIII ani neseděl. Já na ní mám najeto cca 50tis km pravda s víceprvkem, náprava opravdu nemlátí. U standardní 1.4TSi jsem nic takového také nezaznamenal. Ovládání na volantu je v pohodě. USB v kaslíku opravdu není a pokud máš bolero/navi a slušný telefon, tak existuje něco jako BT. Výhled u Leonu mi přijde horší a navi/radio je v normální výšce, sedačky jsou normální - v úterý jsem dal 700km a nic mě nebolelo. Leon je uvnitř menší, zvlášť vzadu i v kufru. Vnitřek je v Leonu horší a ne zrovna pohledný... takže co tam máš dál? ;-) >:D
Já mám taky přesné srovnání - v práci jezdím s Octavií Combi, soukromě Leonem ST, obojí 1.4 TSI. Když odhlédnu od výrazně příznivější ceny, tak Leon Octavii jasně překonává i po stránce vnějšího designu (po faceliftu Octy tuplem), látky na výplních dveří, mnohem lépe umístěném displeji navigace, mnohem čitelnějšími stupnicemi otáčkoměru a rychloměru, zdařilejšími předními sedadly, zvukem zavíraných dveří, daleko menší "okoukaností" v ČR, výrazně větší agilitou (vč. menšího poloměru otáčení), protihlukovou dekou na kapotě (Octavia ji nemá).
A teď v čem je lepší Octavia - mírně delší interiér (díky prodlouženému rozvoru), větší kufr, třístupňová aretace dveří (Leon má bohužel jen dvoustupňovou), výškové seřizování předních bezpečnostních pásů, motor 1.4 TSI bez drahého a potenciálně poruchového vypínání dvojice válců, méně účinný posilovač řízení (oproti Leonu s jinou výbavou než FR či Cupra).
Koukam, že nejsi jediny, kdo oceňuje 3 stupňove panty u dveři, ktere jsem měl v golfu šeste generace a u te sedme o ně golf přišel. A jsem rad, že je ford dava do focusu, protože je to sice nenapadna, ale dosti užitečna věcička.
Viděl jsem k tomu nějaké diskuse na fóru, kde si to lidi koupili a pak diskutovali, jestli je ten rozdíl uvnitř auta poznat nebo ne... a já si z toho odnesl, že ne. Nevím jestli to souvisí s výbavou, podle mě ta deka chybí u všech benzínů, u Octavie ji nemá ani benzínové RS. Ve finále to asi ničemu nevadí, odhlučnění podběhů je větší téma.
Tak to každopadně, duležite bude hlavně to, jak je odhlučněny prostor mezi motorem a kabinou a taky na kultivovanosti motoru. Nicmeně si myslim, že i ta deka bude mit vliv, ale ne u každeho modelu to musi byt nějak vyznamněji znat.
Tolik diskuze nad úplně obyčejným reklamním prohlášením. Takové a podobné pronášejí šéfové všemožných firem dnes a denně. Zatím se musí Seat hodně snažit.
Je mi skoro líto autora zdejších titulků. Ví, že sebe dělá bl.bce, ale holt musí.