se přetahuje s Opelem o post nejzbytečnější evropské automobilky.
Hlavně Opel jsem míval rád, ale bohužel to takhle nějak cítím.
Bohužel, další kdysi skvělou značku, Fiat, už beru jako potupně umírající a nepočítám ji.
Tyhle tradiční evropské značky jsou dnes v problémech. Škoda.
Na druhou stranu si musíš objektivně přiznat, že myšlení není tvojí nejsilnější stránkou a drtivé většině místních diskutujících jsi pro smích, takže to zase nebude tak horké. >:D
Tak je nečti.
Anebo víš co? Zkus někdy napsat něco k tématu sám, dutohlave...
Aha, jasně. ....není co.
Kde nic není, ani smrt nebere.
>:D >:D >:D
Jseš směšněj.
kluci končím, nemám při pátečním večeru čas na dva klauny, jako jte vy.
Stejně vám neumím pomoct.
Mějte se.
>:D >:D >:D
Ježíš, a já myslel, že při pátku bude nuda.
Ale šašek se našel.
pobavils, chudáku. Sice nechtě, ale přece.
Musí být hrozné vědět, že jsi nula a snažit se prskat na někoho, o kom musíš vědět, že jsi pro něj jen hmyz.
Opel je v každém případě v docela kritické fázi změny majitele. Insignia je takový pohrobek z GM, naopak v segmentu SUV začala spolupráce s PSA, ale z mého pohledu trochu rozporuplně.
Hm, jel jsem s pár novejma Ins. a nepřesvědčily mě.
Al jsoupěkné designově a vnitřek je taky čím dál lepší.
Ale jízdě něco chybí. Je to teda jen můj můj názor.
Autor je evidentně humorista, nazvat elektromobil "peckou", na to je potřeba pořádná dávka halucinogenů! >:D >:D >:D
Jsem opravdu zvědav na novou generaci Leonu, u kterhého kromě hatchbacku a kombíku prý bude i sedan. To je krok správným směrem, na vybraných trzích o něj jistě bude zájem! :-):yes:
Diesely tady byly vždycky na práci, ne na slintání. Tak to bylo a tak to je a bude.
Všichni kdo byli v Ženevě se shodli na tom že na povrchu to bylo o elektrice ale pod povrchem to bylo o renesanci dieselů.
Automobilky potřebují snižovat flotilové emise a to s benzíny nedají, takže potřebují mix diesel, hybrid-diesel, hybrid-benzín, elektro.
Benzíny byly a budou, s výjimkou sporťáků pro ty, kdo chtějí utratit méně peněz a kdo mají nízké nájezdy kilometrů.
Kdepak jsou místní "odborníci", kteří zde ještě loni věštili Seatu zánik a radili VW, aby tuto značku coby beznadějně "zbytečnou" zrušil? >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]
P.S. Nová Ibiza i Arona se prodávají skvěle, Leon je také stále velmi oblíbený a o Atecu je takový zájem, že se na ni čeká až jeden a půl roku. Nepochybuji o tom, že velké SUV na tom bude podobně. A až se "ořežou" méně úspěšné modely, které jsou jen mírně upravený koncern (Mii, Toledo), profitabilita půjde ještě výš! :-) Bravo, Seate! :-):yes::yes::yes:
"Nad nejnižší značkou koncernu" >:D >:D >:D Ano, marketingově i cenově je Seat jistě níž než Audi, VW i Škoda, ale pořád jsou to skvělá auta, navíc s jižansky atraktivním designem. A ano, "slintám", protože mám tuto značku moc rád, takže (na rozdíl od zakyslých škarohlídů jako jseš ty) mám radost z jejího velkého rozvoje a rostoucí úspěšnosti. A soudě podle prudce rostoucích prodejů nejsem zdaleka sám! :-)
No a teď si představ, že jen loni bylo takových "sprosťáků", kteří si koupili SEATa, skoro půl milionu. Hrozné, že? Z toho ti musí být jistě na zvracení a dobře ti tak! >:D >:D >:D
to ty jsi nejnižší stupeň fosteku, to nemá chybu :no: Nad tvou hloupostí, zlobou a zakomplexovaností se člověk fakt pobaví >:D i když je mi tě zároveň líto jak může být někdo tak ubohej.
Máš pravdu, na vině je přechod na výrobu nové generace v prvním čtvrtletí letošního roku. Teprve letos, v prním plném roce výroby, se ukáže, jak na tom nová Ibiza skutečně je. Je ale fakt, že z jejich prodejů dost ukrajuje Arona, která je vlastně jen mírně zvýšená Ibiza. A zájem o ní je tak obrovský, že výroba nestíhá. Takže tomu prostě dej ještě čas.
P.S. Pokud bych si já dnes kupoval hatchback B segmentu, Ibiza 1.5 TSI by byla jasná volba a pokud bych chtěl v tomto segmentu vyšší model, samozřejmě bych sáhl po Aroně 1.5 TSI. :-)
Já ti nevim, mě nová Ibiza nijak zvlášť neoslovila, předchozí generace se mi líbila moc. Hlavně ta zadní část je trochu divná:
[odkaz]
Nicméně jako celek bych jí dal. Navíc mě tohle rozhodnutí čeká na konci roku, protože malý Peugeot stárne a je čas přemýšlet nad nástupcem. Rád bych šel do 1-2letýho auta, tj rok 2016/17 a z těch 10ti aut nahoře to právě vidím na koncernovou trojiku, Corsu a P208, zbytek mě moc neoslovuje.
Fiesta je úzká a má hodně divný design předku, navíc je drahá...
C3 je takový kašpárek.
Sandero a Clio mají jen hodně slabý motor 0.9TCe - strávil jsem s ním týden a děkuji nechci ani zadarmo...
Punto je už hooodně obstarožní a tak nějak v něj nemám důvěru
S tvým výběrem bych souhlasil. Jenom bych okamžitě vyřadil 208, protože to šílené uspořádání pracoviště řidiče s volantíkem mezi koleny bych fakt nedal... :-O
P.S. Jsem moc zvědavý na nový Fiat Argo, který (snad) dorazí příští rok :-):yes:
No zatím to vypadá, že ano, ale slovo "určitě" je u Fiatu v posledních letech fakt těžko použitelné slovo, to je fakt... :-O Každopádně Punto prý bude končit letos v květnu a Argo se prý bude vyrábět v Srbsku, vedle 500 L... :-!
Pro mě je volba číslo 1 ve třídě nová Ibiza. Ceny sice vyšší, ale vyvážené moderní technikou a krásným designem. Jen výbavy by měli zrevidovat, protože i nejdražší FR je žebrák. V případě ojetiny je zase zajímavá Fabia, protože má u nás hodně širokou nabídku různých referentských/zaměstnaneckých vozů a operáků ve ŠkodaPlusu.
Výrazně dražší než Ibiza asi nebude a interiér vypadá lépe, ale já od malého auta čekám i trochu zábavy, což podle prvních testů revírem Pola nebude. Ale samozřejmě bych si je prvně musel projet. :-)