Ani předchozí cena nebyla zas tak přemrštěná, když si vezmeš v úvahu velikost auta a kvalitu zpracování, jízdní vlastnosti atd.Toledo je lepším autem než průměrní zástupci nižší střední třídy - myslím, že nyní po slevě ho u nás čeká úspěch.
Kvalitu spracovania? Toledo je lepšie, ako priemerný zástupca nižšej strednej? Ty si robíš srandu, že?
Rapid/Toledo práve lacný dojem zráža do nižšej triedy, hoci veľkostne sa môže s nižšou strednou rovnať. Dojem z interiéru je presne ako z Fabie (ak nie horší), na priemer nižšej strednej zďaleka nemá. Okrem veľkosti kufra Toledo/Rapid nemá čím konkurovať ani priemerným zástupcom nižšej strednej ako je Astra, Megane či Ceed, o najlepších ako je Golf nehovoriac.
Když vezmu komfort jízdy, tak je Rapid/Toledo horší než nejhorší zástupce nižší střední třídy a má co dělat, aby se chytal alespoň na kategorii malých vozů. Takhle jsi to zřejmě chtěl napsat, že >:-[]
Auto nižší střední třídy nedělá pouze jeho délka, ale i další parametry jako je např. rozchod kol, vnitřní rozměry atd. Protože Rapid a Toledo jsou slepenci používající např. přední nápravu z malého auta, nemohou mít návazně ani adekvátní vnitřní šířku. Jsou to tzv. jezevčíci, něco jako první Superb.
Ford Fiesta sedan je rovnako dlhy, rovnako siroky ... Akurat ma kratsi razvor.
Moj hatchback ma na dlzku 4.5 metra a siroky je ako Superb prvej generacie.
Takze ci sa ti to paci alebo nie, Rapid/Toledo su rovnaka trieda ako Fiesta.
Tuzemské Toledo je velmi praktický vůz a vypadá celkově moc hezky. Např. s moderním benzínovým motorem o výkonu 77kw je to ideální typický rodinný nebo firemní vůz a nyní i za dobrou cenu. :yes:
...s moderným a kazovým motorom 1,2 TSI >:-[] (do Toleda/Rapidu sa dáva pôvodná verzia TSI s neslávne známou preskakujúcou rozvodovou reťazou; nové motory radu EA211 si ako lowcost nezaslúžili).
Vždy se mluvilo o tom, že nová řada motorů bude nabíhat postupně. O tom, že by právě nedávno představený Rapid nové motory nedostal, o tom jsem neslyšel. Pokud ty ano, prosím o odkaz.
Nové motory už na starých platformách jsou. Ať už v čínském Rapidu, Santaně a Jettě, tak třeba v Polu a A1 (u těhle dvou konkrétně 1,4 TSI ACT - tedy motor s vypínáním válců, u Pola navíc i 2,0 TSI z Golfu GTI; lépe řečeno, nový Golf GTI má motor z Pola R ;-) ). A pokud Rapid/ Toledo v EU dříve neskončí (nebo nedojde ke generační obměně), časem je dostane. Mluvilo se o 2015/ 2016, nejzazší termín je 2018, kdy už nic jiného než EA211 a EA288 nemají vyrábět (v daných objemech).
Diesely jsou také jinak uložené než staré benzíny (a velmi podobně jako ty nové, možná i stejně). Šlo v první řadě o sjednocení uložení různých motorů.
Ďakujem pekne, ale máme 2013; čo tie dva roky dovtedy? Dúfať, že mne tá reťaz nepreskočí? Neviem, kto s týmto vedomím pôjde do takejto kúpy (o nevedomých samozrejme nehovorím).
Podstatné je, že ideální rodinný vůz nabízí podle mě lepší jízdní komfort než tohle:
[odkaz]
Právě proto se Rapidu/Toledu vyplatí vyhnout, pokud přecijen dáváte přednost členům rodiny před jejich zavazadly :-!
právě že na cenovou politiku VW je to cena stále nadhodnocená. Stačí se podívat na Leon nebo Golf. Pokud Rapid/Toledo dovybavíš na základní úroveň těchto modelů, a to vč. příplatku za TSI, rázem přestává Toledo dávat smysl.
Teda samozřejmě pokud je někdo přesvědčen, že těch cca 150 l zavazadlového prostoru navrch stojí za to, pak je volba předem daná.
Jedno se Toledu upřít nadá - s karoserií liftback vypadá moc hezky, rozhodně lépe než většina hatchů na trhu. S technickou stránkou je to horší a nedosahuje kvalit Golfu/Leonu, ale jak dokazuje prodejní úspěch nejlowendovější značky -Dacie, mnoho lidí na to vůbec nehledí. A věřím, že někde před panelákem nebo obchoďákem na parkovišti je Toledo pro někoho ideál, zvlášť když mění např. za Fabii.
Rapidu sa darí preto, lebo je to Škoda. Pozri si identické Toledo a jeho predaje; prečo nemá ani zlomok takých čísel, ako Rapid? No preto, lebo je to Seat. Teda to vôbec nie je o technike, kvalite či ľúbivosti (osobne ak mám voliť, beriem Toledo pred Rapidom), ale o značke. Škoda je domáca, tak predá hocičo (hoci aj hrôzu typu Roomster).
Přijde mi zvláštní, proč má rapid/toledo, vůz teoreticky mířící do oblasti kde cílová skupina nemá nějaké sportovní ambice, tak tuhý podvozek. Ten v kombinaci s nepříliš pevnou karoserií typu liftback moc parády neudělá.
Upřímně, co jsem zažil, tak i Octavia 2 ve verzi liftback vrzala/tloukla více jak Fabie I s lehce vyšším nájezdem.
...ale, přece jenom, když koupím Toledo, nebudou mi sousedi závidět a pokud budu mít Toledo, tak na povrch vyplave jedna velice důležitá otázka:
Budu mít škrabku na led ve víku od nádrže, oboustranný koberec v zavazadlovém prostoru, vyjímatelný koš na odpadky, nebo třeba držák na pití v bočnici sedadla?
Adam novák, majstr zakrut bez řidičáku hledá úplně od auto vše jiné než jen kvalitní motor, podvozek a výbavu za to hledá jako postižený lemur škrabku kterou si může koupit za dvacku v kdejaké mototechně.Koš protože vyhazuje odpadky jenom v autě a držák které má snad každé auto jen není vždy ve dveřích.
A víš o tom že superb má děstník, tak místo nákupu deštníku si raději koupí celé auto.
Myslím,že nabídka za takovýto vůz je to nyní dobrá..! :yes:
Se slevou od prodejce je auto reálně od 240-250tis..slušné.
Nejvíc se stejně bude prodávat základ...vyšší verze ztrácejí smysl.
Je to auto s velkým kufrem pro lidi co nemají moc pěněz..
Bravo Seat.. :-)
a nebo pro lidi co obecně nechtějí dát moc peněz za jakékoliv auto, které považují jen za jakési spotřební zboží.
Jinak nová slevička u Toleda je opravdu pěkná. :yes:
Diesel alebo benzín - porovnával som ceny. V týchto vodách mnohí berú benzín hoci by chceli naftu, len rozpočet nedovolí. Fat to rieši po svojom - nizučká spotreba nafťáku prakticky za cenu benzínového motora.
Myslíš ty dobroty, co Hamé + jejich marketing sice považuje za potravinu, ale před kterou utíkají i zvířata -> mimo českého spotřebitele >:-[] ??? Inu Babiš , nový majitel i zdejšího portálu >:D ...
Viz kvalita dle onoho "spasitele" : [odkaz]
Tricatel by záviděl ... >:-[]
Tak po těchto cenových úpravách už nové Toledo konečně začíná dávat smysl. Při zkušební jízdě mě velice vadilo přeposilované řízení, ale to lze v servisu odstranit jeho přeprogramováním na sportovnější mód. Co se týká problémům s TSI, tak už snad po provedených úpravách rozvodového mechanismu skončili i u té starší generace těchto motorů, nebo ne? Za nejlepší volbu považuju motor 1.2 TSI se 77 kW a 6st. převodovkou. Ještě ale zůstává jeden problém - do českých podmínek pro rodinné auto nepřijatelně tvrdý podvozek. Měli by nabízet pro český trh alespoň na přání nějakou jeho speciání změkčenou verzi - třeba s pružinami a tlumiči z Rapidu :-) Pak by to bylo ideální, protože většině lidí připadá Toledo mnohem elegantnější než Rapid...
České Toledo nyní nabízí za stejný peníz větší výbavu než jeho sourozenec Rapid. Např. klimatizaci a autoradio má atraktivnější SEAT ve verzi Basis oproti Škodě v ceně. :yes: