Nie velmi velavravna statistika. Skoro ako porovnavat priemerny plat. Kedysi tu bol fajn prispevok od diskutera - ked strelim 2x do zajaca a tafim sa vedla, raz 20 cm dolava a potom 20 cm doprava, zajac je statisticky mrtvy. Tych par tisic rocne vyrobenych Ferrari iste viac zatazi prostredie ako milion Volkswagenov. Zaujimave bude sledovat na spici sa drziaci Fiat, ked zacne s pokusmi ako Freemont a podobne....
Větší radost by mi Fiat udělal, kdyby představil nějakýho pořádnýho nástupce současný Cromy, který by byl ve střední třídě opravdu konkurenceschopný. Tohle prvenství je dosažený jen tim, že Fiat v současný době končí na Bravu :-!:no:
Vypovídá o jediném - o portfoliu značek a to i tak, že Toyota, vyrábějící plnou řadu aut (od Ayga až po Lancruiser) dokáže svými Priusy a ostatnímí hybridy snížit průměr emisí tak dolů, že ty velké vozy (včetně třeba Avensisů a SUV) se způměrují dolů.
Fiat je ukázkou toho, jak je podobná anketa zkreslující (SEAT do jisté míry taky), protože drtivou většinu jeho produkce kromě omezené palety tvoří i maloobjemové motory, tedy motory s nižšími emisemi.
Že jsou na posledních čtyřech místech ti nejvetší a nejdražší není asi zas atk překvapující, stačilo by zprůměrovat objem na auto a bylo by jasno. Takže, jak píše někdo nahoře, tabulka o nočem, jak znám Toyotu, bude se tím ohánět ve Frankfurtu na svém stánku...minule to byla propaganda, kterou by zíviděl i Kim Il-Čong - heslo znělo, jedním Priusem zachráníme jednoho plaměňáka!
P.S- Proti Toyotě ale jinak nic nemám, nakonec osobní zkušenosti mně poučily (stejně jako v jiných případech), že to co se říká o její kvalitě a užitných vlastnostech je rozhodně pravda....
K Toyoě jen tolik, že to není jen díky hybridům. Toyota obecně se snaží profilovat jako výrobce vozů s nízkými emisemi i u nehybridních modelů. Při srovnáních jejích modelů s přímými konkurenty často má jednu z nejnižších hodnot emisí...
Modni vymyvani hlav - je krasny, jak jde vsechno seradit, secist a zprumerovat. Ale ouha, do tabulky se pocita to odporne CO2 pouze za provozu auta a navic pocitane z nesmyslne navrzeny testovaci "jizdy". Skutecnost je vetsinou jina. Ke vsemu se vubec nezohlednuje takova drobnost, jako je vyroba, prevoz komponentu i samotnych aut. A ve finale absolutne nechapu, proc se uvadi zrovna a jenom CO2 a zadny jiny plyny a pevny castice. Pripomina mi to svaty gral, kult Jezise Krista a hon na carodejnice v jednom :no: