Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Hyundaie loni vydělal přes čtvrt miliardy korun

Šéf jihokorejské automobilky Hyundai Čong Mong-ku si za loňský rok vydělal 14 miliard wonů (zhruba 260 milionů Kč).
Zpět na článek
2. 4. 2014 10:11
2. 4. 2014 10:30
2. 4. 2014 10:51
2. 4. 2014 11:12
2. 4. 2014 11:18
2. 4. 2014 12:37
2. 4. 2014 11:40
2. 4. 2014 13:27
2. 4. 2014 13:45
2. 4. 2014 14:57
2. 4. 2014 10:18
2. 4. 2014 11:43
2. 4. 2014 13:24
2. 4. 2014 13:39
2. 4. 2014 14:04
2. 4. 2014 14:48
2. 4. 2014 16:20
2. 4. 2014 17:31
2. 4. 2014 19:58
2. 4. 2014 21:24
2. 4. 2014 10:11
Hyundai
Na tyto lidi tady děláme...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Jenik3
2. 4. 2014 10:30
Re: Hyundai
Mozna tento clovek rozhodl, ze v Nosovicich bude postavena fabrika. Dal praci lidem a zda se, ze se H. dari, takze domenu ano. Zda-li je jeji vyse odpovidajici by mel rozhodnou ten, kdo mu ji do smlouvy dal.
Ze by dozorci rada H.?
2. 4. 2014 10:51
Re: Hyundai
Jistě, někdo musí dělat manuální práci...
Avatar - KANKUNEN
2. 4. 2014 11:12
Re: Hyundai
Díváš se na to špatně, tito lidé nám dávají práci. Pak jsou takoví, co kde vlezou tak to krachuje, na tyhle lidi děláme.
2. 4. 2014 11:18
Re: Hyundai
Ne, my děláme na kecaly, kteří nedokážou vytvořit ani prodat lautr nic, jediný, co maj jsou blbý kecy. Asi jako ty.
2. 4. 2014 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 11:40
Re: Hyundai
Jdi se vycpat čecháčku.

Měl ses líp učit a taky na tebe mohli dělat jiní... :-!
2. 4. 2014 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 13:45
Re: Hyundai
Byl bys snad raději, kdyby tu montovnu postavili v Polsku zaměstnali těch 3500 lidí tam? Pokud ano, vážně pochybuji o tvé duševní vitalitě...
Avatar - Sandai
2. 4. 2014 14:57
Re: Hyundai
Tak, já V HMMC dělám u pásu a ty peníze mu přeju. Hyundai jako celek roste a prosperuje, v Nošovicích se bude zvedat výroba a platy nám pomalu taky rostou. Sice pomale než bych chtěl, ale přece :-)
2. 4. 2014 10:18
Cože?!
Čong Mong-ku ?? Já myslel, že Hyundai je česká automobilka :-)
Rozbalit vlákno
10
2. 4. 2014 11:43
Re: Cože?!
No tak to je zlý... :-|
2. 4. 2014 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 13:39
Re: Cože?!
Pro tohle rýpnutí mám víc pochopení.
Hyundai, minimálně v ČR, presentuje sama sebe jako českou automobilku, byť je fakt, že v ČR stojí pouze montovna, nic jiného českého (a polského), než manuální práce, v těch výrobcích není.
2. 4. 2014 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 14:48
Re: Cože?!
Vím, že mám pravdu :-) , On to dans91 taky (podle mně) myslel jako narážku na vošického brainstorming, proto jsem to psal...

Jako montovnu já osobně beru každou firmu, která nemá vlastní vývoj, design, R&D... Tedy pro mně lisovna, svařovna, lakovna... je jen součástí montovny.
V tomto případě jsem to použil proto, že na designu a vývoji výrobků Hyundai v ČR nikdo nedělá, pokud se nepletu, tak ani na designu komponent, které zase dodávají sice firmy v ČR, ale to jsou opět jen montovny, patřící korejcům (Mobis, Plakor, Sungwoo, Daechang, atd...). Nepsal jsem to jako nějakou nadávku, ale kvůli poukázání na reálný stav.
2. 4. 2014 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
2. 4. 2014 14:40
Re: Cože?!
To je fakt. A lidi to (Vošickému) berou/žerou. Ale co, hlavně, že tam mají kde pracovat.
2. 4. 2014 17:31
Re: Cože?!
To je nesmysl. Nevěřím, že KDOKOLIV kdo koupil Hjundééé, byl jen na malou chvíli ovlivněn těmi stupiditami z reklam...

V CR dela prodej hlavne cena... a tam Hjondeee umi bezne lidi zaujmout.
Avatar - šmoula nešika
2. 4. 2014 20:02
Re: Cože?!
To určitě taky. Ale podívej se na Japonce a na Italy. Italové nemají reklamu, Italové neprodávají. Japonci jedou. A Hyundai postavil svou drtivou kampaň na slovech kvalita a český. Myslím si, a očividně nejsem sám, že to vliv mělo, protože reklama je dnes základ všeho.
2. 4. 2014 19:58
Re: Cože?!
Čong nebo Winfried,asi typická česká jména :-)
2. 4. 2014 11:36
prachy ma a kvalita hyundaje je v ...
keby aspon 1 miliardu venoval na dodrzanie tej proklamovanej "kvality" >:-[]
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2014 12:22
kde je KIA Wolrd
Jaké je možné, že toho dědu z vietnamské tržnice tak přeplácíte. Asi má sedmiletou záruku bez omezení.
Rozbalit vlákno
9
2. 4. 2014 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 12:48
Re: kde je KIA Wolrd
ano, protože tyhle čínský kopírovače aut nemám rád.
2. 4. 2014 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2014 14:55
Re: kde je KIA Wolrd
Přesně tak - i pindat se musí umět a dělat to na úrovni :-)
2. 4. 2014 15:13
Re: kde je KIA Wolrd
Jo jasně. Evropa vozidla budovala sto let než se dostala na takovou úroveň jako je dnes. Tito kopírovači to zvládly za 10 let. Jestli je to číňán nebo korejec je stejný.
2. 4. 2014 15:41
Re: kde je KIA Wolrd
Omlouvám se předem, ale musím - hele ty troubo, dle tvého jsme my evropané od asiatů okopíroval např. papír, knihtisk, střelný prach, těstoviny :-) ....., nebo to se ti už nehodí?
2. 4. 2014 17:38
Re: kde je KIA Wolrd
Trouba je velmi, velmi, velmi slabé slovo...
2. 4. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 4. 2014 13:05
Re: kde je KIA Wolrd
Holt mindrák bylo třeba řešit o něco dřív, teď už je, bohužel, jak sám vidíš pozdě...
2. 4. 2014 15:06
Je třeba vzdát úctu a ne plivat
Pokud si někdo dá tu práci a vygůgluje si něco informací o rodinném byznysu(historii) tohoto pána, zjistí, že i přes všechnu náklonnost jihokorejských politiků to nemůže být žádný "hejnebopočkej" a je třeba mu nezávidět, ale naopak vzdát úctu.
Slovy klasika "bodaj by i u nás takí boli". Všechny části původního "čobolu Hyundai" (to není jen automobilka) jsou dnes veřejně obchodovatelné akciovky, a tedy aby něco šéfik dostal, musí též něco kladného akcionářům předvádět.
pro mariachiho: ano máš pravdu, ale myslím, že to platí spíš obráceně, bohužel - asi nemáme tak super vývojáře, jinak by se o ně přeci svět pral jako o němce(např), za to máme dobré montéry :-)
Rozbalit vlákno
3
2. 4. 2014 16:26
Re: Je třeba vzdát úctu a ne plivat
Ahoj, jen tě chci pozdravit :-) Jinak, pravda: když Čong Mong-ku přebíral v roce 1998 firmu od taťky, nikdo mu nevěřil jeho vytahování, že z Hyundaie udělá jednu z největších světových značek. A že s sebou ještě vytáhne nahoru Kiu. Čong je známý jako pedant, workoholik, ale musí to být i člověk s rozmachem, jinak by se mu to nikdy nepodařilo. V Evropě prý dnes Hyundai přímo a nepřímo dává práci víc než 150 tisícům lidí - no tak prima, že pár tisícovek zbylo i na nás.
2. 4. 2014 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2014 07:47
Re: Je třeba vzdát úctu a ne plivat
To máš marný, jednou je úspěšnej a prachatej a to se v česku trestá hlubokým opovržením 8-s
2. 4. 2014 21:24
Zaslouženě?
Před dvěma týdny jsem si koupil německý Autobild.
A byly zde dva srovnávací testy:

Hyundai I10 proti Up! a Cee'd GT s Astrou a Sciroccem.
A světe div se, oba vyhrál koncern.. H/K!

Takže můj názor je že ANO, zaslouženě :-)

PS M.Winterkorn prý vydělal 405 milionů korun.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0