Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Lancie: příští rok překonáme hranici 150 tisíc vozů

Zásadní obrat v tocích peněz by měla znamenat nová Delta, která se představí v polovině příštího roku.
Zpět na článek
10. 12. 2007 11:24
neregistrovaný "Škodováček"
12. 12. 2007 16:21
neregistrovaný "culo"
10. 12. 2007 12:12
neregistrovaný "Clawik"
12. 12. 2007 16:20
neregistrovaný "culo"
10. 12. 2007 13:25
10. 12. 2007 14:19
10. 12. 2007 14:33
10. 12. 2007 14:38
10. 12. 2007 15:11
10. 12. 2007 15:31
10. 12. 2007 15:52
10. 12. 2007 16:11
10. 12. 2007 14:45
10. 12. 2007 14:49
10. 12. 2007 14:50
10. 12. 2007 17:04
anonym
10. 12. 2007 20:31
neregistrovaný "pjetka"
10. 12. 2007 15:16
neregistrovaný "FiestaS"
10. 12. 2007 15:29
11. 12. 2007 08:11
neregistrovaný "A2"
31. 1. 2008 19:26
anonym
10. 12. 2007 15:35
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 15:43
10. 12. 2007 16:20
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 16:24
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 17:15
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 12:29
11. 12. 2007 12:22
11. 12. 2007 15:33
neregistrovaný "7long"
10. 12. 2007 14:29
10. 12. 2007 15:13
neregistrovaný "FiestaS"
10. 12. 2007 17:44
anonym
10. 12. 2007 17:57
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 18:19
neregistrovaný "Deception"
10. 12. 2007 19:32
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 16:38
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 18:38
10. 12. 2007 19:29
anonym
10. 12. 2007 19:54
anonym
11. 12. 2007 15:32
neregistrovaný "7long"
10. 12. 2007 17:06
10. 12. 2007 21:44
neregistrovaný "nextrom"
10. 12. 2007 22:48
neregistrovaný "Martyr"
10. 12. 2007 23:25
neregistrovaný "nextrom"
10. 12. 2007 23:41
neregistrovaný "Martyr"
11. 12. 2007 13:02
11. 12. 2007 22:47
neregistrovaný "45popo"
12. 12. 2007 06:43
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 10:58
12. 12. 2007 10:57
12. 12. 2007 15:43
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 23:40
11. 12. 2007 08:23
11. 12. 2007 10:03
neregistrovaný "nextrom"
11. 12. 2007 17:37
12. 12. 2007 16:17
neregistrovaný "culo"
11. 12. 2007 09:46
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 11:06
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 11:40
neregistrovaný "A2"
11. 12. 2007 14:34
anonym
11. 12. 2007 10:59
neregistrovaný "chytrak1"
11. 12. 2007 11:13
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 16:49
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 17:38
neregistrovaný "chytrak1"
11. 12. 2007 18:34
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 19:37
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 19:56
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 14:40
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 12:23
neregistrovaný "Beekey"
11. 12. 2007 13:46
neregistrovaný "RikkoSK"
11. 12. 2007 14:42
11. 12. 2007 17:23
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 18:38
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 22:21
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 17:18
neregistrovaný "anachronox"
12. 12. 2007 18:25
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 09:45
neregistrovaný "sevenheaven"
12. 12. 2007 13:59
neregistrovaný "Muhehe"
neregistrovaný "Škodováček"
10. 12. 2007 11:24
Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Tak tahle makarónská plečka nesahá naší Oktávěnce ani po ráfky!!! Ne nadarmo naše Škodulka vyhrává většinu anket po celém světě!!!
Rozbalit vlákno
10
10. 12. 2007 11:40
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "culo"
12. 12. 2007 16:21
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
ty supak ty o akej oktafce rozpravas ked fiat ma auta rokov aj tento rok vyhral a octavia je len odvar sorry :no:
Avatar - da_b0mb
10. 12. 2007 11:43
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Ironie? Doufam
10. 12. 2007 11:46
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Určitě ano... Tohle nikdo nemohl napsat vážně... Ani slovutný pam HUHUHU, teda GTI z Bratrstva Vlhkého Volkswágenu.
anonym
10. 12. 2007 11:44
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Ty chytráku kolik aut jsi jezdil že toto říkáš? Kvalitní Italský design je a bude vždy jednička na světě. A ten germánskej styl škodovce jen ubližuje. Např za Mareou se ohlídne každý, za ochcávkou ne. A cenově a výbavou se nedá Škoda vůbec přirovnat. Lancie Lybra a vedle ní ochcávka-vzhled a výbava? Ochcávka jak chudej příbuznej. A cenově? I v tom německu ví že Škoda stojí za hovnmo a tak ji prodávají o desetitisíce levněji než tady, tam by to nikdo nekoupil. to jen blbej českej vlastenec je pyšnej na tu hromadu plechu v garáži
10. 12. 2007 13:23
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Chudy pribuzny rozhodne ne, Chudy mozna, ale o pribuznosti auta jako je Lybra se Schade prosim nemluv, to je fakt hrich...
neregistrovaný "Clawik"
10. 12. 2007 12:12
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
>:D :yes: no koukám, že se ti na to fakt někdo chytnul >:D
10. 12. 2007 12:45
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ricardo
10. 12. 2007 14:35
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
Na koktáfku totiž nic nemá, možná Fabie je lepší ale jenom o trošku >:-[]
neregistrovaný "culo"
12. 12. 2007 16:20
Re: Trapný pokus přiblížit se Oktávce
ty supak ty o akej oktafce rozpravas ked fiat ma auta rokov aj tento rok vyhral a octavia je len odvar sorry :no:
10. 12. 2007 13:25
Ale kdy?
To ze prijde Delta HPE uz vime nekolik let, otazkou je kdy se na ni budu moct podivat..
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2007 14:19
KUDY Z NUDY
No, držme Lancii palce, je to první automobilka světa, která sice vyrábí ovšem... neprodává. Nebo si snad někdy viděl na silnici lancii? Tak snad se to vše obrátí. Ovšem pozor na tu morbidní kombinaci made in Italy v inspiraci pro zákazníky - design a luxus. Co mi to chce lancia vsugerovat? že jako v nové děltě budu zažívat luxusní stavy? a co ten akcent na design? Vždyť ta zviditelněná představa je zezadu nedodělané murano a zepředu než veverkoidní pokus o auto. Tohle, že má být nová delta, koník do kompaktní třídy? V době, kdy trh bude sevřen v epoše G6? Do toho nový Focus a v dohledu nová Astra? Přitom, jakmile na pozice kompaktů vkročila prémie, je navždy tento segment poznamenán kvalitním a náročným designem, který se nutně odráží i v mainstramu, případně supermainstramu (Golf). Takže naděje - pokud je cee´d konkurentem Brava... pak pro_cee´d (tedy třídveřák) bude dokonalým konkurentem delty... ostatně, běž se na tu Kiu podívat... rozklepou se ti kolena. Fakt.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ricardo
10. 12. 2007 14:33
Re: KUDY Z NUDY
Asi mám mimořádné štěstí, nějakou tu Lybru SW vidím celkem často a dokonce občas potkávám jednu (a tu samou) Thesis. Jenže - Lybru zrušili bez nástupce (to dodnes nedokážu pochopit, stejně jako když předtím zrušili Deltu) a Thesis je tak vyjímečné auto že větší než zanedbatelné množství lidí nikdy neosloví. Lancia se dobrovolně vykastrovala do podoby Ypsilon a Fiat Idea s jinou maskou. Těch Ypsilonů jsou mraky, ale jenom v Itálii, kde se preference zákazníků omezují jenom řádově tak na 5-10 značek a Lancia mezi ně pochopitelně patří. Ještě bývají k vidění v Rakousku a některé kupodivu nemají italské SPZ :-) Koncept Delty nám ukázali poprvé skoro před rokem a půl a série bude nejdřív za dalšího půl roku. To je proklatě dlouho, Fiat za takovou dobu udělal od základu nové Bravo a Lancia se není schopna posunout z místa. Přitom tady jde o život...
10. 12. 2007 14:38
Re: LANCIA
Nejde... LAncia je součástí dnes již opět silného a zdravého koncernu. Než její come back uspěchat je lepší ho pořádně připravit. A před Lancií dostala přednost AR. To je prostě fakt. Mimo to, Ypsilon se skutečně dobře prodává a nejen v Itálii,a le prakticky všude kde je na trhu, zvláště když vemeš, že má vemi velmi slušny rabat. Lancie má tak skvělé jméno, že je podle mě v podstatě jedno, kdy Delta přijde. POkud bude alespoň trochu výjimečná, o jejím úspěchu se nebojím. Mimo to, mnohem více podstatné než samotný model je prodejní a servisní síť... Čistě technicky by asi enbyl problém už ynní vrhnout Deltu an trh a nebo mnohem dřív, ale problém je právě v nedostatečné prodejní a tím i servisní síti.
Avatar - Ricardo
10. 12. 2007 15:11
Re: LANCIA
Já bych volil přesně opačnou taktiku - napřed modelovou ofenzívu a pak dobudování sítě dealerů. Seriózní a kvalitní dealery IMHO nemůžou získat slibem že za rok se začnou prodávat nové modely o které snad bude zájem, takže to složení nyní budované sítě se myslím bude ještě radikálně měnit. Jinak já mám s Lanciou dva zásadní problémy, který se v její současné situaci projevuje naplno - 1) mezi jejich modely nevidím nějakou kontinualitu delší než dvě tři generace 2) ač se pořád Lancia snaží tvářit jako luxusní značka tak při důkladném pohledu je to hlavně výrobce malých a středně velkých aut.
10. 12. 2007 15:31
Re: LANCIA
Ano. A hlavně ze dvou třetin hodně malých :-)
Avatar - Ricardo
10. 12. 2007 15:52
Re: LANCIA
Skoro ze tří třetin - Musa je od Ypsilonu větší "o pár facek" :-)
10. 12. 2007 16:11
Re: LANCIA
>:D trefa :-) :yes:
10. 12. 2007 14:45
Re: LANCIA
Podle mého je lancia v závěrečné křeči. Je to vidět i z toho, že se tu pojednou začala prodávat Y. Můžeme se jen domýšlet, za jakou cenu ji charouz dostává... Problém je, že lancia přece nemá šanci proniknout na trhy Evropy. Pokud zůstane, pak než jako lokální značkou.
10. 12. 2007 14:49
Re: LANCIA
No teda nevím,a le LAncie prodává Charouz? On teda prodává leccos... ale Lancie... No myslím, že opět si jen u toho slohu, ale věcný obsah... alá F 500 a GP.. skutek utek.. Ale plést je lidské...
Jinak Lancia v křeči není.
10. 12. 2007 14:50
Re: dobr dan
JInak opět >:D
anonym
10. 12. 2007 17:04
Re: dobr dan
To hlaska vecera ze charouz prodava lancii.... GTI velky prehled.....!!! Dnes si spadl do bahna nevedomosti a pritom se staci kouknout na www.lancia.cz...
neregistrovaný "pjetka"
10. 12. 2007 20:31
Re: dobr dan
GTI opravdu boduje >:D jedinej kdo je v křeči je on sám - ještě, že všichni tuhle "postavičku" už znají a ví, co si o jeho výplodech myslet
Jinak podle mě Lancia udělala řadu marketingových pochybení, škoda. Technicky na to měla, takhle vyklidit pole střední a vyšší střední třídy je trestuhodný, když se profilují jako značka zaměřená na luxus a komfort
neregistrovaný "FiestaS"
10. 12. 2007 15:16
Re: dobr dan
Trh sevřený v epoše G6 - to už je opravdu moc silný kafe... >:D >:D >:-[]
A pomineme-li žalostnou kvalitu Lancií, tak po stránce luxusu má Lancia skutečně co nabídnout. To nemůžeš popřít aní ty, GTI!
10. 12. 2007 15:29
Re: dobr dan
Smát se umíš hezky, ale asi ti neřekli, že se směješ sám sobě... >:D ;-) Delta přece nemá mimo Itálii vůbec šanci. Nebo, že bychom si tu psali jako pod Lancerem a vzpomínali v případě Lancie na zašlou sportovní delta-slávu? Vyjádři se k hornímu snímku. jestli se ti líbí veverka zpředu, jestli tě fascinuje záď a tak... a na to, že za necelý rok nastává Epocha G6, na to si zvykej, aby to pro tebe nebyla moc velká rána ;-)
neregistrovaný "A2"
11. 12. 2007 08:11
Re: dobr dan
Chceš snad Golf srovnávat s italským designem? To si šlápnul vedle, skvosty nelze srovnávat s bezduchou nudou, tam (tj. u VW) se můžeš ptát "kudy z nudy", u italů těžko. Má sice zpoždění, nemá takovou síť atd., přesto bude obrovským oživením a další možností, jak mít "něco jiného" v tomto segmentu.
anonym
31. 1. 2008 19:26
Re: dobr dan
kdo asi nakreslil Golfa ;-)
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 15:35
Re: dobr dan
To bych nečekal, že právě Ty GTI, pečlivý odlišovatel mainstreamu, prémiového mainstreamu a prémie, uděláš takovou chybu v zařazení Delty :no:

Delta nebude primárně bojovat s Golfem, Focusem či dokonce Astrou. Delta je / bude stát proti Audi A3, Volvu C30 a částečně i proti BMW řady 1 (které je ovšem zadním náhonem a výrazně sportovním pojetím trochu někde jinde a proti kterému má koncern Fiat Alfu Romeo). Delta bude prémie se vším všudy a pro výše zmíněné vozy to IMHO bude silný soupeř. :yes:
10. 12. 2007 15:43
Re: dobr dan
Žádná chyba Beaumonte... bohužel. Bohužel pro lancii. Já tvrdím, že nemá šanci zasáhnout do prodejů mimo Itálii. Možná tak v druhé, třetí generaci... No, snad se ji jednou dočkáme, pak si to vše napíšeme. Koupil by sis jí? Nováčka z itálie? V době, kdy vyjede nová A3... A možná i čtyřdveřový C30, pššššt ;-)
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 16:20
Re: dobr dan
Nováčka?!? Lancia jako značka oslavila nedávno sto let, Delta přijde v třetí generaci a mají tak podstatně delší tradici než Audi resp. A3. Dokonce ani Volvo nevyrábí auta tak dlouho.

A ano, pokud bude Delta vypadat zhruba jako koncept, stane se jedním z mých favoritů v téhle kategorii, i když bych asi ve finále spíš zvolil Bravo nebo Alfu (sportovnímu charakteru dávám přednsot před čirým luxusem).
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 12. 2007 16:24
Re: dobr dan
Ještě bych dodal, že v A3 mi schází jak pocit luxusu (přes velmi pečlivé zpracování interiéru), tak sportovní charakter (s výjimkou S3).
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 17:15
Re: dobr dan
+1, bohuzel pro me prijde Delta na trh moc pozde, auto objednavam ted, takze mozna za 3-4 roky...
11. 12. 2007 12:29
Re: dobr dan
Prave ze delta by mela byt autem pro zesnobene mlade lidi, treba jako ja :-) Bude to v podstate Bravo, jenom trosku delsi. A jeste bude vypadat jenom z poloviny tak dobre jako koncept, myslim, ze ma uspech zajisten.
11. 12. 2007 12:22
Re: dobr dan
Ty jo.. nevim cim to je, ale ja Lancii vidam, pokazde kdyz jsem na silnici >:D

Jinak www.lanciaklub.cz ;) abys vedel, ze jich zrovna malo neni :)
neregistrovaný "7long"
11. 12. 2007 15:33
Re: dobr dan
No až na to či som videl Lanciu :yes:
10. 12. 2007 14:29
žádám tímto
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
žádám tímto redakci o smilika, který by dostatečně vyjadřoval pocity výbuchu smíchu, ba přímo klátícího se smajíka v záchvatech smíchu, popadajícího v křeči dech, tlukoucího ručičkou do stolu s ústy od ucha k uchu rozevřenými a temně rudnoucího... Ano přesně takové stavy ve mě vyvolávají některé GTIho příspěvky.. To je fakt hoooooooodně silné kafé. Inu BVV jede..., asi na nějaké syntetice... (a nemyslím tím olej)

EDIT: Prosím už toho nech... já pak nemůžu cca 20 minut nic dělat... hrůza.. a i v práci mezi kolegy to vypadá blbě, když se z ničeho nic * ze židle k zemi a svírám se v křeči v záchvatu smíchu...jak bych právě sledoval grotesku tisíciletí...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "FiestaS"
10. 12. 2007 15:13
Re: žádám tímto
tohle k dnesnim GTIho prispevku opravdu sedi... :yes: >:D
anonym
10. 12. 2007 17:44
Re: žádám tímto
A co se vám na tom nelíbí? Lancia se takřka neprodává (v globále) a z velké většiny prodává právě prcky Ypsilon a Musu.
Jestli si myslíte, že od zítřka začne prodávat desetitisíce kusů a začne výrazně konkurovat VW, Fordu, PSA, tak to se za břicho popadám já a oprávněně. >:D
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 17:57
Re: žádám tímto
Nee ze by tech kupcu na Lancii bylo prehnane moc, ale rekl bych, ze zakladna tu je, spis nemaji co by koupili, jelikoz Lancia proste vyrabi jen ty prcky....
A pokud to auto bude k svetu, cena bude rozumna a bude to tlacene reklamni kampani, urcite se najdou dalsi kupci. Lancia je dle meho unikatni take tim, kolik fandu si zachovava i pres ten silene omezeny vyrobni program...
neregistrovaný "Deception"
10. 12. 2007 18:19
Re: žádám tímto
Jistě, jakás takás základna tu je (a která automobilka ji nemá, že?), jde o to, že o Lancii se ví takřka jen v Itálii, né že by se neprodávaly i jinde, ale jejich prodeje jsou zanedbatelné.
Kdo Lancii věří jsou především Italové.
Dokud nebude mít odpovídající portfolio modelů, vždy bude ta poslední vzadu.
neregistrovaný "Jyrki"
10. 12. 2007 19:32
Re: žádám tímto
To portfolio modelu je opravdu bida, ale ted kdyz je Fiat ven z prusvihu, urcite bude lip i u Lancie. Navic kdo se sveze itelm, uz nechce jezdit jinym autem a pak jsou lide, kteri rikaji "kdyz jezdit, tak autem. Kdyz autem, tak italskym. Kdyz italskym, tak Lancii" :-)
Panove, asi si budu muset koupit Lancii, citim se hrozne blbe ze zatim zadnou nemam, kdyz se kouknu kolik jich maji kluci na www.lanciaklub.cz ...... tak aspon jednu, malinkou >:D
11. 12. 2007 12:35
Re: žádám tímto
Doporucuju :-) mrkni na profil na moje.auto a pak na clena 201 ;)
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 16:38
Re: žádám tímto
Znam, lanciaklub.cz navstevuju pravidelne a Hedviku jsem obdivoval na fotkach mnohokrat. Musis rict, ze ke koupi Lancie jsem mel hodne blizko, ale nakonec z toho seslo, jednak dostanu sluzebaka (objednavka na Fiata Bravo uz je podepisovana top managementem; bylo tezce vydrene, u nas se kupuji jen Skodovky a VW, budu prukopnik s italem) a jednak mam doma Fiata Barchettu. Moje pritelkyne se nastesti nadchnula pro Ypsilon, takze az se nauci ridit (parkrat jsem ji videl, nedala treba prednost protijedoucimu autu a tak) tak misto Favorita poridime Ypsilonku.
10. 12. 2007 18:38
Re: žádám tímto
>:D >:D :yes:
anonym
10. 12. 2007 19:29
Re: žádám tímto
GTI vyzvedáváš prodeje VW do nebes,ale v Evropě VW stagnuje,v USA to nestojí ani za řeč.V Číně zvedá prodeje.Ztoho plyne,že to je značka pro rozvojové země,né pro náročné zákazníky.
anonym
10. 12. 2007 19:54
Re: žádám tímto
Asi nechápš to gró, ten základ. VW je současná prodejní špička v Evropě. Jeho portfólio sahá od "nejlevnější" Škody, přes Seat, VW, Audi, Porsche, Lamborgini, Bentley až po Bugatti. Tak jakápak značka pro rozvojově země a nenáročné zákazníky? Víš vůbec co meleš?
neregistrovaný "7long"
11. 12. 2007 15:32
Re: žádám tímto
Tak toto je naozaj trápny pokus o satiru. :-O Pretože načo by si tam inak dal tie zlomyselné "SMILIKY"?
10. 12. 2007 17:06
mňo
tak jim držím palce ... Lancie se mi líbí, jen mě mrzí že se tu neprodávali ... a ani teď nějak nevidm velkou podporu ypsilonu jakou třeba měla alfa v době reinkarnace ... v okolí tady jezdí dva nebo tři kombíky lybra a s jedním jsem se svezl a příjemné svezení ... ještě thesis a jsem spokojenej :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
10. 12. 2007 21:44
posledni sance
Stacilo by se na celou vec podivat opravdu objektivne a pak by jste museli, bohuzel, dat GTI za pravdu. Fiat nevyrabel (krome Integrale a Stratos) nic co by bylo hodno jmenu Lancia. Ale na to by Fiat nikdy nemel a ani nechtel mit, protoze Lancia to byly zvlastni konstrukce a levne uz vubec ne. Fiat chtel z Lancie udelat produkt pro masy a to se proste nepodarilo. Y, ano, radoby luxusni male auticko, ale hlavne na nej narazite v Italii a nikde jinde. Prijemne to auticko je, sam jsem s nim najezdil nejaky tisic kilometru, ale bylo to prave v Italii...
Lancia dnes nepokryva to spektrum, jake je potreba na to, aby se fabrika uzivila.
Fiat se proste leta na Lancii vykaslal, zapomel, ze znacka ma sve privrzence a vyrabel za znackou Lancia jen obmeny Fiatu. Krome v Italii (kde je to vetsine zen v domacnosti jedno) to Fiatu tezko nekdo odpusti, leda ze-by nekdo neznal historii znacky Lancia...

V Italii se leta spolehali na celni a danova opatreni statu, skryvali se za ne v mylne domnence, ze jim zakaznik vse sezere co se mu predlozi. On take v Italii driv nemel jinou volbu - silna cla na auta z dovozu a dane na motory s vice nez dvoulitrovym motorem, to bylo to co automobilky v Italii uspalo a co se neda jen tak dohnat. Zatimco nemecky patriotismus jejich vlastni automobiky dostal z takrka bankrotu, v Italii se stat zaslouzil o pravy opak. Diky EU danove a celni restrikce padly, no a ted ukaz co umis...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Martyr"
10. 12. 2007 22:48
Re: posledni sance
Je smutne ze Lancia pod Fiatem je jina nez pred nim, ale v podstate kazda automobilka se zproneverila (byt to na prvni pohled nemusi byt vidno) svym korenum. Podivej treba na inovatorsky Citroen, ktery je v podstate prevlecenym Peugeotem, amerika objevuje mensi auta, japonci diesely, Volkswagen zdaleka neni lidovym vozem.
Kdyz se podivam na produkci Lancie v letech nedavno minulych, nemyslim, ze by bylo tak zle, Lybra byl velmi dobry pocin, Thesis take neni propadak, jen to chtelo silnejsi motory, ale model v segmentu Delty citelne schazel.
neregistrovaný "nextrom"
10. 12. 2007 23:25
Re: posledni sance
Mas pravdu, zle to nebylo, ale nedotahlo se to do konce. Proste nekde chybi ten zaklad, ta esence znacky. Lancia se dnes nema o co oprit. Nekdy davno tady byla Delta i s jejimi sportovnimi uspechy, ale nikdo nedokazal tento uspech marketingove promenit v cash. Ted po letech nekoho napadlo, ze by na tuto nit mohli neco navazat.
Co ceka zakaznika Lancie dnes ?? Thesis je umelecke dilo na kolech, ale bohuzel se spatnym konceptem. Vuz teto klasy a motor vpredu napric, jeste k tomu od Alfy Romeo nebude na tech trzich, ktere by Fiat potreboval, akceptovan. Mozna jen hrstkou individualistu, ale to proste nestaci...

Tady proste chybi ten tazny kun a Delta by to byvala mohla byt, ale jak uz receno, marketingovi strategove u Fiatu sli jinou cestou a Lancii v podstate pochovali.

Ted jim to teprve doslo, pravdepodobne zmenou generace manageru a snazi se rychle dohnat to co zameskali. Jestli se ale ztracene trhy daji opet dobyt, to zustane jeste nejakou dobu otazkou.
Ne Delta, ale Integrale by samozrejme musel byt ten tazny kun, protoze to co chceme videt (a slyset) od Lancie jsou protacejici se ctyri kola v Col de Turini... :-)
neregistrovaný "Martyr"
10. 12. 2007 23:41
Re: posledni sance
Jenze sportovni zamereni ma v koncernu Fiat plnit Alfa Romeo. Tzn. Lancia jen tezko bude opet pusobit v rally, tim spis ze do tridy S2000 ma zamireno primo Fiat.
Nova Integrala by byla moc fajn, ale tezko rict jestli by mel nekdo zajem o integralu z konceptu Delta HPE. Ty prvni skicy vypadaly moc dobre, ale posledni verze - Delta HPE se mi moc nezamlouva, alespon ne na fotkach. Mozna az ji clovek uvidi zive a az se v ni sveze. Lybra byla take auto na ktere si clovek musel zvyknout...
11. 12. 2007 13:02
Re: posledni sance
Thesis je umeleckym dilem a motory opravdu nejsou snad jen 3.2 V6 stoji za rec a je to taky moje budouci auto, Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema v nadherne cerne se svetlou kuzi, snad jednou. Jinak motory 20VT a 2.4 JTD jsou od fiatu obecne, ale je fakt, ze na auto teto kategorie zoufale chybi nejaky ten 8-valec.
neregistrovaný "45popo"
11. 12. 2007 22:47
Re: posledni sance
Co bys dělal s osmi válci? Jsi normální nebo úchyl? Jestli umíš jezdit, stačí ti jich půlka, pokud jich potřebuješ 8 - 99, jsi pako. SBOHEM!
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 06:43
Re: posledni sance
Kdo nezazil, nepochopi. Cim jezdis, Zigulem, Dacii?? Urcite ne Trabantem, protoze pak by si rikal "Co by si delal se ctyrmi valci? Jsi normalni nebo uchyl? Jestli umis jezdit staci ti jich pulka, jestli potrebujes 4-99, jsi pako." Takze tak.
12. 12. 2007 10:58
Re: posledni sance
Nebo maluchem >:D >:D
12. 12. 2007 10:57
Re: posledni sance
Sorry, ja jich mam 5 >:D 4 nestacily... a je mi to malo ;) Zvuk osmi a dvanactivalcu je neco co lahodi memu uchu, kdo nezazil nepochopi...

Jinak bavime se o aute tridy BMW 5, Mercedes E, a muzes mi ukazat ktere z techto aut ten osmival nemaji? Tak sem koukal, tak jediny 4-valec ma BMW a to 520d. Vsechno jsou 6 a 8 valce, v pripade BMW pak V10 >:D
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 15:43
Re: posledni sance
Ty lidi co to kupuji musi byt uchylove >:D
10. 12. 2007 23:40
Re: posledni sance
:yes: Děkuju. Tvůj poslední odstavec, to je velmi k zamyšlení.
11. 12. 2007 08:23
Držme palce.
Vincenzo sa musi obracať v hrobe, pri pohľade na existujúce torzo značky Lancia musí duša pravoverného automobilistu zaplakať. Čo Fiat za tie roky porobil s touto slávnou značkou, je naozaj len na zaplakanie. Preto treba chváliť každú snahu o jej oživenie, ba priam znovuzrodenie. Treba im držať palce, aby značku Lancia konečne zdvihli z prachu a postavili na nohy. Aby aj pán Vincenzo Lancia mohol odpočívať pokojne.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nextrom"
11. 12. 2007 10:03
Re: Držme palce.
Ja si take myslim, ze firma pod Fiatem pozdeji nebezela v duchu Vincenzo Lancia. Kdyz se zamyslime nad konstrukcemi jakou byl napr. Transaxel, prvni seriova samonosna karoserie (jmeno mi vypadlo z hlavy, nebyla to Aurelia?), potom ctyrprvkove nezavisle zaveseni zadni napravy a asi jeste mnoho jinych reseni...
Akorat, z toho Fabrika nemuze zit a prezit uz vubec ne. Duvodem je nesmirne drahy vyvoj a samozrejme i komplikovanost reseni ktera z takoveho vyvoje vychazi. To proste trh nemuze ocenit a uzivit se dnes da jen KUSY. Proto vidime u vsech firem stale podobnejsi koncepty ktere jsou zamereny jen na rychlou a jeste rychlejsi vyrobu.
Co mel Fiat s Lancii delat je ta otazka, vzdyt excentricke konstrukce Lancie mohly vazne ohrozit i finance Fiatu. Zbytek si muzeme domyslet...
Bylo tomu jinak nez u VW, ktery se ze zastaralou technikou malem udelal bankrot. V roce 1970 se u VW jeste jezdilo s motorem vzadu, kde uz nejaky rok jezdil napr. Renault 16...
Ale nastesti uz existovalo AUDI a to bylo dal nez VW, bylo technicky vyspelejsi a tak si nemecky stat koupil AUDI i s jeho jednoduchou a moderni konstrukci z cehoz plynula zachrana VW. Tedy trochu rozdilna historie nez u Fiat.

Lancia byla ale technicky tak vyspela, ze by leckomu mohla zlomit i vaz. Audi s motorem v predu podelne a zakladem pro prvni vlastovky u VW jako bylo K70 melo techniku pro kazdeho, tedy i pro, jak se v Nemecku rika - Ottonormalverbraucher ( to by bylo asi neco jako - Honziknormalspotrebitel ;-) ).

Takze je asi potreba se trochu podivat do minulosti aby se pochopila i ta soucasnost.

VW proste melo stesti take diky podpore statu a i spravne modelove politice, protoze pak prisel absolutni hit a tim byl GOLF.

Fiat si uvazal na nohu olovenou kouli s nazvem Lancia a pak nevedel co s ni. Tradici udrzet nemohl a bylo jasne, ze jako masova produkce Lancia je velke risiko. Na nejdulezitejsich trzich Evropy se do dnes Lancia bohuzel neuchytila.

Ale, spravni lide na spravnych mistech a mozne je vse!
11. 12. 2007 17:37
Re: Držme palce.
Spis BFU ;) Bezny Franta Uzivatel, je to ponekud zazitejsi pojem :-)

Ke zbytku se vyjadrovat nebudu...
neregistrovaný "culo"
12. 12. 2007 16:17
Re: Držme palce.
vy vsetci co ste tu viete * o autach
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 09:46
...ach jo
to je smůla, že se člověk musí prokousat zaáplavou zcela ididotských příspěvků známých firem a la Wolff či A2 (o anonymech či škodováčcích ani nemluvě), aby si přečetl něco, co má hlavu a patu....je nicméně dobře, že i tady se "známým" značkám můžu vyhnout, protože vím, co od nich můžu čekat. Jenom prosím, nechte si ta svoje jména trvale, ať je můžu příště snáze přejít, aniž bych je byť jenom omylem musel číst......
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 11:06
Re: ...ach jo
Mno až na pár vyjímek se to tu hemží faaaakt 'intoušskýma' příspěvkama. Asi si tady někteří chytrolíni neuvědomili, že ty fotky jsou Delta HPE, což je concept car...Takže reálně to auto takhle vůbec nemusí vypadat...Taky si nemyslim, že by Lancie měla za cíl stát se vůdcem evropských trhů. Ono totiž pojetí značky jako takové není pro každého. Je to auto, ke kterýmu si člověk musí vypěstovat určitý vztah a s tím se prostě prodejně počítá. Cílem Lancie rouhodně není ulovit kdejakýho 'ochcávkáře' nebo 'prasatáře'...a hlavně lidičky, který v Lancii ještě nejeli, prosim vás nepiště sem ty hrůzný bludy!!!
neregistrovaný "A2"
11. 12. 2007 11:40
Re: ...ach jo
Pokud máš problém s mým "jediným" příspěvkem a musíš se jím (pro tebe spoustou příspěvků) prokousávat, trpíš stihomamem a měl bys navštívit lékaře.
A že si mě překvapil, tvůj názor byl opravdu o Lancii a hodně zajímavý..
anonym
11. 12. 2007 14:34
Re: ...ach jo
Já se na rozdíl od tebe nepotřebuju zviditelňovat tím, že ke každému tématu honem něco rádobychytrého napíšu, zdaleka nerozumím všemu, ale to co napsal například nextrom nebo ricardo zajímavé pro mě bylo a tyhle diskuse beru jako místo, kde se NĚCO můžu dozvědět. Tvůj v tomto případě (ale pouze v této diskuzi) jediný příspěvek navazuje na tvoje hysterické výlevy jinde, které mají jediný motiv - nějaký komplex vůči VW, potažmo Golfu popřípadě všemu, co s nimi nějak souvisí a následně opakuješ pouze něco, co jsi si někde pracně přeslabikoval. A jak po stopadesáté šesté opakovaný výrok o nudném Golfu souvisí s Lancií, to opravdu nevím. Já lékaře nepotřebuji, nicméně podle toho, co píšeš, ho potřebuješ asi ty. Víš ty vůbec co to je stihomam, ty Golfe jeden? >:D >:D >:D
neregistrovaný "chytrak1"
11. 12. 2007 10:59
Choroba arsitokratů
Tak se nám po malých auto značkách šíří nová nemoc. A podle první oběti bych ji nazval Choroba aristokratů nebo Roveří choroba - malá značka vsází na netradiční design jako jediný výrazný element, který ji má přitáhnout zákazníky. Dělal to Rover, dělá to Lancia i SAAB.Z Rovera zbyli jen matné vzpomínky a čínksá zombie. Podlehne i Lancia a SAAB? Lancia má oproti Roveru trochu výhodu - koncern v zádech. Ale ten sám vypadal ještě včera jako zdechlina, a dnes, kdy mu klesla horečka ze 40°C na 38,5°C se tváří jak Mike Tyson v nejlepších letech. Ale realita je trochu jiná. Lancii asi nezbyde nic jiného než se spolehnout sama na sebe. A to znamená za prvé šetřit =propouštět, za druhé šetřit =propouštět, za třetí definovat silnou skupinu zákazníků,který chce získat, a za čtvrté kooperovat = přijít s opravdu zajímavým modelem s nízkými náklady na vývoj. Myslím ale, že to nedělají ani u Lancie ani u SAABu. A tak otázka boužel nestojí koho ta choroba dál skolí, ale koho dřív - Lancii nebo SAAB? :-O

Možná by kluci italský měli jet do Mladý Boleslavi na pracovní stáž s tématem "revitalizujeme padlou značku". Protože z italskýho (ale i švédskýho) pohledu je Škodovka ekomonomickej zázrak, o ketrým jim se už ani nezdá.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 11:13
Re: Choroba arsitokratů
Jo protože 'Schade' v zádech koncern nemá že? Doufám, že to kluky z Itálie v životě nenapadne začít 'dělat auta' po vzoru VW grupy...
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 16:49
Re: Choroba arsitokratů
A SAAB za sebou nema koncern? A co je podle tebe GM? A nesnizuje snad SAAB naklady? Ona 9-3 Sport Sedan vychazejici z Opela Vectry a dalsi modely se sdilenymi dilemi jsou asi malo, ze? Ma zacit importovat delniky z Boleslavy??? SAAB stejne jako Lancia pokryva jen urcity segment a to ne ten nejdulezitejsi. Skoda se zrevitalizovala predevsim diky Felicii, rozsireni vyroby na Octavii a obmene modelove rady o tridu niz (Felicie --> Fabia). Navic Skodu drzi cesky trh (kde si muze dovolit prodavat v podstate cokoliv), kde se mylne traduje jak je Skodovka levna, prestoze je to jedno z nejdrazsich aut v republice...
neregistrovaný "chytrak1"
11. 12. 2007 17:38
Re: Choroba arsitokratů
Samozřejmě že Saab má za sebou koncern. To jsem taky nikde nepopřel. Ale nevim proč bych měl saab nějak dlouze rozebírat pod článkem o Lancii. Skoda zrevitalizovala především proto, že věděla, kdo jsou její zakáznící a co chtějí. A tak jim to nabízela. A u Lancia i u Saab nevědí kdo jsou jejich zákazníci, natož aby věděli co chtějí. A proto jdou dlouhodobě do kytek.
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 18:34
Re: Choroba arsitokratů
ad Saab) uvedl jsem to proto, ze jsem mel pocit ze vyplyva z tech prispevku ze snad Saab jediny je na vlastnich nohou
ad Skoda) zkus definovat cilovou skupinu na kterou se Skoda zameruje, pak zkus dosadit jednu znacku z koncernu Fiat, ktera se zameruje na tu samou klientelu. Poslani znacky Lancia v koncernu Fiat je definovane, bohuzel cilova skupina je prilis mala. Dosadit vedeni Skodovky za vedeni Lancie by byl velmi zajimavy experiment, ale pri vsi ucte ke skodovakum, Lancie by tak asi definitivne zanikla :-/
Navic Skoda se pri svem vzestupu mohla spolehnout na masivni podporu sveho a v podstate i slovenskeho trhu (taky je to jedina fungujici ceska, drive ceskoslovenska automobilka), Lancia udelat botu, predvest odflaknuty a nehorazny model typu Felicia, tak ji italova poslou k sipku a vyberou si jine italske auto...
neregistrovaný "BeranK"
11. 12. 2007 19:37
Re: Choroba arsitokratů
Jestli tvrdíš, že škodovku drží domácí trh, tak je mi tě líto. A představa, že škodovka je jedno z nejdražších aut na trhu taky vypovídá o tvém myšlení a znalostech. Přesto se ti pokusím položit jedinou otázku. Myslíš, že ve Švédsku je Volvo leciné auto a že je levnější než jiná auta, protože se tady (částečně, má totiž závody jak v Evropě, tak v Severní Americe...) vyrábí a má tady hlavní sídlo. A platí tohle i pro Saab? A nepiš, že se to nedá srovnávat, že Volvo či Saab je někde jinde. Jde mi o princip, ne o značku.
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 19:56
Re: Choroba arsitokratů
Jezis marja, nechytej me za slovo. Bylo to mysleno tak ze Skodovka se pri sve revitalizaci mohla spolehnout na svuj domaci trh, co ji dalo klid pro dalsi expanzi.
Opravdu netusim jak drahe je Volvo v porovnani se svymi konkurenty na svedskem trhu, nikdy jsem to nezjistoval. Nicmene Skodovka je proti sve PRIME konkurenci v CR drazsi (ve srovnatelne vybave). Mimochodem proc volis zrovna Svedsko a Volvo?
neregistrovaný "BeranK"
12. 12. 2007 14:40
Re: Choroba arsitokratů
A Lancia se nemůže spoléhat na svůj domácí trh? Přečti si, co psal nextrom například o těch daních. To tady v případě škodovky nebylo. A proč jsem vybral Saab a Volvo? Protože Švédsko je jenom o něco menší (z hlediska počtu obyvatel než ČR) a kromě ČR je to jediná menší země, která si zachovala dodnes (byť pod zastřešením globálního koncernu) svoje národní automobilové značky. Srovnávám srovnatelné, a ne škodovku s Fiatem a s Itálií. Navíc si vzpomínám, co byl zpočátku Saab (třeba v šedesátých letech, kdy se dovážel v malém množství i do tehdy socialistického Československa jako jeden z mála západních aut) - jeden typ, třídveřový sedan a třídvéřové kombi s jedním, dokonce mám pocit že zpočátku dvoudobým motorem.....
neregistrovaný "Beekey"
11. 12. 2007 12:23
ani sa nedivim
Zil je to tazke v dnesnej dobe, ked vatsina Cechov a Slovakov si mysli, ze lepsie auto ako Oktavia, resp. ako Skoda neexistuje, predat auto co ma styl... ludia potrebuju komformitu, nudu, a traktor a la 1.9TDI...
Ach, keby ste aspon mali moznost sediet aj v inom aute ako je skoda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RikkoSK"
11. 12. 2007 13:46
Teším sa jak malý chlapec
Nebudem tu polemizovat nad koncernovou strategiou FIAT automobiles, (lebo do toho nevidim), ani plakať nad predajnymi vysledkami (lebo na to su dobre platene cele oddelenia vo vyrobe a importerov), a nebudem sa vzrusovat ani nad sucasnym biednym portfoliom znacky Lancia (hoci som jej fanusik, a doposial nepoxopim, ako tak mohla rychlo a diletantsky padnut na cumacek)Ale jedno viem iste: KONECNE svita na lepsie casy aj v Lancii. Pomaly sa zvysujuci predaj Ypsilonky, sarmantna Musa a v lete nabity voz nizsej strednej triedy v luxusnom baleni, ktory ma na to aby zamaval trhom v svojej kategorii. Hadam vyrazne posilni predaj znacky v Europe aj u nas v CZ a SVK, drzim jej palce. Popri novom Lanceri, Honde Civic a nepochybne i Fiate Bravo, bude nova DELTA automobilom, nielen autom s malym a, ktory bude ziarit v zaplave tej sedivej konformity z nemecka (VW koncern), tej úspornej franc. vynaliezavosti, a japonskej spolahlivosti. S tromi konkurentami tu bude voz, s vlastnou charizmou, s tradiciou a pre tych fajnsmekrov, ktori vedia co je dobreee. Ja len dufam, ze si to nepokazia s motormi, lebo podvozkom a vybavou bola LANCIA vzdy na vrchu. Uz som netrpezlivy, ako bude vyzerat seriovy model, ale prisambohu,...ten koncept ma gule a velmi ma drazdi, asi v lete inovujem svoj park a vymenim svojho Civica. :o))Hadajte za aky model?
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2007 14:42
Kasparci utoci
Tak jsme se zase dozvedeli, ze Lancia je "první automobilka světa, která sice vyrábí ovšem... neprodává." (Omezenost pohledu na svet z optiky Dolnich a Hornich Ritovic jsme tu uz meli a podobna demagogie je konkretne GTImu vlstni... Nebo snad v dnesni dobe existuje automobilka, ktera vyrabi "na sklad"? Co by s temi auty delali, kdyby je neprodavali a proc by je pak vyrabeli?) Dale jsme se dozvedeli, ze nova Delta bude konkrentem pro Golf, Astru ci Focus nebo dokonce Cee'd. Dalsi sasek diskuzi korunoval prohlasenim, ze by melo jit o "Trapný pokus přiblížit se Oktávce". Cituji zcela zamerne, jelikoz jsem premyslel, pokud na neco takoveho ma vubec smysl reagovat. Hosi, vysaddte halucinogenni latky, travu, toluen, alkohol, ci co vam podobne stavy navozuje. General kasparek se mylil snad casteji, nez mel pravdu. Mylil se u F500, mylil se u GP, mylil se u Brava a myli se i ted. Samotny fakt, ze nekdo prohlasuje to same co si nekteri jednodussi kasparci mysli take, nejste neznamena, ze prohlaseni je pravdive. Je to to same jako ve stredoveku: Temer vsichni si mysleli, ze zeme je stredem vesmiru a pravdu nakonec melo tech par jedincu, kteri tomu neverili... General kasparek pouziva stejne metody, jako zastanci zeme ve stredu vesmiru. Uz byl nekolikrat s diskuze doslova vypraskan, kdyz se za nej postavili jen jeho nejvernejsi spolusasci a mozna i jeho klony...
Rozbalit vlákno
14
11. 12. 2007 16:49
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Nebuď tak pobouřený, já přece nemohu za to, že lancia vyrobí za rok tolik co škodovka za kvartál >:D Ale ono by to ani nakonec nebylo k smíchu, vždyť asi nejde vždy jen o počty. No, tak když o ně nejde, tak copak Evropě Lancia nabízí? Y a Musu... tedy miniautíčka. Která ovšem z 95 procent jezdí kolem Říma. Ostatně sázím se s tebou, že v Itálii jezdí více škodovek, než V česku lancií... takže skutečnost, že tu nějaký kolega píše o tom, že by se Lancia mohla u Škody učit organizovat výrobu tak zase úplně zcestná není, Essesante.

Ano, Delta když bude a jestli bude, pak bude než konkurentem cee´du a v jistém smyslu i Bravu. v prodejích samozřejmě nedosáhne na premianty třídy - Golf a Focus. A pokud bys v sobě našel tu odvahu, postavit deltu vedle BMW1, pak ani na jeho prodeje přece nemůže dosáhnout. Asi sis to popletl s předpokládaným úspěchem nové generace AUDI A3, ano, to bude prodejní fičák. Ale to jistě víš, viď ;-)
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 17:23
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
GTI, me nejde o to kolik se auta proda, ja si nekupuju auto podle toho odkud vitr vane, klidne budu curat proti vetru a koupim si Lancii kdyz se mi bude libit, kdyz se v ni budu citit dobre (coz se treba v Octavce, ani Gofu necitim a proto jsem tak bojoval, aby sluzebak bylo Bravo) a budu na nej mit. Nejsem nouma co se musi spolehat na nazor vetsiny, mam vlastni hlavu a pouzivam ji!
neregistrovaný "sevenheaven"
11. 12. 2007 18:38
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Řekla bych, že tady nemá moc smysl se se zastáncem "Ochacávek" a "Prasatů" moc dohadovat. To jsou prostě lidi, který jdou s davem a jistě se v těch němčourských, uživatelsky studených autech cítí dobře. Cit pro auta má v dnešní době málokdo a bohužel se u nás na auto kouká jako na spotřební věc, takže čím levnější, tím lepší. Srovnávat novou Deltu se Ceedem, to je prostě úplná katastrofa!!! Kde to sakra jsme? Ale povíme si po uvedení na trh, bude se pak lépe argumentovat...Určitě v Itálii jezdí víc Škodovek než u nás Lancií, ale to je dost chabej argument...Než něco takovýho člověk vypustí, měl by si uvědomit, jak dlouho je značka na trhu a kolik má ta země obyvatel že? Ale to je jak házení hrachu na zeď. Prostě koncern VW je pro spoustu lidí nepřekonatelný, to jsou prostě machři a vědí, jak se co dělá. Všichni ostatní jsou amatéři a měli by se od nich učit...viz. nová Fabie, nebo Superb - díky už jsem zvracela...>:D No výbornej vtip pro dnešní den...
11. 12. 2007 20:58
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Měla bys především najít slovník důstojný tvých sukní... nebo snad tu hodláš diskutovat na úrovni natvrdlých puberťáků? Co to je ochcávka či prasat? Kam na tyhle vulgarismy chodíš? to jako mám psát Fiat chroma či natvrdlá ypsilonka?

Asi si neuvědomuješ, v jaké situaci se nachází Lancia. Jede z vratké podstaty a akcentem výroby jsou dvě miniauta. To je na bankrot. Bohužel se dokonale za posledních 10 let podařilo pohřbít image lancií jakožto synonymum pro luxusně-sportovní vozy. Zůstává jen pachuť z městských vozítek a urputná snaha vytřískat maximum z polozapomenuté historie osmdesátých let.

Všichni tu budeme sledovat, jakou kládu lancie v deltě stvoří. A myslím, že se tu nenajde ani jeden, kdo by si nepřál, aby se to lancii povedlo. Ovšem myslíš si, že modelové portfolio, které zabírá segment od miniaut přes MPV je tím pravým portfoliem pro jaksi italskou prémiovou značku s akcentem na sport? :-) Je v tom víc problémů, než si umíme představit.

To škoda, ta je naproti tomu na trhu jako štika ve vodě. A já nedávám do kontrastu modely, či vizáže jednotlivých aut. Ovšem skutečnost, že Lancia ve svém segmentu nedokazuje takřka nic a Škoda je příkladnou ukázkou vzorové evropské automobilky, to je snad jasné úplně každému. Jistě si umíš představit, proč se tu zčista jasna začaly prodávat lancie. Nebo se snad domníváš, že je tu po nich hlad? :-) Jde jenom o jedno - prachy, vata, děngy, love...
neregistrovaný "Jyrki"
11. 12. 2007 22:21
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
GTI pozor, sportovne luxusni image ma mit Alfa Romeo, zamereni Lancie ma byt ciste na luxus. To je take duvod proc je Lancia tak nejak vykorenena, koupi Alfy Romeo totiz mel koncern Fiat dva kohouty s jednom ringu...proto take zadna ucast Lancie ve sportu od Integralek....A ze je to skoda! Takovy sedan Lybra s rozsirenejma podbehama a v bilem lakovani Martini! >:D
11. 12. 2007 22:33
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
>:D :yes:
neregistrovaný "anachronox"
12. 12. 2007 17:18
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
>:D tak ty jsi nějakou lancii vyrobenou zhruba v 80. letech (třeba integrale nebo stratos 037) viděl hodně z dálky co?
neregistrovaný "Jyrki"
12. 12. 2007 18:25
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Nebo spis ty, Stratos a 037 jsou dve rozdilna auta ;-)
13. 12. 2007 09:05
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
>:D :yes:
neregistrovaný "sevenheaven"
12. 12. 2007 09:45
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Dovol mi, abych se upřímně tomuto příspěvku zasmála >:D Přijde mi totiž jako kdybys to, co jsem psala, buď vůbec nečetl a nebo jsi to nepochopil. Ty vulgární výrazy, jak ty říkáš, používám pouze na základě zkušeností ze silnice...A hlad po Lancii na našem trhu? A co když jo? Ono těžko budeš hledat auto v kategorii městských malých vozítek, kam si můžeš dát takovou nadstanartní výbavu jako třeba v Y-ce...A jestli si myslíš, že s uvedením Lancie na náš trh jde o lowe, tak si na velkým omylu...Jinak se sportovně-luxusními vozy jsi taky vedle jak ta jedle...Hele když jsi takovej odborník na Lancii, jel jsi vůbec někdy v nějaký s rokem výroby za posledních 5 let???
12. 12. 2007 10:36
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
:yes:
12. 12. 2007 10:49
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
GTI jsi opet vedle. Vezmeme v potaz, ze skodovka zacala stavet na necem co neslo jmeno Felicia, zamerne rikam "necem", protoze na tu dobu s technikou z pocatku 80 let to byl opravdu vergl a ne auto, a meli jeden model. Lancia v teto dobe vyrabi premiovy maly vuz (dokonce modely dva), kdyz uz tedy kralovnu mezi auty Thesis a MPV Phaedru (C8 nebo Ulysse nebo P807 v luxusnim podani), do ktereho muzes napechovat vybavu automobilu o dve tridy vyse, proste luxusni nakupni taska. Takze stale je na tom lepe nez Skodifka v minulosti, presto se skodifka podle tebe na nohy postavila a Lancia umre. Proste miri do jinych segmentu, kde nevadi, ze ty prodeje nebudou takove jako u Lidovych Vozu. Vyvoj se bez problemu zaplati, protoze Lancia opet zacne byt luxusnimi fiaty, kde bude technika spolecna pro vetsinu modelu koncernu - Neco dostane od Alfy(potazmo Maserati), neco od Fiatu, a neco mozna prida sve. Ypsilon je v soucasne dobe neco jako kabelka od Versaceho, tu taky nema kazdy a v prodejich na tom budou lip obchodnici z dalneho vychodu nez Versace, coz ale podle tebe znamena, ze Versace je na pokraji bankrotu.
Jestli jde o prachy? To uz je fakt uplne mimo, o prachy v zadnem pripade nejde, jde o to pripravit si zivnou pudu pro nasledujici modelovou ofenzivu, dostat se do podvedomi i tam, odkud se v minulosti musela stahnout. Vzydt 7 z 10 lidi v CR pred rokem ani nevedelo, ze znacka Lancia existuje, ted se o ni mluvi a tim se dostava do podvedomi vsech a to je dobre.
Nenech se vysmat, myslel jsem, ze tvuj inteligencni potencial je na ponekud vyssi urovni, nez na takove, ktera je schopna stvorit takovy blabol.
12. 12. 2007 20:01
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Na ten svůj slogan o modelové ofenzívě >:D si prosím vzpomeň za pět let... :-) Lancia je zde proto, že se vyprodává za velmi (velkoobchodně) nízké ceny... to je ten pravý důvod.

Tak držme palce, ať se dokáže Lancia odstřihnout od své vizuálně až smutné současnosti a Deltou vykročí do lepšího zítřka. Můj typ ovšem - nemá šanci.
13. 12. 2007 07:58
Re: ESSESANTŮV PLÁČ
Nesouhlasim :-)
neregistrovaný "Muhehe"
12. 12. 2007 13:59
delta
ak bude nova delta aspon z 1/4 ako stara intergrale tak sa mame na co tesit :-!
Rozbalit vlákno
0