Doufám, že ho dieselgate spláchne do hajzlíku. Ani Audi jako prémiový výrobce se nechce vzdát megadusíků a dpf kastrátů? Tak to už vidím, jak za půl roku začne nepoučitelná Filcka s kampaní REALLY CLEAN DIESEL (SSS - Simply Stupid Solution).
Jsi hlupák, nemůžeš jít od zdi ke zdi. Když většina aut bude elektromobily, tak po kovem do baterek bude taková poptávka, že se obrátí polovina světa vzhůru nohama. Podle mne řešením jsou hybridy, ideální malý až středně velký benzínový motor a záleží jestli bude buď auto pohánět přímo, anebo generovat el. proud.
správně, diesely do 3,5 tuny jsou zločin. Všude ve světě se bez nich obejdou, akorát v Evropě (kam se navíc hodí daleko méně než např. do USA) je jich v některých zemích až 75% :no:
To není vůbec zajímavé. Zjisti jakou cenu má na těch trzích průměrný motor+výfuk a zjistíš, že bys za to neměl ani TDI jednoválec+výfuk splňující EU6, přesto, že se jedná nejčastěji o benzínové čtyřválce (Čína). Indie smrdí kvůli dvoutaktům a dieselům. Dále je velká část těch problémů způsobena průmyslem/domácnostmi a ne osobními automobily.
to jako, že kdyby v Číně vyměnili zážehové motory za dieselové (stejného stáří, stavu a technické úrovně), tak, že by se exhalace zlepšily? >:D >:D >:D >:D >:D Svatá prostoto... to byl argument...
Typická pouliční směska. Smrad z dieselu tvoří 65%, čtyřtaktní zážehy 20% a dvoutakty 15%. Neboj jsem odolný, ale starší lidé, děti a těhotné to snáší hůř.
přesně! Když člověk jede přes město autem, tak je díky permanentnímu přepnutí na vnitřní ventilaci paradoxně docela v pohodě. Ovšem jako chodec, to je jiná síla... A na děti to má bohužel dopad vůbec největší...
"Máme mnoho zákazníků, kteří se nás ptají, kdy takové (elektro) auto nabídneme. Proto nás marketingové oddělení k takovému vozu dotlačilo".
Takže poslední roky se nás automobilky snažily přesvědčit, že o elektromobily nikdo nestojí a spousta místních diskutérů to po nich opakovalo. Až teď z nich leze, že mnoho zákazníků se po takovém autě ptá, jenom dlouho trvalo, než k tomu zubynechty bránící se automobilku dotlačili. Doufám, že už je teď každému jasné, proč jde vývoj elektromobilů tak ztuha a že problém není primárně v technologii.