Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf vývoje Škoda Auto odchází do Volkswagenu

Dr. Harald Ludanek (48), člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj, převezme vývoj vozů a stavbu prototypů značky Volkswagen. Novým členem představenstva společnosti Škoda Auto a.s. se stane Dr. Eckhard Scholz (43).
Zpět na článek
4. 2. 2007 12:45
neregistrovaný "magus"
5. 2. 2007 13:56
neregistrovaný "flexo"
5. 2. 2007 20:57
neregistrovaný "pepa"
4. 2. 2007 13:47
anonym
4. 2. 2007 14:04
anonym
4. 2. 2007 16:36
anonym
5. 2. 2007 07:09
5. 2. 2007 10:00
anonym
5. 2. 2007 11:01
5. 2. 2007 11:08
anonym
4. 2. 2007 15:12
4. 2. 2007 17:50
neregistrovaný "CSR"
4. 2. 2007 19:53
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 20:44
4. 2. 2007 14:22
4. 2. 2007 16:02
neregistrovaný "Povalec"
4. 2. 2007 18:02
neregistrovaný "sys"
4. 2. 2007 23:35
anonym
5. 2. 2007 00:19
neregistrovaný "Cupakapra"
8. 5. 2007 08:55
anonym
neregistrovaný "magus"
4. 2. 2007 12:45
možný je...
no... vzhledem k tomu, že každý ví, že VW se potácí s neurčeným směrem a nepříliš růžovou vyhlídkou do budoucnosti, tak mi to zavání tím, že odvolali schopného šéfa Škody, aby zachránil Volkswagen :-!
Rozbalit vlákno
4
4. 2. 2007 21:34
Re: možný je...
Kym bude musiet byt Skoda lacnejsia a "horsia" ako VW, VW do sveta dieru neurobi. Skode sa dari, lebo sa na nic nehra a VW sa hra na premiovu znacku, no ak nepozeram na vychodne trhy, tak na zapade, a tie trhy su pre VW zatial dolezitejsie, ho takto vnima malo kto. Skoda musi stat tolko a tolko, aby to slo a ono to ide. A VW musi byt drahsi. Tak necudo. VW ma byt "ludovy" a nech si existuju aj Phaetony a Touaregy, no ma to byt lacnejsia alternativa ich konkurentov. A o dost, lebo par 100000-cov v tych cenach nehraju rolu. VW mal uspech vzdy vtedy, ked to bol "Volkswagen". Tak bol vymysleny a tak to slo bez problemov. Skoda ma dlhsiu historiu a kym neprisli komunisti, vyrabali uznavane auta vsetkych moznych kategorii. Teraz si uvedomujem, ze VW to slo len vtedy, kym Skode nie. Od konca vojny po koniec totality a opatovny nastup Skody.
neregistrovaný "flexo"
5. 2. 2007 13:56
Re: možný je...
nepisal som to ja ? :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "pepa"
5. 2. 2007 20:57
Re: podivej se na prodejni cisla VW
odbornik promluvil, pravdepodobne pracujes jako expert u bmw. VW je nejprodavanejsi automoblika v evrope, cine, 4 nejprodavanejsi na svete, kdyz clovek porovna ceny jejich aut z hondou, nissanem, peugeotem atd.. tak to mluvi za svoje.
Skodovka nikdy nic nebyla a to ze je dneska uspesna vdeci jen VW, kdyby ji zakoupil tenkrat renault tak by dneska vyrabeli logan, kdyby zustala v Cz rukach tak by jsme mozno konkurovali nove lade.
6. 2. 2007 23:07
Re: pozri sa na narasty predaja!!!!
Tak poprve, ze VW je v Europe najpredavanejsia, je jedna vec, ze sa jej nedari plnit, o co sa snazi, je vec druha. Tretia vec, ze Skodu zachranil VW a ze Renault by znacku Skoda zrusil, je tiez fakt (netajil sa tym) (mozno by ale dnes existovala Skoda Logan, je tiez fakt) a ze cisto ceska Skoda by konkurovala Lade, je tiez asi fakt.
Takze, ak chces reagovat, reaguj na to, o com pisem, hm?
VW Polo 5-D 1.2 HTP je drahsi ako Skoda Fabia 5-D 1.2 HTP v porovnatelnej vybave. A co za to? U nas "image frajera s premiovym volkswagenom", na zapade zvyk. Zvyk zo starych cias, ked Skoda bola len skoro zabudnutym premiestnovadlom za zeleznou oponou. A komu na zapade zacala Skoda uberat z predanych poctov? Volkswagenu! A preco? Pretoze coraz viac ludi si vsimlo, ze Skoda, je rovnako dobra, ak zrovna nepotrebuju GTI a BLUEMOTION pod. ako VW a navyse lacnejsia. To nie je tajomstvom, to priznavaju aj vo vedeni VW. Preto chceli aj zrusit Superb. Ze sa nieco lepsie predava, neznamena, ze lepsim je. A zatial co VW straca, Skoda ziskava.
Fox sa mi paci omnoho menej ako Lupo, ale taketo maju byt VW. Konkurencie schopne, technicky nezaostavajuce a to vsetko najma cenovo prijatelne!
anonym
4. 2. 2007 13:47
škoda
jestli si ten forbal nevybojuješ, tak seš u mě, Luďánku, mrtvej Homolka >:D
Rozbalit vlákno
10
anonym
4. 2. 2007 14:04
Re: škoda
??????????
anonym
4. 2. 2007 16:36
Re: škoda
ale nic...jen si na to vzpomenu kdykoliv vidím jméno toho doktora
5. 2. 2007 07:09
Re: škoda
Je to sranda, ze kazdy pan majster od aut je v Nemecku doktor....ale asi je to adekvatne, lebo VW potrebuje liecit...
anonym
5. 2. 2007 10:00
Re: škoda
ale že tam je napsáno jen Dr. ? Jeden známý si taky píše Dr, dělá ve společnosti frajera, ale kdyby si napsal celé - RSDr. tak by takový úspěch neměl :-)
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 11:01
Re: škoda
Máš dobré známé... >:-[] ;-)
anonym
5. 2. 2007 11:08
Re: škoda
to není známý jako že je to kámoš ale jako že to je člověk, kterého poznám >:D
Avatar - VDC
4. 2. 2007 15:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "CSR"
4. 2. 2007 17:50
Re: škoda
Ludvo! jestli si ten fotbal neprosadíš! tak jsi u mě houby chlap ... >:D
neregistrovaný "ZZ"
4. 2. 2007 19:53
Re: škoda
>:D :yes: Ti říkám, zhubnout tak 20 30 kilo, hotová modelka >:-[] ;-)
Avatar - VDC
4. 2. 2007 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MeSiL
4. 2. 2007 14:22
VW stahuje...
...šikovné lidi z ostatních koncernových značek...to je bohužel všude. Hodně štěstí Haralde a díky :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Povalec"
4. 2. 2007 16:02
vdecna skodofka
...no, ona Skoda muze byt celkem dobry trenikovy centrum pro otrkavani stredniho a vyssiho managementu, nasavani firemni kultury a vyzkouseni novejch postupu (start a odladeni novejch platforem nebo komponent). Jednak se oktavek a fabek dela podstatne min nez golfu a passatu, takze kdyz se prihodi nejakej pruser, tak se svet nezbori a navic se image skodovky (to za ty penize) zas tak moc pokazit nemuze. U globalnich firem je celkem obvykly, ze posilaj lidi v "zacviku" na par let do vychodni evropy a kdyz se osvedci, tak jsou za hvezdy (pozor ale u padesatniku, tam uz cesta zpet byva obtiznejsi a vychod je konecna ;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sys"
4. 2. 2007 18:02
Re: vdecna skodofka
Mno....skodovkar nejako nejsem, ale myslim si, ze image skodovky se pokazit muze a staci jen spatnej zasah nekoho z vedeni....proste krok vedle a a vybudovany pozice prijdou vnivec. Co se tyce celyho VW tak kdyz se u skodovky neco pokazi, klesnou prodeje a tim padem zisky tak se sice svet nezbori, ale prusvih to je tak jako tak..takze s tebou tak docela nesouhlasim
anonym
4. 2. 2007 23:35
asi zlobil
snad se brzy polepší
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cupakapra"
5. 2. 2007 00:19
logicky tah
presunom jedneho cloveka sa zvysi technologicka uroven aj VW, aj Skody
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lol"
5. 2. 2007 21:00
Technickou úroveň škodovek bohužel neurčují inženýři v Mladé
vtip roku. Jak by to vypadalo kdyby urcovali inzenyri v MB, staci se podivat na LADU, ktera jeste pred par lety byla na lepsi urovni jak Skoda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:57
Re: Technickou úroveň škodovek bohužel neurčují inženýři v M
To pro toto,že to soudruzi z SSSR chtěli, nebejt tady komouši tak by byla Škoda uplně někde jinde, doufám, že už to chápeš :-!
anonym
8. 5. 2007 08:55
skoda
skoda byla dobra trvanlive auta jako 120 110 atd neprekonatelne co dneska predvadej nic nevydrzi jsou to kramy drahy leda do hnoje skoda ze tatra nevirabi osobni ta by je polozila na *
Rozbalit vlákno
0