Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf vývoje Škoda Auto odchází do Volkswagenu

Ondřej Láník
Diskuze (24)
Dr. Harald Ludanek (48), člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj, převezme vývoj vozů a stavbu prototypů značky Volkswagen. Novým členem představenstva společnosti Škoda Auto a.s. se stane Dr. Eckhard Scholz (43).

Dr. Harald Ludanek převzal funkci vedoucího technického vývoje značky Škoda 1. března 2002. Od dubna 2005 byl jmenován členem představenstva Škoda Auto zodpovědným za technický vývoj. Za jeho úspěšného působení ve funkci vykazoval technický vývoj neustálý růst. Došlo ke zvýšení počtu kvalifikovaných pracovníků, rozsáhlé modernizaci vývojových zařízení a pod jeho vedením byly vybudovány nové vývojové kapacity. K vyšším výkonům technického vývoje Škoda Auto přispěje v blízké budoucnosti i rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi, jehož základní kámen byl položen na sklonku loňského roku. Kromě toho byla pod vedením Dr. Ludaneka prostřednictvím četných projektů zintensivněna a posílena spolupráce s českými vysokými školami.

Dr. Eckhard Scholz je inženýr a v koncernu Volkswagen pracuje od roku 1991 na různých pozicích, mimo jiné i v technickém vývoji. Doposud řídil vývoj jedné modelové řady značky Volkswagen vyšší třídy.

Ondřej Láník
Diskuze (24)
6. 2. 2007 23:07
Re: pozri sa na narasty predaja!!!!
Tak poprve, ze VW je v Europe najpredavanejsia, je jedna vec, ze sa jej nedari plnit, o co sa snazi, je vec druha. Tretia vec, ze Skodu zachranil VW a ze Renault by znacku Skoda zrusil, je tiez fakt (netajil sa tym) (mozno by ale dnes existovala Skoda Logan, je tiez fakt) a ze cisto ceska Skoda by konkurovala Lade, je tiez asi fakt. Takze, ak chces reagovat, reaguj na to, o com pisem, hm? VW Polo 5-D 1.2 HTP je drahsi ako Skoda Fabia 5-D 1.2 HTP v porovnatelnej vybave. A co za to? U nas "image frajera s premiovym volkswagenom", na zapade zvyk. Zvyk zo starych cias, ked Skoda bola len skoro zabudnutym premiestnovadlom za zeleznou oponou. A komu na zapade zacala Skoda uberat z predanych poctov? Volkswagenu! A preco? Pretoze coraz viac ludi si vsimlo, ze Skoda, je rovnako dobra, ak zrovna nepotrebuju GTI a BLUEMOTION pod. ako VW a navyse lacnejsia. To nie je tajomstvom, to priznavaju aj vo vedeni VW. Preto chceli aj zrusit Superb. Ze sa nieco lepsie predava, neznamena, ze lepsim je. A zatial co VW straca, Skoda ziskava. Fox sa mi paci omnoho menej ako Lupo, ale taketo maju byt VW. Konkurencie schopne, technicky nezaostavajuce a to vsetko najma cenovo prijatelne!
Avatar - Dinar
5. 2. 2007 11:01
Re: škoda
Máš dobré známé... >:-[] ;-)
5. 2. 2007 07:09
Re: škoda
Je to sranda, ze kazdy pan majster od aut je v Nemecku doktor....ale asi je to adekvatne, lebo VW potrebuje liecit...
4. 2. 2007 21:34
Re: možný je...
Kym bude musiet byt Skoda lacnejsia a "horsia" ako VW, VW do sveta dieru neurobi. Skode sa dari, lebo sa na nic nehra a VW sa hra na premiovu znacku, no ak nepozeram na vychodne trhy, tak na zapade, a tie trhy su pre VW zatial dolezitejsie, ho takto vnima malo kto. Skoda musi stat tolko a tolko, aby to slo a ono to ide. A VW musi byt drahsi. Tak necudo. VW ma byt "ludovy" a nech si existuju aj Phaetony a Touaregy, no ma to byt lacnejsia alternativa ich konkurentov. A o dost, lebo par 100000-cov v tych cenach nehraju rolu. VW mal uspech vzdy vtedy, ked to bol "Volkswagen". Tak bol vymysleny a tak to slo bez problemov. Skoda ma dlhsiu historiu a kym neprisli komunisti, vyrabali uznavane auta vsetkych moznych kategorii. Teraz si uvedomujem, ze VW to slo len vtedy, kym Skode nie. Od konca vojny po koniec totality a opatovny nastup Skody.
Avatar - MeSiL
4. 2. 2007 14:22
VW stahuje...
...šikovné lidi z ostatních koncernových značek...to je bohužel všude. Hodně štěstí Haralde a díky :yes: