Automobilka Rover sice již třináct let neexistuje, avšak její pohrobci stále brázdí silnice. A mohou nabídnout překvapivé věci. Třeba šestiválcový motor v kompaktním autě.
Mam Rovery i MG rad, ale jedno varovani tam chybi...
KV6 motory jsou uzivatelsky velmi prijemne... a sani stoji porad min nez filtr pevnych částic.
KV6 je riskatni tim, ze trpi zahadnym syndromem zadreni.
Vzdy po vymene oleje byly prvni kilometry adrenalinovym sportem. A az do konce fabrika neprisla na to, proc se to deje.
Vydala podrobny manual, jak startovat a "zajizdet" motor po vymene... ale stejne se to obcas stalo. :-(
výkon silnějšího z šestiválů jsem se nedozvěděl.
Zdvih, vrtání, pístová rychlost....to všechno ano.
Doufám, že jsem se nepřehlédl. Četl jsem to jen jednou.