KV6 motory jsou uzivatelsky velmi prijemne... a sani stoji porad min nez filtr pevnych částic.
KV6 je riskatni tim, ze trpi zahadnym syndromem zadreni.
Vzdy po vymene oleje byly prvni kilometry adrenalinovym sportem. A az do konce fabrika neprisla na to, proc se to deje.
Vydala podrobny manual, jak startovat a "zajizdet" motor po vymene... ale stejne se to obcas stalo.
😒
Anonym
0
Tak to je peklium…. >😁
Roubel
0
tak to člověk nechce no
Anonym
0
výkon silnějšího z šestiválů jsem se nedozvěděl.
Zdvih, vrtání, pístová rychlost....to všechno ano.
Doufám, že jsem se nepřehlédl. Četl jsem to jen jednou.
michal.lom
1
V MG ZS má ten výkonnější 180 koní, v MG ZT má 190 koní.
KV6 je riskatni tim, ze trpi zahadnym syndromem zadreni.
Vzdy po vymene oleje byly prvni kilometry adrenalinovym sportem. A az do konce fabrika neprisla na to, proc se to deje.
Vydala podrobny manual, jak startovat a "zajizdet" motor po vymene... ale stejne se to obcas stalo.
😒