Co avantime, ten nemel 3.5v6? Pamatuju si, kdyz jsem do toho sednul jako predpubertalni chlapec v autosalonu a srolovaly se mi gate. To auto predbehlo dobu mimimalne o 15 let.
Myslím, že 3.5 byla v tom konceptu, ale už si to úplně nepamatuju. Sériovka měla klasický Renaultí 3.0V6 24V.
Avantime byl hodně zajímavý. Design se mi líbil v detailech... to kulaté okno vzadu, předek s nízkými světly a tou mřížkou... ale zase na druhou stranu - koncept velkoprostorového kupé mě neuchvátil tehdy a nic mi neříká ani dneska. Renault podle mě nic nepředběhl, z ekonomického hlediska to auto mělo zůstat konceptem a dneska by dopadl úplně stejně jako tehdy.
Myslím, že 3.5V6 byl ve Vel Satisu... ale jestli to byl ten stejný nevím.
Avantime měl 3,0 V6, zrovna takový jsem měl. Úžasné vzpomínky. Motor 3,5 V6 měl Vel Satis, alespoň jsem se s ním projel. Se stejným motorem jsem později koupil Murano.
Pokial je vyriesene chladenie oleja co na VQ35 je, tak nevidim dovod aby sa prepaloval olej pri jazde po dialnici.. naopak sa rychlejsie ohreje co je pre zivotnost dolezite a naporom vzduchu sa zas ucinne chladi pri vyssej rychlosti... Tento isty koncept pouzival Nissan bezne, na mojej primere gt s sr20de je 3,6l oleja + olejovy chladic... a ako sa vseobecne vie sr20 nieco vydrzia, akurat treba olej vymenit po 10 tis pripadne po 15 tis v normal rezime a nenatahovat to
VQ35 ma teda chyby jo? kvoli rozpadlemu CATu >:D to je jako najst chybu na uplne vsetkom uz z principu...