Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
6
/
10
Prohlédnout znovu
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
|
acz
Přehledné palubní desce s pouze nezbytnými ovladači uprostřed dominoval rozměrný rychloměr
|
acz
Ovládací prvky vozidla byly přehledně uspořádány. Řadicí páka čtyřstupňové převodovky i ovládání mechanické ruční brzdy nalezly místo na podlaze.
|
acz
Budka vozu Škoda 256 B nabízela pohodlný nástup a prostor třem osobám. Široká čalouněná lavice umožňovala nouzové přespání člena posádky.
|
acz
Nákladní vůz Škoda 256 B z roku 1945 patří k nejúspěšnějším lehkým užitkovým automobilům z Mladé Boleslavi
|
acz
Škoda
|
acz
Klasickou koncepcí nákladní vůz Škoda 256 B nijak nevybočoval, řadil se k běžnému evropskému standardu
|
acz
Škoda
|
acz
Nezbytná výbava vozidel válečných let – tlumená svítilna Notek, rozptylovala světlo pouze před vozem, které ale nebylo pozorovatelné z letadel
|
acz
Tak, jak bylo obvyklé, dominoval masce chladiče na přídi vozidla okřídlený šíp, světově proslulý znak automobilky Škoda
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem