Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto loni prodala 674 tisíc aut, zisk po zdanění činí 10,8 miliardy Kč

Navzdory klesajícím trendům v automobilovém odvětví zůstává Škoda v černých číslech. Prodej vozů se meziročně zvýšil, zisk o třetinu klesl.
Zpět na článek
23. 3. 2009 16:37
neregistrovaný "Meade"
23. 3. 2009 18:28
neregistrovaný "507--"
23. 3. 2009 19:16
neregistrovaný "507--"
24. 3. 2009 07:30
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 13:09
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 15:34
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:07
neregistrovaný "Meade"
23. 3. 2009 19:12
neregistrovaný "507--"
24. 3. 2009 07:38
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 14:49
25. 3. 2009 21:16
neregistrovaný "Meade"
26. 3. 2009 00:01
neregistrovaný "Meade"
26. 3. 2009 12:41
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 07:11
25. 3. 2009 21:45
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:33
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:52
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 14:31
neregistrovaný "507--"
24. 3. 2009 16:21
neregistrovaný "tomi1289"
25. 3. 2009 14:26
neregistrovaný "tomi1289"
25. 3. 2009 14:35
neregistrovaný "tomi1289"
23. 3. 2009 16:38
23. 3. 2009 16:55
23. 3. 2009 16:56
23. 3. 2009 17:01
23. 3. 2009 23:08
24. 3. 2009 08:56
24. 3. 2009 09:06
24. 3. 2009 09:11
neregistrovaný "Meade"
23. 3. 2009 16:37
Fabia Facelit
Ještě by měli dodat, s Výhledem na následující období, se chystá na rok 2010 výrazný Facelit pro Fabia, důvody, které přiznalo vedení: málo atraktivní design, špatné vzhledové proporce, auto je na pohled moc úzké a vysoké.

Nejsem si jistej, ale možná nová Fabia trhne rekord od uvedení na trh až po první facelit :yes:

Se necháme překvapit s čím přijdou, jak velká změna ...
Rozbalit vlákno
62
neregistrovaný "507--"
23. 3. 2009 18:28
Re: Fabia Facelit
Takm Fabia sa aj bez faceliftu veľmi dobre predáva. Viz 2. miesto v Nemecku(!) resp. miesto v celoeuropskych predajoch.
Povedz mi, odkiaľ vieš, že aj vedenie priznalo nicotný dizajn Fabie?
P.S.: Len aby to neskončilo ako u faceliftu Octavie!
23. 3. 2009 18:54
Re: Fabia Facelit
Neví, jen si to vycucal z prstů. Nedávno jsem na toto téma vedl diskuzi s Markem a jasně z toho vyplynulo, že vedení usiluje o to, aby vzhled Fabie byl jaký je.

Fabia je na 8. místě v prodejích ve své třídě v Evropě. To není vůec špatné. :yes:
Avatar - white label
23. 3. 2009 19:09
Re: Fabia Facelit
Maranello tam píše: "Ještě by měli dodat..."
Hoši, hoši, jeden neumí číst a ten druhý mu to slepě věří...
:*) 8-s >:-[]
neregistrovaný "507--"
23. 3. 2009 19:16
Re: Fabia Facelit
Whitko, to znemená, že asi hovorí fakt. Keď poviem: "Mali by ste ešte dodať", tak to je buď irónia alebo fakt. Ale toto na iróniu nevyzeralo.
Avatar - white label
23. 3. 2009 19:56
Re: Fabia Facelit
Pokud napíše: "Ještě by měli dodat..." tak tím vyjadřuje něco
o čem si myslí, že by bylo dobré to udělat...a ne že se tak vyjádřil třeba managment Škody...
Ironií to může pouze celé znegovat (obrátit význam), ale původní logika zůstává...
Pokud sám říkáš, že to ironie ani nebyla, potom nechápu, čemu nerozumíš...
23. 3. 2009 19:58
Re: Fabia Facelit
Pravda :-) :yes:

Nicméně to, že si to vycucal z prstů, platí. >:D
Avatar - white label
23. 3. 2009 20:24
Re: Fabia Facelit
Vycucal, ale taky to dopředu přiznal... >:-[]
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 07:30
Re: Fabia Facelit
Pánové pánové kolik vám je let? Nic ve zlém, ale cucání prstů zi zkoušejte na svoje děti. To co jsem psal ohledně Facelitu Fábie, není můj výplod, je to pravda, přesně tak jak jsem psal. Proto taky ŽE BY MĚLI DODAT...odkud to vím, není důležitý, měl to být pouze dodatek - ale vy z toho hned děláte cucání z prstu! :yes: Něco sem hodím, a vy to hned dokážete zpochybnit ;-) Takže Vás ještě jednou ujištuji, tedy neujišťuji ale pouze oznamuji, že na rok 2010 se chystá "prý je v plánu" - pro rejpaly, výrazný facelit Fabie, nehledě na čísla prodeje - ono to zas tak žhavý s tou fábii není. A ruku na srdce, komu se zdá fábie co se týče proporcí dokonale sladěné auto, tak je slepej! Nicméně, tohle přesně se psalo... NESPOKOJENOST s proporcema fábie - na pohled úzká a výsoká.. Jestli ten facelit v roce 2010 bude nebo nebude, jestli to stihnou nebo ne, to holt já neovlivním, ani vy, ale na druhou stranu, podívejte se, na čem vyjelo nové polo, na čem je nová ibiza, a podívejte se na Fábii. Porovnejte si proporce, a to tu jsou ještě další VELKÉ nedostatky.

PS: byl to fakt, jen předávám dál, nic víc.
A vůbec, neřešte to, příští rok se touhle dobou vrátíme sem do tohoto tématu, pro tu "srandu"! Já si to klidně poznamenám, a za rok tady, SCHVÁLNĚ, a uvidíme. Pak mi klidně nadávejte jak si cucám z prstu ;-)
24. 3. 2009 09:56
Re: Fabia Facelit
Jé, tak to si toho napsal. Ono obvykle platí, že v půli života modelu příchází facelift. A přijde i v případě Fabie. Ale to, že proporce zůstanou */- stejný, to platit taky bude.
Jak jsem psal. Diskutoval jsem tu o Fabii s Markem.
Pokud máš jiné informace a lepší než ty co zde przentuje Marko, sem s nimi. Jinak si nic nenapsal.

PS: Chtěl bych vidět tak hloupý management, který by přiznal, že se jim nepovedlo auto a brzy chystají jeho nástupce. To by absolutně pohřbili jeho prodeje. :-!
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 13:09
Re: Fabia Facelit
Už to neřeš, za rok tady ;-) :-)
Avatar - white label
24. 3. 2009 13:48
Re: Fabia Facelit
Přesně tak...!
25. 3. 2009 10:59
Re: Fabia Facelit
Len sa divím, kde berieš tú istotu, že Markov názor je jediný správny a neomylný? Isteže Marko má nadhľad a hodne vedomostí v tejto sfére, ale to neznamená, že vždy musí mať 100% pravdu a inak to nemôže byť. Ja by som ten rok počkal. ;-)
25. 3. 2009 11:20
Re: Fabia Facelit
Co se škodovky týče a potažmo koncernu, nemám obavy. Zkus si přečíst jeho staré články. Vychází to na měsíc přesně. ;-)
Avatar - white label
24. 3. 2009 13:46
Re: Fabia Facelit
Napsal jsi to sice dlouze, ale jen si potvrdil, to co jsem už napsal pro "507" (včera v 19:56).
Každopádně to není žádná informace managmentu Škody, ale spíš tvůj názor, nebo přání. Žádná oficiální info k tomu zatím neexistuje, ale jak vidím, někdy stačí málo a z myšlenky, nebo přání je rázem "informace"... že "jednou" přijde facelift F2...no tak to si nás opravdu všechny zaskočil, kdo by si to vůbec kdy pomyslel...navíc díky "nízkým" prodejům to asi zrovna "zítra" nebude, že...a tvé příznávání "chyb" managmentu už tady výstižně hodnotil jossalito...

P.S. Vidím, že má včerejší "obhajoba" tvé reakce byla tak trochu "házení perel sviním"
8-s :*)
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 15:34
Re: Fabia Facelit
Nepotřebuji "obhajobu", ani házet perly sviním, jak už jsem psal, za rok tady :-) nemíním se tu nějak hádat, dohadovat, nebo někoho zpochybňovat.

Prostě víc vám k tomu nemám co říct, rád, bych, abychom se tu za rok sešli v dobrém, a pokud To co jsem psal, byly jen "bláboly", řeknu vám, kde jsem k této informaci přišel a omluvím se za šíření zkreslujicích zpráv :yes:

Ono to uteče velmi rychle.

naschle
24. 3. 2009 18:10
Re: Fabia Facelit
Ty sám si perla.

Napsal si to, že přijde FL, no a to tu nikdo nezpochybňuje.
On opravdu přijde. Ale proporce, na které ty tady tak žehráš, nezmění. :-!

PS: Přidám i svou prognózu - Zejtra vyjde slunko :-! A klidně se se mnou vsaďte. Zítra si to tu můžem napsat. >:D
Avatar - white label
24. 3. 2009 18:24
Re: Fabia Facelit
Mně se líbí, že on nám prozradí svůj "tajný" zdroj, jedině
v případě, že se za rok ukáže, že byl ten zdroj úplně na ho.no!
:yes: >:-[]
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:07
Re: Fabia Facelit
Jasný ty perlo, koukám, že o autech toho moc nevíš ;-)
neregistrovaný "507--"
23. 3. 2009 19:12
Re: Fabia Facelit
Tiež si myslím, lebo týchto kecov, ako to sám manažment priznáva, dokonca slabé predaje, som čítal, až až. Musím povedať, že predaje Fabie sú v Európe úžasne. A teraz si predstav, že by Fabiu postavili na novej platforme. To auto by bolo tretie. O tom som presvedčený. Len Clio a 207... ale to je už len polemika.
Aj já som čítal tie kecy(kiež by). Nuž, som z toho smutný, pretože já som veľký priaznivec českej značky a minulá Fabia sa mi veľmi páči. Ale aj tak nenadávam na Volkswagen, pretože iné značky nie sú tak dobré ako Škody a to si predstav, že by ju kúpil napríklad Renault...
25. 3. 2009 11:02
Re: Fabia Facelit
Nemecký trh nerovná sa európsky trh.
Avatar - chlapecx
23. 3. 2009 21:55
Re: Fabia Facelit
toho se taky bojim... to už radši ať je tak jak je... pobavily mě ty čísla jak u nás tak v Evropě tak ty celkový a absolutní... jak tu někrý škoarohlídi říkali, že fobii nikdo nekupuje... a ona zatim se prodává víc a víc....
a škodovku ani tak už moc nebre českej trh, krerje byl pokřivenej minulou dobou, a oni věděli, že ty vysoký prodeje tady neudržej a proto expandujou furt někam jinam a nese to ovoce celkově jejjcih prodeje stoupaj....
neregistrovaný "Meade"
24. 3. 2009 07:38
Re: Fabia Facelit
Dole jsem odpověděl.

Jak už sem psal, kdo chce, za rok (2010) přesně v tuhle dobu tady, a budem pokračovat dál v diskusi. A uvidíme, jak je to s tím cucáním z prstu :-)
24. 3. 2009 14:49
Re: Fabia Facelit
Jasně, že máš pravdu, já to četl taky.
A pokud to vyšlo v tištěné podobě, těžko si to cucal z prstu, to jen info pro jelito.
Někdo dostane facelift po třech letech, někdo se svým kvalitním designem vydrží i šest, sedm let, tj. celou dobu produkce modelu.
Avatar - white label
24. 3. 2009 17:30
Re: Fabia Facelit
Podívej, je(mi)lito, vidíš snad v té původní Maranellově reakci, nějakou zmínku o tom, že by už něco takového "někde"
(a kde?) slyšel, četl, nebo že to někde vyšlo třeba v tištěné podobě?! Je tam pouze doporučení, co by měl kdo k čemu dodat...!
Nehledě na to, že bych chtěl vidět kterékoli duševně zdravé vedení jakékoli firmy, které se veřejně přizná k tomu, že jejich vlastní (dokonce úspěšný) produkt na trhu, má design
v podstatě na ho.no (a to i kdyby to byla stokrát pravda)...!

Tvé tvrzení, že jsi to "někde"(kde?) četl, je určitá informace, podložená, nebo nepodložená, ale to už je jiná otázka...stejně jako diskuse o kvalitě designu F2..
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:16
Re: Fabia Facelit
Lidi vy jste fakt jelimani, ono se včera o tom už DOKONCE veřejně psalo, a vy nic, ale dyť to je vlastně fuk >:-[]

Jen čekám, až nějakej chytrák tady napíše, že to je zas kec, páč by to tu už jinak určitě dáávno bylo napsáno na auto.cz >:-[]
Avatar - white label
25. 3. 2009 22:14
Re: Fabia Facelit
Můžeš nám prosím konečně napsat kde se včera, nebo někdy veřejně psalo o tom cos tady psal v původní reakci, cituji: "...důvody, které přiznalo vedení: málo atraktivní design, špatné vzhledové proporce, auto je na pohled moc úzké a vysoké."
To je totiž přesně to, co sis vycucal z prstu!!! Ne zmínka o faceliftu, který je běžnou věcí u každého auta, ale tvůj absolutní nesmysl o tom jak vedení Škody "kálí" na F2 přímo proti větru a ještě si k tomu uspořádá tiskovku!!!
Porovnej to s tím co řekl Jung v Ženevě, aspoň podle žurnalistů, skutečně!
Mluvil o souvislostech budoucího faceliftu se zvýšení atraktivity F2 (naprosto obecný marketingový "kec" komentující jakýkoliý facelift, nebo víš o někom kdo chce faceliftem snížit atraktivitu?) a technických změnách
v souvislosti s uvedením nových motorizací!
Nikde kritika současných proporcí F2, natož, že se budou faceliftem měnit, což samozřejmě pouhým faceliftem jde dost těžko, i když pro vás,jak je zde vidět, asi nic není nemožné...
neregistrovaný "Meade"
26. 3. 2009 00:01
Re: Fabia Facelit
Hele uklidni se, kdyby sis tu přečetl všechny příspěvky, tak by si zjistil, že jsem tu ve 21:45 napsal, kde jsem přišel k těm info, tak už si s prominutím strč ty vycucaný prsty do *rdele a než něco budeš tlachat, tak čti! Neber si to nějak osobně, ale tohle fakt vždycky dokáže * - kecalové jako si Ty. Nic jsem si z prstu nevycucal, a to co jsem psal, je pravda, a psalo se to, já to pouze předal dál, nic víc, nic míň. Nebo mi prosímtě rovnou můžeš vyvrátit, že to co nám psali v práci, je nesmysl a vše je vymyšlené, smyšlené, absurdní a vůbec na tvoje myšlení jednoduché ;-) Ty si seš tak vším hrozně jistej, až si naivní.

Vyčkej na rok 2010, pak tu můžeš chytračit ;-)

Měj se
Avatar - white label
26. 3. 2009 01:05
Re: Fabia Facelit
Hele, hoď se do klidu ty a přestaň si "grcat" na vlastní bradu...
Tvůj odkaz z 21:45 jsem četl už ve 21:50!
Bohužel, tam nic konkrétního z tvého textu, který jsem ti doslova "citoval" není!!!
Tak že jestli má někdo problémy se čtením, a zřejmě nejen s ním, tak já to rozhodně nejsem!
A pokud si myslíš, že tvé "plácání" vysvětluje obecná zmínka autora článku (Pavel Svačina )
o potenciálních zákaznících kritizujících vzhled F2, tak si zase pěkně vedle...
Autor je sice regionální žurnalista z Mladé Boleslavi, zabývající se i problematikou Škody-auto, ale nikoliv někdo
z vedení (Škody), ty ale v původní reakci tvrdíš: "...důvody, které přiznalo VEDENÍ"!
Jaké vedení, kdo, kdy a kde,... zase nic???
Navíc ani autor článku Pavel Svačina se v něm o problémech vzhledu F2 nijak konkrétně-jednotlivě nevyjadřuje. Rozhodně tam přímo nezmiňuje ani problém proporcí, a už vůbec ne to, že zrovna facelift má především tyto proporce změnit!
Když nejsi schopen splnit to o co jsem tě doslovně prosil, tak mi aspoň, místo svých vzteklých urážek, napiš jak si takový facelift představuješ... Stačí mi příklad některého současného vozu, kterému se při faceliftu podstatně změnila jeho výška a šířka...??? :-!

P.S.Nevím co tajemného ti kdo píše ve tvé tajné práci, ale jedno je jasné, žádný normální managment nikdy veřejně jakkoliv přímo nekritizuje svůj produkt, natož takto poměrně úspěšný...
Co si o něm skutečně a konkrétně kdo myslí,
je úplně jiná věc...
neregistrovaný "Meade"
26. 3. 2009 12:41
Re: Fabia Facelit
Hele klid, jak už jsem psal, seš si vším tak jistej, já ti prostě nic vyvracet nebudu. Vím co jsem četl, a jestli to byl blábol nebo ne, to ti nedokážu prostě říct na 100%. Četl jsem to v práci(to ohledně vedení, že UZNALI že proporce fábie nejsou to pravé) tady "venku" jsem to nenašel, asi ti budu marně vysvětlovat, že to co si přečtu v intranetu, ti prostě nemůžu ukázat tady na netu, protože zkrátka to ani nejde. Ty proporce u Fábky jsou prostě špatné, nehledě na prodej. Fabia je technicky povedené auto, ale ty proporce zkrátka většině lidí nesedí, a nějak to nechceš pochopit nebo uznat.

Ale jak říkám, nebudu tě přesvědčovat o ničem, pouze jsem tu napsal, co jsem četl, a ty si ten, který tomu prostě nevěří a ohání se vším možným, žurnalisty a tak podobně a snažíš se vše vyvrátit. já ti to neberu, říkej si co cheš, že třeba kecám. Z mé strany nevidím problém, aby se počkalo do roku 2010, a pak se uvidí, co z toho všeho co se psalo bude nakonec pravda. Je to velký problém, nebo se budeme dál dohadovat?
Třeba se tu objeví nějaký zaměstnanec Škoda auto, který má přístup na intranet, a třeba to taky četl a potvrdí to tu. Ale to není podstatný, neřeším to, fakt nemám za potřebí ti tu něco vyvracet ani dokazovat.

Design facelitu fábie po mě nechtěj, to není můj obor, samozřejmně ti můžu říct pouze za sebe, jak by se mi Fábia libíla - kdyby měla design jako nový Polo, je to supr. To se líbí mě. Každej má jiný vkus, já bych bral například takový design, ale to samozřejmně pouhým facelitem nepůjde. To je jasný.

Ono vzhledově proporce, pokud teda na ten facelit dojde, nikdy jsem nepsal, že u fábky uberou výšku a přidaj jí šířku. Ono to nakonec může dopadnou jen tak, že výška zůstane stejná, jen se změní boční plechy, čímž by se dosáhlo drobek jiných proporcí. Nevím jak to maj vymyšlený, nebyl jsem tam ve vývoji, já si holt počkám na ten rok 2010 s čím přijdou. Víc to fakt neřeším, nechám se překvapit, ty bys mohl udělat to samé, a nemusíme se tu dohadovat.
24. 3. 2009 18:07
Re: Fabia Facelit
A kdepak jsi to četl? Sis to sám asi někde napsal, vytiskl a přečetl, že?

Je to až směšné, jak se tady klouček A2 snaží všemožně kopnout do škodovky.

A2, dej sem důkaz (link, fotku článku, médiu, které to uvedlo. Ať podpoříš své tvrzení. Jinak tu budeš dále za hlupáka. :-!
24. 3. 2009 09:52
Re: Fabia Facelit
Zajimava informace. Co je na ni pravdy nema cenu resit. Fabia se od sve konkurence proporcemi znacne lisi. Pokud slo o jakysi pokus redefinovat tridu, nastavit novou latku vzhledu, "kvality designu", potom se pokus osklive nepovedl. V kazdem pripade zadny z konkurentu nenasledoval a nasledovat snad ani nebude.
Kdyz uz jsme u tech faceliftu, facelift Octavie vidim uplne jinak. Podle meho Octavia "prokoukla". Vypada mnohem moderneji, interier "vyzaruje" kvalitou a opomenuta zadni cast automobilu bude, doufam, na rade v pristim faceliftu. S faceliftem Octavia v Evrope pomerne znacne zlevnila. Jeji prodeje jsou dobrou znamkou toho, ze ve sve tride spatne hleda konkurenta.
Avatar - white label
24. 3. 2009 14:04
Re: Fabia Facelit
To není žádná "informace", ale pouze názor...rozdíl mezi těmito slovy je velmi podstatný...,ale jinak jsem rád, že se ti daří celkem dobře...
24. 3. 2009 14:46
Re: Fabia Facelit
Maranello to podal jako informaci a jako takovou to beru. Nemam v umyslu ji verit nebo neverit. Osobne tuto informaci nemam, tak ji pouze registruji. Fabia (toto je muj NAZOR) by potrebovala predelat, nebo spis poopravit pomer sirky a vysky. Konkurence je designove podstatne vyvazenejsi.
Avatar - white label
24. 3. 2009 16:21
Re: Fabia Facelit
Právě, že Maranello to jako informaci vůbec nepodal a v tom je ten zásadní rozpor...!
Jeho: "Ještě by měli dodat..." má úplně jinou formu, než třeba "managment Škody se vyjádřil....", nebo "jak redakce informovala..." apod...
První formulace je jen názor na někoho, a na to, co "by měli"
dodat..., příp. udělat... , ty další dva příklady mají formu nformace!
Síla ovšem je, když tvrdí, že pokud do roka přijde (logicky-někdy) facelift F2, tak se vlastně prokáže, že jeho "informace" byla už "dnes" pravdivá a my jsme všichni blbci... (samozřejmě doslova to tak nenapsal).

Je opravdu škoda, že už se na školách nevyučuje logika, některým lidem totiž k pochopení určitých souvislostí zjevně nestačí jen určitá znalost mateřského jazyka...
(viz. některé "diskuse" i na auto.cz)

Jestli by F2 potřebovala facelift a kdy přesně, je úplně jiná otázka, ale prodeje ji k tomu zatím rozhodně přímo nenutí.
Navíc změnit poměr šířky k výšce jde pouhým faceliftem dost těžko... (minimálně a spíše jen opticky)
24. 3. 2009 17:41
Re: Fabia Facelit
Myslim, ze pokud se Fabia v 2010 faceliftuje a nekdo si tuto diskuzi bude pamatovat, budete spolu s Jossalitem prave za ty blbce (pouzivam tva slova).
Maranello upresnil svou informaci v 07:30. Zde je jasne, ze puvodni prispevek byl minen coby informace a podle vseho jsi prave tim, kdo toto nepochopil. Tolik o tve logice.
24. 3. 2009 18:03
Re: Fabia Facelit
Ne marianku. Opět dokazuješ, že ti to moc nepálí.

Jediné, co jsem zde napsal je to, že Fabia 2 dostane facelift tehdy, kdy ho dostat má.

Fabie první generace byla na trhu cca r. 2000-2007. To je sedm let. V půli generačního života modelu tj. 3.5 roku, což jsem uváděl výše, přichází facelift. Tak to má nastaven koncern.

Maranello nenapsal v podstatě nic víc než to, že přijde FL. Pro něho a tebe asi objev, pro ty, kterým pamět sahá i dále, to není žádná převratná novinka. :-!
24. 3. 2009 21:41
Re: Fabia Facelit
Jenze to jsou zase tve suche definice. Jossalito, kdyby svet fungoval podle tvych definici a predem spocitanych "pravidel", byl by tak nudny. Mozna proto jsi takovym vernym priznivcem Volkswagenu. Mas rad nudne veci.
Fabia se nepovedla, vzhled je nevyvazeny a potrebuje predelat. To je fakt a tak to bude. Jestli to bude za 3 roky, nebo pristi rok je jedno. Maranello tvrdi, ze to bude pristi rok, coz odporuje tvemu nechapavemu postoji, protoze podle tvych tabulek to musi byt az za roky tri.
Prodeje je treba zvysit. Fabia je na evropskem trhu az osma ve sve kategorii. Osma pricka velkym uspechem na svem trhu moc velkym duvodem ke gratulacim neni. Vubec bych se nedivil, kdyby ten facelift pristi rok opravdu prisel.
Jossalito, zkus se vratit do skoly. Zapracuj na sobe. Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny.
24. 3. 2009 22:24
Re: Fabia Facelit
>:D A to mi říká ten, jehož příspěvky jsou zde synonymem dětského kopání nožičkama a dloubání se v nose.
Tvoje blogerské článečky mají k reálnému chápaní onoho "praktického" života asi stejně daleko, jako tvoje znalosti techniky a kvality v automotive. Tedy jeden vesmír. >:D

Vždycky tu ze sebe uděláš troubu, pak se to snažíš nějakým pochybným způsobem zamaskovat a nakonec utečeš s výkřikem přes rameno o "reálném praktickém životě".
Seš tu k smíchu. Zkus si to přiznat. :-!

PS: Fabia 2 r.p. 2007 + 3.5r = 2010. Ano, FL opravdu přijde za rok, tak jak to bylo v plánu. A přijde pouze FL, nikoli nový model s jinými proporcemi.
25. 3. 2009 06:39
Re: Fabia Facelit
To dloubani se v nose si nech pro kamarady ve skole. O technickmem chapani si muzeme nadavat donekonecna. To tve je zde velice omezene. Vic studii by ti pomohlo. Tvuj velkym problemem je tvuj rozhled. Zde na diskuzi je jen nekolik jedincu TOLIK zahledenych do jedne znacky. Jsi jednim z nich a s takovymi ja nemam soucit. Navic jsem si povsiml, ze nejsem zdaleka sam, kdo postrehl to same. Jossalito, zapracuj na sobe, udelej si vetsi rozhled. Pote se mnou znovu zkus diskutovat. Ted je to jako diskutovat s robotem, ktery je programovan programem "KAREL".
Avatar - T613
25. 3. 2009 07:11
Re: Fabia Facelit
Ano, protože Škoda letos vypustila do světa další variantu Fabie 2, tak příští rok vypustí do světa nový model namísto faceliftu. Má to svou logiku. :yes:
25. 3. 2009 07:15
Re: Fabia Facelit
Ted budu citovat sam sebe. "Maranello to podal jako informaci a jako takovou to beru. Nemam v umyslu ji verit nebo neverit. Osobne tuto informaci nemam, tak ji pouze registruji."
25. 3. 2009 10:52
Re: Fabia Facelit
Je až dojemné, jak se tady snažíš udílet lekce a rady ke studiu. Bohužel tvé žalostné znalosti věcí, o kterých se chceš bavit, tomu dávají nádech komediálních příspěvků na téma "kuře se snaží být chytřejší než slepice".
Marianku, už několikrát jsem tě tady nachytal na švestkách, jak si tu prezentoval své (zřejmě "nastudované") teorie o oblastech, kterými se já zabývám každý den a erudovaná debata na toto téma s tebou nepřichází v úvahu. Protože tomu prostě nerozumíš. Jen (si) to nejsi schopen přiznat. >:D

Když vlezu do debaty programátorů, tak tam příspěvky na téma "já mám dvoujádrový procesor a pětisetgigabajtový disk", omílané pořád dokola budou působit dosti trapně. A přesně takto se tu prezentuješ ty. ;-)

PS: Jmenuj ty, kteří si všimli toho samého co ty. Ať se tu pobavíme. Já totiž registruju opak. >:D
25. 3. 2009 12:17
Re: Fabia Facelit
Jossalito, znovu spatne. Nikdy jsi me nenachytal na svestkach, v nekolika pripadech tomu bylo prave naopak. Technicky jsi na tom podobne jako mistni nastenkar, ci jeho nohsledi (mezi ktere patris), tudiz bidne.
Budu ti rikat KARLE, protoze tvuj rozhled je podobny tomu KARLU v pocitacove historii.

P.S. naposledy to byla myslim Kylie, ktera te svym osobitym stylem nazvala podobne.
25. 3. 2009 12:48
Re: Fabia Facelit
>:D
Ty jsi tu všem, co mají svůj vlastní mozek, za kašpara.

Ale chápu tě, sám sebe považuješ za člověka s obrovským rozhledem. Ale tvůj rozhled je maximálně tak povrchní.
Nikdy si nestudoval techniku nebo kvalitu a ani design. Jsi bez vzdělání. Ale kafrat chceš do všeho. >:D
Jakýkoli výlet do hloubi problému tě neomylně prozradí. Což je tvé osobní faux pas.

PS: Ano i Kylie jsem zde musel poučit co se např. pod pojmem kvalita skrývá. Jak zareagovala? Úplně normálně, uznala svou chybu a poděkovala za vysvětlení. Kdežto ty si meleš pořád tu svou hloupou ortodoxní. >:D
A klidně mi říkej jak chceš, umíš se akorát o***t jako malý dítě, tvé přezdívky tu již dávno zdomácněly. :-)
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:45
Re: Fabia Facelit
hele kluci necháme toho, přece se tu nebudeme kvůli mě hádat, ani kvůli ničemu jinému, aspoň mi to tak teda přijde. Jsem tu na auto.cz krátce regnutej, nikoho tu neznám, nechci tu nikoho soudit ani nikoho "přechytračovat".

Prostě jsem tu jen napsal, že bude facelit fábie, tak já nevím proč se tu z toho musí dělat taková věda, až to pak dojde k trapnýma výměnama názorů. Na tohle fakt nemám náladu. Nechci se tu s nikým dohadovat že něco bude tak a něco tak, a že pravdu má ten a ten.

Prostě za sebe můžu říct jen to, že to co jsem tu psal ohledně fábie, to se psalo v práci v intranetu(škoda auto) a taky si něco z toho můžete přečíst třeba i zde

[odkaz]

víc to tu fakt nechci řešit, nacháme se překvapit, a uvidíme v roce 2010 co tedy doopravdy přijde na svět, OK? :yes:
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:33
Re: Fabia Facelit
no nic, edit, nebudem to řešit.
neregistrovaný "Meade"
25. 3. 2009 21:52
Re: Fabia Facelit
Máš pravdu, že jsem nenapsal nic nového, však jsem tu taky nikde nepsal že mám super novinku, a všichni sém, já vám to povím..

Jen jsem tu prostě přihodil do diskuze, jako každej jinej, tak nevím, proč se tu na každýho musí útočit slovama že někdo je perla, cucání z prstů apod narážky, či urážky a chování. Je to zapotřebí tady na auto.cz Myslel jsem že tu bude jiná úroveň. Už to fakt nechci řešit a pouštím to z hlavy.
Avatar - white label
24. 3. 2009 18:06
Re: Fabia Facelit
Tvá reakce jako na "informaci" od Maranella byla k jeho včerejší reakci 16:37 a ne k reakci 7:30, na tu jsi vůbec nereagoval! Podívej se znovu a projeď si od své poslední reakce zpětně všechny původní příspěvky! Jeho reakce v 7:30
v této "sérii" vůbec není a byla jen Maranellovou reakcí na mou výměnu názorů s jossalitem!
Navíc já jsem na Maranella reagoval už včera, tedy dávno před jeho "korekcí" dnes v 7:30!
Znovu jsem tě bohužel jen jako "blbec" přecenil...
24. 3. 2009 18:13
Re: Fabia Facelit
Neříkej, že jsi taky doufal, že to bambusovej mág pochopí? :-O
Avatar - white label
24. 3. 2009 18:17
Re: Fabia Facelit
Spíš jsem tomu chtěl uvěřit, než věřit, takže doufal,
ale marně...asi to je otázka nekonečné trpělivosti spojené se silným pocitem marnosti...
8-s :no:
24. 3. 2009 21:33
Re: Fabia Facelit
Ja jsem reagoval v 09.52 dnes. Tedy az po Maranellove reakci na tvoje a Jossalitovy nechapave narazky. Ze by to bylo tim, ze jsem si procetl celou nit?
Avatar - white label
24. 3. 2009 23:05
Re: Fabia Facelit
Tak to je přesně ten důkaz tvého praktického "myšlení"...
Napíšeš reakci přímo k příspěvku ze včerejška 16:37, ale pak tvrdíš, že to byla reakce k dnešku 7:30!
Asi sis ani nestačil všimnout, že pod každou reakcí je možnost na ni konkrétně reagovat a jestli nezvládáš ani tak základní principy zdejší diskuse je to jen další důkaz tvé marnosti...

P.S.Tvá poslední věta jossalitovi vyjadřuje velmi výstižně tvé "myšlenky" a hlavně schopnost je formulovat:
"Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny."
Pokud jsi ovšem retardovaný, nebo cizinec pak to samozřejmě beru zpět a omlouvám se ti...
25. 3. 2009 06:32
Re: Fabia Facelit
Vytvorit nit tak dlouhou, ze veta o deseti slovech je zaroven na deseti radcich je tedy podle tebe to spravne a dane reseni bez jakekoliv moznosti zmeny. Panove lituji vas, lituji vaseho nudneho byti, bez jakekoli fantazie, invence, bez jakehokoliv duvtipu.
Takova nechapavost nebizi pouze 2 moznosti. Bud jsi jen dite (kdyz uz reagujes jako Daniel), nebo jen pomaleji myslici jedinec, ktery si navic svoji ostudu neumi priznat.
neregistrovaný "507--"
24. 3. 2009 14:31
Re: Fabia Facelit
Aj ty hľadáš špatne konkurenta, premda. Ale z tej inej stránky...
neregistrovaný "tomi1289"
24. 3. 2009 16:21
Re: Fabia Facelit
toto je hlúposť písaná v niektorých médiach v skutočnosti ma dôjsť len ku omladeniu motorovej palety... facelift najbližšiu dobu nebude inak aj logika hovory že načo by potom teraz v Ženeve predstavili Fabiu Combi Skaut v súčasnej podobe.....
25. 3. 2009 11:12
Re: Fabia Facelit
To máš to isté, ako keď Golf V v kombíku VW vypustil až tesne pred uvedením VI generácie.

O tom facelifte som nič nečítal ani nepočul, takže nemám dôvod súhlasiť s týmto názorom, ani vystupovať proti nemu. Počkáme, uvidíme. Viac ako omladenie motorovej palety a nejaké optické retuše ale ťažko možno čakať, nový model musí najprv niečo zarobiť, až potom možno do neho vrážať ďalšie peniaze.

Pokiaľ by šlo o dôkladný facelift, čo sa v najbližšej dobe asi čakať nedá, s proporciami asi veľa nenarobia. Pomôcť môže zmena tvaru svetiel a nárazníkov, v interiéri by bodla úprava výplní dverí, aby sa získal nejaký ten centimeter na šírku. Plus oživiť trochu výbavy, základ, v ktorom nie sú dvierka na poličke pred spolujazdcom, a dokonca ani najzákladnejšia príprava na rádio, je fakt úbohý, hoci je lacný.
25. 3. 2009 11:23
Re: Fabia Facelit
A jak to "těsně" v reálu vypadalo? Cca dva roky? Teď nevím, ale o měsíce tedy nešlo. ;-)

Zbytek vesměs souhlas. :yes:
26. 3. 2009 06:10
Re: Fabia Facelit
Meisace, pol roka, alebo rok. Životnosť jednej generácie je trochu dlhšia, nie? Vypustiť kombi až v závere výroby je trochu zvláštny prístup. Trochu podobný plechy dvoch generácií Golfa vo mne tiež vzbudili údiv - potom skutočne nie je jasné, nakoľko je "nová generácia" nemeckého bestseleru skutočne nová...
neregistrovaný "tomi1289"
25. 3. 2009 14:26
Re: Fabia Facelit
to prečo si niektorý ľudia myslia že fabia dostane facelift je tento článok(pokiaľ si ho nečítal)... [odkaz] ale to nieje pravda(Roomster dostane facelift určite skôr čo sa tíka motor ja som to nemyslel tak že všetky budu nové ale napr. 1,6 TDI CR sa tam v dohľadnej dobe určite objavy možno tak ako v new pole čiže v troch výkonových verziách (to je skôr moje želanie než realita lebo si myslím že pre fabiu by to urobilo veľa keby vypustili motory 1,4 TDI PD...)
26. 3. 2009 06:12
Re: Fabia Facelit
S tou 1.4 TDI nemáš pravdu, u nás vo firme je to najfrekventovanejší motor vo Fábkach - je síce neskutočne hlučný, a lenivý ak ho netočíš, na druhú stranu má ťah jak hrom (musíš ho točiť, ako som už písal), je pomerne jednoduchý a málo sa kazí, resp. vôbec, a má minimálnu spotrebu - pri rôznych vodičoch, štýloch jazdy a zaťažení sa stále zmestí do 6 litrov, čo je vynikajúca hodnota.

O.i. ešte trochu vypiluj pravopis, a bude to dobré...máš tam tri hrúbky ;-)
neregistrovaný "tomi1289"
25. 3. 2009 14:35
Re: Fabia Facelit
čo sa týka tej výbavy s tím sa dá súhlasiť určite potrebuje zmenu ale vždy je to lepšie ako Fabia I Junior,Easy,Clasic.... tuna mas aspoň 4xAirbag ABS...tonovane skla a tak... a keď nejaká zmena okrem motorov prebehne tak to bude asi práve táto...dufam:-)
25. 3. 2009 17:21
Re: Fabia Facelit
Facelift bude a nepůjde jen o nové motory, ale budou se měnit i plechy. ;-)
23. 3. 2009 16:38
Fajn
Pěkná čísla

Není ale v té tabulce podle zemí u Číny překlep. 600 kousků v 2006 a o rok už 25tis.?

Jsem zvědavý jestli F/L Oktavky bude mít nějaký výraznější dopad na její prodeje. Já myslím že ne. Podle mně je celkem fajn.

Růst bych viděl u Superba. Po doplnění motorové palety to bude slušný kus auta s velkým výběrem motorů, který má šance ukrojit něco třeba i Apoštolovi. :yes:
Rozbalit vlákno
7
23. 3. 2009 16:55
Re: Fajn
Sup v kombi bude *! Psano bez hacku ;-)
23. 3. 2009 16:56
Re: Fajn
Psal jsem r.i.t.o. a ono to opravuje :-)
23. 3. 2009 17:01
Re: Fajn
vidíš, na kombajna jsem úplně zapoměl. to bude stěhovák jako kdysi Omega Caravan :-!
23. 3. 2009 23:08
Re: Fajn
Znáte někdo konkrétního běžného člověka (ne sro, osvč), který si za své peníze suprbůčka koupil??? Neumím si to ani představit.
24. 3. 2009 08:56
Re: Fajn
jo, znama pracuje v rakousku jako osetrovatelka, ted delala 3 mesice za kolegyni, takze dve sichty a svou roz starou fabii meni za noveho supa :-)
24. 3. 2009 09:06
Re: Fajn
tak ono to není jen problém Superbu. V této třídě bych tipnul cca 80%+ prodaných aut jde na firmy.

:-!
23. 3. 2009 23:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2009 06:18
Re: ktera evropska automobilka
Dobré ráno, stará mama...
Avatar - white label
26. 3. 2009 15:52
ktera evropska automobilka
No vidíš nakonec dostáváš docela rozum i když to hlavní ti pořád trochu uniká....
Nikde jsem tady nechválil proporce F2!
Ve starších dikusích tady, právě naopak!
Takže jak je tady u některých zvykem, řeší se opět něco, k čemu jsem se v této disklusi vůbec nevyjádřil a to podstatné se naopak stále dokola přehlíží:
Proporce F2 (poměr VkŠ) nejsou rozhodně příliš atraktivní.
To, že je např. nové Polo na NOVÉ platformě proporčně vyváženější a celkově designově atraktivnější atd. to snad vidí i slepý a nevím proč to teď a tady vůbec zmiňuješ? Tvrdím snad někde opak?
Celou dobu tady pouze zpochybňuju tvé tvrzení, o tom, jak vedení Škody oficiálně a veřejně přiznalo, že se F2 designově, proporčně prostě nepovedla...
Nejprve jsem to od tebe logicky bral, jako určitou nadsázku, nějaké tvé doporučení pro vedení Škody, co by a jak měli přiznat a jak to "napravit", proto jsem tě taky nejdřív "obhajoval"...
Když jsi ale tvrdil, že se vedení Škody skutečně přesně takto vyjádřilo, oficiálně a veřejně, chtěl jsem důkaz, nebo info kdy, kde, kdo... a to také proto, že by to bylo v rozporu se zájmy a principy marketingu obecně...
Místo toho tu stále dokola obhajuješ nutnost faceliftu F2 (nevím před kým, ale já jsem proti němu nic nepsal!) a z jeho termínu (o něm jse se tu také nikde nedohadoval a ani ho nepovažuju za tak rozhodující jako ty) tady "vyrábíš" hlavní problém našeho dialogu!
Takže ti snad konečně dojde, že s tebou celou dobu vůbec neřeším nějakou F2, nebo jej facelift, ale jen tvé vyjádření
a formulaci o nelogickém a velmi nepravděpodobném oficiálním, veřejném prohlášení vedení Škody, ohledně kritiky vlastního produktu...
Rozbalit vlákno
0