Ještě by měli dodat, s Výhledem na následující období, se chystá na rok 2010 výrazný Facelit pro Fabia, důvody, které přiznalo vedení: málo atraktivní design, špatné vzhledové proporce, auto je na pohled moc úzké a vysoké.
Nejsem si jistej, ale možná nová Fabia trhne rekord od uvedení na trh až po první facelit :yes:
Se necháme překvapit s čím přijdou, jak velká změna ...
Takm Fabia sa aj bez faceliftu veľmi dobre predáva. Viz 2. miesto v Nemecku(!) resp. miesto v celoeuropskych predajoch.
Povedz mi, odkiaľ vieš, že aj vedenie priznalo nicotný dizajn Fabie?
P.S.: Len aby to neskončilo ako u faceliftu Octavie!
Neví, jen si to vycucal z prstů. Nedávno jsem na toto téma vedl diskuzi s Markem a jasně z toho vyplynulo, že vedení usiluje o to, aby vzhled Fabie byl jaký je.
Fabia je na 8. místě v prodejích ve své třídě v Evropě. To není vůec špatné. :yes:
Pokud napíše: "Ještě by měli dodat..." tak tím vyjadřuje něco
o čem si myslí, že by bylo dobré to udělat...a ne že se tak vyjádřil třeba managment Škody...
Ironií to může pouze celé znegovat (obrátit význam), ale původní logika zůstává...
Pokud sám říkáš, že to ironie ani nebyla, potom nechápu, čemu nerozumíš...
Pánové pánové kolik vám je let? Nic ve zlém, ale cucání prstů zi zkoušejte na svoje děti. To co jsem psal ohledně Facelitu Fábie, není můj výplod, je to pravda, přesně tak jak jsem psal. Proto taky ŽE BY MĚLI DODAT...odkud to vím, není důležitý, měl to být pouze dodatek - ale vy z toho hned děláte cucání z prstu! :yes: Něco sem hodím, a vy to hned dokážete zpochybnit ;-) Takže Vás ještě jednou ujištuji, tedy neujišťuji ale pouze oznamuji, že na rok 2010 se chystá "prý je v plánu" - pro rejpaly, výrazný facelit Fabie, nehledě na čísla prodeje - ono to zas tak žhavý s tou fábii není. A ruku na srdce, komu se zdá fábie co se týče proporcí dokonale sladěné auto, tak je slepej! Nicméně, tohle přesně se psalo... NESPOKOJENOST s proporcema fábie - na pohled úzká a výsoká.. Jestli ten facelit v roce 2010 bude nebo nebude, jestli to stihnou nebo ne, to holt já neovlivním, ani vy, ale na druhou stranu, podívejte se, na čem vyjelo nové polo, na čem je nová ibiza, a podívejte se na Fábii. Porovnejte si proporce, a to tu jsou ještě další VELKÉ nedostatky.
PS: byl to fakt, jen předávám dál, nic víc.
A vůbec, neřešte to, příští rok se touhle dobou vrátíme sem do tohoto tématu, pro tu "srandu"! Já si to klidně poznamenám, a za rok tady, SCHVÁLNĚ, a uvidíme. Pak mi klidně nadávejte jak si cucám z prstu ;-)
Jé, tak to si toho napsal. Ono obvykle platí, že v půli života modelu příchází facelift. A přijde i v případě Fabie. Ale to, že proporce zůstanou */- stejný, to platit taky bude.
Jak jsem psal. Diskutoval jsem tu o Fabii s Markem.
Pokud máš jiné informace a lepší než ty co zde przentuje Marko, sem s nimi. Jinak si nic nenapsal.
PS: Chtěl bych vidět tak hloupý management, který by přiznal, že se jim nepovedlo auto a brzy chystají jeho nástupce. To by absolutně pohřbili jeho prodeje. :-!
Len sa divím, kde berieš tú istotu, že Markov názor je jediný správny a neomylný? Isteže Marko má nadhľad a hodne vedomostí v tejto sfére, ale to neznamená, že vždy musí mať 100% pravdu a inak to nemôže byť. Ja by som ten rok počkal. ;-)
Napsal jsi to sice dlouze, ale jen si potvrdil, to co jsem už napsal pro "507" (včera v 19:56).
Každopádně to není žádná informace managmentu Škody, ale spíš tvůj názor, nebo přání. Žádná oficiální info k tomu zatím neexistuje, ale jak vidím, někdy stačí málo a z myšlenky, nebo přání je rázem "informace"... že "jednou" přijde facelift F2...no tak to si nás opravdu všechny zaskočil, kdo by si to vůbec kdy pomyslel...navíc díky "nízkým" prodejům to asi zrovna "zítra" nebude, že...a tvé příznávání "chyb" managmentu už tady výstižně hodnotil jossalito...
P.S. Vidím, že má včerejší "obhajoba" tvé reakce byla tak trochu "házení perel sviním" 8-s:*)
Nepotřebuji "obhajobu", ani házet perly sviním, jak už jsem psal, za rok tady :-) nemíním se tu nějak hádat, dohadovat, nebo někoho zpochybňovat.
Prostě víc vám k tomu nemám co říct, rád, bych, abychom se tu za rok sešli v dobrém, a pokud To co jsem psal, byly jen "bláboly", řeknu vám, kde jsem k této informaci přišel a omluvím se za šíření zkreslujicích zpráv :yes:
Tiež si myslím, lebo týchto kecov, ako to sám manažment priznáva, dokonca slabé predaje, som čítal, až až. Musím povedať, že predaje Fabie sú v Európe úžasne. A teraz si predstav, že by Fabiu postavili na novej platforme. To auto by bolo tretie. O tom som presvedčený. Len Clio a 207... ale to je už len polemika.
Aj já som čítal tie kecy(kiež by). Nuž, som z toho smutný, pretože já som veľký priaznivec českej značky a minulá Fabia sa mi veľmi páči. Ale aj tak nenadávam na Volkswagen, pretože iné značky nie sú tak dobré ako Škody a to si predstav, že by ju kúpil napríklad Renault...
toho se taky bojim... to už radši ať je tak jak je... pobavily mě ty čísla jak u nás tak v Evropě tak ty celkový a absolutní... jak tu někrý škoarohlídi říkali, že fobii nikdo nekupuje... a ona zatim se prodává víc a víc....
a škodovku ani tak už moc nebre českej trh, krerje byl pokřivenej minulou dobou, a oni věděli, že ty vysoký prodeje tady neudržej a proto expandujou furt někam jinam a nese to ovoce celkově jejjcih prodeje stoupaj....
Jasně, že máš pravdu, já to četl taky.
A pokud to vyšlo v tištěné podobě, těžko si to cucal z prstu, to jen info pro jelito.
Někdo dostane facelift po třech letech, někdo se svým kvalitním designem vydrží i šest, sedm let, tj. celou dobu produkce modelu.
Podívej, je(mi)lito, vidíš snad v té původní Maranellově reakci, nějakou zmínku o tom, že by už něco takového "někde"
(a kde?) slyšel, četl, nebo že to někde vyšlo třeba v tištěné podobě?! Je tam pouze doporučení, co by měl kdo k čemu dodat...!
Nehledě na to, že bych chtěl vidět kterékoli duševně zdravé vedení jakékoli firmy, které se veřejně přizná k tomu, že jejich vlastní (dokonce úspěšný) produkt na trhu, má design
v podstatě na ho.no (a to i kdyby to byla stokrát pravda)...!
Tvé tvrzení, že jsi to "někde"(kde?) četl, je určitá informace, podložená, nebo nepodložená, ale to už je jiná otázka...stejně jako diskuse o kvalitě designu F2..
Můžeš nám prosím konečně napsat kde se včera, nebo někdy veřejně psalo o tom cos tady psal v původní reakci, cituji: "...důvody, které přiznalo vedení: málo atraktivní design, špatné vzhledové proporce, auto je na pohled moc úzké a vysoké."
To je totiž přesně to, co sis vycucal z prstu!!! Ne zmínka o faceliftu, který je běžnou věcí u každého auta, ale tvůj absolutní nesmysl o tom jak vedení Škody "kálí" na F2 přímo proti větru a ještě si k tomu uspořádá tiskovku!!!
Porovnej to s tím co řekl Jung v Ženevě, aspoň podle žurnalistů, skutečně!
Mluvil o souvislostech budoucího faceliftu se zvýšení atraktivity F2 (naprosto obecný marketingový "kec" komentující jakýkoliý facelift, nebo víš o někom kdo chce faceliftem snížit atraktivitu?) a technických změnách
v souvislosti s uvedením nových motorizací!
Nikde kritika současných proporcí F2, natož, že se budou faceliftem měnit, což samozřejmě pouhým faceliftem jde dost těžko, i když pro vás,jak je zde vidět, asi nic není nemožné...
Hele uklidni se, kdyby sis tu přečetl všechny příspěvky, tak by si zjistil, že jsem tu ve 21:45 napsal, kde jsem přišel k těm info, tak už si s prominutím strč ty vycucaný prsty do *rdele a než něco budeš tlachat, tak čti! Neber si to nějak osobně, ale tohle fakt vždycky dokáže * - kecalové jako si Ty. Nic jsem si z prstu nevycucal, a to co jsem psal, je pravda, a psalo se to, já to pouze předal dál, nic víc, nic míň. Nebo mi prosímtě rovnou můžeš vyvrátit, že to co nám psali v práci, je nesmysl a vše je vymyšlené, smyšlené, absurdní a vůbec na tvoje myšlení jednoduché ;-) Ty si seš tak vším hrozně jistej, až si naivní.
Hele, hoď se do klidu ty a přestaň si "grcat" na vlastní bradu...
Tvůj odkaz z 21:45 jsem četl už ve 21:50!
Bohužel, tam nic konkrétního z tvého textu, který jsem ti doslova "citoval" není!!!
Tak že jestli má někdo problémy se čtením, a zřejmě nejen s ním, tak já to rozhodně nejsem!
A pokud si myslíš, že tvé "plácání" vysvětluje obecná zmínka autora článku (Pavel Svačina )
o potenciálních zákaznících kritizujících vzhled F2, tak si zase pěkně vedle...
Autor je sice regionální žurnalista z Mladé Boleslavi, zabývající se i problematikou Škody-auto, ale nikoliv někdo
z vedení (Škody), ty ale v původní reakci tvrdíš: "...důvody, které přiznalo VEDENÍ"!
Jaké vedení, kdo, kdy a kde,... zase nic???
Navíc ani autor článku Pavel Svačina se v něm o problémech vzhledu F2 nijak konkrétně-jednotlivě nevyjadřuje. Rozhodně tam přímo nezmiňuje ani problém proporcí, a už vůbec ne to, že zrovna facelift má především tyto proporce změnit!
Když nejsi schopen splnit to o co jsem tě doslovně prosil, tak mi aspoň, místo svých vzteklých urážek, napiš jak si takový facelift představuješ... Stačí mi příklad některého současného vozu, kterému se při faceliftu podstatně změnila jeho výška a šířka...??? :-!
P.S.Nevím co tajemného ti kdo píše ve tvé tajné práci, ale jedno je jasné, žádný normální managment nikdy veřejně jakkoliv přímo nekritizuje svůj produkt, natož takto poměrně úspěšný...
Co si o něm skutečně a konkrétně kdo myslí,
je úplně jiná věc...
Hele klid, jak už jsem psal, seš si vším tak jistej, já ti prostě nic vyvracet nebudu. Vím co jsem četl, a jestli to byl blábol nebo ne, to ti nedokážu prostě říct na 100%. Četl jsem to v práci(to ohledně vedení, že UZNALI že proporce fábie nejsou to pravé) tady "venku" jsem to nenašel, asi ti budu marně vysvětlovat, že to co si přečtu v intranetu, ti prostě nemůžu ukázat tady na netu, protože zkrátka to ani nejde. Ty proporce u Fábky jsou prostě špatné, nehledě na prodej. Fabia je technicky povedené auto, ale ty proporce zkrátka většině lidí nesedí, a nějak to nechceš pochopit nebo uznat.
Ale jak říkám, nebudu tě přesvědčovat o ničem, pouze jsem tu napsal, co jsem četl, a ty si ten, který tomu prostě nevěří a ohání se vším možným, žurnalisty a tak podobně a snažíš se vše vyvrátit. já ti to neberu, říkej si co cheš, že třeba kecám. Z mé strany nevidím problém, aby se počkalo do roku 2010, a pak se uvidí, co z toho všeho co se psalo bude nakonec pravda. Je to velký problém, nebo se budeme dál dohadovat?
Třeba se tu objeví nějaký zaměstnanec Škoda auto, který má přístup na intranet, a třeba to taky četl a potvrdí to tu. Ale to není podstatný, neřeším to, fakt nemám za potřebí ti tu něco vyvracet ani dokazovat.
Design facelitu fábie po mě nechtěj, to není můj obor, samozřejmně ti můžu říct pouze za sebe, jak by se mi Fábia libíla - kdyby měla design jako nový Polo, je to supr. To se líbí mě. Každej má jiný vkus, já bych bral například takový design, ale to samozřejmně pouhým facelitem nepůjde. To je jasný.
Ono vzhledově proporce, pokud teda na ten facelit dojde, nikdy jsem nepsal, že u fábky uberou výšku a přidaj jí šířku. Ono to nakonec může dopadnou jen tak, že výška zůstane stejná, jen se změní boční plechy, čímž by se dosáhlo drobek jiných proporcí. Nevím jak to maj vymyšlený, nebyl jsem tam ve vývoji, já si holt počkám na ten rok 2010 s čím přijdou. Víc to fakt neřeším, nechám se překvapit, ty bys mohl udělat to samé, a nemusíme se tu dohadovat.
Zajimava informace. Co je na ni pravdy nema cenu resit. Fabia se od sve konkurence proporcemi znacne lisi. Pokud slo o jakysi pokus redefinovat tridu, nastavit novou latku vzhledu, "kvality designu", potom se pokus osklive nepovedl. V kazdem pripade zadny z konkurentu nenasledoval a nasledovat snad ani nebude.
Kdyz uz jsme u tech faceliftu, facelift Octavie vidim uplne jinak. Podle meho Octavia "prokoukla". Vypada mnohem moderneji, interier "vyzaruje" kvalitou a opomenuta zadni cast automobilu bude, doufam, na rade v pristim faceliftu. S faceliftem Octavia v Evrope pomerne znacne zlevnila. Jeji prodeje jsou dobrou znamkou toho, ze ve sve tride spatne hleda konkurenta.
Maranello to podal jako informaci a jako takovou to beru. Nemam v umyslu ji verit nebo neverit. Osobne tuto informaci nemam, tak ji pouze registruji. Fabia (toto je muj NAZOR) by potrebovala predelat, nebo spis poopravit pomer sirky a vysky. Konkurence je designove podstatne vyvazenejsi.
Právě, že Maranello to jako informaci vůbec nepodal a v tom je ten zásadní rozpor...!
Jeho: "Ještě by měli dodat..." má úplně jinou formu, než třeba "managment Škody se vyjádřil....", nebo "jak redakce informovala..." apod...
První formulace je jen názor na někoho, a na to, co "by měli"
dodat..., příp. udělat... , ty další dva příklady mají formu nformace!
Síla ovšem je, když tvrdí, že pokud do roka přijde (logicky-někdy) facelift F2, tak se vlastně prokáže, že jeho "informace" byla už "dnes" pravdivá a my jsme všichni blbci... (samozřejmě doslova to tak nenapsal).
Je opravdu škoda, že už se na školách nevyučuje logika, některým lidem totiž k pochopení určitých souvislostí zjevně nestačí jen určitá znalost mateřského jazyka...
(viz. některé "diskuse" i na auto.cz)
Jestli by F2 potřebovala facelift a kdy přesně, je úplně jiná otázka, ale prodeje ji k tomu zatím rozhodně přímo nenutí.
Navíc změnit poměr šířky k výšce jde pouhým faceliftem dost těžko... (minimálně a spíše jen opticky)
Myslim, ze pokud se Fabia v 2010 faceliftuje a nekdo si tuto diskuzi bude pamatovat, budete spolu s Jossalitem prave za ty blbce (pouzivam tva slova).
Maranello upresnil svou informaci v 07:30. Zde je jasne, ze puvodni prispevek byl minen coby informace a podle vseho jsi prave tim, kdo toto nepochopil. Tolik o tve logice.
Jediné, co jsem zde napsal je to, že Fabia 2 dostane facelift tehdy, kdy ho dostat má.
Fabie první generace byla na trhu cca r. 2000-2007. To je sedm let. V půli generačního života modelu tj. 3.5 roku, což jsem uváděl výše, přichází facelift. Tak to má nastaven koncern.
Maranello nenapsal v podstatě nic víc než to, že přijde FL. Pro něho a tebe asi objev, pro ty, kterým pamět sahá i dále, to není žádná převratná novinka. :-!
Jenze to jsou zase tve suche definice. Jossalito, kdyby svet fungoval podle tvych definici a predem spocitanych "pravidel", byl by tak nudny. Mozna proto jsi takovym vernym priznivcem Volkswagenu. Mas rad nudne veci.
Fabia se nepovedla, vzhled je nevyvazeny a potrebuje predelat. To je fakt a tak to bude. Jestli to bude za 3 roky, nebo pristi rok je jedno. Maranello tvrdi, ze to bude pristi rok, coz odporuje tvemu nechapavemu postoji, protoze podle tvych tabulek to musi byt az za roky tri.
Prodeje je treba zvysit. Fabia je na evropskem trhu az osma ve sve kategorii. Osma pricka velkym uspechem na svem trhu moc velkym duvodem ke gratulacim neni. Vubec bych se nedivil, kdyby ten facelift pristi rok opravdu prisel.
Jossalito, zkus se vratit do skoly. Zapracuj na sobe. Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny.
>:D A to mi říká ten, jehož příspěvky jsou zde synonymem dětského kopání nožičkama a dloubání se v nose.
Tvoje blogerské článečky mají k reálnému chápaní onoho "praktického" života asi stejně daleko, jako tvoje znalosti techniky a kvality v automotive. Tedy jeden vesmír. >:D
Vždycky tu ze sebe uděláš troubu, pak se to snažíš nějakým pochybným způsobem zamaskovat a nakonec utečeš s výkřikem přes rameno o "reálném praktickém životě".
Seš tu k smíchu. Zkus si to přiznat. :-!
PS: Fabia 2 r.p. 2007 + 3.5r = 2010. Ano, FL opravdu přijde za rok, tak jak to bylo v plánu. A přijde pouze FL, nikoli nový model s jinými proporcemi.
To dloubani se v nose si nech pro kamarady ve skole. O technickmem chapani si muzeme nadavat donekonecna. To tve je zde velice omezene. Vic studii by ti pomohlo. Tvuj velkym problemem je tvuj rozhled. Zde na diskuzi je jen nekolik jedincu TOLIK zahledenych do jedne znacky. Jsi jednim z nich a s takovymi ja nemam soucit. Navic jsem si povsiml, ze nejsem zdaleka sam, kdo postrehl to same. Jossalito, zapracuj na sobe, udelej si vetsi rozhled. Pote se mnou znovu zkus diskutovat. Ted je to jako diskutovat s robotem, ktery je programovan programem "KAREL".
Ano, protože Škoda letos vypustila do světa další variantu Fabie 2, tak příští rok vypustí do světa nový model namísto faceliftu. Má to svou logiku. :yes:
Ted budu citovat sam sebe. "Maranello to podal jako informaci a jako takovou to beru. Nemam v umyslu ji verit nebo neverit. Osobne tuto informaci nemam, tak ji pouze registruji."
Je až dojemné, jak se tady snažíš udílet lekce a rady ke studiu. Bohužel tvé žalostné znalosti věcí, o kterých se chceš bavit, tomu dávají nádech komediálních příspěvků na téma "kuře se snaží být chytřejší než slepice".
Marianku, už několikrát jsem tě tady nachytal na švestkách, jak si tu prezentoval své (zřejmě "nastudované") teorie o oblastech, kterými se já zabývám každý den a erudovaná debata na toto téma s tebou nepřichází v úvahu. Protože tomu prostě nerozumíš. Jen (si) to nejsi schopen přiznat. >:D
Když vlezu do debaty programátorů, tak tam příspěvky na téma "já mám dvoujádrový procesor a pětisetgigabajtový disk", omílané pořád dokola budou působit dosti trapně. A přesně takto se tu prezentuješ ty. ;-)
PS: Jmenuj ty, kteří si všimli toho samého co ty. Ať se tu pobavíme. Já totiž registruju opak. >:D
Jossalito, znovu spatne. Nikdy jsi me nenachytal na svestkach, v nekolika pripadech tomu bylo prave naopak. Technicky jsi na tom podobne jako mistni nastenkar, ci jeho nohsledi (mezi ktere patris), tudiz bidne.
Budu ti rikat KARLE, protoze tvuj rozhled je podobny tomu KARLU v pocitacove historii.
P.S. naposledy to byla myslim Kylie, ktera te svym osobitym stylem nazvala podobne.
>:D
Ty jsi tu všem, co mají svůj vlastní mozek, za kašpara.
Ale chápu tě, sám sebe považuješ za člověka s obrovským rozhledem. Ale tvůj rozhled je maximálně tak povrchní.
Nikdy si nestudoval techniku nebo kvalitu a ani design. Jsi bez vzdělání. Ale kafrat chceš do všeho. >:D
Jakýkoli výlet do hloubi problému tě neomylně prozradí. Což je tvé osobní faux pas.
PS: Ano i Kylie jsem zde musel poučit co se např. pod pojmem kvalita skrývá. Jak zareagovala? Úplně normálně, uznala svou chybu a poděkovala za vysvětlení. Kdežto ty si meleš pořád tu svou hloupou ortodoxní. >:D
A klidně mi říkej jak chceš, umíš se akorát o***t jako malý dítě, tvé přezdívky tu již dávno zdomácněly. :-)
hele kluci necháme toho, přece se tu nebudeme kvůli mě hádat, ani kvůli ničemu jinému, aspoň mi to tak teda přijde. Jsem tu na auto.cz krátce regnutej, nikoho tu neznám, nechci tu nikoho soudit ani nikoho "přechytračovat".
Prostě jsem tu jen napsal, že bude facelit fábie, tak já nevím proč se tu z toho musí dělat taková věda, až to pak dojde k trapnýma výměnama názorů. Na tohle fakt nemám náladu. Nechci se tu s nikým dohadovat že něco bude tak a něco tak, a že pravdu má ten a ten.
Prostě za sebe můžu říct jen to, že to co jsem tu psal ohledně fábie, to se psalo v práci v intranetu(škoda auto) a taky si něco z toho můžete přečíst třeba i zde
[odkaz]
víc to tu fakt nechci řešit, nacháme se překvapit, a uvidíme v roce 2010 co tedy doopravdy přijde na svět, OK? :yes:
Máš pravdu, že jsem nenapsal nic nového, však jsem tu taky nikde nepsal že mám super novinku, a všichni sém, já vám to povím..
Jen jsem tu prostě přihodil do diskuze, jako každej jinej, tak nevím, proč se tu na každýho musí útočit slovama že někdo je perla, cucání z prstů apod narážky, či urážky a chování. Je to zapotřebí tady na auto.cz Myslel jsem že tu bude jiná úroveň. Už to fakt nechci řešit a pouštím to z hlavy.
Tvá reakce jako na "informaci" od Maranella byla k jeho včerejší reakci 16:37 a ne k reakci 7:30, na tu jsi vůbec nereagoval! Podívej se znovu a projeď si od své poslední reakce zpětně všechny původní příspěvky! Jeho reakce v 7:30
v této "sérii" vůbec není a byla jen Maranellovou reakcí na mou výměnu názorů s jossalitem!
Navíc já jsem na Maranella reagoval už včera, tedy dávno před jeho "korekcí" dnes v 7:30!
Znovu jsem tě bohužel jen jako "blbec" přecenil...
Ja jsem reagoval v 09.52 dnes. Tedy az po Maranellove reakci na tvoje a Jossalitovy nechapave narazky. Ze by to bylo tim, ze jsem si procetl celou nit?
Tak to je přesně ten důkaz tvého praktického "myšlení"...
Napíšeš reakci přímo k příspěvku ze včerejška 16:37, ale pak tvrdíš, že to byla reakce k dnešku 7:30!
Asi sis ani nestačil všimnout, že pod každou reakcí je možnost na ni konkrétně reagovat a jestli nezvládáš ani tak základní principy zdejší diskuse je to jen další důkaz tvé marnosti...
P.S.Tvá poslední věta jossalitovi vyjadřuje velmi výstižně tvé "myšlenky" a hlavně schopnost je formulovat:
"Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny."
Pokud jsi ovšem retardovaný, nebo cizinec pak to samozřejmě beru zpět a omlouvám se ti...
Vytvorit nit tak dlouhou, ze veta o deseti slovech je zaroven na deseti radcich je tedy podle tebe to spravne a dane reseni bez jakekoliv moznosti zmeny. Panove lituji vas, lituji vaseho nudneho byti, bez jakekoli fantazie, invence, bez jakehokoliv duvtipu.
Takova nechapavost nebizi pouze 2 moznosti. Bud jsi jen dite (kdyz uz reagujes jako Daniel), nebo jen pomaleji myslici jedinec, ktery si navic svoji ostudu neumi priznat.
toto je hlúposť písaná v niektorých médiach v skutočnosti ma dôjsť len ku omladeniu motorovej palety... facelift najbližšiu dobu nebude inak aj logika hovory že načo by potom teraz v Ženeve predstavili Fabiu Combi Skaut v súčasnej podobe.....
To máš to isté, ako keď Golf V v kombíku VW vypustil až tesne pred uvedením VI generácie.
O tom facelifte som nič nečítal ani nepočul, takže nemám dôvod súhlasiť s týmto názorom, ani vystupovať proti nemu. Počkáme, uvidíme. Viac ako omladenie motorovej palety a nejaké optické retuše ale ťažko možno čakať, nový model musí najprv niečo zarobiť, až potom možno do neho vrážať ďalšie peniaze.
Pokiaľ by šlo o dôkladný facelift, čo sa v najbližšej dobe asi čakať nedá, s proporciami asi veľa nenarobia. Pomôcť môže zmena tvaru svetiel a nárazníkov, v interiéri by bodla úprava výplní dverí, aby sa získal nejaký ten centimeter na šírku. Plus oživiť trochu výbavy, základ, v ktorom nie sú dvierka na poličke pred spolujazdcom, a dokonca ani najzákladnejšia príprava na rádio, je fakt úbohý, hoci je lacný.
Meisace, pol roka, alebo rok. Životnosť jednej generácie je trochu dlhšia, nie? Vypustiť kombi až v závere výroby je trochu zvláštny prístup. Trochu podobný plechy dvoch generácií Golfa vo mne tiež vzbudili údiv - potom skutočne nie je jasné, nakoľko je "nová generácia" nemeckého bestseleru skutočne nová...
to prečo si niektorý ľudia myslia že fabia dostane facelift je tento článok(pokiaľ si ho nečítal)... [odkaz] ale to nieje pravda(Roomster dostane facelift určite skôr čo sa tíka motor ja som to nemyslel tak že všetky budu nové ale napr. 1,6 TDI CR sa tam v dohľadnej dobe určite objavy možno tak ako v new pole čiže v troch výkonových verziách (to je skôr moje želanie než realita lebo si myslím že pre fabiu by to urobilo veľa keby vypustili motory 1,4 TDI PD...)
S tou 1.4 TDI nemáš pravdu, u nás vo firme je to najfrekventovanejší motor vo Fábkach - je síce neskutočne hlučný, a lenivý ak ho netočíš, na druhú stranu má ťah jak hrom (musíš ho točiť, ako som už písal), je pomerne jednoduchý a málo sa kazí, resp. vôbec, a má minimálnu spotrebu - pri rôznych vodičoch, štýloch jazdy a zaťažení sa stále zmestí do 6 litrov, čo je vynikajúca hodnota.
O.i. ešte trochu vypiluj pravopis, a bude to dobré...máš tam tri hrúbky ;-)
čo sa týka tej výbavy s tím sa dá súhlasiť určite potrebuje zmenu ale vždy je to lepšie ako Fabia I Junior,Easy,Clasic.... tuna mas aspoň 4xAirbag ABS...tonovane skla a tak... a keď nejaká zmena okrem motorov prebehne tak to bude asi práve táto...dufam:-)
Není ale v té tabulce podle zemí u Číny překlep. 600 kousků v 2006 a o rok už 25tis.?
Jsem zvědavý jestli F/L Oktavky bude mít nějaký výraznější dopad na její prodeje. Já myslím že ne. Podle mně je celkem fajn.
Růst bych viděl u Superba. Po doplnění motorové palety to bude slušný kus auta s velkým výběrem motorů, který má šance ukrojit něco třeba i Apoštolovi. :yes:
No vidíš nakonec dostáváš docela rozum i když to hlavní ti pořád trochu uniká....
Nikde jsem tady nechválil proporce F2!
Ve starších dikusích tady, právě naopak!
Takže jak je tady u některých zvykem, řeší se opět něco, k čemu jsem se v této disklusi vůbec nevyjádřil a to podstatné se naopak stále dokola přehlíží:
Proporce F2 (poměr VkŠ) nejsou rozhodně příliš atraktivní.
To, že je např. nové Polo na NOVÉ platformě proporčně vyváženější a celkově designově atraktivnější atd. to snad vidí i slepý a nevím proč to teď a tady vůbec zmiňuješ? Tvrdím snad někde opak?
Celou dobu tady pouze zpochybňuju tvé tvrzení, o tom, jak vedení Škody oficiálně a veřejně přiznalo, že se F2 designově, proporčně prostě nepovedla...
Nejprve jsem to od tebe logicky bral, jako určitou nadsázku, nějaké tvé doporučení pro vedení Škody, co by a jak měli přiznat a jak to "napravit", proto jsem tě taky nejdřív "obhajoval"...
Když jsi ale tvrdil, že se vedení Škody skutečně přesně takto vyjádřilo, oficiálně a veřejně, chtěl jsem důkaz, nebo info kdy, kde, kdo... a to také proto, že by to bylo v rozporu se zájmy a principy marketingu obecně...
Místo toho tu stále dokola obhajuješ nutnost faceliftu F2 (nevím před kým, ale já jsem proti němu nic nepsal!) a z jeho termínu (o něm jse se tu také nikde nedohadoval a ani ho nepovažuju za tak rozhodující jako ty) tady "vyrábíš" hlavní problém našeho dialogu!
Takže ti snad konečně dojde, že s tebou celou dobu vůbec neřeším nějakou F2, nebo jej facelift, ale jen tvé vyjádření
a formulaci o nelogickém a velmi nepravděpodobném oficiálním, veřejném prohlášení vedení Škody, ohledně kritiky vlastního produktu...