Novinky
Pěkná čísla
Není ale v té tabulce podle zemí u Číny překlep. 600 kousků v 2006 a o rok už 25tis.?
Jsem zvědavý jestli F/L Oktavky bude mít nějaký výraznější dopad na její prodeje. Já myslím že ne. Podle mně je celkem fajn.
Růst bych viděl u Superba. Po doplnění motorové palety to bude slušný kus auta s velkým výběrem motorů, který má šance ukrojit něco třeba i Apoštolovi. :yes:
Není ale v té tabulce podle zemí u Číny překlep. 600 kousků v 2006 a o rok už 25tis.?
Jsem zvědavý jestli F/L Oktavky bude mít nějaký výraznější dopad na její prodeje. Já myslím že ne. Podle mně je celkem fajn.
Růst bych viděl u Superba. Po doplnění motorové palety to bude slušný kus auta s velkým výběrem motorů, který má šance ukrojit něco třeba i Apoštolovi. :yes:
Sup v kombi bude *! Psano bez hacku 😉
Znáte někdo konkrétního běžného člověka (ne sro, osvč), který si za své peníze suprbůčka koupil??? Neumím si to ani představit.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No vidíš nakonec dostáváš docela rozum i když to hlavní ti pořád trochu uniká....
Nikde jsem tady nechválil proporce F2!
Ve starších dikusích tady, právě naopak!
Takže jak je tady u některých zvykem, řeší se opět něco, k čemu jsem se v této disklusi vůbec nevyjádřil a to podstatné se naopak stále dokola přehlíží:
Proporce F2 (poměr VkŠ) nejsou rozhodně příliš atraktivní.
To, že je např. nové Polo na NOVÉ platformě proporčně vyváženější a celkově designově atraktivnější atd. to snad vidí i slepý a nevím proč to teď a tady vůbec zmiňuješ? Tvrdím snad někde opak?
Celou dobu tady pouze zpochybňuju tvé tvrzení, o tom, jak vedení Škody oficiálně a veřejně přiznalo, že se F2 designově, proporčně prostě nepovedla...
Nejprve jsem to od tebe logicky bral, jako určitou nadsázku, nějaké tvé doporučení pro vedení Škody, co by a jak měli přiznat a jak to "napravit", proto jsem tě taky nejdřív "obhajoval"...
Když jsi ale tvrdil, že se vedení Škody skutečně přesně takto vyjádřilo, oficiálně a veřejně, chtěl jsem důkaz, nebo info kdy, kde, kdo... a to také proto, že by to bylo v rozporu se zájmy a principy marketingu obecně...
Místo toho tu stále dokola obhajuješ nutnost faceliftu F2 (nevím před kým, ale já jsem proti němu nic nepsal!) a z jeho termínu (o něm jse se tu také nikde nedohadoval a ani ho nepovažuju za tak rozhodující jako ty) tady "vyrábíš" hlavní problém našeho dialogu!
Takže ti snad konečně dojde, že s tebou celou dobu vůbec neřeším nějakou F2, nebo jej facelift, ale jen tvé vyjádření
a formulaci o nelogickém a velmi nepravděpodobném oficiálním, veřejném prohlášení vedení Škody, ohledně kritiky vlastního produktu...
Nikde jsem tady nechválil proporce F2!
Ve starších dikusích tady, právě naopak!
Takže jak je tady u některých zvykem, řeší se opět něco, k čemu jsem se v této disklusi vůbec nevyjádřil a to podstatné se naopak stále dokola přehlíží:
Proporce F2 (poměr VkŠ) nejsou rozhodně příliš atraktivní.
To, že je např. nové Polo na NOVÉ platformě proporčně vyváženější a celkově designově atraktivnější atd. to snad vidí i slepý a nevím proč to teď a tady vůbec zmiňuješ? Tvrdím snad někde opak?
Celou dobu tady pouze zpochybňuju tvé tvrzení, o tom, jak vedení Škody oficiálně a veřejně přiznalo, že se F2 designově, proporčně prostě nepovedla...
Nejprve jsem to od tebe logicky bral, jako určitou nadsázku, nějaké tvé doporučení pro vedení Škody, co by a jak měli přiznat a jak to "napravit", proto jsem tě taky nejdřív "obhajoval"...
Když jsi ale tvrdil, že se vedení Škody skutečně přesně takto vyjádřilo, oficiálně a veřejně, chtěl jsem důkaz, nebo info kdy, kde, kdo... a to také proto, že by to bylo v rozporu se zájmy a principy marketingu obecně...
Místo toho tu stále dokola obhajuješ nutnost faceliftu F2 (nevím před kým, ale já jsem proti němu nic nepsal!) a z jeho termínu (o něm jse se tu také nikde nedohadoval a ani ho nepovažuju za tak rozhodující jako ty) tady "vyrábíš" hlavní problém našeho dialogu!
Takže ti snad konečně dojde, že s tebou celou dobu vůbec neřeším nějakou F2, nebo jej facelift, ale jen tvé vyjádření
a formulaci o nelogickém a velmi nepravděpodobném oficiálním, veřejném prohlášení vedení Škody, ohledně kritiky vlastního produktu...
Nejsem si jistej, ale možná nová Fabia trhne rekord od uvedení na trh až po první facelit :yes😒br />
Se necháme překvapit s čím přijdou, jak velká změna ...
Povedz mi, odkiaľ vieš, že aj vedenie priznalo nicotný dizajn Fabie?
P.S.: Len aby to neskončilo ako u faceliftu Octavie!
Fabia je na 8. místě v prodejích ve své třídě v Evropě. To není vůec špatné. :yes:
Hoši, hoši, jeden neumí číst a ten druhý mu to slepě věří...
:😉 8-s >😒]
o čem si myslí, že by bylo dobré to udělat...a ne že se tak vyjádřil třeba managment Škody...
Ironií to může pouze celé znegovat (obrátit význam), ale původní logika zůstává...
Pokud sám říkáš, že to ironie ani nebyla, potom nechápu, čemu nerozumíš...
Nicméně to, že si to vycucal z prstů, platí. >😁
PS: byl to fakt, jen předávám dál, nic víc.
A vůbec, neřešte to, příští rok se touhle dobou vrátíme sem do tohoto tématu, pro tu "srandu"! Já si to klidně poznamenám, a za rok tady, SCHVÁLNĚ, a uvidíme. Pak mi klidně nadávejte jak si cucám z prstu 😉
Jak jsem psal. Diskutoval jsem tu o Fabii s Markem.
Pokud máš jiné informace a lepší než ty co zde przentuje Marko, sem s nimi. Jinak si nic nenapsal.
PS: Chtěl bych vidět tak hloupý management, který by přiznal, že se jim nepovedlo auto a brzy chystají jeho nástupce. To by absolutně pohřbili jeho prodeje. :-!
Každopádně to není žádná informace managmentu Škody, ale spíš tvůj názor, nebo přání. Žádná oficiální info k tomu zatím neexistuje, ale jak vidím, někdy stačí málo a z myšlenky, nebo přání je rázem "informace"... že "jednou" přijde facelift F2...no tak to si nás opravdu všechny zaskočil, kdo by si to vůbec kdy pomyslel...navíc díky "nízkým" prodejům to asi zrovna "zítra" nebude, že...a tvé příznávání "chyb" managmentu už tady výstižně hodnotil jossalito...
P.S. Vidím, že má včerejší "obhajoba" tvé reakce byla tak trochu "házení perel sviním"
8-s :😉
Prostě víc vám k tomu nemám co říct, rád, bych, abychom se tu za rok sešli v dobrém, a pokud To co jsem psal, byly jen "bláboly", řeknu vám, kde jsem k této informaci přišel a omluvím se za šíření zkreslujicích zpráv :yes😒br />
Ono to uteče velmi rychle.
naschle
Napsal si to, že přijde FL, no a to tu nikdo nezpochybňuje.
On opravdu přijde. Ale proporce, na které ty tady tak žehráš, nezmění. :-!
PS: Přidám i svou prognózu - Zejtra vyjde slunko :-! A klidně se se mnou vsaďte. Zítra si to tu můžem napsat. >😁
v případě, že se za rok ukáže, že byl ten zdroj úplně na ho.no!
:yes: >😒]
Aj já som čítal tie kecy(kiež by). Nuž, som z toho smutný, pretože já som veľký priaznivec českej značky a minulá Fabia sa mi veľmi páči. Ale aj tak nenadávam na Volkswagen, pretože iné značky nie sú tak dobré ako Škody a to si predstav, že by ju kúpil napríklad Renault...
a škodovku ani tak už moc nebre českej trh, krerje byl pokřivenej minulou dobou, a oni věděli, že ty vysoký prodeje tady neudržej a proto e😜andujou furt někam jinam a nese to ovoce celkově jejjcih prodeje stoupaj....
Jak už sem psal, kdo chce, za rok (2010) přesně v tuhle dobu tady, a budem pokračovat dál v diskusi. A uvidíme, jak je to s tím cucáním z prstu 😄
A pokud to vyšlo v tištěné podobě, těžko si to cucal z prstu, to jen info pro jelito.
Někdo dostane facelift po třech letech, někdo se svým kvalitním designem vydrží i šest, sedm let, tj. celou dobu produkce modelu.
(a kde?) slyšel, četl, nebo že to někde vyšlo třeba v tištěné podobě?! Je tam pouze doporučení, co by měl kdo k čemu dodat...!
Nehledě na to, že bych chtěl vidět kterékoli duševně zdravé vedení jakékoli firmy, které se veřejně přizná k tomu, že jejich vlastní (dokonce úspěšný) produkt na trhu, má design
v podstatě na ho.no (a to i kdyby to byla stokrát pravda)...!
Tvé tvrzení, že jsi to "někde"(kde?) četl, je určitá informace, podložená, nebo nepodložená, ale to už je jiná otázka...stejně jako diskuse o kvalitě designu F2..
Jen čekám, až nějakej chytrák tady napíše, že to je zas kec, páč by to tu už jinak určitě dáávno bylo napsáno na auto.cz >😒]
To je totiž přesně to, co sis vycucal z prstu!!! Ne zmínka o faceliftu, který je běžnou věcí u každého auta, ale tvůj absolutní nesmysl o tom jak vedení Škody "kálí" na F2 přímo proti větru a ještě si k tomu uspořádá tiskovku!!!
Porovnej to s tím co řekl Jung v Ženevě, aspoň podle žurnalistů, skutečně!
Mluvil o souvislostech budoucího faceliftu se zvýšení atraktivity F2 (naprosto obecný marketingový "kec" komentující jakýkoliý facelift, nebo víš o někom kdo chce faceliftem snížit atraktivitu?) a technických změnách
v souvislosti s uvedením nových motorizací!
Nikde kritika současných proporcí F2, natož, že se budou faceliftem měnit, což samozřejmě pouhým faceliftem jde dost těžko, i když pro vás,jak je zde vidět, asi nic není nemožné...
Vyčkej na rok 2010, pak tu můžeš chytračit 😉
Měj se
Tvůj odkaz z 21:45 jsem četl už ve 21:50!
Bohužel, tam nic konkrétního z tvého textu, který jsem ti doslova "citoval" není!!!
Tak že jestli má někdo problémy se čtením, a zřejmě nejen s ním, tak já to rozhodně nejsem!
A pokud si myslíš, že tvé "plácání" vysvětluje obecná zmínka autora článku (Pavel Svačina )
o potenciálních zákaznících kritizujících vzhled F2, tak si zase pěkně vedle...
Autor je sice regionální žurnalista z Mladé Boleslavi, zabývající se i problematikou Škody-auto, ale nikoliv někdo
z vedení (Škody), ty ale v původní reakci tvrdíš: "...důvody, které přiznalo VEDENÍ"!
Jaké vedení, kdo, kdy a kde,... zase nic???
Navíc ani autor článku Pavel Svačina se v něm o problémech vzhledu F2 nijak konkrétně-jednotlivě nevyjadřuje. Rozhodně tam přímo nezmiňuje ani problém proporcí, a už vůbec ne to, že zrovna facelift má především tyto proporce změnit!
Když nejsi schopen splnit to o co jsem tě doslovně prosil, tak mi aspoň, místo svých vzteklých urážek, napiš jak si takový facelift představuješ... Stačí mi příklad některého současného vozu, kterému se při faceliftu podstatně změnila jeho výška a šířka...??? :-!
P.S.Nevím co tajemného ti kdo píše ve tvé tajné práci, ale jedno je jasné, žádný normální managment nikdy veřejně jakkoliv přímo nekritizuje svůj produkt, natož takto poměrně úspěšný...
Co si o něm skutečně a konkrétně kdo myslí,
je úplně jiná věc...
Ale jak říkám, nebudu tě přesvědčovat o ničem, pouze jsem tu napsal, co jsem četl, a ty si ten, který tomu prostě nevěří a ohání se vším možným, žurnalisty a tak podobně a snažíš se vše vyvrátit. já ti to neberu, říkej si co cheš, že třeba kecám. Z mé strany nevidím problém, aby se počkalo do roku 2010, a pak se uvidí, co z toho všeho co se psalo bude nakonec pravda. Je to velký problém, nebo se budeme dál dohadovat?
Třeba se tu objeví nějaký zaměstnanec Škoda auto, který má přístup na intranet, a třeba to taky četl a potvrdí to tu. Ale to není podstatný, neřeším to, fakt nemám za potřebí ti tu něco vyvracet ani dokazovat.
Design facelitu fábie po mě nechtěj, to není můj obor, samozřejmně ti můžu říct pouze za sebe, jak by se mi Fábia libíla - kdyby měla design jako nový Polo, je to supr. To se líbí mě. Každej má jiný vkus, já bych bral například takový design, ale to samozřejmně pouhým facelitem nepůjde. To je jasný.
Ono vzhledově proporce, pokud teda na ten facelit dojde, nikdy jsem nepsal, že u fábky uberou výšku a přidaj jí šířku. Ono to nakonec může dopadnou jen tak, že výška zůstane stejná, jen se změní boční plechy, čímž by se dosáhlo drobek jiných proporcí. Nevím jak to maj vymyšlený, nebyl jsem tam ve vývoji, já si holt počkám na ten rok 2010 s čím přijdou. Víc to fakt neřeším, nechám se překvapit, ty bys mohl udělat to samé, a nemusíme se tu dohadovat.
Je to až směšné, jak se tady klouček A2 snaží všemožně kopnout do škodovky.
A2, dej sem důkaz (link, fotku článku, médiu, které to uvedlo. Ať podpoříš své tvrzení. Jinak tu budeš dále za hlupáka. :-!
Kdyz uz jsme u tech faceliftu, facelift Octavie vidim uplne jinak. Podle meho Octavia "prokoukla". Vypada mnohem moderneji, interier "vyzaruje" kvalitou a opomenuta zadni cast automobilu bude, doufam, na rade v pristim faceliftu. S faceliftem Octavia v Evrope pomerne znacne zlevnila. Jeji prodeje jsou dobrou znamkou toho, ze ve sve tride spatne hleda konkurenta.
Jeho: "Ještě by měli dodat..." má úplně jinou formu, než třeba "managment Škody se vyjádřil....", nebo "jak redakce informovala..." apod...
První formulace je jen názor na někoho, a na to, co "by měli"
dodat..., příp. udělat... , ty další dva příklady mají formu nformace!
Síla ovšem je, když tvrdí, že pokud do roka přijde (logicky-někdy) facelift F2, tak se vlastně prokáže, že jeho "informace" byla už "dnes" pravdivá a my jsme všichni blbci... (samozřejmě doslova to tak nenapsal).
Je opravdu škoda, že už se na školách nevyučuje logika, některým lidem totiž k pochopení určitých souvislostí zjevně nestačí jen určitá znalost mateřského jazyka...
(viz. některé "diskuse" i na auto.cz)
Jestli by F2 potřebovala facelift a kdy přesně, je úplně jiná otázka, ale prodeje ji k tomu zatím rozhodně přímo nenutí.
Navíc změnit poměr šířky k výšce jde pouhým faceliftem dost těžko... (minimálně a spíše jen opticky)
Maranello upresnil svou informaci v 07😁0. Zde je jasne, ze puvodni prispevek byl minen coby informace a podle vseho jsi prave tim, kdo toto nepochopil. Tolik o tve logice.
Jediné, co jsem zde napsal je to, že Fabia 2 dostane facelift tehdy, kdy ho dostat má.
Fabie první generace byla na trhu cca r. 2000-2007. To je sedm let. V půli generačního života modelu tj. 3.5 roku, což jsem uváděl výše, přichází facelift. Tak to má nastaven koncern.
Maranello nenapsal v podstatě nic víc než to, že přijde FL. Pro něho a tebe asi objev, pro ty, kterým pamět sahá i dále, to není žádná převratná novinka. :-!
Fabia se nepovedla, vzhled je nevyvazeny a potrebuje predelat. To je fakt a tak to bude. Jestli to bude za 3 roky, nebo pristi rok je jedno. Maranello tvrdi, ze to bude pristi rok, coz odporuje tvemu nechapavemu postoji, protoze podle tvych tabulek to musi byt az za roky tri.
Prodeje je treba zvysit. Fabia je na evropskem trhu az osma ve sve kategorii. Osma pricka velkym uspechem na svem trhu moc velkym duvodem ke gratulacim neni. Vubec bych se nedivil, kdyby ten facelift pristi rok opravdu prisel.
Jossalito, zkus se vratit do skoly. Zapracuj na sobe. Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny.
Tvoje blogerské článečky mají k reálnému chápaní onoho "praktického" života asi stejně daleko, jako tvoje znalosti techniky a kvality v automotive. Tedy jeden vesmír. >😁
Vždycky tu ze sebe uděláš troubu, pak se to snažíš nějakým pochybným způsobem zamaskovat a nakonec utečeš s výkřikem přes rameno o "reálném praktickém životě".
Seš tu k smíchu. Zkus si to přiznat. :-!
PS: Fabia 2 r.p. 2007 + 3.5r = 2010. Ano, FL opravdu přijde za rok, tak jak to bylo v plánu. A přijde pouze FL, nikoli nový model s jinými proporcemi.
Marianku, už několikrát jsem tě tady nachytal na švestkách, jak si tu prezentoval své (zřejmě "nastudované") teorie o oblastech, kterými se já zabývám každý den a erudovaná debata na toto téma s tebou nepřichází v úvahu. Protože tomu prostě nerozumíš. Jen (si) to nejsi schopen přiznat. >😁
Když vlezu do debaty programátorů, tak tam příspěvky na téma "já mám dvoujádrový procesor a pětisetgigabajtový disk", omílané pořád dokola budou působit dosti trapně. A přesně takto se tu prezentuješ ty. 😉
PS: Jmenuj ty, kteří si všimli toho samého co ty. Ať se tu pobavíme. Já totiž registruju opak. >😁
Budu ti rikat KARLE, protoze tvuj rozhled je podobny tomu KARLU v pocitacove historii.
P.S. naposledy to byla myslim Kylie, ktera te svym osobitym stylem nazvala podobne.
Ty jsi tu všem, co mají svůj vlastní mozek, za kašpara.
Ale chápu tě, sám sebe považuješ za člověka s obrovským rozhledem. Ale tvůj rozhled je maximálně tak povrchní.
Nikdy si nestudoval techniku nebo kvalitu a ani design. Jsi bez vzdělání. Ale kafrat chceš do všeho. >😁
Jakýkoli výlet do hloubi problému tě neomylně prozradí. Což je tvé osobní faux pas.
PS: Ano i Kylie jsem zde musel poučit co se např. pod pojmem kvalita skrývá. Jak zareagovala? Úplně normálně, uznala svou chybu a poděkovala za vysvětlení. Kdežto ty si meleš pořád tu svou hloupou ortodoxní. >😁
A klidně mi říkej jak chceš, umíš se akorát o***t jako malý dítě, tvé přezdívky tu již dávno zdomácněly. 😄
Prostě jsem tu jen napsal, že bude facelit fábie, tak já nevím proč se tu z toho musí dělat taková věda, až to pak dojde k trapnýma výměnama názorů. Na tohle fakt nemám náladu. Nechci se tu s nikým dohadovat že něco bude tak a něco tak, a že pravdu má ten a ten.
Prostě za sebe můžu říct jen to, že to co jsem tu psal ohledně fábie, to se psalo v práci v intranetu(škoda auto) a taky si něco z toho můžete přečíst třeba i zde
[odkaz]
víc to tu fakt nechci řešit, nacháme se překvapit, a uvidíme v roce 2010 co tedy doopravdy přijde na svět, OK? :yes:
Jen jsem tu prostě přihodil do diskuze, jako každej jinej, tak nevím, proč se tu na každýho musí útočit slovama že někdo je perla, cucání z prstů apod narážky, či urážky a chování. Je to zapotřebí tady na auto.cz Myslel jsem že tu bude jiná úroveň. Už to fakt nechci řešit a pouštím to z hlavy.
v této "sérii" vůbec není a byla jen Maranellovou reakcí na mou výměnu názorů s jossalitem!
Navíc já jsem na Maranella reagoval už včera, tedy dávno před jeho "korekcí" dnes v 7😁0!
Znovu jsem tě bohužel jen jako "blbec" přecenil...
ale marně...asi to je otázka nekonečné trpělivosti spojené se silným pocitem marnosti...
8-s :no:
Napíšeš reakci přímo k příspěvku ze včerejška 16😁7, ale pak tvrdíš, že to byla reakce k dnešku 7😁0!
Asi sis ani nestačil všimnout, že pod každou reakcí je možnost na ni konkrétně reagovat a jestli nezvládáš ani tak základní principy zdejší diskuse je to jen další důkaz tvé marnosti...
P.S.Tvá poslední věta jossalitovi vyjadřuje velmi výstižně tvé "myšlenky" a hlavně schopnost je formulovat:
"Jsi pro prakticky zivot, pro prakticke mysleni zcela nevhodny."
Pokud jsi ovšem retardovaný, nebo cizinec pak to samozřejmě beru zpět a omlouvám se ti...
Takova nechapavost nebizi pouze 2 moznosti. Bud jsi jen dite (kdyz uz reagujes jako Daniel), nebo jen pomaleji myslici jedinec, ktery si navic svoji ostudu neumi priznat.
O tom facelifte som nič nečítal ani nepočul, takže nemám dôvod súhlasiť s týmto názorom, ani vystupovať proti nemu. Počkáme, uvidíme. Viac ako omladenie motorovej palety a nejaké optické retuše ale ťažko možno čakať, nový model musí najprv niečo zarobiť, až potom možno do neho vrážať ďalšie peniaze.
Pokiaľ by šlo o dôkladný facelift, čo sa v najbližšej dobe asi čakať nedá, s proporciami asi veľa nenarobia. Pomôcť môže zmena tvaru svetiel a nárazníkov, v interiéri by bodla úprava výplní dverí, aby sa získal nejaký ten centimeter na šírku. Plus oživiť trochu výbavy, základ, v ktorom nie sú dvierka na poličke pred spolujazdcom, a dokonca ani najzákladnejšia príprava na rádio, je fakt úbohý, hoci je lacný.
Zbytek vesměs souhlas. :yes:
O.i. ešte trochu vypiluj pravopis, a bude to dobré...máš tam tri hrúbky 😉