Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto začala vyrábět Fabie RS a Fabie Greenline II

První zákazníci dostanou svá „eresa“ v červenci.
Zpět na článek
25. 6. 2010 21:19
26. 6. 2010 17:58
27. 6. 2010 09:44
27. 6. 2010 16:50
27. 6. 2010 17:17
25. 6. 2010 21:19
3,4 na 100
Pokud se to potvrdí jako reálně dosažitelná spotřeba, není to špatné, imho s tak těžkým autem. jen doufám, že cena nafty už neporoste moc nad cenu benzínu :-)
Jinak co se týká úspornosti, staré Lupo jezdilo dokonce pod 3 litry nafty na 100 i s automatickou převodovkou, takže žádný velký pokrok se nekoná.
Rozbalit vlákno
6
26. 6. 2010 17:58
Re: 3,4 na 100
koupit benzinak 1.2TSI, k tomu poridit LPG, a hned jsme na nizsich provoznich vlastnostech nez jake ma greenline :-) a typuju ze vcetne prestavby to bude porad levnejsi nez greenline
Avatar - WinDiesel
26. 6. 2010 20:56
Re: 3,4 na 100
Moderní motory nemají LPG v lásce, musíš provést rozsáhlé úpravy, jinak jde motor po 50 tkm do kopru.
26. 6. 2010 22:19
Re: 3,4 na 100
Přesně tak, navíc s turbem je montáž LPG pro motor vražda. Výfukové plyny mají podstatně vyšší teplotu, LPG má vyšší oktanové číslo, u některých moderních krátkozdvihových motorů ani nezhoří a ničí výfukové ventily i jejich gufera. Turbo se nestíhá chladit, musí se podstatně dřív repasovat, hlavně pokud má proměnlivou geometrii lopatek. Proto se dnes ve velkém do aut na LPG montuje zařízení na přidávání močoviny, aby se těmto škodám alespoň částečně zabránilo. Stejně ale LPG znamená vždy nižší náklady na palivo za cenu nižší životnosti motoru.
27. 6. 2010 09:44
Re: 3,4 na 100
tak si holt misto TSI vzit 1.2HTP +LPG
27. 6. 2010 16:50
Re: 3,4 na 100
nebýt zpřísněných požadavků na emise, jezdila by taky pod tři ...
27. 6. 2010 17:17
Re: 3,4 na 100
to sice ano, ale pravdepodobne by dymila ako parnik :-) (ako stare tdi). Emisne normy "kazia" spotrebu vsetkym motorom :-(