Pokud se to potvrdí jako reálně dosažitelná spotřeba, není to špatné, imho s tak těžkým autem. jen doufám, že cena nafty už neporoste moc nad cenu benzínu 😄
Jinak co se týká úspornosti, staré Lupo jezdilo dokonce pod 3 litry nafty na 100 i s automatickou převodovkou, takže žádný velký pokrok se nekoná.
IPace
0
koupit benzinak 1.2TSI, k tomu poridit LPG, a hned jsme na nizsich provoznich vlastnostech nez jake ma greenline 😄 a typuju ze vcetne prestavby to bude porad levnejsi nez greenline
WinDiesel
0
Moderní motory nemají LPG v lásce, musíš provést rozsáhlé úpravy, jinak jde motor po 50 tkm do kopru.
megacruiser
0
Přesně tak, navíc s turbem je montáž LPG pro motor vražda. Výfukové plyny mají podstatně vyšší teplotu, LPG má vyšší oktanové číslo, u některých moderních krátkozdvihových motorů ani nezhoří a ničí výfukové ventily i jejich gufera. Turbo se nestíhá chladit, musí se podstatně dřív repasovat, hlavně pokud má proměnlivou geometrii lopatek. Proto se dnes ve velkém do aut na LPG montuje zařízení na přidávání močoviny, aby se těmto škodám alespoň částečně zabránilo. Stejně ale LPG znamená vždy nižší náklady na palivo za cenu nižší životnosti motoru.
IPace
0
tak si holt misto TSI vzit 1.2HTP +LPG
ybalgin
0
nebýt zpřísněných požadavků na emise, jezdila by taky pod tři ...
kyklop
0
to sice ano, ale pravdepodobne by dymila ako parnik 😄 (ako stare tdi). Emisne normy "kazia" spotrebu vsetkym motorom 😒
Jinak co se týká úspornosti, staré Lupo jezdilo dokonce pod 3 litry nafty na 100 i s automatickou převodovkou, takže žádný velký pokrok se nekoná.