Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurt živě: Škoda Fabia Scout - kombi kontra plasty

Ani nová Fabia Combi neunikla zdrsňující kúře, která civilnímu modelu dodává image auta pro volný čas.
Zpět na článek
11. 9. 2007 08:18
11. 9. 2007 09:04
neregistrovaný "JiříkR"
11. 9. 2007 08:21
neregistrovaný "Hípa"
11. 9. 2007 15:07
neregistrovaný "WENDAS"
11. 9. 2007 10:08
neregistrovaný "Schmeichelko"
11. 9. 2007 11:36
neregistrovaný "Schmeichelko"
11. 9. 2007 12:41
anonym
11. 9. 2007 15:00
anonym
11. 9. 2007 08:52
anonym
11. 9. 2007 09:16
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 10:16
neregistrovaný "A2"
11. 9. 2007 10:22
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 10:42
neregistrovaný "A2"
11. 9. 2007 10:57
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 12:42
anonym
11. 9. 2007 08:55
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 09:06
neregistrovaný "Ji/Ri"
11. 9. 2007 10:21
anonym
11. 9. 2007 14:06
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 09:35
anonym
11. 9. 2007 10:01
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 11:22
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 16:34
neregistrovaný "Alessio."
11. 9. 2007 10:57
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 9. 2007 10:16
neregistrovaný "icepit"
11. 9. 2007 10:24
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:20
neregistrovaný "CERTIEFIED"
11. 9. 2007 10:21
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:28
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:39
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 12:57
neregistrovaný "Cynik"
11. 9. 2007 10:16
neregistrovaný "zkm"
11. 9. 2007 10:19
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:27
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:33
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:39
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:52
neregistrovaný "Antičobol"
12. 9. 2007 08:49
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 17:26
neregistrovaný "Spyker"
12. 9. 2007 08:48
neregistrovaný "QWE"
11. 9. 2007 10:49
11. 9. 2007 10:57
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 11:00
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 11:49
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 11:02
11. 9. 2007 11:48
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 12:09
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 12:19
anonym
11. 9. 2007 12:53
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 13:47
neregistrovaný "Cynik"
11. 9. 2007 11:53
11. 9. 2007 11:00
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:02
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 9. 2007 13:33
neregistrovaný "chytr"
11. 9. 2007 14:31
neregistrovaný "Revax"
11. 9. 2007 14:34
neregistrovaný "Revax"
11. 9. 2007 11:25
11. 9. 2007 11:38
11. 9. 2007 11:44
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:59
11. 9. 2007 11:59
11. 9. 2007 12:30
11. 9. 2007 14:24
anonym
11. 9. 2007 16:47
neregistrovaný "Eonwe"
1. 10. 2007 21:26
anonym
11. 9. 2007 08:18
Individualizace
To jo, je fakt, že v segmentu B má Fabia nezaměnitelný poměr výšky a šířky, jinak vídaný spíš u vozů o třídu menších nebo u dodávek. Ale že by ty plasty do výše 40 cm vytvářely iluzi traktoru, pardon, SUV? Každopádně to s "vysokými požadavky na individualizaci" trefili úplně přesně, protože tohle si člověk fakt s ničím nesplete. Snad jedině zepředu, kdyby takhle oplastovali Roomstera...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sargis
11. 9. 2007 08:33
Re: Individualizace
Ak chces nieco individualne, pockaj si este. Azda pride Suberb Scout, to bude nieco...
neregistrovaný "JiříkR"
11. 9. 2007 09:04
Re: Individualizace
:yes: >:D >:D
neregistrovaný "Hípa"
11. 9. 2007 08:21
Scoutík
Moc se me libi, ze si Skodovka nasla svuj vlastni specialni nazev pro tyto drsnejsi modely, Scout je dost dobre jmeno. Skoro bych rekl, ze budouci, konecne ctyrkolovy Yety by se mel jmenovat jenom Scout, a ne Yety.
Podle kol soudim, ze by Fabia combi Scout mohla byt se silnejsimi motory, nez jen s trivalcem, ktery by zrejme takovedle obuti neutahl ;-)
Je vazne povedena, urcite bude mit uspech, kdyz ne u nas, tak urcite v zahranici...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "WENDAS"
11. 9. 2007 15:07
Re: Scoutík
A co říkáš na Fábii 4x4 :-) >:D
11. 9. 2007 08:36
Trochu drahej tuning
Nic proti tomu, ale za docela velký prach na to dají obyčejný nenalakovaný plasty. No nic, když člověk bude chtít opravdu auto aspoň na polní cesty, koupí si něco s pohonem 4x4 a ne takovouhle maškaru.
Rozbalit vlákno
9
11. 9. 2007 08:48
Re: Trochu drahej tuning
Tohle autíčko má zcela jiné určení než s ním létat po polních cestách...je to hodně o image,nic víc,nic míň ;-)
neregistrovaný "Schmeichelko"
11. 9. 2007 10:08
Re: Trochu drahej tuning
Podla mna to bude podobne uspesne ako VW CrossPolo... :-|
11. 9. 2007 10:29
Re: Trochu drahej tuning
Kdepak,kdybys napsal jako Octavia Scout,tak to možná... :-)
neregistrovaný "Schmeichelko"
11. 9. 2007 11:36
Re: Trochu drahej tuning
Ale myslim predajom... :yes:
anonym
11. 9. 2007 12:41
Re: Trochu drahej tuning
image má nisan patrol nebo honda crv,škoda má akorát škaredé napodobeniny
11. 9. 2007 12:48
Re: Trochu drahej tuning
Pro někoho jsou to škaredé napodobeniny,mnoho jiných to osloví a líbí se jim.Fabie Scout si na nic nehraje,určení je předem dáno,tak v tom nehledej co není. :-!
anonym
11. 9. 2007 15:00
Re: Trochu drahej tuning
souhlas.určení vozu je dáno a škoda z toho nedělá žádný patrol a ani land cruiser.je to zkrátka určitý styl který se dnes mnoho lidem líbí.zrovna tak bych mohl oponovat lidem na co mají patrol a jiné když jezdí maximálně po václaváku.
11. 9. 2007 18:13
Re: Trochu drahej tuning
:yes:
anonym
11. 9. 2007 08:52
S prvky teréního vozu?
A jaké že má prvky z teréního vozu? Ona má snad uzávěrku diferenciálu, nebo redukce?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 09:16
Re: S prvky teréního vozu?
A to by jako mělo mít? Vidím, že tu někdo nepochopil, k čemu je tohle auto určeno.
11. 9. 2007 09:23
Re: S prvky teréního vozu?
Někdo občas potřebuje navést správným směrem ;-)
neregistrovaný "A2"
11. 9. 2007 10:16
Re: S prvky teréního vozu?
K čemu je? To auto je naprosto k ničemu. Snad jen abys přispěl do kasičky akcionářů z VW, a za to obdržíš pár vytvarovaných plastů navíc..
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 10:22
Re: S prvky teréního vozu?
Když už nic, tak aspoň nesouhlasit, že?
Je plno nesmyslných vozů na cestách. Prodavají se. Pokud nejsi schopen pochopit tržní prostředí dané týmto zhýralým kapitalismem, asi by ses vůbec neměl v diskuzích vyjadřovat.
PS: Tohle není "problém" jen Škody.
11. 9. 2007 10:30
Re: S prvky teréního vozu?
:yes: Boduješ
neregistrovaný "A2"
11. 9. 2007 10:42
Re: S prvky teréního vozu?
No vidíš, sám přiznáváš, že je to jen marketingový tah, jak získat lepší prodeje a tím pádem větší tržby a konkrétně v tomto případě i větší zisk, protože na tomto modelu je díky ceně hodně velká přidaná hodnota, jde o to kolik lidí jí bude ochotno akceptovat. Tím pádem jsem měl pravdu, že jinak je toto auto v takovémto provedení v podstatě k ničemu, tj. nenabízí žádné lepší parametry oproti běžné verzi.
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 10:57
Re: S prvky teréního vozu?
Jenže to jsem nikdy nepopíral. Každé automobilce jde o prodeje a já to vím. Kdyby takové modely lidé nekupovali, tak se prostě nebudou vyrábět. To je holý fakt.
anonym
11. 9. 2007 12:42
Re: S prvky teréního vozu?
cenu má terénní
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 08:55
GENIALNI TAH
Je to absolutne genialni. Misto slevy za nenalakovane plasty si hodit priplatek. To nema chybu. Nedavno jsem videl na silnici Fabku Junior - melo to nenalakovany predek, rikam si aaa Scoutik. Ale nakonec projel kolem Junior. :-) Co bude nasledovat???
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2007 08:55
Civil v maskáčích
Pár plastů navíc,nějaký spodní kryt a je vymalováno...toť vše.Od tohodle nemůžeš čekat nějaké terénní hrátky,tohle je určené do města,kde jednak využiješ oplastování při kličkování mezi auty,a také se můžeš pochlubit,že máš "něco více".Jinak Fabii to na fotkách velmi sluší a oplastování ji vzhledově odlehčilo a prospělo ;-)
Rozbalit vlákno
13
11. 9. 2007 09:00
Re: Civil v maskáčích
Ano. Také na to koukám a smekám před Škodou. Moc povedené.
11. 9. 2007 09:04
Re: Civil v maskáčích
:yes: jj,Škoda boduje
neregistrovaný "Ji/Ri"
11. 9. 2007 09:06
Re: Civil v maskáčích
No zatím jen u vás dvou... :-! :no:
11. 9. 2007 09:11
Re: Civil v maskáčích
Špatně počítáš,líbí se také Hípovi :-)
11. 9. 2007 09:14
Re: Civil v maskáčích
To bychom si jen v srpnu museli s Tomissem každý koupit po tisícovce Fabií... Mrkni se na prodeje, budeš překvapen.
11. 9. 2007 09:22
Re: Civil v maskáčích
>:D >:D
Avatar - WinDiesel
11. 9. 2007 09:25
Re: Civil v maskáčích
Zatím ovšem Škodovka na českém trhu "získává" čím dál nižší tržní podíl, navzdory všem skautům i "skvělé" příšerce nové Fabii. Ano, projděte si čísla, čísla nelžou...
Tuhle jsem málem naboural, když jsem dojel nějakou novou Fabii - ty proporce jsou skutečně šílené a prazvláštní, facelift již musí být v přípravě. Konečně si asi Fabie skutečně zaslouží přezdívku Fobie - a s těmi plasty, které mimochodem na ostatních vozech Škodovky nevypadají špatně, je to ještě hrůznější příšera. Fobie Scout, jo jo.
11. 9. 2007 09:37
Re: Civil v maskáčích
A cos čekal, že škoda bude světová výjimka a bude kontrolovat donekonečna domácí trh ze sedmdesáti procent? To je přece přirozené, že ta vesmírná čísla pozvolna klesají. Vedle toho je vizualita nové Fabie, zejména její proporce designovým vkladem do budoucnosti. Škoda jediná se totiž nebála stvořit vítěze... a to se cení.
anonym
11. 9. 2007 10:21
Re: Civil v maskáčích
Vubec to neni prirozene a hlavne to neni nutne. Zvlaste pokud vezmeme do uvahy rostouci pocet modelu, ktere vykryvaji vetsi segment trhu, je to na povazenou. Za takovych podminek, se zazemim a popularitou Skody v CR, by mohli dokonce svuj podil zvetsovat. Ovsem museli by nasadit cenovou politiku stejnou jako v zahranici. Ne aspirovat na titul "auto s nejhorsim pomerem cena/vybava ve sve tride". Proc pri expanzi do zahranici zaroven po kruccich vyklizeji domaci trh je mi nepochopitelne.
11. 9. 2007 10:39
Re: Civil v maskáčích
Nikdo nic nevyklízí. S postupným vrůstáním Česka do EU, s postupným usazováním zejména korejských značek se zájem kupujících rozmělňuje do širší nabídky. Tohle překvapuje jen tebe. Je to zcela přirozené. Škoda se zde dostává postupně do normálu. Důležité je, že jí rostou čísla v zahraničí.
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 14:06
Re: Civil v maskáčích
Tymto modelom jej teda neporastu..
11. 9. 2007 09:11
Re: Civil v maskáčích
Je ale škoda, že nevyužili možnosti vytáhnout více ven lemy blatníků a všemi těmi plasty Fábku opticky rozšířit. To by jí prospělo.
11. 9. 2007 09:13
Re: Civil v maskáčích
Tohle nechme tuningářům,ať se taky ukážou :-)
anonym
11. 9. 2007 09:35
Baf, jsem tvoje nová Fabia II
Ne, nyní vážně, komentovat obludnost nové FII netřeba, já, jako okolo jedoucí motorista se toho zjevu vždy leknu, u Roomstera to přešlo za cca 2 měsíce >:-[] Ale FII Combi Scout je povedený vozejček, to nebarvené oplastování se mi líbí, bude to praktické na údržbu. Citelně chybí ochraná lišta dveří, vyjma nárazníku nejvíce trpící část vozu, určitě by tam šla zakomponovat aniž by rozhodila jinak pěkný celek.
Rozbalit vlákno
1
11. 9. 2007 15:26
Re: Baf, jsem tvoje nová Fabia II
lištu tam nebudeš potřebovat,když máš celej spodek dveří obalenej plastem ne? ;-)
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:01
Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
:-! Včera jsem se dozvěděl , že pátý model škodovky se má vyrábět v Bratislavě.
Je to rána , zejména pro zaměstnance ve Vrchlabí , kteří se těšily na modernizaci závodu , pěkně ostrouhaj.Důvod? prý vysoká investice , nedostatek pracovní síly a nevyužitá kapacita v Bratislavě , kde je jak zařízení tak prostor.
Mám obavy , jestli teď škodovka ,která se držela v kvalitě na špici ,nepůjde s modelem Yety do kopru..
Rozbalit vlákno
17
anonym
11. 9. 2007 10:11
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
V Bratislave se vyrabi Audi. Mas pocit ze slo s kvalitou dolu? Kazdopadne, pokud je to pravda, by to ale pro CR nebyla dobra zprava.
11. 9. 2007 11:14
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Jasne, Češi to nemôžu vnímať pozitívne. V tomto prípade sa potvrdilo, že koncern je nadnárodná záležitosť a zodpovedných tieto veci nezaujímajú. prvoradé sú peniaze a tie v konečnom dôsledku rozhodujú.
S tou kvalitou by som vážne tak nekričal, máš pravdu. Najmä keď je väčšina tých, čo kričia o slovenskej nekvalite, presvedčená o vysokej kvalite VW, Audi aj Porsche. Aké autá sa v Bratislave vyrábali alebo vyrábajú? Volkswagen Passat, Golf III, Golf IV, Polo, Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7. Sorry ak som na niečo zabudol, ale sú to všetko kraksne, čo treba rovno z roomu odviezť rovno na šrotovisko, že...? :-!
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 11:22
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
:-! Netvrdím , že VW si nedokáže ohlídat kvalitu .Já , ale vycházím ze své osobní zkušenosti a teď né ve zlém , z padesáti Slováků , kteří přišly pracovat do škodovky se dva maximálně tři uchytili a po nějaký čas se stali plnohodnotnými zaměstnanci firmy škoda .Nutno dodat , že ty dva , kteří se osvědčili , jsou i mnohdy lepší než někteří kmenoví zaměstannci.Ale těch zbývajicích 48 kteří neprošli sýtem by se neuživilo , ani , jako pastevci..Když to tak porovnávám , stovky Slováků odešli a pár deítek zůstalo. :-!
11. 9. 2007 11:55
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
To samé ako v Čechách, povedal by som. Otázka tiež je, prečo Škodovka nezamestnáva iba samých Čechov, ale musí brať aj Slovákov a cudzincov. Ale máš úplnú pravdu, je to ľuďoch. Niektorí systém, prácu a kvalitu zvládajú, niektorí nie. A môžem Ti na ukľudnenie pridať aj fakt, že fluktuácia minimálne okolo 30% (ak nie viac) je bežná aj vo VW Bratislava...
neregistrovaný "Alessio."
11. 9. 2007 16:34
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
...hlavně že ty jsi sýtem základní školy prošel - to beru jako úspěch
11. 9. 2007 10:16
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Nie som si celkom isty, ci to tak bude (s tou vyrobou u nas), ale vo VW Bratislava ma povest vysokej kvality a nie nekvlitneho vychodneho vyrobneho zavodu. Nie nahodou sa tam robia Touaregy, teda aj casti Porsche Cayenne, Golfy 4MOTION (neviem, ci este stale), ale vseobecne, spickove verzie. ;-)
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 9. 2007 10:57
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Bla bla bla... mam auto z Bratislavy a s nostalgii vzpominam na Octavii 4x4 z Vrchlabi. V poctu nedodelku a zavad za prvnich 6 mesicu to bylo 12:1. Nejlepsi byl zapomenuty sroubovak v operadle praveho predniho sedadla :-)
neregistrovaný "icepit"
11. 9. 2007 10:16
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
KWA KWA to sou ale keci
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:24
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
:-! Když tak kecy, ale bohužel to kecy nejsou.Ve Vrchlabí by se musel postavit skoro celý nový závod včetně lakovny a hlavně nabrat nějakých tři tisíce lidí, které momentálně nemá ani kmenový závod , protože jinak by škodovka zavedla systém .Bohužel nejsou lidi .takže dva až tři roky pojede škodovka tak , jak jede a musejí se vrazit nemalé finanční prostředky do automatizace a pomalu odbourávat manuální práci..
11. 9. 2007 10:20
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Jestli ono spis nejde o klasicke stehovani se za levnejsi vyrobou - vsak ono se to jarni vydirani Skodovackych odboraru a potazmo cele ceske ekonomice vrati.
neregistrovaný "CERTIEFIED"
11. 9. 2007 10:20
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
to sou teda ale keci keci kecicky ;-\ :no:
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:21
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Podepisuj se priste jako BLBEC. Bude to vystiznejsi.
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:28
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
:-! Nevím proč , jak blbec , ale o výrobě Yetyho v Bratislavě se mluví už minimálně půl roku .Teď prosákli informace , že to tak zkutečně má být.Jinak to určitě není díky jarnímu navýšení mezd , protože na Slovensku ve VW Bratislavě jsou na tom stejně možná i lépe než ve škodovce. :-!
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:39
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Pro BLBCE jake ses ty se kazda diskuse na internetu zvrhne na nacionalisticke vylevy Cechu a Slovaku. Ne. Chceme se bavit o autech a ne se zakomlexovanyma nacionalistama. At uz jsou z Ceska nebo ze Slovenska. Bez se vybrecet do hospody.
neregistrovaný "Cynik"
11. 9. 2007 12:57
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Máš pravdu. Je zajímavý, že "Antičobol" coby nacionalista ani neumí pořádně česky, je to hrubka za hrubkou. Dělá čechům ostudu nejen názory, ale i pravopisem. :no:
anonym
12. 9. 2007 10:42
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Pokial ide o kvalitu vo VW BA,mám pre teba prekvapivú novinku.Podnik v SR dosahuje vrámci koncernu najvyššiu kvalitu začo je aj držiteľom titulu.Takže pravdepodobne tú výrobu presunuly,kôli tomu,že v ČR,ju nedokázali dosiahnuť. >:D
anonym
12. 9. 2007 10:49
Re: Slováci nám ukradli Yetyho !!!!!!!!
Ahoj pozdravujem Ta z Tatier a som prekvapeny ,ze este dnes existuje taky clovek ako TI-cinik.Zapametaj si ,ze Cesi a Slovaci su este prikratky nato ,aby rozhodovali ,ake auto sa kde bude vyrabat.Dusan a co tyka kvaliti aj Cesi, aj Slovaci maju lenivcov,ale aj odbornikov a makacov......
AHHHHOJ
neregistrovaný "zkm"
11. 9. 2007 10:16
KATASTROFA
...technicky slušné auto na úrovni, degradované ohavným, jakoby "sovětským" designem... Hrůza a děs... Platí to samozřejmě i pro standardní "dlouhé" Fabie... Bohužel A to si ani nechci představit jak Fabia Combi bude vypadat na kolech o dva palce menších než jsou tyto našmajchlované šestnáctky...:o((((((((((((
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:19
Pro GTI..
:-! Včera jsem seděl v nové Fábia combi. Takže můžu porovnávat mezi starým a novým modelem .I když , jak se všude píše je nový model o 4mm užší , tak díky výše posazeným sedačkám je prostor pro ramena větší než ve starem modelu .Prostor pro řidiče nesrovnatelně větší , na zadních sedačkách mezi zadní a přední taky super.Jediný co mi opravdu vadilo , byl kufr , který o proti Felícii combi je menší a já bych tam nesložil svůj vak na ryby , který ve Felícii combi uhlopříčně složím.Jinak Scout by mi výborně vyhovoval , právě pro jízdu po loukách k řece a pro opravdu mírnej terén.Felície taky nemá 4x4 a zatím díky světlé výšce , jsem s ní projel všude. :-!
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:27
Re: Pro GTI..
Podepisuj se priste jako BLBEC. Bude to vystiznejsi. Tady se lide chteji bavit o autech. Svuj primitivni nacionalizmus si nech mezi soberovne BLBCE Z hospody.
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:33
Re: Pro GTI..
:-! Yety není auto? Je to pátý model která škodovka bude vyrábět ,takže trošku přibrzdi .Fábie combi je již pro mne a pro lidi , kteří se zajímají o auta stará záležitost.takže blbec seš možná akorát ty.A nevím proč tady mluvíš o nacionalizmu asi pro to , že seš sám hospodskej povaleč a konzument všeho možného.
neregistrovaný "qwe"
11. 9. 2007 10:39
Re: Pro GTI..
Pro BLBCE jake ses ty se kazda diskuse na internetu zvrhne na nacionalisticke vylevy Cechu a Slovaku. Ne. Chceme se bavit o autech a ne se zakomlexovanyma nacionalistama. At uz jsou z Ceska nebo ze Slovenska. Bez se vybrecet do hospody.
neregistrovaný "Antičobol"
11. 9. 2007 10:52
Re: Pro GTI..
:-! Zatím jsem se o autech bavil víc jak ty .Pokud máš nějaký problém , třeba příliš velký tlak v podbřišku , tak si běž ulevit buď vysráním , nebo onanií.Záleží o jaký tlak jde.Toto je první příspěvek , který se netýká aut. :-!
neregistrovaný "qwe"
12. 9. 2007 08:49
Re: Pro GTI..
BLBECKU na ulici se poseres, ale anonymne to jo... Zalezte do mezi soberovne primitivy. :no:
neregistrovaný "Spyker"
11. 9. 2007 17:26
Re: Pro GTI..
Dej si FACKU a padej ty FRACKU 8-s
neregistrovaný "QWE"
12. 9. 2007 08:48
Re: Pro GTI..
BLBECKU na ulici se poseres, ale anonymne to jo... Zalezte do mezi soberovne primitivy. :no:
11. 9. 2007 10:49
Re: Pro GTI..
Rybář... :yes: Jo, ten scoutík je moc povedenej.
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 10:57
Re: Pro GTI..
Je to smiesne. Ukaz mi niekoho z vyspelej solventnej europy kto si nieco take kupi.
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 11:00
Re: Pro GTI..
No, tak se tam budeš muset zajet sám kouknout jako do ZOO, kdo si takový auta kupuje. To, že se prodávají, je fakt se kterým by ses měl smířit, aby se ti lépe spalo. ;-)
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 11:49
Re: Pro GTI..
No dobre, tak kde a kolko sa predalo oplastovanych verzii subkompaktnych kombikov? Vyraba vobec niekto iny nieco take?
11. 9. 2007 11:02
Re: Pro GTI..
Pokud tě zajímá vkus horních deseti tisíc v Německu, pak dnes si pod tímto článkem moc nepodiskutuješ. Pokud však znáš cílovou skupinu zájemců o auta typu 207, Clio v mutacích kombi, pak už dnes je jasné, že Fabia se zařadila rázem na čelní místo tohoto segmentu.
neregistrovaný "skl_"
11. 9. 2007 11:48
Re: Pro GTI..
Blbost, bezny europsky zakaznik ktory si kupuje 207, Punto, atd. si kupuje auto do velkomesta alebo ako druhe auto pre zenu - po niecom taktomto ani nestekne. Trh tych co si kupuju sub-kompaktne kombiky je naozaj minimalny. Kolki z nich budu si budu chcet este priplatit za par hnusnych plastov navyse?
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 12:09
Re: Pro GTI..
Určitě jich "pár" bude, to mlžeš být v klidu. Někdy se mi až rozum pozastavuje nad tím, kolik se zde v diskuzích najde samozvaných marketingových odborníků. Pokud něco umíš a v tom, co lidé chtějí se orientuješ, nic ti nebrání požádat o velmi slušně placené místo v automobilce. Takové lidi platí doslova zlatem. ;-)
anonym
11. 9. 2007 12:19
Re: Pro GTI..
Diky, to rad prenecham inym, dokazem sa uzivit aj inac :-)
Nehram sa na odbornika, chcem iba naznacit, ze mimo trhy kde moze ist o ekonomicku volbu ludi ktory by inak kupovali SUV, ide o prakticky neexistujuci segment s minimalnymi predajmi.
Takze trvam na tom, predaje tohto kusku budu v zap.europe minimalne, inak zjem svoj klobuk.
neregistrovaný "FX"
11. 9. 2007 12:53
Re: Pro GTI..
Já naopak tvrdím to, že výroba a prodej se jim vyplatí. A o to jde v první řadě. ;-)
neregistrovaný "Cynik"
11. 9. 2007 13:47
Re: Pro GTI..
Dobrou chuť ;-)
11. 9. 2007 11:53
Re: Pro GTI..
no neviem,ale 207čka už ma tiež pseudooffroad verziu a Clio je len otazka času
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:00
pekne auticko
Musim konstatovat, ze na fotkach vypada skvele. Lenze asi tam bude dost vysoka cena a z nejakeho racionalneho pohladu bude mozne za tu cenu kupit voz vyssej triedy, pripadne nejaky VAN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
11. 9. 2007 11:02
Faboia kombi
Uzovka s odpornym xichtem rumunstera. Jen by mne zajimalo, jak je mozne, ze v normalnim kombiku netvori zadni sedadla po slozeni rovnou plochu a u toho oplastovaneho derivatu ano? Nebo je to jen opticky klam uvedenych fotografii?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "chytr"
11. 9. 2007 13:33
Re: Faboia kombi
to neni klam ale dvojitý dno kufru ve scoutu - vit výklopná sedačka
neregistrovaný "Revax"
11. 9. 2007 14:31
Re: Faboia kombi
A ještě jednou pro nechápavého Adu: Fábia Combi.
neregistrovaný "Revax"
11. 9. 2007 14:34
Re: Faboia kombi
A pro mne: Fabia Combi
11. 9. 2007 11:20
scout celkom chapem
jedinú funkčnosť tych plastov vydim v praktickosti. podnikatelia ktory fakt pobehuju kade tade(stavby...)vedia ako vyzera ich auto od kolien nizsie po roku...samozrejme image a dizajn avsak pre mna nepodstatny
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2007 11:25
Fabia Combi
Keď som si utvoril názor o novej Škode Fabia, nečakal som, že sa mi niekedy môže aj páčiť. Kombíkom škodováci môj obraz o novej Fábke trochu vylepšili. Vnútornú šírku jej to síce nepridá, ani palubovka neskrásnie, ale exteriér je o krok lepší ako u hatchbacku. Napriek úzkej a vysokej karosérii to vyzerá celkom slušne, väščia dĺžka zdárne zamaskovala nedostatky v proporciách.
Aj riešenie "A" stĺpika s plynulým prechodom čelného skla do bočných na kombi vyzerá výrazne lepšie, nehovoriac o harmonickejšom a prívetivejšom "zadku" s decentnejšie tvarovanými svetlami. K tomu plastový paket Scout, ktorý tomuto autu výrazne pomohol k naozaj peknému vzhľadu. Čerešničkou na torte by bolo lakovanie plastov vo farbe karosérie, ale ktovie, či sa aj toho nedočkáme. Každopádne za tento počin si tentoraz Škoda zaslúži jednotku. :yes:
Rozbalit vlákno
7
11. 9. 2007 11:38
Re: Fabia Combi
Pěkně napsaný,nezaujatý názor. :yes: I když nemusí být člověk zrovna fanouškem Škody,je třeba ocenit povedené dílo. ;-)
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:44
Re: Fabia Combi
len ci to vy (GTI, AG a pod.) viete aj opacne ??? ;-)
11. 9. 2007 11:58
Re: Fabia Combi
Prečo by nevedeli. Možno sú fanúšikmi Škody alebo VW, takže ich výrobkom odpustia viac a vidia krásu aj tam, kde iní nie, ale vyslovenú chybu alebo nedostatok vedia uznať tiež, stačí si prejsť staršie debaty, aj keď nie často, ale nájde sa.... ;-)
11. 9. 2007 11:59
Re: Fabia Combi
O to nemusíš mít strach,teda mluvím hlavně za sebe ;-)
11. 9. 2007 12:00
Re: Fabia Combi
Isteže, nechcem byť len bezhlavým kritikom. Novú Fabiu si určite nekúpim, ale čo sa týka vzhľadu, tak kombík vyzerá vážne dobre a niet prečo ju haniť. Konie-koncov mnohých ponuka Fabie uspokojí, a ak je to navyše v peknom kabáte, tak prečo nie?
11. 9. 2007 12:30
Re: Fabia Combi
Ano,proč ne... ;-)
anonym
11. 9. 2007 14:24
fabie
Nechte těch nacionalistických keců tohle je www.auto.cz tak se toho držte! Pravdou, ale je že chování slovenských policajtů k českým řidičům připomíná jednu velkou odplatu a závist!Jinak za ty prachy si koupíte daleko lepší káru, tak to nekupujte jen pro to, že jsou na to levný náhradní díly a podobně!To už dávno neplatí!Ale jinak proti gustu žádnej........!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eonwe"
11. 9. 2007 16:47
Ochrana
Pro Fabie a Roomster jsou verze Scou zajímavé hlavně kvůli jejich zranitelným nárazníkům.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 10. 2007 21:26
skody jsou super
skody jsou pro mne velice zajimave auta,ktere na me pusobi hlavne prekvapivosti novych modelu
Rozbalit vlákno
0