Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Škoda Fabia pochází z Británie - MIRA H4V Plugless Plug-in Hybrid

Britská společnost MIRA Ltd. představila první výsledek projektu H4V – hybridního automobilu s pohonem všech čtyř kol. Fanoušky mladoboleslavské automobilky jistě potěší, že jako základ pro funkční vzorek zvolila Škodu Fabia Combi první generace.
Zpět na článek
18. 5. 2008 08:32
neregistrovaný "antiVW2"
18. 5. 2008 15:22
neregistrovaný "antiVW2"
18. 5. 2008 21:23
19. 5. 2008 11:09
19. 5. 2008 12:23
18. 5. 2008 12:37
19. 5. 2008 11:39
18. 5. 2008 12:16
neregistrovaný "Horways"
18. 5. 2008 12:40
neregistrovaný "John Cooper jr."
18. 5. 2008 23:26
neregistrovaný "John Cooper jr."
19. 5. 2008 12:37
neregistrovaný "John Cooper jr."
18. 5. 2008 17:14
neregistrovaný "Tomasv"
18. 5. 2008 21:28
18. 5. 2008 21:31
18. 5. 2008 21:38
18. 5. 2008 21:44
18. 5. 2008 21:50
19. 5. 2008 08:39
18. 5. 2008 21:45
19. 5. 2008 22:59
18. 5. 2008 21:51
18. 5. 2008 21:53
18. 5. 2008 21:57
18. 5. 2008 22:00
19. 5. 2008 08:12
18. 5. 2008 21:55
18. 5. 2008 22:04
18. 5. 2008 22:12
19. 5. 2008 08:18
18. 5. 2008 22:04
18. 5. 2008 22:07
18. 5. 2008 22:10
18. 5. 2008 22:14
18. 5. 2008 22:16
18. 5. 2008 22:18
18. 5. 2008 22:22
18. 5. 2008 22:23
18. 5. 2008 22:31
18. 5. 2008 22:36
18. 5. 2008 22:39
18. 5. 2008 22:42
18. 5. 2008 22:46
18. 5. 2008 22:50
18. 5. 2008 22:50
18. 5. 2008 23:43
19. 5. 2008 06:30
19. 5. 2008 10:56
19. 5. 2008 08:20
19. 5. 2008 08:25
19. 5. 2008 09:09
19. 5. 2008 09:34
19. 5. 2008 11:14
19. 5. 2008 14:59
19. 5. 2008 23:07
19. 5. 2008 10:04
19. 5. 2008 11:14
19. 5. 2008 11:41
20. 5. 2008 08:49
19. 5. 2008 09:24
neregistrovaný "antiVW2"
18. 5. 2008 08:32
GTI + 507
je tu clanok o vasich modlach - Fabiach ;-) tak prosim pekne piste a kochajte sa!!! >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
18. 5. 2008 12:35
Re: GTI + 507
Patří tvůj osobní útok do této diskuze? Máš mindrák? Proč nenapíšeš něco k článku, pod kterým reaguješ?
neregistrovaný "antiVW2"
18. 5. 2008 15:22
Re: GTI + 507
OK! Takze k veci:
Fabia je najvacsi smejd na planete aj so svojim hybridnym pohonom >:D
Avatar - MajoThePuk
18. 5. 2008 15:49
Re: GTI + 507
Fabii rozhodne nefandim, nezaujme vzhladom, je to tuctovka...ale s tym co si napisal nemozem suhlasit...napriek vsetkemu je fabia kvalitne auto a pokial si kupis motorozaciu aku potrebujes ty konkretne tak rozhodne sa nebudes stazovat...milujem zavodnikov za volantom HTP...alebo ludi co v tom presli 15km aj s cestou k autu a potom pisu bludy :no:
18. 5. 2008 16:42
Re: GTI + 507
O své mentální rovině si mluvit nemusel, ptal jsem se na něco jiného.
18. 5. 2008 21:23
Re: GTI + 507
So všetkou úctou, aj keď s antiVW2 absolútne nesúhlasím, Ty tiež namiesto niečoho vecného k téme zaťažuješ diskusiu rozoberaním obsahu jeho príspevku. ;-)

Výber Škody Fabie niejak neprekvapuje. V Anglicku majú škodovky ešte z dôb minulých pomerne dobrú povesť, aj keď najmä kvôli cene. Boli to najlacnejšie autá na trhu, Škoda 120 stála niečo cez 3500 libier, pričom autá o tiredu menšie začínali o cca 500 libier vyššie.

To ale na veci nič nemení, aj keby Fabiaboa najlacnejším autom na trhu, za svoju techniku, hoci pomerne jednoduchú, sa určite hanbiť nemusí. Bola to zrejme práve tá jednoduchosť a dostupnosť, čo rozhodli o ýbere auta.

Za počin ako taký je nutné tvorcov pochváliť, myšlienka ukázať svetu, že nie je nutné robiť z komára vola, a že dobré výsledky možno dosahovať aj jednoduchými prostriedkami, a že veľkolepé investície nemusia byť ako také zárukou dobrého vysledku. Klobúk dole, palec hore. :yes:

Škoda, že článok nie je obsažnejší, parametre auta nie sú nijak bližšie definované, takže je ťažké spraviť nejaký záver. Keďže ide o jediný kus, z globálneho hľadiska má iba tenvýznam, že ukazuje smer a všetkým vraví, že sa to dá.
19. 5. 2008 11:09
Re: GTI + 507
Souhlasím, v této chvíli je jedno jakou skořápku má auto důležité je to co obsahuje. Upřímně jsem čekal víc fotek zevnitř J
Na druhou stranu škodovka v anglii právě díky době dávno minulé (Š 120) pověst dobrou nemá a je to vlastně takový místní trabant.
19. 5. 2008 12:23
Re: GTI + 507
Miestny trabant - dobré prirovnanie. >:D Ale ani ten Trabant nebol až také zlé auto, naopak, svoju úlohu plnil vynikajúco. Nepovedal by som, že má preto zlú povesť, podobne ako škodovka v Anglicku. Každopádne je v povedomí ľudí minimálne ako uspokojivé auto za minimálnu cenu. ;-)
Avatar - positivemind
18. 5. 2008 11:23
Zajímavé
Je někde psáno, že se to začne přímo prodávat? Za jakou cenu? Ta bude asi přemrštěná a nevyplatí se ani při stále stoupající ceně PH :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - positivemind
18. 5. 2008 11:33
Re: Zajímavé
Omlouvám se, nějak jsem přeskočil ten odstavec "se sériovou výrobou se nepočítá" >:D
18. 5. 2008 12:37
Re: Zajímavé
to ze se nepocita se seriovou vyrobou neznamena ze to treba nekdo nebude montit mimotovarne, tak jako se to dnes dela s LPG, ale i tak bych typoval tuhle srandu na castku 200-300 tisic kacek, takze aby se to us nejak vyplatilo/zaplatilo, tak by clovek s tou fabkou musle nalitat tak 300-350 tisic km, cos je zas docela nerealne pro tu fabku :-) asi malokdo s autem teto kategorie najezdi pres 350 tisic km, ikdys i taci se urcite najdou
Avatar - igi2
19. 5. 2008 11:39
Re: Zajímavé
hlavně - kam narvali ta baterky? Podle toho že jsou vyjímatelný (to sem zvědav kdo se s tím bude někam tahat - tuším že 4 monočlánky to nebudou :-) ) by tipoval že je šupli do kufru. Fajn, ale rázem mají z kombiku auto tak se 100litrovým kufříkem....
neregistrovaný "Horways"
18. 5. 2008 12:16
Aby
Se jim ta fóbie při tom nerozsypala... >:D >:D ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "John Cooper jr."
18. 5. 2008 12:40
Proc tak pomalou?
Naposled upravovali minika a udelali z nej megaraketu,motor v kazdym kole,dokonalej kroutak...a tedka daji do fabky slabej elektromoturek...skoda,mohla to bejt nejrychlejsi fabie...
Rozbalit vlákno
5
18. 5. 2008 21:24
Re: Proc tak pomalou?
A k čomu by to bolo dobré? Čo tak skúsiť pochopiť pointu? ;-)
neregistrovaný "John Cooper jr."
18. 5. 2008 23:26
Re: Proc tak pomalou?
pointa je v tom ze na sebe chteji upozornit,a to se jim povede tim ze udelaji neco vyraznyho.Jestlize chteji ukazat schopnosti elektromoru,musi zapusobit i necim jinym nez jen malou spotrebou.A malospotrebove fabie si vsimneme jen u nas.
19. 5. 2008 08:12
Re: Proc tak pomalou?
Omyl. To, čo píšeš, robia všetci. Väčšina štúdií hybridov, vodíkových áut či elektromobilov sú v praxi vpodstate nepoužiteľné supersilné a hyperrýchle mašiny, nad ktorými bežný motorista mávne rukou. Sú to len pekné predstavy konštruktérov, ale doma to mať nebudem ani 20 rokov, je to neskutočne drahé a neskutočne predimenzované - ani stopa po spojitosti s realitou. Toto je počin z iného súdka, tak ako som napísal. Je to reálne a nie drahé, ukazuje skutočnú dostupnosť lacnejšieho vozenia sa vo vlastnej réžii. Je to prvý pionier rozumu v mrakoch megalomanov, v ktorých ide v prvom rade o biznis. Takže jedine :yes:, chvála je naozaj namieste, a nemalo by ostať iba pri nej.
S tou malospotrebovou Fabiou nemáš pravdu. Chce to dať si klapy z očí dolu. Ako si ich môžeme všimnúť iba u nás, keď to spravili Angličania? A myslíš, že svet netrápia drahé pohonné hmoty, iba nás? Zobuď sa. ;-)
neregistrovaný "John Cooper jr."
19. 5. 2008 12:37
Re: Proc tak pomalou?
to te opravdu laka elektromotor kvuli spotrebe a stupidnim emisim?Co treba neco jako dokonalej kroutak,apod?to si opravdu predstavujes budoucnoust jako plouzeni se stovkou za bzuceni generatoru?jestli elektromotor,tak v Tesle by Lotus,jinak to nema smysl.Emise Co2 jsou mi uplne u *,a kdyz chci malou spotrebu tak si koupim naftu.
19. 5. 2008 14:58
Re: Proc tak pomalou?
Hovori sa, ze blby nazor tiez nazor...
Mam v pazi dokonaly krutak a podobne veci (ma to zmysel ale nie na pretekarske ambicie, tie na cestu nepatria), absolutne ma nezaujima vysoka rychlost, uz ta dnesna nie je bezpecna. Cesty su tak plne, ze do mesta vpohode staci osemdesiatka vratane dialnicnych obchvatov, a na tie kratke trasy je nafta blbost, kym sa motor ohreje tak zase parkujem. A pouzitie elektropohonov vo vacsom meradle popripade na velke vzdialenosti tak skoro nehrozi. A ak, aj na dlhe trasy musi normalnemu cloveku stacit 140-150 km/h.
Buducnost, to su primerane rychlosti za primeranu cenu s co mozno najnizsimi emisiami. Ak od toho cakas extremne vykony a uspokojovanie vlastneho ega, tak mi ta je luto. Nepatris do normalnej premavky na cesty, takych by som za volant pustil jedine na okruhu a mimo zasadne verejna doprava...
18. 5. 2008 12:43
stacilo by i mene kW
osobne si myslim ze by na auto teto vahy stacili slabsi elektromotory, rekneme 15 as 20kW kazdej a tak zvisit dobu pomoci kdy pomahaji elektromotory, takove auto je adealni preprava do mesta treba pro taxikare kterej denne muze najezdit i pres 500-1000km prevazne v mestskem provozu a na palivu tak usetrit denne od 400 do 800 korun
Rozbalit vlákno
1
18. 5. 2008 21:43
Re: stacilo by i mene kW
Pri dnešných technológiách už mali byť dávno v mestách povolené iba elektrické taxíky. Jednotlivé jazdy taxíkov v mestách nie sú dlhé a prípojky na elektrickú sieť môžu mať na každom stanovišti. Ale to by sme museli žiť v inom svete, vláda peňazí má iné záujmy.
neregistrovaný "Tomasv"
18. 5. 2008 17:14
Baterie
Jsem velice rad, ze tyto tipy vozidel maji tak male mnozstvi CO2, to je strasne dulezite. To ze jsou plne baterii, ktere bude treba za par let nejakym zpusobem zlikvidovat mne uz netrapi. Ono mist na nejake dalsi skladky kam to schovat je mnoho.
Rozbalit vlákno
46
18. 5. 2008 21:28
Re: Baterie
Vieš sám, že obsah CO2 je viac marketingovým ťahom ako reálnym plusom. Tak čo sa nad tým budeme pozastavovať, že? Nepochybným plusom ale je nižšia reálna spotreba. Ak ušetríš 50% benzínu, a napriek vyššej nadobúdacej cene sa Ti to vyplatí, ver, že budeš uvažovať inak. Mimochodom, batéria a batéria, to nie je celkom to isté. Časy olovených platní a roztoku kyseliny pomaly ale iste spejú k svojmu koncu.
Avatar - T613
18. 5. 2008 21:31
Re: Baterie
Splodiny jsou globální problém (nemyslím jen CO2), odpad baterií jsou pouze lokální zátěži. Nebo se pletu?
Avatar - gld
18. 5. 2008 21:38
Re: Baterie
v prípade masového rozšírenia takýchto vozidiel by likvidácia batérií určite bola závažným problémom..
18. 5. 2008 21:44
Re: Baterie
spis to bude dalsi vynosnej business :-)
Avatar - gld
18. 5. 2008 21:50
Re: Baterie
myslel som problémom ekologickým, nie ekonomickým ;-)
19. 5. 2008 08:39
Re: Baterie
no sak, ekologie je jeden velkej business
18. 5. 2008 21:45
Re: Baterie
Lenže na masové rozšírenie by sa nemohli používať dnes bežné, ani dnes zavádzané materiály. Tie prvé majú nedostatočnú kapacitu, druhé spomenuté podmienečne dostatočnú, ale na masové rozšírenie sú pridrahé. Budúcnosť je v nanomateriáloch, ich čas ešte neprišiel, ale prichádza. :-)
Avatar - Falco
19. 5. 2008 22:59
Re: Baterie
Přesně tak! Nanotechnologie má obrovský potenciál.
Avatar - T613
18. 5. 2008 21:51
Re: Baterie
ale byla by to věc technického rázu, což zplodiny nejsou.
Avatar - gld
18. 5. 2008 21:53
Re: Baterie
likvidácia splodín optimalizáciou spaľovacieho procesu a pridávaním katalyzátorov nie je technického rázu?
18. 5. 2008 21:57
Re: Baterie
Je to škrabanie sa ľavou rukou na pravom uchu. Spaľovanie ostane spaľovaím. Jediný ideál by bol, keby z výfuku nešlo nič, iba do nejakého vrecka padali kocky zlisovaných splodín z motora, ktoré by sa dali použiť, povedzme, na prihnojovanie poľnohospodárskych plodín...
Avatar - gld
18. 5. 2008 22:00
Re: Baterie
Logicky, keď sa niečo spaľuje tak "niečo" z toho výfuku musí ísť..otázkou je čo a koľko..
19. 5. 2008 08:12
Re: Baterie
Logicky je potom spaľovanie zlou cestou. ;-)
18. 5. 2008 21:55
Re: Baterie
Pleteš se.
Kdyby zítra "vyply všechny fabriky a auta", tak čistý vzduch na celý planetě máme do jednoho měsíce. Vodu do půl roku a v zemi to zůstane několik let (desetiletí, staletí...)
18. 5. 2008 22:04
Re: Baterie
To si trošku prehnal, aj keď v princípe je to asi nejak tak. Najväčším producentom CO2 je, ako je všeobecne známe, more, priemysel mu "iba" pomáha. Človek vyrába ten problémový nadbytok skleníkových plynov, ktorý sa nedokáže vrátiť do prirodzeného cyklu a robí šaraptu. Drvivú väčšinu tsunami, cyklónov a podobných katastrof zapríčiňuje človek sám.
S tou vodou - svinstvo v zemi je naozaj svinstvo, neviem neviem, či by pol roka stačilo na vyčistenie vody... ;-)
18. 5. 2008 22:12
Re: Baterie
To jsi trochu přehnal. Člověk sám? Nečteš moc bláboly ekoteroristů? Člověk má vliv, ale rozhodně ne takový, aby až tak zásadně (cyklóny, tsunami,...) ovlivňoval svět. Na tom staví svoji propagandu právě ekoteroristé.
19. 5. 2008 08:18
Re: Baterie
Veď o tom píšem, nečítaš? Polovicu CO2 produkuje ocenán. Vplyv človeka je žiaľ taký ako píšem. Na cyklón netreba spraviť veľa. Stačí narušenie rovnováhy. A to je ľudská práca. reaťazová reakcia. jeden šofér na diaľnici zaspí. narazí do ďalšieho auta, to do zvodidiel, vezme so sebou ďalšie dva vozy, ďalšie do nich narazia lebo neubrzdia...zakrátko máš hromadnú búračku desiatok áut. Je v tom analógia. Postupne vypúšťaný odpad sa postupne nevstrebáva - vždy niečo zostane a ukladá sa, ukladá a ukladá. Príroda sama všetko nezvládne. A to nie je propaganda, to je fakt. Ekológov, ktorých spomínaš, nemám tiež v láske. Na druhú stranu tvrdenie, že človek nemá taký vplyv aby zásadne škodil životnému prostrediu, považujem za alibistický blábol, ktorý tu je z pohodlia a neochoty niečo robiť.
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:04
Re: Baterie
Bavíš se o ideálním stavu, který neexistuje. Tudíž lokální skladování a následná recyklace baterií bude menší ekologická zátěž než současný stav.
18. 5. 2008 22:07
Re: Baterie
Bavím se o ekologické zátěži, tak jak mi to bylo vysvětleno člověkem znalým problému.
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:10
Re: Baterie
Nehádám se, že škodliviny v zemi jsou svinstvo. To bezesporu jsou, ale tyhle průsery se dají omezit na minimum požadavky na zázemí takových prostor. Samozřejmě, pokud by se lifrovali někam do rozvojových států, tak by to byl průser jak mraky
18. 5. 2008 22:14
Re: Baterie
Je sposta průserů, které se normální člověk ai nedoví. Ale aspoň se ti dobře spí. Raději nevědět. Určitě víš, jak v okolí Ostravy je otrávená země...atd...
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:16
Re: Baterie
Jo největší šok měli ekologové, když v těch nejzamořenějších kalových rybnících našli říční raky ;-)
18. 5. 2008 22:18
Re: Baterie
Děláš, jako by tam v kalištích žili normálně ;-)
Vím, co tam je za svinstvo a to nemluvím jen o kalištích, ale třeba o koksovně v Přívoze a okolí.
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:22
Re: Baterie
Tak v některých k šoku všech jo, a vcelku zdařile. Příroda je mocná čarodějka :yes:
Ostrava ještě hodně ekologických ořechů, ale kde jinde zase najdeš "sopku" uprostřed města? ;-)
18. 5. 2008 22:23
Re: Baterie
Na Ostravu ode mě neuslyšíš křivého slova, mám ji rád ;-)
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:31
Re: Baterie
Právě jsem tě začal mít rád! >:-[] :yes:
18. 5. 2008 22:36
Re: Baterie
Tak to prrr, jsem na ženský ;-)
Mimochodem, úterý a středu jsem v OV, takže si ji opět po dlouhé době vychutnám a už se těším. ;-)
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:39
Re: Baterie
Naštěstí mám orientaci stejnou jako ty ;-)
Nejzajímavější, že všichni dezertéři se dříve nebo později vrátí zpátky do Ovy, a to nejsou žádní nýmandi. Holt kdo vyroste pod ostravskými hradčany už nemůže jinak :-!
18. 5. 2008 22:42
Re: Baterie
:yes:
Vidím to stejně ;-)
Až do OV povede dálnice a protne ji dále na PL, SK, tak to město poskytne nečekané možnosti, tím jsem si naprosto jist. :-!
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:46
Re: Baterie
vidíme to stejně ;-) :yes: Zaplať hejtman, ten to říkal už jako primátor.
18. 5. 2008 22:50
Re: Baterie
Jdu spát, ještě 2x se vyspím a už budu usínat pod "vítkovickými komíny". Dobrou ;-)
Avatar - T613
18. 5. 2008 22:50
Re: Baterie
Užij si to! Zatím
Avatar - Ronault.
18. 5. 2008 23:43
Re: Baterie
Kluci, nechte toho, mě čeká ještě 14 dní, co uvidím matičku Ostravu. Jinak u těch kalových rybníků jsem vyrůstal a na haldy jsme si chodili hrát. Naštěstí rekultivace pokročila a začíná se na to dát i koukat.
Avatar - T613
19. 5. 2008 06:30
Re: Baterie
A tím chceš říct jako co?? >:-[]
Avatar - Ronault.
19. 5. 2008 10:56
Re: Baterie
Že mi svými zpěvy o rodném kraji způsobujete stesk.
19. 5. 2008 08:20
Re: Baterie
Kua, nejak som toho veľa zameškal asi. Ešte som v Ostrave nebol. :-)
Avatar - T613
19. 5. 2008 08:25
Re: Baterie
Ostrava není pro každého. Její krásu neodhalí každý ;-)
19. 5. 2008 09:09
Re: Baterie
Za pokus to možno stojí... ;-)
19. 5. 2008 09:34
Re: Baterie
Tak to teda nevim, 20 let sem hledal, ale marne :-!
Avatar - T613
19. 5. 2008 11:14
Re: Baterie
Jak jsem říkal, ne každý si Ovu zamiluje :-)
19. 5. 2008 14:59
Re: Baterie
Však ja to dopredu neslubujem... ;-)
Avatar - Falco
19. 5. 2008 23:07
Re: Baterie
Pravda! V Polsku je krásně >:-[]
19. 5. 2008 10:04
Re: Baterie
Jsi si jistý že to byli říční raci? Je dost možné, že to byl invazivní druh Raka pruhovaného (Orconectes limosus). Přežije skoro všude a dotáhli ho sem z USA, aby aspoň něco v potocích bylo. Byla to chyba protože vytlačuje původní druhy a přenáší račí mor. Toliko z biologie >:D
Avatar - T613
19. 5. 2008 11:14
Re: Baterie
No vzhledem k šoku biologů tak to byl asi méně odolný druh ;-)
Avatar - igi2
19. 5. 2008 11:41
Re: Baterie
na likvidaci baterií potřebuješ energii. A při výrobě energie vyrobíme CO... A pokud se budou baterie používat globálně (všude na světě) je to globální problém.
Avatar - T613
20. 5. 2008 08:49
Re: Baterie
Trápí mě exhalace jako celek, nikoliv jedna z popularizovaná složka.
19. 5. 2008 09:24
cena
tak sem se jinde docetl ze cena prestavby by mela byt cca 2 tisice liber ( jesi je to pravda netusim ) , pokud by cena byla opravdu takto nizka, tak by to byl hrich to nezacit montovat, i samotna Skoda kdyby to dala seriove za 100-120 tisic do soucasne jejich produkce, tak jim to pujde urcite nadracku :-)
Rozbalit vlákno
0