Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Monte Carlo: Nové fotografie ze Ženevy, české ceny

Kdo chce výkonnou Fabii, ten musí jít pro RS. Komu stačí efektní vzhled, ten je u řady Monte Carlo na správné adrese.
Zpět na článek
8. 3. 2011 14:04
8. 3. 2011 14:08
8. 3. 2011 14:28
8. 3. 2011 14:30
8. 3. 2011 18:54
8. 3. 2011 15:03
8. 3. 2011 15:09
8. 3. 2011 14:36
neregistrovaný "leviathan"
8. 3. 2011 15:31
8. 3. 2011 18:15
8. 3. 2011 19:07
8. 3. 2011 19:39
8. 3. 2011 20:17
8. 3. 2011 19:59
8. 3. 2011 20:22
8. 3. 2011 21:23
8. 3. 2011 21:43
8. 3. 2011 22:01
8. 3. 2011 21:09
8. 3. 2011 21:31
8. 3. 2011 21:29
8. 3. 2011 21:32
8. 3. 2011 21:41
8. 3. 2011 21:46
8. 3. 2011 21:54
8. 3. 2011 21:58
8. 3. 2011 22:09
8. 3. 2011 22:11
8. 3. 2011 22:17
8. 3. 2011 22:43
8. 3. 2011 22:42
8. 3. 2011 22:00
8. 3. 2011 22:10
8. 3. 2011 21:50
8. 3. 2011 22:18
8. 3. 2011 23:00
8. 3. 2011 23:18
8. 3. 2011 21:35
8. 3. 2011 21:46
8. 3. 2011 21:59
8. 3. 2011 22:03
8. 3. 2011 22:10
8. 3. 2011 22:24
8. 3. 2011 22:25
8. 3. 2011 21:15
8. 3. 2011 21:33
8. 3. 2011 22:12
8. 3. 2011 22:30
8. 3. 2011 22:44
8. 3. 2011 22:57
9. 3. 2011 02:56
9. 3. 2011 08:09
8. 3. 2011 14:04
Pekne.
Po RS je tu dalsi dukaz, ze F2 muze vypadat dobre :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - jazva
8. 3. 2011 14:08
Re: Pekne.
aj Paroubkova bývalá žena môže vypadať dobre, keď jej spravia tri plastiky a nalíčia ju odborníci. Prial by si sa vedľa nej každé ráno zobúdzať?
Avatar - CHerokee
8. 3. 2011 14:28
Re: Pekne.
Toto je docela trefné. Fabie není moc pohledná, ale je praktická. Tahle verze ale vzhledu přidává! :yes:
Avatar - Krispos
8. 3. 2011 14:30
Re: Pekne.
možná nenadchne, ale rozhodně neurazí...
Avatar - gld
8. 3. 2011 18:54
Re: Pekne.
paroubkova žena či fábia?

v tom prvom prípade si lžeš do kapsy >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
8. 3. 2011 14:38
Re: Pekne.
To mi nepřijde jako dobrý příměr.
8. 3. 2011 15:03
Re: Pekne.
;-\ Jazvo... tos netrefil. Té dámě by ses měl omluvit, tohle chlap nenapíše nikdy o žádné ženě...
Avatar - jazva
8. 3. 2011 15:09
Re: Pekne.
tak bez toho aby som použil niekoho všeobecne známeho, to uznaj sám, nešlo. A určite som to nemyslel ako osobný útok. Podľa môjho (nepodstatného) názoru, tá dáma vyzerá na svoj vek štandardne...

PS:
Netušil som, že nazeráš na design Fabie takto kriticky... ;-)
neregistrovaný "leviathan"
8. 3. 2011 14:36
Velmi povedené
Je to velmi povedené německé auto.
Rozbalit vlákno
5
8. 3. 2011 15:02
Re: Velmi povedené
Tvůj zdejší druhý příZpěvek a skoro ses trefil. Bravo :yes:
8. 3. 2011 15:33
Re: Velmi povedené
Jo, stačí škrtnout čtvrté slovo a sedí to přesně ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2011 17:34
Re: Velmi povedené
Nejlepší na tom je, že i když to čtvrté slovo škrtneš, význam původní věty zůstává naprosto stejný, takže tam bylo vlastně celkem zbytečné (proč psát to samé dvakrát)... :-O ;-)
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 09:52
Re: Velmi povedené
Nemecký auto to je, to je bez debat :-)
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 15:07
MonteCarlo za 14,1 s
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
54
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 15:50
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Tak si to nesmíš kupovat s HejnemTažnýchPoníků
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 16:01
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Nebo s tím slaboučkých TDI. Máš tam TSI s krásnými 10s
8. 3. 2011 16:15
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Vždyť jde spíš o stylovku. Všichni nadávají jak je Fabia nekoukatelná a mají pravdu, ale v tu chvíli kdy fabrika přijde s něčím, co napravuje nejhorší minely a přidá trochu šmrncu, už ti samí znovu křičí.
Avatar - white label
8. 3. 2011 16:29
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Přesně...
Avatar - CHerokee
8. 3. 2011 19:17
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Je fakt, že mohli trochu přibrousit modely. Vypadá možná lép než RS, ale sportovní moc není. Jediný použitelný motor, který aspoň trochu odpovídá zevnějšku je 1,2 TSI 77kW...ale to už je tež 350 000 tuším a to je moc.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 3. 2011 08:52
Re: MonteCarlo za 14,1 s
A ted mi vysvětli na co by přibrušovali motory, když mají RS, to by pak ztratilo RS smysl. Zvlášt, když Monte Carlo z RS vzhledově, především v interiéru, vychází. Všichni zdejší diskutéři by si měli uvědomit, že tohle je edice k výročí 110 let Škody Motorsport, ne nová sportovní řada mající ambice honit hothatche. OI RS Edition 100 taky neměla zvýšený výkon a jak se líbila...
Dle měho je krásná. Ty černé světla se obzvlášť povedly a kola taky. Takže 350K, fanda Škody a není co řešit!
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 09:51
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Akorát bát se, aby ti neprášil 10 let starý Civic >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 3. 2011 11:15
Re: MonteCarlo za 14,1 s
No jasně, vím, že tobě jsou tyhle auta k smíchu, ale tady jde jen o to pochopit je. Já to dokážu, ty ne, na tom nic není. Tyto edice se dělají pro malé auta a ty jak známo jsou většinou ve městech. Takže na co nadupaný motor, který ve městě ani nevyužiješ. Důležitější je vzhled.
Jasně, chápu tě, já bych si Fabii MC ani nic podobného taky nikdy nepořídil, těch 350K bych investoval určitě jinde, ale nevidím na tom nic špatného. A hlavně kvituji cenovou politiku, že z edice nedělají nic extra předraženého a v příplatku je obsažena výbava navíc+ extra vzhled a žádná přirážka, takže pro mě :yes:
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 11:25
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Ale jo, malý auta maj smysl, ale tohle je edice šidítko.
Hraje si to na sportáček, ale je to jen jen nákupní taška.

I když v edici MontiKarel vypadá lépe než normálně, pořád je to Hurvajz a k elegantní nákupní tašce typu Ypsilon to má hodně, hodně daleko daleko. I C3 je proti tomuhle hodně velkej luxus.

A motokára typu Mini Cooper z toho taky nikdy nebude.
Pro čecháčka moc drahý, ten koupí základ, tak akorát pár patriotů značky + nějakej export.

Akorát jim nesmí vadit, že je na okresce právě pozávodí 10 let starej Civic atd.
Sice nebude novej, nebude tak načinčanej ale o to víc smutnější to je. Protože ten bude za třetinu ceny.
Avatar - white label
9. 3. 2011 13:34
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Velmi smysluplné, srovnávat nová auta s deset starými, zvlášť pokud jde o aktuální tržní ceny... 8-s
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 13:42
Re: MonteCarlo za 14,1 s
To pořád nemění nic na faktu, že to MontiKarlovi napráší zadek a ještě s velkou rezervou.

Ale do Lidlu na nákup to bude dobrý, vo tom žádná >:D

Když chceš srovnat nový auta, tak prosím:

Citroen C3 1,6 VTi 120 HP.
Cena: 330 litříčků v právě probíhající akci.

Hm? Copak na tohle?

Design karoserie asi tak o tři miliony procent lepší jak Hurvínek, má to slušnej motor, dobrou výbavu a za tu cenu není co řešit.
Na tohle nemá MontiKarel ani náhodou.
To mu napřáší kožich taky solidně a má to aspon styl a eleganci.
Narozdíl od Hurvínka.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 3. 2011 17:10
Re: MonteCarlo za 14,1 s
S tebou je to těžké, co se týče Škody... Očividně ti nesedí a nemáš ji rád, viz tvé příspěvky nejen zde, ale i pod jinými články...
Avatar - Barrichello
10. 3. 2011 15:06
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Nemam, nevím proč bych měl.

Slovo patriot znam pouze ve spojení s Jeepem a rakteami, jinak pro mě absolutně neříkající termín. Nebyl sem a nikdy nebudu.
Ojetiny nemá smysl řešit, tam je nákup škody těžkej úlet neb za ty ceny jde koupit tuna lepších aut a stejně starých, s poěnkud jinou výbavou, výkonem a pohodlím.

A co se týče nových, i tam má škodovka dneska už hodně velkou konkurenci a je z čeho vybírat.

Navíc ta propagace médií, lidí a vůbec mi tu značku tak znechutila, že darmo mluvit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 3. 2011 18:21
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jasně, já to beru, že ti Škoda nejede. Prostě to ber, jak je. Já taky nemám rád např. Ladu, nebo po Renaultech se taky neutluču, ale v diskuzi pod články o těchto značkách to stále nikomu nevnucuji. Chápej, ať máš názor na Škodu jaký chceš, tak zkrátka neovlivníš fakt, že vyrábí skvělé auta, dokonce i jedny z nejlepších ve třídě (Octavia, Superb) a i ta tebou tolik proklínaná FII je hodně dobrý vůz, který je na tom prodejně dobře. A to ti neříkám jako Parda71, ale to je výcuc holých faktů, které ti poví každý nestranný zasvěcený člověk.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2011 09:35
Re: MonteCarlo za 14,1 s
To je na debatu na půl dne a každej má jinej názor.

Já teda OII ani Superb za nic zázračného teda nepovažuju.
V čem je ta zázračnost?
V ceně? Za cenu plně vybaveného SII je třeba nové 300C.
Pohodlí? To tam najdeš taky.
Motory? když srovnáš 3,6 V6 tak není co řešit, ano jasně, můžu zajet k Fanouškovi Vopršálkovi, píchnout to na diagnostiku a von mi tam nastaví výkon 300 HP. Jasně. Ale to sme v rovině a když tam dáš tohle, za kterou ste mě tu tak kritizovali.
Když dáš do 300C 35 litrů, tak tam může mít taky dalších 25 HP.

Navíc jaksi 3,6 V6 SII na E85 z fabirky nejezdí, další minus.
Další minus je už čistě osobní - ale design zadních dveří to je designový paskvil, volant je totální ujetost evokují ve mě čínu (no von vlastně číneskej trh je důležitej, já zapoměl), výbava je stejná.....

Přidám k tomu fakt, že SII je totální masovka co má každej což já osobně nemusím no a vyjde mi z toho otřepané klišé že škodovku umí opravit na každým rohu a že sou na ní levný díly.
Tak mi pořád unikaj ty výhody. Asi halt špatnej úhel pohledu. Nemam to správné čecháčkovské uvažování.

OII bych taky konkurenci našel, v tom není problém.
FII nemá smysl rozbírat - dám ti sem příklad dvou zarytejch škodovkářů co měli škodovek několik a měli dokonce FI - jeden teda potřeboval větší auto pro vnoučata, tak šel do S-Maxu (i tak si nevybral Sharan a to měl těch škodovek 5) a druhej měl 4 škodovky včetně FI a povídal mi?
FI je proti FII krasavec, ta FII by ještě ušla v kombíku, ale ten nepotřebuju, ale krátká verze je cituju "hrozná"
A šel si koupit Suzuki.

Takže pokud toto tvrdí o FII lidi, co měli 20 let jen škodovky, tak si myslím že tu není tzv. "O čem".

A co nám tam zbývá? Roomster a Yeti. No. To sou absolutně klíčový modely.

Pokud to bereš z úhlu - "škoda je naše, musíme podpořit čekejch výrobek (to ve mě zbuzuje hooodně širokej úsměv na tváři) , servis je na každým rohu a nebudem vybočovat z davu, tak to pak jo.
Ale pokud hodnotíš železo a poměr design, výkon, cena, pohodlí, výbava a oprostíš se zbytku tak jako promin, ale komu z tohohle vyjde FII a není to zarytej škodovkář, tak to teda fakt nevím. Upřímně nechápu.
Jak sem psal jinde - C3 vs Fabia - to je Rolex a Casio.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
11. 3. 2011 14:32
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Souhlas, toto je debata na celý den nejlépe osobně, ale za mě ti řeknu tohle. Abychom si rozuměli, já nejsem fanda Škody, ano zajímá mě víc než značky od PSA nebo rencek, ale to je jen tím slabým podvědomím, že se dělá v ČR a díky historii. Ale škodovky znám, mám s nimi něco najeto a můžu říct, a za tím si stojím, že to jsou jedny z nejlepších aut ve třídě. Ty to vidíš jinak, neberu ti to, ale zdá se mi, že jsi proti nim spíš vysazený, a že jejich kvality ani vidět nechceš. Taky srovnávat Superb s 300C je myslím nesmysl. Sup je střední třída, takže konkurent pro Passiho, C5 nebo Lagunu. 300C konkuruje 9-5, německá trojka nebo Latitude >:-[] . Mluvíš o Pentastaru, proboha kdo si ho v ČR koupí? Tady to je silně o dieselech, děláš jak bys tady byl první den, tím pádem tady nikoho E85 nezajímá. Tím nechci říct, že to nezajímá mě. Já bych to zavedl jako povinnost umět jezdit na E85 u všech nových aut a u amerik si téhle vlastnosti moc cením, ale to jen na okraj. Zkrátka, pokud Sup srovnáš se jeho konkurencí, tak ti vyjde velice dobře, to samé u Octavie, Yetiho ale i Roomsteru a Fabia taky. Jasně, ta je místní otloukánek, ale jen díky vzhledu. Když se na ní podíváš okem pragmatika, tak zjistíš, že co do prostornosti a praktičnosti nemá ve třídě sobě rovného, no Jazz, ten je ale zase jinde cenově. Takhle to ber prosím. A s americkými auty nesrovnávej. 1. Ty na evrospkém trhu nejsou prodejně významné a 2. nemají třídní ekvivalent.
Co se týče spolehlivosti, tak to nekomentuji. Já zase znám plno lidí, co to mají jinak. Tohle nezabere. Myslím, že dnešní produkce si nemá nic co vyčítat. Plně spolehlivá značka, co vydrží věky prostě není. Můžu ti ovšem hodit příklad se Škodovkami. Octavia, auto masově rozšířené, takže znám spousty majitelů. Např. jeden známý má asi 5. Octu v řadě, kupuje vždy funglovky na 3 roky a pak ji prodá. Postupně se dostal z 1.4 LX na 2.0TDI LaK a s žádnou neměl absolutně žádný problém a to ročně najede 30-40tis. km.

Zkrátka Ty si můžeš říkat co chceš, můžeš si hledat americké ekvivalenty, které by tě vyšly i s dovozem levněji, můžeš nadávat na vysokou cenu (ta je ale vysoká jen v ČR, jinde v Evropě jsou Škody mnohem levnější oproti konkurenci), ale pořád nezměníš nepopiratelné kvality Škod a to, že prostě je budou lidi v ČR pořád kupovat a nejen v ČR, ostatně každoroční růst prodejů už několik let mluví za své. Co by za to třeba Chryscia dala...
Avatar - white label
11. 3. 2011 19:12
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jj, velmi výstižné....
Tohle je evropská realita, dyť i ten 3,6 v Superbu je jen velmi okrajová záležitost, prodeje táhnou především turbodiesely.
Mám pár známých co přesedlali z podstatně dražších aut na TDIčkové Superby v kombíku a jsou velmi spokojeni, jeden dokonce přešel na verzi 4x4 TDI přímo z HH1čky... >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
11. 3. 2011 21:47
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Přesně... Dokonce jsem jednou kdesi četl, že mnozí ředitelé firem přesedlali v období krize ze "snobských" BMW, Audin či MB na Superby, aby nedráždili okolí, ale po krizi už v něm zůstali, protože Superb pro ně není až tak radikálně v důležitých oblastech horší, nicméně co se týče nákladů na pořízení a servis je neporovnatelně lepší. Samozřejmě toto nelze paušalizovat a už vůbec netvrdím, že je Superb konkurent někoho z D3, ale ukazuje to, jak je to dobré auto, ve své třídě se i nebojím tvrdit nadprůměrně dobré auto.

Ovšem přechod z HH1 na Sup je hodně radikální >:D Tomu se říká absolutní změna priorit.
Avatar - Barrichello
14. 3. 2011 10:56
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Tohle sou ale věci, na který já sem silně alergickej.
"Koupil sem si to proto, aby mi to sousedi nezáviděli, koupil sem si to proto, aby si zákazníci nemysleli že machruju; no já bych měl na mercedes, ale co by na to řekli lidi " - hele to znam od sousedů nazpamět, moje odpověd je ta "co ti na to mam říct".

Pokud bych byl upřímnej tak to že si blb*c s prominutím.
At se sousedi po, co je mi do toho, to je jejich problém.
Zajímavý že na baráky to nikdo nepraktikuje a nebydlí v kůče za půlmíče co je na spadnutí a bytě 3+1 s vybavením z dob totáče ze 70 let.
Fakt zajímavý.

Ono když máš 4+1 v novostavbě za 5 mega, a k tomu oktávku, tak každýmu dojde že si úplná socka, že - to sou zajímavý logiky.
Takový týpky znam, maj 65 měsíčně a jezdí v 10let starým Passatu a tváří se že oni na nic nemaj že sou chudý.
Trapárna na entou. K tomu manželka doktorka v nemocnici co má 30 měsíčně.
Takže doma měsíčně 100 litrů skoro, vila v praze a k tomu Passat a obyč hadry a děláme chudýho, no co na to říct.

Bohužel pro vás tohle nejsou vůbec fandové koncernu, oni si pouze koupí to, co má masa, aby nevybočili a byli "nenápadní".
Dejte mase Opel a budou jezdit v Oplu.

Tohle naprosto neberu a hnusí se mi takový přístup.
A že z tohohle důvodu má škoda úspěch neznamená že to železo co škoda produkuje je zázrak.
Těží z masovosti a že je to domácí zančka a najdou se tu patrioti a lidi, co žijí v pár let neplatném omylu, že za svoje peníze jim krom škody nemůže dát nikdo nic lepšího.
Ona realita je ale jinde. C3 je typickej příklad a sou i další značky.

Neboj, mam v OI, FI, Feldách, fakanech až do dob šáde 1000MB a spol najeto taky celkem slušně a musí ti říct, že 1995 japonci nebo i ten stratus co sem měl sou proti tomu pohodlím těžká hitparáda.
V FII sem seděl a to mi bohatě stačilo, podovzek to má ještě z FI takže sem nějak neměl potřebu se v tom nechat svézt.
Jasně, sou to auta o třídu-2 vejš.
Ale právě proto razím heslo než nový a skrčenina, radši starý a pohodlný.
A můžu taky dělat socku, že nemam na nový :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 10:51
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Já jen doufám, že jsem to pochopil správně a ten blbec nebyl na mě! Abychom si rozuměli! Já to napsal jako zajímavost k Superbu, že nějaký manažer si v době krize koupil Supa místo A6 a zjistil, že zase o tolik horší není, nic víc! Někde jsem to četl, neznám ho. Neztotožňuji se s tím a na takové to předstíraní chudoby jsem taky vysazený.
Vždyť my dva máme v podstatě stejné názory! Jen kdybys moje příspěvky lépe četl a ne je pouze rychle přeletěl. Žádný fanda koncernu nejsem. Jsou mi ty auta ale z masovek nejbližší, jinak mé srdce patří BMW. Než nové, tak raději starší střední a vyšší třídu v tomhle jsem taky zajedno.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 11:22
Re: MonteCarlo za 14,1 s
NEE, ježiž, ty to taky nečteš pozorně.

Psal sem že tyhle hlášky znam od sousedů a pak co ti na to mam říct - jako co na to mam říct těm sousedům.
Že kdybych byl upřímný, tak jim musím říct že sou bl*ci.

Nevím proč bych to měl psát o tobě.
Nemam důvod a ani netvrdím že jsi fanda koncernu.

Jen sem reagoval na to co jste psali s WL, že sou takovýhle lidi a já je dokonce osobně zanm, takže to bohužel mohu potvrdit.
Ale přijde mi to hodně smutný a nějak mi to silně připomíná totalitu a dobu, kdy se sledovalo jestli soused nemá tuxeovou barevnou televizi a náhodou lepší auto a pračku.

A že se lidi báli právě aby je někdo neviděl.
Evidentně se to na národu těžce podepsalo, jenže oni za to nemůžou pradoxně ani tak soudruzi, jako česká povaha.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 19:03
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Ok, já si to myslel, ale raději se zeptám.

Opět s tebou souhlasím. Čechy komunismus dost poznamenal a vidíš to denně. Jestli takoví češi byli i před komančema nevím, ale fakt to je. Já takový nejsem a myslím, že s novou nastupující generací to mizí. Nicméně to ještě nějakou dobu potrvá...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:23
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Já mam obavu že se to přenese i do mladších generací a tudíž že to potrvá hodně dlouho.
Avatar - Barrichello
14. 3. 2011 11:10
Re: MonteCarlo za 14,1 s
No já vždycky razím heslo že nemusím mít vše.
Než klesnout z HH1 na SII v tdi, tak to snad radši mhd, otevřít si noviny a mít klid.
Nebo sedět doma na pr**li a místo na vejlet čumět do blba.
Protože než šidítka, tak radši nic.

Už chybí jen to, jak někdo přesedlal z 911ky na OII RS a asi se rozbrečím no :-)
A pak tvrdit že to porsche už vlastně nepotřebuje, že RS bohatě stačí, no to sou takový alibistický kecy,jako že junior za 5,50 taky stačí a proč *rát šunku z Modeny za 50 kč 100g.
Juniorem se hlad zažene taky ne. Dyt je krize ne :-)

Důležitý je umět si to zdůvodnit, to češi umí dokonale. A namluvit si falešnou iluzi že ted když sem jednou nohou v louži, tak že je to vlastně ještě OK a nic mi nechybí.

>:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 10:54
Re: MonteCarlo za 14,1 s
To samé tady... Já i white label se s těmito názory nestotožňujeme. Doufám, že ta tvá dalekosáhlá reakce na čecháčství je jen takové povzdechnutí nad reálným stavem a útok ne výsměch na nás...
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 11:29
Re: MonteCarlo za 14,1 s
To je povzdechnutí nad národem, kde se takové osoby vyskutují a bohužel se nejedná o osamělé střelce, nýbrž o docela solidní stádnost.

S názorem vono tohle by bylo pěkný, ale já to vlastně nepotřebuju se setkávám moc často a je za tím skrto právě namlouvání si že to je docela Ok a něco lepšího je zbytečný.
Přitom ty prachy vyhodí druhou stranou, protože protelefonují s kámošema 4 tácy měsíčně, 2-3 prohulí nebo si vydržují nějaké zlatokopky či to prochlastaj.
Ale to jim holt líto není.

No nic nechme toho, nemá to smysl. Jak říkával muj dědeček, je to mlácení prázdný slámy.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 19:08
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Tak ;-) takže nekuřák... S tím mám taky zkušenost. Když jsem si koupil BMW, tak mi bylo 18, což pro mnohé byl trn v oku a jednou za mnou přišel jeden "známý", který inteligence moc nepobral a jak jinak než ve Favoritu a začal se mě vyptávat co jsem za to dal, kde jsem na to vzal a nakonec z něj vypadlo, že jsem vlastně já ten blbec co má o galaxii lepší auto, protože do toho budu pořád něco cpát a nebudu mít na nic jiného love, kdežto on má fáčko, ale skoro denně v hospě už prokouřil a prochlastal novou Octavii, pitomec...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:30
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Takových lidí je, soused mi vyprávěl, jak si chlapi v hospodě tukali na čelo když jim řekl že topí plynem. Že je blázen že proč ne uhlí nebo dřevo.

A když jim odvětil že oni tam ročně nechaj 40 táců neb tam sou denně, tak vykulili oči a koukali jak sůvy.....

Jak vidíš, není to jen o autech.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 3. 2011 21:05
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jasně, česká blbost sahá mnohem dál než jen k autům ;-)
Avatar - Barrichello
14. 3. 2011 11:23
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Aha, takže 300C je konkurence Passatu ale SII ne, že ty dvě auta sou ale hrozně rozdílný teda.
No ona je realita, že 300C/Thema je jedná konkurence německé 3ky.
Je jen trojka a Chrysler, nic dalšího tu není, jak správně zminil šéf obou značek v ženevě.
Japonci pro EU nic takovýho nemaj, italové nic nemaj, francouzi nic nemaj a zbytek se sem bud nevozí nebo je to daleko dražší. Sand akorát Volvo, proto jich tu taky jezdí relativně dost, aspon co potkávám já.

Jasně, tady letí nafta.
Ale proč jezdit na naftu, když jde jezdit na něco jinýho a za stejnou cenu (LPG a E85).
Ano, samozřejmě mě hned zahrnete tunou nevýhod obou řešení.
Ale tyto nevýhody by trápily 35% lidí, pokud by přešli z naftáku na ně.
Nafta ma taky svoje nevýhody, i když někdo je nechce vidět.

A nakonec i ta nafta bude, papírově to VM Motori není o nic horší než jiní.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 11:08
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Já nikde nepsal, že Passat je konkurent 300C. Ostatně co si myslím, máš v příspěvku výše. Začíná mi ale vadit způsob tvých reakcí. Buď mé příspěvky nečteš, jen je přeletíš a vybereš si z nich jen to svoje a nebo jsou tvoje reakce na mě, ale i jakoby na celé auto.cz. Takový apel, manifest a bůh ví co vše. Můj příspěvek je jen takový námět a ty si kolem toho vytvoříš takovou omáčku, že už ani člověk neví, o čem to mluvíš. Vážně mi to vadí a dost tě to v mých očích shazuje.

300C taky řadím do vyšší střední, ale ve výčtu konkurence jsi zapomněl na Jag XF, ptž ten je společně s 300C a S80 jedinou konkurencí pro D3.

Ad nafta.
Opět to samé. Proč se nad tím pozastavuješ, že tady letí nafta? Vždyť to není nic nového, překvapivého ani neobvyklého. Je trošku filozofie nad tím přemýšlet proč to tak je. Prostě to tak ber. Ale nastává opět shoda. Já mám sice naftu, ale asi poslední, protože jsem přišel na to, že je benzín prostě lepší. Flexi Fuel je skvělá věc a jak jsem ti už napsal jinde, tak nechápu proč nejsou úpravy motorů na E85 tak rozšířené v Evropě jako v USA. Dal bych to jako povinnost. Nemluvě o možnosti LPG, které jsou dnes tak technologicky na vrcholu, že při dnešních cenách nafty a benzínu je to de facto jediná možnost jak ušetřit.
Takže ne, opravdu tě nezahrnu nevýhodami těchto řešení. LPG snad ani nevýhody nemá. Zákaz parkování s podzemních garážích je přežitek, který už ve vyspělé Evropě dávno nefunguje, tak snad se dočkáme i v naší zaostalé zemičce. Absence rezervy je taky pasé, jelikož sami výrobci ji nahrazují lepícími sadami. Takže cena přestavby, která se vrátí v okamžiku a už jen šetříš. E85 je taky super. Zato diesel je velice náchylný na kvalitu nafty, servis a taky moderní technologie v nich obsažené nemusí být vždy úplně na 100% odzkoušené a spolehlivé. To koukáš co? Měl jsi mě za koncernistu, diesel fanatika a kdoví co ještě a v podstatě vidíme vše podobně. Jen s rozdílem, že ty rád ameriky a já BMW. Tak prosím čti lépe co ti píši a taky u toho trošku mysli. Děkuji ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2011 11:45
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jo, asi je to manifest na celé auto.cz

Já sem nikdy neměl potřebu se ztotožnovat s názorem masy na něco, mam na věci svůj vlastní názor a vyslechnu si i názor většiny, ale pokud mam na věc jinej názor tak ho mam dál.
Jistě, člověk se taky časem vyvíjí a netvrdím že sem se nespletl anebo si časem a vlivem okolností názor na něco nepoupravil či nepřehodnotil některé věci.
Ano, nikdo není neomylný a vševědoucí a kdo to tvrdí, lže si do vlastní kapsy.

A vůbec to není nic proti tobě, já dost často píšu obecně a používám množné číslo.
On se v tom někdy někdo najde, znáš to, ona potrefená husa.....

Já tě nepovažuju za koncernistu, tím tě ted asi překvapím.
Spíš za fanouška německé prémie, ale já proti BMW či MB vcelku nic nemam, ony tyto značky kupodivu mívaj rozumné členy kteří jsou spokojení a nemaj nějak extra velkou potřebu řvát do světa že oni sou jedničky a ostatní je odpad, ano sou i vyjimky ale v globálu to je celkem pohoda.

Koncern je ovšem kapitolou sama pro sebe. Dál to komentovat nebudu, muj názor znáš.

Ale upřímně s tím LPG a E85 si mě překvapil.
Tady v diskuzích se do mě každej pouštěl že nad naftu nic není a že jaké má LPG nevýhody a tady musím zmínit i WL, který taky z části tomuto názoru přibrukoval.
Auto mi tady přijde převážně dieslové, ale tak sem rád, že se nejde i skupinka těch co pro nízkou spotřebu uznávají jen naftu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 3. 2011 19:19
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Ten druhý odstavec je moc hezký, pod tohle bych se podepsal.

Taky jsem toho názoru, že fans německé prémie jsou velice seriózní. Znám to z bmw fór, bmwklubu apod. Nikdo tam nemá potřebu nikoho popotahovat, po někom se vozit nebo se vysmívat majitelům jiných vozů. Každý ví, co má doma, co má rád a hlavně proč to má rád. No ikdyž nějaké to popíchnutí do paralympiád (audi) se semtam najde, ale to je sranda. Bohužel o koncernistech, renaulťácích nebo alfistech říct nedá. Ti mají stále potřebu si něco dokazovat, že je ta jejich značka lepší než ta druhá. Taková nekonečná žabomyší válka o ničem. Měl by už jim ale někdo říct, že si zvolili špatnou značku >:-[] ;-)
Mimochodem jsem jednou byl na sraze amerik a tam vládne neskutečná pohoda. Takové rodinné zázemí ;-)

S LPG má velké zkušenosti uživatel Ronault a nemůže proti němu říct nic. Onoto většinou bývá, že ten kdo má LPG už nechce jinak a těm "zaostalcům", co jezdí na benzín se jen smějí. Samozřejmě ne každý benzín si s LPG rozumí, nicméně tohle je pro mě palivo současnosti a blízké budoucnosti. Nafta je dle mě dobrá tak pro kupce novotiny a to ještě né vždy. Nedokážu si představit jak se budou chovat a hlavně jak spolehlivé budou dnešní diesely tak za 10 let a hlavně kdo to bude servisovat...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:47
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Vono když to tebe neustále šije někdo že fandíš opdadu a méněcenné zančce, je tendence ta, že se to lidi nenechaj líbit.

Kdyby se tady to těchto skupin zámerně, opakuji záměrně nerylo, nekřičely by.

Ovšem když to tu jistý lidi baví....tak je to těžký, pak si tu hrajeme ve stlu jak se do lesa volá a impérium vrací úder.

Protože ti co tu tvrdí že fandí dokonalosti fandí něčemu, co má taky k dokonalosti ale hodně daleko.
Ony výroční zprávy o zisku nejsou vždy ukazatel kvality a atd.

Jenom perlička jako odbočka: známej měl na servisu slavný V10 TDI - říkal jo tenhle motor je špica, maj ho jenom servisáci od VW, jinak je to takovej těžkej provar, že je to ležák bazarů a když to nasaje neznalec a hodí to do ofiko servisu, tak to po první faktuře prodává.
Spolehlivost je prý tristní. Výkonově a parametry prý good, ale říkal domu bych to nechtěl ani omylem. To říká servisák co to dělá 20 let a spravuje vše od němců po japonce.

To je jenom malej příklad že i dokonalost má své trhliny, jen se o nich nemluví, neb se to nehodí. A mohl bych pokračovat se zajímavými story o VW Sharan, Touran a dvě veselé mam k CC.
12 záručních reklamací za rok je přeci jen natak zde mohutně prezentovanou dokonalost trošku moc.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 3. 2011 21:02
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jasně, hodně lidí má nutkání dělat z VW něco co není a přiřazovat ho k D3, nekriticky jej vynášet do nebes a já nevím co vše. Jenomže za to auta VW jako taková nemůžou. Každopádně neprospívá to ničemu. Jak jsem řekl, je to takový žabomyší válka.

K tomu V10 TDI. To mi neříkáš nic nového. Otcův známý to taky měl a asi měl štěstí, jelikž s tím opravdu neměl žádný problém, snad jen v záruce se měnily turba a po záriuce vstřiky či co, ale to jsou banality vzhledem k jiným story, které se lze o tomto motoru dočíst. Každopádně co byl ten největší problém, že si vyhlédl MB GL a Touarega neuměl prodat! Půl roku ho prodával, ptř to auto je jak správně říkáš ležák s mizernou pověstí a nikdo jej nechce. Tady VW šlápl hodně vedle.
Avatar - Barrichello
18. 3. 2011 13:02
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Tak to sem rád, že potvrzuješ má slova ohledně V10TDI a zkušenosti jiných :yes:
Avatar - white label
18. 3. 2011 13:41
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Ale je třeba umět diferencovat a ne zobecňovat, což je fenomén tohoto webu. je třeba vidět nejen neúspěchy, ale i úspěchy, nejen minulost, ale i přítomnost.
V10 TDI byl (z hlediska poruchovosti) obvykle problémový motor, byla to i jakási slepá ulička (podobně jako systém PD vůbec) k dnešním špičkovým V12 a V8 TDI. Ale nesmíš zapomenout taky na druhou stránku věci, a to je fakt, jaký (ve své době) přinesly výkonové parametry (zejména krouťák) tohoto dieselu "respekt" koncernu VW, co se dieselů v osobních vozech týče. Mít nejvýkonější diesel vůbec, myslím tehdy v sériovém osobním voze (pro V12TDI platí s rezervou dodnes), něco znamená, i když zadarmo to určitě není.
Já jsem se svezl s V10 TDI v Touaregu hned po jeho premiéře (hodně mě to svezení lákalo) a měl jsme z toho motoru smíšení pocity už tehdy a kromě relativně brutálního zátahu 750Nm (na tehdejší dobu něco) mně příliš nepřesvědčil, mám na mysli kultivovanost a spotřebu.
Já ale nebyl ta správná cílová skupina zákazníků pro tuhle motorizaci, přesto těch, co chtěli image nejsilnější dieselu v autě jakým byl (tehdy) nový Touareg bylo (v Evropě) poměrně dost, takže on ten neúspěch V10 TDI v Touaregu je docela relativní. Prostě lidi co podobné "nej" chtějí (tady a teď) a mají na to, neřeší "detaily" jako spotřeba, poruchovost, srovnatelná kultivovanost apod., což je nediskusní realitu trhu.
A proč řešit jen nedokonalou minulost (V10TDI), když tu máme dokonalou přítomnost - V8 TDI. Svezte se s tím motorem v nové A8čce a řekněte mi jediný vážnější důvod, proč dát před ním přednost benzínové A8 se stejným počtem válců?
Avatar - Barrichello
21. 3. 2011 11:28
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Ty výkonové parametry V10 TDI nidko nepopírá.
Sám ten servisman říkal že výkonově špička. O tom žádná a já nejsem z těch kdo popírá fakta. Souhlasím.

Ale jako ojetina to fakt není ideální auto. Je to ležák. Podívej se na ceny - [odkaz]

To je samo o sobě hodně vypovídající fakt.
"Luxusní auto" s výbavou, naftou atd, navíc v čr relativně oblíbené VW, a stojí stejně jako V8 benzíny dalších zanček. Proč?
No protože po návětěve servisu to s váma sekne, při nákupu musíte mí tak 160 táců rezervu. Jinak si víš kde.
[odkaz]

Ale veřejně se o tom nemluví, oni přiznivci VW ty neúspěchy neradi slyší.
Ale tím že ryjou do ostatní fandů jiných zanček, my logicky tyto neúspěchy sbíráme.
Každý kdo nefandí prémii už totiž dávno hraje takovou tajnou bojovou hru - jmenuje se POZNEJ svého NEPŘÍTELE.

Až začnou fanatici chrlit informace jak je koncern super a vše zalité slunce, nejlepší a dokonalé, tak se ta dokonalost snadno připomene. osobně nezanm fandu jiného koncernu, jiné zančky než VW, který by tvrdil že ty vozy sou dokonalé.
Tady je takových fnadů několik, nebudu jemnovat, víš o koho jde.

No a ono to opravdu není jen VW V10 TDI co nebylo dokonalé.
Spolehlivost touranů, o tom sou na netu taky dobré story a nejen na netu.
A další a další.

Spotřebu sem vůbec nezminoval.

Pokud bysme zaútočili na spotřebu, no tak tak má velké problémy i Porsche a další prémie. Viz článek o Panameře.
Jistě srovnávám tabulky, za to sem napadán, ale ty tabulky krásně demonstrují že to etalon nízké spotřeby není a skvělého zrychlení taky ne.

Ano spoustě lidem to nevadí, oni kupují Porsche, chtějí tu značku anebo se jim líbí design.
Jenže příklad Mercedesu z 90 let ukázal, že lidi co kupovali pouze zančku se azvedenou historií začly rychle utíkat, při problémech a sekách, které ty mercedesy ze slavného období měly.
V USA měl MB zančné problémy s odlivem zákazníků kvli kvalitě, utekly k Lexusu, BMW, jaguaru, Infinniti a Cadillacu.
Pak je těžko získával zpět ztracenou důvěru.
Avatar - white label
15. 3. 2011 21:59
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Kdybych uznával jen naftu, tak asi sám nemám jedno auto na (vysokooktanový) benzín... ;-)
Až tu bude LPG a hlavně E85 u každé pumpy a každé nové auto to bude "podporovat" přímo od výrobce, tak to bude zajímávé nejen ekonomicky.
Problém je v tom, že až to bude mít každý, bude logicky vyšší i cena takového paliva...
Avatar - Barrichello
16. 3. 2011 11:36
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Až to bude podporovat každý výrobce, tak to nebude mít to kouzlo.
E85 ještě tak rozšířený není, ale LPG je dneska skoro na každým rohu.

Mimo zapadlé lokality myslím není problém ho natankovat a pořád můžeš jet na benzín, když náhodou nikde nebude.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 3. 2011 21:03
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Tak, LPG je dnes fakt hodně dobrá volba.
Avatar - Barrichello
18. 3. 2011 12:58
Re: MonteCarlo za 14,1 s
při dnešních cenách ano.
Avatar - white label
9. 3. 2011 18:22
Re: MonteCarlo za 14,1 s
C3 je povedená, proč ne. Ale proč by nemohla stát Fabia MC v akci stejně?
To že ty máš (nejen) na Škodovku alergii, už dávno víme, ale to je tvůj problém, který by sis měl vyříkat především sám ze sebou. Tvé stále se opakující "nezaujaté" komentáře a dětinské výrazy (jako Hurvínek, nebo MontiKarel) to za tebe nevyřeší... ;-) :-)
Avatar - Barrichello
10. 3. 2011 14:58
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Hurvínek je všeobecně používaný výraz mezi fandy aut, to se já fakt nevymyslel.
To bys mohl vědět.

MontiKarla sem já vymyslel, ale pouze sem použil styl vašeho guru který takovéhle názvy sype na cokoliv jiného než je německej produkt jak z rukávu.
Pokud máš zájem, chodím ti tu těch příkladů tak sto, třeba GrandDuster, že můžu tu dvě hodiny pokračovat...

Evidentně ti to vadí jen u mě, takže doporučuju si zamést před vlastním prahem, neb si nám tu právě předvedl že měříš dvojitým metrem.
Já dělám to samé co tu děláte vy, akorát sem na opačný straně barikády.
Avatar - white label
10. 3. 2011 18:47
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Nikde jsem nepsal, že mi to přímo vadí (už jsem si za tu dobu zvykl), tak se zase uklidni... ;-)
Já tady žádného "našeho guru" nemám, píšu tu za sebe a nemám problém nesouhlasit s kýmkoli, kdo napíše nějakou "pitomost"... 8-s
Avatar - Barrichello
11. 3. 2011 09:11
Re: MonteCarlo za 14,1 s
My (ano dovolím si psát i za ostatní ač je to trošku populistický) sme si taky už zvykli.
Já nemyslel konkrétně tebe, myslel sem vás přiznivce "víš čeho" obecně a stejně tak dobře víš koho se myslel tím "guru".

Ale abych jen nekritizoval - ty jsi z těch na opačný straně barikády asi nerozumnější a pokud bysme se oprostili tématu německo a ostatní, myslím že se s tebou dá velmi rozumně pokecat a máš přehled o historii a navíc píšeš slušně. Jsou tu borci o kterých se tohle říct skutečně nedá.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
11. 3. 2011 14:35
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Souhlas, white labela zde mezi diskutéry uznávám asi nejvíce :yes: ;-)
Avatar - white label
11. 3. 2011 19:13
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Kluci "neblbněte", to už se fakt červenám... :*) >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 3. 2011 10:38
Re: MonteCarlo za 14,1 s
>:-[] :-) :-)
Avatar - white label
11. 3. 2011 19:01
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Jsou tady i týpci (na obou "stranách barikády") se kterými je vážnější diskuse marná, koho myslíš tím guru pochopitelně dobře vím, ale za svého (guru) jej určitě nepovažuju...

P.S. Jinak ten druhý odstavec bych zrovna od tebe nečekal, až mi to snad i trochu vyrazilo dech... :-O ;-)
Avatar - Barrichello
14. 3. 2011 10:37
Re: MonteCarlo za 14,1 s
Nemam důvod to tak nenapsat, protože si to opravdu myslím.
Seš člověk s kterým by asi šlo normálně pokecat, na pohodu a dozvědět se i něco novýho a zajímavýho.

Problém je poutze ten, že oba vyznáváme trošku jiné hodnoty a fandíme tudíž taky trošku něčemu jinému.
Ale každej nemůže mít stejnej názor.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2011 15:00
Re: MonteCarlo za 14,1 s
A i pokud by stál MontiKarel v akci na korunu stejně jak C3 1,6, pořád bych osobně zvolil C3.
A ne že škodu zrovna nemusím, ale z čistě jednoho důvodu -

C3

JE

LEPŠÍ.

Ve všem - od designu, po motor, cenu atd.
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 09:47
Re: MonteCarlo za 14,1 s
To byl obdiv, objet okruh v Montecarlu za 14,1 s neumí ani Schuamcher.
Ale MontiKarel to dokáže. Je to etalon třídy, téměř vrchol slavného rodu.
Ano máš tu RS, ale i MontiKarel ty vykouzlí úsměv na tváři.

Jeho zářivý lak, brilantní kola, perfektní podvozek zocelený řadou úprav od od roku 1999 a výkonné motory zaručí přeci vyvážený poměr radosti, zábavy a vzrušení.
MontiKarel je nová epocha - nový český sen. :yes:
8. 3. 2011 15:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
8. 3. 2011 15:14
Re: prostě nelíbí...
Problém není v kolech, ale v karoserii Hurvínka >:D
8. 3. 2011 15:31
Konečně!
Tohle se v Boleslavi povedlo, řekl bych, že dokonce víc než RS mutace a hlavně...Fabia konečně nevypadá jako tlustá berta na hubených nohách. Vůbec bych se nezlobil, kdyby i v ČR vyjel tento model na HTP. Mládež s mokrými papíry tak dostane motor na kterém se naučí jezdit po městě.
Cenově velmi lacézní záležitost, po dlouhé době tedy :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 20:52
Re: Konečně!
Spíše než mládež jej dostanou důchodci, ono mládežník o HTP nesní, to už spíše o nějakém olétáném BMW
Avatar - white label
8. 3. 2011 21:02
Re: Konečně!
Omluv mou nevzdělanost, ale co znamená to "lacézní" (záležitost)? :-O

P.S, Teda pokud to není překlep...
8. 3. 2011 15:33
Monte Carlo RS? Bláhová představa...
Nesmírně mě udivuje banalita bytí obdobných modelů, drazí kolegové. Osobně se mi Fabia nelíbí, avšak v provedení Monte Carlo představuje dle mého opravdovou perlu evropských hatchbacků. Bohužel nerozumím omezenému postoji škodovky. Kombinace Monte Carlo designu a vnitřností z RS (RádobySport) by určitě trhaly prodejní rekordy. ;-\
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2011 08:50
Re: Monte Carlo RS? Bláhová představa...
V tom případě bude RS s paketem Black trhat prodejní rekordy..
8. 3. 2011 15:38
z * upliest bic
sa proste neda...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 3. 2011 20:17
Re: z * upliest bic
jj, presne tvoju cervenu aby som vedel ako mozem dopadnut ked budem vela praskov brat >:D
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 3. 2011 10:31
Re: z * upliest bic
ja nefetujem na rozdiel od teba [odkaz] >:D
Avatar - white label
8. 3. 2011 17:38
Re: z * upliest bic
Jak to víš, kolikrát už si to zkoušel? ;-)
8. 3. 2011 20:18
Re: z * upliest bic
uz parkrat hej a dopadlo to tak ako s touto fabiou >:D
Avatar - white label
8. 3. 2011 20:44
Re: z * upliest bic
Už dokonce párkrát jo, tak díky za upřímnost... ;-)
9. 3. 2011 10:32
Re: z * upliest bic
nemam problem priznat :-)
8. 3. 2011 16:21
Rally Monte Carlo
Monte je legenda světových soutěží, proto by si podle mého limitka na její počest zasloužila být něčím víc než jen našminkovanou, obyčejnou Fábií. Taková omezená série vycházející z RS, a třeba s malinko zvednutým výkonem a vyladěným podvozkem, to by bylo něco. Jen by se jich asi prodalo podstatně méně. A o peníze jde.... však to známe.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 3. 2011 17:04
Re: Rally Monte Carlo
No tak na problémy s radarem netřeba Panameru :-) ve zkratce bych si prstě Monte Carlo Edition představoval nějak takhle [odkaz] (a nemyslím hned těch 250 PS :-) )
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 3. 2011 18:20
Re: Rally Monte Carlo
Omlouvám se teď by to mělo být OK [odkaz]

Edit: tak oni ladí i Fábii [odkaz] já věděl jen o té Octě z článku ve Svetě Motorů.
Avatar - gld
8. 3. 2011 19:11
Re: Rally Monte Carlo
Ono je to pekné, ale v mainstreame začína byť dobrým zvykom mať v ponuke "štýlovú" verziu. Fiat má svoje gucci/diesel verzie, Citroen nové DS-ká..ja fábiu monte carlo hodnotím ako dobrý počin.

Osobne by som oktáviu so 190 kw nechcel.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:17
Re: Rally Monte Carlo
DSka jsou trochu více než tohle ;-)
Avatar - gld
8. 3. 2011 22:28
Re: Rally Monte Carlo
dobre, dobre, supermainstreamový presah no ;-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:35
Re: Rally Monte Carlo
Budiž ti odpuštěno, můžeš i nadále počítat s přízní PSA >:-[] >:D ;-)
9. 3. 2011 08:02
Re: Rally Monte Carlo
To si pis, ze bys ji chtel. Po prvnim svezeni bys v lepsim pripade hledal prachy na zaplaceni, v horsim vymluvy typu "moc to zere" nebo "na co vykon?" ale nedala by ti spat.
Avatar - gld
9. 3. 2011 09:06
Re: Rally Monte Carlo
Ono, previezť sa po kvalitnom úseku cesty, prípadne zašantiť si s tým na okruhu- to je iná káva.

Ale lámať si chrbticu na rozdrbaných slovenských cestách každé ráno cestou do práce, tankovať dva krát týždenne plnú, platiť poistku z ríše nočných môr a nadovšetko- byť v pokušení sa zabiť...to ma až tak neláka ;-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 20:55
Re: Rally Monte Carlo
Větší výkon se hodí, když chceš třeba předjet cyklistu nebo když se srazíš s mouchou, tak aby tě to tolik nezpomalilo.
Výkonu není nikdy dost.
8. 3. 2011 16:49
Komu stačí efektní vzhled,
tak si určitě koupí jiné auto, než FII :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:00
Re: Komu stačí efektní vzhled,
O pár příspěvků níže tvrdíš, že ti vadí, když ti cpou něco, co ani nechceš. Tak se rozhodni.
Avatar - white label
8. 3. 2011 21:07
Re: Komu stačí efektní vzhled,
Nestrašte, že někteří výrobci "cpou" zákazníkům k autům automaticky sedačky, nebo dokonce okna... :-O >:D
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:40
Re: Komu stačí efektní vzhled,
Nedávno mi dokonce nabídli v ceně stěrače a zadní mlhovku, div jsem jim nepráskl dveřma a nešel ke konkurenci, kde si můžu nakonfigurovat i jestli chci 2 nebo 4 dveře 8-s
Avatar - petrumr
9. 3. 2011 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 22:02
Re: Komu stačí efektní vzhled,
Aha, tak ti cpali popelník, který sice nechceš, ale že sis u nich nemusel připlatit za ty el. okna klimu, to ti vadí.
Jak zpívájí Horkýže-Slíže: Povedzte mi kdo su to ti inteligenti! >:D
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2011 18:15
pěkná
líbí se mi :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hombre_71
8. 3. 2011 18:31
No ty kokso...
...hlavně ten sociální interiér na prvních dvou fotkách mě opravdu srazil do kolen. A ten volant neberu, ten si můžete koupit a vrazit do jakýhokoliv auta. Jinak bych se rád zeptal místních odborníků na "koncern" - proč má Fabia (Roomster) v zorném poli řidiče ovládání ventilace a navigaci (pokud jí je náhodou vybavená) někde u kolen ?
Rozbalit vlákno
4
9. 3. 2011 08:07
Re: No ty kokso...
Protoze pokud je nahodou vybavena navigaci, ma dalsi displej mezi budiky v palubni desce - takze v zornem poli ridice.
Vychazi se logicky z toho, ze s ovladanim ventilace a klimy si ridic hraje casteji nez s navigaci.
Avatar - white label
9. 3. 2011 08:17
Re: No ty kokso...
Nejde jen o navigaci, je to sdružená radio!navigace (kde můžou být i případně další ovládání jako telefon atd.), naštěstí má většina koncernových vozů uspořádání v opačném gardu, tenhle opak na pochvalu určitě není, znám např. pár majitelů Seatů, kteří si na tohle opačné uspořádání velmi stěžujou...
Mrkni třeba na MACZ na reakce majitelů takto "prohozených" komponentů...

dobře:
[odkaz]

špatně:
[odkaz]
9. 3. 2011 08:57
Re: No ty kokso...
Mně je to třeba jedno. Ani jedna verze mě neuráží, navigaci nemám, nechcu a rádio ovládám bez problému po paměti. S navigací má člověk maxidot, takže se dívá přímo na budíky. Ale je pravda, že důvod pro ovládání ventilace nad rádiem, zvlášť v případě climatronicu není.
Avatar - white label
9. 3. 2011 09:20
Re: No ty kokso...
Podstatné je, že dnes se ti pomalu "všechno" zobrazuje na tom centrálním displeji, který neslouží jen pro navigaci a rádio a zobrazuje se na něm velká spousta dalších informací, včetně těch při manipulaci s klimou/topením, vyhřívání sedaček, vzdálenost při parkování atd., takže není důvod pro opačnou konfiguraci (viz odkaz SEATu), např. při manipulaci s klimou nevidíš (přes ruku) na displej, který máš navíc nepříjemně mimo zorné pole...
Avatar - Rojin
8. 3. 2011 19:07
hezčí jako RS
Jako za 354.900,- to je LUXUS. Pěkná fábka a za hubičku :yes:
Jen nezávidím budoucím majitelům to těžké rozhodování jestli ji zvolit v červeném nebo v bílém provedení. Černé je taky pěkné, ale už tak nevyniknout ty leštěný lemy podél karoserie a střecha.
Jednoznačně škodovko :yes: pěkná práce
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
8. 3. 2011 19:21
Re: hezčí jako RS
354 900 je za hubičku...za tu cenu jsou auta o třídu výše. Od 332 000 je NOVÁ Octavia ;-)
Avatar - gld
8. 3. 2011 20:18
Re: hezčí jako RS
"už od"

treba pozrieť ako octávka za tristopade vyzerá ;-)

Za tie prachy skôr nejakého megana, ceed a tak....ak teda chceme value for money
9. 3. 2011 08:59
Re: hezčí jako RS
spíš "ceníkové položky for money". value je značně subjektivní. ale souhlasím s tím, že choroba v "za ty peníze je o dvě třídy vyšší ojetina" nebo "za ty peníze holobyt OII" je ujetá.
8. 3. 2011 19:39
FABIA MONACO
Je znát, jakou designovou nadčasovou potencí je Fabia obdařena. Nic nebylo na počátku zrodu Fabie tvořeno proplánově, žádné podskakování vizualitou "skoromaserati", jen poctivá designérská práce. V základu je Fabia ještě dnes nejprogresivnějším autem své třídy. Za designové vizionářství lze jistě označit poměry panující mezi výškou a šířkou karoserie. Podívej se, jak to dnes, více než tři roky po představení Fabie dělá konkurence. V tomhle to tedy Škoda ve své třídě dokonale trefila.

Nedávný lifting Fabii výborně zaktualizoval, no a horní limitka, to už je doslovný miláček. Auto sedí zcela přirozeně na zemi, je utažené, jisté. Barevné provedení samozřejmě nemá chybu, a všemu pak vévodí přesná, ergonomicky takřka bezkazová kabina - vynikající sedadla, přehledná, jednoduchá :yes: opticky čistá přístrojová deska, vyvedená tradičně ve výborných materiálech.

Škoda se trefila opravdu do čer...veného, krásný malý vůz :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hombre_71
8. 3. 2011 19:50
Re: FABIA MONACO
ty vizionáři, mohl bys mi objasnit tu navigaci u kolen ?
8. 3. 2011 20:17
Re: FABIA MONACO
Myslíš tuhle? [odkaz] :-) Zbytečně se tu vysiluješ. Umístění navigací (vestavěných) jde od "volvovského" monitoru vyjíždějícího dokonce hluboko vpředu z horní desky, přes audi styl (na hraně) přes bavoráckou kapličku až po Porscheovskou kompozici na středovém panelu. Ani jedno z umístění nemá jen pozitiva nebo jen negativa.

Ty tu pravděpodobně rozehráváš svojí garážovou hru na vysoko umístěnou obrazovku. To, co u Zafiry zvolil Opel je asi to vůbec nejhorší řešení - málo vpředu, v první ráně na slunci, vrcholně neestetické, jakýsi nádor na přístrojovce.

Za praktické lze považovat řešení AUDI, neb obrazovku nepotřebuješ stále, ale jak sám jistě domyslíš, ten "vyjetý" monitor estetice přístrojovky příliš nenahrává.

Měl-li bych vybrat ideál, volil bych horní odkaz na Porsche, tedy elegantně zakomponovaný monitor ve středovém panelu s případnou selektivní vizualizací (šipky směru) přímo před řidičem, a to z toho důvodu, že není narušena estetika přístrojovky, pod současným vědomím, že odezírání monitoru za jízdy je naivní představa prosťáčků, kteří na tuto praxi odtušují než z plejstejšnových monitorů.
Avatar - miromen
9. 3. 2011 10:15
Re: FABIA MONACO
Ty jsi scela mimo a to nejen v tomhle nahledu. A že ani u Porsche nevi kde přijde LCD je ostuda. Podivej se na přispěvek WL ten to popsal velmi trefně.
Avatar - white label
9. 3. 2011 13:31
Re: FABIA MONACO
Ale pozor, u toho Porsche je to ve správném "pořadí" a ne jako u Leonu z mého odkazu. Klima/topení je až pod hlavním centrálním displejem jako u toho Golfu.
A taky nezapomeň, že v tom Porsche sedíš mnohem níž, tedy skoro na podlaze... ;-)
Avatar - CHerokee
8. 3. 2011 22:15
Re: FABIA MONACO
To si opsal z propagačního letáku nebo filmu co :-). Jsou to ale kraviny co >:D
8. 3. 2011 19:59
to je vtip?
A to jako opravdu Škodovka předváděla tento interiér respektive tuhle výbavu?

[odkaz]

8-s
Rozbalit vlákno
63
8. 3. 2011 20:22
Re: to je vtip?
A ty v tom spatřuješ nějakou špatnost? Vždyť je to parádní kabina malého vozu, podívej se současně na ta krásná sedadla, na výborně tlustý věnec volantu, na úchopy, na celkovou ergonomii, na přehlednost přístrojů. Ostatně, co ti brání si to poměřit třeba s Puntem? [odkaz] cirkus berousek hadr... >:D ;-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 20:58
Re: to je vtip?
Punto ale vypadá hodnotněji. Jo, předfaceliftové bylo malinko "poklepově duté", ale zrovna tady na těch fotkách vypadá o dost lépe.
8. 3. 2011 21:23
Re: to je vtip?
Ronaulte, je to otázka estetického přístupu. Pro mne je tohle dokonalý cirkus berousek, narušované linie, do toho ta malá boční okénka (chtěl bys je někdy mýt zevnitř?) výdechy..., klavírní lak (bože), to vše je pro mne nepřijatelné.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:36
Re: to je vtip?
Já osobně znám daleko povedenější interiéry Fabie než je ten, který představila Škodovka tady na saloně a je to pro ní jen ostuda. Můžeme z druhé strany ocenit tu odvahu, ale zase autosalon by měl být ve znamení špičky a novinek a téhle přecejen odpudivé verze.
Zatímco Punto vyznává mladistvý přístup k věci a onen lak není vyloženě klavírní, je to prostě nějaký kus plastu, pořád to řádím k tomu lepšímu ve třídě. Prostě opravdu mě interiér Punta neodrazuje.

Ta okénka ale trefa, před pár týdny jsem jel Lineou a ta okýnka mě taky zaujala, že jsou nejen k špatnému čištění, ale stejně přes něj na své vlastní straně nejde nic vidět, jen opravdu málo na opačné straně kde sedíš...
:-|
8. 3. 2011 21:43
Re: to je vtip?
Ta okénka to je hrozné na jakémkoliv autě, zevnitř mě to dokonce znervózňuje :-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:56
Re: to je vtip?
Zas tak strašně jsem se necítil. Kupodivu bych s Lineou dokázal žít, jen tady by musela být trochu plnotučnější >:-[]

Třeba v 307 nebo 308 ten problém nebyl, tam to logicky navazuje na to velké akvarijní čelní sklo, ale tady jaksi nemá na co :-|
8. 3. 2011 21:09
Re: to je vtip?
...ty v té ubohé palubce snad vidíš nějakou dokonalost? Toto se odvažuješ pojmenovat jako "parádní kabinu malého vozu" ? ...Přehlednost přístrojů - ty dva budíky a jeden displej autorádia s předpotopním designem? >:-[] Zkus s tímto tvrzením pobavit třeba návštěvníky cikrusu Berousek, možná pak ředitel vyrazí klauna >:D
8. 3. 2011 21:31
Re: to je vtip?
Je otázka co uvnitř od auta čekáš. Jen o tom to je. Je to otázka požadavků, umím je za sebe přesně definovat - akcent na jednoduchost, přehlednost, čitelnost. Žádné kudrlinky, estetický tah na branku. Přesně v tomto duchu má fabia přístrojový panel, je účelný. Neumím posoudit, co máš na mysli pod pojmem "předpotopní :-) Na druhé straně chápu, že mladý hošík považuje vše co je starší než kvartál za historii v propadlišti dějin.

Hledáš-li, jak se mají přístrojovky dělat, neuč se to od kýčařů, uč se to od těch, kdo musí z principu sledovat ergonomii a účelnost. Ta estetika je tam až v druhém sledu, avšak je tam vždy na vysoké úrovní, která té účelnosti výborně sekunduje, tedy uč se od těch, co dělají sportovní vozy, třeba u Porsche. Jen tak můžeš pochopit, co je sledováno tou jednoduchostí, přehledností.

Pak jsou také estetické přistrojovkové zájmy poplatné očekávání kýčařů, či žen - tedy nesmyslné linie, křivky, tvary, prosvětlení a tak, zde se sází na efekt, který však opravdový šofér nemůže ocenit. Ty budeš evidentně ten z rodu kýčařů. No schválně, dej sem odkaz na nějakou přístrojovku subkompaktu, která tě bere.
9. 3. 2011 07:53
Re: to je vtip?
Porsche je výborný příklad. I novináři téměř v každém testu 911 zmíní při prvním pohledu zastarale, či příliš jednoduše působící kokpit, ale druhým dechem dodávají, že po usednutí je vše tam, kde to má být. Řidič si prostě sedne a nemá potřebu (ani podvědomě) cokoliv řešit ohledně ergonomie interiéru, ovládání, vzhledu atd..
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 21:29
Re: to je vtip?
Ani Interiér Fabie ani Punta mi nepřijde nijak ošklivý. Oproti tomu Fordy zkazily co mohly. Třeba zde Fiesta: [odkaz]
8. 3. 2011 21:32
Re: to je vtip?
To je doslova otřesné.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:38
Re: to je vtip?
Vidíš, o tomhle přesně jsem včera mluvil. Tohle se chce rovnat Polu, když proti němu je interiér Clia elegán a štramák? A Focus podobně :-(
8. 3. 2011 21:41
Re: to je vtip?
Ano souhlas, to je styl transformers... :-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:46
Re: to je vtip?
To je nový styl fordu, usedneš dovnitř a interiér přesně napodobí to, jak se budeš tvářit při pohledu na něj: [odkaz]
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 21:54
Re: to je vtip?
Je to škoda, Fiesta se mi navenek celkem líbí, pokud se zvolí pěkná barva a kola tak je to vcelku pěkné auto. Ale interiér to kazí. Focus jsem viděl už naživo a ten mě opravdu nezaujal ani zvenku ani zevnitř.
Avatar - white label
8. 3. 2011 21:55
Re: to je vtip?
Ale ten tvůj odkaz na "Vřískot" už má v interiéru patentován Opel...
[odkaz]
>:-[]
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 21:58
Re: to je vtip?
Opel není tak hroznej. Ten nemá nikde žadný splašený linie, má příjemně úzkej středovej panel, jen má na něm moc tlačítek.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:03
Re: to je vtip?
Na tom něco je, třeba v Merivě jsem se až tak špatně necítil, dalo se to. Tlačítka příjemý chod, zpracování OK, ale stejně mi vadily 2 hlavní body:
ortopedické sedačky za příplatek a nedalo se na nich sedět
ten jejich flexi tunel nebo jak se jmenuje ta pojízdná loketní opěrka? je k ničemu, když z ní ani v přední poloze nedošáhnu pořádně na řadičku. :-|
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:06
Re: to je vtip?
Tady šlo především o ten Vřískot... ;-)

P.S. Ale ten počet tlačítek je strašný...
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:09
Re: to je vtip?
Neboj, dostaneš k tomu 700 str. návod a na 14 dní osobní asistentku, která ti první dny pomůže alespoň zesílit rádio aniž by sis spustil ohřev sedačky a připekl vejce >:-[] >:D
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 22:09
Re: to je vtip?
[odkaz]

Srovnání interiérů Astry G, H a poslední J
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:11
Re: to je vtip?
Hlavně, že se na těch tlačítkách pravidelně zdejší diskutanti "dělají".
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:15
Re: to je vtip?
Máš s tím evidentně bohaté osobní zkušenosti... :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:17
Re: to je vtip?
ano ano..... 22.06 wl.... :-O >:-[]
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:23
Re: to je vtip?
Ale kdybys na to nebyl tak přecitlivělý, nemusel by ses po každém podobném příspěvku "(u)dělat", jak sám píšeš... 8-s >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:43
Re: to je vtip?
až po tobě ale >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:42
Re: to je vtip?
Opel je moc podařený. :yes:
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:59
Re: to je vtip?
A taky bratránek Cruze, tím nemyslím Toma >:-[]
8. 3. 2011 22:00
Re: to je vtip?
Dokonalá shoda :-)
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:10
Re: to je vtip?
Kecáš....ani jsi v tom neseděl. Raději do toho ani nesedej, protože ti dojde, že ten tvůj volcvagn je opravdu mrcha.... >:-[] anebo dopřej si ten výborný požitek. ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2011 21:49
Re: to je vtip?
...to je globální fordstyling - transformers and transvestit... ;-)
8. 3. 2011 21:50
Re: to je vtip?
>:D >:D tak to je komora :yes:
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:18
Re: to je vtip?
ta fabka že? >:D
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:26
Re: to je vtip?
Mi neříkej, že tobě jako "majiteli" splněného snu (997S) se můžou líbit zrovna interiéry Fordu... :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 23:00
Re: to je vtip?
No je to divočení.... ale počkám až sednu do kokpitu.... ono na fotkách to vypadá jinak a ve skutečnosti je to pak jiné. Jinak jedna fotka GTIho dneska s odkazem na navi mi až srdce zastavila ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2011 23:07
Re: to je vtip?
"Až srdce zastavila"? lJá myslel, že už máš podobný pohled dostatečně okoukaný naživo... ;-)
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 23:18
Re: to je vtip?
Tohle se ti nikdy neokouká....zítra bude luftung...má být celkem teplo tak už se těším :-)
.....jak já se těším :-)
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 21:35
Re: to je vtip?
A tady katastrofa no.1 Focus: [odkaz]
8. 3. 2011 21:46
Re: to je vtip?
Neuvěřitelné.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:54
Re: to je vtip?
Dost už bylo strašáků!!! Pojďme si spravit chuť těmi nejlepšími ve třídě, tedy bez pořadí:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Nějak marně v mysli hledám nějakého Korejce a Japonce....?
Avatar - Nerez
8. 3. 2011 21:59
Re: to je vtip?
Dejme tomu. Ale ten volant Citroenu je strašně ošklivej :no:
8. 3. 2011 22:03
Re: to je vtip?
Golf a s přimhouřením voka Peugeot je jasnej.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:06
Re: to je vtip?
Chceš říci, že RCZ kladeš před Golfa? :-O (Ne že bych se divil, ona 308 alias RCZ je pocitově uvnitř parádní, kdyby člověk nemusel k tomu auto nacházet cestu z venku s přemáháním... :-| >:-[] )

PS: Golf je tady focen ze špatného úhlo, chce to pohled více shora.
8. 3. 2011 22:10
Re: to je vtip?
Golf je jednička, u toho Peugeotu jsem musel to voko přimhouřit právě i s tím vědomím tvých slov.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:14
Re: to je vtip?
Už jsem si tu větu přeložil ;-) To já spíše 308, 8via, Meg, Guru, C4, ale ani jeden z nich není špatná volba.
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:11
Re: to je vtip?
Jak před Golfa (R)? Píše přece Golf... A s přimhouřením voka Peugeot je jasnej. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:15
Re: to je vtip?
Chyběly mi tam ty tři tečky, musel jsem si to přeložit do brněnštiny >:-[] >:-[] >:D
Avatar - petrumr
8. 3. 2011 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 20:59
Re: to je vtip?
Alibismus, nic více. Jak jinak nazvat to, že sis připlatil vše, co by jinde bylo levnější a něbo v ceně a zvolil nejslabší motor?
8. 3. 2011 21:15
Re: to je vtip?
...jak jinak to nazvat? Jednoduše - blbost ;-)
Avatar - jazva
8. 3. 2011 21:33
Re: to je vtip?
hlavne že má roletku v kufry... motor je nepodstatný >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 21:37
Re: to je vtip?
Má auto i roletku na pružinu, natáhnout, pustit a jedem >:-[] >:D
Avatar - petrumr
9. 3. 2011 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 21:58
Re: to je vtip?
Sesle neuznávám, jen ventilované, mám rád svoje varlata a klimu mám výkonnější než ty, dokonce ji můžu zapnout za jízdy ;-) My se v pěti nemačkáme, jezdíme, nemám auto úzké, ale široké a prostorné ;-) To máš tak, Fabia se dobře řídí jen pokud máš ruce na volantu a natažené, když je jen trochu ohneš kvůli odpočinkum, tak tě najednou tlačí loket.

Ano, máš základ, zkus to tak psát vždy, ne, že máš to nejlepší auto na světě kvůli roletky a výkonu, který v 50 km/h nevyužiješ.
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:12
Re: to je vtip?
....naleštěná bída.....
8. 3. 2011 22:30
Re: to je vtip?
Jiří, jak říkáš svému nádobíčku v tangách tu snad proboha nemusíš psát... ;-)
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:44
Re: to je vtip?
bych napsal Ikarus >:D >:D >:D
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:46
Re: to je vtip?
Jo, ten taky nakonec dopadl hooodně blbě... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:16
NALEŠTĚNÁ BÍDA
Tohle mě napadá při pohledu na tento, zvenčí hezký, uvnitř otřesný vůz....vozítko. Schovávat žebrácký interiér za slova jako jednoduchost, čistotu linií apod. je alibismus. Ale palec nahoru za odvahu tohoto zvenku huj vevnitř fuj vystavit na autosalonu. Vždyť to už i dodávky vypadají lépe. Je to prostě škoda tohle udělat do tak zvenčí vymazleného auta. škoda Škoda. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
8. 3. 2011 22:30
Re: NALEŠTĚNÁ BÍDA
Taky mě ta (ne)výbava interiéru, zrovna na podobném autosalonu, dost překvapila (přesto, že je to jen u jednoho kousku)...
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 22:43
Re: NALEŠTĚNÁ BÍDA
To je jedna věc, ale i přes to všechno, pokud jsi někdy zkoumal FII důkladně, mám z druhé generace nějak ošizený pocit. Když přišla FI, člověk usedl, řekl si "hmm, trochu studené a strohé, ale bytelné", podobně i auto jezdilo a chtě nechtě patřilo k tomu nejlepšímu ve třídě. Po usednutí do F2 člověk čekal asi pokrok, přitom až na pár postříbřených plastů a lepších čelních světel se ten pokrok v čase tolik neudál jako u F2 a z "premianta" je spíše "dvojkař s pár trojkama"
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:49
Re: NALEŠTĚNÁ BÍDA
ano. bohužel je to tak. Prostě chuděrku oliskali a dovnitř vsadili nějaký tupý plast. Přitom je mi Fabka srdci tak blízká.... Přitom u MC stačilo jen trošičku, abysme tu stáli u zrodu třeba nové kategorie Fabie. Stačilo pomazlit interier, motor 1,8tsi a je tu prďák jak sfiňa..... ale takhle je to smutné.....
Avatar - Ji/Ri
8. 3. 2011 22:46
Re: NALEŠTĚNÁ BÍDA
No White jsou to "zatáčky" to takhle udělat. Přitom si myslím, že Fabia II, ač diskutovaná, má velký potenciál ke hraní. F2 MC by si to určitě zasloužila kapku pomazlit.... Zvenku je jednoduše krásná!
9. 3. 2011 02:56
Monty
Osobně s touto verzí nemám problém. Tohle je naprosto běžné. Například renault který oblepil Clio nálepkama a byla z toho nějaká limitka pro UK trh a motor? Základní 1,2. Kdo chce sporťáka vezme Fabii RS a není co řešit. Tohle je jen stylovka pro pozéry i když stylovka v případě Fabie zní trochu legračně tak postavit vede tohoto základní Fabii tak by bylo jasně vidět jak moc se ve Škodovce Monte povedlo. Fabii bych opravdu nechtěl a pokud ano tak ve výbavě sportline jenže tohle Monte je prakticky za stejné peníze a vypadá ještě daleko líp. Mě se líbí a zejména v bílé :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 3. 2011 08:09
Re: Monty
Souhlas, v bílé vypadá Fabia Monte Carlo nejlíp...
Avatar - Barrichello
9. 3. 2011 09:37
MontiKarel
Tak konečně přišel, konečně tu máš klenot českého automobilového průmyslu. Jistě, už předtím si tu měl RS, ale ta byla často nad tvé síly, ovšem zde stačí trochu máknout, lehce přidat a stojí ve tvé garáži.

Novotou vonící MontiKarel, nabroušený diamant. V rodině Fabií ho nikdo nepřehlédne, ostrý design, skvělá kola, nabušené motory. Kvalitu práce ti garantuje plaketa s vlastoručním podpisem hrdýchpracovníků, certifikovaných ISO 9001:88999VW4,4 a jejich podpisy.
Lech,Agněžka a Jacek odvedli nadstandartní výkon, stejně jako Erdogan a Hasan při sestovování srdce MontiKarla. Vasil pak jen rozleštil lak do vysokého lesku a kelnot byl utvořen.
Dlouho ses probríal konfigurátorem ale pak si našel svého favorita - ano je to motor 1,6 TDI.
Nabízí kvalitní zátah odspodu, brutální výkon, sametový chod a navíc u pupmy ti vyvolá blažený výraz na tváři.
Tak neváhej, usedni do rudých sedaček, otoč klíčkem a vyraže do ulic.
Předved všem dravost, eleganci a vznešenost a kuž, že sis vybral dobře.
Pro 20tiletého kluka přeci není lepšího vozu, který se doknale hodí k jeho mládí, drvosti, nespoutanosti.

Majitelé základních modelů se budou za tebou otáčet a vzdychat, stejně jako neosvícení a socky v daciích, renaultech, pežotech a nejdebože korejcích a japoncích.
Ty ale jen nahodíš koutkem úst úsměv, sešlápenš pedál akcelerátoru a zmizíš v dáli. Mohutná síla 75ti HP tě zatlačí do sedaček.

S MontiKarlem už nebude nic jako dřív. Přichází nová epocha. A ty jsi její spolutvůrce.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
9. 3. 2011 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
9. 3. 2011 21:59
Re: MontiKarel
>:D Chlapče, tys Barrichellovu ironii vůbec nepochopil, co? >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 3. 2011 11:19
Re: MontiKarel
>:D :yes: On petrumr tady toho zjevně nechápe mnohem víc, např. nepochopil jak se má slušně k lidem chovat a neosočovat nikoho z krádeže.
Každopádně tohle nepochopení ironie Baríka je vrchol hlouposti
;-) :yes:
Avatar - Barrichello
10. 3. 2011 15:08
Re: MontiKarel
Nepochopit tohle, to už je celkem vážný no >:D :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 3. 2011 17:25
Re: MontiKarel
Abych ti ve zkratce představil petrumra... Většího hlupáčka bys zde těžko hledal, i volba vozu v kombinaci HTP a skoro plná výbava už o lecčem svědčí, ale jen o tom to není. Ronault mě třeba prásknul, že v nějaké diskuzi se snažil všem namluvit, že automatická převodovka nemá spojku, mě osočil, že moje zadní světla jsou kradené kdesi z Orlové apod. Zkrátka s takovým člověkem je radost diskutovat, nikdy nevíš jakou blbostí tě překvapí. :-)