Nová O3 je pěkné auto, ale tady není nic co by stálo za zvláštní pozornost. Větší kola si tam dokáže navolit kdokoliv a ten pluh vepředu je teď po zimě trochu out. Ale Kdyby se auto trochu snížilo, tak věřím, že se zase v zimě vyplatí :-)
No nevím, ale kdybych si tohle auto objednal u prodejce, připadal bych si jako blázen. Normální člověk si to nekoupí. Snad někdo kdo čeká rodinu a zárověň chce jezdit ve sportovním autě by mohl uvažovat :-)
:yes::-!
Proč to lidem nenabídnout rovnou, když drtivá většina plastových šíleností od různých tuzingových firem vypadá vždy mnohem hůře než tovární design.
Otázkou zůstává, zdali chceme, aby naši plechoví miláčci vypadali "agresivněji". Hlavně, aby se co nejvíce důchodců na přechodech leklo a uteklo se schovat do penny marketu :-)
Tak já obecně bych nechtěl aby mě nějaké auto srazilo, ale zajímalo by mě, proč bys nechtěl, aby zrovna tahle octávka, když má navíc vystřelovací kapotu, neboj to lízátko by ti určutě nohy neuřízlo >:D
Předpokládám, že vše, co je vypuštěno do provozu, musí splňovat nějaké homologace a bezpečnostní předpisy...jasně že tě to nepohladí a neudělá thajskou masáž, ale určitě víc bude bolet hlavou o sklo než lízátkem nad kotník ;-)
Hrával jsem fotbal a věřím, že jsem zažil tvrdší nárazy na kotník, než plastem...ale to je buřt, nebudem se hádat kvůli takový hovadině, hezkej den :-)
Na obrubníků nechávají části nárazníků i rádoby řidiči jiných aut. Utržené nárazníky třeba Audin,opravujeme za rok několik. Někdo hold musí zastavit až o obrubník a pak se divit
;-\ jo za blbost se platí
no jo - ale kdyz mas auto dlouy, tak musis najet cumakem nad chodnik... jinak zablokujes celou silnici za sebou. Proto rad jezdim Punto klasika: kratky, vysoky... obrubniky neresim. I toho Passata jsem si objednal se zvysenym podvozkem. To vecny "sportovani" je choroba soucasne Evropy.
Dlouhá je maximálně dodávka a ta je i dostatečně vysoká ;-) Cokoliv jiného se do chlívku vejde v pohodě. A když budeš trochu vyčnívat tak tě objedou no.... Nebo na místo zacouvat, ale to už chce fištrona což z cca 90% řidiči Audi a VW nejsou :-!
V čem spočívá ten "drsný výraz"? V lízátku a černých kolech??? Hm, nářez. >:-[]
Nebylo lepší počkat na víc fotek, a pak teprve napsat článek??? Tohle už mi opravdu přijde jako výkřik do tmy... :-(
Pár detailů a vhodně zvolená barva laku karoserie a kol dělá divy. Octavii nemusím, ale toto je hezké... Podobně to mám s Fábií která je ošklivá ale verze Monte Carlo z toho udělala vizuálně jiné auto :yes:
Jestli máš Fábii, tak to tě lituju. Mám jí v práci a katastrofa :no: Strašný sedačky, brzdy, řazení má vůli tak dva centimetry, mezi dveře a přístrojovku strčím pomalu ruku, .... Ale jsem jen nesoudnej antiškodofkář. Přeju pěkný svezení a ještě lepší estetický zážitek >:D
Nějak jsem nepostřehl že by se zmínil že má Fabii . Ty nejseš antiškodovkář tohle už je diagnoza ;-\ :-! Co se týče tvé zkušenosti s firemní Fabii vůbec se nedivím, zaměstnanci udělí vrak i z tanku z cizího totiž krev neteče že? Na firemních autech to vídám během roku nesčetněkrát :no:
Fabie je celkem v pohodě. Jel sem silnější 1,2 TSI a naprostá spokojenost. Jediný problém mám s tím, že je škaredá, ale to je věc čistě osobního vkusu. Verze Monte Carlo by mě nevadila. Stejně tak Octavia s tímto optickým paketem vypadá dobře. :yes:
Je pravda že dvojková Fabie se moc nepovedla je to přeci jen větší Facelift jedničky, Verze Monte nebo RS to trochu zachránila, ale Monte je hezčí to máš pravdu. Pokaždé když vidí přítelkyně verzi Monte tahá mě za "rukáv" ;-) Dvojkové pomohl menší Facelift kdy jí spodní část nárazníku opticky rozšířila. Těším se na trojku teda Trojkovou Fabii abych to upřesnil ;-)
Proč by se měl kroutit? Hmm zvláštní otázka >:D Třeba při jízdě po dálnici na to lízátko budou takové tlaky že se bude "kroutit" na 100%. Nepraskne to hned ale dřív nebo později to přijde a pak to vypadá to moooooc hezky ;-\ :no:
Schopný je, do první zatáčky, tam už se projeví, že sice motor je dobrej, ale zbytek auta už to moc nepobírá. Teda aspoň u OII to tak bylo. Nevím, jak u OIII, ale u OII taky dost rychle vadly brzdy. A kolikrát hooodně brzy.
Mne by spíš zajímalo, odkud se vzala ta móda natáčet si zrychlení na kameru... To je asi 386. video škodovky za poslední dva týdny.
No ono to taky může bejt dost zcestný... Nevíš, kdo za tím volantem sedí, jak je zrovna to auto uzpůsobený, jak vypadá místo pro jízdu... Nejlepší je stejně osobní zkušenost. A pokud nějaký video, tak by mě spíš potěšilo nějaký se zatáčkama, kde si člověk dokáže udělat představu o chování auta. Popř nějaký srovnání. Ale to už zase chce techniku.
Každopádně jak jsem psal. S 1,8 TSI mám v OII najety desetitisíce km, a pokud se OIII vyvaruje pár podstatným věcem, jako uvadající brzdy a nedotáčivost, pak s tou novou 1,8 TSI to bude docela dobrá volba. Nemyslím ale design, cenu a spotřebu...
To jsem taky viděl. Mně šlo o pohled diváka z venku. Stejně nejlepší videa za volantem dělaj testeři ACZ. Nechyběj drifty, plná čára není zeď, prostě kvalita... >:D >:D >:D
a co z videa poznáš? Dřevo pojede jako dřevo s čímkoliv. Jediný testy které stály za to byli když testoval Dolejš v Auto moto Revue ještě na ČT to byli doby. To byl pravý člověk na pravém místě :yes:
Právě v konfigurátoru u O3 přibyl motor 1.4 TSI 103kW se 7° automatem. Když si k němu ale rozkliknete detaily, tak se tam píše, že je to Euro 2, nikoliv Euro 5.
Myslíte, že se Škodovka konečně rozhodla uvádět pravdu..nebo... jen to jen překlem :-)