Novinky
Wačice
0
Nová O3 je pěkné auto, ale tady není nic co by stálo za zvláštní pozornost. Větší kola si tam dokáže navolit kdokoliv a ten pluh vepředu je teď po zimě trochu out. Ale Kdyby se auto trochu snížilo, tak věřím, že se zase v zimě vyplatí 😄
Anonym
0
Ta blondýny není vyloženě špatná přece >😒]
MirekGTA
0
ta radlice je divná, ale ty báby jsou fakt dobrý 😄
Ja Prvni 123
0
no - tady to tak vypada, ale u toho "sportaku" Rapida jsou stejny holky - a ta brunetka se mk libi vic. 😉
No nevím, ale kdybych si tohle auto objednal u prodejce, připadal bych si jako blázen. Normální člověk si to nekoupí. Snad někdo kdo čeká rodinu a zárověň chce jezdit ve sportovním autě by mohl uvažovat 😄
To máš stejný jako Mpaket od BMW a Spaket od Audi 😄 Podle mě to má uplně stejný smysl 😄
To zas bude rudej hadr na zdejší antiškodováky >😁
Mě se vůz na fotce líbí.. včetně slečen 😄 S tím nárazníkem vypadá agresivněji než sériová OIII 😄
Mě se vůz na fotce líbí.. včetně slečen 😄 S tím nárazníkem vypadá agresivněji než sériová OIII 😄
Otázkou zůstává, zdali chceme, aby naši plechoví miláčci vypadali "agresivněji". Hlavně, aby se co nejvíce důchodců na přechodech leklo a uteklo se schovat do penny marketu 😄
Stěhovák závoďákem >😁
Mně osobně se to líbí víc, jak celyý RSo.
ale zaparkovat se s tim asi neda... to lizatko vydrzi jen "do prvniho obrubniku"... ale ty holky jsou hezky.
😄
😄
...já bych hlavně nechtěl,aby mě takové auto sejmulo. Byť jen třeba ve 20km/h 😄
Tak já obecně bych nechtěl aby mě nějaké auto srazilo, ale zajímalo by mě, proč bys nechtěl, aby zrovna tahle octávka, když má navíc vystřelovací kapotu, neboj to lízátko by ti určutě nohy neuřízlo >😁
😄 Myslíš,že ne?
Předpokládám, že vše, co je vypuštěno do provozu, musí splňovat nějaké homologace a bezpečnostní předpisy...jasně že tě to nepohladí a neudělá thajskou masáž, ale určitě víc bude bolet hlavou o sklo než lízátkem nad kotník 😉
Na obrubníků nechávají části nárazníků i rádoby řidiči jiných aut. Utržené nárazníky třeba Audin,opravujeme za rok několik. Někdo hold musí zastavit až o obrubník a pak se divit
;-\ jo za blbost se platí
;-\ jo za blbost se platí
no jo - ale kdyz mas auto dlouy, tak musis najet cumakem nad chodnik... jinak zablokujes celou silnici za sebou. Proto rad jezdim Punto klasika: kratky, vysoky... obrubniky neresim. I toho Passata jsem si objednal se zvysenym podvozkem. To vecny "sportovani" je choroba soucasne Evropy.
Dlouhá je maximálně dodávka a ta je i dostatečně vysoká 😉 Cokoliv jiného se do chlívku vejde v pohodě. A když budeš trochu vyčnívat tak tě objedou no.... Nebo na místo zacouvat, ale to už chce fištrona což z cca 90% řidiči Audi a VW nejsou :-!
V čem spočívá ten "drsný výraz"? V lízátku a černých kolech??? Hm, nářez. >😒]
Nebylo lepší počkat na víc fotek, a pak teprve napsat článek??? Tohle už mi opravdu přijde jako výkřik do tmy... 😒
Nebylo lepší počkat na víc fotek, a pak teprve napsat článek??? Tohle už mi opravdu přijde jako výkřik do tmy... 😒
Škoda, že Auto.cz přichází s takovými zprávami o den později, než ostatní... Třeba tady jsem o Octavii Combi sport četl včera...
[odkaz]
[odkaz]
Pár detailů a vhodně zvolená barva laku karoserie a kol dělá divy. Octavii nemusím, ale toto je hezké... Podobně to mám s Fábií která je ošklivá ale verze Monte Carlo z toho udělala vizuálně jiné auto :yes:
Jestli máš Fábii, tak to tě lituju. Mám jí v práci a katastrofa :no: Strašný sedačky, brzdy, řazení má vůli tak dva centimetry, mezi dveře a přístrojovku strčím pomalu ruku, .... Ale jsem jen nesoudnej antiškodofkář. Přeju pěkný svezení a ještě lepší estetický zážitek >😁
Ne Fabii nemám, mám Fiat Panda 100HP. Fabii nemusím , ale za tou Monte Carlo se vždy otočím. 😄
Nějak jsem nepostřehl že by se zmínil že má Fabii . Ty nejseš antiškodovkář tohle už je diagnoza ;-\ :-! Co se týče tvé zkušenosti s firemní Fabii vůbec se nedivím, zaměstnanci udělí vrak i z tanku z cizího totiž krev neteče že? Na firemních autech to vídám během roku nesčetněkrát :no:
Fabie je celkem v pohodě. Jel sem silnější 1,2 TSI a naprostá spokojenost. Jediný problém mám s tím, že je škaredá, ale to je věc čistě osobního vkusu. Verze Monte Carlo by mě nevadila. Stejně tak Octavia s tímto optickým paketem vypadá dobře. :yes:
Je pravda že dvojková Fabie se moc nepovedla je to přeci jen větší Facelift jedničky, Verze Monte nebo RS to trochu zachránila, ale Monte je hezčí to máš pravdu. Pokaždé když vidí přítelkyně verzi Monte tahá mě za "rukáv" 😉 Dvojkové pomohl menší Facelift kdy jí spodní část nárazníku opticky rozšířila. Těším se na trojku teda Trojkovou Fabii abych to upřesnil 😉
Mně se tenhle paket dost líbí, dodalo to auto něco, co každé sériovce chybí. Akorát trošku pošolichat ten podvozek, kola a bude to "šik". :yes:
...a zakytovat ten predel mezi seriovym a nalepenym naraznikem.
... a pak co nejkratší cestou do rukou Vin Diesla na natáčení Rychle a zběsile 7. 😉 A když Diesel, tak 1,6 TDi. >😁
jo jo zakytovat aby to pak vlivem kroucení mohlo popraskat >😁 Český radoby tuner se nezapře >😁
Proc by se to melo kroutit?
Proč by se měl kroutit? Hmm zvláštní otázka >😁 Třeba při jízdě po dálnici na to lízátko budou takové tlaky že se bude "kroutit" na 100%. Nepraskne to hned ale dřív nebo později to přijde a pak to vypadá to moooooc hezky ;-\ :no:
Mohlo by to být trochu decentnější. Nedokážu si ale stejně představit, že s tím jezdím. Nemám rád auta, která vypadají rychleji, než na co mají.
S 1.8kou je to velice schopne auto [odkaz] [odkaz]
Schopný je, do první zatáčky, tam už se projeví, že sice motor je dobrej, ale zbytek auta už to moc nepobírá. Teda aspoň u OII to tak bylo. Nevím, jak u OIII, ale u OII taky dost rychle vadly brzdy. A kolikrát hooodně brzy.
Mne by spíš zajímalo, odkud se vzala ta móda natáčet si zrychlení na kameru... To je asi 386. video škodovky za poslední dva týdny.
Mne by spíš zajímalo, odkud se vzala ta móda natáčet si zrychlení na kameru... To je asi 386. video škodovky za poslední dva týdny.
Tohle bylo jedno z prvnich. A pripadnemu zajemci o novy vuz to muze pomoct vytvorit si predstavu, jak to auto jede jeste driv, nez do nej sedne.
No ono to taky může bejt dost zcestný... Nevíš, kdo za tím volantem sedí, jak je zrovna to auto uzpůsobený, jak vypadá místo pro jízdu... Nejlepší je stejně osobní zkušenost. A pokud nějaký video, tak by mě spíš potěšilo nějaký se zatáčkama, kde si člověk dokáže udělat představu o chování auta. Popř nějaký srovnání. Ale to už zase chce techniku.
Každopádně jak jsem psal. S 1,8 TSI mám v OII najety desetitisíce km, a pokud se OIII vyvaruje pár podstatným věcem, jako uvadající brzdy a nedotáčivost, pak s tou novou 1,8 TSI to bude docela dobrá volba. Nemyslím ale design, cenu a spotřebu...
Každopádně jak jsem psal. S 1,8 TSI mám v OII najety desetitisíce km, a pokud se OIII vyvaruje pár podstatným věcem, jako uvadající brzdy a nedotáčivost, pak s tou novou 1,8 TSI to bude docela dobrá volba. Nemyslím ale design, cenu a spotřebu...
Zatacky jsou dobre videt ve druhem videu.
To jsem taky viděl. Mně šlo o pohled diváka z venku. Stejně nejlepší videa za volantem dělaj testeři ACZ. Nechyběj drifty, plná čára není zeď, prostě kvalita... >😁 >😁 >😁
Právě v konfigurátoru u O3 přibyl motor 1.4 TSI 103kW se 7° automatem. Když si k němu ale rozkliknete detaily, tak se tam píše, že je to Euro 2, nikoliv Euro 5.
Myslíte, že se Škodovka konečně rozhodla uvádět pravdu..nebo... jen to jen překlem 😄
Myslíte, že se Škodovka konečně rozhodla uvádět pravdu..nebo... jen to jen překlem 😄
Levnější tuzingové vozy, přitahující podobnou kategorii děvčat. No když se v tom někdo vidí >😒]
Ahoj chlapy, máte někdo odkaz s více fotkama?? 😉 Našel jsem leda prd. Pár přímo z akce ale z velké dálky a nebo tam překáželo citigo >😁 Díky